Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 22:52:
En ik denk dat dat ook mijn laatste run was…. Heb per ongeluk mijn save overschreven :F Alle permanente upgrades en unlocks weg. Echt erg zuur :P
Zo slim als je dacht te zijn met puzzelen … :F

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 23:15:
[...]

Zo slim als je dacht te zijn met puzzelen … :F
Ik dacht een nieuwe game te beginnen op een nieuwe savefile maar helaas schreef ik mijn huidige savefile over. Niet slim inderdaad :P

Echter denk ik dat het uiteindelijk wel mee valt wat ik allemaal kwijt ben. Is allemaal vrij snel te halen, behalve de roomupgrades die je af en toe kan vinden. Zal hem vast wel weer een keer gaan oppakken.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 23:28:
[...]

Ik dacht een nieuwe game te beginnen op een nieuwe savefile maar helaas schreef ik mijn huidige savefile over. Niet slim inderdaad :P

Echter denk ik dat het uiteindelijk wel mee valt wat ik allemaal kwijt ben. Is allemaal vrij snel te halen, behalve de roomupgrades die je af en toe kan vinden. Zal hem vast wel weer een keer gaan oppakken.
Zodra je de puzzels een beetje doorkrijgt draait het volgens mij meer om het plannen (en geluk met rng) ?
Dan vlieg je er waarschijnlijk zo doorheen :)

Heb zelf een aantal mogelijkheden in gedachten maar mis dan telkens de juiste kamers om deze tot uitvoer te brengen.
Wel al een hoop toffe dingen tegengekomen.
Echt een waanzinnig spel voor puzzel liefhebbers!

Nu waarschijnlijk te laat, maar kon je je local save niet verwijderen en dan weer synchroniseren met de cloud ? (Savescum)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm, vraag me af hoe die game het gaat doen…Na het zien van dit filmpje heb ik nog meer zin in de nieuwe Battlefield die hopelijk volgend jaar komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-09 22:46
Gezien ik geen 360 heb gehad, ben ik nu begonnen met Gears of War Ultimate Edition via Game Pass.

Ik weet niet precies wat het is, maar deze game doet een aantal dingen heel goed: het houdt me geinvesteerd, het is op een goede manier avontuurlijk en ik ben benieuwd naar wat nog meer komen gaat, terwijl het wel een 13-in-een-dozijn verhaal is. Heel vet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Ik zie weer veel 1-hit kill wapens, invisibility cloak en allerlei pruts gadgets die nooit echt goed gewerkt hebben voor een goede balans van games.

Dit is weer zo'n Twitch shooter aan het worden met hele flitsende killstreaks maar niemand heeft er echt plezier in als de game langer dan een maand uit is en de meta bekend is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een wat langere video.

Het wordt nog minder interessanter als ik deze video kijk. Maar ik ben dan ook niet de doelgroep. Heb heel weinig met de laatste MP varianten van extraction shooters etc.

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-04-2025 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...s/new-xbox-games-april-14

Zelf ga ik deze week nog proberen verder te komen in Blue Prince. Het is echter behoorlijk (voor mijn gevoel) RNG based en dat maakt het toch soms wat minder. Omdat je soms een idee hebt wat je wilt gaan doen maar de juiste rooms dan een paar runs niet komen. En ik heb de illusie opgegeven dat ik alle achievements kan halen. Dat is niet voor mij weggelegd. Er is een achievement dat je op je eerste dag room 46 haalt. Ik zou niet weten hoe veel geluk je dan nodig hebt van de RNG goden. Of er moet een strategie zijn die ik nog niet weet :P

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-04-2025 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 13 april 2025 @ 10:24:

https://www.trueachieveme...s/new-xbox-games-april-14

Zelf ga ik deze week nog proberen verder te komen in Blue Prince. Het is echter behoorlijk (voor mijn gevoel) RNG based en dat maakt het toch soms wat minder. Omdat je soms een idee hebt wat je wilt gaan doen maar de juiste rooms dan een paar runs niet komen. En ik heb de illusie opgegeven dat ik alle achievements kan halen. Dat is niet voor mij weggelegd. Er is een achievement dat je op je eerste dag room 46 haalt. Ik zou niet weten hoe veel geluk je dan nodig hebt van de RNG goden. Of er moet een strategie zijn die ik nog niet weet :P
Het zou mij echt enorm verbazen als jij Blue Prince voor de release van Expedition 33 niet op 1000GS hebt staan :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 13 april 2025 @ 10:34:
[...]

Het zou mij echt enorm verbazen als jij Blue Prince voor de release van Expedition 33 niet op 1000GS hebt staan :o
Ik heb na 15 uur nog steeds maar 1 achievement :P en ik zie er niet snel meer eentje bijkomen. Er zitten er ook een paar bij voor een behaalde modi, zoals dare en curse maar ik heb niet eens een idee hoe ik die zou moeten starten :) Dus nee, gok van niet.

—-

Ik denk dat ik er klaar mee ben. Had uiteindelijk de basement key. Echt een hele mooie run waarin alles vlotjes verliep. Veel sleutels, diamanten en geld. Wil ik de basement deur open doen, loopt de game vast. Dat is echt funest voor mijn zin om door te spelen. Ga wel weer verder met khazan.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-04-2025 12:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

nFo

uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 23:24:
Een wat langere video.

[YouTube: Marathon | Gameplay Overview Trailer]

Het wordt nog minder interessanter als ik deze video kijk. Maar ik ben dan ook niet de doelgroep. Heb heel weinig met de laatste MP varianten van extraction shooters etc.
Deed mij denken aan Apex Legends en heeft natuurlijk wat Destiny/Halo invloeden.
Vond de: Marathon | Reveal Cinematic Short eigenlijk toffer dan de gameplay beelden eerlijk gezegd. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nFo schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:10:
[...]

Deed mij denken aan Apex Legends en heeft natuurlijk wat Destiny/Halo invloeden.
Vond de: Marathon | Reveal Cinematic Short eigenlijk toffer dan de gameplay beelden eerlijk gezegd. 8)
[YouTube: Marathon | Reveal Cinematic Short]
Cinematisch een mooi filmpje inderdaad. Van wat ik tot nu toe gezien heb spreekt het me niet aan, maar speel verder ook geen online shooters. Halo vond ik vroeger wel heel tof. De kleuren spreken me ook niet aan. Denk dat ik gewoon niet de jonge doelgroep ben die ze voor ogen hebben, maar daar is niks mis mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
nFo schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:10:
[...]
[YouTube: Marathon | Reveal Cinematic Short]
Dat vond ik dus ook :)
Maar ja, creator van Love Death Robots, veel beter wordt het niet! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 23:07
uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 23:24:
Een wat langere video.

[YouTube: Marathon | Gameplay Overview Trailer]

Ik vraag me sowieso af wie de doelgroep is. In PlayStation topic wordt hier niet eens over gesproken. F2p had het nog gekund misschien. Zal snel in de abonnementen terecht komen verwacht ik .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

EdwardK123 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 21:34:
Gezien ik geen 360 heb gehad, ben ik nu begonnen met Gears of War Ultimate Edition via Game Pass.

Ik weet niet precies wat het is, maar deze game doet een aantal dingen heel goed: het houdt me geinvesteerd, het is op een goede manier avontuurlijk en ik ben benieuwd naar wat nog meer komen gaat, terwijl het wel een 13-in-een-dozijn verhaal is. Heel vet.
De rest van de Gears serie is ook erg tof, en staat ook allemaal op Gamepass. Zeker een aanrader. Houd je mooi zoet tot E-day uitkomt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
EdwardK123 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 21:34:

Oeh dat zijn mooie spellen! Ik weet nog wel toen deze spellen nog uitkwamen op de Xbox 360, ging toen met een maat samen naar Emmen om het nieuwe deel te kopen en daarna zo snel mogelijk naar huis om het spel te gaan spelen in spit-screen. Gelijk helemaal uit te spelen op Hardcore en daarna een paar dagen later op het hoogste niveau (Insane) weer opnieuw te beginnen!

Mooie herinneringen :*)
Heel veel plezier met Gear Of War!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

——

Verder ben ik toch nog bezig met Blue Prince. Wat een bijzondere game. Je blijft ontdekken en ontdekken. Maar het is voor de normale gamer amper mogelijk om alle geheimen die in de game zit te ontdekken. Zat even vast voor een bepaalde ruimte, maar als je dan de oplossing bekijkt, dan denk je echt van… hoe komt iemand daarop :) Een beetje zoals hoe je in Elden Ring soms van die vage quest lines hebt waar je zelf niet achter komt.

Wel biedt de game genoeg exploratie om van de game te genieten zonder dat je guides nodig hebt. Die kunnen wel handig zijn als je echt alles uit de game wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:21
Volgens Xbox Wire zou GTA V vandaag op Gamepass komen.
Iemand enig idee hoe laat?

Vanavond heb ik namelijk een avondje niks, Even GTA spelen zou wel leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RvD86 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 15:39:
Volgens Xbox Wire zou GTA V vandaag op Gamepass komen.
Iemand enig idee hoe laat?

Vanavond heb ik namelijk een avondje niks, Even GTA spelen zou wel leuk zijn
Meestal komen nieuwe spellen vanaf 18:00 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:21
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 15:45:
[...]

Meestal komen nieuwe spellen vanaf 18:00 online.
Ah top!
Dit wist ik niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 12:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Iemand ervaring met Anno 1800 op console? Heb vroeger 1602 helemaal grijsgespeeld, maar dat was met muis/keyboard. Is t beetje te doen met controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zemmel83
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:33
Ht87 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 17:26:
[...]

Iemand ervaring met Anno 1800 op console? Heb vroeger 1602 helemaal grijsgespeeld, maar dat was met muis/keyboard. Is t beetje te doen met controller?
Speelt bijzonder goed eerlijk gezegd! En een leuke game trouwens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:56

On_E

Housemusic

Ht87 schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 17:26:
[...]

Uitstekend te spelen. En zelfs zonder de PC uitbreidingen een van de beste city builders.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
On_E schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 18:57:
[...]

Uitstekend te spelen. En zelfs zonder de PC uitbreidingen een van de beste city builders.
Hmm zal het ook eens een poging geven, want ben echt benieuwd hoe het speelt in vergelijking met de PC versie. Heb daar alle dlc en content pack dus dat zal mijn main blijven (zeker met de new Horizons mod volgende maand _/-\o_ ), maar leuk om een beetje op de bank te chillen zonder k+m

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 23:07
Heb hem nooit gespeeld, dus lijkt me leuk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zou super tof zijn, dan kan ik eindelijk een keer beginnen aan Oblivion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Ben benieuwd wanneer er eens echt een grote sale is / aankomt voor de Xbox store. Heb wel een paar games op het oog nu...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
kevlar01 schreef op maandag 14 april 2025 @ 08:55:
[...]

De rest van de Gears serie is ook erg tof, en staat ook allemaal op Gamepass. Zeker een aanrader. Houd je mooi zoet tot E-day uitkomt :P
Nu met Gears 2 bezig. Heel erg nieuwsgierig naar wát en hoe het allemaal is begonnen 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
EdwardK123 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 13:15:
Ben benieuwd wanneer er eens echt een grote sale is / aankomt voor de Xbox store. Heb wel een paar games op het oog nu...
Er is altijd wel een summer sale. Buiten de standaard wekelijkse rondes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die controllers zien er tof uit. Zijn er hier al mensen die een wrap om hun Xbox Series X console gebruiken?

[ Voor 14% gewijzigd door L23 op 16-04-2025 16:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 16:08:
[...]

Die controllers zien er tof uit. Zijn er hier al mensen die een wrap om hun Xbox Series X console gebruiken?

[YouTube: Doom: The Dark Ages Controller | Unboxing]
Hij is inderdaad erg vet, vind die elite ook erg mooi, alleen de prijs is me te hoog voor functies die ik toch niet gebruik.

Twijfel om de wrap en die normale controller te pakken.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5NSySKLcmpWWJ9TJr14ECMmy3ps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uuTuIXrlXRjEafmVyd5hghRe.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb de normale Doom Eternal controller en de wrap besteld via de Microsoft store, Elite controller was me wat te prijzig om zo nog even erbij te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Linksquest Eerste wrap? Ben benieuwd wat je er van vind. Ik vind het toch wel prijzig voor zoiets. Had graag wat meer limited edition consoles gezien inplaats van dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 14:55:
@Linksquest Eerste wrap? Ben benieuwd wat je er van vind. Ik vind het toch wel prijzig voor zoiets. Had graag wat meer limited edition consoles gezien inplaats van dit.
Ja mijn eerste Wrap, ben ook wel benieuwd hoe deze gaat bevallen. Ik houd je op de hoogte en zal mijn ervaring hier met je delen. Ja vind ze zelf ook wel prijzig, en ja een nieuwe console is ook tof, maar deze manier vind ik ook wel leuk, zeker als je graag een ander uiterlijk wilt en niet meteen weer een nieuwe console wilt kopen.

Ik ben wel eerlijk, als het me toen gelukt was om die Limited Edition HALO console te bemachtigen, dan had ik het voor nu alleen bij de controller gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:37:
[...]

Ik ben wel eerlijk, als het me toen gelukt was om die Limited Edition HALO console te bemachtigen, dan had ik het voor nu alleen bij de controller gehouden.
Ja achteraf he... Inderdaad een hele toffe limited edition.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 15:41:
[...]

Ja achteraf he... Inderdaad een hele toffe limited edition.
Ja ik had hem willen bestellen, sterker nog ik had hem in de winkelwagen zitten, maar toen ik op betalen klikte, was hij helaas uitverkocht. Ik heb toen met Xbox contact opgenomen en ze hadden me op een reserve lijst gezet voor het geval dat iemand zijn reservering zou annuleren, helaas is dat niet gebeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pfff lang geleden dat ik ooit zo hooked geweest ben aan een spel dan aan Blue Prince. Het feit dat het echt uitstekend draait op een handheld via play anywhere is niet goed voor mijn rust :)

Heb inmiddels alle achievements gehaald die je op een save kunt halen. Maar weet zeker dat ik echt nog zoveel puzzels niet heb gezien. Is echt bizar hoe groot deze game is. En die puzzels gaan echt mijn petje te boven. Hier is een voorbeeldje van een guide van een van de “end level” puzzels…. https://www.gamespot.com/...lar-solution/2900-6471/#6

Nu nog eigenlijk drie runs te gaan.

Een succesvolle run in 1 dag. Dat is echt compleet RNG based. Een run op dare niveau waarbij je bepaalde acties niet mag uitvoeren of juist moet doen, zo niet is het game over, en een run op curse niveau waarbij je zeer beperkt zit in je resources. Die laatste twee ga ik in ieder geval proberen en kijken hoever ik kom.

Wat een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben mensen zich hier al aan Commando’s Origins gewaagd? Had hem heel even gespeeld maar had een paar keer een vage bug dat je karakter onder de grond verdween. Benieuwd of anderen daar nog last van hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 17 april 2025 @ 21:54:
Hebben mensen zich hier al aan Commando’s Origins gewaagd? Had hem heel even gespeeld maar had een paar keer een vage bug dat je karakter onder de grond verdween. Benieuwd of anderen daar nog last van hebben?
Dat is juist de special move van the green beret als mijn herinnering me niet in de steek laat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 17 april 2025 @ 23:23:
[...]

Dat is juist de special move van the green beret als mijn herinnering me niet in de steek laat!
…….

Kom idd dit tegen… :) Thanks!

Green Beret: The Green Beret is a versatile soldier who can climb rock formations, kick down doors, and stay in camouflage by digging underground.

Ik zal hem nog wel een keer opstarten :P Ik kwam met geen mogelijkheid meer boven welke knop ik ook indrukte. Dus dacht dat het een bug was en geen feature..

Proficiat met United!

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-04-2025 23:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Haha, ik dacht dat ik een grapje gebaseerd op feiten maakte maar fijn als dit het probleem was. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EdwardK123
Ik heb deze game een tijdje geprobeerd, maar voelde voor mij toch iets teveel als try hard donker, net niet snappy genoeg controls.. Misschien een andere keer weer proberen :)

Edit: net de 2.0 trailer bekeken. Ziet eruit alsof ik dit weer een kans mag geven 🙂

---------------

Zoveel te spelen op Game Pass. Ter afwisseling en uit nieuwsgierigheid heb ik eens FC24 (de laatste "FIFA") geprobeerd en daar nu hooked aan.. Was een beetje klaar met Locust knallen 😜 maar wat is de Gears serie vet!!

[ Voor 7% gewijzigd door EdwardK123 op 18-04-2025 07:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:58

RedFox

Heb je een OV ofzo?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:56

On_E

Housemusic

RedFox schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 07:40:
[...]

Eindelijk weer een goede tactische shooter op de consoles *O*
Tof inderdaad, ik heb deze game best vaak zitten kijken op YT. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
dankzij gamepass ben ik begonnen aan Skyrim, nooit gespeeld (wel Oblivion)

maar daaaamn wat een game! voor mij is Skyrim game of the year 2025 en verwacht ook dat er geen andere game dit kan overtreffen _/-\o_

grafisch ook zeer mooi, de sfeer in de game is ongekend hoog!

dikke aanrader als je Skyrim nog nooit gespeeld hebt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2025 10:03 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 10:00:
dankzij gamepass ben ik begonnen aan Skyrim, nooit gespeeld (wel Oblivion)

maar daaaamn wat een game! voor mij is Skyrim game of the year 2025 en verwacht ook dat er geen andere game dit kan overtreffen _/-\o_

grafisch ook zeer mooi, de sfeer in de game is ongekend hoog!

dikke aanrader als je Skyrim nog nooit gespeeld hebt :)
Welkom in 2011 :P

Waarom heb je wel Oblivion gespeeld, maar nog nooit Skyrim? Of ben je ook pas vrij recent met Oblivion begonnen? Inderdaad een hele toffe game. Niet voor niets dat ik het op meerdere platformen heb gekocht en speel het nog regelmatig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
L23 schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 11:15:
[...]

Welkom in 2011 :P

Waarom heb je wel Oblivion gespeeld, maar nog nooit Skyrim? Of ben je ook pas vrij recent met Oblivion begonnen? Inderdaad een hele toffe game. Niet voor niets dat ik het op meerdere platformen heb gekocht en speel het nog regelmatig.
Ik wist wel van het bestaan enzo natuurlijk van Skyrim maar door omstandigheden in 2011 (blijkbaar al) niet van gekomen en dus andere games gaan spelen.
wat wel was is dat het volgens mij toen xbox360 was en dat de laadtijden bij Skyrim 30+ seconden waren?
nu is het op pc maar 2 tot 5 sec ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Potjandikkie, als ready or not in de buurt komt van de oude SWAT spellen (en vooral een ervan waarvan ik niet meer weet welke) dan weet ik wat de meeste van mijn game uren in 2025 gaat krijgen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:03:
[...]

Ik wist wel van het bestaan enzo natuurlijk van Skyrim maar door omstandigheden in 2011 (blijkbaar al) niet van gekomen en dus andere games gaan spelen.
wat wel was is dat het volgens mij toen xbox360 was en dat de laadtijden bij Skyrim 30+ seconden waren?
nu is het op pc maar 2 tot 5 sec ;)
Ik kan me de laadtijden niet meer herinneren. Wel toen de game op release dag (11-11-11) gehaald voor de Xbox 360, maar uiteindelijk relatief weinig gespeeld op dat platform. Eind dat jaar de Steam versie in de aanbieding gekocht om op mijn MacBook Air 2010 te spelen. Dat was een behoorlijk verschil en het staat me voornamelijk bij dat de wegwijsborden op de Xbox 360 nauwelijks leesbaar waren. De textures lieten te wensen over.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik weet het niet….
Ben ook niet zo hyped voor de nieuwe Doom :|
Opa wordt oud, loop liever op mijn gemak met een greatsword rond, mepje links en rechts en dan weer even bijkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
justifire schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 12:48:
[...]

Ik weet het niet….
Ben ook niet zo hyped voor de nieuwe Doom :|
Opa wordt oud, loop liever op mijn gemak met een greatsword rond, mepje links en rechts en dan weer even bijkomen.
Ik denk herkenbaar voor velen in dit topic _/-\o_ :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De nieuwe this week on Xbox is er voor jullie. Fijn weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:06

R.G

Hmm klopt het dat sommige games niet in alle Xbox storeszijn?

Ik merk dat skulls and bones niet overal aanwezig is?

Wel in Nederland maar andere landen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Worde en komen er nog xbox play anywhere titles uit? zodat ik 1x koop en dan op pc en xbox kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 20:10:
Worde en komen er nog xbox play anywhere titles uit? zodat ik 1x koop en dan op pc en xbox kan?
Ja. (Bijna) alle games die sowieso in gamepass uitkomen.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-04-2025 20:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

Oh idd nice,idd net game gekocht en zit ook op pc stoned geen anyplay in de description maar heeft wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
R.G schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 18:17:
Hmm klopt het dat sommige games niet in alle Xbox storeszijn?

Ik merk dat skulls and bones niet overal aanwezig is?

Wel in Nederland maar andere landen niet
Nog niet geleerd van je avonturen in Turkije?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
R.G schreef op vrijdag 18 april 2025 @ 20:46:
Oh idd nice,idd net game gekocht en zit ook op pc stoned geen anyplay in de description maar heeft wel
Plus 1 voor stoned dan maar.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

Stoned moet zijn store lol

Acties:
  • +9 Henk 'm!
@L23 ik heb ze binnen, zal straks nog wat fotos maken als ik ze uitgepakt heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C1dKsa64LCsqgrgcxR6K5z5K18I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ZiEreG4ji1fFrCEmzMWLqnt.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E1nP0zdvE433ZkLwTDz7YpGzHrc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rxMuIKOPH6CvYrtsWB71SstK.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 13 april 2025 @ 10:34:
[...]

Je had er meer vertrouwen in dan ik :) Maar het is inderdaad gelukt. Maar niet zonder slag of stoot…

Wat een game... Ik kan me naast Dark Souls 1 niet meer heugen dat ik echt gewoon op stond en te bed ging met een game in gedachten. Vragen zoals, Wat ga ik in mijn volgende run doen. Welke upgrade ga ik proberen te unlocken. Hoe zit die puzzel in elkaar. Hoe kan ik de RNG goden pleasen. Hoe speel ik in hemelsnaam dit in een uurtje uit. Beetje tegen het obsessieve aan… :)

Dus ben wel ook blij dat die “klaar” is. De Day One run, waarin je in je allereerste run room 46 moest halen was echt “spannend”. De hele “build” moest kloppen om uiteindelijk niet ergens net 1 deur voor het einde zonder een sleutel, diamant of voetstappen te zitten. Maar uiteindelijk viel alles op zijn plek en dan is zo’n run echt heel top.

Staat op gelijke hoogte met The Witness als mijn favoriete puzzel game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 14:00:
[...]

Je had er meer vertrouwen in dan ik :) Maar het is inderdaad gelukt. Maar niet zonder slag of stoot…

Wat een game... Ik kan me naast Dark Souls 1 niet meer heugen dat ik echt gewoon op stond en te bed ging met een game in gedachten. Vragen zoals, Wat ga ik in mijn volgende run doen. Welke upgrade ga ik proberen te unlocken. Hoe zit die puzzel in elkaar. Hoe kan ik de RNG goden pleasen. Hoe speel ik in hemelsnaam dit in een uurtje uit. Beetje tegen het obsessieve aan… :)

Dus ben wel ook blij dat die “klaar” is. De Day One run, waarin je in je allereerste run room 46 moest halen was echt “spannend”. De hele “build” moest kloppen om uiteindelijk niet ergens net 1 deur voor het einde zonder een sleutel, diamant of voetstappen te zitten. Maar uiteindelijk viel alles op zijn plek en dan is zo’n run echt heel top.

Staat op gelijke hoogte met The Witness als mijn favoriete puzzel game. :)
Nu ik dit zo lees ben ik blij dat ik hem er af gegooid heb :)
Als ik voor een puzzelspel verplicht wordt om een guide te gebruiken dan is voor mij de lol er totaal van af.

Acties:
  • +12 Henk 'm!
Ik moet zeggen, Microsoft heeft wel moeite gedaan in de details van zowel de controller als de Wrap. De Wrap heeft ook aan de binnenkant veel details.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lagom1sbdp0px2efKf8bmT-gpgg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zE5AMi5ly3C2R0VfPqxXHzIk.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W1dVROrMhlMZYa4cCcuaKcXppAA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MksxmL73MpD1xFitYXmlDHDX.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wcyAS3XhIYVpkeAvhXKIh3lXPpo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AcTa5isU3rMYqP49KBJ6De4L.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzbmG48P2tdOpqQQdba2ZPwUHjU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/836AaslBBG7wTRQuBYfiTT3G.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5neYS6DnYPYsz3fv2x9ZVtdnZro=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9loKyBaOJTtA8ePUvGLHEpFq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvEmaSB77tG8_7bhI6T_yvg6cHc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HhuKz3fb8tAThlgaXTpPRwG0.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqHMYsB-gwxTABfV0B99p6A0ZgQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xsHgUpcUnz2p235CJWUPPgUD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CRhTgbTnjDPoeOLxQ2j9pvTJv4Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6zPLIo657xTFReLLRpXNVMLa.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZB3d2oxiOU5bZDxjd87P9u2BH3k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pJGKvnYfrDuLLp0qx7Svg5Be.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 15:08:
Ik moet zeggen, Microsoft heeft wel moeite gedaan in de details van zowel de controller als de Wrap. De Wrap heeft ook aan de binnenkant veel details.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Kan je hem ook binnenste buiten gebruiken ?
Lijkt beter aan te sluiten bij de Elite controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 15:45:
[...]

Kan je hem ook binnenste buiten gebruiken ?
Lijkt beter aan te sluiten bij de Elite controller.
Nee helaas niet, want dan komen de openingen helaas niet op de juiste plaats. Zou inderdaad wel vet geweest zijn als dat kon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

https://www.trueachieveme...s/new-xbox-games-april-21

Zitten wel een paar interessante titels tussen, waaronder uiteraard Clair Obscur expedition 33 die de 24e in Gamepass komt.

Ook ANNIE last hope ziet er wel grappig uit als een twin stick shooter.

En @justifire, wellicht is dit meer de “Myst game” voor jou? Kende het nog niet maar ziet er wel interessant uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 18:40

OFV

Die controller is te gek zeg, mooie limited.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OFV schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:53:
Die controller is te gek zeg, mooie limited.
Ben blij dat ik hem gepakt hebt, details zijn ook erg mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 20 april 2025 @ 12:16:

En @justifire, wellicht is dit meer de “Myst game” voor jou? Kende het nog niet maar ziet er wel interessant uit.

[Video: Amerzone - The Explorer's Legacy - Gameplay Trailer]
Dat schijnt een remaster te zijn van een middelmatige oude click & point game :/
Ik richt mijn pijlen vooralsnog op Expedition 33 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 15:08:

Controller ziet er goed uit. Lijkt me wel lastig als je wisselt tussen de Nintendo Switch controller en de Xbox controller en geen A, B, X en Y op de controllerknoppen ziet staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien was de bug die ik tegenkwam in Commando’s Origins een feature, toch is de game behoorlijk buggy blijkbaar.

review: Commandos Origins - Ouderwets goede spanning, maar alleen op pc

Dus ik wacht wel even met spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

wow, de skulls and bones versie is nog steeds bugfest..

Even de demo opgestart, poppetje gemaakt begin met de game meot ergens heen varen.
Verklootte het en kreeg een melding 44sec before mutiny?

Toen brak de game na de 44sec. geen cutsenes kon op geen enkele knop meer drukken behalve de home knop naar xbox scherm..

wat erg toch..

Is de game zo bagger geworden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op zondag 20 april 2025 @ 23:16:
wow, de skulls and bones versie is nog steeds bugfest..

Even de demo opgestart, poppetje gemaakt begin met de game meot ergens heen varen.
Verklootte het en kreeg een melding 44sec before mutiny?

Toen brak de game na de 44sec. geen cutsenes kon op geen enkele knop meer drukken behalve de home knop naar xbox scherm..

wat erg toch..

Is de game zo bagger geworden?
Is die game ooit goed geweest dan ? 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op zondag 20 april 2025 @ 16:22:
[...]

Controller ziet er goed uit. Lijkt me wel lastig als je wisselt tussen de Nintendo Switch controller en de Xbox controller en geen A, B, X en Y op de controllerknoppen ziet staan :P
Klopt, dat idee had ik ook toen ik hem zag. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 17:35

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
klopt het dat je geen offline account met een eigen naam en avatar kan maken? na wat googlewerk kon ik er niets over vinden.

ik kan alleen gast-accountjes aanmaken als het goed is?

[ Voor 19% gewijzigd door Farabi op 21-04-2025 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hifigamefreak schreef op maandag 21 april 2025 @ 16:35:
[...]

Ziet er gaaf uit, de main game is nu ook in de Spring sale zag ik :) 8)
Het is een prachtig spel, dat ik zelf helaas te weinig speel vanwege gebrek aan mensen waar ik tegen kan vechten. Want heb de storymode al helemaal 100% :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben benieuwd. Voor ons is dat morgen om 17:00.
Pagina: 1 ... 86 ... 105 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties