Biedt Xbox nog de hour service aan?
Dus per maand bedrag Dan game pass ultimate met een Xbox ?
Of is dat niet van de grond gekomen
Dus per maand bedrag Dan game pass ultimate met een Xbox ?
Of is dat niet van de grond gekomen
Van welk Bethesda spel moet een deel 4 uit komen?
Weet niet of het moet, maar het gaat hier om Elder Scrolls IV: Oblivion in een nieuw jasje.Martinspire schreef op maandag 21 april 2025 @ 23:09:
[...]
Whatever you do, do it well.
Dit gaat over een remake/remaster van Oblivion, iets wat al weken iedereen bezig houd en nu bevestigd Oblivion alleen al het bestaan van een remake/remaster door een datum en tijd te geven. Ben heel benieuwd naar morgen!Martinspire schreef op maandag 21 april 2025 @ 23:09:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Dit zegt mij niets. Wat voor scherm krijg je dan te zien?kuka schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:11:
Onlangs is er met een update van de Xbox een irritante optie bijgekomen dat je na de keuze voor een game starten eerst nog een extra scherm krijg i.p.v. dat direct de game gestart wordt. Ik heb zitten zoeken in de instellingen maar niet kunnen vinden. Is dit ergens uit te schakelen?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat is deze.uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:12:
[...]
Dit zegt mij niets. Wat voor scherm krijg je dan te zien?
Microsoft has started testing a new Xbox Game Hubs feature with Xbox Insiders. It means you might have to press the Xbox A button twice to launch games soon. Here's a quick overview of how it works 👇 https://t.co/wqu34wBUCw pic.twitter.com/ys7fQ3JcJP
— Tom Warren (@tomwarren) 25 maart 2025
Ik druk gewoon op de A-button. Ik heb dat zowel op de Xbox One X als Xbox Series X. Voorheen was dat in ieder geval niet.sewer schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:24:
Druk je dan op de rij van eerder gespeelde spellen op de A-button?
Dus zoals hier in het plaatje hieronder op die rij met starfield, fortnite, diablo, AC Mirage, ... ?
[Afbeelding]
Ik heb hier dat probleem in ieder geval niet, het lijkt wel of hij naar de 'game card' gaat of zo.
Ja ik ben Insider idd.
Dan zit je in de testpool van Microsoft. Denk niet dat je het kan uitschakelen dan.
[ Voor 48% gewijzigd door mobygo76 op 22-04-2025 12:01 ]
mobygo76 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 11:58:
je kunt het wel uitschakelen. Zag het in een filmpje voorbij komen. Zal even zoeken. rond 3 minuut 40.
YouTube: This Console Update Could Change The Way You Play Xbox | Xbox Update
Absoluut een tof spel. Twee keer 100% gehaald. Switch en xbox.PdeBie schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 12:53:
Van de week voor het eerst in Hades “naar buiten geweest” en gisteren een tweede keer gelukt. Toffe game!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb hem zelf op Xbox en Steam.Exactor it schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 14:21:
[...]
Absoluut een tof spel. Twee keer 100% gehaald. Switch en xbox.
[ Voor 10% gewijzigd door PdeBie op 22-04-2025 16:35 ]
Het kan efficiënt zijn om even te checken welke personages drankjes nodig hebben en vooral wanneer. Heb ik niet gedaan (beide keren) waardoor ik nog een run of twintig erachteraan kon plakken.PdeBie schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 16:35:
[...]
Ik heb hem zelf op Xbox en Steam.
Zit nu op 70 runs, waarvan nu 2 dus gelukt. Nu ik ook het laatste gevecht door begin te krijgen, verwacht ik nu dat er wel meer gaan volgen.
Ben lekker veel drankjes aan het uitdelen en heb een paar kleine cosmetische aanpassingen gedaan aan m’n slaapkamer. Verder vooral dus in drankjes gestopt en diamonds.
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-04-2025 17:37 ]
Ow ik deel ze uit wanneer mogelijk. Heb ik er een op zak en ik kom toevallig een ! tegen tijdens een run, dan krijgt hij/zij een drankje. Gaat mij niet om efficiëntie of achievements.Exactor it schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:08:
[...]
Het kan efficiënt zijn om even te checken welke personages drankjes nodig hebben en vooral wanneer. Heb ik niet gedaan (beide keren) waardoor ik nog een run of twintig erachteraan kon plakken.Ik deed het bewust niet omdat ik, ondanks dat ik alle achievements wilde halen, vooral genoot van makkelijk een run doen. Heerlijk hersenloos grinden (al is runs winnen wel een pre
). Er zijn weinig spellen waarbij het verhaal me interesseert. Bij Hades was dat zeer zeker wel het geval.
Je hebt toch een handheld? Ideale game voor steam deck of Ally?uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:15:
De remaster van Oblivion ziet er goed uit. Heb me er destijds (bijna 20 jaar geleden) goed mee vermaakt. Dus ga hem zeker proberen. Nu nog ergens de tijd vandaan zoeken…
Vanaf vandaag beschikbaar![]()
[Video: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Official Reveal]
——-
Wat betreft Hades, ik wacht met smart op deel 2. Maar hij is eerste periode console exclusief voor de Switch. Dus dat wordt denk ik wachten tot 2026.
Jep, een Ally, maar het is een ideale game om af te wisselen van handheld met console. Soms wel erg druk op het scherm. Liefst dus gewoon te spelen op al mijn apparaten.giantgiantus schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:18:
[...]
Je hebt toch een handheld? Ideale game voor steam deck of Ally?
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-04-2025 20:28 ]
Shut up and squat !!
Nee, werkt niet meer.Tits schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 22:13:
Ik kocht vroeger wat games op de Braziliaanse store en wou nu met de sale mijn Braziliaanse dollars opmaken.
Ik krijg de hele tijd een regiofout. Is dat ondertussen niet meer mogelijk om dit zo te doen? Braziliaanse VPN brengt geen soelaas.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gefeliciteerd met de kleine!justifire schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 22:52:
[...]
Nee, werkt niet meer.
Misschien nog met een goede vpn, maar dat vind ik zelf te ver gaan, als ze een aankoop toelaten prima, maar geen zin om dat moedwillig te gaan forceren / tegen de regels in te gaan.
IJsland werkt gelukkig nog wel gewoon, net nog Paw Patrol World gekocht voor €13,-
Shut up and squat !!
Had liever een paar cm meer gehad
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Jammer, had nog voor een 15 euro tegoed staan.justifire schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 22:52:
[...]
Nee, werkt niet meer.
Misschien nog met een goede vpn, maar dat vind ik zelf te ver gaan, als ze een aankoop toelaten prima, maar geen zin om dat moedwillig te gaan forceren / tegen de regels in te gaan.
IJsland werkt gelukkig nog wel gewoon, net nog Paw Patrol World gekocht voor €13,-
Shut up and squat !!
Je zal maar Gamepass hebben. Dag leven.uchiha tijntje schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:22:
En Clair Obscur wordt goed ontvangen:
https://www.metacritic.com/game/clair-obscur-expedition-33/
Zin in
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Gelukkig loopt die van mij tot Augustus 2027
Holy crab! 92/100. Wat een ongelukkige timing met Oblivion.uchiha tijntje schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:22:
Zin in
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Shut up and squat !!
Superveel zin in!uchiha tijntje schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:22:
Zin in
Shut up and squat !!
A new Dynamic Background for The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered is now available on Xbox Series X|S (looks amazing in motion). pic.twitter.com/KHuWbpxn5V
— Klobrille (@klobrille) 22 april 2025
Clair Obscur Expedition 33 Reviews
- 10 - 4players
- 10 - Gamepressure
- 10 - RPG Site
- 10 - Dualshockers
- 10 - Checkpoint Gaming
- 10 - CGMagazine
- 9.5 - Gaming Trend
- 9.5 - Game Blast
- 9.5 - PlayStation Universe
- 9 - IGN
- 9 - Game Informer
- 9 - Gamespot
- 9 - Push Square
- 9 - Gamesradar+
- 9 - GamingBolt
- 4/5 - Eurogamer
- Metacritic 94
- Opencritic 91
[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 23-04-2025 14:54 ]
Ik zag iets over turn-based combat en dacht: laat maar. Maar na het lezen van twee reviews heb ik het idee dat dit wel eens voor turn based kan zijn wat Slay the Spire was voor deck building games voor mij. Al dacht ik dat ook bij Baldurs Gate 3, maar die lag na een paar uurtjes op de digitale schroothoop.justifire schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:43:
[...]
Superveel zin in!
Stond helemaal niet op mijn radar, totdat ik de Xbox presentatie van laatst zat te kijken.
Daarin zag je echt wat een gepassioneerd team er achter dit spel zit.
Alleen daarom wil ik het al spelen, en dan is die dikke score mooi mee genomen!!
Geniet ervanG_Dragon schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:32:
[...]
Gelukkig loopt die van mij tot Augustus 2027
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Shut up and squat !!
Same.Exactor it schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:01:
[...]
Ik zag iets over turn-based combat en dacht: laat maar. Maar na het lezen van twee reviews heb ik het idee dat dit wel eens voor turn based kan zijn wat Slay the Spire was voor deck building games voor mij. Al dacht ik dat ook bij Baldurs Gate 3, maar die lag na een paar uurtjes op de digitale schroothoop.
Shut up and squat !!
[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-04-2025 20:14 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 23-04-2025 23:55 ]
Waarom zou je uberhaupt via de cloud spelen als de console ernaast staat?Exactor it schreef op woensdag 23 april 2025 @ 23:46:
Dat cloud gaming via LG op Xbox is hem nog net niet allemaal. De b knop induwen vraagt of je de app wil afsluiten.Beetje teveel input lag ook. Ik houd het kastje naast de tv wel (wist ik uiteraard al voordat ik het ging testen) . Was wel positief verrast over de snelheid in het menu, na de standaard MS brakheid in inladen, kon ik best snel navigeren en spellen starten lekker vlot. Maar ja, als spellen er slechter uit zien, trager ingame laden en een rare lag tijdens spelen hebben, zie ik voor mezelf geen reden om op een tv via 'de cloud' te streamer als ik ook via console kan spelen.
Als je de console er naast hebt staan is het inderdaad een suboptimale ervaring.Exactor it schreef op woensdag 23 april 2025 @ 23:46:
Dat cloud gaming via LG op Xbox is hem nog net niet allemaal. De b knop induwen vraagt of je de app wil afsluiten.Beetje teveel input lag ook. Ik houd het kastje naast de tv wel (wist ik uiteraard al voordat ik het ging testen) . Was wel positief verrast over de snelheid in het menu, na de standaard MS brakheid in inladen, kon ik best snel navigeren en spellen starten lekker vlot. Maar ja, als spellen er slechter uit zien, trager ingame laden en een rare lag tijdens spelen hebben, zie ik voor mezelf geen reden om op een tv via 'de cloud' te streamer als ik ook via console kan spelen.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
De tv is bedraad aangesloten op een fritzbox. Dus ik zou denken dat de lag inderdaad komt door de tv. Op tablet gebruik ik uiteraard wifi, daarbij merk ik minder lag. Al is dat anecdotal. Kan ook zijn dat er velen aan het testen waren gisteren en het daardoor wat laggier was. Ik zal cloud gaming zo eens via console testen. Al vind ik dat nog raarder dan streamen naar een tv dat op een vaste plaats staat.Jan_V schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:11:
[...]
Als je de console er naast hebt staan is het inderdaad een suboptimale ervaring.
Maar voor op de slaapkamer of zo is het best wel tof.
Weet je ook of de lag die je ervaart hoger is als met bijvoorbeeld reguliere cloud streaming op de PC/tablet? Via de pc/laptop/tablet (of op de XONE) merk ik namelijk nauwelijks lag in de spellen die ik speel. Wellicht dat het type spel uit maakt, of dat de processor van de TV niet snel genoeg de beelden op het scherm kan verwerken.
[ Voor 17% gewijzigd door Exactor it op 24-04-2025 09:34 ]
Shut up and squat !!
Ook al andere batterijen geprobeerd?Farabi schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:37:
de connectie van mijn xbox controller valt een paar seconde weg en verbindt weer. ik heb wat oplossingen geprobeerd via youtube, maar tevergeefs.
wat ik heb gedaan:
-resyncen door het knopje van de console en de controller in te drukken
-powerkabel 30 sec eruit gedaan
-batterijen opnieuw geplaatst.
iemand een andere oplossing out of the box?
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
nog niet gedaan. zit een originele microsoft chargekit van november 2024 in.Jan_V schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:41:
[...]
Ook al andere batterijen geprobeerd?
Ik merk dat ik hier een paar oplaadbare heb die het inmiddels niet meer heel lang doen (na 10 jaar of zo).
Hey dit probleem heb ik ook de laatste tijd!Farabi schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:37:
de connectie van mijn xbox controller valt een paar seconde weg en verbindt weer. ik heb wat oplossingen geprobeerd via youtube, maar tevergeefs.
wat ik heb gedaan:
Als je het koopt weet je iig zeker dat je niet bent overgeleverd aan de grillen van een abonnementsdienst.R.G schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:34:
Heeft het zin als Xbox ultimate game pass user
Om De cod games te kopen?
Zoals Alle modern warfares oud en nieuw of gaat alles in gamepass komen?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Shut up and squat !!
Instellingen -> accessoires -> controller -> update al geprobeerd ?Farabi schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:37:
wat ik heb gedaan:
Yep, allemaal up-to-date.justifire schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:08:
[...]
Instellingen -> accessoires -> controller -> update al geprobeerd ?
Persoonlijk vind ik dat de Xbox Series X momenteel een veel uitgebreider aanbod in spellen heeft dan de Playstation 5 en dat is niet om een discussie te starten, maar meer een persoonlijke mening als ik kijk naar de cijfers en daarom blijf het voor jou ook een erg persoonlijke keus.Deezers schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:31:
Heeft het überhaupt nog zin om een Xbox series X te kopen als je al een PS5 en Switch 2 (pre-order) hebt? Wil dan voornamelijk voor de Xbox exclusives gaan en Gamepass maar ja de console kost ook weer ruim 500 euro... En binnenkort een groot Xbox evenement met wellicht een nieuwe sneak peak voor een toekomstige console/handheld?
klopt precies. gebeurt om de paar minuten. wordt je gek van. jij ook?PdeBie schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:54:
@Farabi is het bij jou ook zo dat de controller zijn verbinding verliest en het Xbox logo op je controller dan even knippert? En dan na een paar tellen brandt hij weer volledig en kan je weer gamen.
Gamertag: FinrazielNL
Gisteren deze stream van Marathon op de achtergrond aangehad terwijl ik nog wat dingetjes voor het werk aan het doen was. Maar ze waren echt behoorlijk kritisch.uchiha tijntje schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:52:
[Video: Marathon Gameplay and Impressions...]
Mocht iemand interesse hebben in Marathon. Hier een live stream.
———
Voornamelijk de exclusives, daar koop ik consoles voor, al helpen de Xbox -> PS5 ports niet mee. En Gamepass werkt beter dan PS+. Maar ik wacht nog wel even tot na het Xbox evenement. Mocht er een nieuwe console komen zal die vast wel weer de games van de XBSX kunnen spelen straks.. met stijgende prijzen voor de consoles is een launch aanschaf dan ineens wel aantrekkelijk geworden.G_Dragon schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:44:
[...]
Persoonlijk vind ik dat de Xbox Series X momenteel een veel uitgebreider aanbod in spellen heeft dan de Playstation 5 en dat is niet om een discussie te starten, maar meer een persoonlijke mening als ik kijk naar de cijfers en daarom blijf het voor jou ook een erg persoonlijke keus.
Welke spellen zou je zoal willen gaan spelen op de Xbox Series X, die je nu niet op de Playstation 5 kan spelen?
En dat is op je Series console? Al weleens een andere controller geprobeerd?Farabi schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:59:
[...]
klopt precies. gebeurt om de paar minuten. wordt je gek van. jij ook?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Shut up and squat !!
vanavond 1e werk.justifire schreef op donderdag 24 april 2025 @ 13:17:
Misschien eens met twee nieuwe normale AA batterijen proberen ?
8 juni is dat iddDeezers schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:31:
Heeft het überhaupt nog zin om een Xbox series X te kopen als je al een PS5 en Switch 2 (pre-order) hebt? Wil dan voornamelijk voor de Xbox exclusives gaan en Gamepass maar ja de console kost ook weer ruim 500 euro... En binnenkort een groot Xbox evenement met wellicht een nieuwe sneak peak voor een toekomstige console/handheld?
De presentatie en cutscenes zien er wel goed uit. Veel bekende stemacteur ook (Andy Serkis interview op het xbox kanaal).Exactor it schreef op donderdag 24 april 2025 @ 17:33:
Ik heb een uurtje rondgelopen in Clair Obscure. Het verhaal wordt heel mooi opgebouwd en het ziet er geweldig uit qua artstyle.
[ Voor 8% gewijzigd door ilm op 24-04-2025 19:13 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Farabi op 24-04-2025 19:33 ]
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-04-2025 19:47 ]
Hogwarts Legacy, FF Rebirth en Suikoden I+II remaster. Duurt nog even denk ik.uchiha tijntje schreef op donderdag 24 april 2025 @ 19:43:
@Raem ik hoop dat je backlog snel leeg is
Shut up and squat !!
[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 24-04-2025 23:35 ]
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-04-2025 01:19 ]
Shut up and squat !!
Shut up and squat !!
Had gelezen dat je na de credits alles af kan werken, hoef je het verhaal ook niet te laten spoilen door een guide.uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 00:58:
Zag al wel dat ik een collectible had gemist, dus dat komt wellicht ooit in een tweede playthrough.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat kan in alle spellen.justifire schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 06:47:
[...]
Had gelezen dat je na de credits alles af kan werken, hoef je het verhaal ook niet te laten spoilen door een guide.
[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 25-04-2025 08:07 ]
Een nieuw Robocop spel, ziet er leuk uit. Het eerste deel was ook erg leuk, heb me er flink wat uren mee vermaakt.
gisteren was het probleem opeens weg. zonder dat ik batterijen heb vervangen. heel gek.PdeBie schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:12:
[...]
Hey dit probleem heb ik ook de laatste tijd!
Ik dacht dat het te wijten was aan een metalen plantenpot die tegenwoordig voor de Xbox staat, maar misschien toch een software issue??
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 25-04-2025 10:29 ]
Is een stand alone Expansion van Rouge City uit 2023, daarom dat hij de bij titel unfinished business heeftG_Dragon schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 08:10:
[...]
Een nieuw Robocop spel, ziet er leuk uit. Het eerste deel was ook erg leuk, heb me er flink wat uren mee vermaakt.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ja dat zag ik inderdaad, denk wel dat ik hem nog een keer ga spelen. Moet dan alleen eerst klaar zijn met Assassin's Creed Shadows, daarna wil ik met Oblivion Remastered gaan spelen dus eerst ben ik nog wel een paar honderd uur zoet.Linksquest schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:34:
[...]
Is een stand alone Expansion van Rouge City uit 2023, daarom dat hij de bij titel unfinished business heeft
Ik heb gisteren de hele dag niet gespeeld, dus zal vanavond ook eens testen dan.Farabi schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:28:
[...]
gisteren was het probleem opeens weg. zonder dat ik batterijen heb vervangen. heel gek.
waarschijnlijk omdat de console een dag uitstond?
He? De controller praat toch niet via Wi-Fi met de console?Exactor it schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 10:45:
In de Xbox One tijd heb ik dit ook gehad. Toen heb ik mijn wifi op een ander kanaal gezet en was het probleem weg.
En toch was het probleem hiermee opgelost. Misschien toeval maar denk het niet.PdeBie schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:01:
[...]
He? De controller praat toch niet via Wi-Fi met de console?
het schijnt dat het wifi-signaal de bluetooth verbinding kan verstoren. had die oplossing ook ergens gelezen. maar die vond ik te ingrijpend.PdeBie schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:01:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 25-04-2025 11:09 ]
Shut up and squat !!
Ik ga er van uit dat @uchiha tijntje dat wel zal kunnen bevestigen voordat het weekend voorbij is.Exactor it schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 08:06:
[...]
Dat kan in alle spellen.
de plaat in de prolgue schijnt ook verderop gevonden te kunnen worden
Je wifi kanaal veranderen is niet heel ingrijpend. Inloggen op je modem (gegevens staan achterop de modem) en beetje klikken.Farabi schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:08:
[...]
het schijnt dat het wifi-signaal de bluetooth verbinding kan verstoren. had die oplossing ook ergens gelezen. maar die vond ik te ingrijpend.
klopt, ik bedoelde eerder dat mijn wifi op dit moment perfect werkt op het huidige kanaal en straks geen zin heb in wifi-problemen door het gezeik van een xbox-controller.Exactor it schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 12:21:
[...]
Je wifi kanaal veranderen is niet heel ingrijpend. Inloggen op je modem (gegevens staan achterop de modem) en beetje klikken.
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 25-04-2025 12:24 ]
Haha dat denk ik niet. Ik denk dat ik vanavond lekker twee uur door de mangel gehaald ga worden door chromatic abbestjustifire schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:53:
[...]
Ik ga er van uit dat @uchiha tijntje dat wel zal kunnen bevestigen voordat het weekend voorbij is.
Shut up and squat !!
Git gud!uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 13:04:
[...]
Haha dat denk ik niet. Ik denk dat ik vanavond lekker twee uur door de mangel gehaald ga worden door chromatic abbest
Die wiped mijn hele team als ik de parries mis. Hij doet 7K damage en ik heb iets van 600 healthAls ik hem damage gaat er een millimeter health af… Maar ik wil proberen of het me lukt
Tis echt kwestie van de timing doorhebben en zorgen dat je counterattacks grote damage doen.
Echt een mooi game jaar voor mij tot nu toe. Avowed, Blue Prince, South of Midnight, Split Fiction, Khazan the first berserker, Clair Obscur, Atomfall, en dan zijn we nog maar op 1/3e.
Klopt, maar WiFi kan wel hetzelfde radio spectrum gebruiken waar ook de Xbox connectie gebruik van maakt, dus dat kan wel op elkaar storen.PdeBie schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 11:01:
[...]
Gamertag: FinrazielNL
Ja dat is dus het mooie van deze game. Je bent niet alleen afhankelijk van je stats.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq