En dat was South of Midnight. Althans heb het verhaal uitgespeeld. Moet nog wat achievements halen, maar die komen nog wel.
Wat een mooie game. Zowel visueel, als muziek. Compulsion games heeft wat dat betreft toch wel wat bijzonders neergezet. Zal de soundtrack de komende tijd wel regelmatig opzetten.
Qua gameplay kan ik me wel enigszins vinden in het commentaar in diverse reviews. De combat is door de game redelijk hetzelfde, en wordt op easy wel herhalend gok ik. Echter heb ik hem op de hoogste moeilijkheidsgraad gespeeld wat echt wel een uitdaging bood. Het is niet zo eerlijk als een From titel, want de camera werkt niet altijd even goed mee, maar het kon me wel bekoren. Verder is het vooral een 3D platformer wat helemaal in mijn straatje valt.
En mooi dat ze zo’n game hebben mogen maken want die zie je niet heel vaak meer in de moderne tijd.
Ik kan iedereen met GP adviseren om de game in ieder geval vanaf dinsdag even te proberen. Wellicht klikt het en wellicht ook niet, maar als het klikt heb je een mooi avontuur voor de boeg.
Nog even wat screenshots (in spoilers)
——-
Nu echt tijd voor Khazan

De boss battles zijn het beste van de game. Door de structuur van kleinere levels voelt het niet echt als een samenhangende wereld zoals veel soulslikes wel neerzetten. Maar de bosses maken dat helemaal goed.
——-
En de games van deze week:
https://www.trueachievements.com/news/new-xbox-games-april-7
3 interessante games in GP. South of midnight, commando’s en Blue prince.
[
Voor 57% gewijzigd door
uchiha tijntje op 06-04-2025 22:16
]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.