Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pre-load is live!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N4-SwO21u6V3WGkC6YG2ONVNapo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sr8VK0CXHna83ZLgN3OpG0b9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 70% gewijzigd door G_Dragon op 12-02-2025 20:01 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wat trailers uit de State of Play van de buren zojuist.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-02-2025 00:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Mindseye ziet er interessant uit, ben benieuwd naar meer gameplay en informatie!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 23:20
G_Dragon schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:19:
Mindseye ziet er interessant uit, ben benieuwd naar meer gameplay en informatie!
Inderdaad, vind het verschrikkelijk ambitieus qua graphics en gameplay. Ik wacht rustig de previews en reviews af :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:33:
[...]

Beetje Ghost Recon : Wildlands achtig :9
Ik had meer een Cyberpunk / Watchdog gevoel bij het zien van de trailer :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 16:41
Eens met @Linksquest. De eerste scene met de auto heeft (qua graphics/belichting) een Cyberpunk gevoel, maar de avondscene's doen mij ook heel erg aan Watchdogs denken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Nog één die gister is aangekondigd. Lijkt me een toffe game!

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:38:
[...]

Precies dit, maar dat zie ik als iets positiefs! Heb me prima vermaakt met beide spellen dus dan zal dit nieuwe spel hopelijk ook in mijn straatje gaan vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:33:
[...]

Beetje Ghost Recon : Wildlands achtig :9
Just Cause 2 achtig _/-\o_

En zag IO Interactive voorbij komen. Die zijn van de Hitman serie. De laatste Hitman's zagen er best OK uit.

XBL: MRE Inc

Linksquest schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:38:
[...]

Doelde meer op het concept cover shooter.
Maar Watch Dogs dekt ook aardig de lading (want Ubisoft formule) echter zie ik geen hacking ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Nee het hacken zelf heb ik ook (nog) niet gezien, maar hoe het een beetje werd gebracht met die chip en de sfeer deed mij daar een beetje aan denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
Snap wel dat er over Mindseye gesproken wordt hier. Van de trailers die hierboven geplaatst zijn, wel de meest interessante (voor mij dan in ieder geval). Maar over het algemeen ook wel veel titels die ik prima links zal laten liggen.

Zag op de Frontpage wel iets verschijnen over de nieuwe Sonic Racing. Dat sprak mij ook wel aan. Inmiddels kan ik de banen van Crash Team Racing wel dromen, dus ben wel toe aan een nieuwe 'party' racegame.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Voor wie niet in het Avowed topic kijkt:

Afbeeldingslocatie: https://shared.fastly.steamstatic.com/store_item_assets/steam/apps/2457220/header.jpg?t=1739287950

Reviews:
  • News.it - 8.8 / 10
  • AltChar - 85 / 100
  • Andrenoob - 9 / 10
  • Atarita - 90 / 100
  • But Why Tho? - 9.5 / 10
  • Console-Tribe - 88 / 100
  • Dexerto - 4 / 5
  • Digital Spy - 4 / 5
  • Digitale Anime - 8.5 / 10
  • Echo Boomer - No Recommendation
  • Enternity.gr - 9 / 10
  • EvelonGames - 7.8 / 10
  • Explosion Network - 9 / 10
  • GameOnly - 8 / 10
  • GameSpot - 6 / 10
  • Gamer Guides - 84 / 100
  • Gamers Heroes - 85 / 100
  • GamesFinest - 8 / 10
  • Gaming Nexus - 8 / 10
  • Glitched Africa - 9 / 10
  • INVEN - 8.3 / 10
  • Just Play it - 8 / 10
  • Le Bêta-Testeur - 10 / 10
  • Loot Level Chill - 8.5 / 10
  • Lords Of Gaming - 8.5 / 10
  • Manual dos Games - 8 / 10
  • MondoXbox - 9.3 / 10
  • MonsterVine - 4.5 / 5
  • NextPlay - 7.5 / 10
  • Nexus Hub - 8 / 10
  • Pizza Fria - 7.4 / 10
  • PowerUp! - 9 / 10
  • SIFTER - Worth your time
  • Seasoned Gaming - 8.5 / 10
  • Shacknews - 9 / 10
  • Stevivor - 7.5 / 10
  • TechRaptor - 9 / 10
  • The Beta Network - 8 / 10
  • The Outerhaven Productions - 4 / 5
  • Tom's Hardware Italia - 8.5 / 10
  • VGC - 4 / 5
  • Worth Playing - 7.8 / 10
  • XGN.nl - 9.2 / 10
  • XboxEra - 8.8 / 10
  • ZTGD - 8 / 10
  • ZdobywcyGier.eu - 8 / 10

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 13-02-2025 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:51

On_E

Housemusic

Prima scores!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:51
Grappig hoe "makkelijk" er weer achten en negens gegeven worden terwijl ik in video reviews die ik heb gezien meer een meh tot wel aardig oordeel uit komt wat ook meer overeen komt met de beelden die ik daar bij zie. Nu ga ik niet alle bovenstaande reviews lezen, maar wel erg benieuwd hoe de gamers het zelf gaan ervaren. Bij bepaalde builds schijnt het bijvoorbeeld echt een walk in the park te worden.

Edit :

Wel zo aardig om dan ook even de reviews toe te voegen ;) :

[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 13-02-2025 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 12:34

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Beakzz schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:29:
[...]

Grappig hoe "makkelijk" er weer achten en negens gegeven worden terwijl ik in video reviews die ik heb gezien meer een meh tot wel aardig oordeel uit komt wat ook meer overeen komt met de beelden die ik daar bij zie. Nu ga ik niet al bovenstaande reviews lezen, maar wel erg benieuwd hoe de gamers het zelf gaan ervaren. Bij bepaalde builds schijnt het bijvoorbeeld echt een walk in the park te worden.
Ik vind deze game zo moeilijk te polsen, heb dat nog niet eerder zo gehad met een game.
Ik vind de (hele vette) album art zooo niet matchen met de gameplay tot nu, voelt echt als dertien in een dozijn RPG, en dan denk ik aan de andere kant, het is toch obsidian, het kan ook weer niet echt troep zijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Grappig hoe "makkelijk" er weer achten en negens gegeven worden terwijl ik in video reviews die ik heb gezien meer een meh tot wel aardig oordeel uit komt wat ook meer overeen komt met de beelden die ik daar bij zie. Nu ga ik niet alle bovenstaande reviews lezen, maar wel erg benieuwd hoe de gamers het zelf gaan ervaren. Bij bepaalde builds schijnt het bijvoorbeeld echt een walk in the park te worden.

Edit :

[YouTube: Avowed Review - After 80 Hours and 1000 Bears - QA in Comments]

[YouTube: Avowed Left Me Bummed Out... | Review]
Ik las laatst in het No man sky topic hele wijze woorden van een tweaker namelijk: Soms moet je ook gewoon accepteren dat iets niet voor jou is gemaakt ;)

Ik zal in ieder geval wel op moeilijkste niveau starten. Walk in the park heb ik geen zin in. Echter is het uiteraard leuk om builds te maken die goed werken. Zeker omdat je best wel wat keuze hebt in aanpak. Dat is toch altijd in elke RPG een beetje de zoektocht :) Zo ook in bijv Souls like games zijn er OP builds te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-02-2025 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
uchiha tijntje schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:41:
[...]

Ik las laatst in het No man sky topic hele wijze woorden van een tweaker namelijk: Soms moet je ook gewoon accepteren dat iets niet voor jou is gemaakt ;)
Haha ik vind hem mooi _/-\o_ Maar laat ik duidelijk zijn dat ik hier helemaal geen mening geef of zelfs ook maar voorkeur heb dat de game goed of slecht is of iets er tussenin. Ik vind het gewoon grappig/interessant dat er totaal verschillende conclusies uit 2 media vormen komen en daarom ben ik benieuwd hoe de game ontvangen wordt bij de "standaard" gamer. Is het een game die blijft hangen of gewoon iets wat je een keer door speelt en denkt dat was een game.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Je zou denken dat nu Microsoft Activision heeft overgenomen dat het Xbox Play Anywhere concept wel toegepast zou worden. Maar nee. :/

Zo hou je me wel aan Xbox Game Pass Ultimate ja. Ben nu iets te verwend om het zowel op Xbox, Cloud als PC te hebben lol. Heb het over Black Ops 6 in dit geval.

[ Voor 7% gewijzigd door polopolo150 op 13-02-2025 16:55 ]

Beakzz schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:46:
[...]
Haha ik vind hem mooi _/-\o_ Maar laat ik duidelijk zijn dat ik hier helemaal geen mening geef of zelfs ook maar voorkeur heb dat de game goed of slecht is of iets er tussenin. Ik vind het gewoon grappig/interessant dat er totaal verschillende conclusies uit 2 media vormen komen en daarom ben ik benieuwd hoe de game ontvangen wordt bij de "standaard" gamer. Is het een game die blijft hangen of gewoon iets wat je een keer door speelt en denkt dat was een game.
Ik vind reviews sowieso tricky. Ik heb een aantal kanalen / sites waarmee ik wel op één lijn lig. Scoort een game laag op die kanalen, veel kans dat ik het ook niets vindt. Scoort een game goed, veel kans dat ik me er goed mee vermaak.

Dat is volgens mij ook de beste wijze om, zonder zelf te spelen, te zien of het wat voor je kan zijn.

Waar ik wat minder mee heb zijn sites of YouTube kanalen die naar mijn mening vaak negatief zijn om negatief te zijn. Dat is het onderscheidende element waardoor ze clicks willen halen.

Genoeg ervaring met games die overall 10en en 9ens krijgt waarvan ik denk. Prima. Een 8 was ook goed geweest.

———

Hmm dit is wel erg veel uitstel al… Replaced.
https://www.trueachieveme...pass-launch-delayed-again

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-02-2025 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Nu online

ilm

uchiha tijntje schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:41:
[...]

Ik zal in ieder geval wel op moeilijkste niveau starten. Walk in the park heb ik geen zin in. Echter is het uiteraard leuk om builds te maken die goed werken. Zeker omdat je best wel wat keuze hebt in aanpak. Dat is toch altijd in elke RPG een beetje de zoektocht :) Zo ook in bijv Souls like games zijn er OP builds te maken.
Voeg daar maar aan toe: Ik heb geen review nodig om te weten dat het een Obisidian game zal worden :)

Reviews zijn idd lastig, op zich denk ik dat er genoeg reviewers een +8 geven dat het zo wel zal zijn, maar anderzijds wil ik ook niet te naief zijn (tijdsgeest van vandaag, reviewers hun exclusiviteit om toegang te hebben voor release, etc.).

In ieder geval kijk ik meestal naar wat gameplay + een reviewer die zowat de zelfde smaak heeft als ik (ACG, SkillUp, ...), zonder al teveel op de score te letten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nog een leuke Xbox Podcast aflevering over South of Midnight

Ik kijk er geen eens meer naar uit.
Ten tijde van de reveal zag dit er zo tof uit, ondertussen is de concurrentie er al vol gas overheen gedenderd.
Als ze hem helemaal cancellen zal ik er niet wakker van liggen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Nu online

ilm

Veel veranderingen. Ik zit letterlijk in het allerlaatste gevecht. Ik zal er nog 10 minuutjes plezier aan hebben :P

Edit: en ben erdoor (warden einde). Ik denk dat het nog zonder update was :)

[ Voor 10% gewijzigd door ilm op 13-02-2025 20:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilm
  • Nu online

ilm

Avowed ziet er echt wel prachtig uit. Kleuren, art stijl, hoge kwaliteit textures, en blijkbaar ook goed gebruik gemaakt van UE5 (met 40 fps optie).

Gevoelsmatig, op basis van wat videos, ziet de combat er wel een stap voorwaarts uit voor Obsidian (maar nog geen souls combat natuurlijk, of zoals andere meer actiegerichte games)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
G_Dragon schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 08:19:
Er was gewoon een gameplay trailer hoor?

Het ziet er meer als Saints Row uit dan GTA imo, maar alsnog niet heel verkeerd. Oja en de speler haat auto's zo te zien haha.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:36:
[...]

Er was gewoon een gameplay trailer hoor?

[YouTube: MindsEye - Reveal Gameplay Trailer | PS5 Games]

Het ziet er meer als Saints Row uit dan GTA imo, maar alsnog niet heel verkeerd. Oja en de speler haat auto's zo te zien haha.
Ja klopt die was bij de State Of Play ook te zien, maar ben benieuwd naar nog meer gameplay + informatie :). Dit is zeker een spel die ik in de gaten ga houden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 09:53:
[...]

Ja klopt die was bij de State Of Play ook te zien, maar ben benieuwd naar nog meer gameplay + informatie :). Dit is zeker een spel die ik in de gaten ga houden :D
Ja ok, ik vond het ook niet verkeerd maar ook weer niet hoogstaand in de gameplay. Ik heb het gevoel alsof het verhaal er meer toe doet dan een pakkende open wereld maken. Beetje zoals Mafia dat ook deed.

Verder komt ie al deze zomer uit, ruim voor GTA6, dus dat is denk ik ook wel verstandig. Plus je hoeft niet lang te wachten!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 10:54:
[...]

Ja ok, ik vond het ook niet verkeerd maar ook weer niet hoogstaand in de gameplay. Ik heb het gevoel alsof het verhaal er meer toe doet dan een pakkende open wereld maken. Beetje zoals Mafia dat ook deed.

Verder komt ie al deze zomer uit, ruim voor GTA6, dus dat is denk ik ook wel verstandig. Plus je hoeft niet lang te wachten!
Klopt, het zag er grafisch wel goed uit. Maar dat beloofd natuurlijk niks, soms schroeven ze dat zelfs nog terug voor release, daarom ben ik echt benieuwd naar meer informatie en beelden. Het is inderdaad wel een mooi moment om hem uit te brengen, want ALS Grand Theft Auto VI echt rond de herfst uitkomt dan zitten ze er inderdaad mooi ruim voor :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:45:
Avowed ziet er echt wel prachtig uit. Kleuren, art stijl, hoge kwaliteit textures, en blijkbaar ook goed gebruik gemaakt van UE5 (met 40 fps optie).
[YouTube: Avowed - Digital Foundry Tech Review - PC/Xbox Series X|S Tested!]

Gevoelsmatig, op basis van wat videos, ziet de combat er wel een stap voorwaarts uit voor Obsidian (maar nog geen souls combat natuurlijk, of zoals andere meer actiegerichte games)
Ik moet het zelf nog gaan spelen en ervaren, maar bij de gameplaybeelden die ik nu heb gekeken op Youtube vind ik die handen tijdens het rennen wat afleidend :p.. Hebben meer mensen dit of is dit weer puur iets wat alleen mij opvalt :o

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 14-02-2025 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:39:
[...]

Ik moet het zelf nog gaan spelen en ervaren, maar bij de gameplaybeelden die ik nu heb gekeken op Youtube vind ik die handen tijdens het rennen wat afleidend :p.. Hebben meer mensen dit of is dit weer puur iets wat alleen mij opvalt :o
Dat is alleen als je geen wapens vast hebt en wanneer is dat nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:45:
[...]

Ja dat is niet heel vaak gok ik? :P Fijn dat je dan gaan handen in het beeld hebt _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Voor de liefhebbers, alle Dead or Alive games zijn in de aanbieding in de Xbox Store:
DoA 1: 9,99 5,99
DoA 2: 14,99 8,99
DoA 3: 14,99 8,99
DoA 4: 19,99 11,99
DoA 5: 39,99 11,99
DoA 6: 69,98 10,49
DoA 6: Deluxe: 84,99 12,74

Helaas niet de Xtreme games :P

Allemaal te spelen op de Series S|X ;)

[ Voor 8% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-02-2025 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 12:27:
Voor de liefhebbers, alle Dead or Alive games zijn in de aanbieding in de Xbox Store:

Ik heb DOA3 gekocht en weer ge-refund. Zijn niet echt goed verjaard die games :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:45:
[...]

Zag gisteren screenshots van een speler met een 2H greatsword, kijk, nu wordt het interessant! B-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 16:32:
[...]

Zag gisteren screenshots van een speler met een 2H greatsword, kijk, nu wordt het interessant! B-)
Daar heb ik Khazan voor :P nu ben ik nog een sneue boogschieter want op moeilijkste niveau doen de vijanden behoorlijk wat damage…

Denk wel dat ik als ik wat meer geleveld ben ga respeccen voor close combat met idd een grote hamer ofzo :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is weer vrijdag, en dat betekend weer een nieuwe This Week on Xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Nu online

ilm

justifire schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 16:32:
[...]

Barbaar! (Of is het barbarian?).

Geef mij maar skills en finesse met een tandenstoker. Zoals deze rogue:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfdD7YBE77gcMVGjObnATw52XA8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5vhSfliEX5Tu6VFElzsqC3w3.webp?f=fotoalbum_large
Copyright: het internet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 12:27:

Dead or Alive 3. De tweede game die ik kocht voor mijn OG Xbox. Eerste was uiteraard Halo. Dat zag er voor die tijd echt enorm goed uit. Daarvoor speelde ik vooral Soul Calibur op de Dreamcast, maar dit was toch wel grafisch weer een stap vooruit.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wom schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 21:19:
[...]

Dead or Alive 3. De tweede game die ik kocht voor mijn OG Xbox. Eerste was uiteraard Halo. Dat zag er voor die tijd echt enorm goed uit. Daarvoor speelde ik vooral Soul Calibur op de Dreamcast, maar dit was toch wel grafisch weer een stap vooruit.
DoA 3 was absoluut een grafisch wonder op Xbox. Maar Ninja Gaiden was dat ook. Beiden zelfde engine volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 18:22:
[...]

Barbaar! (Of is het barbarian?).

Geef mij maar skills en finesse met een tandenstoker. Zoals deze rogue:
[Afbeelding]
Copyright: het internet.
Greatsword is life! (en de lunar staff O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Soul Caliber op de Dreamcast was zijn tijd echt ver vooruit.
Zelfs in deze tijd zouden de graphics nog best goed mee kunnen.
Zo zonde dat SEGA het niet gered heeft op de consolemarkt ;(

DoA6 ziet er trouwens ook echt schitterend uit en loopt geweldig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
[...]

Hetzelfde hier! Eerst Halo:CE, toen DoA 3 en daarna Sega Soccer Slam geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:23
Paar dagen geleden Kingdom Two Crowns ontdekt in Gamepass. Snapte er weinig van, maar het zag er leuk uit. Inmiddels zitten er tig uren in, ik snap nog de helft niet, maar ik vermaak me zeker! Upgrades vinden is niet zo lastig, gems vinden wel. Vooral als je eindelijk 3 gems gevonden hebt en de monsters ze van je afpakken. Lekker dan, ik had ze net nodig! Try again dan maar. Er is weinig uitleg over de gameplay, behalve in de eerste wereld, soort van tutorial. Simpel maar verslavend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie de Elden Ring Nightreign Network Test will uitproberen :
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat even weten als je de key gebruikt hebt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ab9QKq1Bxnu4toNBnwrG1JhkeQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KFDpNxH02FE1flR9bjMfWJM7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Tommy-D schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 12:46:
Paar dagen geleden Kingdom Two Crowns ontdekt in Gamepass. Snapte er weinig van, maar het zag er leuk uit. Inmiddels zitten er tig uren in, ik snap nog de helft niet, maar ik vermaak me zeker! Upgrades vinden is niet zo lastig, gems vinden wel. Vooral als je eindelijk 3 gems gevonden hebt en de monsters ze van je afpakken. Lekker dan, ik had ze net nodig! Try again dan maar. Er is weinig uitleg over de gameplay, behalve in de eerste wereld, soort van tutorial. Simpel maar verslavend. :)
Die game ben ik ook aan het doen, alleen loop ik een beetje vast. Ik heb de hele eerste level volgebouwd met spullen van hout, alleen behalve muntjes verzamelen kan ik niks meer doen. Hoe krijg je steen en die diamantjes bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:23
Rev! schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 23:01:
[...]

Die game ben ik ook aan het doen, alleen loop ik een beetje vast. Ik heb de hele eerste level volgebouwd met spullen van hout, alleen behalve muntjes verzamelen kan ik niks meer doen. Hoe krijg je steen en die diamantjes bijvoorbeeld?
Belangrijkste is je basis upgraden, dus wat eerst je kampvuurtje is. Daarna voldoende verdediging opbouwen, daarna het schip. Daarmee kan je naar het volgende eiland. Backtracken doe je regelmatig in dit spel.
In level/eiland 2 vind je je eerste gems. Zodra je schip voltooid is verschijnt er een kistje naast. Links kan je er een gem instoppen, en rechts kan je die in ruil voor een muntje terugkrijgen.
Het idee is dus: vind de edelstenen in level 2, stop ze in het kistje, ga terug naar level 1, haal ze eruit dmv muntjes, en gebruik ze daar.
Alles wat je in een kistje stopt blijft over alle levels bestaan. Duurde ook even voordat ik dat doorhad. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Tommy-D op 15-02-2025 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Tommy-D schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 23:41:
[...]

Belangrijkste is je basis upgraden, dus wat eerst je kampvuurtje is. Daarna voldoende verdediging opbouwen, daarna het schip. Daarmee kan je naar het volgende eiland. Backtracken doe je regelmatig in dit spel.
In level/eiland 2 vind je je eerste gems. Zodra je schip voltooid is verschijnt er een kistje naast. Links kan je er een gem instoppen, en rechts kan je die in ruil voor een muntje terugkrijgen.
Het idee is dus: vind de edelstenen in level 2, stop ze in het kistje, ga terug naar level 1, haal ze eruit dmv muntjes, en gebruik ze daar.
Alles wat je in een kistje stopt blijft over alle levels bestaan. Duurde ook even voordat ik dat doorhad. ;)
Ja ik was ondertussen al wat verder gekomen, blijkbaar moest ik eerst een keer doodgaan voordat ik dat schip kon bouwen, daarvoor vielen er alleen wat stukjes hout vanaf. Ben nu op het 2de eiland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En de games van deze week:

https://x.com/trueachieve.../1891050004661330098?s=46

Mocht iemand Lost Records gaan spelen, ben benieuwd naar je ervaringen.

En linkje voor de geïnteresseerden naar interview met Phil Spencer en Xboxera: https://xboxera.com/2025/...-interviews-phil-spencer/

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-02-2025 10:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:22
Even wat (van mij af) typen. Mbt Warhammer, Space Marines 2. (speel het op de Xbox Series X op speed mode)

Laat ik ermee beginnen dat ik nu best wat missies heb gedaan en het voor mij persoonlijk geen game of the year zal worden. Ik waardeer het spel wel maar niet zoveel als ik denk dat sommige anderen het waarderen.

Ik heb in het verleden wel een paar RTS games gespeeld in het Warhammer universum maar verder heb ik er geen games, films of boeken van genoten. En dat brengt mij bij de volgende punten...

Soms mis ik bepaalde verhaal betrokkenheid
Er zijn missies dat je iets zoekt of iets verdedigt waarvan ik het gevoel heb dat ik halverwege het verhaal mee mag doen. Ik mis iets, alsof ik een voorgeschiedenis heb gemist. Het helpt ook niet dat de hoofdrolspeler heel gereserveerd is met de informatie die hij deelt. Ik vind dat jammer want ik zou juist meer worden meegenomen in het hele epische van deze game. Misschien had ik zelf nog een youtube film moeten zien of artikelen moeten lezen maar het zorgt er bij mij voor dat ik meerdere missies bijna plichtmatig heb gespeeld.

Performance.. wellicht is de hoeveelheid tegenstanders iets te groot
Ja het is indrukwekkend hoeveel tegenstanders er tegelijkertijd op je af komen. Tegelijkertijd is het ook wel irritant dat het zelfs op "speed" op meerdere momenten echt voor mij zorgt voor voor mij merkbare framedrops. Jammer, grote gedeeltes van het spel gaan vloeiend en ik begrijp het maar toch wellicht konden ze nog iets meer spelen met dynamische resoluties of bij veel enemies nog meer met bepaalde grafische opties verlagen. Het mocht voor mij iets vloeiender (gemiddeld).

Sommige gameplay dingen voorspelbaar
Ik heb alle Gears of War games (met veel plezier) gespeeld en Space Marine 2 mist in de gameplay hier en daar wat creativiteit. Dan gaat er weer een deur heel langzaam open, dan wacht je weer op een brug en dan moet je een core verdedigen. Ja het klopt allemaal wel. Maar ik heb het al zo vaak gezien. Als dit je eerste 3th person actie shooter is dan is het wellicht een lastig punt.

Klagen is makkelijk, input leveren voor verbeterpunten is uitdagender
Ja, ik vind dat deze franchise potentie heeft. En ik snap ook wel dat sommige het hogere cijfers geven. Ik heb wat tips waarmee dit spel voor mij echt nog beter zou worden.

1) Meer afwisseling in de combat, waarom mag ik niet eens wat gun turrets neerzetten? Hoeft niet in elke missie want ik snap dat het de core gameplay dan teveel verandert maar een ander iets af en toe mag wel. Of dat ik achter een gigantische gun turret ga zitten. Geef mij eens een missie waarbij ik oneindig veel grenades kan gooien. Kortom, wees eens creatief!
2) Steeds weer terug lopen naar de armoury en daarna naar je vliegtuig, nee het hoeft van mij niet. Ik ga liever vlotter naar de volgende missie. Helemaal als ik tussendoor toch te maken heb met conversaties waarbij veel niet gedeeld wordt en ik met een gevoel zit van "euhh ja okay??"..

Om positief af te sluiten, ik heb het nog niet uitgespeeld ik denk dat ik iets over de helft ben en het spel krijgt van mij een solide 8. Het ziet er grafisch erg mooi uit en he tbelangrijkste, de combat voelt verder fijn. Mooie balans tussen close & ranged combat. Boss battles zijn leuk en de muziek/ sfeer is heerlijk rauw/ puur.

Ken je het Warhammer universum goed dan snap ik dat het spel minimaal een 9 of zelfs hoger is voor je.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Kingdom Come Deliverance II ziet er grafisch echt wel heel tof uit, als je het mij vraagt is dit het eerste spel dat bij Red Dead Redemption 2 in de buurt weet te komen.

Denk deel hier ook nog even een klein berichtje voor wie het topic daarvan niet volgen :D..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mWIsl3uh0YiHRglKu63V2ih9mMQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/HQkKacryJT7BY2Oekrio1J09.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MXNRktongqvIoNu4VHrFqqC78WQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/hwPaMNBJZHKj2HSlsabCdL3x.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fnJEt6R7Zoepdjlniq71Mc64Uy8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/4KV1CKGNNSBrS5O5Sb1F2LIJ.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:02
MetalSonic schreef op zondag 16 februari 2025 @ 15:15:
Even wat (van mij af) typen. Mbt Warhammer, Space Marines 2. (speel het op de Xbox Series X op speed mode)

Laat ik ermee beginnen dat ik nu best wat missies heb gedaan en het voor mij persoonlijk geen game of the year zal worden. Ik waardeer het spel wel maar niet zoveel als ik denk dat sommige anderen het waarderen.

Ik heb in het verleden wel een paar RTS games gespeeld in het Warhammer universum maar verder heb ik er geen games, films of boeken van genoten. En dat brengt mij bij de volgende punten...

Soms mis ik bepaalde verhaal betrokkenheid
Er zijn missies dat je iets zoekt of iets verdedigt waarvan ik het gevoel heb dat ik halverwege het verhaal mee mag doen. Ik mis iets, alsof ik een voorgeschiedenis heb gemist. Het helpt ook niet dat de hoofdrolspeler heel gereserveerd is met de informatie die hij deelt. Ik vind dat jammer want ik zou juist meer worden meegenomen in het hele epische van deze game. Misschien had ik zelf nog een youtube film moeten zien of artikelen moeten lezen maar het zorgt er bij mij voor dat ik meerdere missies bijna plichtmatig heb gespeeld.

Performance.. wellicht is de hoeveelheid tegenstanders iets te groot
Ja het is indrukwekkend hoeveel tegenstanders er tegelijkertijd op je af komen. Tegelijkertijd is het ook wel irritant dat het zelfs op "speed" op meerdere momenten echt voor mij zorgt voor voor mij merkbare framedrops. Jammer, grote gedeeltes van het spel gaan vloeiend en ik begrijp het maar toch wellicht konden ze nog iets meer spelen met dynamische resoluties of bij veel enemies nog meer met bepaalde grafische opties verlagen. Het mocht voor mij iets vloeiender (gemiddeld).

Sommige gameplay dingen voorspelbaar
Ik heb alle Gears of War games (met veel plezier) gespeeld en Space Marine 2 mist in de gameplay hier en daar wat creativiteit. Dan gaat er weer een deur heel langzaam open, dan wacht je weer op een brug en dan moet je een core verdedigen. Ja het klopt allemaal wel. Maar ik heb het al zo vaak gezien. Als dit je eerste 3th person actie shooter is dan is het wellicht een lastig punt.

Klagen is makkelijk, input leveren voor verbeterpunten is uitdagender
Ja, ik vind dat deze franchise potentie heeft. En ik snap ook wel dat sommige het hogere cijfers geven. Ik heb wat tips waarmee dit spel voor mij echt nog beter zou worden.

1) Meer afwisseling in de combat, waarom mag ik niet eens wat gun turrets neerzetten? Hoeft niet in elke missie want ik snap dat het de core gameplay dan teveel verandert maar een ander iets af en toe mag wel. Of dat ik achter een gigantische gun turret ga zitten. Geef mij eens een missie waarbij ik oneindig veel grenades kan gooien. Kortom, wees eens creatief!
2) Steeds weer terug lopen naar de armoury en daarna naar je vliegtuig, nee het hoeft van mij niet. Ik ga liever vlotter naar de volgende missie. Helemaal als ik tussendoor toch te maken heb met conversaties waarbij veel niet gedeeld wordt en ik met een gevoel zit van "euhh ja okay??"..

Om positief af te sluiten, ik heb het nog niet uitgespeeld ik denk dat ik iets over de helft ben en het spel krijgt van mij een solide 8. Het ziet er grafisch erg mooi uit en he tbelangrijkste, de combat voelt verder fijn. Mooie balans tussen close & ranged combat. Boss battles zijn leuk en de muziek/ sfeer is heerlijk rauw/ puur.

Ken je het Warhammer universum goed dan snap ik dat het spel minimaal een 9 of zelfs hoger is voor je.
Ik vind de campaign ook wat saai. Tegelijk duurde die zes uur. Het echte spel zit voor mij in de coop modus waarbij je de moeilijkheidsgraad steeds verder opschroeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:22
Exactor it schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:14:
[...]

Ik vind de campaign ook wat saai. Tegelijk duurde die zes uur. Het echte spel zit voor mij in de coop modus waarbij je de moeilijkheidsgraad steeds verder opschroeft.
Euh ja "campaign is saai" is ook een manier om het te beschrijven waar ik mij ook wel in kan vinden ja.

Bij gebrek aan ander vergelijkingsmateriaal moet ik toch echt vaak denken aan Gears of War qua setting. En dan deed Gears 1 het gewoon veel beter. Het gevaar kwam van alle kanten, en boss battles worden al langer "geteased" tot het echt begint. Een belangrijk teamlid wordt "voor je ogen" vermoord door een boss. Emotioneel deed die campagne mij zoveel meer. Qua verhaal/ meeslepenheid is het intens en ben je steeds benieuwd naar wat er nog komt. Een soort achtbaanrit.

En dan weet ik dat "Warhammer" zoveel langer bestaat en zoveel meer lore heeft. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 16-02-2025 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:32:
[...]

Euh ja "campaign is saai" is ook een manier om het te beschrijven waar ik mij ook wel in kan vinden ja.

Bij gebrek aan ander vergelijkingsmateriaal moet ik toch echt vaak denken aan Gears of War qua setting. En dan deed Gears 1 het gewoon veel beter. Het gevaar kwam van alle kanten, en boss battles worden al langer "geteased" tot het echt begint. Een belangrijk teamlid wordt "voor je ogen" vermoord door een boss. Emotioneel deed die campagne mij zoveel meer. Qua verhaal/ meeslepenheid is het intens en ben je steeds benieuwd naar wat er nog komt. Een soort achtbaanrit.

En dan weet ik dat "Warhammer" zoveel langer bestaat en zoveel meer lore heeft. _/-\o_
Sterker nog, Gears of War is gebaseerd op Warhammer.
Chainsword -> Lancer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 10:03
Tommy-D schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 12:46:
Heel verslavend.
Voor dat je het weet, is er al een halve dag gepasseerd >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
Zie net pas het nieuws over de slechte financiële situatie bij Crytek, waardoor Crysis 4 is stil gelegd. Pff, dat is een hele vette domper. K*tzooi ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mosin schreef op zondag 16 februari 2025 @ 22:33:
Zie net pas het nieuws over de slechte financiële situatie bij Crytek, waardoor Crysis 4 is stil gelegd. Pff, dat is een hele vette domper. K*tzooi ;(
Ja hier baal ik ook behoorlijk van, heb laatst alle drie de delen nog opnieuw gespeeld en werd heel blij van het nieuws dat er een deel 4 komt en nu dit :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
G_Dragon schreef op zondag 16 februari 2025 @ 22:48:
[...]

Ja hier baal ik ook behoorlijk van, heb laatst alle drie de delen nog opnieuw gespeeld en werd heel blij van het nieuws dat er een deel 4 komt en nu dit :p
De Crysis games kun je opnieuw blijven spelen, zo gaaf zijn ze. Keek er dus ook naar uit.. Zo zonde dit :(
Hopen dat Crytek niet failliet gaat. Crysis moer gewoon door hun gemaakt worden als het weer beter met het bedrijf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 11:33
zit te twijfelen om ook een xbox te halen. heb al een PS5 maar daar is het plus aanbod lang niet zo goed al xbox. ik heb dan de xbox pass voor pc.
misschien dan een betere library

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mosin schreef op maandag 17 februari 2025 @ 06:50:
[...]

De Crysis games kun je opnieuw blijven spelen, zo gaaf zijn ze. Keek er dus ook naar uit.. Zo zonde dit :(
Hopen dat Crytek niet failliet gaat. Crysis moer gewoon door hun gemaakt worden als het weer beter met het bedrijf gaat.
Ja klopt, ik heb toen wel gelijk die remasters gekocht. Ik hoop echt niet dat Crytek failliet gaat, want ook
Kingdom Come Deliverance II draait op hun engine. Vind de Cryengine echt wel een mooie game engine, die grafisch er ook nog een prachtig uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De omgevingen in Kingdom zijn aardig mooi maar de animaties zijn wel errug houterig en de game heeft veel pop in. Ik hoop dat ze dat nog patchen want het haalt soms het realisme waar ze voor gaan wat weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

gupfishy schreef op maandag 17 februari 2025 @ 07:47:
zit te twijfelen om ook een xbox te halen. heb al een PS5 maar daar is het plus aanbod lang niet zo goed al xbox. ik heb dan de xbox pass voor pc.
Wat houdt je tegen ? Kijk als je door de aanschaf 3 weken geen boodschappen kan doen, tja dan zou ik zeggen, lekker laten zitten. Is het financieel haalbaar, waarom dan niet. Je leeft maar 1x he....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gupfishy schreef op maandag 17 februari 2025 @ 07:47:
Ik heb zelf ook alle 3 de systemen (Nintendo, Xbox, Playstation) en ik vind Game Pass erg tof, maak er ook heel veel gebruik van. Als je een Xbox voor gewoon erbij wilt, en 4K en fysieke games je niet uitmaakt, dan zou ik zeggen kijk eens voor een Xbox Series S, vaak vind je die al voor nog geen €275,00 nieuw, en used soms zelfs onder de €200,00.

Persoonlijk vind ik ook de controller en interface fijner, maar dat is echt een persoonlijke smaak, maar mijn advies als je hem voor erbij wilt en een disc drive niet hoeft, dan zou ik zeker eens met een oog naar de Series S kijken. Wil je gewoon 4K dan is de Series X de console die je moet hebben, die is trouwens met en zonder disc drive te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:23
Of je koopt en pc. Ook nog een optie. Met bazzite ipv Windows is het gewoon een gameconsole.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MRE-Inc schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:32:
[...]

Wat houdt je tegen ? Kijk als je door de aanschaf 3 weken geen boodschappen kan doen, tja dan zou ik zeggen, lekker laten zitten. Is het financieel haalbaar, waarom dan niet. Je leeft maar 1x he....
Drie weken boodschappen? De Xbox is tegenwoordig een week boodschappen hoor :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Donstil schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:50:
[...]

Drie weken boodschappen? De Xbox is tegenwoordig een week boodschappen hoor :+
Afhankelijk van je gezinssituatie ;)
Linksquest schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:44:
[...]

Ik heb zelf ook alle 3 de systemen (Nintendo, Xbox, Playstation) en ik vind Game Pass erg tof, maak er ook heel veel gebruik van. Als je een Xbox voor gewoon erbij wilt, en 4K en fysieke games je niet uitmaakt, dan zou ik zeggen kijk eens voor een Xbox Series S, vaak vind je die al voor nog geen €275,00 nieuw, en used soms zelfs onder de €200,00.

Persoonlijk vind ik ook de controller en interface fijner, maar dat is echt een persoonlijke smaak, maar mijn advies als je hem voor erbij wilt en een disc drive niet hoeft, dan zou ik zeker eens met een oog naar de Series S kijken. Wil je gewoon 4K dan is de Series X de console die je moet hebben, die is trouwens met en zonder disc drive te krijgen.
Hier staan ze ook alle 3, maar de Xbox draait hier de meeste uren. Nintendo heb ik alleen omdat mijn jongste die voor zijn verjaardag wilde en er via pepper voor net geen 209 euro zo'n Hong Kong model beschikbaar was (Oled model). Zelf speel ik alleen Donkey Kong. De PS5 staat letterlijk stof te happen, maar in de begin periode wel redelijk veel op gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:48:
Of je koopt en pc. Ook nog een optie. Met bazzite ipv Windows is het gewoon een gameconsole.
Maar dan heb je weer geen gamepass, waar het als ik de vraagstelling goed begreep nou net om ging.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:23
Finraziel schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:45:
[...]

Maar dan heb je weer geen gamepass, waar het als ik de vraagstelling goed begreep nou net om ging.
Goed punt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

He jammer, nieuw Zeeland truukje werkt niet voor Avowed 😑.

Daar is het al de 18e maar helaas zegt die dat ik nog steeds te vroeg ben.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:16:
He jammer, nieuw Zeeland truukje werkt niet voor Avowed 😑.

Daar is het al de 18e maar helaas zegt die dat ik nog steeds te vroeg ben.
Het gaat op tijd, niet op datum. En het is één tijdstip voor de hele wereld, dus onafhankelijk van welke tijdzone je in zit.
Morgen gaat het voor ons ook pas om 19:00 live.

Ik wou hem donderdagavond al gaan spelen want had hier iets langs zien komen dat hij dan uitkwam, maar had even gemist dat dat de 'betaal ons extra voor een paar dagen eerder spelen' datum was (en hoewel ik Obsidian fan ben, veel groter fan ben van outer worlds dan de meesten en dus denk dat ik deze ook geweldig ga vinden... ik had niet zo'n behoefte om er zoveel geld tegenaan te gooien).
Nu moet de game denk ik even wachten want ik ben in plaats daarvan Indy eens gaan proberen en wow wat een game! Die moet absoluut eerst af voor ik Avowed ga proberen (en dat gaat me nog wel even tijd kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Finraziel schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:45:
[...]

Huh? Ik dacht juist te lezen dat hij Gamepass voor PC al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op maandag 17 februari 2025 @ 15:47:
[...]

Huh? Ik dacht juist te lezen dat hij Gamepass voor PC al had.
Ja, maar als je Linux (Bazzite) draait dan kun je geen gamepass games lokaal installeren. Dat is een van de weinige game zaken die echt nog niet werken op Linux (en waarschijnlijk ook nooit zal veranderen tenzij Microsoft uwp aan de kant zet voor gamepass).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Edit :

[YouTube: Avowed Review - After 80 Hours and 1000 Bears - QA in Comments]

[YouTube: Avowed Left Me Bummed Out... | Review]
Beetje late reactie, maar ik heb nu toevallig net even de ACG review gekeken... maar hij is toch eigenlijk gewoon ook positief? Een paar kanttekeningen maar overall gewoon echt een aanbeveling op basis van die review lijkt me. Hij geeft geen cijfers, dus wat lastiger te vergelijken zo natuurlijk.

Die andere reviewer ken ik niet en geen zin nu meer om te kijken (ik had ACG eigenlijk vooral even aangezet om ergens naar te luisteren terwijl ik de hond zijn eten maakte en zelf mijn toetje op at).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian.
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18-03 11:00
Goedeavond,

Ik heb een vraagje.. ik wil graag een xbox controller bestellen met usb-c kabel.. alleen is voor mij niet duidelijk of het usb-c naar usb-c is.. Ik weet niet of iemand exact dezelfde controller heeft?

https://www.bol.com/nl/nl...JAHg.2_18.24.ProductTitle

Ik wil graag deze bestellen voor mijn pc om bepaalde games te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Finraziel schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:23:
[...]

Beetje late reactie, maar ik heb nu toevallig net even de ACG review gekeken... maar hij is toch eigenlijk gewoon ook positief? Een paar kanttekeningen maar overall gewoon echt een aanbeveling op basis van die review lijkt me. Hij geeft geen cijfers, dus wat lastiger te vergelijken zo natuurlijk.

Die andere reviewer ken ik niet en geen zin nu meer om te kijken (ik had ACG eigenlijk vooral even aangezet om ergens naar te luisteren terwijl ik de hond zijn eten maakte en zelf mijn toetje op at).
Mij hoor je ook niet beweren dat hij niet positief is, maar zeker geen 8 of 9 positief die rijkelijk rondgestrooid werden op review sites. Gewoon leuk om te spelen, maar geen GOTY materiaal. Noem mij ouderwets, maar een 9 hoort bij bijna perfecte games voor mij.

Nu hoort een RPG met een slecht/matig verhaal hoe dan ook geen hoog cijfer te krijgen imo maar dat is denk ik voor iedereen persoonlijk.

Ben zelf ondertussen zo nieuwsgierig geworden naar het verschil dat ik de game misschien zelfs even aanslinger morgen. Kijken hoe ik het ervaar.

Maar als ik kijk naar Outer World dan heb ik weinig hoop, want dat is een game die helemaal in mijn straatje past, maar ben er mid game uit verveling mee gestopt. En fantasy doet mij meestal niet veel, maar we gaan het mee maken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 17 februari 2025 @ 21:28:
[...]

Mij hoor je ook niet beweren dat hij niet positief is, maar zeker geen 8 of 9 positief die rijkelijk rondgestrooid werden op review sites. Gewoon leuk om te spelen, maar geen GOTY materiaal. Noem mij ouderwets, maar een 9 hoort bij bijna perfecte games voor mij.

Nu hoort een RPG met een slecht/matig verhaal hoe dan ook geen hoog cijfer te krijgen imo maar dat is denk ik voor iedereen persoonlijk.

Ben zelf ondertussen zo nieuwsgierig geworden naar het verschil dat ik de game misschien zelfs even aanslinger morgen. Kijken hoe ik het ervaar.

Maar als ik kijk naar Outer World dan heb ik weinig hoop, want dat is een game die helemaal in mijn straatje past, maar ben er mid game uit verveling mee gestopt. En fantasy doet mij meestal niet veel, maar we gaan het mee maken ;)
Ja, dan ben je ouderwets :+, of in ieder geval ben je je eigen manier van punten geven aan het toepassen op wat de reviewers doen en dat komt dus niet overeen. Een bijna perfecte game haalt in de praktijk gemiddeld hoger dan een 9. Hij staat nu op 80 bij metacritic, dat lijkt me aardig overeen komen met hoe ACG er zo over klinkt.

En ik denk dat TOW dan dus eigenlijk niet helemaal in je straatje past. Misschien had je de indruk dat dat zo zou zijn, maar blijkbaar niet, toch? Mijn straatje paste hij wel perfect in, ik heb die game op Xbox en nog een keer op Steam meermaals doorgespeeld, de verschillende mogelijke paden door het spel bewandeld met verschillende soorten characters, alle DLC gedaan en alle achievements behaald. Heerlijke game :)

Maar goed, ik weet ook dat ik een uitzondering ben daarin (over TOW). Maakt verder ook niet uit, ik moest alleen aan jouw post denken nadat ik die review gekeken had omdat ik dacht dat hij veel negatiever zou zijn door wat je zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Finraziel schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:17:
[...]

Ja, dan ben je ouderwets :+, of in ieder geval ben je je eigen manier van punten geven aan het toepassen op wat de reviewers doen en dat komt dus niet overeen. Een bijna perfecte game haalt in de praktijk gemiddeld hoger dan een 9. Hij staat nu op 80 bij metacritic, dat lijkt me aardig overeen komen met hoe ACG er zo over klinkt.

En ik denk dat TOW dan dus eigenlijk niet helemaal in je straatje past. Misschien had je de indruk dat dat zo zou zijn, maar blijkbaar niet, toch? Mijn straatje paste hij wel perfect in, ik heb die game op Xbox en nog een keer op Steam meermaals doorgespeeld, de verschillende mogelijke paden door het spel bewandeld met verschillende soorten characters, alle DLC gedaan en alle achievements behaald. Heerlijke game :)

Maar goed, ik weet ook dat ik een uitzondering ben daarin (over TOW). Maakt verder ook niet uit, ik moest alleen aan jouw post denken nadat ik die review gekeken had omdat ik dacht dat hij veel negatiever zou zijn door wat je zei :)
Je snapt wel wat ik bedoel toch? Dat een game allemaal eigenschappen heeft die je aanspreken, maar het uiteindelijk niet je aandacht kan vast houden on welke reden dan ook. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik maar zelden games uitspeel tegenwoordig en veel meer aandacht geef aan endless games. Een paar keer per jaar komt er een sp game langs waar ik helemaal in gezogen wordt en dan speel ik het wel uit, maar vooral verhalende games vallen mij erg tegen de laatste jaren. Alsof alle goed schrijvers zijn verdwenen.

Hoe dan ook jij hoort er een 8 in en ik een 7 en die andere review die ik heb gepost een 6 en in ACG zijn podcast kreeg ik geen ander idee over zijn mening, maar we gaan het mee maken of we het nog over deze game hebben in 1 tot 2 jaar tijd. Ik heb er verder ook geen belang bij. Zolang Outer World 2 maar echt goed is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 17 februari 2025 @ 22:17:
[...]
Mijn straatje paste hij wel perfect in, ik heb die game op Xbox en nog een keer op Steam meermaals doorgespeeld, de verschillende mogelijke paden door het spel bewandeld met verschillende soorten characters, alle DLC gedaan en alle achievements behaald. Heerlijke game :)
Ik vond die game ook geweldig. Ik speel games eigenlijk nooit meer dan 1x maar deze heb ik vier keer gespeeld. Enorm van genoten, 1 van mijn favo rpg games.

Heel nieuwsgierig naar Avowed maar eerst Kingdom Come maar uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Julian. schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:37:
Goedeavond,

Ik heb een vraagje.. ik wil graag een xbox controller bestellen met usb-c kabel.. alleen is voor mij niet duidelijk of het usb-c naar usb-c is.. Ik weet niet of iemand exact dezelfde controller heeft?

https://www.bol.com/nl/nl...JAHg.2_18.24.ProductTitle

Ik wil graag deze bestellen voor mijn pc om bepaalde games te spelen :)
C --> A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk komt er een nieuwe ShadowMan game dit jaar uit op de gangbare systemen. Ik ben een groot fan van de eerste ShadowMan op de Nintendo 64. Die game heb ik in het begin van dit millennium doorspeelt. Een spannende third person actie game met veel puzzels. De nieuwe die dit jaar uitkomt kijk ik enorm naar uit en ga ik spelen op mijn PC. Laat de occulte horror game maar komen want het werd tijd. Meer fans van deze game serie hier?

Op de PC ben ik nu bezig met Black Myth: Wukong. De game is een aanrader voor soulgame fanaten. De game is nog niet verkrijgbaar op de Xbox Series, maar komt er snel aan als ik het nieuws moet geloven. De graphics en gameplay zijn super en het is een Bloodborne killer.

Ik speel steeds meer op de PC tegenwoordig en heb al een nieuwe desktop in het oog voor volgend jaar. Met een PC kun je toch meer dan met een console. Vooral streamen en video’s maken gaat makkelijker en beter op een PC. Een console blijft op die manier altijd achter op een moderne PC. Ik kan dan ook niet wachten op de vele spellen en mijn nieuwe desktop voor volgend jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:13:
[YouTube: Shadowman: Darque Legacy - Official Reveal Trailer]

Eindelijk komt er een nieuwe ShadowMan game dit jaar uit op de gangbare systemen. Ik ben een groot fan van de eerste ShadowMan op de Nintendo 64. Die game heb ik in het begin van dit millennium doorspeelt. Een spannende third person actie game met veel puzzels. De nieuwe die dit jaar uitkomt kijk ik enorm naar uit en ga ik spelen op mijn PC. Laat de occulte horror game maar komen want het werd tijd. Meer fans van deze game serie hier?

Op de PC ben ik nu bezig met Black Myth: Wukong. De game is een aanrader voor soulgame fanaten. De game is nog niet verkrijgbaar op de Xbox Series, maar komt er snel aan als ik het nieuws moet geloven. De graphics en gameplay zijn super en het is een Bloodborne killer.

Ik speel steeds meer op de PC tegenwoordig en heb al een nieuwe desktop in het oog voor volgend jaar. Met een PC kun je toch meer dan met een console. Vooral streamen en video’s maken gaat makkelijker en beter op een PC. Een console blijft op die manier altijd achter op een moderne PC. Ik kan dan ook niet wachten op de vele spellen en mijn nieuwe desktop voor volgend jaar.
Destijds helemaal kapot gespeeld op mijn Dreamcast!
Er is trouwens vorig jaar ook een remaster van uitgebracht voor de hedendaagse systemen.
Ben benieuwd naar het nieuwe deel, hopelijk weten ze de juiste toon te zetten, nieuw is niet altijd beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rubmifer
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-08 10:33
[b]Dennis585 in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 3"

Bij mij net omgekeerd. Ik heb ook een performante gaming pc staan boven, maar ik speel net elke avond een paar uurtjes lekker in mn zetel op de X als mijn vriendin naar boven is om te slapen of wat te gaan lezen. Zeker in de winter heeft dit mijn voorkeur.

STALKER 2 wil ik ook graag eindelijk mee beginnen, maar zit nog wat met te twijfel of ik hem op de pc ga spelen of console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dan is het USB-A naar USB-C. Je kijkt vanuit de bron namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:02
Donstil schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:19:
[...]

En als je de kabel omdraait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:26:
[...]

En als je de kabel omdraait?
Succes met USB-A in de controller, misschien even in de handleiding kijken hoe dat werkt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Donstil schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:19:
[...]

Ik vind de controller de bron :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goh ja, Rogue Trader er ook maar even bij. Alsof ik nog niks te spelen had deze maanden.
Pagina: 1 ... 79 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties