Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ben benieuwd, ik heb van een hele hoop Battlefield games wel genoten.

In willekeurige volgorde:
Battlefield 2
Battlefield 3
Battlefield 4
Battlefield: Bad Company 1
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: 1
Battlefield: V
Battlefield 1942
Battlefield Modern Combat

Allemaal veel gespeeld en dikke lol gehad, dus ze nu helemaal affakkelen om de laatste voelt wat kort door de bocht. Ik ga het zeker in de gaten houden!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 3 februari 2025 @ 22:49:
[...]

Battlefield 2
Battlefield 3
Battlefield 4
Battlefield 1942

Allemaal veel gespeeld en dikke lol gehad, dus ze nu helemaal affakkelen om de laatste voelt wat kort door de bocht. Ik ga het zeker in de gaten houden!
Heb ook met veel plezier de Battlefield reeks gespeeld. Met uitzondering van Hardline, 2142 en 2042 heb ik ze allemaal in meer of mindere mate gespeeld. Het biedt altijd wel een toffe gameplay loop die je niet vaak terugvindt in andere shooters.
Het mooie aan de serie is dat je met enige regelmaat toch wel “unieke” momenten meemaakt vanwege de sandbox elementen die in wat meer strakke en kleinere games een stuk minder aanwezig zijn. Naast Halo wel een game waar ik het meeste gameclips van heb opgenomen :)

Wat ik wel hoop is dat ze direct bij launch een goede ervaring bieden qua servers en balans. Dat was altijd wel een uitdaging voor ze. Dus de manier waarop ze het nu aan willen pakken biedt hoop op het uitblijven van een 2042 fiasco.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-02-2025 23:08 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Battlefield 2
Battlefield 3
Battlefield 4
Battlefield 1942

Ik ook hoor :)
Maar als ze zo goed zijn, waarom dan een user lab oprichten ?
Lijkt alsof ze de draad een beetje kwijt zijn, minder gameplay, meer mtx…
Heb zelf meer tijd in Hell Let Loose zitten dan in BF1 en BFV samen, dus ben benieuwd of ze mij nog terug weten te lokken, vrees van niet.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Franchises als BF zitten anno 2025 een beetje tussen a rock and a hard place. Enerzijds moeten ze concurreren met de populaire F2P shooters zoals Fortnite en recent bijv. Marvel Rivals met wellicht toch wat toegankelijkere gameplay en anderzijds met een stuk “realistischere en tragere” shooters zoals Hell let Loose en Arma Reforger. En dat voor een volwaardige aanschafprijs van 60/70 euro.
Zelf vind ik juist de mix tussen beide type games wel prettig met een leuke sandbox. Niet zo “hardcore” waarbij je letterlijk 20 minuten kan lopen. Niemand zien en dan geoneshot te worden door een sniper (mijn eerste en enige ervaring met Hell let loose :P). Maar ook niet zo casual als de populaire f2p games, dan wel CoD waarbij je binnen enkele seconden direct in de actie zit. Echter een goede mix vinden die beide doelgroepen kan bedienen is lastig.

Een fiasco als 2042 kunnen ze niet nog een keer lopen want dan is het gok ik wel einde IP. Misschien dan idd wel de laatste strohalm zoals je aangaf. Dat ze in de development feedback krijgen door middel van bijv. een user lab (althans zo interpreteer ik dat filmpje) is dan misschien hopelijk de goede keuze.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-02-2025 00:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
Laatste tijd vol in BF V. Lijkt nog aardig populair met verschillende beschikbare volle Duitse servers. Enorm vermaakt met 2 en 3, maar dan wel op pc. Ben dan ook wel benieuwd naar de nieuwe BF. Zijn die Labs niet bedoeld om gamer feedback te ontvangen pre release? Dat is toch waar ze de laatste keer kritiek op hadden gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KrOLmUzPNxEJxFYY7js-kiyKWz0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ybD0wXgOKNDxvNpyiHH0DzTQ.jpg?f=fotoalbum_large
Blijft jammer dat het zo weinig gespeeld word, merk dat er amper mensen zijn om tegen te vechten. Meeste van de tijd vecht ik samen met een maat en verder speelt bijna niemand het in mijn vriendenlijst.

Het is namelijk echt een prachtig spel voor de fans!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:33
uchiha tijntje schreef op maandag 3 februari 2025 @ 20:48:
[YouTube: South of Midnight - Stop Motion Video]

Benieuwd naar het stijltje als je hem speelt. Begreep dat je in gameplay de stop motion stijl kan uitzetten voor mensen die daar last van hebben.

Op 11 februari zijn de eerste hands on previews live.

Op 13 februari trouwens de reviews voor Avowed.

En op 24 februari ID@xbox show.

[Twitter]
Het stijltje ziet er toch wel erg leuk uit hoor! :Y Die ga ik zeker een keer proberen straks

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:33
[...]

Battlefield 2
Battlefield 3
Battlefield 4
Battlefield 1942

Battlefield 2, man-man-man, wat was die gaaf toen. En dat terwijl ik totaal geen 'shooteraar' ben. Ik was daar altijd de medic in de squad :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 12:15:
[...]

Battlefield 2, man-man-man, wat was die gaaf doen. En dat terwijl ik totaal geen 'shooteraar' ben. Ik was daar altijd de medic in de squad :+
Medic is ook echt de tofste klasse vind ik. Krijg je af en toe het gevoel van Hacksaw Ridge. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
Of Sniper, maar dan de hele pot op een berg liggen enemy pingen, zodat jouw team eenvoudig het werk kan afmaken. Niemand die daar zin in heeft, maar vind het gewoon grappig om te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij aangemeld voor de testfase van Battlefield Labs. Het was even doorbijten, maar ik kwam door de wachttijd heen. Lijkt mij een vette game en ik ben dan ook zeer geïnteresseerd. Hopen dat ik als een van de gelukkigen uitgekozen wordt. De vorige Battlefield games heb ik ook allemaal gespeeld. Kortom: Ik heb zin in een grote oorlog.

Civilization 7 heb ik gepreordered en dat wordt mijn eerste Civilization game waar ik echt de tijd voor ga nemen. Het is een keer een andere soort game voor mij en ik heb er dan ook erg zin in. De reviews liggen allemaal rond het cijfer 7, maar ik heb begrepen dat dat cijfer hoger komt te liggen na tijd en vele updates.

Dan heb ik nog mijn Valentijn voor dit jaar, namelijk Tomb Raider Remastered IV-VI. Vorig jaar had ik Tomb Raider Remastered I-III als Valentijn en daar heb ik de eerste twee games van doorspeelt. Leuke spellen zijn het met een hoop nostalgie gevoel. Ik kan dan als groot Tomb Raider fan ook niet wachten op de vernieuwde delen van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 23:20
Ik ben ook een groot BF fan, vanaf de 1942, heb ik alleen 2142 overgeslagen. 2042 is tegenwoordig overigens een geweldige game geworden. Inmiddels heb ik er 500 uur inzitten en iedere week speel ik wel een paar potjes.
Heb ook ook aangemeld voor het testlab. Daarnaast hoop ik dat Delta Force binnenkort naar de console komt. Heb het even op de pc gespeeld, maar toetsenbord en muis is niet meer voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-09 16:16
mobygo76 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 13:29:
Ik ben ook een groot BF fan, vanaf de 1942, heb ik alleen 2142 overgeslagen. 2042 is tegenwoordig overigens een geweldige game geworden. Inmiddels heb ik er 500 uur inzitten en iedere week speel ik wel een paar potjes.
Heb ook ook aangemeld voor het testlab. Daarnaast hoop ik dat Delta Force binnenkort naar de console komt. Heb het even op de pc gespeeld, maar toetsenbord en muis is niet meer voor mij.
Volgens mij is het een succes 8)7

Your number in line: 1102995
Number of users in line ahead of you: 183183
Your estimated wait time is: more than an hour

Zit al 2 uurtjes te wachten.

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die laatste drie zaten toch al in Gamepass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:19:
[...]

Jep, nu in core. Dat was vroeger een beetje het Xbox live gold. Leuk die verschillende naampjes. :)

[Afbeelding]
Opzich geen grote ramp :p

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 04-02-2025 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 17:19:
[...]

Jep, nu in core. Dat was vroeger een beetje het Xbox live gold. Leuk die verschillende naampjes. :)

[Afbeelding]
Zoals het plaatje aangeeft, die games worden toegevoegd aan Game Pass Standard, niet Core.

Afbeeldingslocatie: https://instagram.frtm1-1.fna.fbcdn.net/v/t51.29350-15/450845122_496392333054367_1224468011451319637_n.heic?stp=dst-jpg_e35_tt6&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6ImltYWdlX3VybGdlbi4yMDQ4eDExNTIuc2RyLmYyOTM1MC5kZWZhdWx0X2ltYWdlIn0&_nc_ht=instagram.frtm1-1.fna.fbcdn.net&_nc_cat=107&_nc_ohc=Q0T0pZZW8YsQ7kNvgEYuMRg&_nc_gid=972e308482804664a47349296ae0a494&edm=APs17CUBAAAA&ccb=7-5&ig_cache_key=MzQwOTA3NDY1MjU5NTM0Njc5OA%3D%3D.3-ccb7-5&oh=00_AYBXQxJ0X3QgahBpvj6hACgXBcun83GeMH0srgt73-FmZQ&oe=67A82558&_nc_sid=10d13b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

drakiesoft schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 12:38:
Of Sniper, maar dan de hele pot op een berg liggen enemy pingen, zodat jouw team eenvoudig het werk kan afmaken. Niemand die daar zin in heeft, maar vind het gewoon grappig om te doen.
Doe ik nog vrij vaak in BF5 en BF1. Spotten met een verrekijker en dan de pot in de top 5 eindigen met 1 kill
Het is namelijk echt een prachtig spel voor de fans!
Je schrijft het zelf al, voor de fans. Dit (en volgens mij ook Pokemon) is uit de generatie die na mij kwam. Ik heb helemaal niks met dit soort (Japanse) tekenfilms en games.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
MRE-Inc schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:59:
Je schrijft het zelf al, voor de fans. Dit (en volgens mij ook Pokemon) is uit de generatie die na mij kwam. Ik heb helemaal niks met dit soort (Japanse) tekenfilms en games.
100% exact dit!
Maar leuk voor de fans idd...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 23:20
Deze week voor de tweede keer begonnen met Stalker2. Vorig jaar was het spel bijna niet te spelen met een elite controller. Maar ik ben nu wel hooked. De sfeer, maar ook de graphics. Het valt me niks tegen. Het begin is chaotisch, maar na de eerste missie wordt het allemaal wat duidelijker.
Ik ben blij dat ik de game nog een kas heb gegeven. Tot aan Avowed is dit wel mijn go to game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mobygo76 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:30:
Deze week voor de tweede keer begonnen met Stalker2. Vorig jaar was het spel bijna niet te spelen met een elite controller. Maar ik ben nu wel hooked. De sfeer, maar ook de graphics. Het valt me niks tegen. Het begin is chaotisch, maar na de eerste missie wordt het allemaal wat duidelijker.
Ik ben blij dat ik de game nog een kas heb gegeven. Tot aan Avowed is dit wel mijn go to game.
Ik heb hem ook nog geïnstalleerd staan. Ben denk ik op 2/3e van de game. Als ik hem opstart ben ik weer uren verder, maar heb niet direct de behoefte om het spel op te starten. Beetje apart. Verder wacht ik nog een of 2 patch rondes om het laatste deel af te ronden. Ben best wel in om ook voor alle achievements te gaan maar zoals het er nu naar uitziet lukt me dat al niet in deze playthrough vanwege wat collectibles die locked zijn achter bepaalde keuzes in main story line. Dus hoop een klein beetje dat ze dat aanpassen. Zou erg makkelijk moeten kunnen. Als ze dat niet aanpassen ga ik hem afronden, maar zal er geen 2e playthrough inzitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Powder Toastman schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:31:
[...]

100% exact dit!
Maar leuk voor de fans idd...
Het onderwerp vond ik nog wel geinig, hoewel het vele jaren geleden is dat ik het gezien heb. Echter ik hou niet van Arena fighters. Gewoon '2d' streetfigher of Kof en dan moderniseren :) sf6 en kof15 zijn goede games. Kost alleen wel veel tijd als je er echt goed in wil worden, maar af en toe wat sp of tegen vrienden vind ik ook leuk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:32
Inmiddels ben ik door Sniper Elite Resistance heen. Ik was erg enthousiast over de vorige delen maar dit voelde toch als een wat mindere ervaring of gewoon DLC. Ik heb de campaign op het moeilijkste niveau in één keer uitgewandeld en het was weinig verrassend. In veel levels kun je al snel een hoog punt (soms letterlijk vanaf de eerste spawn in een level) zoeken en vanuit daar enorm veel productie draaien qua snipen. De levels zijn niet heel uitdagend. Deuren zijn open of ze zijn dicht, je kunt ergens opklimmen of juist weer niet. Er valt zegmaar weinig te proberen of uit te zoeken. Daardoor is het ook niet spannend ofzo. Verder voelt veel 'heel vierkant' dus weinig ronde vormen in het design. Trappen omhoog zijn altijd in 90 graden gehoekt etc. Het voelt inmiddels wat gedateerd. Ook de WW2 setting is inmiddels wel een beetje opgebruikt. Gelukkig met gamepass evengoed een leuke ervaring maar als ik hem had moeten kopen zou ik teleurgesteld zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
JimmyNL schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:27:
Inmiddels ben ik door Sniper Elite Resistance heen. Ik was erg enthousiast over de vorige delen maar dit voelde toch als een wat mindere ervaring of gewoon DLC. Ik heb de campaign op het moeilijkste niveau in één keer uitgewandeld en het was weinig verrassend. In veel levels kun je al snel een hoog punt (soms letterlijk vanaf de eerste spawn in een level) zoeken en vanuit daar enorm veel productie draaien qua snipen. De levels zijn niet heel uitdagend. Deuren zijn open of ze zijn dicht, je kunt ergens opklimmen of juist weer niet. Er valt zegmaar weinig te proberen of uit te zoeken. Daardoor is het ook niet spannend ofzo. Verder voelt veel 'heel vierkant' dus weinig ronde vormen in het design. Trappen omhoog zijn altijd in 90 graden gehoekt etc. Het voelt inmiddels wat gedateerd. Ook de WW2 setting is inmiddels wel een beetje opgebruikt. Gelukkig met gamepass evengoed een leuke ervaring maar als ik hem had moeten kopen zou ik teleurgesteld zijn.
Grotendeels met je eens, alhoewel ik mij hier ook weer prima mee vermaak.
Het is inderdaad een soort veredelde DLC, zo zien de makers het denk ik zelf ook een beetje, aangezien ze het SE: Resistance genoemd hebben en niet SE6.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Twijfel twijfel twijfel, ik heb Ninja Gaiden II (360) bijna volledig 1000G gamerscore gehaald. Ik moet hem alleen nog uitspelen op master ninja, alle andere achievements al gehaald. Eigenlijk wil ik die mijlpaal na jaren halen voordat ik overstap op II Sigma, hoe graag ik dat ook wil. Ninja Gaiden II... Master Ninja... nachtmerries all over again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
HollovVpo1nt schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 16:43:
Twijfel twijfel twijfel, ik heb Ninja Gaiden II (360) bijna volledig 1000G gamerscore gehaald. Ik moet hem alleen nog uitspelen op master ninja, alle andere achievements al gehaald. Eigenlijk wil ik die mijlpaal na jaren halen voordat ik overstap op II Sigma, hoe graag ik dat ook wil. Ninja Gaiden II... Master Ninja... nachtmerries all over again
Dat is niet zo moeilijk hoor, hier doen ze het even voor: :+ :+ :+ :+
YouTube: Ninja Gaiden 2 Master Ninja No Damage (WORLD FIRST)

Als ik allen al naar het filmpje kijk word ik al tureluurs, laat staan alle die combo's uit je hoofd weten en uitvoeren en dan ook nog de timing, hands down voor uberhaupt uitspelen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

JimmyNL schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:43:
[...]

Als ik allen al naar het filmpje kijk word ik al tureluurs, laat staan alle die combo's uit je hoofd weten en uitvoeren en dan ook nog de timing, hands down voor uberhaupt uitspelen _/-\o_ _/-\o_
De clue met Master Ninja is dat je de invincible frames goed moet timen. Er zijn een paar moves waarin je geen damage kunt oplopen en je moet die moves aan elkaar schakelen, dat is rete lastig. En Master Ninja maakt het nog 10x moeilijker door de exploding shuriken spam die je halve life bar opeten als je geraakt wordt. Ik heb er weer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
HollovVpo1nt schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:58:
[...]
De clue met Master Ninja is dat je ..... Ik heb er weer zin in!
Haha mooi, dat is een goede inspiratie geweest dan. Ik kom zelf uit het tijdperk 'The Last Ninja', en ben een beetje in het gamen blijven hangen O-) Dat was overigens moeilijk zat in die tijd haha. Die zouden ze nog eens opnieuw moeten uitbrengen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

JimmyNL schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 19:12:
[...]

Haha mooi, dat is een goede inspiratie geweest dan. Ik kom zelf uit het tijdperk 'The Last Ninja', en ben een beetje in het gamen blijven hangen O-) Dat was overigens moeilijk zat in die tijd haha. Die zouden ze nog eens opnieuw moeten uitbrengen _/-\o_
offtopic:
Ugh the last ninja was voor mij echt een gfx over gameplay game, want:
- gfx voor de tijd uitmuntend
- muziek idem, sid chip blijft geniaal
- concept helemaal in die tijd, ninja waren populair!

Alleen vond het echt zo vervelend om te spelen, clunky controls en die platform segmenten AAARGH

Gister ook even ng2 sigma gestart, de x360 XB1 versie op XSX. En ja (met mijn standaard disclaimer, ik ben 90% retrogamer dus neem die met een korrel zout) ik vond het er nog prima uitzien. Ook geen emulatie issues gemerkt.
Weet nog dat ik lang geleden ook zo begon met ng1, alles leuk en aardig tot je bij de eerste boss bent......dus mja, kijken wat dat gaat worden.......

[ Voor 0% gewijzigd door Sagat op 07-02-2025 13:42 . Reden: game is niet op de 360 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

JimmyNL schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:27:
Op een of andere manier vind ik het grafisch tegenvallen. Hoe die Engelse agent waarmee je speelt eruit ziet vergeleken met de US agent uit de vorige delen, ik vond het maar bar slecht gemaakt. Vanavond weer mee verder. Ben zelf nog in het begin en alleen de proloog en de eerste map gespeeld. Laadtijden lijken wel enorm verbeterd op de Series X. Die waren met SE5 al wel redelijk kort, maar nu lijkt het nog sneller te zijn.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyNL
MRE-Inc schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 13:35:
[...]
Op een of andere manier vind ik het grafisch tegenvallen. Hoe die Engelse agent waarmee je speelt eruit ziet vergeleken met de US agent uit de vorige delen...
Zeker, de ontploffingen bijvoorbeeld ook, dat ziet er bijna van 15 jaar geleden uit, zeker die delen in slowmotion. Daarbij is het voice acting gedeelte ook heel matig, je zou bijna denken dat de stemmen met AI gemaakt zijn. Dit vanwege de dame die met een heel vreemd Frans accent Engels spreekt, wat zo is maar de accenten liggen er veels te dik bovenop en de hoofdrolspeler vrijwel geheel als Jason Statham klinkt. Ik hoop dat deel 6 echt veel beter zal zijn. En het WW2 thema loslaat of andere meer geografisch verspreid zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 22:28
JimmyNL schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:10:
[...]

de hoofdrolspeler vrijwel geheel als Jason Statham klinkt.
Hahah laat ik gisteravond de 1e missie gespeeld hebben en denken, verrekt is dat nu the man himself? Je kunt het er echt van maken hè? Maar zal niet in het budgey liggen als je naar de rest van deze game lijkt, poeh poeh, allemaal zeer matig en echt sub par is die AI, Jezus Christus....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is weer vrijdag avond en dat betekend een nieuwe this week on Xbox, fijn weekend allemaal.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 15-09 09:35

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

JDL15 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 20:18:
[...]

Hahah laat ik gisteravond de 1e missie gespeeld hebben en denken, verrekt is dat nu the man himself? Je kunt het er echt van maken hè? Maar zal niet in het budgey liggen als je naar de rest van deze game lijkt, poeh poeh, allemaal zeer matig en echt sub par is die AI, Jezus Christus....
Amen

Shit happens yk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyNL
JDL15 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 20:18:
[...]
Nou precies dat... en hoe verder je in de game komt hoe meer je denkt het is hem.. En ondanks dat de voice actors bekend zijn hebben ze dit keer gekozen om ze te noemen in de credits zonder ze te koppelen aan de karakters wat een extra vermoeden in de kaart speelt. Nu ik even rondneus zie ik dat we niet de enige zijn die dit opvalt, het is een grappige thread;

https://www.reddit.com/r/...e_voice_acting_is_so_bad/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:38

ilm

Een goeie week volledig verdiept in Stalker 2. De kwaliteit is heel wisselend, maar toch wel verslavend en heel solide basis. Het eerste deel nooit gespeeld maar dit speelt toch wel lekker weg.

Toegegeven, er zitten inderdaad nog heel wat bugs in, ik kijk er gemakkelijk doorheen en tot hiertoe niets dat een reload niet kan fixen. Soms ziet het er prachtig uit zoals een AAA, om dan plots wat mindere kwaliteit te vertonen (bv. houterige animaties of onscherpe textures hier en daar). Alle begrip ervoor en uiteindelijk denk ik dat ze er goed aan hebben gedaan om het zo uit te brengen. Soms moet je de knoop doorhakken, je kan niet blijven itereren en zijn er ook inkomsten nodig. Het is zeker meer dan speelbaar.
JimmyNL schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:43:
[...]

Voor mijn gemoedsrust denk ik altijd dat ze stiekem sectie per sectie aan mekaar rijgen (vaak herladen, of savestates). In 1 keer 8 uur zonder fouten kan niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ilm schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 00:39:
Een goeie week volledig verdiept in Stalker 2. De kwaliteit is heel wisselend, maar toch wel verslavend en heel solide basis. Het eerste deel nooit gespeeld maar dit speelt toch wel lekker weg.

Toegegeven, er zitten inderdaad nog heel wat bugs in, ik kijk er gemakkelijk doorheen en tot hiertoe niets dat een reload niet kan fixen. Soms ziet het er prachtig uit zoals een AAA, om dan plots wat mindere kwaliteit te vertonen (bv. houterige animaties of onscherpe textures hier en daar). Alle begrip ervoor en uiteindelijk denk ik dat ze er goed aan hebben gedaan om het zo uit te brengen. Soms moet je de knoop doorhakken, je kan niet blijven itereren en zijn er ook inkomsten nodig. Het is zeker meer dan speelbaar.

[...]

Voor mijn gemoedsrust denk ik altijd dat ze stiekem sectie per sectie aan mekaar rijgen (vaak herladen, of savestates). In 1 keer 8 uur zonder fouten kan niet 8)7
Als het klopt krijgen we volgende week de grote patch voor Stalker 2 :9

Gisteren ook begonnen aan NG2B, op mentor difficulty, mijn hemel wat een chaos ! :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Nu online
Ik heb de Xbox app en wil de punten inzetten voor iets. Ik kan nergens in de app vinden hoe ik iets haal. Kan dat alleen online of via console/pc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:40
gupfishy schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:32:
Ik heb de Xbox app en wil de punten inzetten voor iets. Ik kan nergens in de app vinden hoe ik iets haal. Kan dat alleen online of via console/pc?
Je bedoeld rewards?
Die kan je inwisselen via rewards.bing.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Nu online
Heb ik dus nu gedaan. Cadeaukaart gehaald maar waar krijg je die dan? Heb hem niet in de email en kan dus nergens iets kiezen bij spel kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:40
gupfishy schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:59:
Heb ik dus nu gedaan. Cadeaukaart gehaald maar waar krijg je die dan? Heb hem niet in de email en kan dus nergens iets kiezen bij spel kopen
Uuuh ik dacht inderdaad een code in je mail....

Kan je dus niet verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Nu online
Zag dat het wel even kan duren voordat de mail komt..maar dank voor je hulp

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Mensen hebben het hier over moeilijkheidsgraden in Ninja Gaiden. Nou, vandaag Ducktales remastered gespeeld… dat is pas moeilijk :+ Wat een achterlijke hitboxes en movement hadden die games vroeger zeg. :) Dat mijn gameboy het al die tijd overleefd had! Morgen weer maar eens een poging wagen voor hard difficulty.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-02-2025 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm

ilm

Ook even gekeken, heb 3500 punten. Juist genoeg voor een cadeaukaart van 2 euro. :(

Nochtans krijg ik regelmatig bericht dat ik punten krijg tijdens het spelen, maar ben te lui om het ook daadwerkelijk te 'claimen' op het moment zelf. Geen fan van het systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:44
uchiha tijntje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 00:16:
Mensen hebben het hier over moeilijkheidsgraden in Ninja Gaiden. Nou, vandaag Ducktales remastered gespeeld… dat is pas moeilijk :+ Wat een achterlijke hitboxes en movement hadden die games vroeger zeg. :) Dat mijn gameboy het al die tijd overleefd had! Morgen weer maar eens een poging wagen voor hard difficulty.
En na hard komt nog extreme. Succes. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op zondag 9 februari 2025 @ 00:53:
[...]

En na hard komt nog extreme. Succes. :P
Haha I know, maar als hard me lukt, dan geloof ik dat extreme me ook wel gaat lukken. :)

Heb eigenlijk maar in 2 levels wat moeite gehad tot nu toe. Nu bezig met laatste level, en sommige jumps zijn gewoon vaag qua “hitboxes”. Als ik hem klaar heb zal ik niet snel meer een oud spel oppakken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyNL
ilm schreef op zondag 9 februari 2025 @ 00:45:
[...]

Ook even gekeken, heb 3500 punten. Juist genoeg voor een cadeaukaart van 2 euro. :(
Ja kansloos systeem, ik keek laatst ook, en kon ook zoiets krijgen. Ik laat me sowieso niet voor een tientje verleiden tot iets, laat staan dat ik vijf keer dat volume zou moeten gamen 😅.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:27
JimmyNL schreef op zondag 9 februari 2025 @ 01:26:
[...]

Ja kansloos systeem, ik keek laatst ook, en kon ook zoiets krijgen. Ik laat me sowieso niet voor een tientje verleiden tot iets, laat staan dat ik vijf keer dat volume zou moeten gamen 😅.
Als je de edge browser app op je telefoon installeert en dagelijks nieuws via bing leest, incheckt op je xbox app, etc. Dan kun je best wel wat punten binnen harken, los van ‘moeten gamen op je xbox’. Ongeveer 10 euri per 1,5 of 2 maanden dacht ik.

[ Voor 0% gewijzigd door austin_77 op 09-02-2025 09:38 . Reden: Spelfout gecorrigeerd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik krijg ze instant op mijn account na het inwisselen, heb in het afgelopen half jaar al 3 keer een €10 kaart gehad. Elke ochtend open ik: https://rewards.bing.com/ voor die drie dagelijkse opdrachten en daarna de Xbox app voor die daily reward :*)

Gisteravond nog een €10 kaart kunnen claimen :)

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2025 09:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-february-10

———-

En dat was Extreme @Raem :) Enkel die klote vogels en de jumps waren reden tot zorg, maar verder was het easy. Nu ff diamanten grinden :P

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-02-2025 13:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Nog paar daagjes :)

@Timothy3000, om niet hopelijk een nieuwe discussie te beginnen is 18 februari ook nog steeds een paar daagjes :P Maar idd, deluxe versie is 13 februari. Games komen bij MS altijd uit op dinsdag of donderdag. Als het op dinsdag komt dan kom je met een preorder of update of wat dan ook uit op de donderdag daarvoor (zoals bij Avowed en south of midnight). Als het op donderdag uitkomt kom je met een preorder op de dinsdag daarvoor uit (zoals bij Doom).

[ Voor 71% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-02-2025 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 9 februari 2025 @ 22:08:
[...]

Ik hoopte op een game à la ‘Dark Messiah of Might and Magic’ maar heb er een hard hoofd in :/
Die heb ik nooit gespeeld. Avowed lekker gewoon op zijn eigen merites beoordelen in plaats van hopen dat het spirituele opvolger is van een game van 19 jaar oud :P Dat zal vaak tegenvallen gok ik.

Zie trouwens dat Dark Messiah is gemaakt door Arkane. Lijkt het qua combat / gameplay enzo beetje op de Dishonored games? Dat blijven toch wel pareltjes, samen met Prey.

Is kingdom come deliverance 2 trouwens niets voor je? Lees er goede verhalen over. Staat op mijn lijstje voor als er een keer wat tragere game maanden aankomen.

——-

Net weer wat trailers voor Khazan voorbij zien komen (al wat oudere trailers) maar daar heb ik ook erg veel zin in zeg. De demo smaakte echt naar meer.

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-02-2025 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een soort early access voor Avowed? Ik las overal 18 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:37:
[Embed]

@Timothy3000, om niet hopelijk een nieuwe discussie te beginnen is 18 februari ook nog steeds een paar daagjes :P Maar idd, deluxe versie is 13 februari. Games komen bij MS altijd uit op dinsdag of donderdag. Als het op dinsdag komt dan kom je met een preorder of update of wat dan ook uit op de donderdag daarvoor (zoals bij Avowed en south of midnight). Als het op donderdag uitkomt kom je met een preorder op de dinsdag daarvoor uit (zoals bij Doom).
Ik kijk er ook naar uit, ben echt benieuwd wat ze van Avowed gemaakt hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:37:
[Embed]

Oh nee, dat ging niet over paar daagjes! Ik las op Budgetgaming ook al dat ze hem noemden in deze week in de winkels en vroeg me af wat ik gemist had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 22:22:
[...]

Die heb ik nooit gespeeld. Avowed lekker gewoon op zijn eigen merites beoordelen in plaats van hopen dat het spirituele opvolger is van een game van 19 jaar oud :P Dat zal vaak tegenvallen gok ik.

Zie trouwens dat Dark Messiah is gemaakt door Arkane. Lijkt het qua combat / gameplay enzo beetje op de Dishonored games? Dat blijven toch wel pareltjes, samen met Prey.

Is kingdom come deliverance 2 trouwens niets voor je? Lees er goede verhalen over. Staat op mijn lijstje voor als er een keer wat tragere game maanden aankomen.

——-

Net weer wat trailers voor Khazan voorbij zien komen (al wat oudere trailers) maar daar heb ik ook erg veel zin in zeg. De demo smaakte echt naar meer.
Dark Messiah is meer combat focussed, maar dan in één hand magic en andere hand melee, wat in Avowed dus ook een optie is.
Ik word niet heel vrolijk van de combat in Avowed, zelfde geldt voor de combat in KCD2 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@justifire Wat vind je er niet leuk aan als ik vragen mag? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:36:
@justifire Wat vind je er niet leuk aan als ik vragen mag? :)
Combat is houterig.
Als je iemand in mekaar mept verwacht je feedback, impact van het wapen etc.
Niet enkel een balkje dat kleiner wordt met wat nummertjes die in de rondte vliegen terwijl je op een kartonnen board staat te meppen.
De recente gameplay trailer vond ik nogal “clunky”
Meer Borderlands dan Skyrim zo gezegd.

Maar goed, ik wacht de release af, misschien is daadwerkelijk spelen vele malen leuker dan het er in de trailers uitziet :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:35
Zo weer eens updates delen.

Gister avond de laatste sub dlc/ missie uitgespeeld van Night Springs van Alan Wake 2, Lakehouse had ik al eerder uitgespeeld. Betekent dat ik Alan Wake 2 nu heb uitgespeeld inclusief alle dlc. Eerste run op quality mode daarna een run op performance mode. Beiden waren een feestje. Als ik kan kiezen dan zal ik bij een volgende run toch weer voor performance gaan. Liever iets meer fps dan iets scherpere textures. Ben echt benieuwd wat Remedy uiteindelijk gaat doen voor Alan Wake 3. Alan Wake 2 daarnavan mijn schijf verwijderd en opnieuw Space Marines 2 erop gezet.

Met (lichte schaamte) moet ik wel toegeven dat ik het nu ga spelen op easy. Ik wil het spel uitspelen waarbij ik niet teveel hoef na te denken over combo's en tactiek en meer kan genieten van de rauwe actie, de mooie omgevingen etc. Wie weet doe ik later nog een run op normal. Bij Space Marines 2 kies ik voor speed/ performance. Gemiddeld 60 fps af en toe dipjes naar 45 fps volgens de Youtube filmpjes die ik heb gezien. Prima hoor. Door de mode op easy kan ik het ook makkelijker op pakken voor een korte sessie wanneer ik dan ook maar wil. Ook de online mode gecheckt dat je missies kiest, ben de naam even kwijt maar het liep vloeiend.

Klopt het dat je niet een onbekende zijn campaign kan joinen zoals bij Gears of War?

[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 10-02-2025 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:07:
[...]

Combat is houterig.
Als je iemand in mekaar mept verwacht je feedback, impact van het wapen etc.
Niet enkel een balkje dat kleiner wordt met wat nummertjes die in de rondte vliegen terwijl je op een kartonnen board staat te meppen.
De recente gameplay trailer vond ik nogal “clunky”
Meer Borderlands dan Skyrim zo gezegd.

[YouTube: AVOWED New Official Gameplay Demo 21 Minutes (4K)]

Maar goed, ik wacht de release af, misschien is daadwerkelijk spelen vele malen leuker dan het er in de trailers uitziet :D
Ik moet die demo thuis maar even gaan kijken, want ben benieuwd of ik er ook zo over denk. Zal wel jammer zijn als ze die dingen niet goed uit hebben gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
MetalSonic schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:31:
... Gister avond de laatste sub dlc/ missie uitgespeeld van Night Springs van Alan Wake 2, Lakehouse had ik al eerder uitgespeeld. Betekent dat ik Alan Wake 2 nu heb uitgespeeld inclusief alle dlc....
Nice, was de DLC het waard? Ik heb helaas het alternatieve einde al gezien van de standaard campaign (wat evengoed een beter gevoel en sentiment zette dan het eerste einde) en daarmee vroeg ik mij af of er überhaupt nog een derde Wake gaat komen? Zou altijd welkom zijn overigens, één van de sterkste franchises van de laatste 15 jaar imo, inclusief het hele universum en wat er omheen hangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:35
JimmyNL schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:57:
[...]

Nice, was de DLC het waard? Ik heb helaas het alternatieve einde al gezien van de standaard campaign (wat evengoed een beter gevoel en sentiment zette dan het eerste einde) en daarmee vroeg ik mij af of er überhaupt nog een derde Wake gaat komen? Zou altijd welkom zijn overigens, één van de sterkste franchises van de laatste 15 jaar imo, inclusief het hele universum en wat er omheen hangt.
DLC was het zeker waard. En mede door de DLC krijgt Alan Wake 2 (hierna Aw2 genoemd) van mij echt een 10. Vooral de Night Springs dlc is allemaal wat luchtiger/ losser en dat kan het spel heel goed gebruiken na het uitspelen van de main game.

Remedy heeft al aangegeven dat er sowieso een Aw3 komt en dat ze streven dat er veel minder lang op hoeft te worden gewacht dan de tijd tussen Aw1 en Aw2. Maar dat lijkt mij logisch :)

https://comicbook.com/gam...alan-wake-3-shorter-wait/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo weer eens updates delen.

Gister avond de laatste sub dlc/ missie uitgespeeld van Night Springs van Alan Wake 2, Lakehouse had ik al eerder uitgespeeld. Betekent dat ik Alan Wake 2 nu heb uitgespeeld inclusief alle dlc. Eerste run op quality mode daarna een run op performance mode. Beiden waren een feestje. Als ik kan kiezen dan zal ik bij een volgende run toch weer voor performance gaan. Liever iets meer fps dan iets scherpere textures. Ben echt benieuwd wat Remedy uiteindelijk gaat doen voor Alan Wake 3. Alan Wake 2 daarnavan mijn schijf verwijderd en opnieuw Space Marines 2 erop gezet.

Met (lichte schaamte) moet ik wel toegeven dat ik het nu ga spelen op easy. Ik wil het spel uitspelen waarbij ik niet teveel hoef na te denken over combo's en tactiek en meer kan genieten van de rauwe actie, de mooie omgevingen etc. Wie weet doe ik later nog een run op normal. Bij Space Marines 2 kies ik voor speed/ performance. Gemiddeld 60 fps af en toe dipjes naar 45 fps volgens de Youtube filmpjes die ik heb gezien. Prima hoor. Door de mode op easy kan ik het ook makkelijker op pakken voor een korte sessie wanneer ik dan ook maar wil. Ook de online mode gecheckt dat je missies kiest, ben de naam even kwijt maar het liep vloeiend.

Klopt het dat je niet een onbekende zijn campaign kan joinen zoals bij Gears of War?
In de battle barge kan je regelmatig een onbekende zijn campaign joinen, of ze joinen jou in de battle barge en start je een verse campaign op.
Gewoon lekker op easy beginnen, je kan altijd moeilijker gaan als je je wapens volledig wil upgraden.
Veel plezier met deze GOTY 2024 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 10 februari 2025 @ 14:35:
[...]

Ik moet die demo thuis maar even gaan kijken, want ben benieuwd of ik er ook zo over denk. Zal wel jammer zijn als ze die dingen niet goed uit hebben gewerkt :)
Moet je voor de gein eens kijken vanaf 6:30
Wat een slechte gameplay.
Vijanden die stil staan, nul komma nul ai, cardboard animaties en dan die “mini-boss” die daarna komt :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm

ilm

justifire schreef op zondag 9 februari 2025 @ 22:08:
[...]

Ik hoopte op een game à la ‘Dark Messiah of Might and Magic’ maar heb er een hard hoofd in :/
Is Dark Messiah niet vooral gekend voor zijn combat waar je gebruik kan maken van je omgeving (vijanden over de relings pleuren of in spiky muren).

Niet zozeer voor atmosfeer of verhaal. De dark fantasy cinematic trailer van Avowed leek me wel interessant. Wel enkele goede reviews van Avowed. Je weet wel wat je kan verwachten van Obsidian, en dat is niet de combat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ilm schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:12:
[...]

Is Dark Messiah niet vooral gekend voor zijn combat waar je gebruik kan maken van je omgeving (vijanden over de relings pleuren of in spiky muren).

Niet zozeer voor atmosfeer of verhaal. De dark fantasy cinematic trailer van Avowed leek me wel interessant. Wel enkele goede reviews van Avowed. Je weet wel wat je kan verwachten van Obsidian, en dat is niet de combat natuurlijk.
Ik denk dat je voor gameplay mechanics qua combat inderdaad beter bij een Arkane studio game of vergelijkbaar voldoening haalt dan bij een Obsidian game.

Waar Arkane wat mij betreft snaarstrakke combat heeft met Dishonored (althans combat. Je kunt erg gave dingen doen met take downs, abilities etc), Deathloop en in wat mindere mate Prey, heeft Obsidian altijd enigszins wat clunky combat in bijvoorbeeld Grounded en The Outer Worlds en vroeger in Fallout New Vegas. Maar is het juist de wereld en het verhaal en sfeer die het interessant maakt. Ik hoop zelf wel dat de combat veel uitdaging biedt, zeker op moeilijkste niveaus, omdat de wijze van combat me wel aanspreekt met verschillende stijlen en abilities. En het inderdaad niet alleen een “Numbers game” is. In toch veel filmpjes van verschillende games in demo’s of trailers zie je vaak dat de AI wat dumbed down lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel goed voorbeeldje dat de console markt een beetje tanende is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:23

JanAd

Wind’s howling

Met (lichte schaamte) moet ik wel toegeven dat ik het nu ga spelen op easy. Ik wil het spel uitspelen waarbij ik niet teveel hoef na te denken over combo's en tactiek en meer kan genieten van de rauwe actie, de mooie omgevingen etc.
Niks schaamte, ik doe dat ook vaak. Ik heb gewoon te weinig tijd om alles uit te zoeken en 10x opnieuw te moeten spelen… 1 uurtje per dag gemiddeld haal ik en dan nu met KCD ben ik wss maanden bezig voordat ik erdoor geraak voor KCD2 of Avowed of Doom enz.
Dus ik zoek dingen op, ik zet het wat makkelijker en ga vooral voor het verhaal. >:)

Net 2 maanden bezig geweest met STALKER 2 en ik zat nog niet eens in Pripyat… :+

[ Voor 6% gewijzigd door JanAd op 10-02-2025 18:36 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:02:
[...]

Moet je voor de gein eens kijken vanaf 6:30
Wat een slechte gameplay.
Vijanden die stil staan, nul komma nul ai, cardboard animaties en dan die “mini-boss” die daarna komt :N
Ik snap wat je bedoeld, ik hoop dat we alpha gameplay zien? Want er lijkt nog iets te missen in de reacties van de vijanden, alsof het nog niet af is.

Hier nog meer gameplay;

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 10-02-2025 18:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:50:
[...]

Ik snap wat je bedoeld, ik hoop dat we alpha gameplay zien? Want er lijkt nog iets te missen in de reacties van de vijanden, alsof het nog niet af is.

Hier nog meer gameplay;

[YouTube: AVOWED Gameplay Demo 34 Minutes 4K]
Ik denk dat het gamma gameplay is :+
Het is in ieder geval een build van enkele maanden geleden maar ga er maar vanuit dat het niet wezenlijk anders zal zijn. We gaan het over een paar dagen merken :P

——-

Zag deze trailer voorbij komen, extra mode in Cats Quest 3, maar los daarvan, een aanrader voor tweakers hier die misschien een game wil spelen met hun wederhelft dan wel wat jongere kinderen. Niet al te moeilijke gameplay en leuke coop modus.

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-02-2025 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:54:
[...]

Ik denk dat het gamma gameplay is :+
Het is in ieder geval een build van enkele maanden geleden maar ga er maar vanuit dat het niet wezenlijk anders zal zijn. We gaan het over een paar dagen merken :P
Ik ben heel benieuwd naar mijn eerste uren, of dit ook zo voelt als in de video's of dat het toch compleet anders speelt. Het aftellen is inderdaad in ieder geval begonnen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:48
G_Dragon schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 08:06:

[Afbeelding]
Hmmm... DOA 3 in de aanbieding. Dat was mijn eerste fighter op de originele Xbox. Was grafisch helemaal de bom destijds!

Jammer dat DOA Beach Volleyball nooit backwards compatible is gemaakt. Zo'n leuke sport :9 O+

-- edit --

En Super Woden collection in de aanbieding!
https://www.trueachieveme...Super-Woden-GP-Collection

Die kan ik alleen maar aanraden. Zo'n toffe game.

[ Voor 14% gewijzigd door PdeBie op 11-02-2025 09:12 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Sodeknetter wat is dat Ninja Gaiden 2 Black toch een vet spel!
Ledematen vliegen overal in het rondte en alles wordt bedekt onder een mooi rood laagje :9
Speel op mentor en moet zeggen dat is best pittig!
Toch ben ik nu al verder gekomen dan waar ik in het origineel 16 jaar geleden de pet aan de wilgen had gehangen.
In de tussentijd vele jaren stoeien met souls-likes heeft schijnbaar zijn vruchten afgeworpen :*) (niet qua skills maar qua acceptatie van 6000x doodgaan op dezelfde baas)
En als de flow er lekker inzit voel je je echt een ninja-baas!
Steengoed spel _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:48:
Sodeknetter wat is dat Ninja Gaiden 2 Black toch een vet spel!
Ledematen vliegen overal in het rondte en alles wordt bedekt onder een mooi rood laagje :9
Speel op mentor en moet zeggen dat is best pittig!
Toch ben ik nu al verder gekomen dan waar ik in het origineel 16 jaar geleden de pet aan de wilgen had gehangen.
In de tussentijd vele jaren stoeien met souls-likes heeft schijnbaar zijn vruchten afgeworpen :*) (niet qua skills maar qua acceptatie van 6000x doodgaan op dezelfde baas)
En als de flow er lekker inzit voel je je echt een ninja-baas!
Steengoed spel _/-\o_
Ik heb de game 2 dagen geleden uitgespeeld, en inderdaad best een goede game. Merk wel dat het camera werk soms wat verouderd aanvoelt, vooral in smalle gangen, maar inderdaad geen verkeerde game.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 21:42
Mbt de deals, Bulletstorm ziet er best geinig uit voor een paar euro.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PonyPony
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 30-03 23:12
Kom op. Niet trollen.

[ Voor 255% gewijzigd door Mog op 11-02-2025 21:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Vanavond komen de previews van South of Midnight online.

De 13e de reviews van Avowed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:10:
Vanavond komen de previews van South of Midnight online.
Power Unlimited heeft een zeikerig stukje geschreven (maar dat is sinds het vertrek van Wouter 3x niks meer). Polygon wel positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:42:
[...]

Power Unlimited heeft een zeikerig stukje geschreven (maar dat is sinds het vertrek van Wouter 3x niks meer). Polygon wel positief.
Lees overwegend positieve previews, waarbij de combat mechanics wat kritische opmerkingen krijgt. :) Daar ligt denk ik ook niet de focus op en het appeal van de game. Het is alweer bijna april.

Maar dat de PU nog bestaat joh. Heb ze met veel plezier gelezen in de jaren 90 en begin 2000. Kan me amper voorstellen dat die nog serieus zijn en nu hun core business halen uit het inhaken op alle controverses rondom games.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-02-2025 18:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:14:
[...]
veel plezier gelezen in de jaren 90 en begin 2000. Kan me amper voorstellen dat die nog serieus zijn en nu hun core business halen uit het inhaken op alle controverses rondom games.
Wouter had het blad juist wat meer deze tijd in getrokken maar toen kwam daar weer commentaar op van een groep zeurpieten. Nu is Simon aan het roer, heeft het een oerlelijke nieuwe layout gekregen en hebben ze schrijvers als Skate en Samuel teruggehaald. Blad gaat er met de editie op achteruit. Best zonde want met die vorige nieuwe koers was het echt een tof blad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Have fun :) Benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Of het meer Soulslike blijft of dat ze meer de Monster Hunter kant opgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
VincentG schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:08:
Mbt de deals, Bulletstorm ziet er best geinig uit voor een paar euro.
Doen! Zoek maar eens in deze topicreeks op mijn naam en die titel. :$

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 ... 78 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties