- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:40
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Series X
- Microsoft Xbox Series S
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- WD Black
- Seagate
- WD
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Een spel van 3,5 jaar oud... Tsjah ik kan mij er niet druk om maken eigenlijk.Beakzz schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 22:44:
[YouTube: Forza Horizon 5 Announced for Playstation and Its Not the Last!]
Als iemand zich ooit nutteloos voelt denk dan aan de Series X in mijn woonkamerIk ben helemaal niet tegen timed exclusives, maar door dit soort nieuws weet ik wel zeker dat dit de laatste console is die ik van MS heb gekocht. Ik zou bijna gaan denken dat die keuze er niet eens komt en dat MS gewoon een soort Sega gaat worden met hoogstens een streaming console/handheld.
Ik maak mij meer druk om de aankomende zogenaamde titels als Avowed, ik hoop echt dat dit een voltreffer is..
Volgend jaar de Playbox 6uchiha tijntje schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:07:
[...]
En je hebt volgens mij geen PlayStation dus je bent eigenlijk een PC gamer. Helemaal prima toch?
Deze week is aangegeven dat MS niet uit de hardware stapt. Hoe dat zich ontwikkeld zullen we over een jaar of 2 zien vermoed ik. Hardware met een meer open karakter maar met de gebruiksgemak van een console zie ik graag tegemoet.
Nog gekker ik had ze zelfs FH4 gegund en die game zal ik altijd ver boven FH5 zettenDonstil schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:07:
[...]
Ja die strategie doet als Xbox Hardware liefhebber toch wel een beetje pijn, geen concurrentie op de console markt is de gamer niet bij gebaat en worden de andere leveranciers alleen maar lui van.
Toch gun ik PlayStation gamers de Forza Horizon serie wel, erg fijne serie.
Klopt ik heb momenteel geen PS5 (wel PS1 t/m 4 incl. handheldsuchiha tijntje schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:07:
[...]
En je hebt volgens mij geen PlayStation dus je bent eigenlijk een PC gamer. Helemaal prima toch?
Deze week is aangegeven dat MS niet uit de hardware stapt. Hoe dat zich ontwikkeld zullen we over een jaar of 2 zien vermoed ik. Hardware met een meer open karakter maar met de gebruiksgemak van een console zie ik graag tegemoet.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22:47
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Daar heb ik veel zin inBlaauw87 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:15:
[...]
Een spel van 3,5 jaar oud... Tsjah ik kan mij er niet druk om maken eigenlijk.
Ik maak mij meer druk om de aankomende zogenaamde titels als Avowed, ik hoop echt dat dit een voltreffer is..
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Maar waarom maakt deze aankondiging jouw Xbox nutteloos? Dat je hierdoor twijfelt over een volgende generatie, prima, dat kan. Maar voor nu maakt dit toch niks uit? Je console presteert er niet ineens minder om.Beakzz schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 22:44:
[YouTube: Forza Horizon 5 Announced for Playstation and Its Not the Last!]
Als iemand zich ooit nutteloos voelt denk dan aan de Series X in mijn woonkamerIk ben helemaal niet tegen timed exclusives, maar door dit soort nieuws weet ik wel zeker dat dit de laatste console is die ik van MS heb gekocht. Ik zou bijna gaan denken dat die keuze er niet eens komt en dat MS gewoon een soort Sega gaat worden met hoogstens een streaming console/handheld.
Je maakt het al gek genoeg vandaag, niet nodig. Forza Horizon 4 zie ik ook graag op nieuwe platforms, maar die game is al niet meer verkrijgbaar (delisted).Beakzz schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:18:
[...]
Nog gekker ik had ze zelfs FH4 gegund en die game zal ik altijd ver boven FH5 zetten
Oh ja sorry dat was verwarrend nu ik het terug lees. Nee mijn Series X is nutteloos geworden door de jaren heen om verschillende redenen en mate van kwaliteit en aanpassingen. Ga ik niet allemaal opnoemen nu ,want dan gaat het een hele andere discussie wordenRaem schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:38:
[...]
Maar waarom maakt deze aankondiging jouw Xbox nutteloos? Dat je hierdoor twijfelt over een volgende generatie, prima, dat kan. Maar voor nu maakt dit toch niks uit? Je console presteert er niet ineens minder om.
Ja zonde. Heb hem nog snel gekocht op Steam voor dat die verdwenen was. Blijft een steengoede map.L23 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:41:
[...]
Je maakt het al gek genoeg vandaag, niet nodig. Forza Horizon 4 zie ik ook graag op nieuwe platforms, maar die game is al niet meer verkrijgbaar (delisted).
Prima dat het voor jou nutteloos is hoor. Dat mag je ook vinden. Maar niet zo interessant om hier mede te delen wellicht? Het is ook niet zo dat iedere gamer een PS5 of een game PC in huis heeft. Dus als een game voor meer gamers toegankelijk gemaakt wordt betekent dat niet dat een gamer met een Xbox console een nutteloos apparaat in huis heeft toch?Beakzz schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 23:59:
[...]
Oh ja sorry dat was verwarrend nu ik het terug lees. Nee mijn Series X is nutteloos geworden door de jaren heen om verschillende redenen en mate van kwaliteit en aanpassingen. Ga ik niet allemaal opnoemen nu ,want dan gaat het een hele andere discussie worden
Verder wil ik niet flauw doen, maar als we dit bij elke game gaan doen die dit jaar naar de PS5 en Switch 2 komen dan zijn we nog wel even bezig.
[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 31-01-2025 00:09 ]
Ik had game eerst alleen met Game Pass gespeeld. Maar op het laatste moment ook nog op Steam en op de Xbox gekocht. Ik vind het alleen wel jammer dat de game nu niet meer te spelen is met Xbox Cloud gaming...Beakzz schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 00:03:
[...]
Ja zonde. Heb hem nog snel gekocht op Steam voor dat die verdwenen was. Blijft een steengoede map.
Nee en dat zeg ik toch ook niet? MIJN series X is nutteloos. Je zal mij niet horen zeggen dat het een slecht apparaat is. Net als dat mijn Steam Deck een nutteloos apparaat voor mij blijkt te zijn. Kijk ik zal niemand meer aanraden een Xbox te kopen, maar als je er plezier mee hebt wie ben ik dan om daar wat van te vinden?L23 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 00:04:
[...]
Prima dat het voor jou nutteloos is hoor. Dat mag je ook vinden. Maar niet zo interessant om hier mede te delen wellicht? Het is ook niet zo dat iedere gamer een PS5 of een game PC in huis heeft. Dus als een game voor meer gamers toegankelijk gemaakt wordt betekent dat niet dat een gamer met een Xbox console een nutteloos apparaat in huis heeft toch?
Mijn verwachtingen waren gewoon anders. Kan wel eens zo lopen.
Hier hapt hij ook al jaren stof. Afgestoft voor Stalker 2 maar dat is zo een scam product dat we hem nu bijna 3 maanden later nog niet verder kunnen spelen omdat Gsc de mainquest weigerd te fixen.Beakzz schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 00:09:
[...]
Nee en dat zeg ik toch ook niet? MIJN series X is nutteloos. Je zal mij niet horen zeggen dat het een slecht apparaat is. Net als dat mijn Steam Deck een nutteloos apparaat voor mij blijkt te zijn. Kijk ik zal niemand meer aanraden een Xbox te kopen, maar als je er plezier mee hebt wie ben ik dan om daar wat van te vinden?
Mijn verwachtingen waren gewoon anders. Kan wel eens zo lopen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Your mileage may varyPonyPony schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 03:04:
[...]
Hier hapt hij ook al jaren stof. Afgestoft voor Stalker 2 maar dat is zo een scam product dat we hem nu bijna 3 maanden later nog niet verder kunnen spelen omdat Gsc de mainquest weigerd te fixen.
Ik vermaak mij er vooralsnog prima mee.
:strip_exif()/f/image/A2fEx6QFTncoFZScR0Vd7Rj3.jpg?f=fotoalbum_large)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
wellicht niet interessant voor jou, maar wel voor mij? meer dan de helft van jouw berichten vind ik ook niet interessant. die scroll ik (meestal) door zonder op te reageren. maar om iemand gelijk monddood te maken zodra hij/zij enige kritiek vertoont op de XSX of Switch vind ik te ver gaan.L23 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 00:04:
[...]
Prima dat het voor jou nutteloos is hoor. Dat mag je ook vinden. Maar niet zo interessant om hier mede te delen wellicht?
je hoeft uiteindelijk niet op ieder bericht te reageren. vervelend dat sommige berichten niet in ons straatbeeld passen, maar tjah, dat maakt het forum juist.
[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 31-01-2025 09:48 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 23:02
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Nu hopen dat Sony het terug gaat doen met titels zoals Horizon, Spiderman en God Of WarTimothy3000 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 08:14:
Hoe minder exclusives en hoe meer mensen van een game kunnen genieten hoe beter. Tof dat de game naar PS gaat.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Sony heeft daar geen baat bij. Maar Microsoft andersom wel. Zou juist economisch een hele slechte zet zijn van Sony om die spellen op de X uit te brengen. Nu dat ze de wereld voor het grijpen hebben.G_Dragon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:20:
[...]
Nu hopen dat Sony het terug gaat doen met titels zoals Horizon, Spiderman en God Of War
[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 31-01-2025 10:27 ]
Microsoft heeft de console race al lang geleden opgegeven en zetten volle bak in op Gamepass. Ik zie ze nog één (nieuwe) generatie Halo/Forza/Gears op de nieuwe Xbox uitbrengen en pas later naar de Playstation/andere consoles. Daarna is het weer een software bedrijf en is er wederom een hardware project niet geslaagd
Alsnog koop ik de eerstvolgende Xbox console natuurlijk. De Zune kocht ik ook met het idee dat het ze niet zou lukken maar wat was het een tof ding!
Dit spel wordt in ieder geval smullen met een PS5 Pro patch. Nu nog Motorsport. Een veel beter spel dan de verschrikkelijke saaie GT7 in mijn optiek.
[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 31-01-2025 10:45 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Want de console markt groeit al decennialang niet meer waarbij de prijzen van games ook niet significant zijn gestegen met als gevolg de zoektocht naar andere inkomstenbronnen zoals DLC, microtransactions, etc. Ik zie liever dat publishers hun afzetmarkt vergroten om daarmee meer inkomsten binnen te halen dan dat ze op andere manieren meer geld van een kleinere pool aan mensen moeten zien af te troggelen of dat remasters na remake uitbrengen of dat ze op zoek zijn naar cash cows in live service games. Dat laatste is het MO van Sony geweest de laatste jaren. En zie wat ze dat heeft opgeleverd. Gecancelde game na gecancelde game en een line up voor de komende jaren waar je van schrikt zo mager dat het is waarbij timed exclusiviteit voor releases op in ieder geval de pc de nieuwe norm gaat zijn.
Geef mij dan maar gewoon veel games die ik kan spelen in een voor mij aantrekkelijk subscription model die dan toevallig ook door anderen kunnen worden gespeeld op andere platforms.
Just my 2 cents.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Kena bridge of spirits voor 20 euro
Braid voor 5 euro
Laika aged through blood voor 12 euro
Promenade voor 12,50
Die zijn allen op pc te spelen al dus zijn ook al niet meer exclusive.G_Dragon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:20:
[...]
Nu hopen dat Sony het terug gaat doen met titels zoals Horizon, Spiderman en God Of War
Moet ook maar net je genre zijn. Heb hier een PS5 staan die letterlijk stof staat te happen.G_Dragon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:20:
[...]
Horizon niet gespeeld, niet mijn genre
Spiderman - Main story uitgespeeld, maar voelde aan als Assassins Creed deel 2 in een modern jasje. DLC niet eens meer mee verder gegaan.
God of War - Niet gespeeld, niet mijn genre
Ik heb van al die exclusives op de playstation alleen alle Uncharted games gespeeld met Nathan Drake, die met die 2 vrouwen moet ik nog.
Verder boeien me de XBox exclusives net zo weinig. FH5, leuk spel voor even, maar ik kan daar geen 80 in steken.
XBL: MRE Inc
Dat soort reacties zie ik vaker voorbij komen. Alsof er een soort bedankje moet zijn. Voor Microsoft is het gewoon een goede keus, daar hoeft niet iets tegen over te staan. Voor gamers zou het uiteraard wel mooi zijn.G_Dragon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:20:
[...]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Klopt, ik had er even duidelijk bij moeten zetten dat ik voor Xbox bedoelde. Dacht niet dat het nodig zou zijn, aangezien we in het Xbox topic aan het praten zijnTimothy3000 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:36:
[...]
Die zijn allen op pc te spelen al dus zijn ook al niet meer exclusive.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Zou het wel tof vinden om de exclusives van Playstation te kunnen spelen op de Xbox, hoeft geen bedankje te zijn. Gewoon een tof idee nu Microsoft steeds meer de deur open zet en een voorbeeld geeftL23 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:54:
[...]
Dat soort reacties zie ik vaker voorbij komen. Alsof er een soort bedankje moet zijn. Voor Microsoft is het gewoon een goede keus, daar hoeft niet iets tegen over te staan. Voor gamers zou het uiteraard wel mooi zijn.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Het moet zeker je spellen zijn, ik heb er speciaal een Playstation 5 voor gekocht. Jammer dat God Of War en Horizon je spellen niet zijn, want het zijn geweldige werelden.MRE-Inc schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 11:53:
[...]
Moet ook maar net je genre zijn. Heb hier een PS5 staan die letterlijk stof staat te happen.
Horizon niet gespeeld, niet mijn genre
Spiderman - Main story uitgespeeld, maar voelde aan als Assassins Creed deel 2 in een modern jasje. DLC niet eens meer mee verder gegaan.
God of War - Niet gespeeld, niet mijn genre
Ik heb van al die exclusives op de playstation alleen alle Uncharted games gespeeld met Nathan Drake, die met die 2 vrouwen moet ik nog.
Verder boeien me de XBox exclusives net zo weinig. FH5, leuk spel voor even, maar ik kan daar geen 80 in steken.
Uncharted moet ik ooit nog gaan spelen, is dat leuk?
Bedankje of goede voorbeeld geven is toch gewoon hetzelfde?G_Dragon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:28:
[...]
Zou het wel tof vinden om de exclusives van Playstation te kunnen spelen op de Xbox, hoeft geen bedankje te zijn. Gewoon een tof idee nu Microsoft steeds meer de deur open zet en een voorbeeld geeft
Verder wordt het nogal speculeren, maar als Xbox hardware in de toekomst nog meer op een PC gaat lijken dan verwacht ik dat Playstation games ook al op Xbox hardware verschijnen. Wellicht een andere launcher, maar op het platform.
[ Voor 17% gewijzigd door L23 op 31-01-2025 12:34 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Toch vind ik een bedankje meer een moet en gewoon een voorbeeld volgen iets meer als eigen keusL23 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:31:
[...]
Bedankje of goede voorbeeld geven is toch gewoon hetzelfde?Wellicht is het voor Sony ook interessant om uit te breiden naar andere platforms. De PC doen ze al. Hierna de Switch 2 zou een logische keuze zijn.
Ik had mijn reactie al iets aangepast. Denk dat er uiteindelijk Xbox hardware komt wat ook Steam etc kan draaien. Ik zeg niet dat het geen optie is, maar zou verwachten dat Sony dan eerst een grotere markt pakt zoals de PC.G_Dragon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:35:
[...]
Toch vind ik een bedankje meer een moet en gewoon een voorbeeld volgen iets meer als eigen keus. Maar waarom zou Xbox geen optie zijn dan voor Sony?
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Ja dat klinkt wel logisch als je het zo zegt en zou ook tof zijn als dan weer meer de focus op diepgaande grote werelden met een sterk verhaal komt (zoals S.T.A.L.K.E.R , Red Dead Redemption 2, Avatar Frontiers of Pandora, Assassin's Creed Orgins / Odyssey enz) omdat het voor iedereen tegelijk uit kan komenL23 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:37:
[...]
Ik had mijn reactie al iets aangepast. Denk dat er uiteindelijk Xbox hardware komt wat ook Steam etc kan draaien. Ik zeg niet dat het geen optie is, maar zou verwachten dat Sony dan eerst een grotere markt pakt zoals de PC.
Ik ben niet zo bekend met hun games. En van Ubisoft heb ik Avatar Frontiers of Pandora ook niet gespeeld. Diepgaande gameplay spreekt me wel aan, maar het hoeft van mij niet allemaal grote werelden zijn. Een sterk verhaal komt misschien wel beter tot zijn recht in een wat kortere lineaire game. Ik zie graag weer een uitstekende Mass Effect. BioWare games zoals Knights of the Old Republic en Mass Effect voelden altijd heel groots aan, maar waren niet open wereld.G_Dragon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:41:
[...]
Ja dat klinkt wel logisch als je het zo zegt en zou ook tof zijn als dan weer meer de focus op diepgaande grote werelden met een sterk verhaal komt (zoals S.T.A.L.K.E.R , Red Dead Redemption 2, Avatar Frontiers of Pandora, Assassin's Creed Orgins / Odyssey enz) omdat het voor iedereen tegelijk uit kan komen.
Wat minder open wereld en wat meer lineaire games zou ik zelf ook niet verkeerd vinden. Zoals Mass Effect (of nu Veilguard) het doet vind ik zelf ook wel prettig. Niet alles hoeft open wereld te zijn. Het is dan vaak toch meer busywork dan echt leuk.
[ Voor 58% gewijzigd door Timothy3000 op 31-01-2025 12:50 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Mee eens! Een diepgaand verhaal met eventueel keuzes die je bijvoorbeeld meerdere eindes geven en een mooie diepgaande atmosfeer die je echt laat voelen dat je in de wereld van het spel zit. Met heel veel details en mogelijkheden,L23 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:46:
[...]
Ik ben niet zo bekend met hun games. En van Ubisoft heb ik Avatar Frontiers of Pandora ook niet gespeeld. Diepgaande gameplay spreekt me wel aan, maar het hoeft van mij niet allemaal grote werelden zijn. Een sterk verhaal komt misschien wel beter tot zijn recht in een wat kortere lineaire game. Ik zie graag weer een uitstekende Mass Effect. BioWare games zoals Knights of the Old Republic en Mass Effect voelden altijd heel groots aan, maar waren niet open wereld.
Avatar Frontiers Of Pandora is een prachtig spel, ziet er grafisch heel goed uit. Speelt ontspannen met een goed verhaal en een mooie wereld om te ontdekken.
Ik ben groot fan van grote werelden waarin ik me uren kan verliezen zonder dat het verhaal er minder op word.
Zeker niet verkeerd hoor. Maar door de jaren heen het gevoel dat er iets teveel games met een open wereld ontwikkeld zijn. Ik kan er maar zoveel spelen. En om toch wat meer verschillende games te kunnen spelen kan ik een game van 10 uur ook wel waarderen. KOTOR/Mass Effect spellen van 50 uur vind ik ook prima, meer dan dat heb ik liever als uitzondering.G_Dragon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:52:
[...]
Ik ben groot fan van grote werelden waarin ik me uren kan verliezen zonder dat het verhaal er minder op word.
Klopt, ligt aan het pad wat je volgt.justifire schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 07:05:
[...]
Your mileage may vary![]()
Ik vermaak mij er vooralsnog prima mee.
[Afbeelding]
Bij mij en vele andere verschijnt Scar niet in the Rostok depot bij objective take emitter to scar , en de fix laat veel te lang op zich wachten. Ik wacht nu wel op de dlcs en fully polished experience, gevalletje cp2077 dit.
Jammer want had er lang op gewacht en wat ik heb gespeeld was fantastisch. Ben benieuwd naar de grote februari patch.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
De hoeveelheid armor en wapens in combinatie met elemental strength en weakness pakt in de praktijk niet lekker uit. Het enige wat het doet is dat je voor elk gevecht moet kijken waar de vijand zwak tegen is en dan wissel je een wapen. Haalt de flow er uit. Terwijl de combat best wel prima in elkaar steekt. Verder zit er een craft mechanic in waar ik eigenlijk geen enkele toegevoegde waarde van in zie.
Daarnaast is het qua Metroidvania echt heel minimaal qua ontdekken en movement.
Zou denk ik dan ook eerder deel 1 dan 2 aanraden.
Iemand hier verder ervaring met Citizen Sleeper?
Dat is nergens voor nodig. Heeft geen nut voor SonyG_Dragon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:20:
[...]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Zal toch wel erg leuk zijn voor de Xbox spelers, net zo leuk als voor de Playstation spelers die nu Xbox spellen kunnen gaan spelenPonyPony schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:29:
[...]
Dat is nergens voor nodig. Heeft geen nut voor Sony
Zie er alleen maar voordelen in
Het zou wel leuk zijn inderdaad. Maar zie het niet snel gebeuren, Xbox heeft het nodig om te overleven . Maar omgedraaid is dat andersG_Dragon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:48:
[...]
Zal toch wel erg leuk zijn voor de Xbox spelers, net zo leuk als voor de Playstation spelers die nu Xbox spellen kunnen gaan spelen. Scheelt sommige mensen wel een tweede console kopen
Zie er alleen maar voordelen in
Games leveren wel geld op natuurlijk. De console verdienen ze niet zoveel aan, dus als ze de spellen een jaar later voor een ander platform uitbrengen dan kunnen ze natuurlijk meer geld binnenharken. Maar Sony kennende zien ze die kans niet.PonyPony schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 14:29:
[...]
Dat is nergens voor nodig. Heeft geen nut voor Sony
"When you grow up your heart dies"
Op de korte termijn wel . Maar ik denk dat het ze op de lange termijn geld en gebruikers gaat kosten, ze gedijen beter bij hun exclusives console exclusive te houden. Pc is een ander verhaal en die stap is al genomen.sjaool schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:10:
[...]
Games leveren wel geld op natuurlijk. De console verdienen ze niet zoveel aan, dus als ze de spellen een jaar later voor een ander platform uitbrengen dan kunnen ze natuurlijk meer geld binnenharken. Maar Sony kennende zien ze die kans niet.
1 jaar of 2 jaar exclusive zal toch voldoende moeten zijn denk ik zo.PonyPony schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:41:
[...]
Op de korte termijn wel . Maar ik denk dat het ze op de lange termijn geld en gebruikers gaat kosten, ze gedijen beter bij hun exclusives console exclusive te houden. Pc is een ander verhaal en die stap is al genomen.
"When you grow up your heart dies"
Niet als je op de lange termijn het aantrekkelijk wil blijven houden voor consumenten om specifiek in jou hardware te investeren. Daar heeft Sony altijd veel baat bij dankzij hun exclusives, ik denk dat Xbox meer de Sega kant opgaat en een publisher / streamingdienst word, volgende generatie. Daar zijn ze ook best goed in.sjaool schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:42:
[...]
1 jaar of 2 jaar exclusive zal toch voldoende moeten zijn denk ik zo.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Deze hele discussie wordt grofweg gevoerd door twee stromingen. Enerzijds de stroming die “hardware” centraal stelt. Anderzijds de stroming die het ecosysteem centraal stelt.PonyPony schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 15:48:
[...]
Niet als je op de lange termijn het aantrekkelijk wil blijven houden voor consumenten om specifiek in jou hardware te investeren. Daar heeft Sony altijd veel baat bij dankzij hun exclusives, ik denk dat Xbox meer de Sega kant opgaat en een publisher / streamingdienst word, volgende generatie. Daar zijn ze ook best goed in.
Hardware en het ecosysteem zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maar de details verschillen in beide stromingen.
Ik speel momenteel op drie verschillende devices. De console onder de tv, de ROG ally en mijn telefoon.
Het maakt mij niet uit wie uiteindelijk de hardware maakt. Als ik maar in mijn ecosysteem met mijn games en subscriptions mijn hobby kan uitvoeren.
Deze twee stromingen blijven echter deze discussie voeren totdat we over een paar jaar zien welke insteek succesvol is gebleken.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Vergeet The Talos Principle II niet, voor wie van uitdagende puzzels houdt met 50% korting!uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:53:
Verder is er een nieuwe sale. Zitten interessante aanbiedingen in zoals:
Kena bridge of spirits voor 20 euro
Braid voor 5 euro
Laika aged through blood voor 12 euro
Promenade voor 12,50
https://www.xbox.com/nl-n...-principle-2/9n7p8gvmf6ss
En heeft hier iemand toevallig Indika gespeeld ?
Wellicht blijft het wel naast elkaar bestaan. Ik dacht dat nu alles al wel abo zou zijn. Maar is nog best beperkt tot dusverre.uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:20:
[...]
Deze hele discussie wordt grofweg gevoerd door twee stromingen. Enerzijds de stroming die “hardware” centraal stelt. Anderzijds de stroming die het ecosysteem centraal stelt.
Hardware en het ecosysteem zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maar de details verschillen in beide stromingen.
Ik speel momenteel op drie verschillende devices. De console onder de tv, de ROG ally en mijn telefoon.
Het maakt mij niet uit wie uiteindelijk de hardware maakt. Als ik maar in mijn ecosysteem met mijn games en subscriptions mijn hobby kan uitvoeren.
Deze twee stromingen blijven echter deze discussie voeren totdat we over een paar jaar zien welke insteek succesvol is gebleken.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Zojuist de credits weer zien rollen en alle revenants verslagen voor de 100% completionG_Dragon schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 19:43:
[...]
Goeie smaak! Wat blijft dit spel er grafisch toch onwijs goed uitzien, als ik er ooit tijd voor vind wil ik ook nog met die NG+ aan de gang. Mijn zwager heeft NG+ vorige week uitgespeeld
Microsoft gaat zich denk ik vooral focussen op pc gaming. Daar is gamepass uitermate geschikt. En daar zitten veel meer potentiële klanten. De Xbox is alleen maar een stukje hardware. Helemaal nu de handhelds zo populair zijn. Sony heeft dit volgens mij ook echt wel door. De fanboys van Sony alleen nog niet. Constante revenues van klanten, daar is iedereen naar op zoek in de vorm van een abonnement. Het risico van een hit or mis game releasen is niet meer van deze tijd. Spider-Man 2 binnen 16 maanden op de pc uitbrengen was 3 jaar geleden ondenkbaar.uchiha tijntje schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:20:
[...]
Deze hele discussie wordt grofweg gevoerd door twee stromingen. Enerzijds de stroming die “hardware” centraal stelt. Anderzijds de stroming die het ecosysteem centraal stelt.
Ik verwacht dat je Spider-Man 2 straks via Windows 11 op je Xbox handheld kunt spelen.
My two cents.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Nice! Je ging snel door het verhaal heen ofniet?justifire schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 22:33:
[...]
Zojuist de credits weer zien rollen en alle revenants verslagen voor de 100% completion
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Ja, alle cutscenes skippen en overal voorbij rennen.G_Dragon schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 22:36:
[...]
Nice! Je ging snel door het verhaal heen ofniet?
Uurtje of acht over gedaan, revenants waren soms verdomd lastig.
Verbazingwekkend hoe goed dit spel er eigenlijk uit ziet (en heerlijk soepel loopt)
Ook hoe je reepje voor reepje de zombies van hun vlees / ledematen ontdoet blijft ontzettend bevredigend
Hopelijk komt er snel een deeltje 3!
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Netjes dat is zeker snel, ik vond het spel qua verhaal al kort maar als je overal langs gaat rennen dan gaat het helemaal sneljustifire schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 22:45:
[...]
Ja, alle cutscenes skippen en overal voorbij rennen.
Uurtje of acht over gedaan, revenants waren soms verdomd lastig.
Verbazingwekkend hoe goed dit spel er eigenlijk uit ziet (en heerlijk soepel loopt)
Ook hoe je reepje voor reepje de zombies van hun vlees / ledematen ontdoet blijft ontzettend bevredigend![]()
Hopelijk komt er snel een deeltje 3!
Ja grafisch gezien is dit ook zeker een hoogstandje en laat het duidelijk zien wat er mogelijk is op de Series X|S, daar genoot ik toen ook zo ontzettend van samen met de hoge gore!
Als er een derde deel komt ga ik hem zeker halen

- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 12:06
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- Linksquest
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ben wel benieuwd of ze dan met een volgende Xbox iets echt onderscheidends gaan doen gezien het niet meer exclusives zijn waar mee je de (nieuwe) klanten lokt. Ze hebben aangegeven dat ze niet uit de hardware stappen (kreeg ik hier mee), maar is dat dan een handheld, een goedkope stream box voor thuis of gaan ze all out met een 1000 euro console voor de echte fans die voorlopig alles op 60 fps kan spelen? De 1e en 3e optie zou ik best interessant kunnen vinden.mobygo76 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 22:34:
[...]
Microsoft gaat zich denk ik vooral focussen op pc gaming. Daar is gamepass uitermate geschikt. En daar zitten veel meer potentiële klanten. De Xbox is alleen maar een stukje hardware. Helemaal nu de handhelds zo populair zijn. Sony heeft dit volgens mij ook echt wel door. De fanboys van Sony alleen nog niet. Constante revenues van klanten, daar is iedereen naar op zoek in de vorm van een abonnement. Het risico van een hit or mis game releasen is niet meer van deze tijd. Spider-Man 2 binnen 16 maanden op de pc uitbrengen was 3 jaar geleden ondenkbaar.
Ik verwacht dat je Spider-Man 2 straks via Windows 11 op je Xbox handheld kunt spelen.
My two cents.
En ik ben met je eens dat GP de weg zou moeten zijn voor MS, maar het is al weer even geleden dat we daar positieve cijfers van hebben gezien. Zeker nu met COD in GP zou je verwachten dat er een stijgende lijn zou moeten zijn. (niet mijn game, maar populair). Zo ver ik weet was het laatste positieve GP bericht over groei op het moment dat core GP er bij kwam en dus meegerekend werd, maar ik kan iets gemist hebben.
Edit : Ah ik zie nu een bericht van 2 dagen geleden dat GP een record winst heeft gemaakt dus dat is positief.
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 01-02-2025 11:25 ]
Voorlopig is het nog de enige console met Game Pass, dat zie ik voorlopig niet veranderen en dat zou dus een mooi onderscheid kunnen zijn. Tot nu toe vind ik Game Pass Ultimate een mooie deal.Beakzz schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:23:
[...]
Ben wel benieuwd of ze dan met een volgende Xbox iets echt onderscheidends gaan doen gezien het niet meer exclusives zijn waar mee je de (nieuwe) klanten lokt. Ze hebben aangegeven dat ze niet uit de hardware stappen (kreeg ik hier mee), maar is dat dan een handheld, een goedkope stream box voor thuis of gaan ze all out met een 1000 euro console voor de echte fans die voorlopig alles op 60 fps kan spelen? De 1e en 3e optie zou ik best interessant kunnen vinden.
En ik ben met je eens dat GP de weg zou moeten zijn voor MS, maar het is al weer even geleden dat we daar positieve cijfers van hebben gezien. Zeker nu met COD in GP zou je verwachten dat er een stijgende lijn zou moeten zijn. (niet mijn game, maar populair). Zo ver ik weet was het laatste positieve GP bericht over groei op het moment dat core GP er bij kwam en dus meegerekend werd, maar ik kan iets gemist hebben.
Edit : Ah ik zie nu een bericht van 2 dagen geleden dat GP een record winst heeft gemaakt dus dat is positief.
Wellicht komt er ook een goedkope stream box, maar verwacht niet dat ze daarmee bedoelen dat ze niet uit de hardware stappen. Weet ook niet of een aparte stream box nodig is gezien het ook op steeds meer tv's etc toegevoegd word.
Edit: Volgens mij gaat Game Pass niet zo slecht, het wordt wel vaak negatief belicht omdat men niet van veranderingen in de markt lijkt te houden.
[ Voor 4% gewijzigd door L23 op 01-02-2025 11:32 ]
- Linksquest
Wel blij mee als ik kijk naar de nieuwprijzen op dit moment. Ga ik veel plezier mee beleven.
Goede deal en heerlijke console.rubmifer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:19:
Normaal gesproken een akkoord voor Series X voor 330€ met nog een jaar garantie bij bol.com.
Wel blij mee als ik kijk naar de nieuwprijzen op dit moment. Ga ik veel plezier mee beleven.
Inderdaad, totaal niet mijn type game. Maar het speelt lekker weg en draait heel stabiel. Heb al zin in deel 4. Dat vind ik wel echt een leuk voordeel van game pass. Ik heb zoveel spellen gespeeld die ik zelf niet zo snel zou kopen.Linksquest schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 13:09:
Ik ben net met Ninja Gaiden 2 Black begonnen, je voelt dat de gameplay wat verouderd is, wel loopt het lekker vloeiend en oogt het mooi
spoiler:
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Dat is zeker een mooie deal! Geniet van je aankooprubmifer schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:19:
Normaal gesproken een akkoord voor Series X voor 330€ met nog een jaar garantie bij bol.com.
Enige is dat abonnementen op media vooral tot verslechtering en versplintering leiden. De laatste fatsoenlijke Netflix serie is al even terug. Dat gaat bij Xbox niet anders zijn over X jaar lijkt me.L23 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:30:
[...]
Edit: Volgens mij gaat Game Pass niet zo slecht, het wordt wel vaak negatief belicht omdat men niet van veranderingen in de markt lijkt te houden.
Ik wil er niet een hele discussie over beginnen. Niet negatief bedoeld, maar een discussie die al vaker uitgebreid behandeld is. Maar de verslechtering argument heb ik zelf nooit begrepen. Ik zie dan wel hele goede onderbouwde argumenten en vergelijkingen met Netflix, maar toch kan ik het er niet mee eens zijn. Maar ik ben ook benieuwd waar het de komende jaren naar toe gaat.Exactor it schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:51:
[...]
Enige is dat abonnementen op media vooral tot verslechtering en versplintering leiden. De laatste fatsoenlijke Netflix serie is al even terug. Dat gaat bij Xbox niet anders zijn over X jaar lijkt me.
Persoonlijke voorkeur is iets kunnen kopen, het liefst fysiek. In die zin hou ik ook niet van verandering.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Waar ik mij dan weer aan erger zijn die “premium upgrades” voor game pass members.Exactor it schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:51:
[...]
Enige is dat abonnementen op media vooral tot verslechtering en versplintering leiden. De laatste fatsoenlijke Netflix serie is al even terug. Dat gaat bij Xbox niet anders zijn over X jaar lijkt me.
Dit begon vrij onschuldig met een paar euro voor de deluxe goodies bij o.a. Starfield
Toen kwam het early acces verhaal er bij, met de premium upgrade speel je drie dagen eerder (hoezo dan nog day one on game pass??)
Inmiddels zie ik deze premium upgrade ook voor de nieuwe Doom en kost deze ondertussen al 60 euro.
Dat is dus gewoon de prijs die je voorheen zo ongeveer voor een volledig spel betaalde.
Nu zitten we dus én voor een abo te betalen en mag je daarnaast dubbelop betalen als je de volledige spelervaring wil hebben (al dan niet met FOMO early acces)

- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
De doom darkages upgrade kost 31 euro? Althans dat staat op mijn afschriftjustifire schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:20:
[...]
Waar ik mij dan weer aan erger zijn die “premium upgrades” voor game pass members.
Dit begon vrij onschuldig met een paar euro voor de deluxe goodies bij o.a. Starfield
Toen kwam het early acces verhaal er bij, met de premium upgrade speel je drie dagen eerder (hoezo dan nog day one on game pass??)
Inmiddels zie ik deze premium upgrade ook voor de nieuwe Doom en kost deze ondertussen al 60 euro.
Dat is dus gewoon de prijs die je voorheen zo ongeveer voor een volledig spel betaalde.
Nu zitten we dus én voor een abo te betalen en mag je daarnaast dubbelop betalen als je de volledige spelervaring wil hebben (al dan niet met FOMO early acces)
Zelf ben ik van mening dat ze dat niet verder moeten rekken dan dat ze nu doen.
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-02-2025 21:33 ]
Onderdeel van versplintering is dat ja. Het draait allemaal om geld. En ze pakken ons met glijdende schalen. Jij noemt goodies bij een (totaal brakke) RPG. Maar jaren terug begonnen ze al met early access als je alvast de season pass van Forza Horizon kocht. Ze waren al waar ze nu zijn.justifire schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:20:
[...]
Waar ik mij dan weer aan erger zijn die “premium upgrades” voor game pass members.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Walgelijk!Exactor it schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:44:
[...]
Onderdeel van versplintering is dat ja. Het draait allemaal om geld. En ze pakken ons met glijdende schalen. Jij noemt goodies bij een (totaal brakke) RPG. Maar jaren terug begonnen ze al met early access als je alvast de season pass van Forza Horizon kocht. Ze waren al waar ze nu zijn.
En zolang mensen zulke praktijken blijven ondersteunen lijkt the sky the limit voor die geldgraaiers

je kunt je punt ook maken zonder het persoonlijk te maken. Dat heeft zelfs zwaar de voorkeur
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 02-02-2025 11:35 ]
Ook goedemorgen 😀. Ik neem aan dat jij altijd gratis werkt en nooit aast op een loonsverhoging.justifire schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:37:
[...]
Walgelijk!
En zolang mensen als @uchiha tijntje zulke praktijken blijven ondersteunen lijkt the sky the limit voor die geldgraaiers
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Grappig dat je dat zegt.giantgiantus schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:47:
[...]
Ook goedemorgen 😀. Ik neem aan dat jij altijd gratis werkt en nooit aast op een loonsverhoging.
Misschien moet ik dat ook eens proberen.
Dan kan ik u de volledige tuin aanbieden voor dit bedrag.
Oh en euh… als optie heb ik dan het bestratingspakket voor X bedrag, als u dat alvast betaald komen we drie maanden na het afronden van de aanleg de bestrating aanbrengen, ja die tegels moeten nog gemaakt worden

Daarnaast heb ik tegenwoordig ook een optie dat ik u een maand naar voren kan halen voor X bedrag, dan kunt u nog eerder dan de buren in uw tuin gaan zitten, alsnog zonder tegels uiteraard.
Dat maar doen ?
Oh, één dingetje nog, dit is alleen mogelijk voor klanten met een onderhoudscontract a X per maand.
https://gameranx.com/upda...he-week-february-3rd-7th/
@uchiha tijntje was mij voor
[ Voor 19% gewijzigd door PdeBie op 02-02-2025 10:49 ]
Onderdeel van het Gamepass effect. Maar nog een behoorlijk aantal blijven in de ontkenningsfase zitten.justifire schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:20:
[...]
Je vergeet je (premium) season pass a 50% aankoopprijs voor drie toekomstige uitbreidingen. Uiteraard is het nog niet zeker wat je in de tuin komt doen en ook niet wanneer maar je kunt wel alvast toezeggen dat je gegarandeerd een kerstkabouter in de tuin gooit ergens begin december. Oh en als ze het huis doorverkopen haal je de uitbreidingen weg voor overdracht. Is op basis van een gebruikerslicentie immers.justifire schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:12:
[...]
Grappig dat je dat zegt.
Misschien moet ik dat ook eens proberen.
Dan kan ik u de volledige tuin aanbieden voor dit bedrag.
Oh en euh… als optie heb ik dan het bestratingspakket voor X bedrag, als u dat alvast betaald komen we drie maanden na het afronden van de aanleg de bestrating aanbrengen, ja die tegels moeten nog gemaakt worden![]()
Daarnaast heb ik tegenwoordig ook een optie dat ik u een maand naar voren kan halen voor X bedrag, dan kunt u nog eerder dan de buren in uw tuin gaan zitten, alsnog zonder tegels uiteraard.
Dat maar doen ?
Oh, één dingetje nog, dit is alleen mogelijk voor klanten met een onderhoudscontract a X per maand.
[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 02-02-2025 11:31 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En misschien dat ik binnenkort weer een Mass Effect playthrough ga doen. Is al weer zeker een jaar geleden
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Ja dat is ook wel erg lang geledenPdeBie schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:59:
En misschien dat ik binnenkort weer een Mass Effect playthrough ga doen. Is al weg zeker een jaar geleden
Ow dat zeker niet. Ben geen achievement hunterL23 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:09:
[...]
Ja dat is ook wel erg lang geledenMaar neem aan dat je nog niet alle achievements hebt?
[ Voor 4% gewijzigd door PdeBie op 02-02-2025 12:17 ]
Ik heb de Mass Effect Legendary Edition nog niet gespeeld. Was tevreden met de Xbox 360 games. Dus een paar jaar terug eindelijk alle achievements van Mass Effect 1 gehaald. Bij Mass Effect 2 ook een poging gedaan, maar liep op een gegeven moment vast in de Insanity difficulty level en daarna het spel op een makkelijker niveau uitgespeeld. Ben op zich geen achievement hunter, maar als ik een spel meerdere keren uitspeel wel leuk om voor die achievements te gaan. Dan ontdek je wellicht andere speelstijlen die ook interessant zijn.PdeBie schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:16:
[...]
Ow dat zeker niet. Ben geen achievement hunter. Ik speel ME ook echt puur voor het verhaal. Zie het meer als een interactieve film die ik elk jaar wel een keer kijk.
Ook totaal niet mijn game, maar speelt inderdaad lekker weg en ziet er goed uit. Microsoft is goed bezig, ook omdat Ninja Gaiden de 360-tijd weer terugbrengt (ook al is het dan oorspronkelijk een Nintendo IP).mobygo76 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 16:55:
[...]
Inderdaad, totaal niet mijn type game. Maar het speelt lekker weg en draait heel stabiel. Heb al zin in deel 4. Dat vind ik wel echt een leuk voordeel van game pass. Ik heb zoveel spellen gespeeld die ik zelf niet zo snel zou kopen.
🤤🔥🔥🔥 erg bruut en dat op mn verjaardag de 25ste.
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Is nooit een Nintendo IP geweest volgens mij toch? Bijna altijd multiplatform geweest. Al heb ik wel de beste herinneringen aan het eerste deel op de NES.Jonathan2011 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:31:
[...]
Ook totaal niet mijn game, maar speelt inderdaad lekker weg en ziet er goed uit. Microsoft is goed bezig, ook omdat Ninja Gaiden de 360-tijd weer terugbrengt (ook al is het dan oorspronkelijk een Nintendo IP).
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Return to Grace
Bloodstained: Ritual of the Night
EA Sports UFC 3
Tales of Arise
Indivisible
A Little to the Left
Merge & Blade
Niks wat ik zal missen en ik krijg meer tijd voor Sniper Eilite 5 dan ik had verwachtjustifire schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:37:
Games leaving Xbox Game Pass and PC Game Pass on February 15 :
Return to Grace
Bloodstained: Ritual of the Night
EA Sports UFC 3
Tales of Arise
Indivisible
A Little to the Left
Merge & Blade
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Bloodstained is wel een pareltje mocht je die nog niet gespeeld hebbenBeakzz schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:56:
[...]
Niks wat ik zal missen en ik krijg meer tijd voor Sniper Eilite 5 dan ik had verwacht
Ik heb net even gekeken en hoef nog “maar” 8 achievements zie ik. Helaas waaronder wel de drie insanity achievements en de “no one left behind”. Al is er voor die laatste vast wel een walkthrough op internet te vinden.L23 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:28:
[...]
Ik heb de Mass Effect Legendary Edition nog niet gespeeld. Was tevreden met de Xbox 360 games. Dus een paar jaar terug eindelijk alle achievements van Mass Effect 1 gehaald. Bij Mass Effect 2 ook een poging gedaan, maar liep op een gegeven moment vast in de Insanity difficulty level en daarna het spel op een makkelijker niveau uitgespeeld. Ben op zich geen achievement hunter, maar als ik een spel meerdere keren uitspeel wel leuk om voor die achievements te gaan. Dan ontdek je wellicht andere speelstijlen die ook interessant zijn.
Daar zijn zeker walkthroughs voor. Die heb ik wel gevolgd, maar niet vanwege de achievement. Bij de Mass Effect 3: Citadel DLC vond ik het tof dat al je teamleden van Mass Effect 1, 2 en 3 bij elkaar komen. Dus zover dat kon heb ik de laatste keer dat ik de trilogie heb gespeeld niemand dood laten gaan.PdeBie schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:57:
[...]
Ik heb net even gekeken en hoef nog “maar” 8 achievements zie ik. Helaas waaronder wel de drie insanity achievements en de “no one left behind”. Al is er voor die laatste vast wel een walkthrough op internet te vinden.
En ik vond het nog redelijk te doen, die insane runs... hoewel er een paar frustrerende stukken bij zitten.
Maar ik heb hem zelfs nog een keer voor Steam gekocht om het daar nog eens over te doen

Gamertag: FinrazielNL
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
De laatste strohalm ?
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Benieuwd naar het stijltje als je hem speelt. Begreep dat je in gameplay de stop motion stijl kan uitzetten voor mensen die daar last van hebben.
Op 11 februari zijn de eerste hands on previews live.
Op 13 februari trouwens de reviews voor Avowed.
En op 24 februari ID@xbox show.
We're joining forces to show off some exciting gaming news.
— Xbox (@Xbox) 3 februari 2025
Tune into the @ID_Xbox x @IGN Showcase at FanFest February 24! https://t.co/RQUhxATMXJ pic.twitter.com/1j93R86tQX
[ Voor 70% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-02-2025 21:23 ]
Ik ga dus zo de originele Diablo op mijn PC spelen, via Game Pass. Heb de big box nog wel ergens liggen overigens, maar dit was dan wel een onverwacht voordeeltje van GPU.
Gamen op een stoel past niet meer bij mij, maar dit is dan wel grappig. Al zag ik wat van die ultra wide setups met Ninja Gaiden 2, dat was toch ook wel erg dik om te zien. Tot ik de prijs van zo'n monitor zag (hoezo zijn die duur tov TV's?)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties