En Evil Within 2 is erdoorheen. Toch wel serieus ondergewaardeerd denk ik. Heb echt genoten, vooral het einde. Ik begrijp dat het wat meer actie is, en minder horror dan deel 1 voor vele mensen. Deel 1 was ook leuk, maar heeft de tands des tijds toch wat minder goed doorstaan.
Mooie cover van Ordinary world (DuranDuran). Paste vooral goed bij het einde.
Eigenlijk zijn er relatief weinig story-based survival (horror) games (stilletjes 1 van men favoriete genres geworden), en daarnaast wel bv. ontzettend veel metroidvanias. Ik zie dat Atomfall een survival game gaat zijn.
G_Dragon schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:59:
Gisteren de nieuwe Dragon Age: The Veilguard binnengekregen, had hem tweedehands op Marktplaats gekocht voor €25 inclusief omdat ik het spel geen €70 waard vind. Heb hem al anderhalf uur gespeeld vanwege de gratis uren die je door Game Pass Ultimate kreeg

. Dat beviel me wel dus van het een kwam het ander haha
Laat even weten wat je ervan vindt als je hem speelt. Heb wel zin in een DA. Ben vooral geinteresseerd in de worldbuilding (Piranha Bytes is/was daar heel goed in) en kwaliteit van de quests.
tjing, tjing, wham wham, whoomf, 5-talismans explosie
Eigong kan ik geblinddoekt wel aan

. In het begin zie je niet onmiddelijk hoe je alle 3 fases kan doorstaan, maar alles valt te leren (en zeer fair). Op het einde was ik meer de bully in fase 1 (en 2) dan Eigong zelf.
Silksong zal komen wanneer ie komt, maar meestal als het zo lang duurt worden men verwachtingen wat getemperd. Zoveel andere (goede) metroidvanias die intussen tijd uitkomen. Laat me wel graag verrassen.