Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:01
t.w.e.a.k.e.r schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 21:10:
Dit laat me nog meer twijfelen. :/
(switch vs xbox :-( )
Je twijfelt toch over de Switch 2? Een Xbox Series S (of X) is nu al beschikbaar. Wachten kan uiteraard, maar dat vind ik persoonlijk qua tijd dat je lekker had kunnen gamen ook zonde. Er komt altijd wat nieuws. GTA V is op de Xbox wel beschikbaar. Of handheld gamen moet een zwaar wegen argument zijn.
Zelf game ik weer anders op het Xbox platform, voornamelijk Xbox Cloud Gaming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 21:35:
[...]

Je twijfelt toch over de Switch 2? Een Xbox Series S (of X) is nu al beschikbaar. Wachten kan uiteraard, maar dat vind ik persoonlijk qua tijd dat je lekker had kunnen gamen ook zonde. Er komt altijd wat nieuws. GTA V is op de Xbox wel beschikbaar. Of handheld gamen moet een zwaar wegen argument zijn.
Zelf game ik weer anders op het Xbox platform, voornamelijk Xbox Cloud Gaming.
Oh de switch 2 :P. Ja dat kan ook nog. Gok dat die best wel behoorlijk wat support krijgt. Of die ook GTA6 zal krijgen is wel een vraagteken. Gok van niet.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 15-09 09:35

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

L23 Ik heb nu een ps4 en een switch 1 dus ik kan nog verder :). En handheld zou ook wel lukken op de iphone met xbox cloud gaming.

Shit happens yk

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Alleen in performance mode ook. Weird.

Dan maar op quality gespeeld. Vette game zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 21:37:
[...]

Oh de switch 2 :P. Ja dat kan ook nog. Gok dat die best wel behoorlijk wat support krijgt. Of die ook GTA6 zal krijgen is wel een vraagteken. Gok van niet.
Ja dat word een beetje offtopic, maar verwacht ook behoorlijk wat support. Laten we zeggen dat GTA6 (en ook GTA5) onwaarschijnlijk is. Tot nu toe past GTA meer bij Playstation en Xbox consoles. Ook omdat Xbox Live aanzienlijk beter werkt dan Nintendo Online. Wellicht spreek je dan van een impossible port, maar technisch lijkt het me wel een mogelijkheid. De interesse om het tot dusver op het platform uit te brengen is er echter niet geweest.

GTA 6 is wel een game waar ik een console voor in huis zou halen (momenteel is het voor mij Xbox One S en Cloudgamen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
t.w.e.a.k.e.r schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 21:38:
L23 Ik heb nu een ps4 en een switch 1 dus ik kan nog verder :). En handheld zou ook wel lukken op de iphone met xbox cloud gaming.
Cloud Gaming vind ik ieder geval een mooie oplossing om de Xbox Series X/S games te kunnen spelen. Single Player games zoals Indiana Jones draaien top. Maar geen ervaring met online multiplayer spellen zoals Fortnite, lijkt me daarvoor minder ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

L23 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 21:49:
[...]

Cloud Gaming vind ik ieder geval een mooie oplossing om de Xbox Series X/S games te kunnen spelen. Single Player games zoals Indiana Jones draaien top. Maar geen ervaring met online multiplayer spellen zoals Fortnite, lijkt me daarvoor minder ideaal.
Kan ik wel begrijpen. Veel lag bedoel je waarschijnlijk?

Shit happens yk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:14
t.w.e.a.k.e.r schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 21:38:
Ik heb kinderen onder de twaalf dus weet veel van Fortnite. Zij hebben een switch en een series s tot hun beschikking. Ze spelen nooit fortnite op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
t.w.e.a.k.e.r schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 21:51:
[...]

Kan ik wel begrijpen. Veel lag bedoel je waarschijnlijk?
Ik heb daar hier geen last van, ervaring is top. Maar ik speel niet dat soort multiplayer games. Forza Horizon 4/5 ging goed. En Fortnite zal voor mij ook wel prima werken. Maar competitief gezien verwacht ik dat je met de minimale lag ,die er uiteraard is, in het nadeel bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Exactor it schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 22:01:
[...]

Ik heb kinderen onder de twaalf dus weet veel van Fortnite. Zij hebben een switch en een series s tot hun beschikking. Ze spelen nooit fortnite op de Switch.
HUH ze hebben de switch 2 al. ;)

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zegt hij toch helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Weet je f#ck it ik ga gewoon een xbox halen. Dank voor de hulp.

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
t.w.e.a.k.e.r schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 22:12:
Weet je f#ck it ik ga gewoon een xbox halen. Dank voor de hulp.
Kun je geen Mario en Zelda op spelen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Nee weet ik maar ik had het over de switch 2 en xbox series s.

Shit happens yk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Timothy3000 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 22:12:
[...]

Ja haha maar na een jaar of 2 zal ik wel weer wat nieuws willen.

Shit happens yk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:14
Timothy3000 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 22:12:
[...]

Maar wel fortnite! Dat is me een spel jongen! Je hoeft niks te kunnen zeggen de boomers, de jeugd zegt dat je moet kunnen editten (dat is iets met bouwen, weghalen, bouwen ofzo). Ik was vroeger wel oké in schietspellen. Mijn zoon van elf maakt me kapot in buildmode. In no build is ie erg boos op papa. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

justifire schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:22:
[...]

Waarom geen Series X als je een keuze moet maken tov de Switch 2 ?
Ik wil iets kleins en onopvallend en de series s is denk ik beter dan ps4 en switch 1.
En ik ben een budget gamer.

Shit happens yk

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@t.w.e.a.k.e.r Ik zou persoonlijk echt voor de Series X gaan, heb ze beiden staan. Spellen draaien op beide consoles prima, toch merk je het verschil in kracht tussen beide wel. Zoals @uchiha tijntje al zegt mis je bijvoorbeeld grafische opties en durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen of de Xbox Series S alle spellen op 120fps haalt.

We hadden laatst ook iemand in de vaste gamers groep doe ook twijfelde tussen de Series S of Series X en die heeft nu spijt dat hij de Series S heeft gehaald. Terwijl het wel een prima apparaat is dat geld.

Waar ik al bang voor was;
The Xbox Series S does not support 1440p resolution at 120fps for Fortnite. The maximum resolution supported by the Xbox Series S is 1080p at 120fps. However, you can still enjoy playing Fortnite on your Xbox Series S at 1080p and 120fps.
Succes met je zoektocht, als er vragen zijn stel ze gerust _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:43:
@t.w.e.a.k.e.r Ik zou persoonlijk echt voor de Series X gaan, heb ze beiden staan. Spellen draaien op beide consoles prima, toch merk je het verschil in kracht tussen beide wel. Zoals @uchiha tijntje al zegt mis je bijvoorbeeld grafische opties en durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen of de Xbox Series S alle spellen op 120fps haalt.

We hadden laatst ook iemand in de vaste gamers groep doe ook twijfelde tussen de Series S of Series X en die heeft nu spijt dat hij de Series S heeft gehaald. Terwijl het wel een prima apparaat is dat geld.

[...]

Vergeet ook het verschil in opslag niet!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:45:
[...]

Vergeet ook het verschil in opslag niet!
Goeie! Want de S kan 3 a 4 spellen maximaal geinstalleerd hebben staan! Ligt natuurlijk wel aan de grote van de spellen zelf O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
t.w.e.a.k.e.r schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:32:
[...]

Ik wil iets kleins en onopvallend en de series s is denk ik beter dan ps4 en switch 1.
En ik ben een budget gamer.
Scheelt ongeveer de helft.
En vindt zwart altijd minder opvallend dan wit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5NaaR9Eoy-ppAKXqkqT_qCp6hcY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/zZgIiM4SupfxlCivRMzSkiPK.webp?f=user_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

justifire mijn gamekamer is wit en mijn gamedesk ook

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Is 1TB niet genoeg?

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
1 TB. Meer dan genoeg. Series S EN Switch (2) beiden kopen. Ze vullen elkaar prima aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Na een tijd zal ik de switch ook wel kopen bedankt

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt Fortnite toch ook op je PS4 spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Timothy3000 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 12:02:
Je kunt Fortnite toch ook op je PS4 spelen?
Ja maar hij is rete oud release date gekocht. Heeeel lange laadtijden en ik zit op schiphol 3 vliegtuigen die opstijgen.

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
G_Dragon schreef op zondag 19 januari 2025 @ 09:43:

[...]

Volgens mij hangt dit helemaal af op wat voor scherm je speelt:

Ik heb zelf een 4k OLED TV en ben het met je eens dat dan de Series X een must have is. Mijn zoon heeft een 32" 1440P 160Hz monitor en zit er met zijn neus bovenop, In zijn geval is de series S prima en draait netjes Fortnite op 1440P/120Hz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Als je er nu 1 wil kopen dan zou ik voor een Series X gaan, zeker als je kiest voor een 1TB versie. Dan is het qua prijs €328 vs €489.

Ik heb de Series S in oktober 2022 gekocht voor €204. En als je het mij vraagt is het de perfecte €200 console. Zelfs op een OLED TV zien games als Cyberpunk er prachtig uit. Maar als de prijs zo dichtbij die van de Series X zit, dan kan je beter voor de X gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 19-01-2025 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt op Marktplaats wel snel een Series S vinden voor tussen de 100 en 150e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Timothy3000 schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:01:
Je kunt op Marktplaats wel snel een Series S vinden voor tussen de 100 en 150e.
Ik heb niet graag 2dehands tech

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:34
t.w.e.a.k.e.r schreef op zondag 19 januari 2025 @ 14:10:
[...]

Ik heb niet graag 2dehands tech
Nee ik ook niet heb een nieuwe series x gekocht, staan veel te koop op marktplaats maar als je vraagt heb je de bon er ook bij voor nog garantie is het antwoord meestal nee.
Dus beetje gevaarlijk om 2e hands te kopen, dan vragen ze nog €350 €400 en dan zonder bon, dan geef ik liever iets meer uit waar je dan de volle 2 jaar garantie nog hebt

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schweino schreef op zondag 19 januari 2025 @ 12:22:
[...]

Volgens mij hangt dit helemaal af op wat voor scherm je speelt:

Ik heb zelf een 4k OLED TV en ben het met je eens dat dan de Series X een must have is. Mijn zoon heeft een 32" 1440P 160Hz monitor en zit er met zijn neus bovenop, In zijn geval is de series S prima en draait netjes Fortnite op 1440P/120Hz.
Ja waarop je speelt heeft ook wel verschil en je scherm moet wel HDMI 2.1 hebben, onze Sony Oled uit 2019 heeft dat niet dus mijn Xbox Series X komt niet helemaal tot zijn recht. Maar als je zoon zijn Xbox Series S Fortnite op 1440P/120Hz kan spelen is het prima toch, dit is volgens mij ook het antwoord die @t.w.e.a.k.e.r zocht? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een jaar of 2 geleden een Series S gekocht via een KPN actie (overgenomen op MP) - was destijds 175€ en nieuw in doos. Dat ding is voor mij echt bang for the buck geweest.

Soms baal ik dat het geen X is, want dan mis ik de Disc Drive. Echter, eigenlijk speel ik maar een beperkte selectie aan spellen en het enige spel dat ik nog van Disc speelde zit inmiddels in Game Pass.

Waar de series S zich ultiem voor leent in mijn ogen, is de draagbaarheid. Ik ben best nog wel eens weg voor het werk naar het buitenland en de Series S stop ik gewoon in mijn laptoptas samen met een controller. Mocht ik me dan vervelen dan werkt het prima op eigenlijk iedere hotel TV. Via Cloud gaming werkt het veelal minder lekker (bv Fortnite), dus dan is de Series S heerlijk om bij te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jonathan2011
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:04
Ben ook zeer tevreden over de Series S, Cyberpunk 2077 ziet er inderdaad geweldig uit op dit kleine apparaat. Vind de strategie wel stoer van Microsoft, Game Pass en ook de 'alternatieve' Series S.

Toch wel jammer dat de consoles niet goed (genoeg?) gaan en voelt bijna als een soort Wii U aan. Hoewel ik de Series S geweldig vind, denk ik ook aan een Series X. Vind het aan de ene kant wel geldverspilling, maar als hij niet meer te koop is dadelijk, dan is het ook misschien zonde. Heb bijna alle Xbox consoles gehad.

Zie ook https://www.reddit.com/r/...ck_in_majority_of_europe/

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 19:25
Voor 135 euries ook een Series S op marktplaats gescoord, voor op de werkkamer en aangesloten op een 1080P LG TV. Wat een onwijs geinig klein apparaat is dit. Als ik beneden even niet met de Series X op 4K kan spelen, omdat de kinderen of vrouw iets aan het kijken zijn, kan ik mooi even boven gamen.

Blijven top consoles:
- Geen dongles bij de meeste koptelefoons nodig
- VRR op level niveau (hoeft niet per game ingesteld te worden zoals bij PS5)
- Quick resume
- Zeer stil qua fan noise
- Game pass uiteraard
- Backwards comptabiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:29:
Hoe cool is dit 8)

Samsung and Nexon To Deliver 3D Gaming Without Glasses for ‘The First Berserker: Khazan’ Using Advanced Eyeball-Tracking Monitor https://techcrawlr.com/sa...eyeball-tracking-monitor/
In ander cool nieuws….

Silksong is still alive!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De games die verdwijnen uit Gamepass:

Games leaving Xbox Game Pass and PC Game Pass on January 31

Serious Sam: Siberian Mayhem
Anuchard
Darkest Dungeon
Broforce
Maquette
Death's Door

https://www.trueachieveme...-soon-january-2025-wave-2

Ik kan Death’s Door van harte aanraden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:18
uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 00:31:
De games die verdwijnen uit Gamepass:

Games leaving Xbox Game Pass and PC Game Pass on January 31

Serious Sam: Siberian Mayhem
Anuchard
Darkest Dungeon
Broforce
Maquette
Death's Door

https://www.trueachieveme...-soon-january-2025-wave-2

Ik kan Death’s Door van harte aanraden!
Oei, dan toch maar eens aan broforce beginnen, die staat pas een jaar geinstalleerd op mijn xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59
sewer schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:34:
[...]

Oei, dan toch maar eens aan broforce beginnen, die staat pas een jaar geinstalleerd op mijn xbox ;)
Die kan je gerust aanschaffen. Heb hem op Steam en vermaak mij er prima mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shady part of me is wel een leuk 2d/3d puzzel platformish spelletje voor tussendoor, heb er op Steam een kleine 6 uur in zitten om er doorheen te spelen zonder achievements jagen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Donderdag om 19:00 dus :)

——

De eerste van de 5.

[ Voor 57% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-01-2025 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Best wel benieuwd hoe deze game uitpakt. Kan op basis van deze trailer twee kanten op.

———

Mocht trouwens iemand Lonely mountains spelen en een beetje de game doorhebben, dan zou ik wel ff een coop party willen aanmaken voor het halen van een achievement :P Een publieke lobby is haast niet te doen :)

[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-01-2025 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik verwacht dat alle games die morgen gepresenteerd worden een releasedatum datum hebben tot uiterlijk augustus. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren de nieuwe Dragon Age: The Veilguard binnengekregen, had hem tweedehands op Marktplaats gekocht voor €25 inclusief omdat ik het spel geen €70 waard vind. Heb hem al anderhalf uur gespeeld vanwege de gratis uren die je door Game Pass Ultimate kreeg :D. Dat beviel me wel dus van het een kwam het ander haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dtale
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 09:29
sewer schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 09:34:
[...]

Brilliante chaos, speel dit vaak met mijn zoon van 13, lachen gieren brullen... en soms iets te fanatiek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Speciaal voor @justifire,

Ik zie Ender Magnolia in de store staan. Gelet op je vocale support voor Ender Lillies dacht ik dat dit wel wat voor jou moet zijn.

Of vergis ik me nu en heb je het altijd over een andere metroidvania gehad :P

Ik denk dat ik me toch vergist heb :)

Maar desalniettemin. Volgens mij ook een goede metroidvania als ik de reviews zo zie.

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-01-2025 20:19 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:27

ilm

En Evil Within 2 is erdoorheen. Toch wel serieus ondergewaardeerd denk ik. Heb echt genoten, vooral het einde. Ik begrijp dat het wat meer actie is, en minder horror dan deel 1 voor vele mensen. Deel 1 was ook leuk, maar heeft de tands des tijds toch wat minder goed doorstaan.

Mooie cover van Ordinary world (DuranDuran). Paste vooral goed bij het einde.

Eigenlijk zijn er relatief weinig story-based survival (horror) games (stilletjes 1 van men favoriete genres geworden), en daarnaast wel bv. ontzettend veel metroidvanias. Ik zie dat Atomfall een survival game gaat zijn.
G_Dragon schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 09:59:
Gisteren de nieuwe Dragon Age: The Veilguard binnengekregen, had hem tweedehands op Marktplaats gekocht voor €25 inclusief omdat ik het spel geen €70 waard vind. Heb hem al anderhalf uur gespeeld vanwege de gratis uren die je door Game Pass Ultimate kreeg :D. Dat beviel me wel dus van het een kwam het ander haha
Laat even weten wat je ervan vindt als je hem speelt. Heb wel zin in een DA. Ben vooral geinteresseerd in de worldbuilding (Piranha Bytes is/was daar heel goed in) en kwaliteit van de quests.
justifire schreef op maandag 20 januari 2025 @ 20:29:
[...]

Silksong is zoooooo 2020
Nine Sols is where it’s at!
tjing, tjing, wham wham, whoomf, 5-talismans explosie :)

Eigong kan ik geblinddoekt wel aan 8) . In het begin zie je niet onmiddelijk hoe je alle 3 fases kan doorstaan, maar alles valt te leren (en zeer fair). Op het einde was ik meer de bully in fase 1 (en 2) dan Eigong zelf.

Silksong zal komen wanneer ie komt, maar meestal als het zo lang duurt worden men verwachtingen wat getemperd. Zoveel andere (goede) metroidvanias die intussen tijd uitkomen. Laat me wel graag verrassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:35:
En Evil Within 2 is erdoorheen. Toch wel serieus ondergewaardeerd denk ik. Heb echt genoten, vooral het einde. Ik begrijp dat het wat meer actie is, en minder horror dan deel 1 voor vele mensen. Deel 1 was ook leuk, maar heeft de tands des tijds toch wat minder goed doorstaan.

Mooie cover van Ordinary world (DuranDuran). Paste vooral goed bij het einde.
[YouTube: The Evil Within 2 - Ending Song - ''The Ordinary World'' Full Song]

Eigenlijk zijn er relatief weinig story-based survival (horror) games (stilletjes 1 van men favoriete genres geworden), en daarnaast wel bv. ontzettend veel metroidvanias. Ik zie dat Atomfall een survival game gaat zijn.

[...]

Laat even weten wat je ervan vindt als je hem speelt. Heb wel zin in een DA. Ben vooral geinteresseerd in de worldbuilding (Piranha Bytes is/was daar heel goed in) en kwaliteit van de quests.

[...]

tjing, tjing, wham wham, whoomf, 5-talismans explosie :)

Eigong kan ik geblinddoekt wel aan 8) . In het begin zie je niet onmiddelijk hoe je alle 3 fases kan doorstaan, maar alles valt te leren (en zeer fair). Op het einde was ik meer de bully in fase 1 (en 2) dan Eigong zelf.

Silksong zal komen wanneer ie komt, maar meestal als het zo lang duurt worden men verwachtingen wat getemperd. Zoveel andere (goede) metroidvanias die intussen tijd uitkomen. Laat me wel graag verrassen.
Dat is het mooie van Nine Sols.
Eerste encounter denk je : “Wat een onmogelijke berg onzin! 🤬”
En dan beetje bij beetje leer je de moves en wordt het een schitterende dans, gevolgd door de stervende zwaan.
Je kan in dit spel niet echt bruut geweld gebruiken of zwaar overlevellen, draait puur om je eigen skills (of het gebrek daar aan }:| )

Destijds ook erg genoten van The Evil Within 2, snap de haat ook echt niet :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:35:
[...]

Zal ik doen, het gaat alleen nog wel even duren voordat ik er goed voor ga zitten. Aangezien ik nog midden in The Last Of Us Part 2 zit en eerst die uit wil spelen op mijn Playstation 5 :).

Maar wat ik van die eerste gratis uur / anderhalf uur heb ervaren was heel positief en genoeg reden om het spel te kopen. Heb volgens mij nog wel een paar screenshots voor je;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mir4g6l498BewvCm1aeZK8F-XJs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/bxIJ3OyjAu5dhkZz9pY4dYPN.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wq00RjtygIO8BhF41A-xBYrK3OU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/vO1KYThIG0eBdt0f8jQX21ar.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 48% gewijzigd door G_Dragon op 23-01-2025 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een paar seconden! oOo

En een preview

[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 23-01-2025 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
6 minuutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:58
Zijn de geruchten van een FFIX remake er nog steeds? Meen dat dat bij de vorige xbox show ten sprake kwam. Wie weet vanavond dan. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:00:
Zijn de geruchten van een FFIX remake er nog steeds? Meen dat dat bij de vorige xbox show ten sprake kwam. Wie weet vanavond dan. :)
Nu Ninja Gaiden dus alle games zijn bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01:00
Ik wil een controller aanschaffen en ben uitgekomen bij de elite v2. Ben op de hoogte van de bekende problemen maar, ben eigenlijk nog meer benieuwd of dit wel een goede zet is. Er is nog niks bekend over een v3 en zou het erg jammer vinden als ze over een maand een v3 aankondigen. Vind 150 euro best wel veel voor een controller en als er daadwerkelijk een v3 komt baal ik daar wel van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Had deze titel niet verwacht.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sokucho schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:10:
Ik wil een controller aanschaffen en ben uitgekomen bij de elite v2. Ben op de hoogte van de bekende problemen maar, ben eigenlijk nog meer benieuwd of dit wel een goede zet is. Er is nog niks bekend over een v3 en zou het erg jammer vinden als ze over een maand een v3 aankondigen. Vind 150 euro best wel veel voor een controller en als er daadwerkelijk een v3 komt baal ik daar wel van.
Ik wacht als sinds release van de XSX op een nieuwe Elite met geupdate design. Soms is wachten niet de beste keuze. Concreet is er nog niks bekend over een V2. Eventueel zon Elite Core als goedkoper alternatief?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:10
Ninja Gaiden 4: Team Ninja & Platinum Games dat beloofd veel goeds. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:16:
Ninja Gaiden 2 Black available now !!
Remake in UE5, begreep ik dat nu goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:10
South of Midnight: Nee deze voel ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
South of Midnight. Zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze 33 Obscure nog wat een game kunnen laten zijn die rond de 30-40 uur duurt dan ga ik hem zeker proberen. Vaak zijn dit soort (jrpg type) games onnodig lang voor mijn gevoel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:58
Expedition 33 ben ik benieuwd naar. Die vorige trailer was heel sterk vond ik.

Edit: ziet er wel uit als veel te veel skills en opties. :P

[ Voor 28% gewijzigd door Raem op 23-01-2025 19:34 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Op zich goed om games wat langer in het zonnetje te zetten dan alleen een trailer en een kort verhaaltje, maar niet als alle 3 games tot nu toe je helemaal niks doen :+

Maak er maar 4 van.

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 23-01-2025 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:36:
Op zich goed om games wat langer in het zonnetje te zetten dan alleen een trailer en een kort verhaaltje, maar niet als alle 3 games tot nu toe je helemaal niks doen :+
Volgens mij doen de meeste games je helemaal niets of wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:37:
[...]

Volgens mij doen de meeste games je helemaal niets of wel :P
Was het maar zo'n feest. Heb niet voor niet duizenden games :o Alleen heb ik weinig met dark fantasy?/ monster games op een Fallout, Valheim en wat andere uitzonderingen na.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Volgens mij hebben ze geleerd van Doom Eternal :) Het lijkt alsof ze je weer een echte Slayer laat zijn.

Toffe maanden zo!

Avowed in februari. South of Midnight en 33 expedition in April. Doom in mei.

En dan vergeet ik The first berserker nog eind maart… teveel haast :)

[ Voor 83% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-01-2025 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:42:
Volgens mij hebben ze geleerd van Doom Eternal :) Het lijkt alsof ze je weer een echte Slayer laat zijn.

Toffe maanden zo!

Avowed in februari. South of Midnight en 33 expedition in April. Doom in mei.

En dan vergeet ik The first berserker nog eind maart… teveel haast :)
Komt die laatste ook op Gamepass?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:09:
[...]

Komt die laatste ook op Gamepass?
Alles op Game Pass.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 20:19:
[...]

Nee hij bedoelde denk ik Khazan the first berserker. Die komt niet op Gamepass. :)
I stand corrected. Had het over de games die in de presentatie zaten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01:00
Wom schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 19:15:
[...]

Ik wacht als sinds release van de XSX op een nieuwe Elite met geupdate design. Soms is wachten niet de beste keuze. Concreet is er nog niks bekend over een V2. Eventueel zon Elite Core als goedkoper alternatief?
Achja ik koop hem voor de paddles en triggers heb hem toch maar besteld hopelijk komt er geen v3 uit de komende 2 jaar :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Yeeeeaaahhh!! _/-\o_ _/-\o_

Eindelijk mag ik mij hier weer enthousiast melden, geweldig nieuws (ook voor 4 ;) )

Vanavond, na m'n wekelijkse potjes Halo met de oldies, NG weer eens aangeslingerd en meteen meer achievements erbij dan de laatste drie jaar bij elkaar volgens mij :+

Voor mij is Xbox Halo en Ninja Gaiden _/-\o_ En NG is naar mijn idee ook de reden dat ze Xbox controller zo stevig hebben gemaakt :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ninja Gaiden 4 was een hele leuke verrassing, deel 2 meteen in de download gezet :D Andere games zien er ook leuk uit, alleen Expedition 33 weet ik nog even niet wat ik hiervan moet verwachten, ga hem wel in de de gaten houden.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 11:23
Ook even gekeken natuurlijk. Expedition 33 ziet er wel tof uit, Doom en Ninja Gaiden doen mij niet zoveel. Ben benieuwd wat er nog meer aan gaat komen dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mocht iemand zin hebben in een leuke “logische” puzzel game dan kan ik The case of the golden idol wel aanraden. Zit in GP en ook al kan je alle achievements in een half uur halen heb ik nog enkele nijging gehad om überhaupt maar iets qua oplossingen op te zoeken. En dat zegt wel iets over hoe ik me er mee vermaak. :)

Verder eigenlijk al erg ver met Lonely Mountains Snow Rider. Er zijn in principe maar 3 gebieden met ieder 4 blauwe en 4 zwarte pistes. Ze hebben de challenges wel wat te makkelijk gemaakt vind ik zelf. Heb de meeste challenges eigenlijk direct eerste keer gehaald, terwijl dat in Downhill wel erg lastig was. Ook het verschil in de soort skies die je hebt is wat minder merkbaar dan de fietsen in Downhill. Maar hopelijk brengen ze gewoon net zoals bij de vorige veel content na release uit. Want de core gameplay zit goed in elkaar.

——

Heeft iemand Ninja Gaiden 2 ooit uitgespeeld en hoe moeilijk moet deze achievement zijn op een schaal van 1-10 en met welke achievement zou dit vergelijkbaar moeten zijn :)

Earn the MASTER NINJA rank in all chapters on CHAPTER CHALLENGE difficulty MASTER NINJA.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-01-2025 13:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 12:57:
Heeft iemand Ninja Gaiden 2 ooit uitgespeeld en hoe moeilijk moet deze achievement zijn op een schaal van 1-10 en met welke achievement zou dit vergelijkbaar moeten zijn :)

Earn the MASTER NINJA rank in all chapters on CHAPTER CHALLENGE difficulty MASTER NINJA.
Ik heb begrepen dat deze achievement qua moeilijkheid ongeveer gelijk staat met het geblinddoekt verslaan van Sword Saint Isshin in Sekiro met een dansmat als controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was tijdens de gameshow zelf niet thuis omdat ik op bezoek was bij een maat en heb alles later die avond teruggekeken, helaas voor mij persoonlijk geen leuke onthullingen. Gebeurd niet vaak..

Gelukkig heb ik Dragon Age: The Veilguard nog liggen en komen Avowed en Assassin's Creed: Shadows binnenkort uit, dus daar zal veel tijd heen gaan :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:08:
[...]

Ik heb begrepen dat deze achievement qua moeilijkheid ongeveer gelijk staat met het geblinddoekt verslaan van Sword Saint Isshin in Sekiro met een dansmat als controller.
Sword saint isshin lukte me uiteindelijk wel in een no hit run ongeveer, alleen het geblinddoekte met een dansmat gaat me net wat te ver. :)

Pagina: 1 ... 75 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties