Acties:
  • +3 Henk 'm!
normaal komt hij op vrijdag, maar nu is hij een keer op de zaterdag avond uitgekomen. Vorige week helemaal geen aflevering maar gelukkig deze week alsnog wel, hier is de nieuwe this week on Xbox.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

G_Dragon schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:26:
[...]

Het is geen DLC maar een extra toegevoegde missie en eiland, iets voor na het verhaal. Je gaat met Kassandra naar een soort vakantie oord en daar ga je zover mij nu duidelijk is op jacht naar een groot geheim.

Ik heb alle dlcs en het hoofdverhaal + de wereld map ooit al helemaal 100% gespeeld.
Dat is de Korfu Island Story.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59
Geen idee of ik het hier al gedeeld had, maar wat is https://www.xbox.com/nl-N...-woden-gp-ii/9NBL2XPKN6XJ een toffe game!

Gran Turismo top-down is hoe ik hem het beste kan omschrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja dat is hem, ga dat filmpje nog niet kijken om spoilers te voorkomen :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:32

On_E

Housemusic

Cuphead ooit geprobeerd vanwege de toffe art, maar ik heb geloof ik 3 bosses verslagen… Dat trial & error trek ik niet meer. ‘Souls’ games blijf ik daarom ook van weg.

Zag ooit op YT een run van iemand die het hele spel uitspeelde zonder überhaupt geraakt te worden. Dat vond ik dan wel tof om te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 12-01-2025 10:17 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb de afgelopen tijd alle Halo's in de MCC gespeeld, beginnend bij Reach en door tot en met 4. Vond ze niet allemaal even goed, vooral 3 viel wat tegen vond ik, maar over het algemeen van genoten.

Alleen ik dacht, ik ga door met 5, nu op de Xbox streamend naar de Steam Deck, maar... Eh? Ik weet niet of het aan mij ligt maar deze game voelt zo ontzettend fout... Ik heb de controls wel weer terug gezet naar die van 4, zoals ik ze ook in de MCC gebruikt heb, en dat helpt iets, maar ik weet het niet. Ik heb nu de eerste twee missies gespeeld maar ik snap niks van het verhaal, de cutscenes komen vervelend over (waarom gevechten tonen in cutscenes, laat me zelf vechten?). Op een of andere manier voelt het allemaal totaal niet als Halo.

Mensen die dit herkennen? Is het het nog waard om door te bijten en wordt het beter? Is het verhaal het waard of kan ik misschien beter een samenvatting kijken en dan infinite proberen?

Het gaat mij dus ook alleen om de campaign. En 4 vond ik dan weer heel goed eigenlijk, zag dat die ook al heel veel kritiek gekregen had. Als het daar gelijk misgegaan was met de overname door (toen nog) 343i, dan zou ik het snappen, maar 4 erg van genoten. Het is ook erg onduidelijk of de verhaallijnen überhaupt wel op elkaar aansluiten dat helpt ook niet...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
uchiha tijntje schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:23:
De nieuwe games van deze week.
https://www.trueachieveme...new-xbox-games-january-13

Wederom een karige week. Gok dat alle publishers januari graag skippen.
Als je fan van Beautiful Sakura bent niet :+

Beautiful Sakura Volleyball. Vast niet zo goed als DoA Beach Volleyball die we uiteraard voor de sport speelden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08:52
Finraziel schreef op zondag 12 januari 2025 @ 12:19:
Ik heb de afgelopen tijd alle Halo's in de MCC gespeeld, beginnend bij Reach en door tot en met 4. Vond ze niet allemaal even goed, vooral 3 viel wat tegen vond ik, maar over het algemeen van genoten.

Alleen ik dacht, ik ga door met 5, nu op de Xbox streamend naar de Steam Deck, maar... Eh? Ik weet niet of het aan mij ligt maar deze game voelt zo ontzettend fout... Ik heb de controls wel weer terug gezet naar die van 4, zoals ik ze ook in de MCC gebruikt heb, en dat helpt iets, maar ik weet het niet. Ik heb nu de eerste twee missies gespeeld maar ik snap niks van het verhaal, de cutscenes komen vervelend over (waarom gevechten tonen in cutscenes, laat me zelf vechten?). Op een of andere manier voelt het allemaal totaal niet als Halo.

Mensen die dit herkennen? Is het het nog waard om door te bijten en wordt het beter? Is het verhaal het waard of kan ik misschien beter een samenvatting kijken en dan infinite proberen?

Het gaat mij dus ook alleen om de campaign. En 4 vond ik dan weer heel goed eigenlijk, zag dat die ook al heel veel kritiek gekregen had. Als het daar gelijk misgegaan was met de overname door (toen nog) 343i, dan zou ik het snappen, maar 4 erg van genoten. Het is ook erg onduidelijk of de verhaallijnen überhaupt wel op elkaar aansluiten dat helpt ook niet...
Halo 5 heb ik na twee missies opzij gelegd. Qua campaign dan. MP heb ik honderden uren gespeeld. De MP was awesome maar de comapaign vond ik muf. Vond 4 ook niet geweldig trouwens (de nieuwe tegenstanders vind ik minder tof dan covenant en flood). Die heb ik wel uitgespeeld, kennelijk wel boeiend genoeg om alle achievements te halen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 12-01-2025 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:51

Halo 5 nooit gekocht, maar wel een keer uitgespeeld omdat het op Game Pass staat. Ik kan me niet herinneren dat ik de controls ontzettend fout vond of dat ik het aangepast heb. Ik was gewoon benieuwd hoe het verhaal verder ging. Ik vond het wel vermakelijk, maar ook niet heel bijzonder. Gezien Halo 5 geen splitscreen co-op heeft verwacht ik het ook niet nog een keer opnieuw te spelen. Multiplayer geen ervaring mee.

Ik moet nog steeds een keer Halo 3: ODST en Reach (uit)spelen... Verder wel Halo 1 t/m 5 gespeeld. Was dit je eerste ervaring met de Halo games? Zelf vond ik de campaign van Halo 3 wel beter dan Halo 2, maar wellicht een beetje van hetzelfde. De eindmissie met de Warthog in Halo 3 is leuk, maar leek nogal op de eindmissie van Halo: Combat Evolved.

Halo 4 vond ik ook prima, twee keer uitgespeeld. Eerste keer iets te snel doorheen gespeeld met splitscreen co-op. Online heb ik de game niet gespeeld. Halo 2 en 3 vanaf release online spelen was voor mij een bijzondere ervaring en daardoor zijn de eerste 3 Halo games voor mij het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:36

R.G

Martinspire schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 22:13:
[...]

Welke DLC had je nog niet gedaan dan? Die derde story DLC of zo?
Those Who Are Treasured" die deel uitmaakt van de "Assassin's Creed Crossover Stories". In deze DLC reist Kassandra naar het eiland Korfu na het voltooien van het hoofdverhaal van "Assassin's Creed Odyssey". Dit crossover-verhaal verbindt "Assassin's Creed Odyssey" met "Assassin's Creed Valhalla" en introduceert nieuwe avonturen voor Kassandra.

deZE?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
PdeBie schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:41:
Geen idee of ik het hier al gedeeld had, maar wat is https://www.xbox.com/nl-N...-woden-gp-ii/9NBL2XPKN6XJ een toffe game!

Gran Turismo top-down is hoe ik hem het beste kan omschrijven.
Ga hem kopen, dank voor de tip. Ben bijna klaar met Rush Rally Origins (top down ook, wel een wat gare mobile port maar speelt eigenlijk wel lekker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op zondag 12 januari 2025 @ 15:47:
[...]

Those Who Are Treasured" die deel uitmaakt van de "Assassin's Creed Crossover Stories". In deze DLC reist Kassandra naar het eiland Korfu na het voltooien van het hoofdverhaal van "Assassin's Creed Odyssey". Dit crossover-verhaal verbindt "Assassin's Creed Odyssey" met "Assassin's Creed Valhalla" en introduceert nieuwe avonturen voor Kassandra.

deZE?
Dus toch de knipoog naar Valhalla! ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Exactor it schreef op zondag 12 januari 2025 @ 16:21:
[...]

Ga hem kopen, dank voor de tip. Ben bijna klaar met Rush Rally Origins (top down ook, wel een wat gare mobile port maar speelt eigenlijk wel lekker).
Zeker doen! Ik heb er nu pas een uur of 4 inzitten, maar dat worden er veel meer!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
PdeBie schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:12:
[...]

Zeker doen! Ik heb er nu pas een uur of 4 inzitten, maar dat worden er veel meer!
Sorry, wist niet dat je boos werd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ky6aJ5vYLsr6AhXZcNE3WY2_C_o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eu2tuDgq5Ql83EAoQSeaAfHq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Exactor it schreef op zondag 12 januari 2025 @ 19:36:
[...]

Sorry, wist niet dat je boos werd.

[Afbeelding]
Boos? Dat heet enthousiasme :D

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
PdeBie schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:01:
[...]

Boos? Dat heet enthousiasme :D

Have fun!
Thanks! Zeker voor de tip. Ziet eruit als een spel waar ik lol aan ga hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 23:05

Afgelopen jaar samen met een maat alle campaigns in de juiste volgorde in coop gespeelt. Super goed mee vermaakt, leuke avonden gehad, lekker schieten. Zeker aanrader.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
L23 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:19:
[...]

Halo 5 nooit gekocht, maar wel een keer uitgespeeld omdat het op Game Pass staat. Ik kan me niet herinneren dat ik de controls ontzettend fout vond of dat ik het aangepast heb. Ik was gewoon benieuwd hoe het verhaal verder ging. Ik vond het wel vermakelijk, maar ook niet heel bijzonder. Gezien Halo 5 geen splitscreen co-op heeft verwacht ik het ook niet nog een keer opnieuw te spelen. Multiplayer geen ervaring mee.

Ik moet nog steeds een keer Halo 3: ODST en Reach (uit)spelen... Verder wel Halo 1 t/m 5 gespeeld. Was dit je eerste ervaring met de Halo games? Zelf vond ik de campaign van Halo 3 wel beter dan Halo 2, maar wellicht een beetje van hetzelfde. De eindmissie met de Warthog in Halo 3 is leuk, maar leek nogal op de eindmissie van Halo: Combat Evolved.

Halo 4 vond ik ook prima, twee keer uitgespeeld. Eerste keer iets te snel doorheen gespeeld met splitscreen co-op. Online heb ik de game niet gespeeld. Halo 2 en 3 vanaf release online spelen was voor mij een bijzondere ervaring en daardoor zijn de eerste 3 Halo games voor mij het leukst.
Ik bedacht me later dat ik misschien ook gewoon last had van latency van het streamen... Heb wel eerder van de Xbox naar de Steam Deck gestreamd zonder problemen maar dat waren geen first person shooters.
Dus eens verder gespeeld op de Xbox zelf, gewoon op de tv, en dat was het inderdaad.
Vind de cutscenes nog steeds te uitgebreid af en toe en dat ze er regelmatig dingen in doen die ze de speler beter zelf hadden kunnen laten doen, maar het speelt nu wel gewoon goed. Voelt nu gewoon weer hetzelfde als Halo 4, maar dan met sprint en mantle.
Verhaal, hoewel niet geweldig, blijkt toch ook meer van te kloppen dan in het begin leek, het is meer dat ze je midden ergens in gooien terwijl later pas uitgelegd wordt waarom (allemaal vijanden wat in eerste instantie lijkt alsof het voorgaande gebeurtenissen gewoon negeert maar dat blijkt later dan toch wel te kloppen).
Dus ik speel lekker door op de xsx zelf :)

En ik had wel al wat Halo gespeeld maar niet heel veel. CE is de enige die ik toen hij nieuw was gespeeld heb, op de OG Xbox. Later Reach op pc gespeeld en 2 aan begonnen maar kwam er toen om een of andere reden niet doorheen. Maar heb wel ook een aantal van de boeken gelezen (of beluisterd eigenlijk) dus vandaar dat ik mezelf het doel gesteld had om ze nou gewoon eens allemaal in volgorde te spelen. En gewoon lekker op easy want zo'n held ben ik er niet in.
Vind het in Halo 5 wel leuk dat er wat aan de boeken gerefereerd lijkt te worden (karakters uit je originele squad en olly olly oxen free fluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
baswillems1 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 20:41:
[...]

Afgelopen jaar samen met een maat alle campaigns in de juiste volgorde in coop gespeelt. Super goed mee vermaakt, leuke avonden gehad, lekker schieten. Zeker aanrader.
Wat is de juiste volgorde? Eerst Reach en dan de rest toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Finraziel schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:18:
[...]

Ik bedacht me later dat ik misschien ook gewoon last had van latency van het streamen... Heb wel eerder van de Xbox naar de Steam Deck gestreamd zonder problemen maar dat waren geen first person shooters.
Dus eens verder gespeeld op de Xbox zelf, gewoon op de tv, en dat was het inderdaad.
Vind de cutscenes nog steeds te uitgebreid af en toe en dat ze er regelmatig dingen in doen die ze de speler beter zelf hadden kunnen laten doen, maar het speelt nu wel gewoon goed. Voelt nu gewoon weer hetzelfde als Halo 4, maar dan met sprint en mantle.
Verhaal, hoewel niet geweldig, blijkt toch ook meer van te kloppen dan in het begin leek, het is meer dat ze je midden ergens in gooien terwijl later pas uitgelegd wordt waarom (allemaal vijanden wat in eerste instantie lijkt alsof het voorgaande gebeurtenissen gewoon negeert maar dat blijkt later dan toch wel te kloppen).
Dus ik speel lekker door op de xsx zelf :)

En ik had wel al wat Halo gespeeld maar niet heel veel. CE is de enige die ik toen hij nieuw was gespeeld heb, op de OG Xbox. Later Reach op pc gespeeld en 2 aan begonnen maar kwam er toen om een of andere reden niet doorheen. Maar heb wel ook een aantal van de boeken gelezen (of beluisterd eigenlijk) dus vandaar dat ik mezelf het doel gesteld had om ze nou gewoon eens allemaal in volgorde te spelen. En gewoon lekker op easy want zo'n held ben ik er niet in.
Vind het in Halo 5 wel leuk dat er wat aan de boeken gerefereerd lijkt te worden (karakters uit je originele squad en olly olly oxen free fluiten).
Destijds wel de eerste Halo games op Legendary uitgespeeld. Maar vond Halo 2 op dat niveau moeilijker dan Halo 1 en Halo 3. Bij Halo 3 was ik ook gemotiveerd om alle achievements te halen. Maar ik had toen minder games en speelde dezelfde games vaak opnieuw. Later bij The Master Chief Collection ook begonnen met Legendary, maar op een gegeven moment mezelf in de nesten gewerkt en kwam maar niet bij een volgende checkpoint. Toen het level opnieuw opgestart en vervolgens met een makkelijkere moeilijkheidsgraad verder uitgespeeld. Hangt ook van het spel af, maar tegenwoordig ben ik ook wel tevreden met relaxt op easy een game uitspelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 23:05
PdeBie schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:30:
[...]

1. Halo: Reach
2. Halo: Combat Evolved
3. Halo 2
4. Halo 3: ODST
5. Halo 3
6. Halo 4
7. Halo 5: Guardians
8. Halo Infinite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
PdeBie schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:30:
[...]

Ik zou ze op volgorde van release spelen. Is echt wel vetter qua verhaal. Dus 1, 2, 3, ODST, Reach, 4, 5, Infinite (kun je overslaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:27

ilm

Als ik me goed herinner was halo 5 idd wel wat anders dan de vorige delen, zowel het verhaal / protagonist als de gameplay. Wat meestal helpt is om dan even een palate cleanser ertussen te nemen zodat de switch gemakkelijker is.

Ik vond het wel tof om door halo 5 te gaan. Ik ben wel geen die hard halo fan, de mcc was de eerste kennismaking eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:55:
[...]

Ik zou ze op volgorde van release spelen. Is echt wel vetter qua verhaal. Dus 1, 2, 3, ODST, Reach, 4, 5, Infinite (kun je overslaan).
Is wat voor te zeggen als je ze voor het eerst speelt, ook omdat Reach duidelijk een nieuwer spel is en dan zou CE daarna wat tegen kunnen vallen. Zelf vind ik het wel cool omdat het zo mooi aansluit, maar CE is hoe dan ook gewoon een stukje nostalgie.

ODST zou ik ook na 3 houden, dat speelt zich een beetje tijdens 3 af geloof ik, stukje alternatieve viewpoint, maar het voegt niet echt iets toe aan 3 denk ik om dat al te weten. Eigenlijk is het hele verhaal van ODST, hoewel leuk om te doen, niet echt van consequentie (alleen minstens een karakter komt in 5 weer terug, hoewel niet met een erg belangrijke rol, vreemd dat Nathan Fillion er zo bij hangt in 5). Die "architect" (ben bewust vaag) wordt volgens mij verder ook niet genoemd in de andere games (wel in de boeken).

[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 12-01-2025 23:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Vanavond nog even een uurtje in Assassin's Creed Odyssey gestoken vanwege die nieuwe missie..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0pWHlgGlo_wBj6k4GURub-ailc4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/aqGxWqG3LxiC2SM1C1Mkfeal.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gvIpjL4eAN7WM2XgHlRB34U8oV8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/qm511UDYFPAo2qmOYvpFOKmZ.png?f=fotoalbum_tile

Grafisch blijft het een prachtig spel, al blijft Assassin's Creed Origins wel de mooiste :9~

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PdeBie
L23 schreef op zondag 12 januari 2025 @ 21:45:
[...]

maar tegenwoordig ben ik ook wel tevreden met relaxt op easy een game uitspelen.
Dat is de leeftijd :+

Weet ik alles van. :p

* PdeBie blaast vandaag 43 kaarsjes uit

[ Voor 9% gewijzigd door PdeBie op 13-01-2025 07:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
G_Dragon schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:01:
Gisteren weer even Assassin's Creed Odyssey opgestart, blijkbaar is er nieuwe content toegevoegd. Een nieuw eiland en missies, na 170 uur en 100% gaan we dus nog even door :p
Die moet ik mss maar eens een nieuwe kans geven. Dat is de enige in de serie die ik nooit uitgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De leukste "nieuwe" AC imo! Origins vond ik niet zo boeiend en Valhalla was imo 20u tof en ging daarna wat teveel herhalen maar Oddysey was echt heel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ik vond ze alledrie wel tof. Ik denk dat voor mij Odyssey het tofst was (die speelde ik ook het eerst). Daarna Origins, en dan pas Valhalla. Bij Valhalla vond ik de setting wat minder, al had dat ook ergens wel iets.

Ik vind het gewoon leuker om in een warme omgeving zoals Griekenland of Egypte rond te banjeren dan in een regenachtig Engeland of een besneeuwd Noorwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op maandag 13 januari 2025 @ 10:29:
[...]

Die moet ik mss maar eens een nieuwe kans geven. Dat is de enige in de serie die ik nooit uitgespeeld heb.
Het is het zeker waard als je het mij vraagt, ik heb het hoofdverhaal (de map, alle locaties enz) + DLC's 100% gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:00:
Ik vond ze alledrie wel tof. Ik denk dat voor mij Odyssey het tofst was (die speelde ik ook het eerst). Daarna Origins, en dan pas Valhalla. Bij Valhalla vond ik de setting wat minder, al had dat ook ergens wel iets.

Ik vind het gewoon leuker om in een warme omgeving zoals Griekenland of Egypte rond te banjeren dan in een regenachtig Engeland of een besneeuwd Noorwegen :)
Dat had ik ook bij Valhalla maar daarnaast had ik ook het idee dat je het grootste deel van de game hetzelfde aan het doen was. De details veranderen wel in wie je aan het helpen was maar het overkoepelende verhaal bleef heel erg lang hangen op allies krijgen. En als ik me niet vergis werden die allies vervolgens niet eens gebruikt. Dat gecombineerd met de voor mij ook minder inspirerende omgeving maakte dat ik blij was toen ik het verhaal uit had en er nooit meer naar terug wil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Finraziel schreef op maandag 13 januari 2025 @ 11:55:
[...]

Dat had ik ook bij Valhalla maar daarnaast had ik ook het idee dat je het grootste deel van de game hetzelfde aan het doen was. De details veranderen wel in wie je aan het helpen was maar het overkoepelende verhaal bleef heel erg lang hangen op allies krijgen. En als ik me niet vergis werden die allies vervolgens niet eens gebruikt. Dat gecombineerd met de voor mij ook minder inspirerende omgeving maakte dat ik blij was toen ik het verhaal uit had en er nooit meer naar terug wil.
Dat is een groot kritiekpunt van de games van Ubisoft van de afgelopen jaren; de meeste quests voelen 'copy-paste', en zijn vaak 'fetch-quests'. Ze zijn niet vaak uniek of bombastisch helaas.

Wat mij betreft hoeft AC Shadows geen 100 uur te zijn. Als het bijv. 40 uur is, vol met A-tier quests, dan ben ik tevreden.

Indiana Jones bijvoorbeeld heb ik in 25 uur uitgespeeld, met zo goed als alle sidequests. Deze vond ik veel afwisselender dan Valhalla qua dingen die je moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogers
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 20-09 17:51
Iemand ervaring met de Fusion Pro 3 of 4 controller?

Ben met klein budget op zoek naar een controller met back buttons. Ben New World Aternum op de xbox het spelen maar er zijn niet genoeg knoppen om comfortabel te spelen als je een bow gericht wilt houden + bewegen + abilities.

Vind dat het eigenlijk standaard had moeten zijn deze generatie.

[ Voor 27% gewijzigd door Rogers op 13-01-2025 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Rogers schreef op maandag 13 januari 2025 @ 18:36:
Iemand ervaring met de Fusion Pro 3 of 4 controller?

Ben met klein budget op zoek naar een controller met back buttons. Ben New World Aternum op de xbox het spelen maar er zijn niet genoeg knoppen om comfortabel te spelen als je een bow gericht wilt houden + bewegen + abilities.

Vind dat het eigenlijk standaard had moeten zijn deze generatie.
Geen ervaring mee. Met de 8bitdo ultimate wel. Die is erg fijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
G_Dragon schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 08:14:
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

[Afbeelding]
"Klik op de afbeelding voor de deals"
Thomas was alone en Action Henk kun je niet laten liggen voor die prijzen. Vooral Thomas was alone is een pareltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tinykin voor 6,24 euro kan ook niet ontbreken in de collectie van platform en puzzel liefhebbers.

——

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-01-2025 11:11 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogers
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 20-09 17:51
PdeBie schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 07:27:
[...]

Geen ervaring mee. Met de 8bitdo ultimate wel. Die is erg fijn.
Die had ik gemist. Kost 30 dollar in Amerika op Amazon en 60 euro in Nederland :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zelf nog niet gekeken maar wellicht interessant voor mensen hier:

https://www.trueachieveme...two-free-sale-indie-games

The Xbox Store is running a 'Buy One, Get Two Free' sale on a big selection of ID@Xbox games, so now is absolutely the time to stock up on some of the best indie games on Xbox.

This new 'Buy One, Get Two Free' sale includes 300 indie games
The sale can only be viewed on Xbox consoles
The ID@Xbox 'Buy One, Get Two Free' sale ends on Tuesday, January 21, 2025

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-01-2025 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:19:

The Xbox Store is running a 'Buy One, Get Two Free' sale on a big selection of ID@Xbox games, so now is absolutely the time to stock up on some of the best indie games on Xbox.

Vast US only zoals altijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:57
Vanochtend drie games op die manier binnengehaald, dus werkt hier ook ;)

Het waren er best een aantal, maar geen 300 volgens mij. Zo lang heb ik niet door die lijst hoeven scrollen.

XSX: legianb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Wow, wat een prijzen. Die Untitled Goose Game was gister ook op Steam in de sale, voor 6,64€

17,99€!!!! Op Xbox

Laat maar :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!
James Pond schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:38:
Wow, wat een prijzen. Die Untitled Goose Game was gister ook op Steam in de sale, voor 6,64€

17,99€!!!! Op Xbox

Jij bent ook het zonnetje in huis hè.
Als er niets tussen zit. Prima toch. Op PlayStation is die 20. Op de switch 10 in de aanbieding. Ga je toch gewoon lekker spelen op je platform naar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:09
James Pond schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:38:

17,99€!!!! Op Xbox

Er zijn toch ook mensen die gewoon graag op Xbox spelen en niet op steam? Vreemde reactie als je het mij vraagt. Zat gamers waarbij niet alles draait om de prijs, maar ook gewoon om hun voorkeur voor platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
giantgiantus schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:46:
[...]

Er zijn toch ook mensen die gewoon graag op Xbox spelen en niet op steam? Vreemde reactie als je het mij vraagt. Zat gamers waarbij niet alles draait om de prijs, maar ook gewoon om hun voorkeur voor platform.
Klopt, maar ik heb geen platform voorkeur. Ik kijk waar de games goedkoop zijn.

Ik koop ook gewoon games in de Xbox store.

Het is gewoon totaal niet competitief. Vreemde 'sale'.

[ Voor 8% gewijzigd door James Pond op 14-01-2025 14:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
James Pond schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:51:
[...]

Ik koop ook gewoon games in de Xbox store.

Het is gewoon totaal niet competitief. Vreemde 'sale'.
Je snapt dat het 3 games voor de prijs van 1 is he? Dus als je untitled goose game koopt + 2 andere games van 18 euro je net zo’n goede sale hebt als op steam? Zelfs beter. Je betaalt de hoogste van de drie. Dus even goed uitzoeken en je hebt een prima deal.

Staan prima games bij voor een euro of 20. Heb je zo drie games te pakken voor 6,66 per stuk.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-01-2025 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 14:52:
[...]

Je snapt dat het 3 games voor de prijs van 1 is he? Dus als je untitled goose game koopt + 2 andere games van 18 euro je net zo’n goede sale hebt als op steam? Zelfs beter. Je betaalt de hoogste van de drie. Dus even goed uitzoeken en je hebt een prima deal.

Staan prima games bij voor een euro of 20. Heb je zo drie games te pakken voor 6,66 per stuk.
Ja dat is dan ook wel weer zo idd! Ik zal eens kijken, maar die prijs van Goose game schrok me echt af :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:28
G_Dragon schreef op zondag 12 januari 2025 @ 23:50:
Vanavond nog even een uurtje in Assassin's Creed Odyssey gestoken vanwege die nieuwe missie..

[Afbeelding][Afbeelding]

Grafisch blijft het een prachtig spel, al blijft Assassin's Creed Origins wel de mooiste :9~
Nieuwe missie? :o

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja een nieuw en mooier eind dan dat het spel origineel had, ik heb hem toevallig gisteren uitgespeeld en het eiland 100% gespeeld. Moet toch wel toegeven dat dit extra eind echt heel goed is :o

Nu ik weer Assassin's Creed Odyssey heb gespeeld, kan ik nog minder goed wachten op Assassin's Creed Shadows. Waar ik vorig jaar al echt van baalde dat ze hem uitstelden, maar goed vaak word het er dan wel beter op (hoop je).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:14:
[...]

Ja een nieuw en mooier eind dan dat het spel origineel had, ik heb hem toevallig gisteren uitgespeeld en het eiland 100% gespeeld. Moet toch wel toegeven dat dit extra eind echt heel goed is :o

Nu ik weer Assassin's Creed Odyssey heb gespeeld, kan ik nog minder goed wachten op Assassin's Creed Shadows. Waar ik vorig jaar al echt van baalde dat ze hem uitstelden, maar goed vaak word het er dan wel beter op (hoop je).
Ah cool, blijft een mooie game. Eerst indiana jones verder spelen 8)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:34:
[...]

Ah cool, blijft een mooie game. Eerst indiana jones verder spelen 8)
Dat is ook een prachtig spel die ik helaas niet 100% kan spelen vanwege een vervelende bug, maar ik hoop dat jij daar geen last van mag hebben d:)b. Heel veel plezier met Indiana Jones :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
G_Dragon schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 15:38:
[...]

Dat is ook een prachtig spel die ik helaas niet 100% kan spelen vanwege een vervelende bug, maar ik hoop dat jij daar geen last van mag hebben d:)b. Heel veel plezier met Indiana Jones :*)
Hmm ok, ik hoop van niet. Ik ben niet zo'n 100% gamer, dus wellicht dat ik er uberhaupt geen last van kan hebben. Met Black Ops 6 heb ik wel een vervelende bug. In de SP crasht de game in het level op het vliegveld altijd op hetzelfde punt.... kan de SP dus niet uitspelen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Hulleman schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 16:03:
[...]

Hmm ok, ik hoop van niet. Ik ben niet zo'n 100% gamer, dus wellicht dat ik er uberhaupt geen last van kan hebben. Met Black Ops 6 heb ik wel een vervelende bug. In de SP crasht de game in het level op het vliegveld altijd op hetzelfde punt.... kan de SP dus niet uitspelen :'(
Misschien proberen via xCloud? Ik heb het laatst daarop gespeeld en het werkt prima. Met een beetje geluk crasht ie daar niet en kan je hem dus wel uitspelen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Maakt me een vrolijk mens. :) Lonely Mountains Downhill is een game waar ik me heel erg mee heb vermaakt. Hoop dat deze net zo leuk wordt. Mooie verrassing voor deze saaie januari :P

Downhills heeft erg lang in gamepass gezeten maar is het zeker waard om te kopen. Er is ook erg veel gratis content uitgebracht na release.

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-01-2025 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Denk het ook, ik zie het niet bij de 'sales' op de console zelf.

Nevermind, gevonden :) Vrij veel onbekende games voor mij (en de andere hebben op gamepass gezeten :P), lastig om hier 3 van te kiezen.

Heb instant indie vol 1 voor 4,39 gekocht; thomas was alone, the swapper en stealth inc 2: a game of clones

[ Voor 38% gewijzigd door sewer op 14-01-2025 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
sewer schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 18:49:
[...]

Denk het ook, ik zie het niet bij de 'sales' op de console zelf.

Nevermind, gevonden :) Vrij veel onbekende games voor mij (en de andere hebben op gamepass gezeten :P), lastig om hier 3 van te kiezen.

Heb instant indie vol 1 voor 4,39 gekocht; thomas was alone, the swapper en stealth inc 2: a game of clones
Die heb ik alledrie gespeeld. The swapper kan ik me niet meer herinneren maar de andere twee zijn zeker cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 17:45:
[Video: Lonely Mountains Snow Riders - 21st of January - Release Date Announcement]

Maakt me een vrolijk mens. :) Lonely Mountains Downhill is een game waar ik me heel erg mee heb vermaakt. Hoop dat deze net zo leuk wordt. Mooie verrassing voor deze saaie januari :P

Downhills heeft erg lang in gamepass gezeten maar is het zeker waard om te kopen. Er is ook erg veel gratis content uitgebracht na release.
Ziet er tof uit inderdaad, hopelijk komt er later nog snowboarden bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Na het doorlopen van de lijst loop ik tegen twee dingen aan.
1. Kan geen drie spellen vinden die ik zou willen spelen of al niet gespeeld heb.
2. Waarom heb ik nog nooit van Dark Light gehoord ? :o Iemand hier die hem gespeeld heeft ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 20:01:
[...]

Na het doorlopen van de lijst loop ik tegen twee dingen aan.
1. Kan geen drie spellen vinden die ik zou willen spelen of al niet gespeeld heb.
2. Waarom heb ik nog nooit van Dark Light gehoord ? :o Iemand hier die hem gespeeld heeft ?

[YouTube: Dark Light: Xbox Series X|S Launch Trailer]
Heb drie games gekocht waarvan ik er twee in mijn ”wishlist” had gezet voor een aanbieding. Daydream forgotten sorrows, Bendy and the ink machine en Just crow thing. Allemaal games die een uurtje of 5/6 duren en dat voor in totaal 20 euro is wel een mooie deal.

Kan ik weer even vooruit tot aan Avowed de 13e februari.

Ken Dark Light trouwens niet. Nooit eerder wat van gehoord of gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-01-2025 21:08 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:27

ilm

Vergeet de nieuwe sniper elite niet. 30 januari op gamepass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 21:16:
Vergeet de nieuwe sniper elite niet. 30 januari op gamepass.
Oh ja die komt deze maand ook, zal dit vanavond nog even zeggen tegen mijn Bonus vader aangezien hij grote fan is van deze spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:56

Meneer iCy

swarma

Wat zijn must haves uit deze sale die niet in de gamepass staan :x

Zelf lijkt mij Riverbond erg leuk, maar de vraag is welke 2 ik er nog meer moet gaan uitkiezen. SuperMash lijkt mij ook grappig of Terratech.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08:55
G_Dragon schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:09:
[...]

Oh ja die komt deze maand ook, zal dit vanavond nog even zeggen tegen mijn Bonus vader aangezien hij grote fan is van deze spellen :)
Oei, dat vind ik ook altijd een toffe game, maar dan vooral wat uurtjes snipen en de coole kill-shots zien, maar op de een of andere manier speel ik m nooit helemaal uit. Ben t dan ook weer redelijk snel beu ofzo. Gek eigenlijk, mooie voor gamepass :9

offtopic:
gefeliciteerd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ht87 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 10:43:
[...]

Oei, dat vind ik ook altijd een toffe game, maar dan vooral wat uurtjes snipen en de coole kill-shots zien, maar op de een of andere manier speel ik m nooit helemaal uit. Ben t dan ook weer redelijk snel beu ofzo. Gek eigenlijk, mooie voor gamepass :9

offtopic:
gefeliciteerd!
offtopic:
Dank je wel *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:51:
[...]

Zelf lijkt mij Riverbond erg leuk, maar de vraag is welke 2 ik er nog meer moet gaan uitkiezen. SuperMash lijkt mij ook grappig of Terratech.
Zal vanavond eens even kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 19:02
Meneer iCy schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 09:51:
[...]

Naar mijn mening helemaal niks. De meeste games zijn opgeteld goedkoper los in een sale of het simpelweg niet waard. Zou hoe dan ook even een pricewatch site er bij pakken voor je er 3 koopt. Misschien als je 3 games van 5 euro kan vinden of zo.Of juist 3 "dure" die je echt wilt.

Zag Parkitect er bij staan en dat is 1 van mijn favoriete games op de PC, maar schijnt een buggy mess te zijn op de Xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De games in de 3 for 1 sale die voor mij er boven uit springen met een wat lagere prijs en niet in Gamepass zijn:
  • Below, 25 euro
  • Doors paradox, 15 euro
  • Figment 2, 25 euro (deel 1 zit nu in gamepass)
  • Lego Builders Journey, 20 euro
  • Lonely mountains downhill, 20 euro (vervolg komt volgende week in Gamepass)
  • Machinarium, 20 euro (point and click spel)
  • Super time force, 15 euro
Games met een wat hoger prijskaartje waar ik me erg mee heb vermaakt, maar wat wellicht minder aantrekkelijk is omdat je er drie moet kiezen en de hoogste telt zijn:
  • Mutant year zero: road to Eden: 35 euro
  • The ascent, cyber edition: 45 euro
  • The Witness, 40 euro

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-01-2025 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 16:17:
The First Berserker : Khazan Demo is te downloaden \[T]/
Progressie wordt meegenomen naar de final release dus dat is mooi.
https://www.xbox.com/nl-n...-khazan-demo/9nqq8frn8d59
Mooi! Ga hem dit weekend eens proberen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 19:02
uchiha tijntje schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 14:08:
De games in de 3 for 1 sale die voor mij er boven uit springen met een wat lagere prijs en niet in Gamepass zijn:
  • Below, 25 euro
  • Doors paradox, 15 euro
  • Figment 2, 25 euro (deel 1 zit nu in gamepass)
  • Lego Builders Journey, 20 euro
  • Lonely mountains downhill, 20 euro (vervolg komt volgende week in Gamepass)
  • Machinarium, 20 euro (point and click spel)
  • Super time force, 15 euro
Games met een wat hoger prijskaartje waar ik me erg mee heb vermaakt, maar wat wellicht minder aantrekkelijk is omdat je er drie moet kiezen en de hoogste telt zijn:
  • Mutant year zero: road to Eden: 35 euro
  • The ascent, cyber edition: 45 euro
  • The Witness, 40 euro
Zat te wachten tot AC Evo eindelijk op Steam stond dus vergeef mij dat ik even niks te doen had, maar mijn gevoel klopt dus aardig.

Enige game waar ik niet de sale prijs van kon vinden was de cyber editie van ascent, maar die voegt ook vrij weinig toe (imo)
  • Below, 7,49euro
  • Doors paradox, 13,49 euro
  • Figment 2, 1,24 euro (deel 1 zit nu in gamepass)
  • Lego Builders Journey, 4,99 euro
  • Lonely mountains downhill, 5,99 euro (vervolg komt volgende week in Gamepass)
  • Machinarium, 2,99 euro (point and click spel)
  • Super time force, 3,74 euro
  • Mutant year zero: road to Eden: 12,24 euro
  • The ascent (normale versie): 8,99 euro
  • The Witness, 9,99 euro
Dus je moet echt goed opletten bij deze sale dat je niet meer betaald dan bij andere sales.

Bron : https://xbdeals.net/nl-store

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 17:05:
[...]

Zat te wachten tot AC Evo eindelijk op Steam stond dus vergeef mij dat ik even niks te doen had, maar mijn gevoel klopt dus aardig.

Enige game waar ik niet de sale prijs van kon vinden was de cyber editie van ascent, maar die voegt ook vrij weinig toe (imo)
  • Below, 7,49euro
  • Doors paradox, 13,49 euro
  • Figment 2, 1,24 euro (deel 1 zit nu in gamepass)
  • Lego Builders Journey, 4,99 euro
  • Lonely mountains downhill, 5,99 euro (vervolg komt volgende week in Gamepass)
  • Machinarium, 2,99 euro (point and click spel)
  • Super time force, 3,74 euro
  • Mutant year zero: road to Eden: 12,24 euro
  • The ascent (normale versie): 8,99 euro
  • The Witness, 9,99 euro
Dus je moet echt goed opletten bij deze sale dat je niet meer betaald dan bij andere sales.

Bron : https://xbdeals.net/nl-store
Tja, deze sale is nu. En die prijzen die je noemt zijn niet nu. Als je echt het onderste uit de kan wilt halen dan kun je altijd wachten tot die weer in de sale komt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah jammer, demo van Khazan is maar twee levels en bosses ipv de drie in de closed beta.
Hebben het allemaal iets makkelijker gemaakt, parry window is heel vergevingsgezind, voelt goed!
Er zit nu ook een optie in om de moeilijkheid op easy te zetten, benieuwd of dat straks nog invloed gaat hebben op achievements, wel mooi voor wie wat minder uitdaging wil.
Spel loopt soepel op performance mode en cell shading ziet er tof uit.
Gaat dat proberen mensen! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 23:14:
Ah jammer, demo van Khazan is maar twee levels en bosses ipv de drie in de closed beta.
Hebben het allemaal iets makkelijker gemaakt, parry window is heel vergevingsgezind, voelt goed!
Er zit nu ook een optie in om de moeilijkheid op easy te zetten, benieuwd of dat straks nog invloed gaat hebben op achievements, wel mooi voor wie wat minder uitdaging wil.
Spel loopt soepel op performance mode en cell shading ziet er tof uit.
Gaat dat proberen mensen! :P
Awesome :) Net de eerste boss gehaald. First try uiteraard :+

Speelt lekker en ziet er tof uit qua sfeertje en artstyle. Kijk uit naar de full game!

Enige wat ik jammer vind tot nu toe is dat je dezelfde armor en wapens vindt (heten ook hetzelfde soms) maar dan net wat sterker (hoger level). Vind het altijd wel wat hebben dat je gewoon andere wapens en armor vindt. :)

Oké. Heb nu the greatsword :D zoals @justifire zegt. Probeer de demo!

En dat was de tweede boss. Die duurde wel wat langer haha. Echt hele hele coole game tot nu toe. Ook al komt die day one in Gamepass. Ik denk dat ik deze wel ga kopen.

De tijd dat From Software alleenheerser is in het genre is toch wel voorbij. :)

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-01-2025 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 12:13:
[...]

Awesome :) Net de eerste boss gehaald. First try uiteraard :+

Speelt lekker en ziet er tof uit qua sfeertje en artstyle. Kijk uit naar de full game!

Enige wat ik jammer vind tot nu toe is dat je dezelfde armor en wapens vindt (heten ook hetzelfde soms) maar dan net wat sterker (hoger level). Vind het altijd wel wat hebben dat je gewoon andere wapens en armor vindt. :)

Oké. Heb nu the greatsword :D zoals @justifire zegt. Probeer de demo!

En dat was de tweede boss. Die duurde wel wat langer haha. Echt hele hele coole game tot nu toe. Ook al komt die day one in Gamepass. Ik denk dat ik deze wel ga kopen.

De tijd dat From Software alleenheerser is in het genre is toch wel voorbij. :)
Mooi ook dat je armor sets hebt met extra statsbonusses per toegevoegd onderdeel.
In de beta had je 3 levels en aan het eind daarvan dropte dit voor mij :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p35Lloce2MR7nSe8N5UNPKekqdc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x6ju8KMjnovYfZTgTMoJ4WlT.png?f=fotoalbum_large

Daarmee kan je schijnbaar (onderdelen van) een set craften, kijk daar hou ik van!

Ik meende mij ook te herinneren dat Khazan in een van de Xbox presentaties aangekondigd werd als day one in game pass, maar dit schijnt niet zo te zijn.
Deluxe pre-order staar klaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 15:41:
[...]

Mooi ook dat je armor sets hebt met extra statsbonusses per toegevoegd onderdeel.
In de beta had je 3 levels en aan het eind daarvan dropte dit voor mij :

[Afbeelding]

Daarmee kan je schijnbaar (onderdelen van) een set craften, kijk daar hou ik van!

Ik meende mij ook te herinneren dat Khazan in een van de Xbox presentaties aangekondigd werd als day one in game pass, maar dit schijnt niet zo te zijn.
Deluxe pre-order staar klaar :)
Ah dan is de keuze voor de pre order nog simpeler :)

Die armor sets bonuses vond ik ook tof! Erg benieuwd hoe lang de game gaat zijn. Een goed uurtje of 40 zou tof zijn. Dan is NG+ ook leuk om te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-01-2025 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
Vraagje, wie weet?
Passen de thumbsticks van de elite series 2 ook op de aller eerste elite controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
drakiesoft schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 12:43:
Vraagje, wie weet?
Passen de thumbsticks van de elite series 2 ook op de aller eerste elite controller?
Neen.

Bron: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lAb7xd6poT8NpyoTTz-dJCfcN4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ID412UrF0ZZUfTRJ5VQqlH54.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Linksquest schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 13:07:
[...]

Je mag die controllers was eens schoonmaken 8)7 _O-
Doe ik direct nadat jij je taalcursus afgerond hebt. 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
Dank, ik ga eens kijken of tante alie wat in de aanbieding heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• L23
Exactor it schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 13:11:
[...]

Doe ik direct nadat jij je taalcursus afgerond hebt. 8)7 |:(
Was is wel gerelateerd aan schoonmaken in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ben nu een tijdje remote play op Windows aan het doen via greenlight ipv de officiele xbox app, en dat is een verademing
- geen disconnects meer via Wifi, in het slechtste geval alleen even een hickup
- geen drift achtige dingen meer via remote play (of dat hij af-en-toe de A-toets niet registreert in het dashboard, tenzij je hem vasthoudt en 100x klikt)
- en je kan in greenlight in de MS Store (op de XBOX), terwijl je bij de officiele apps een melding krijgt dat dit niet kan in remote play

Verder in een 'opwelling' marvel's midnight suns legendary edition gekocht (nu twee tientjes), maar heb verder geen ervaring met turnbased spellen, XCOM of Mass Effect (deze worden genoemd in de reviews). Heb wel alles van Marvel gezien, eens kijken of het iets voor mij is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
sewer schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 17:39:
Ben nu een tijdje remote play op Windows aan het doen via greenlight ipv de officiele xbox app, en dat is een verademing
- geen disconnects meer via Wifi, in het slechtste geval alleen even een hickup
- geen drift achtige dingen meer via remote play (of dat hij af-en-toe de A-toets niet registreert in het dashboard, tenzij je hem vasthoudt en 100x klikt)
- en je kan in greenlight in de MS Store (op de XBOX), terwijl je bij de officiele apps een melding krijgt dat dit niet kan in remote play

Verder in een 'opwelling' marvel's midnight suns legendary edition gekocht (nu twee tientjes), maar heb verder geen ervaring met turnbased spellen, XCOM of Mass Effect (deze worden genoemd in de reviews). Heb wel alles van Marvel gezien, eens kijken of het iets voor mij is :)
Dank voor de tip! Voor dat geld kon ik hem ook niet laten liggen. Kan mooi bovenaan mijn backlog gelegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Berserker demo heeft flink last van lichtflickering in cutscenes. Alsof de hdr niet goed werkt. Hebben anderen daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 15-09 09:35

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb gehoord dat de xbox series s slecht is, maar is dit echt zo. Ik wil namelijk een kopen voor fortnite 120fps met keyboard and mouse en misschien ook cod en gta. Zouden jullie jullie ervaringen willen delen met mij. Alvast bedankt.

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 19:40:
Die Berserker demo heeft flink last van lichtflickering in cutscenes. Alsof de hdr niet goed werkt. Hebben anderen daar ook last van?
Hmm is mij niet opgevallen. Enige wat ik soms heb is het flikker euvel in zwartwaarden met de LG CX en Xbox als die op 120hz staat ingesteld. Maar dat viel me bij de demo niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
t.w.e.a.k.e.r schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:21:
Ik heb gehoord dat de xbox series s slecht is, maar is dit echt zo. Ik wil namelijk een kopen voor fortnite 120fps met keyboard and mouse en misschien ook cod en gta. Zouden jullie jullie ervaringen willen delen met mij. Alvast bedankt.
Nee dat is niet zo. Maar goed, qua die hard specs moet je ook niet bij mij zijn hoor. Is er op het internet niet te vinden hoe Fortnite draait op een Xbox Series S? De ervaring zal uiteraard afhankelijk zijn van je eigen verwachtingen en hoe een specifieke game draait op een console.

Ik lees op het internet ook dat Fortnite prima draait, 120 fps en 1080P op een Series S.

[ Voor 6% gewijzigd door L23 op 18-01-2025 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
t.w.e.a.k.e.r schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:21:
De Series S is een prima console. Zeker voor de prijs wat je er voor betaald. Je hebt in sommige games alleen geen speciale performance mode en uiteraard lagere resoluties. Volgens mij draait Fortnite verder prima alleen wel dus op lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

L23 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:44:
[...]

Is er op het internet niet te vinden hoe Fortnite draait op een Xbox Series S?
Er zijn zoveel verschillende filmpjes op de ene is het echt laggy en de andere doet alsof het een ps5 pro is bij manier van spreken.

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Uchiha tijntje en cod en gta daar ervaring mee?

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
t.w.e.a.k.e.r schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 20:52:
[...]

Er zijn zoveel verschillende filmpjes op de ene is het echt laggy en de andere doet alsof het een ps5 pro is bij manier van spreken.
Geen ervaring met het spel en het kan ook zijn dat wat wij acceptabel vinden verschillend is. Games krijgen ook regelmatig updates en dan kan het zijn dat een tussentijdse update een keer minder presteert. Van wat ik net las draait het prima, maar was een internet bericht van december 2023.
Wat mij betreft is de Xbox Series S in het algemeen een prima console en Fortnite een vrij populair spel dus ik verwacht dat het wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Dit laat me nog meer twijfelen. :/
(switch vs xbox :-( )

Shit happens yk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Inderdaad maar ik zei misschien dus dat is geen must.

Shit happens yk

Pagina: 1 ... 74 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties