My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Door middel van morse code bijvoorbeeld? Heb je al gecheckt of hij dat al doet?Donstil schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:10:
[...]
Dan ben ik vooral benieuwd of hij even duidelijk kan maken waar hij al weken lang telkens 45 minuten mee bezig is
Je hoeft niet te reageren hè als je het niet weetExactor it schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:11:
[...]
Door middel van morse code bijvoorbeeld? Heb je al gecheckt of hij dat al doet?

Maar goed morse code zou fijn zijn dan had ik nog een aanknopingspunt, maar het is constant pulserend en dat is morse code natuurlijk niet dus dat kunnen we wel afstrepen schat ik zo in.
[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 19-12-2024 22:17 ]
Niet iedereen is even handig en snapt dingen even goed, dan hoef je nog niet zo te reageren. En een forum is naast praten ook bedoeld om mensen te helpen, en niet om ze weg te jagen naar GoogleDonstil schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:13:
[...]
Je hoeft niet te reageren hè als je het niet weet
Maar goed morse code zou fijn zijn dan had ik nog een aanknopingspunt, maar het is constant pulserend en dat is morse code natuurlijk niet dus dat kunnen we wel afstrepen schat ik zo in.
[ Voor 35% gewijzigd door Linksquest op 20-12-2024 10:07 ]
als ie niet echt uit is, zou laten zien op het scherm geeneens een slecht idee zijn niet?Exactor it schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:28:
[...]
Dat ik het niet weet? Haha. Google eens op varianten van 'knipperende powerknop xbox'. Of denk ff langer dan drie seconden na.
Wat wil je dan? Dat je hem uitzet en dat hij niet uitgaat maar op het scherm laat zien wat hij doet? Of door een speaker schreeuwt wat hij aan het doen is.
@Donstil Misschien volle HD oid waardoor processen langer lopen?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Waarom geen slecht idee? Omdat 1 persoon niet snapt wat 999 wel snappen gaan we tv's aan laten staan?franssie schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:33:
[...]
als ie niet echt uit is, zou laten zien op het scherm geeneens een slecht idee zijn niet?
Een knipperend lampje op een apparaat betekent toch gewoon altijd dat hij iets doet en dat je er af moet blijven? Als je je afvraagt wat hij doet moet je Google inzetten. Of de handleiding lezen. Net gecheckt (kostte vier seconden), staat er gewoon in.
[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 19-12-2024 22:46 ]
Ja dat googlen had ik dus al gedaan, zie het eerste bericht.Exactor it schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:28:
[...]
Dat ik het niet weet? Haha. Google eens op varianten van 'knipperende powerknop xbox'. Of denk ff langer dan drie seconden na.
Wat wil je dan? Dat je hem uitzet en dat hij niet uitgaat maar op het scherm laat zien wat hij doet? Of door een speaker schreeuwt wat hij aan het doen is.
Verder zou een melding op het scherm fijn zijn inderdaad, ding draait op Windows dus als hij wat te melden heeft moet dat prima mogelijk zijn, “update 1 van 10, een moment geduld” weet ik veel.
Maar goed super bedankt voor het meedenken hoor!
Lees mijn zin nog eensExactor it schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:45:
[...]
Waarom geen slecht idee? Omdat 1 persoon niet snapt wat 999 wel snappen gaan we tv's aan laten staan?
Wat is het det doel van deze totaal niet helpende posts? Dat jij denkt het beter te weten zonder bron, daar heeft werkelijk niemand iets aan, jij ook nietEen knipperend lampje op een apparaat betekent toch gewoon altijd dat hij iets doet en dat je er af moet blijven? Als je je afvraagt wat hij doet moet je Google inzetten. Of de handleiding lezen. Net gecheckt (kostte vier seconden), staat er gewoon in.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nee lijkt het niet op, SSD is voor de helft vol, ik dacht eerst aan firmware maar die is dus al bij, daarna aan game updates maar heb er maar 3 games op (Stalkert2, Indiana en Cod) dus dat kan het ook niet al weken zijn.franssie schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:33:
[...]
als ie niet echt uit is, zou laten zien op het scherm geeneens een slecht idee zijn niet?
Lijkt op corruptie in het os oid maar dan zou je op een gegeven moment wel een oplossing verwachten of juist permanente corruptie en niet weken lang met af en aan het pulserende lichtje.
Als je snel genoeg internet hebt, complete reset? Blijft mogelijk dat er ergens iets corrupt geraakt is.Donstil schreef op donderdag 19 december 2024 @ 22:52:
[...]
Nee lijkt het niet op, SSD is voor de helft vol, ik dacht eerst aan firmware maar die is dus al bij, daarna aan game updates maar heb er maar 3 games op (Stalkert2, Indiana en Cod) dus dat kan het ook niet al weken zijn.
Lijkt op corruptie in het os oid maar dan zou je op een gegeven moment wel een oplossing verwachten of juist permanente corruptie en niet weken lang met af en aan het pulserende lichtje.
Ja anders is dat wel de volgende stap ben ik bang, had nog een beetje hoop dat er dan iemand was die zei “ooh dat heb ik sinds de laatste Firmware ook vaker” en ik geen actie hoefde te ondernemenfranssie schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:02:
[...]
Als je snel genoeg internet hebt, complete reset? Blijft mogelijk dat er ergens iets corrupt geraakt is.
Ik heb er alleszins plezier aan beleefd. Elex 2 staat nog op de planning.R.G schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:26:
Is elex aan te raden of eerder wachten op gothic remake?
Het blijft wel dezelfde formule als gothic en risen. Ook wat janky, maar dat vind ik juist tof.
Piranha bytes is ook een slachtoffer geworden van Embracer
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:18
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Series X
- Microsoft Xbox Series S
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- WD Black
- Seagate
- WD
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Ben je toevallig Assassins Creed Odyssey of Valhalla aan het spelen ?Donstil schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:08:
[...]
Ja anders is dat wel de volgende stap ben ik bang, had nog een beetje hoop dat er dan iemand was die zei “ooh dat heb ik sinds de laatste Firmware ook vaker” en ik geen actie hoefde te ondernemen
Dat spel heeft soms een bug dat ie duizenden saves maakt.
Als de xbox die iedere keer moet syncen met de cloud is hij daar misschien druk mee ?
Al zou dat toch ook zeker geen 45 minuten moeten duren.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ben ik niet aan het spelen maar goeie tip!, zal eens kijken of de Xbox veel netwerk activiteit heeft als het vanavond weer optreed.justifire schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 07:28:
[...]
Ben je toevallig Assassins Creed Odyssey of Valhalla aan het spelen ?
Dat spel heeft soms een bug dat ie duizenden saves maakt.
Als de xbox die iedere keer moet syncen met de cloud is hij daar misschien druk mee ?
Al zou dat toch ook zeker geen 45 minuten moeten duren.
Vind het altijd wel vaag, juist door het gebrek aan terugkoppeling.
Haha, niet sinds de laatste firmware, maar ik ken de pulserende Xbox knop na het uitzetten. Vaak is dat als ik vanuit de game direct de powerknop op de controller indruk om hem uit te zetten. Had dan zelf het idee dat de Xbox druk bezig was met die Quick Resume functie. Volgens mij is dat namelijk een soort van save state net zoals en vmware machine dat heeft. Soort snapshot achtig iets en dus druk met dingen wegschrijven.Donstil schreef op donderdag 19 december 2024 @ 23:08:
[...]
Ja anders is dat wel de volgende stap ben ik bang, had nog een beetje hoop dat er dan iemand was die zei “ooh dat heb ik sinds de laatste Firmware ook vaker” en ik geen actie hoefde te ondernemen
Ik besteed er verder nooit veel aandacht aan en heb er eigenlijk nooit opgelet hoe lang de knop blijft pulseren, maar dat is zeker geen 45 minuten, maar zal het eens in de gaten houden als het weer gebeurd. Maar klaarblijkelijk staat het in de handleiding die nooit gelezen wordt inclusief mijzelf.
Aan de andere kant zeg je dat COD erop staat. Die game staat bekend als: " Hey we hebben een patch uitgebracht. Die patch is net zo groot als de game zelf, namelijk 120GB. We zien dat je maar 250GB vrije ruimte hebt op je interne storage en dat is niet genoeg en of je dus zo lief wilt zijn om nog eens 300GB vrij te maken want anders kunnen we de kuch patch kuch niet installeren."
Het zou me iig niets verbazen als die game zo slecht geoptimaliseerd is dat het de reden kan zijn voor 45 pulseren. Destijds had ik met de Fifa reeks ook altijd dat ik er de volgende ochtend achter kwam dat de fan nog draaide van de Xbox. Het is dat die muisstil is, maar die game moest ik ook echt altijd geforceerd afsluiten om een 24/7draaiende fan tegen te gaan.
XBL: MRE Inc
Ja zou ook kunnen inderdaad, al heb ik sinds de release van Indië geen Cod meer gespeeldMRE-Inc schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 08:54:
[...]
Haha, niet sinds de laatste firmware, maar ik ken de pulserende Xbox knop na het uitzetten. Vaak is dat als ik vanuit de game direct de powerknop op de controller indruk om hem uit te zetten. Had dan zelf het idee dat de Xbox druk bezig was met die Quick Resume functie. Volgens mij is dat namelijk een soort van save state net zoals en vmware machine dat heeft. Soort snapshot achtig iets en dus druk met dingen wegschrijven.
Ik besteed er verder nooit veel aandacht aan en heb er eigenlijk nooit opgelet hoe lang de knop blijft pulseren, maar dat is zeker geen 45 minuten, maar zal het eens in de gaten houden als het weer gebeurd. Maar klaarblijkelijk staat het in de handleiding die nooit gelezen wordt inclusief mijzelf.
Aan de andere kant zeg je dat COD erop staat. Die game staat bekend als: " Hey we hebben een patch uitgebracht. Die patch is net zo groot als de game zelf, namelijk 120GB. We zien dat je maar 250GB vrije ruimte hebt op je interne storage en dat is niet genoeg en of je dus zo lief wilt zijn om nog eens 300GB vrij te maken want anders kunnen we de kuch patch kuch niet installeren."
Het zou me iig niets verbazen als die game zo slecht geoptimaliseerd is dat het de reden kan zijn voor 45 pulseren. Destijds had ik met de Fifa reeks ook altijd dat ik er de volgende ochtend achter kwam dat de fan nog draaide van de Xbox. Het is dat die muisstil is, maar die game moest ik ook echt altijd geforceerd afsluiten om een 24/7draaiende fan tegen te gaan.
Ik heb nog even in die zogenoemde Handleiding gekeken, onoverzichtelijk pdf document waar ik het zo snel niet kan vinden wat het betekend, laat staan een inhoudelijke uitleg.
Eigenlijk bizar dat er nu pas echt een goede console versie is.Op Series X/S 4k/120fps.
Mods:Ja er zitten wat pareltjes bij.
Dan moet ik een harde reset doen door op de knop op de console te drukken en gaat CoD daarna de gehele game opnieuw downloaden, dik 250GB.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 18:21
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik wil wel eens gamen beneden, terwijl de kinderen ook beneden aan het spelen zijn, maar veel van de games die ik speel zijn niet voor kleine kinderoogjes geschikt. Dus die start ik dan ook niet op.
Forza heb ik echter al wel “uitgespeeld” (als in teveel uur in zitten) en ik wil ook wel eens wat anders dan Rocket League en Minecraft creative mode (want de zombies in survival mode vindt de oudste eng
Dus als jullie nog tips hebben….
Hogwarts legacy?PdeBie schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:28:
Iemand een tip voor op volwassen gerichte, maar kindvriendelijke games?
Ik wil wel eens gamen beneden, terwijl de kinderen ook beneden aan het spelen zijn, maar veel van de games die ik speel zijn niet voor kleine kinderoogjes geschikt. Dus die start ik dan ook niet op.
Forza heb ik echter al wel “uitgespeeld” (als in teveel uur in zitten) en ik wil ook wel eens wat anders dan Rocket League en Minecraft creative mode (want de zombies in survival mode vindt de oudste eng). Ja en games als Cyberpunk 2077 die ik graag speel, start ik natuurlijk niet op als zij er zijn.
Indiana Jones and the Great CirclePdeBie schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 07:28:
Iemand een tip voor op volwassen gerichte, maar kindvriendelijke games?
Forza heb ik echter al wel “uitgespeeld” (als in teveel uur in zitten) en ik wil ook wel eens wat anders dan Rocket League en Minecraft creative mode (want de zombies in survival mode vindt de oudste eng). Ja en games als Cyberpunk 2077 die ik graag speel, start ik natuurlijk niet op als zij er zijn.
Is er raytracing?jori040 schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 15:52:
DOOM + DOOM II: Ben nu een week met deze nieuwe uitgave bezig en het is geweldig!![]()
Eigenlijk bizar dat er nu pas echt een goede console versie is.Op Series X/S 4k/120fps.![]()
Mods:Ja er zitten wat pareltjes bij.
Zit volgens mij wat in als microsoft die oudere titels (DOOM, quake, ...) als showcase gebruikt voor o.a. raytracing (waar nuttig natuurlijk). Heeft volgens mij nog grotere toegegoegde waarde aan het platform dan je zou denken.
Als je kijkt hoeveel en hoe vaak die game is uitgesteld. Dan is het achteraf gezien toch wel de betere beslissing geweest en hebben ze toch nog wel een speelbare game opgeleverd. Denk dat het personeel ook wel opgelucht is dat de game goed ontvangen wordt en niet - zoals veel AAA games dit jaar - de grond in wordt geboord vanwege bugs.
Nee niet op de console versie.T.o.v. Doom Slayers Collection is dit een grote verbetering!ilm schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 08:57:
[...]
Is er raytracing?![]()
Zit volgens mij wat in als microsoft die oudere titels (DOOM, quake, ...) als showcase gebruikt voor o.a. raytracing (waar nuttig natuurlijk). Heeft volgens mij nog grotere toegegoegde waarde aan het platform dan je zou denken.
Geen zwarte balken aan de zijkant en 120fps[als je scherm het toelaat] is voor mij toch wel een grote plus.
Moet zeggen dat ik zelf niet veel ervaring met raytracing heb.Als ik bij een game moet kiezen voor mooie visuals op performance kies ik altijd voor het laatste.
Denk dat raytracing op de volgende console generatie pas echt een dingetje gaat zijn.
Scientist:Deze staat tussen de mods en moet je zeker eens checken.
Indy moet ik nog op 100% krijgen maar ik kan gewoon niet stoppen met deze games.
Neem aan dat de PC gamer wel gebruik maakt van raytracing.Die zullen deze uitgave denk ook niet heel interessant vinden
Ik als pure console gamer ben blij met deze versie.Eindelijk voelt classic DOOM nu goed op de console.
Doom 1 & 2 heb ik 20 jaar geleden veel bij m'n broer op PC gespeeld.Dat was trouwens ook net de periode dat DOOM 3 uitkwam.
[ Voor 28% gewijzigd door jori040 op 21-12-2024 10:14 ]
Xbox series gehad en verkocht. Ik wissel nog al is en heb nu een Nintendo switch naar tevredenheid maar mis wel mijn racegames en wat grafisch geweld. Dus weer aan de Xbox, vind ik gewoon fijner dan een Sony.
Ik zoek nu de voordeligste manier voor Xbox game pass ultimated Series S in bezit) aan te schaffen voor 3 6 of liefst 12 maanden
Ik wil wel mijn eigen account houden omdat daar nog wat gekochte games staan die ik weer wil terughalen.
Wat kan ik het beste kopen want ik kom er niet uit.
Dank voor de hulp.
Wat wil je dan precies kopen ?vankleef schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 13:43:
Mensen graag wat hulp
Xbox series gehad en verkocht. Ik wissel nog al is en heb nu een Nintendo switch naar tevredenheid maar mis wel mijn racegames en wat grafisch geweld. Dus weer aan de Xbox, vind ik gewoon fijner dan een Sony.
Ik zoek nu de voordeligste manier voor Xbox game pass ultimated Series S in bezit) aan te schaffen voor 3 6 of liefst 12 maanden
Ik wil wel mijn eigen account houden omdat daar nog wat gekochte games staan die ik weer wil terughalen.
Dank voor de hulp.
Dit topic al gelezen?vankleef schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 13:43:
Mensen graag wat hulp
Dank voor de hulp.
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Greetings, stalkers!
— S.T.A.L.K.E.R. OFFICIAL (@stalker_thegame) 20 december 2024
And we have another patch for all stalkers who are continuing to go through the Zone in S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl. Patch 1.1.2 will cover some crashes and issues with the game.
The patch is already available for PC and Xbox.
More info here:… pic.twitter.com/1zpmEmW0hJ
Goed bezig!
Games pass ultimate welke op een bestand account ingekocht kan worden en dan de voordeligste manier
Zou zeggen gebruik ff Google.vankleef schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:05:
[...]
Games pass ultimate welke op een bestand account ingekocht kan worden en dan de voordeligste manier
Ja dat heb ik ongeveer een uur of 3 gedaan.
Als ik denk dat ik het heb dan is het weer een account ipv een code.
Ik kom er gewoon niet uit
Als je een account heb dan is het toch gewoon kijken voor de voordeligste Ultimate code.Of zit ik niet juist ?vankleef schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:18:
[...]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Moet er geen topic warning komen : “Heb je een vraag ? Val ons daar dan niet mee lastig maar gebruik ff google! “

Misschien had je hem gemist maar je had al een link naar het gamepass topic gehad. De link staat ook in dat gekleurde blok onderaan de pagina. Dat topic gaat bijna alleen maar over het goedkoop aanschaffen van gamepass dus als je daar even wat terug leest moet het goed komen.vankleef schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:18:
[...]
Gamertag: FinrazielNL
Voor korte review van het spel zie:
[Multi] Alan Wake II
Met kerst komt mijn nichtje langs en ik wilde een leuke split screen race game hebben. Heb Sonic all star racing transformed (X360 game) gekocht!
Moest nog even werken om het spel te kunnen starten, inlog problemen. Gelukkig opgelost via verwijderen lokale x360 opslag. En eigenlijk voor ik het wist speelde ik het spel zelf alweer een uur.
Grafisch natuurlijk out dated, maar de gameplay staat nog als een huis, muziek is leuk en om terug te keren naar de gameplay ik denk dat ik het nu veel meer kan waarderen dan vroeger op de Xbox 360. Dan weer rijden, dan varen dan vliegen, het gaat snel en het is nog best uitdagend.
Verder lekker vrolijk
Als meneer er in die link niet uitkomt dan is het toch naar raar dat ik hem een check laat doen op Google.justifire schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:22:
[...]
Moet er geen topic warning komen : “Heb je een vraag ? Val ons daar dan niet mee lastig maar gebruik ff google! “
Zo jammer dat ze voor RDR2 geen 60 update hebben uitgebracht.Hulleman schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:22:
[...]
Echt he... dan te bedenken dat we er deze generatie grafisch eigenlijk alleen maar op achter uit zijn gegaan ten opzichte van die games. Er komt weinig in de buurt van RDR2 en op de current-gen draait die op de One X settings makkelijk op 60fps.
[ Voor 12% gewijzigd door jori040 op 21-12-2024 22:56 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Oh nee hoor, totaal niet raar.jori040 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 20:49:
[...]
Als meneer er in die link niet uitkomt dan is het toch naar raar dat ik hem een check laat doen op Google.
Het is meer dat er hier de laatste tijd meermaals gereageerd word op vragen met voor de vraagsteller nutteloze antwoorden.
Als vervolgens de vraagsteller met het gegeven antwoord niets kan, wordt er meteen geroepen dat men dan maar moet googlen.
Als je het niet weet en dan dus ook gewoon niet reageert, dan gaat men vanzelf wel googlen.
Maar goed, dit antwoord op je vraag had je zelf ook wel kunnen googlen
Gelukkig staat op reageren niet de doodstraf.justifire schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 23:40:
[...]
Oh nee hoor, totaal niet raar.
Het is meer dat er hier de laatste tijd meermaals gereageerd word op vragen met voor de vraagsteller nutteloze antwoorden.
Als vervolgens de vraagsteller met het gegeven antwoord niets kan, wordt er meteen geroepen dat men dan maar moet googlen.
Als je het niet weet en dan dus ook gewoon niet reageert, dan gaat men vanzelf wel googlen.
Maar goed, dit antwoord op je vraag had je zelf ook wel kunnen googlen
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
:strip_exif()/f/image/DWVfb0IWowS3iHb44GzBiKwS.jpg?f=fotoalbum_large)
Begrijp echt niets van al die reviews met negens en tienen
- Clunky controls
- Trage gameplay
- Slap verhaal met teleurstellend einde
- Jones die nergens op kan springen of zich zelfs maar vast kan grijpen aan obstakels waar je zelfs overheen kan kijken…
- Nog nooit zo lopen klooien met knopjes, in 99% van de spellen is B -> back, in dit spel dus niet.
- Onwijs traag in schakelen met wapens of healen, terwijl de vijanden (met het gehele team!) in een split-second bij je staan of sluipschutter zijn
- Vijanden hebben een radar en hebben allemaal een hyve-mind want schuilen heeft geen nut…
- Klote map. Leuk idee maar echt ontzettend frustrerend met meerdere verdiepingen / dungeons.
- Collectibles zijn een verschrikkelijk saaie grind, heen en terug, heen en terug…
- Savepoints. Waarom geen quicksave ? Vooral tijdens collectibles zoeken erg irritant als je traveled zonder gesaved te hebben alles weer kwijt bent, maar ja, waar moet je saven ? Eeuwig rondlopen dus…
Indiana Jones is een leuk spel, maar ook niet meer dan dat.
Zou hem zelf inschalen op een 7.5 of 8.0
Daar het niet dat er glitched achievements tussen zitten…
Heb gelukkig met een omweg alles weten te behalen maar dan nog, zou voor een MS studio spel niet mogen kunnen!
Final verdict : 7-
Aardig, maar geen spel om lang aan terug te denken
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Qua controls, healing, het gebruik van sleutels (3 of 4 handelingen om alleen maar een deur te openen) en bewegingsvrijheid ben ik het met je eens. Het is geen Assassin's Creed zal ik maar zeggen.justifire schreef op zondag 22 december 2024 @ 01:05:
En dat was Indiana Jones.
[Afbeelding]
Begrijp echt niets van al die reviews met negens en tienen![]()
- Clunky controls
- Trage gameplay
- Jones die nergens op kan springen of zich zelfs maar vast kan grijpen aan obstakels waar je zelfs overheen kan kijken…
- Nog nooit zo lopen klooien met knopjes, in 99% van de spellen is B -> back, in dit spel dus niet.
- Onwijs traag in schakelen met wapens of healen, terwijl de vijanden (met het gehele team!) in een split-second bij je staan of sluipschutter zijn
- Vijanden hebben een radar en hebben allemaal een hyve-mind want schuilen heeft geen nut…
- Klote map. Leuk idee maar echt ontzettend frustrerend met meerdere verdiepingen / dungeons.
- Collectibles zijn een verschrikkelijk saaie grind, heen en terug, heen en terug…
- Savepoints. Waarom geen quicksave ? Vooral tijdens collectibles zoeken erg irritant als je traveled zonder gesaved te hebben alles weer kwijt bent, maar ja, waar moet je saven ? Eeuwig rondlopen dus…
Heb gelukkig met een omweg alles weten te behalen maar dan nog, zou voor een MS studio spel niet mogen kunnen!
Ik speel de game via een maandabonnement op Xbox Ultimate en tot nu toe vermaak ik mij nog wel. Indy klinkt ook zeer goed als Harrison Ford.
"When you grow up your heart dies"
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 19:22
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Het is eigenlijk niet eens de moeite om de link te openen
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wat voor actie is dit precies en waar is hier meer informatie over te vinden? De vorige was Battlefield 1 Revolution? Of zijn er meer gratis games geweest?justifire schreef op zondag 22 december 2024 @ 09:09:
Plants vs. Zombies™ Garden Warfare 2: Deluxe Edition is vandaag gratis te verkrijgen voor Game Pass Ultimate leden : https://www.xbox.com/nl-n...edition/BWNN9M15W9V9/0001
Jemig wat slecht inderdaad.uchiha tijntje schreef op zondag 22 december 2024 @ 10:13:
En de nieuwe games van deze week. https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-december-23
Het is eigenlijk niet eens de moeite om de link te openen
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Nu online
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gezien er voor mij persoonlijk in de 1e helft niet veel soeps uitkomt zou dit geweldig zijn.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Zou even googlenL23 schreef op zondag 22 december 2024 @ 10:19:
[...]
Wat voor actie is dit precies en waar is hier meer informatie over te vinden? De vorige was Battlefield 1 Revolution? Of zijn er meer gratis games geweest?
(BF1R, Star Wars Battlefront 2, handje dlc en nu PvZ GW2)
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 22-12-2024 10:50 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Google? Wie gebruikt dat nog.
Xbox.com heeft een uitstekend filter mechanisme en alle gratis xbox games kan je gewoon op filteren.
Je kan ook Google gebruikenL23 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:24:
[...]
Is dat zo? Is zoeken in het topic zelf niet makkelijker?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Ok, klopt die heb ik alle 3 geclaimd. Komt er nog meer aan de komende dagen? Wellicht even bronvermelding er bij?justifire schreef op zondag 22 december 2024 @ 10:43:
[...]
Zou even googlen![]()
(BF1R, Star Wars Battlefront 2, handje dlc en nu PvZ GW2)
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
o.a.Titanfall 2 Ultimate Edition nog.L23 schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:14:
[...]
Ok, klopt die heb ik alle 3 geclaimd. Komt er nog meer aan de komende dagen? Wellicht even bronvermelding er bij?
:strip_exif()/f/image/TMEPQmsG0hrjwLb5YpSfZfvO.jpg?f=fotoalbum_large)
• Battlefield 1: Revolution
• Skate 3 (It just shows the Skate 3 cover but that's presumably referring to this DLC)
• EA Sports PGA Tour: 500 PGA Tour Points
• Need for Speed: Unbound Palace Edition Upgrade
• EA Sports Fight Night Champion (like Skate 3, it just shows the cover so maybe it's the full game or maybe it's also a DLC thing)
• Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 Deluxe Edition
• Star Wars Battlefront 2 Celebration Edition
• Titanfall 2 Ultimate Edition
• Battlefield 2042 Elite Upgrade
• The Sims 4 Home Chef Hustle Pack
Titanfall is VET!L23 schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:35:
@justifire Titanfall 2 lijkt me ook wel interessant. In ieder geval goede verhalen over gehoord.
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Snap niet waarom ik ook de xbox one versie heb gekregen maar ik heb die maar niet geinstalleerd.
Als iemand weet wat de toegevoegde waarde is om als xbox series x eigenaar de xbox one x versie te installeren lees ik het graag
[ Voor 24% gewijzigd door MetalSonic op 23-12-2024 21:16 ]
Heb er meer plezier mee momenteel fan met Indiana Jones en kan me wel vinden in de conclusie van @justifire
XBL: MRE Inc
Voor het geval je ook een Xbox One hebtMetalSonic schreef op maandag 23 december 2024 @ 20:38:
Als iemand weet wat de toegevoegde waarde is om als xbox series x eigenaar de xbox one x versie te installeren lees ik het graag
Als ik even snel zoek zit in de bundle die je gekocht hebt de Digital Deluxe editie van Hogwarts Legacy, en die bestaat inderdaad uit een Xbox Series versie, en een Xbox One versie. Als je alleen een Series console hebt/gebruikt kun je die andere lekker negeren
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Ah makes sense! Kan natuurlijk zijn dat in de woonkamer een xbox series staat en in de slaapkamer een box one ofzo dan is het wel leuk als je beide versies hebt.BM schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 06:38:
[...]
Voor het geval je ook een Xbox One hebt
Als ik even snel zoek zit in de bundle die je gekocht hebt de Digital Deluxe editie van Hogwarts Legacy, en die bestaat inderdaad uit een Xbox Series versie, en een Xbox One versie. Als je alleen een Series console hebt/gebruikt kun je die andere lekker negeren
Ik dacht even zijn er wellicht dingen die wél in de xbox one versie zitten of vullen ze elkaar aan ofzo? Ik had hem in elk geval even niet scherp. Prima zo
Zijn deze 'gratis' games ook nog speelbaar zodra je je gamepass abbo hebt opgezegd? Of kan je ze dan gelijk niet meer spelen?justifire schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 07:51:
Titanfall 2 Ultimate Edition is nu gratis te bemachtigen voor Game Pass Ultimate leden : https://www.xbox.com/nl-n...edition/BT21JH17GCVC/0001
Ik kwam er recent achter dat dit iig niet geldt voor games die je ooit via 'gold' hebt geclaimed. Nadat mijn gamepass abbo was afgelopen deed er gelijk niet 1 het meer. Daarvoor is 'gratis' dus 'gratis' zolang je blijft betalen

Dat is altijd al duidelijk aangegeven door Microsoft. Alleen de x360 games die je met Gold hebt geclaimed blijven van jouw. Xbox One games zijn dat nooit geweest en stond ook duidelijk bij de reclame over de abonnementen en de voorwaarden. Zogauw je overigens weer een abo neemt, worden de oude geclaimde gold games voor de Xbox One automatisch weer beschikbaar.Polariteit schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 08:54:
[...]
Zijn deze 'gratis' games ook nog speelbaar zodra je je gamepass abbo hebt opgezegd? Of kan je ze dan gelijk niet meer spelen?
Ik kwam er recent achter dat dit iig niet geldt voor games die je ooit via 'gold' hebt geclaimed. Nadat mijn gamepass abbo was afgelopen deed er gelijk niet 1 het meer. Daarvoor is 'gratis' dus 'gratis' zolang je blijft betalen
Voor gamepass blijft hetzelfde. Dat is een abonnements dienst en dus komen de games te vervallen als je opzegt. Net zoals de films en series op netflix niet meer beschikbaar zijn als je opzegt.
edit: ik zie dat het bij deze games anders is. Je koopt ze nu met gamepass korting waardoor ze gratis zijn en niet onder gamepass vallen (anders staat er install with gamepass)
[ Voor 14% gewijzigd door SunnieNL op 24-12-2024 09:09 ]
Het verhaal is zo'n beetje als in de laatste 2 Indi films. Daar kon ik zeker wel mee leven, ook met dit einde wat daar perfect bij past. (ik zeg niet dat het goed is.. want dat was het zeker niet, maar dat vond ik bij de laatste 2 films ook niet)justifire schreef op zondag 22 december 2024 @ 01:05:
En dat was Indiana Jones.
[Afbeelding]
Begrijp echt niets van al die reviews met negens en tienen![]()
- Clunky controls
- Trage gameplay
Schieten? Ik denk dat ik het geweer tijdens het spelen misschien 3x heb afgevuurd. Schieten maakt te veel geluid waardoor de vijanden worden getriggerd. Indi schiet vrijwel nooit, altijd handgevechten en in deze game gewoon een hamer, ofzo pakken. Naar de vijand toe sluipen en hem met 1 mep knockout slaan. Net als in de film
Had ook niet zo veel moeite met schuilen. Ze komen kijken als ze denken dat ze iets vreemds zagen of hoorden. Vervolgens sluip je om ze heen en geef je ze een mep. Wel zorgen dat anderen niet toekijken natuurlijk.
Vond de knoppen op zich ook wel makkelijk gemapt. Heb er iig neit zo veel mee lopen klooien. En volgens mij dit B voor back het ook gewoon als je het menu had opgeroepen.
Sommige cutscenes waren wat lang en hadden wel wat van de speler kunnen verwachten. Geef me dan maar Quick Actions om uit te voeren
Collectibles ben ik niet eens voor gegaan. Denk dat ik met de normale playthrough 3/4 had. Save Points kon ik mee leven.
En springen ging ook wel. Zolang het zaken waren waar je in het echte leven ook op kan springen. Healen moet je ook niet tijdens een gevecht willen doen.
Ikzelf zou hem op een 8.5 schalen denk ik. Heb er best veel plezier mee gehad. Alles klopt netjes met de films. Denk ook dat dat voornamelijk het probleem is, je bent gewend aan de shooters waar je op miraculeuze wijze tijdens het schieten gewoon kan healen en in 1 seconde je kogels uit een revolver kan wisselen. Maar zo snel krijgt Indi het in de films ook niet voor elkaar
Gratis? Ik heb Ultimate, maar hij is niet gratis:justifire schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 07:51:
Titanfall 2 Ultimate Edition is nu gratis te bemachtigen voor Game Pass Ultimate leden : https://www.xbox.com/nl-n...edition/BT21JH17GCVC/0001
:strip_exif()/f/image/zBSs6bYY6tzY24QtUtRw7Wwd.jpg?f=fotoalbum_large)
Ff inloggen met je account. Bij mij logde hij ook niet automatisch in via de browser.Tommy-D schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:30:
[...]
Gratis? Ik heb Ultimate, maar hij is niet gratis:
[Afbeelding]
/f/image/LgaXRuxIw0jsu47xl42gsQGE.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door SunnieNL op 24-12-2024 09:32 ]
Zie mn user icon rechtsboven, ik ben gewoon ingelogd..SunnieNL schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:31:
[...]
Ff inloggen met je account. Bij mij logde hij ook niet automatisch in via de browser.
Via Xbox naar Titanfall 2 gegaan, en jawel, nu is hij gratis vanwege E.A. Play staat er. Vreemd.
:strip_exif()/f/image/Oc67JZtr3PsU2lZdToFKiVqI.jpg?f=fotoalbum_large)
Het zal best dat het diep verstopt staat in de algemene voorwaarden en kleine lettertjes. Feit is dat ze het wel 'aanschaffen' of 'buy' of ' kopen' noemen in de daadwerkelijke schermen van de gamestore; en dat schept gewoon verwachtingen dat je het in je bezit krijgt, onafhankelijk van of je je abonnement wel of niet houdt. Bovendien staat er dan in je library ook toch echt 'owned'.SunnieNL schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:01:
[...]
Dat is altijd al duidelijk aangegeven door Microsoft. Alleen de x360 games die je met Gold hebt geclaimed blijven van jouw. Xbox One games zijn dat nooit geweest en stond ook duidelijk bij de reclame over de abonnementen en de voorwaarden. Zogauw je overigens weer een abo neemt, worden de oude geclaimde gold games voor de Xbox One automatisch weer beschikbaar.
Voor gamepass blijft hetzelfde. Dat is een abonnements dienst en dus komen de games te vervallen als je opzegt. Net zoals de films en series op netflix niet meer beschikbaar zijn als je opzegt.
edit: ik zie dat het bij deze games anders is. Je koopt ze nu met gamepass korting waardoor ze gratis zijn en niet onder gamepass vallen (anders staat er install with gamepass)
Je vergelijking met netflix slaat nergens op, want bij netflix kan ik geen flims/series 'claimen' of 'kopen'.
Dat hele 'gratis' klopt dus van geen kant.
[ Voor 6% gewijzigd door L23 op 24-12-2024 10:19 ]
Volgens mij heb jij het nu over de huidige actie waarbij de game wel van jou blijft ook al zeg je je abonnement op. Games with Gold bestaat al een tijdje niet meer geloof ik (ik claimde ze al een tijdje niet meer omdat het steeds minder werd) maar volgens mij stond daar niet kopen maar iets van claim of add to account of zoiets.Polariteit schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:54:
[...]
Het zal best dat het diep verstopt staat in de algemene voorwaarden en kleine lettertjes. Feit is dat ze het wel 'aanschaffen' of 'buy' of ' kopen' noemen in de daadwerkelijke schermen van de gamestore; en dat schept gewoon verwachtingen dat je het in je bezit krijgt, onafhankelijk van of je je abonnement wel of niet houdt. Bovendien staat er dan in je library ook toch echt 'owned'.
Je vergelijking met netflix slaat nergens op, want bij netflix kan ik geen flims/series 'claimen' of 'kopen'.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
[ Voor 184% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-12-2024 12:21 ]
Het zat niet diep verstopt in de voorwaarden. Bij het afsluiten kon je het ook terug vinden.Polariteit schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:54:
[...]
Het zal best dat het diep verstopt staat in de algemene voorwaarden en kleine lettertjes. Feit is dat ze het wel 'aanschaffen' of 'buy' of ' kopen' noemen in de daadwerkelijke schermen van de gamestore; en dat schept gewoon verwachtingen dat je het in je bezit krijgt, onafhankelijk van of je je abonnement wel of niet houdt. Bovendien staat er dan in je library ook toch echt 'owned'.
Het staat ook nog steeds duidelijk in de FAQ:
https://support.xbox.com/.../xbox-games-with-gold-faqPlayers can continue to access any Xbox One games they previously redeemed through Games with Gold if they remain an Xbox Game Pass Core, Standard, or Ultimate member.
Regardless of subscription status, any Xbox 360 titles redeemed via Games with Gold in the past will remain in a player’s library.
Hear hear! Das een parel! Ik hoop dat ooit een Titanfall 3 in productie komt…maar wellicht wishfull thinking. Ach ja een reboot van de franchise zou ook prima zijn. Concept is gewoon supervet.uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 12:19:
Enige wat belangrijk is, is dat de SP van Titanfall 2 ongelooflijk leuk isEcht een aanrader.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 18:21
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Deze mening deel ik helemaal, ik heb deel 1 op de Xbox One gespeeld (Was alleen Multiplayer), ik was toen er blij met deel 2, deze ik toen op de Playstation 4 heb gespeeld. Nu weer een reden om hem nog eens te spelen en hoop inderdaad ook heel erg op een deel 3.austin_77 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 14:23:
[...]
Hear hear! Das een parel! Ik hoop dat ooit een Titanfall 3 in productie komt…maar wellicht wishfull thinking. Ach ja een reboot van de franchise zou ook prima zijn. Concept is gewoon supervet.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Kwam deze vandaag tegen tijdens het spelen :
Mortal Kombat 1 :
/f/image/janT3ZHQojirizzyXc3ifOO0.png?f=fotoalbum_large)
Death Stranding :
/f/image/0Yj66y9uAaUYImdlwuSsDkQJ.png?f=fotoalbum_large)
Met geen mogelijkheid is het mij gelukt ook maar een game te claimen. Zowel als op pc als op mobieltje krijg ik een foutmelding. Ook pi-hole uitgezet, gsm netwerk geprobeert, foutmelding blijft komen.justifire schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 07:51:
Contact opnemen met Microsoft Ondersteuning
Er zijn problemen met het verwerken van uw betaling en we willen die oplossen. Meer informatie
***********************+.77.6
Tue, 24 Dec 2024 19:49:07 GMT
Wellicht is er een storing en ligt het buiten jouw mogelijkheden? Je lijkt in ieder geval alles geprobeerd te hebben. Frustrerend.Chrisje1983 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 20:55:
[...]
Met geen mogelijkheid is het mij gelukt ook maar een game te claimen. Zowel als op pc als op mobieltje krijg ik een foutmelding. Ook pi-hole uitgezet, gsm netwerk geprobeert, foutmelding blijft komen.
[...]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
En op de xbox zelf ?Chrisje1983 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 20:55:
[...]
Met geen mogelijkheid is het mij gelukt ook maar een game te claimen. Zowel als op pc als op mobieltje krijg ik een foutmelding. Ook pi-hole uitgezet, gsm netwerk geprobeert, foutmelding blijft komen.
[...]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Als het buiten je garantie is en je het door Xbox zelf wilt laten repareren ben je behoorlijk wat kwijt:Deef_K schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 22:36:
Mijn zoon heeft geprobeerd een toetsenbord en muis aan te sluiten op mijn Xbox x met het resultaat dat de HDMI poort kapot is. Wat kan ik verwachten qua kosten?
https://support.xbox.com/...ing-your-product-serviced
Kun je beter een nieuwe kopen in mijn optiek… geen idee of er sites zijn die je voor een veel goedkopere prijs kan helpen.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-12-2024 22:46 ]
L23 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 21:19:
[...]
Wellicht is er een storing en ligt het buiten jouw mogelijkheden? Je lijkt in ieder geval alles geprobeerd te hebben. Frustrerend.
Uiteindedlijk gelukt op inderdaad de xbox zelf. Ook nog niet heel makkelijk, zonder betaal mogelijkheid is de buy knop grayed out. Ideal is niet mogelijk op de xbox zelf. Paypal wel, maar ik heb geen creditcard gekoppeld aan mijn paypal, dat is een vereiste ondanks dat ik krediet op paypal heb staan.
Uiteindelijk "betaald" met mijn mobiele telefoon abbonement.
Bedankt voor de suggesties!
Heeft ie dan geprobeerd een usb stekker in de hdmi poort te forceren of zo? Anders wel veel vreemd...Deef_K schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 22:36:
Mijn zoon heeft geprobeerd een toetsenbord en muis aan te sluiten op mijn Xbox x met het resultaat dat de HDMI poort kapot is. Wat kan ik verwachten qua kosten?
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Nu online
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Oh. Wat vervelend, ik hoop dat je Xbox nog onder garantie valt want anders ben je wel flink wat geld kwijt!Deef_K schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 22:36:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En garantie zal wel een probleem worden want ik heb geen idee waar ik de aankoopbon heb.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- Seagate
- WD
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Garantie lijkt mij sowieso een apart verhaal.Deef_K schreef op woensdag 25 december 2024 @ 09:07:
Geen idee hoe die het voor elkaar gekregen heeft. 🧐 ik verwacht inderdaad een usb in de HDMI proberen te krijgen. Ik zie wel sites voor €85 om de HDMI poort te vervangen. Via Xbox zelf zie ik prijzen van 100 tot 270 euro.
En garantie zal wel een probleem worden want ik heb geen idee waar ik de aankoopbon heb.
Als iemand een deuk in mijn auto rijd hoef ik ook niet bij de dealer aan te kloppen voor garantie
Je kunt op de Microsoft site volgens mij het serienummer aan je account koppelen en dan zie je gelijk hoeveel garantie dat je bij hun nog hebt eventueel. Eigenlijk valt het niet onder de garantie natuurlijk, is niet hun schuld als je zelf de poort sloopt, maar je kunt het altijd proberen.Deef_K schreef op woensdag 25 december 2024 @ 09:07:
Geen idee hoe die het voor elkaar gekregen heeft. 🧐 ik verwacht inderdaad een usb in de HDMI proberen te krijgen. Ik zie wel sites voor €85 om de HDMI poort te vervangen. Via Xbox zelf zie ik prijzen van 100 tot 270 euro.
Maat van mij had hetzelfde, heeft het voor €85 laten vervangen door zo'n electro shopje, doet het sindsdien weer perfect. Geloof dat zijn hdmi kabel er nog in zat toen de xbox werd verplaatst en vanuit een hoek was toen de poort verbogen en iets van een pinnetje afgebroken..Deef_K schreef op woensdag 25 december 2024 @ 09:07:
Ik denk dat het ergens "stuk" loopt op het (al dan niet) gekoppelde betaalmiddel. Ik zou de "Betalingsopties" van het Microsoft account nakijken en eventueel aanpassen updaten.Chrisje1983 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:43:
[...]
[...]
Uiteindedlijk gelukt op inderdaad de xbox zelf. Ook nog niet heel makkelijk, zonder betaal mogelijkheid is de buy knop grayed out. Ideal is niet mogelijk op de xbox zelf. Paypal wel, maar ik heb geen creditcard gekoppeld aan mijn paypal, dat is een vereiste ondanks dat ik krediet op paypal heb staan.
Uiteindelijk "betaald" met mijn mobiele telefoon abbonement.
Bedankt voor de suggesties!
https://account.microsoft.com/billing/payments
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Vandaag gratis.
Battlefield 2042 Elite-upgrade
[ Voor 13% gewijzigd door darkdesign op 25-12-2024 13:09 ]
Dat zou best eens kunnen, ik heb een tijd terug 3 jaar gamepass Ultimate geactiveerd door middel van bonnen en dus nooit daadwerkelijk iets gekocht met een betaalmiddel.ariekanari schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:37:
[...]
Ik denk dat het ergens "stuk" loopt op het (al dan niet) gekoppelde betaalmiddel. Ik zou de "Betalingsopties" van het Microsoft account nakijken en eventueel aanpassen updaten.
https://account.microsoft.com/billing/payments
Zojuist de battlefield 2041 elite kunnen kopen op mijn mobiel zonder enig probleem met de link van hier boven. Zou de eenmalige “verificatie” van titanfall genoeg zijn?
Ik ga eens jouw link doorzoeken, bedankt.
Edit: in mijn betalingsopties staan nu iDeal en mijn mobiel abbo, vermoedelijk iDeal ook door mijn pogingen van gister. Helaas staat er geen datum van toevoeging bij.
In elk geval lijkt het probleem opgelost, bedank.
[ Voor 13% gewijzigd door Chrisje1983 op 25-12-2024 15:03 ]
Ik kreeg ook een foutmelding bij Titanfall, maar de games daarvoor werkte wel gewoon. Uiteindelijk na zo'n 5 keer een foutmelding heb ik het opgegeven. Een uur later stond hij wel ineens als 'aangeschaft' erbij.Chrisje1983 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 15:00:
[...]
Dat zou best eens kunnen, ik heb een tijd terug 3 jaar gamepass Ultimate geactiveerd door middel van bonnen en dus nooit daadwerkelijk iets gekocht met een betaalmiddel.
Zojuist de battlefield 2041 elite kunnen kopen op mijn mobiel zonder enig probleem met de link van hier boven. Zou de eenmalige “verificatie” van titanfall genoeg zijn?
Ik ga eens jouw link doorzoeken, bedankt.
Battlefield deed het ook zonder problemen.
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties