Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:14
Chrisje1983 schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 23:43:
[...]

[...]

Uiteindedlijk gelukt op inderdaad de xbox zelf. Ook nog niet heel makkelijk, zonder betaal mogelijkheid is de buy knop grayed out. Ideal is niet mogelijk op de xbox zelf. Paypal wel, maar ik heb geen creditcard gekoppeld aan mijn paypal, dat is een vereiste ondanks dat ik krediet op paypal heb staan.
Uiteindelijk "betaald" met mijn mobiele telefoon abbonement.

Bedankt voor de suggesties!
Je kunt ook gewoon uw bankrekening koppelen aan paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:26

R.G

Waarom zijn Allen Xbox en Windows games vanaf nu geen play anywhere titles.

Ik zit nu echt met een game die ik op PC en op Xbox wil spelencmaar moet ze Beiden kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:26:

Ik zit nu echt met een game die ik op PC en op Xbox wil spelencmaar moet ze Beiden kopen...
Veel nieuwe games worden play anywhere als ze zowel in de Xbox store komen voor de PC. Zeker nieuwe games die op Gamepass komen. Maar nog niet allemaal, zeker wat oudere games hebben die optie niet.

Over welke game heb je het.

Had het deze week met Dead Island 2, die ook op Gamepass staat maar wel twee verschillende versies zijn, dus geen gedeelde savefile.

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-12-2024 22:59 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Dungeons 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat je kunt doen is de game op je pc streamen vanaf je Xbox via de Xbox app als je hem niet twee keer wilt kopen en toch beide platformen wil gebruiken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik ben de laatste dagen bezig geweest met Indiana Jones And The Golden Cirkel, erg positief verrast door hoe het speelt!

Ben na 9 uur spelen nog wel steeds in The Vatican City, want daar zijn zoveel mysteries / fieldwork en andere dingen te doen. Waardoor je niet zomaar even een level verder bent, heerlijk de hoeveelheid vrijheid die je krijgt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
https://www.xbox.com/en-U...lace-upgrade/9N8K1MBWP9MP

Need for speed unbound palace upgrade.

Gratis

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:26:

Tijntje heeft je al een workaround gegeven, maar wat betreft het waarom... Dit is niet aan Microsoft. Het is een game van een andere publisher en die kiezen er voor om al dan niet play anywhere aan te bieden. Microsoft mag niet zomaar de game ook op pc aanbieden nadat je hem op Xbox gekocht hebt als de eigenaar van de rechten dat niet wil en de overeenkomst die ze met Microsoft gesloten hebben daar dus niet in voorziet.
En waarom ze dat dan niet willen... Geld, waarschijnlijk... Het zuigt, maar ze zien dan toch liever dat je ze twee keer geld geeft.

Gamertag: FinrazielNL

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:37
Ik wil graag Cyberpunk kopen voor de xbox maar ik heb ook een ROG Ally en zou hier bijv in bed ook nog wat uurtjes op verder willen spelen is dit überhaupt mogelijk dus zowel een installatie op de xbox als op de Ally? Of kan dit alleen maar via remote play?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:39

BM

Moderator Spielerij
michaeltjeh1 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 12:42:
Ik wil graag Cyberpunk kopen voor de xbox maar ik heb ook een ROG Ally en zou hier bijv in bed ook nog wat uurtjes op verder willen spelen is dit überhaupt mogelijk dus zowel een installatie op de xbox als op de Ally? Of kan dit alleen maar via remote play?
Vrees dat je aangewezen bent op remote play. Cyberpunk is geen Play Anywhere titel, dus alleen speelbaar op het platform waarop je het gekocht hebt. Zie ook de post direct boven je

[ Voor 51% gewijzigd door BM op 26-12-2024 12:45 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ik heb net geprobeerd om Cyberpunk 2077 op te starten vis xCloud op mijn iPhone. Dit werkt gewoon, dus mogelijk ook op de ROG Ally?
@michaeltjeh1 @BM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:39

BM

Moderator Spielerij
kevlar01 schreef op donderdag 26 december 2024 @ 14:39:
Ik heb net geprobeerd om Cyberpunk 2077 op te starten vis xCloud op mijn iPhone. Dit werkt gewoon, dus mogelijk ook op de ROG Ally?
@michaeltjeh1 @BM
Ik zou denken dat het met de Ally dan ook gewoon werkt, streaming is streaming, maar ik heb zelf geen apparaat om dat mee te checken, dus geen garanties :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:37
Thx gaan we proberen! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:21
We hebben besloten om de Xbox X naar de slaapkamer van onze zoon te verplaatsen (tv voor Kerst gegeven). Ik speelde zelf ook Fortnite, Battlefield en FC24 op zijn Xbox op mijn eigen profiel. Nu denk ik erover een Series S aan te schaffen om zelf ook nog te kunnen gamen af en toe. Hij is niet zo krachtig als de X, maar zouden er zwaarwegende redenen zijn waarom de S dit niet kan draaien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

GilbertvH schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 10:04:
We hebben besloten om de Xbox X naar de slaapkamer van onze zoon te verplaatsen (tv voor Kerst gegeven). Ik speelde zelf ook Fortnite, Battlefield en FC24 op zijn Xbox op mijn eigen profiel. Nu denk ik erover een Series S aan te schaffen om zelf ook nog te kunnen gamen af en toe. Hij is niet zo krachtig als de X, maar zouden er zwaarwegende redenen zijn waarom de S dit niet kan draaien?
De Series S draait alles wat ook de Series X kan, maar vaak op een lagere resolutie of framerate. Vaak zijn de verschillen in de praktijk verassend klein en kunnen devs de games goed optimaliseren voor de Series S.

Hij heeft alleen geen disk drive, dat is wel iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:34
Is er met de xbox x geen probleem met de laatste update van december, veel gebruikers van de xbox one x melden een probleem met de laatste update van december, dat de download steeds stopt, en vele hebben een systeem error 101 of 203 bij het opstarten.

Weten jullie daar wat van, ben namelijk aan het twijfelen om de xbox x dan wel te kopen, ook iemand heeft er 1 bij de mediamarkt gekocht in deze maand en heeft de update uitgevoerd en krijgt direct een systeem error 503 voor zijn kiezen

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie haalt er nu dan nog een Xbox One X. Wel erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:02:
Wie haalt er nu dan nog een Xbox One X. Wel erg vervelend.
Ook de update van de xbox x zou dit doen dat is de vraag

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
MiskentTalent schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:09:
[...]
Is er met de xbox x geen probleem met de laatste update van december, veel gebruikers van de xbox one x melden een probleem met de laatste update van december, dat de download steeds stopt, en vele hebben een systeem error 101 of 203 bij het opstarten.

Weten jullie daar wat van, ben namelijk aan het twijfelen om de xbox x dan wel te kopen, ook iemand heeft er 1 bij de mediamarkt gekocht in deze maand en heeft de update uitgevoerd en krijgt direct een systeem error 503 voor zijn kiezen

Ook de update van de xbox x zou dit doen dat is de vraag
Bedoel je niet de Xbox Series X.

Voor zo ver ik weet , nog geen problemen met update`s

[ Voor 56% gewijzigd door Triple Stars op 27-12-2024 17:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De nieuwe this week on Xbox is er.

[ Voor 40% gewijzigd door Linksquest op 27-12-2024 18:16 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MiskentTalent schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:50:

1. Wie zijn die vele gebruikers ? Bron ?
2. Verkoopt de Media Markt nog consoles die al ruim vier jaar niet geproduceerd zijn ??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
justifire schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 21:33:
[...]

1. Wie zijn die vele gebruikers ? Bron ?
2. Verkoopt de Media Markt nog consoles die al ruim vier jaar niet geproduceerd zijn ??
Hoe zo zou de mediamarkt geen console's verkopen, staat toch nog gewoon in de prijslijst

https://www.mediamarkt.nl...-1-tb-zwart-1667555.html?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3v6yq6pcoJDHymrdE0Zp2Yt8G8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZZnXpAUA5uHsBN80r8IYBns4.jpg?f=fotoalbum_large

Wat hier boven staat als afbeelding, heeft die meneer 1 gekocht bij mediamarkt en doet helemaal niks, 27-10-2024

[ Voor 35% gewijzigd door MiskentTalent op 27-12-2024 21:59 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
MiskentTalent schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 21:55:
[...]

Hoe zo zou de mediamarkt geen console's verkopen, staat toch nog gewoon in de prijslijst

[Afbeelding]

Wat hier boven staat als afbeelding, heeft die meneer 1 gekocht bij mediamarkt en doet helemaal niks, 27-10-2024
Ja als je gaat filteren op 1 ster reviews dan kun je zoiets vinden... Doe je dat niet en gewoon op recentste eerst filtert dan is ook daar bijna iedereen tevreden.
Dus ja, ik vraag me ook wel af waar je dat vandaan hebt.

Niet toevallig je eigen review daar hoop ik hè?
* Finraziel mompelt iets over gelijkaardig taalniveau...
Hoe dan ook had die persoon gewoon voor garantie terug naar de MM moeten gaan ipv zo'n drama queen review plaatsen, een exemplarisch probleem kan altijd.

Hier heeft in ieder geval duidelijk niemand zich met een dergelijk probleem gemeld.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:41
Sowieso een rare review, 530 euro is nooit weggegooid bij een product met garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Jez Corden van Windows Central heeft weer wat informatie over een eventuele nieuwe controller nav wat patenten. Die controller is hier al eens langs gekomen, maar er schijnt nu wat meer info te zijn.

Enige nadeel lijkt dat deze pas op de markt komt bij de volgende generatie consoles van Microsoft. Lekker minimaal 5 jaar na de Dualsense van Sony. Late to the party, typisch Microsoft....

https://www.windowscentra...d-grippy-trousers-are-for

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 27-12-2024 23:58 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]

Dat is de Series X, niet de One X waarvan de productie ruim vier jaar geleden beëindigd is.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
[...]

[Afbeelding]

Je haalt de Xbox one X en de Series X door elkaar. Daar komt de verwarring door.

Daarnaast: 1 review. 1…

Dan nog: stel je koopt dat ding en hij doet het niet, dan stuur je hem terug en koop je een andere?

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Getverredemme, Stalker heeft me weer goed in zijn greep, voel me weer net even die puber achter zijn pc.
Heb wel even door moeten bijten maar als het verhaal zich ontvouwt en je wat betere gear vindt is het ondanks de bugs en de wat cluncky gameplay echt wel genieten.
Sfeertje is ongekend _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MmaIQq24iwCa5KYcLzxOzEs-q44=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yRyoxVTFLWKkW79Vjm8DpGho.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dht10VDErggj0-iwDNSuIyL_QcA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3SJC6vdk65aPr3XHOHHaJMxQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kw9qYql0QXp7yvuqzPIliz8Yskg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pc9JyjwQrknsFCgvwb7B1jEA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L7061MgU8ksEeuZeoSqQb_kgAc4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BdIOalgTXDKaJL5ltCSXx30o.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!
Nu we het einde van 2024 naderen zat ik even op TA te kijken welke games ik eigenlijk allemaal gespeeld heb dit jaar. En welke games in aanmerking komen voor mijn GOTY. En dat zijn er eigenlijk vier. En omdat ze allemaal compleet verschillende genres zijn en daarom ook allemaal een verschillende “aantrekkingskracht” hebben verdienen ze het eigenlijk allemaal wel. Dat zijn:

Indiana Jones. Als grote fan van de originele trilogie keek ik erg uit naar de game, maar was tegelijkertijd ook wel bevreesd of het mijn verwachtingen waar kon maken. Het is namelijk niet altijd eenvoudig om een film IP te vertalen naar een game. Met een beetje pech waren ze de kant opgegaan van een Uncharted of Tomb Raider. Maar gelukkig bleek dat niet zo te zijn. De humor, de slapstick actie, de omgevingen en vooral de focus op exploreren vond ik zeer geslaagd. Dat sommigen kanttekeningen plaatsen zoals hier in het topic al naar voren is gekomen begrijp ik, maar die vielen voor mij in het niet bij de overall ervaring. Als ik echt zou moeten kiezen voor een GOTY, dan geef ik hem aan Indy.

Star Trucker. Toen deze game op Gamepass kwam dacht ik… heb je weer een trucker simulation :P Maar ondanks dat had ik hem toch even snel geïnstalleerd om het eens te proberen. 60 uur later kan ik wel zeggen dat dit een verbazingwekkend leuk spel is. Het is eigenlijk niets meer dan cargo van A naar B brengen maar de diverse locaties zijn afwisselend en uitdagend, gecombineerd met een “survival aspect” in het begin van de game om voldoende batterijen en zuurstof te blijven houden zorgde voor een toffe ervaring. Ook een ideale game om lekker even op te pakken en heb het spel dan ook voornamelijk gespeeld op de Rog Ally. Ik wacht nog wel even op een laatste patch die wat doet aan het gebrekkige XP-systeem die ze in een update hebben verkloot, waardoor je voor een achievement ongelooflijk saai zou moeten grinden. Die patch komt er hopelijk begin 2025 en dan ga ik de game weer oppakken. :)

Promenade. De huidige game of the year awards laten mij zien dat de focus toch vooral gericht is op bekende titels van bekende publishers en grote marketing en laten kleinere titels vaak ongenoemd achter. Met uitzondering van wellicht een Balatro. Promenade is wat mij betreft de beste platformer die dit jaar is uitgekomen. Strakke gameplay gecombineerd met afwisselende game mechanics gecombineerd met uitdagingen voor zowel gevorderde platformers als wel beginners. Helaas is de game vrij onbekend. Maar liefhebbers van (2D) platformers moeten deze game echt niet aan zich voorbij laten gaan.

Warhammer 40k Space Marines 2. Tja wat moet ik hiervan zeggen. Een game die uitermate geschikt is om de Gears “itch” te krabben. De game kent zowel een SP mode, een Coop mode en een MP mode. Ik heb me met alle drie de modi goed vermaakt, alleen was de MP zelf vrij beperkt qua maps wat de nieuwigheid er wat snel vanaf haalde. Ook omdat het toch veel plattere gameplay is dan bijv. een Halo. De storyline en de coop missies maakten echter veel goed. De gameplay loop met schieten, dodgen en parry is uitstekend gedaan. En voelt, zeker op hogere moeilijkheidsniveaus, als essentieel om af te wisselen. En 100en monsters neerknallen en executeren is altijd prima :P

Dan zijn er natuurlijk altijd nog andere games die niet vallen in mijn GOTY, maar waar ik me wel erg mee heb vermaakt en omdat het vaak toch wat kleinere onbekendere titels zijn, zijn ze het vermelden meer dan waard.

The Plucky Squire. De eerste keer dat ik hem speelde was ik een klein beetje teleurgesteld omdat ik verwachtte dat het spel zich meer in de 3D-wereld zou afspelen. Dit gebaseerd op de diverse trailers. Echt doordat er een bugged achievement in zat heb ik hem deze week opnieuw gespeeld en ik vond hem veel leuker dan de eerste keer omdat ik wist wat ik kon verwachten.

SchiM. Gemaakt door een Nederlandse ontwikkelaar. Leuke “puzzelgame” met op de achtergrond een prima verhaal van de “struggles” in het leven van een jong volwassene.

Death Stranding. Laat 10 mensen deze game spelen en je krijgt 10 verschillende reacties waarom diegene deze game geweldig vindt of verafschuwt. Ik gok niet dat er snel een middenweg is. Zelf vond ik het verhaal niet zo boeiend. Met name omdat het echt te lang duurt qua cutscenes. Indiana Jones is er niets bij. :P Ik vond zelf het bouwen van een efficiënt travelsysteem het leukste van de hele game. Zeker gecombineerd met het online systeem waarbij je gebruik kan maken van wegen of gebouwen die andere games hebben gebouwd. Ben na 80 uur niet snel in voor een deel 2 gok ik, maar het zal ook wel ff duren voordat die op Xbox uitkomt. :)

Animal Well. Een metroidvania pur sang. Geen idee wat het verhaal is of wat het doel was, anders dan de wereld steeds verder verkennen met abilities die op het eerste blik vrij eendimensionale abilities zijn, maar met een beetje trial and error ineens compleet andere mogelijkheden biedt qua movement. Aanrader voor liefhebbers van metroidvanias en puzzelgames.

Hellblade 2. Er is veel gezegd over de lengte, puzzles, interactiviteit en lineariteit van de game, maar er zijn diverse scènes in de game die ik niet snel vergeet. De Draugur ceremonie en gevecht bijvoorbeeld is toch wel echt de mooiste / intensiefste beelden die ik denk heb gezien dit jaar. Fijn dat dit soort games gemaakt mogen worden.

Botany Manor. Leuke kleine puzzelgame! Kan iedereen aanraden om hem te proberen. Duurt een uurtje of 5 denk ik.

Stalker 2. Dat het geen hele soepele ervaring is, zoveel qua gameplaymechanics als AI is een understatement, maar het heeft daardoor wel iets “rauws” wat veel games tegenwoordig niet meer hebben. Zie ook de post van @justifire hierboven :) Iedere keer als ik de game start ben ik weer een paar uurtjes verder.

Naiad. Een game die recent is uitgekomen en een mooie combinatie biedt van enerzijds een relaxed game als je lekker door de game wilt spelen, maar voor completionists ook een leuke uitdaging biedt om alles uit de game te halen. Gemaakt door 1 persoon en wat mij betreft echt een aanrader.

Nu op naar 2025 waar in februari Avowed staat te wachten!

Goede jaarwisseling iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:19

Stimulate14

⭐⭐⭐

Triple Stars schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:36:
[...]

Bedoel je niet de Xbox Series X.

Voor zo ver ik weet , nog geen problemen met update`s
Hier ook niet hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 14:11:
Getverredemme, Stalker heeft me weer goed in zijn greep, voel me weer net even die puber achter zijn pc.
Heb wel even door moeten bijten maar als het verhaal zich ontvouwt en je wat betere gear vindt is het ondanks de bugs en de wat cluncky gameplay echt wel genieten.
Sfeertje is ongekend _/-\o_

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat een gaaf spel he! _/-\o_
Ik heb er ook echt onwijs veel van genoten :*)
Mooie shots die je hieronder heb geplaatst.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluffybeast
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-09 19:23
Iemand die een goede Monitor kan aanraden voor de Xbox series X?
Graag dus HDMI 2.1 poort en 1 ms reactietijd
Budget rond 350 eur…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fluffybeast schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:11:
Budget rond 350 eur…
Meeste mensen hier zullen hun Xbox aan een TV hebben hangen denk ik, maar dit kun je ook in de pricewatch opzoeken:
categorie: Monitors

Of als het ook 4K moet zijn wordt het lijstje wat korter...

Misschien dat iemand nog een specifiek model kan aanraden waar ze zelf ervaring mee hebben, maar voor het geval je niet bekend bent met de filtermogelijkheden van de pricewatch post ik dit toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluffybeast
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-09 19:23
Finraziel schreef op zondag 29 december 2024 @ 12:52:
[...]

Meeste mensen hier zullen hun Xbox aan een TV hebben hangen denk ik, maar dit kun je ook in de pricewatch opzoeken:

Of als het ook 4K moet zijn wordt het lijstje wat korter...

Misschien dat iemand nog een specifiek model kan aanraden waar ze zelf ervaring mee hebben, maar voor het geval je niet bekend bent met de filtermogelijkheden van de pricewatch post ik dit toch :)
Het hangt idd aan de tv maar soms wenst de vriendin tv te kijken wanneer ik wil gamen met de vriendjes :)

Had idd al eens rondgekeken op de site en zag volgende interessante monitors

LG UltraGear 27GR83Q-B
Samsung Odyssey S28BG700EP
AOC AGON U27G3X/BK

Misschien hadden sommigen van jullie wat ervaringen om te delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Budget rond 350 eur…
Hier zit de Xbox Series X aangesloten op een Sony Oled KD-55AG8, boven heb ik in de logeerkamer mijn Xbox Series S aangesloten op een Samsung LC27HG70 QLED 144HZ monitor die ik in 2021 van @Yoshi 2020 heb overgenomen op V&A :*). Beide opties bevallen erg goed, maar op Oled gamen is toch wel iets heel bijzonders. Hoe de kleuren tot zijn recht komen _/-\o_

Ik hoop dat je een mooie monitor gaat vinden :)

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 29-12-2024 13:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:52

ilm

G_Dragon schreef op woensdag 25 december 2024 @ 23:48:
Ik ben de laatste dagen bezig geweest met Indiana Jones And The Golden Cirkel, erg positief verrast door hoe het speelt!

Ben na 9 uur spelen nog wel steeds in The Vatican City, want daar zijn zoveel mysteries / fieldwork en andere dingen te doen. Waardoor je niet zomaar even een level verder bent, heerlijk de hoeveelheid vrijheid die je krijgt.
Zojuist de films terug gekeken. Pure nostalgie, uiteindelijk vind ik deel 3 degene die het best de tijd heeft doorstaan. Oh wacht, ik moet de crystal kingdom nog zien ;)

Ik kan alvast beginnen aan de Great Circle. Vatican City is inderdaad wel redelijk wat te doen. Als de andere gebieden ook zo groot zijn zal ik er wel even mee bezig zijn. Ik heb nu de meeste sidequests wel gedaan buiten de relics en enkele avonturenboeken, dus tijd om af te ronden. Waarschijnlijk kan je later nog terugkomen.

Tot hiertoe bevalt het zeer, maar ik begrijp wel dat sommige mensen meer actie willen in hun games. Ik vind het juist wel gedurfd om de focus op de puzzels en de exploratie te houden. Het voelt bijna als een ouderwetse 'point-and-click' avontuur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 29 december 2024 @ 00:23:
[...]

Wat een gaaf spel he! _/-\o_
Ik heb er ook echt onwijs veel van genoten :*)
Mooie shots die je hieronder heb geplaatst.
Zoveel details in dit spel.
Op mijn gemak naar de vissen aan het kijken, komt er een libelle langs vliegen.
En zo gebeurt er eigenlijk altijd wel iets, dat is het sfeertje wat je op screenshots niet echt helemaal kan overbrengen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rdPXbD-a2YwERFqDiEOGwX8F6cU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vP8T8BOyCxK9gxvR9ksCcI7U.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 29 december 2024 @ 15:05:
[...]

En zo gebeurt er eigenlijk altijd wel iets, dat is het sfeertje wat je op screenshots niet echt helemaal kan overbrengen.

[Afbeelding]
Jaa gaaf he, ben het helemaal met je eens! Erg jammer dat fotomodus niet in het spel ziet, dat zou het wel wat makkelijker maken om alles vast te leggen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 29 december 2024 @ 15:05:
[...]

[Afbeelding]
Liever vissen dan honden in dit spel :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Indy is tof zeg. Heerlijk ontdekken en hilarisch vechten. Alleen niet zo'n fan van die first naar third party transitions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:34
Ik ga ook weer verder met Indy. Mijn Game Pass Ultimate abonnement was net verlopen, maar mijn neefje begon al te zeuren dat hij geen Fifa en Goat Simulator meer kon spelen. Dus weer voor 20 maanden verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 22:40
Budget rond 350 eur…
Ik heb onderstaande monitor.
Onwijs tevreden mee. Ook 144hz en de auto HDR werkt ook prima.

https://www.coolblue.nl/s...tm_campaign=product-share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

vraagje hoe werkt dat xbox remote play eigenlijk als je jouw eigen xbox gebruikt?

Ik merk zovaak dat ik bij ac valhalla de melding krijg lost connection to console of connection lost ofzoiets.
Daardoor verlies ik de controller in de game waardoor ik de game opnieuw moet opstarten.

Ik had verwacht met cloud gaming dat ik vaak zou krijgen en of lag, maar intern op 1gbps verbinding via kabel en of wifi 6ghz heb ik hier veel last van.

Gaat remote play ook eerst homing naar microsoft of hoe werkt dat?

Kunnen jullie dit ook eens testen?

Xbox app, dan remote play local network met wifi 6ghz of 5ghz met uitstekende sterkte.
Het werkt gewoon echt erg slecht merk ik.

ik heb router met switches alles naar 1gbps vervangen als het goed is.

snap het echt niet hele weekend getest maar blijft slecht wifi of netwerk maakt niet uit, je kan met de pc ook remote play doen op een xbox one x , op series x werkt het helaas niet geen idee waarom..

Thanks alvast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:52
Je bedoelt de Windows Xbox app, toch? Volgens mij ligt het aan de app, en werkt deze niet zo goed. Ik heb trouwens hetzelfde probleem, waarbij ik remote play op de laptop (want vriendin wilt iets op tv zien), op de bank waar de xbox en moderne router naast elkaar staan. Via wifi is het eigenlijk niet te doen.

Als ik echter de third party tool xbxplay gebruik, een Android app die werkt op GoogleTV, dan heb ik dit probleem niet (al zit ik dan eerlijk gezegd niet vaak op wifi).

Er is nog iets brak bij gamen via de xbox app. Zoals gezegd zit ik dan op de bank te gamen bij de xbox (maar op Windows laptop via die app), en de controller maakt gewoon verbinding met de xbox, niet de laptop. Dan kan ik sommige spellen niet spelen, omdat hij een soort 'drift' waarneemt bij het spel, bijv. bij 'still wakes the deep', moet je tussen gebieden door zo'n kajuitdeur en dan x een aantal seconden vasthouden. Dat was onmogelijk tijdens remote play omdat hij dacht dat ik met de rechterthumbstick aan het bewegen was. Verder gamen op het gewone scherm zonder remote play lostte het probleem meteen op...
Dat vage probleem was op te lossen om in de xbox app met een ander account in te loggen dan waar je mee op de xbox speelt.

Maar terug naar het wifi probleem; volgens mij heeft het niets met 'homing naar MS' te maken, maar is die app erg kritisch op dipjes in het stream?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
sewer schreef op maandag 30 december 2024 @ 09:46:
Er is nog iets brak bij gamen via de xbox app. Zoals gezegd zit ik dan op de bank te gamen bij de xbox (maar op Windows laptop via die app), en de controller maakt gewoon verbinding met de xbox, niet de laptop.
Controller verbindt met de Xbox via 2,4 GHz en met de laptop en andere apparaten via bluetooth. Je kan wisselen van 2,4 GHz naar bluetooth door twee keer achter elkaar de synchronisatieknop in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 14:47:

Promenade. De huidige game of the year awards laten mij zien dat de focus toch vooral gericht is op bekende titels van bekende publishers en grote marketing en laten kleinere titels vaak ongenoemd achter. Met uitzondering van wellicht een Balatro. Promenade is wat mij betreft de beste platformer die dit jaar is uitgekomen. Strakke gameplay gecombineerd met afwisselende game mechanics gecombineerd met uitdagingen voor zowel gevorderde platformers als wel beginners. Helaas is de game vrij onbekend. Maar liefhebbers van (2D) platformers moeten deze game echt niet aan zich voorbij laten gaan.
Ik heb het idee dat jij heel Nine Sols gemist hebt om te spelen in 2024 ?

En ook geen eervolle vermelding voor Still Wakes The Deep ?

Verders mooie samenvatting! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sewer schreef op maandag 30 december 2024 @ 09:46:
Je bedoelt de Windows Xbox app, toch? Volgens mij ligt het aan de app, en werkt deze niet zo goed. Ik heb trouwens hetzelfde probleem, waarbij ik remote play op de laptop (want vriendin wilt iets op tv zien), op de bank waar de xbox en moderne router naast elkaar staan. Via wifi is het eigenlijk niet te doen.

Als ik echter de third party tool xbxplay gebruik, een Android app die werkt op GoogleTV, dan heb ik dit probleem niet (al zit ik dan eerlijk gezegd niet vaak op wifi).

Er is nog iets brak bij gamen via de xbox app. Zoals gezegd zit ik dan op de bank te gamen bij de xbox (maar op Windows laptop via die app), en de controller maakt gewoon verbinding met de xbox, niet de laptop. Dan kan ik sommige spellen niet spelen, omdat hij een soort 'drift' waarneemt bij het spel, bijv. bij 'still wakes the deep', moet je tussen gebieden door zo'n kajuitdeur en dan x een aantal seconden vasthouden. Dat was onmogelijk tijdens remote play omdat hij dacht dat ik met de rechterthumbstick aan het bewegen was. Verder gamen op het gewone scherm zonder remote play lostte het probleem meteen op...
Dat vage probleem was op te lossen om in de xbox app met een ander account in te loggen dan waar je mee op de xbox speelt.

Maar terug naar het wifi probleem; volgens mij heeft het niets met 'homing naar MS' te maken, maar is die app erg kritisch op dipjes in het stream?
Zal dan inderdaad die app wel zijn want op mijn Steam Deck is de stream via wifi ook rocksolid met xbplay. De Windows app gebruik ik niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Leuke opsomming weer. Dit jaar heb ik weinig uren achter de Xbox gezeten. Merk dat ik ook direct minder tijd heb gehad om hier mee te praten en te posten. Dat krijg je als er een 4 voor staat en twee kinderen hebt, zeker? :+ Vrees dat 2025 niet veel anders zal zijn. Al blijft mijn GP abo zeker doordraaien, anders een boze 6-jarige in huis (die heel veel FC24 speelt via EA Play).

Met vrienden nog steeds THPS1+2 gespeeld. Niet meer zoveel als voorheen, maar blijft ijzersterk concept. Cyberpunk blijft ook regelmatig terugkomen. Vooral bezig de map wat op te ruimen, kan nog steeds erg genieten van de setting. De DLC met Idris Elba is ook aan absolute aanrader. Is een game op zichzelf, binnen Cyberpunk.

Immortals of Aveum heb ik via Gamepass ontdekt en kon mij meer bekoren dan de gemiddelde reviewer geloof ik. Hoewel het mij vooral ook deed beseffen dat ik momenteel een echt goede SP FPS mis. Doom (2016), maar dan een iets iets meer geaarde setting oid. Met de Robocop game dacht ik een goeie opvulling daar voor te hebben, maar die kon mij toch niet blijven grijpen toen de nostalgie geen impact meer maakte. Mafia kon dat overigens wel, met plezier in een uurtje of 15 de game rondgespeeld. Ondanks de leeftijd van de game, was dat leuk om te doen.

Grootste tegenvaller was misschien wel Top Spin. Veel van verwacht, maar het bracht dezelfde irritante benadering als alle andere Tennisgames van de laatste tijd. Zou Sega weer te porren zijn voor een Virtua Tennis?

De lijst met games die ik nog wil proberen is megagroot. Durf mijzelf wel de doelgroep te noemen van de COD SP campaigns, maar moet de laatste twee nog spelen. Was door de lijst met releases van dit jaar aan het gaan, en Microsoft heeft wel echt veel uitgebracht. Kan mij andere tijden herinneren, maar de releasetrein is de laatste anderhalf jaar toch goed op stoom.

Voor 2025 hoop ik vooral op Contraband, Fable en ben toch ergens ook wel benieuwd naar GTA 6.

Ook namens mij een fijne jaarwisseling voor iedereen die hier leest. Maak waar mogelijk er een gezond 2025, wat hopelijk een wat positiever jaar voor de gehele wereld wordt. :(:)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 13:14:
Is dit het topic waarin ik kan delen dat ik een nieuw type Elite controller heb aangeschaft? Ben benieuwd :)
Niet gebeurd trouwens :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 30 december 2024 @ 13:28:
[...]

Ik heb het idee dat jij heel Nine Sols gemist hebt om te spelen in 2024 ?

En ook geen eervolle vermelding voor Still Wakes The Deep ?

Verders mooie samenvatting! d:)b
Nine Sols heb ik inderdaad (nog) niet gespeeld. Misschien nog voor ‘25 als ik weer zin heb in een uitdagende soulslike. Echter in maart komt the first berserker ook al :)

Oja Still wakes the deep hadden we ook nog. Die vond ik eigenlijk ook wel geslaagd :) Maar is me blijkbaar niet goed blijven bekleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

Update ja lag aan de app .
Ongelovelijk dat de echte app zo slecht is voor remote local, x loud gaat wel mooi
Thx all

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
Er zijn ook alternatieven als https://github.com/unknownskl/greenlight?tab=readme-ov-file, al heb ik die zelf nog niet geprobeerd.

edit:
Intussen even geprobeerd en die lijkt goed te werken, voor zowel remote play als xCloud

[ Voor 27% gewijzigd door sewer op 30-12-2024 19:27 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:14
Vandaag Indy uitgespeeld, zéker een hele leuke game en veel plezier aan gehad. Het sfeertje en het gekozen verhaal zijn heel goed gedaan. De oorspronkelijke drie films komen uit mijn jeugd en daar past deze game qua gevoel en presentatie helemaal in. In tegenstelling tot de laatste films en dan doe je mijn inziens iets heel goed.

Ik vond wel dat de puzzels wat aan de makkelijke kant waren en dat het zoeken naar een route in bijvoorbeeld een grot of afgraving ook wat te makkelijk ging. Meestal was er al snel één oplossing in beeld die van (RB of X) aan elkaar werd geregen.

Maar zondermeer een van de beste games van het jaar. Ik kijk uit naar deel 2!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Triple Stars
Mijn beste wensen voor 2025

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BvIXdwnkesXTZnEaQurdriH1DHE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3cISbSVW9Rcm2MKsohrW9lbu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Jij ook! Iedereen verder hier ook de beste wensen *O*.. Hopelijk nog veel van die gezellige jaren hier op het forum met elkaar!

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Offtopic maar wel leuk om te delen;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/amFIyjUYuFZ7SDUNcrcRItXnP0g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qkhpz0tebyLsYDdDKeSJawXb.jpg?f=fotoalbum_large

Na jaren hopen op een remasters van deze 4 geweldige titels, ga ik er vanuit dat dit niet meer gaat komen dus heb even via het V&A een MSI Geforce GTX 1050 gekocht. Alle spellen alvast geinstalleerd op mijn HTPC Server, nu wachten tot de videokaart word verzonden. Maar Need For Speed Underground. 1 kan ik wel alvast spelen, wat is dat toch onwijs gaaf om weer te ervaren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WvkR5GoNi2HwNSsViybSwoJ-tKE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Dswtn3CXkKzkJ5AEAzyfQ9t.jpg?f=fotoalbum_large

Het is nog steeds wel een must, dat ze deze spellen naar de Xbox Series X brengen zonder al teveel wijzigingen als je mij het vraagt. Sorry voor het offtopic maar dit moest ik hier even delen, wetende dat er vast meer mensen het hier mee eens zijn! :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:28:

[Afbeelding]

Na jaren hopen op een remasters van deze 4 geweldige titels, ga ik er vanuit dat dit niet meer gaat komen dus heb even via het V&A een MSI Geforce GTX 1050 gekocht. Alle spellen alvast geinstalleerd op mijn HTPC Server, nu wachten tot de videokaart word verzonden. Maar Need For Speed Underground. 1 kan ik wel alvast spelen, wat is dat toch onwijs gaaf om weer te ervaren.

[Afbeelding]

Het is nog steeds wel een must, dat ze deze spellen naar de Xbox Series X brengen zonder al teveel wijzigingen als je mij het vraagt. Sorry voor het offtopic maar dit moest ik hier even delen, wetende dat er vast meer mensen het hier mee eens zijn! :D O-)
Er is alleen een remaster geweest van Need For Speed Hot Pursuit 2010? Nog geweldiger waren de oorspronkelijke Need For Speed games, dat begon met The Need For Speed tot en met Need For Speed Porsche 2000. Ook ooit gehoopt dat die spellen opnieuw uitgebracht zouden worden.
Need For Speed Hot Pursuit 2 en de Underground games zijn in ieder geval een van de redenen dat ik af en toe nog de eerste Xbox opstart. Ook goed mee vermaakt, maar na Porsche 2000 ging wat mij betreft de kwaliteit achteruit.

Ook fan van de Burnout games? Toevallig gisteren Burnout Revenge gespeeld, de Xbox 360 versie is backwards compatible. Jammer dat er na Burnout Paradise geen nieuwe delen meer gemaakt zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 11:00
L23 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:40:
[...]

Nog geweldiger waren de oorspronkelijke Need For Speed games, dat begon met The Need For Speed tot en met Need For Speed Porsche 2000. Ook ooit gehoopt dat die spellen opnieuw uitgebracht zouden worden.
Bij ons in de buurt had iedereen die zichzelf respecteerde en een pc had NFS2 special edition geïnstalleerd via een Twilight disc van een van de klasgenootjes. En dan fzr2000 intypen in het beginscherm en zo hard mogelijk proberen te gaan… wauw dat ik dit allemaal nog weet zegt genoeg hoe tof ik dat vond haha
Instant buy mocht dat ooit naar Xbox series komen! :P

Oh en beste wensen allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:58
G_Dragon schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:28:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voor mij persoonlijk waren die games juist de ondergang van de serie. NFS draaide voor mij altijd om snelle exotische auto's. Ik had en heb dan ook niks met straatraces, neon, lachgas en hiphop beats. NFS3: Hot Pursuit was voor mij het hoogtepunt van de serie, vooral op de pc met een Thrustmaster force feedback stuurtje was het redelijk baanbrekend.

Los van het stijltje vond ik Most Wanted ook waardeloos sturen (met controller). Als ik mijn stick volledig naar links of rechts druk, verwacht ik dat die beweging correspondeert met een autostuur dat haaks naar links of rechts stuurt. Zo was dat met de meeste games en is dat nog steeds zo. Most Wanted deed dat echter net wat anders door een soort vertraging toe te voegen. Haaks naar links sturen zorgde er niet voor dat je direct naar links stuurde, maar voelde alsof een kaboutertje in de auto dan naar links begon te sturen. Hoe langer je de stick naar links stuurde, hoe scherper de bocht werd. Ik kon er in elk geval niet aan wennen.

Tegenwoordig werkt het weer normaal. Onlangs nog Unbound gespeeld en dat stuurde wel weer prima, maar dat hippe stijltje doet mij niks.

Maar ieder natuurlijk zijn eigen ding. Een remake zit mij niet in de weg, dus prima als EA daarmee aan de slag gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KlaasjeNL schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:52:
[...]

Voor mij persoonlijk waren die games juist de ondergang van de serie. NFS draaide voor mij altijd om snelle exotische auto's. Ik had en heb dan ook niks met straatraces, neon, lachgas en hiphop beats. NFS3: Hot Pursuit was voor mij het hoogtepunt van de serie, vooral op de pc met een Thrustmaster force feedback stuurtje was het redelijk baanbrekend.

Los van het stijltje vond ik Most Wanted ook waardeloos sturen (met controller). Als ik mijn stick volledig naar links of rechts druk, verwacht ik dat die beweging correspondeert met een autostuur dat haaks naar links of rechts stuurt. Zo was dat met de meeste games en is dat nog steeds zo. Most Wanted deed dat echter net wat anders door een soort vertraging toe te voegen. Haaks naar links sturen zorgde er niet voor dat je direct naar links stuurde, maar voelde alsof een kaboutertje in de auto dan naar links begon te sturen. Hoe langer je de stick naar links stuurde, hoe scherper de bocht werd. Ik kon er in elk geval niet aan wennen.

Tegenwoordig werkt het weer normaal. Onlangs nog Unbound gespeeld en dat stuurde wel weer prima, maar dat hippe stijltje doet mij niks.

Maar ieder natuurlijk zijn eigen ding. Een remake zit mij niet in de weg, dus prima als EA daarmee aan de slag gaat. :)
Dat heb ik destijds inderdaad ook vaker gehoord en begrijp ik helemaal, het was duidelijk een andere richting die ze kozen.
Maar de handling van de auto's was nog wel semi-realistisch, een beetje zoals Forza Horizon het tegenwoordig doet. Later zijn ze nog véél meer naar de arcade kant opgeschoven en kon je eigenlijk elke bocht gewoon nemen zonder te remmen door op de driftknop te drukken (niet altijd letterlijk een driftknop maar even je rem aantikken was genoeg om in een drift te raken) en dat was veel sneller dan te proberen grippy te racen. Daar zijn ze mij echt kwijt geraakt, voor mij voelen auto's in NFS sinds die tijd meer als boten. De laatste NFS games zijn wel iets beter geworden weer, maar het is nooit meer geworden als vroeger.

Most Wanted is voor mij juist met afstand favoriet, hoewel waarschijnlijk voor een groot deel omdat ik het dat jaar heel veel speelde, de compo op Campzone won en later de finale op de HCC dagen :+
Maar ik reed ook met een stuur, niet met een controller, dus daar kan ik niks over zeggen... Ik weet wel dat ik destijds de force feedback al goed vond werken, kon echt duidelijk voelen wanneer ik grip dreigde te verliezen.

Overigens is het volgens mij vrij normaal dat de stick volledig opzij duwen niet gelijk staat aan je stuur ook helemaal gedraaid hebben maar dat het inderdaad meer een acceleratie op het stuur is. In Forza Horizon (en ik denk Motorsport ook, maar veel minder gespeeld) kun je dat wel wijzigen, maar standaard werkt dat nog steeds zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Finraziel schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 21:19:
[...]

Dat heb ik destijds inderdaad ook vaker gehoord en begrijp ik helemaal, het was duidelijk een andere richting die ze kozen.
Maar de handling van de auto's was nog wel semi-realistisch, een beetje zoals Forza Horizon het tegenwoordig doet. Later zijn ze nog véél meer naar de arcade kant opgeschoven en kon je eigenlijk elke bocht gewoon nemen zonder te remmen door op de driftknop te drukken (niet altijd letterlijk een driftknop maar even je rem aantikken was genoeg om in een drift te raken) en dat was veel sneller dan te proberen grippy te racen. Daar zijn ze mij echt kwijt geraakt, voor mij voelen auto's in NFS sinds die tijd meer als boten. De laatste NFS games zijn wel iets beter geworden weer, maar het is nooit meer geworden als vroeger.

Most Wanted is voor mij juist met afstand favoriet, hoewel waarschijnlijk voor een groot deel omdat ik het dat jaar heel veel speelde, de compo op Campzone won en later de finale op de HCC dagen :+
Maar ik reed ook met een stuur, niet met een controller, dus daar kan ik niks over zeggen... Ik weet wel dat ik destijds de force feedback al goed vond werken, kon echt duidelijk voelen wanneer ik grip dreigde te verliezen.

Overigens is het volgens mij vrij normaal dat de stick volledig opzij duwen niet gelijk staat aan je stuur ook helemaal gedraaid hebben maar dat het inderdaad meer een acceleratie op het stuur is. In Forza Horizon (en ik denk Motorsport ook, maar veel minder gespeeld) kun je dat wel wijzigen, maar standaard werkt dat nog steeds zo.
Het is wat lastig uit te leggen met de controls, maar het klopte gewoon niet. Ik ben iemand die juist (semi-)realistische "games" speelt/speelde en niet zoveel heeft met arcade racers waarbij je het gas constant kan blijven intrappen. Games als DTM, MSR/PGR en TDU waren als semi-realistische racers heel sterk. In NFS MW moest je weliswaar remmen in bochten, maar gevoelsmatig klopte het gewoon niet. Het voelde alsof je een boot bestuurde. Stuurde je naar links en gooide je het stuur om naar rechts, dan duurde het even voordat de wielen daadwerkelijk naar rechts stonden, waardoor de input op de controller op dat moment niet klopte met de stand van de wielen.
Het is lastig uit te leggen, maar het klopte gevoelsmatig gewoon niet. Er was in elk geval niet strak mee te racen. In plaats van netjes op te lijnen, aan te remmen, in te sturen op een apex en uit te accelereren, was je constant aan het "zwalken"...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• L23
KlaasjeNL schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 19:52:
[...]

NFS3: Hot Pursuit was voor mij het hoogtepunt van de serie, vooral op de pc met een Thrustmaster force feedback stuurtje was het redelijk baanbrekend.
Met deze auto rijdt ik rond in Forza Horizon 4.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVAdyX_xqCOZbStN2ahRZWwAWpc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8iUAUaZ4xpHs5GXIG7dqVqp5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

GRID was ook een leuke serie, maar de laatste editie (Grid Legends)(overigens in sale voor 6,99 https://www.xbox.com/nl-N...grid-legends/9nct9l7nfhx7), werd niet zo goed ontvangen. Ik heb me er wel mee vermaakt, maar er is tegenwoordig met Forza Horizon eigenlijk geen game meer die de lat die zo hoog is gelegd heeft aan kunnen tikken.

De oude Project Gotham serie vond ik ook geweldig, maar die is helaas niet BC (waarschijnlijk ivm licenties).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:55
kevlar01 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:28:
GRID was ook een leuke serie, maar de laatste editie (Grid Legends)(overigens in sale voor 6,99 https://www.xbox.com/nl-N...grid-legends/9nct9l7nfhx7), werd niet zo goed ontvangen. Ik heb me er wel mee vermaakt, maar er is tegenwoordig met Forza Horizon eigenlijk geen game meer die de lat die zo hoog is gelegd heeft aan kunnen tikken.

De oude Project Gotham serie vond ik ook geweldig, maar die is helaas niet BC (waarschijnlijk ivm licenties).
Jaaa Project Gotham op de OG Xbox! Parel was dat! Toen al gloeiende remschijven die gerendered werden en driftend de bochten door! Moge de ziel van Project Gotham voor eeuwig doorleven in de Forza Horizon series!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

austin_77 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:50:
[...]

Jaaa Project Gotham op de OG Xbox! Parel was dat! Toen al gloeiende remschijven die gerendered werden en driftend de bochten door! Moge de ziel van Project Gotham voor eeuwig doorleven in de Forza Horizon series!
Toen ik FH4 speelde dacht ik in Edinburgh al van, "hee dat stuk ken ik".

Ze hebben een race erin zitten die ook in PGR2 te doen is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• austin_77
  • Laatst online: 17:55
kevlar01 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:54:
[...]

[YouTube: Edinburgh Princess Street Circuit | Project Gotham Racing 2 vs Forza Horizon 4 Comparison]
Klopt ja, soms Edinburgh verfoeid vanwege die lastige stukjes in het ‘park’ waar je doorheen sjeest. Ai deed toen soms best smerige tikjes uitdelen. Maar was het niet PGR3? Dat is vlgs mij de versie die op de OG xbox uit was gekomen als launchtitel? Nu herinner ik me inderdaad dat developers van PGR over zijn gestapt / zijn overgenomen door Playground Games _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
kevlar01 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:54:
[...]

[YouTube: Edinburgh Princess Street Circuit | Project Gotham Racing 2 vs Forza Horizon 4 Comparison]
Toen ik Edinburgh bezocht had ik het gevoel er al eerder geweest te zijn. Edinburgh is in Forza Horizon 4 uiteraard kleiner, maar erg goed nagemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 18:35
L23 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 10:23:
[...]

Toen ik Edinburgh bezocht had ik het gevoel er al eerder geweest te zijn. Edinburgh is in Forza Horizon 4 uiteraard kleiner, maar erg goed nagemaakt.
Dat had ik met Nice in FH2!
Vooral het stukje haven in Nice/FH2 is zo herkenbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:14
Gisteren op de valreep Alan Wake II gekocht in de sale. Een half jaar geleden Alan Wake de remaster nog gedaan om het verhaal weer even op te frissen + uitbreidingen. Daarna Control nog gedaan waar belangrijke verbindingen zitten betreft het verhaal. Dat was al echt heel gaaf weer om opnieuw te beleven, en nu na de eerste anderhalf uur ben ik weer zeer onder de indruk. Het sfeertje, de manier hoe je onderzoek doet. Dit gaat vast een heel vet avontuur weer worden! Het is weer Remedy op zijn best :-).

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Carrion, een leuke metroidvania waarin je de rol aanneemt van het “monster” in plaats van de gebruikelijke heldenrol.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7-Pac2RgcO2BLKfS2y1avX9aJCA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nZqK7t9roBiZF8quN88ueQZY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 12:19
austin_77 schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 09:50:
[...]

(Offtopic)

Dat is de reden dat ik weer een Xbox 360 heb gekocht in 2024 om dit soort games weer te gaan spelen.

Zelf RGH 3 modificatie toegepast en spelen maar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7y9EpdpZLA7SjADRl9kdaCp_xM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k9sp1oTUhUPdkzRrffIsslto.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uCk4QyLucO99tMvld8gN_PtFHaA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eTFFXWB8geENnBHS3k1d9Kj2.jpg?f=fotoalbum_large

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Yamy_Daffy schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:51:
[...]

(Offtopic)

Dat is de reden dat ik weer een Xbox 360 heb gekocht in 2024 om dit soort games weer te gaan spelen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik mis toch wel dit soort games hoor. Het wordt nu steeds maar groot, groter, grootst. Ik ben wel fan van een open wereld, maar zou heel graag weer een nieuwe PGR of een Midtown Madness zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 12:19
KlaasjeNL schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 23:17:
[...]

Ik mis toch wel dit soort games hoor. Het wordt nu steeds maar groot, groter, grootst. Ik ben wel fan van een open wereld, maar zou heel graag weer een nieuwe PGR of een Midtown Madness zien.
Ik vind het heerlijk om gewoon weer is een "simpel" spelletje op te starten, geen update van GB die in de tientallen voorbij komen als je een tijd de console niet hebt aangeraakt. Geen moeilijke multiplayer's waarin ik het gevoel heb ingemaakt te worden door kinderen van 8a 10 jaar oud.

Gewoon spel opstarten en het verhaallijn volgen en spelen.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yamy_Daffy schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 20:51:
[...]

(Offtopic)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mijn oude Xbox 360 gaat dit ook krijgen! Alleen de levering van een specifiek onderdeel duurt lang :p

Ziet er echt heel gaaf uit :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Yamy_Daffy schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 23:28:
[...]

Ik vind het heerlijk om gewoon weer is een "simpel" spelletje op te starten, geen update van GB die in de tientallen voorbij komen als je een tijd de console niet hebt aangeraakt. Geen moeilijke multiplayer's waarin ik het gevoel heb ingemaakt te worden door kinderen van 8a 10 jaar oud.

Gewoon spel opstarten en het verhaallijn volgen en spelen.
Ah, the good old midlife crisis :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 18:35
Games coming to gamepass January
https://gameranx.com/upda...ames-coming-this-january/

Carrion is een aanrader! Ontzettend mee goed vermaakt.

En 2025
https://gameranx.com/upda...box-game-pass-games-2025/

[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 03-01-2025 08:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

De afgelopen dagen heb ik wat zitten spelen via xCloud op mijn laptop, in plaats van op mijn Xbox. Dit gaat verrassend goed moet ik zeggen.
Heb Black Ops 6 Multiplayer gespeeld, en was veel potjes gewoon bovenaan, bijna altijd in de top 3.
Totaal geen last van latency, alles draait ontzettend smooth. Dat had ik nooit verwacht, mijn stigma was altijd dat cloudgaming wel leuk is voor singleplayer, maar dat je multiplayer niet moet doen ivm latency. Praktijk wijst uit dat dat dus totaal niet klopt.
Tijdens matchmaking staat er bovenin ook dat de ping <10 ms is. Ik vermoed dat dit is omdat de servers waar de multiplayer op gehost wordt, en servers waar vanaf de game wordt "opgestart en gestreamd" in hetzelfde datacenter zitten.
For the record, ik heb het gedraaid op mijn laptop, via wifi. De controller is bedraad. Heb glasvezel via KPN.

Grafisch is het wel erg karig moet ik zeggen, het ziet er vrij low-res uit. Ik denk dat ze de Xbox One versie gebruiken via xCloud.

Daarnaast ook wat andere games gechecked, het voordeel is dat je direct in kan stappen en niet eerst vanalles hoeft te downloaden :) Maar native gamen blijft voor mij toch de beste ervaring, vooral grafisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
justifire schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 19:08:
Werd hier net door verwelkomd, nieuwe rewards actie ?

[Afbeelding]
Ik zag het vanmiddag, maar werkte toen niet bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
kevlar01 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 11:37:
Grafisch is het wel erg karig moet ik zeggen, het ziet er vrij low-res uit. Ik denk dat ze de Xbox One versie gebruiken via xCloud.
Het draait op Xbox Series X servers, maar je speelt de Xbox Series S versie. 1080P, maar de video compressie zal ook enigszins roet in het eten gooien. Ik vind het zelf er grafisch prima uitzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door G_Dragon op 03-01-2025 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit niet een oud plaatje? :) Want volgens mij zitten al deze games al in Gamepass.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-01-2025 21:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 21:22:
[...]

Is dit niet een oud plaatje? :) Want volgens mij zitten al deze games al in Gamepass.
Ja je hebt gelijk, heb het ook gelijk gemeld bij de gene die dit getweet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Klinkt interessant. Iemand enige info over het verdienen van punten en hoeveel dat dan waard is?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Heb er nog niks van voorbij zien komen, terwijl ik nog Tetris Forever heb lopen spelen voor ik op nachtdienst ging, ga eens kijken of ik wat kan vinden.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

L23 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:43:
[...]

Het draait op Xbox Series X servers, maar je speelt de Xbox Series S versie. 1080P, maar de video compressie zal ook enigszins roet in het eten gooien. Ik vind het zelf er grafisch prima uitzien.
Het ziet er zeker niet slecht uit, maar je ziet wel dat t minder is dan op Series X(native).
Kan ook komen omdat ik het speelde op mn monitor en met mn snufferd dichter op het scherm zat, waardoor ik alles van dichterbij zag. Normaal speel ik op mn tv op een meter of 4 afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt erop dat de refund policy van Xbox ook anders geworden is. Ik doe sowieso niet vaak aan het aanvragen van refunds, maar een tijd geleden was er een game die me zo mega tegenviel dat ik na een kwartier een refund aanvroeg, verliep prima.

Gisteren twee games waarvan ik eentje nog niet eens 5 minuten had gespeeld, maar nu werd de refund geweigerd. Een digitale aankoop mag niet gespeeld of gebruikt worden.

Was hun policy niet eerst dat je een refund kon aanvragen zolang je niet langer dan een uur ofzo had gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Dit is wat ze zelf zeggen, is alleen niet heel concreet hoeveel minuten je mag spelen: https://support.xbox.com/...-games-apps/refund-orders

Volgens de wayback machine was het twee jaar geleden even vaag.

[ Voor 16% gewijzigd door sewer op 04-01-2025 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sewer schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:15:
Dit is wat ze zelf zeggen, is alleen niet heel concreet hoeveel minuten je mag spelen: https://support.xbox.com/...-games-apps/refund-orders

Volgens de wayback machine was het twee jaar geleden even vaag.
Ja dit stukje bedoel je?

Requests are for games in which you haven’t accumulated a significant amount of play time

Significant amount of play time. Het is maar net wat zij significant noemen. Het klopt echter voor geen kant. Drie games in totaal vandaag die ik wilde laten refunden. De game met de minste play time kreeg een refund. De andere twee niet, terwijl eentje ervan amper 5 minuten was aan play time.

Nou ja, zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voorheen was het onder de twee uur gespeeld, binnen 24 uur.
Twee keer gebruik van gemaakt, binnen uurtje mijn tegoed terug gekregen.
Maar is voor mij ook al wel weer ruim een jaar geleden voor het laatst geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:30:
Voorheen was het onder de twee uur gespeeld, binnen 24 uur.
Twee keer gebruik van gemaakt, binnen uurtje mijn tegoed terug gekregen.
Maar is voor mij ook al wel weer ruim een jaar geleden voor het laatst geweest.
Precies. Dat herinner ik mij ook, onder twee uurtjes. Nou ja, vanaf nu ga ik maar niet meer van refunds uit dan. Ik had vorig jaar soort van in de planning om Dragon Age te kopen, uurtje a anderhalf te spelen om te zien of het mijn kop thee was. Ik was het voor Wukong ook van plan, wanneer die ooit uit zou komen.

Ik vindt wat ik nu kreeg te zien nogal inconsistent. Blijft ook zeer jammer hoe bijzonder slecht de customer support is geworden, of eigenlijk.....welke support? In de Xbox One tijd hadden we echt perfect support (USA, niet NL) maar dat is allemaal allang weg helaas.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MiskentTalent
de knoop maar doorgehakt en een xbox series x gekocht en mijn xbox one x verkocht, zien hoe het gamen gaat op mijn lg c4 65inch op 4k hdmi2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:42:
[...]

Precies. Dat herinner ik mij ook, onder twee uurtjes. Nou ja, vanaf nu ga ik maar niet meer van refunds uit dan. Ik had vorig jaar soort van in de planning om Dragon Age te kopen, uurtje a anderhalf te spelen om te zien of het mijn kop thee was. Ik was het voor Wukong ook van plan, wanneer die ooit uit zou komen.

Ik vindt wat ik nu kreeg te zien nogal inconsistent. Blijft ook zeer jammer hoe bijzonder slecht de customer support is geworden, of eigenlijk.....welke support? In de Xbox One tijd hadden we echt perfect support (USA, niet NL) maar dat is allemaal allang weg helaas.
Tja, sommige games speel je gewoon uit in een uurtje of twee. Zou lullig zijn als iedereen voor dat soort games een refund aan vraagt. :)

Ik zie refunds verder ook niet iets om te gebruiken als een soort gratis demo eigenlijk. En drie games die je op een dag wil refunden. Wellicht dat het daar aan lag?

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-01-2025 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:59
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:36:
[...]

Tja, sommige games speel je gewoon uit in een uurtje of twee. Zou lullig zijn als iedereen voor dat soort games een refund aan vraagt. :)

Ik zie refunds verder ook niet iets om te gebruiken als een soort gratis demo eigenlijk. En drie games die je op een dag wil refunden. Wellicht dat het daar aan lag?
Tja en ondertussen is dat voor sommige games wel de enige manier om het te proberen door het ontbreken van een demo. Echt genoeg games die goede reviews kregen gekocht die mij uiteindelijk helemaal niet aanspraken (steeds vaker eigenlijk maar dat is een me probleem misschien :+ )

In het afgelopen jaar verschillende games op Steam en de Meta Quest gekocht die het toch niet waren voor mij en zonder moeite binnen 24 uur mijn geld terug met duidelijke spelregels (2 weken en minder dan 2 uur gespeeld).

Maar goed om te weten, want mijn Xbox staat al met een half been buiten de deur (het is dat ik nog nooit een console heb verkocht anders was die al weg) en ik zal dan ook zo min mogelijk games op dit platform kopen.
devilsnight schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 18:21:
[...]

Ja dit stukje bedoel je?

Requests are for games in which you haven’t accumulated a significant amount of play time

Significant amount of play time. Het is maar net wat zij significant noemen. Het klopt echter voor geen kant. Drie games in totaal vandaag die ik wilde laten refunden. De game met de minste play time kreeg een refund. De andere twee niet, terwijl eentje ervan amper 5 minuten was aan play time.

Nou ja, zal wel.
Ja dat hebben ze niet per ongeluk zo beschreven. Op die manier kunnen ze eigenlijk alles weigeren als ze zin hebben. Hopelijk worden ze ooit verplicht om een te checken speeltijd te benoemen.

[ Voor 24% gewijzigd door Beakzz op 04-01-2025 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Beakzz schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 22:26:
[...]

Tja en ondertussen is dat voor sommige games wel de enige manier om het te proberen door het ontbreken van een demo. Echt genoeg games die goede reviews kregen gekocht die mij uiteindelijk helemaal niet aanspraken (steeds vaker eigenlijk maar dat is een me probleem misschien :+ )

In het afgelopen jaar verschillende games op Steam en de Meta Quest gekocht die het toch niet waren voor mij en zonder moeite binnen 24 uur mijn geld terug met duidelijke spelregels (2 weken en minder dan 2 uur gespeeld).

Maar goed om te weten, want mijn Xbox staat al met een half been buiten de deur (het is dat ik nog nooit een console heb verkocht anders was die al weg) en ik zal dan ook zo min mogelijk games op dit platform kopen.
Er zijn ook wel games met een 10 uur trial, volgens mij had de F1 game serie dit ook een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:59
kevlar01 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 22:34:
[...]

Er zijn ook wel games met een 10 uur trial, volgens mij had de F1 game serie dit ook een tijdje.
Dat hebben (bijna?) alle EA games in combinatie met EA play (zit in GP ultimate), maar daar door blijven er nog heel veel games over die dat niet hebben. Het spreekt voor EA dat ze dat als service leveren gezien genoeg gamers een EA game na 10 uur wel hebben gezien :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MiskentTalent schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:28:
de knoop maar doorgehakt en een xbox series x gekocht en mijn xbox one x verkocht, zien hoe het gamen gaat op mijn lg c4 65inch op 4k hdmi2.1
Oeh, HDMI 2.1, vet man! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MiskentTalent schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 19:28:
Welkom bij de club! Ik heb zelf geen ervaring met Hdmi 2.1 maar hoor vaak genoeg via de partys dat dit een grote winst kan zijn bij veel spellen op fps gebied :)

Pagina: 1 ... 72 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties