Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:59
Die van trueachievements.com is ook live. Is iets cleaner (en verhult je totale uren :)) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-k7k8VNfyx6sVLe0H5FlBqlXtg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wauEqLRk3XzFQ9G8JV3gvyvF.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiM1tihgc6U8-ZDFsDgz_Vc9lYg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bHMIHeRXgvpcLcg1VYUqWbaT.png?f=fotoalbum_large

Mijn jaar was een hel :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-MvGenYY2d7Z100HU6FMVs66ljM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KVSxCNxoOOffFu6WCron0Oub.png?f=fotoalbum_large

Ook wel interessant om te zien, voornamelijk in de cloud gespeeld.

[ Voor 36% gewijzigd door L23 op 04-12-2024 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ik wilde je nog vragen: Vond je Diablo 4 eigenlijk leuk?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WpYFznupRQA9-l9A2G0FYn05W0U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cWgJIY4gNb470aTN1HiCJnlX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iLiet_0hwa3o7E00iN1_7oC95lU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P2aUeOvxTCdnbuzsdIFtra8e.png?f=fotoalbum_large

Mja…. Kon niet missen deze winnaar. Maar voor de rest vooral op PC (steam) gespeeld, dus vandaar het niet heel erg hoge aantal uren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PdeBie schreef op woensdag 4 december 2024 @ 23:19:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mja…. Kon niet missen deze winnaar. Maar voor de rest vooral op PC (steam) gespeeld, dus vandaar het niet heel erg hoge aantal uren.
Dat valt nog wel mee, ik sta dit jaar op 21 uur voor Xbox :+
Met Starfield, Diablo 4 en A Way Out als top 3. Maar ik heb echt bijna alles op pc gespeeld dit jaar (en dan niet via gamepass dus niet in dit overzicht), dus voor mij is het meer wachten op het soortgelijke overzicht van Steam (maar Diablo 4 zal daar met groot gemak op 1 staan).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:04

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik kan wel weer m'n vaste riedeltje afspelen mbt Year in Xbox, maar dat is net als voorgaande jaren Battlefield 5 en Battlefield 1. Dus hier een link naar die van SNOOP Dee Ooh Double Djeee ;)

Want Snoop=Xbox

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:27

JanAd

Wind’s howling

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qsQSzGIzuP_DaCl_jq2C26V8hwU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/k3lUxFXYfTx3SSARdlmDLIX0.png?f=fotoalbum_large

Palworld is toch een verrassing, wss omdat mijn zoontje dit ook vaak gespeeld heeft.

Die gamerscore, verdien je dat met achievements? Nog nooit opgelet eigenlijk.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:08

Polariteit

Fietsende fotografeur

JanAd schreef op donderdag 5 december 2024 @ 08:07:
[Afbeelding]

Die gamerscore, verdien je dat met achievements? Nog nooit opgelet eigenlijk.
Ja klopt, elke achievement die je haalt levert een bepaald aantal punten/gamerscore op. Vaak voorkomende scores zijn 5/10/20/50, maar kan ook wat anders zijn.

Het doet en zegt verder niet zo heel veel... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-08 22:26
1. WWE 2K24 (121u)
2. Like a Dragon: Infinite Wealth (86u)
3. Star Wars Outlaws (34u)

Op 4 Inquistion en op 5 Neon White. Flintlock ook in de top 20, die was tof.

377u totaal. 98 (?!) gespeelde games.

[ Voor 23% gewijzigd door Timothy3000 op 05-12-2024 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Polariteit schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:03:
[...]

Het doet en zegt verder niet zo heel veel... :)
Denk dat enkele deelnemers (fanatieke completers) er hier anders over denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

tuinïnen schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:51:
[...]

O ongetwijfeld, maar ik bedoelde vooral 'functioneel' op de xbox. Het is niet zo dat je er iets voor krijgt ofzo, als je een bepaalde mijlpaal oid hebt bereikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
tuinïnen schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:51:
[...]

Ikke niet hoor. Heb best wat gamerscore maar heb niet de illusie dat het wat toevoegt in de wereld. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

71k gamerscore, ik heb dit in 20 jaar weten te behalen. Is dat niet onwijs veel in 1 jaar?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slasher schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:58:
[...]

71k gamerscore, ik heb dit in 20 jaar weten te behalen. Is dat niet onwijs veel in 1 jaar?
Dat is mijn totale score in ook die 20 jaar 🙈 ik heb dit jaar 8.855 scores verdient 😁

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Linksquest schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:00:
[...]

Dat is mijn totale score in ook die 20 jaar 🙈 ik heb dit jaar 8.855 scores verdient 😁
Ok, dan staat het er een beetje apart, of lees ik het niet goed dat kan ook :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat totale game score, maar snap de verwarring wel 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Dat plusje bij die gamerscore is inderdaad verwarrend.
Vind achievements overigens wel wat toevoegen, dat maakt dat ik een game die ik heb uitgespeeld toch wel langer door wil spelen. Wil meestal wel minimaal 700 van de 1000 GS halen ofzo, dan voelt het pas echt uitgespeeld imo.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Polariteit schreef op donderdag 5 december 2024 @ 09:56:
[...]

O ongetwijfeld, maar ik bedoelde vooral 'functioneel' op de xbox. Het is niet zo dat je er iets voor krijgt ofzo, als je een bepaalde mijlpaal oid hebt bereikt ;)
Ik vind het persoonlijk een leuk element in games. Heb vanaf vroeger al dat ik games graag wilde “completen”. Zo had je met Donkey Kong Country ook percentages die aangaven hoeveel je had verzameld etc. De zoektocht naar de 105% in DKC3 staat me nog goed op het netvlies :) Achievements zijn voor mij soort vergelijkbaar.

Het heeft verder voor niemand dan jezelf enige waarde :).

Wel vind ik het jammer dat MS niet wat meer heeft gedaan met het systeem. GoW1 had bijvoorbeeld een gamerpicture gekoppeld aan een achievement. Als je 10.000 kills haalde in de MP kreeg je onderstaande gamerpicture die je dan voor je profiel kon gebruiken. Dat was best wel tof vond ik toen :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G54tqGIR2uMG24hJlgf4W-x2PCg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YcEJYsfh8WdkS3ynBaoZv8o7.jpg?f=fotoalbum_large

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martijn0070
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:02
Altijd leuk de jaaroverzichten. Hier het overzicht van een echte casual gamer ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6CHm_9FK3JaQj1WS3gEhHOvzos=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ve71LhdUVN51SjgwLQmd461E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 11:31
Mijn jaaroverzicht ziet er heel anders uit dan ik had verwacht. Dit jaar ook veel te weinig gegamed, te weinig tijd, te veel te doen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ywa-45Aun4E29NPXykMeM_N0XsI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FFTqoPQRNPWp3b7MRZaDetJ7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

uchiha tijntje schreef op donderdag 5 december 2024 @ 10:33:
[...]

Ik vind het persoonlijk een leuk element in games. Heb vanaf vroeger al dat ik games graag wilde “completen”. Zo had je met Donkey Kong Country ook percentages die aangaven hoeveel je had verzameld etc. De zoektocht naar de 105% in DKC3 staat me nog goed op het netvlies :) Achievements zijn voor mij soort vergelijkbaar.

Het heeft verder voor niemand dan jezelf enige waarde :).

Wel vind ik het jammer dat MS niet wat meer heeft gedaan met het systeem. GoW1 had bijvoorbeeld een gamerpicture gekoppeld aan een achievement. Als je 10.000 kills haalde in de MP kreeg je onderstaande gamerpicture die je dan voor je profiel kon gebruiken. Dat was best wel tof vond ik toen :p

[Afbeelding]
Achievements zelf vind ik ook zeker wel een toevoeging; ik probeer er ook altijd zoveel mogelijk te halen, en idd proberen de completion % zo hoog mogelijk te krijgen :) Maar dat zijn idd doelen die je jezelf stelt :)

Nadeel van die gamerscore vind ik eignelijk ook, het komt op mij over als een 'loos' getal. Mede doordat de ontwikkelaar van de game de hoogte per achievement bepaald. Als wij onze gamerscores gaan vergelijken, zegt het helemaal niks dat die misschien wel 500.000 uiteen lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Polariteit schreef op donderdag 5 december 2024 @ 12:01:
[...]

Achievements zelf vind ik ook zeker wel een toevoeging; ik probeer er ook altijd zoveel mogelijk te halen, en idd proberen de completion % zo hoog mogelijk te krijgen :) Maar dat zijn idd doelen die je jezelf stelt :)

Nadeel van die gamerscore vind ik eignelijk ook, het komt op mij over als een 'loos' getal. Mede doordat de ontwikkelaar van de game de hoogte per achievement bepaald. Als wij onze gamerscores gaan vergelijken, zegt het helemaal niks dat die misschien wel 500.000 uiteen lopen :)
Dan moet je trueachievements.com hebben. Die heeft een eigen scoring per achievement zodat je kunt vergelijken op een soort van moeilijkheid (al is het eigenlijk meer rarity).

En gamerscore is ook weer niet zo loos. Verreweg de meeste games hebben 1000 gs in de base game. DLC's zijn wel weer redelijk random qua gamerscore maar dat maakt voor mij niet uit omdat het vrij zeldzaam is dat ik geld betaal voor een extra level ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
Ik vind de achievements afhankelijk per game nog wel leuk. Bij spellen zoals Hellblade, Planet of Lana en Cocoon vond ik het wel weer leuk om alle achievements te halen. Maar systeem breed boeit het mij verder niet zo veel meer terwijl ik het in het 360 tijdperk nog wel interessant vond. Dat komt ook omdat ik inmiddels zoveel games verder ben. Meestal hebben games 1000 Gamerscore, maar een game zoals Forza Horizon 4 heeft er zelfs 3610. In de basis haal ik dan al gauw 900 punten, maar daarna ben ik ook een beetje uitgekeken op de game. Niet elke developer lijkt zin te hebben om achievements te implementeren, dus er zijn games waar bepaalde achievements halen gewoon niet leuk zijn of onmogelijk. En met Gamepass kan je van alles uitproberen, dus ook genoeg games waar ik 1 achievement heb behaald en weer ben gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wie heeft hier topsin 4 fysiek op de X360? Staat niet op de lijst van BC op de site van microsoft.

Maar wil toch weten of het op een series x werkt. Misschien is het een oude/incorrecte lijst ofzo (hoop ik :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:08
Farabi schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:11:
Wie heeft hier topsin 4 fysiek op de X360? Staat niet op de lijst van BC op de site van microsoft.

Maar wil toch weten of het op een series x werkt. Misschien is het een oude/incorrecte lijst ofzo (hoop ik :'( )
Ik heb de fysieke 360-schijf.
Nee, Topspin 4 is niet compatible.Het volgende bericht wordt weergegeven:
Sorry, deze game kun je hier niet spelen
Voor een lijst met originele Xbox- en Xbox 360-games die kunnen worden afgespeeld, gaat (sic) je naar xbox.com/BackCompat.
(0x8082000c)

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ariekanari schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:57:
[...]

Ik heb de fysieke 360-schijf.
Nee, Topspin 4 is niet compatible.Het volgende bericht wordt weergegeven:

[...]
Zag ik ja, zou je het alsnog willen checken? Ik hoop dat die lijst niet klopt. Gebeurt weleens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:08
Farabi schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:17:
[...]

Zag ik ja, zou je het alsnog willen checken? Ik hoop dat die lijst niet klopt. Gebeurt weleens.
Helaas, het meermaals invoeren van de disk geeft telkens dezelfde foutmelding.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn0070
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:02
Farabi schreef op donderdag 5 december 2024 @ 13:11:

Typisch geval van licenties van tennissers of tennismerken die alleen voor de orginele platformen (PS3, X360 en Wii) gebruikt mogen worden door de game ontwikkelaar.
De kans dat die ooit nog naar een nieuw platform wordt gepoort lijkt me derhalve heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Martijn0070 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:25:
[...]

Typisch geval van licenties van tennissers of tennismerken die alleen voor de orginele platformen (PS3, X360 en Wii) gebruikt mogen worden door de game ontwikkelaar.
De kans dat die ooit nog naar een nieuw platform wordt gepoort lijkt me derhalve heel klein.
Ik hoefde maar 1 fysiek spelletje te spelen van heel die generatie, en precies die werkt niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:15

ilm

Farabi schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:40:
[...]

Ik hoefde maar 1 fysiek spelletje te spelen van heel die generatie, en precies die werkt niet :+
Kan je misschien emuleren?

Op pc of xsx (dev modus) via retroarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:40:
[...]

Ergens een originele 360 op de kop tikken dan maar.

Heb zelf alleen de OG niet meer. Rest volgens mij nog wel als ik goed ga zoeken op zolder…

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-12-2024 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:09:
[...]

Ergens een originele 360 op de kop tikken dan maar.

Heb zelf alleen de OG niet meer. Rest volgens mij nog wel als ik goed ga zoeken op zoeken…
Beetje het gevoel dat elke Xbox op een gegeven moment vanzelf stuk gaat :P Heb hier naast de Xbox One S de OG en 360 in de kast staan. 360 had jaren later, ergens in 2016, voor de tweede keer een RROD. Toen geen zin meer om daar nog geld aan uit te geven en vond ik een Xbox One S aanschaffen een betere keus. Speelt ook vrijwel alles wat ik aan 360 games heb.
OG Xbox nog wel gerepareerd, die viel na 20 minuten gamen steeds uit. Sluit het af toe nog wel eens aan. Heeft ook meer games, zoals de Need For Speed en Burnout games, die ik niet op nieuwere Xbox hardware kan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Als ik hier aan meedoe hoef ik dan nooit meer tegen die gank boss in de
spoiler:
gevangenis
in nine sols? Ik wil met alle liefde elke boss van de hele wereld leren zolang hij maar gewoon één op één durft. Bazen die vrienden meenemen, zeker oneindige, haat ik.

Edit: wat je altijd moet doen is lopen zeiken op een forum. Dan win je de poging daarna altijd. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 05-12-2024 21:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-08 18:57
Zojuist Alan Wake 2 uitgespeeld, in het Alan Wake 2 topic een uitgebreide reactie daarover. Hier houd ik het kort, het was genieten, een spel met nog wat technische dingetjes maar waarbij ik respect heb voor Remdy dat ze durfden te gaan voor een flinke verandering.

De Xbox Series X digital heeft het perfect gedaan. Spel had 0 crashes sinds ik speelde op de Xbox Series X en het zag er prachtig uit. Mede door Alan Wake 2 houd ik mijn XBX X (naast de XBX S).

Alan Wake 2 is een spel waar je van kan genieten als je het accepteert zoals het is en het speelt zoals de makers hebben bedoeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:42:
[...]

Als ik hier aan meedoe hoef ik dan nooit meer tegen die gank boss in de
spoiler:
gevangenis
in nine sols? Ik wil met alle liefde elke boss van de hele wereld leren zolang hij maar gewoon één op één durft. Bazen die vrienden meenemen, zeker oneindige, haat ik.

Edit: wat je altijd moet doen is lopen zeiken op een forum. Dan win je de poging daarna altijd. :)
Iedere keer heb ik het idee van, wat een f-ing onzin, waarom dit nu weer ?
Hoe moeilijk wil je het maken ?
En dan… 30 - 40 runs later vlieg je er fluitend doorheen :7
Die gank boss had ik gelukkig in
spoiler:
drie runs
te pakken :*)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:27:
[...]

Iedere keer heb ik het idee van, wat een f-ing onzin, waarom dit nu weer ?
Hoe moeilijk wil je het maken ?
En dan… 30 - 40 runs later vlieg je er fluitend doorheen :7
Die gank boss had ik gelukkig in
spoiler:
drie runs
te pakken :*)
Ik heb daar anderhalf uur gestaan. Enorme kloothommel dat het is. En als ik het nog eens moet doen duurt het even lang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:29:
[...]

Ik heb daar anderhalf uur gestaan. Enorme kloothommel dat het is. En als ik het nog eens moet doen duurt het even lang. :)
Parry, parry, parry!!
spoiler:
key was om te focussen op de spawnende grote samurais, die kan je al raken tijdens het summonen, wespjes perfect parry-en en vergeet je armor penetrating arrows niet

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:37:
[...]

Parry, parry, parry!!
spoiler:
key was om te focussen op de spawnende grote samurais, die kan je al raken tijdens het summonen, wespjes perfect parry-en en vergeet je armor penetrating arrows niet
Ik heb hem nu en ga dat nooit meer doen. Maar nu is er een nieuwe skill met perfect timing lb loslaten. Ze hebben duidelijk geen rekening gehouden met bezitters van xbox elite controllers.want je lb knop moet wel werken voor dit soort gegrap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:46:
[...]

Ik heb hem nu en ga dat nooit meer doen. Maar nu is er een nieuwe skill met perfect timing lb loslaten. Ze hebben duidelijk geen rekening gehouden met bezitters van xbox elite controllers.want je lb knop moet wel werken voor dit soort gegrap. :)
Maar dan moet je hem straks toch eigenlijk ook nog een keer op normal uitspelen…
Is story mode zo pittig dan ??

spoiler:
WD-40 Contactspray

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 05-12-2024 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-08 11:21
MetalSonic schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:57:
Zojuist Alan Wake 2 uitgespeeld, in het Alan Wake 2 topic een uitgebreide reactie daarover. Hier houd ik het kort, het was genieten, een spel met nog wat technische dingetjes maar waarbij ik respect heb voor Remdy dat ze durfden te gaan voor een flinke verandering.

De Xbox Series X digital heeft het perfect gedaan. Spel had 0 crashes sinds ik speelde op de Xbox Series X en het zag er prachtig uit. Mede door Alan Wake 2 houd ik mijn XBX X (naast de XBX S).

Alan Wake 2 is een spel waar je van kan genieten als je het accepteert zoals het is en het speelt zoals de makers hebben bedoeld.
Poeh, ik heb het geprobeerd maar ik vind het dus echt één van de meest waardeloze games die ik ooit heb gespeeld. En dit zeg ik terwijl ik deel 1 zó tof vond. Ik ben gestopt in een van de laatste chapters, kreeg het gewoon niet meer af die vage, eeuwig dooretterende backtrackende meuk.

Ieder zijn meug natuurlijk, maar de gameplay vond ik een achteruitgang tov deel 1 en het script is echt niet te volgen voor een simpele ziel als ik :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:04:
[...]

Maar dan moet je hem straks toch eigenlijk ook nog een keer op normal uitspelen…
Is story mode zo pittig dan ??

spoiler:
WD-40 Contactspray
Wie is hier nou de casual? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
JDL15 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:25:
[...]

Poeh, ik heb het geprobeerd maar ik vind het dus echt één van de meest waardeloze games die ik ooit heb gespeeld. En dit zeg ik terwijl ik deel 1 zó tof vond. Ik ben gestopt in een van de laatste chapters, kreeg het gewoon niet meer af die vage, eeuwig dooretterende backtrackende meuk.

Ieder zijn meug natuurlijk, maar de gameplay vond ik een achteruitgang tov deel 1 en het script is echt niet te volgen voor een simpele ziel als ik :?
De meest waardeloze games die ik ooit heb gespeeld heb ik niet tot de laatste levels uitgespeeld. Waarom speel je waardeloze. Games tot de laatste levels? Lijkt me een vervelende bezigheid.

Zo heb ik Baldur's Gate na een uur of drie weggelegd. Facking dom spel. Of niks voor mij. Een van die twee. Maar ik ga toch niet doorspelen als het niks voor me is?

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 05-12-2024 23:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Deel 1, journey to the savage planet, was leuk , maar ben bang dat dit deel zich teveel op coop focust als ik de trailer zo bekijk. Hopelijk prima solo te doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-12-2024 23:50 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!
Sorry voor de dubbel post, ik weet gewoon dat niet iedereen het topic van Indie volgt en dit dan mist!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uYlGrxQUxweW9QVDH_pGL8PuaTM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dDsuEoRtFBVzBXAkB02gsEnf.jpg?f=fotoalbum_large

Indiana Jones and the Great Circle | Reviews
  • 5/5 - VGC
  • 5/5 - Eurogamer
  • 5/5 - GamesRadar
  • 9.5 - GamingTrend
  • 9 - IGN
  • 9 - Gamespot
  • 9 - Shacknews
  • 9 - GamingBolt
  • 8 - Game Rant
  • 7.5 - CGM
  • 7 - Noisy Pixel
  • 6 - Pure Xbox
  • 4.5/5 - Windows Central
  • 4/5 - TheGamer
  • 3.5/5 - PCMag
  • MC: 85
  • OC: 86

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Exactor it schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:37:
[...]
Zo heb ik Baldur's Gate na een uur of drie weggelegd. Facking dom spel. Of niks voor mij. Een van die twee. Maar ik ga toch niet doorspelen als het niks voor me is?
Bij sommige games loont iets langer spelen soms wel. Bij Baldurs Gate ben je na drie uur amper de character creator uit. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
JDL15 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:25:
[...]

Hmm hier kan ik mij goed in verplaatsen hoor. Zijn meerdere dingen waar je echt op kan afknappen, design keuzes waardoor je zelf als groot fan van Alan Wake 1 kan afhaken bij Alan Wake 2. Ik heb Alan Wake 1 in totaal iets van drie keer gekocht en ook enkele keren op Nightmare uitgespeeld.

Punten waar je qua gameplay op af kan haken zo ik mij kan voorstellen
1) Detective Saga in de mindroom waarbij je foto's op de juiste plek moet plakken. In het begin deed ik het nog later vergat ik het wel eens en toen kon ik ineens 40 van die fotos op het bord plakken op verschillende plekken.
2) Combat gameplay is in het begin op normaal echt onvergevelijk, ja je kan strafen en vlot heen en weer lopen maar veel tegenstanders zijn ook sneller en als ze je raken komen ze met een beetje pech in een combo en ben je snel dood. Eerste combat gedeeltes met Saga en Alan ging ik echt vaak dood. Heb ook getwijfeld om naar een lagere difficulty te gaan maar juist omdat ik het spannend wil houden niet gedaan.
3) Delen van het verhaal zijn alles behalve makkelijk. Maar dit hield mij eigenlijk wel geboeid maar kan ook anders vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
[...]

De meest waardeloze games die ik ooit heb gespeeld heb ik niet tot de laatste levels uitgespeeld. Waarom speel je waardeloze. Games tot de laatste levels? Lijkt me een vervelende bezigheid.

Wellicht omdat iemand hoopt dat het nog leuk wordt? Of omdat geld is uitgegeven en dan moet je het uitspelen ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
[...]

Omdat ik ervoor betaald heb en er ergens nog hoop in had dat het nog vetter zou worden.. Precies zoals @MetalSonic al aangaf, en mede door die "mood boards" en het backtracken op het einde (zonder spoilers te geven), dacht ik nee ik stop ermee. Het is ook wel taaie meuk hoor, mede omdat ik 1 goed vond (ook verhaaltechnisch) had ik ergens nog hoop. Kan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
MetalSonic schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:03:
[...]

Hmm hier kan ik mij goed in verplaatsen hoor. Zijn meerdere dingen waar je echt op kan afknappen, design keuzes waardoor je zelf als groot fan van Alan Wake 1 kan afhaken bij Alan Wake 2. Ik heb Alan Wake 1 in totaal iets van drie keer gekocht en ook enkele keren op Nightmare uitgespeeld.

Punten waar je qua gameplay op af kan haken zo ik mij kan voorstellen
1) Detective Saga in de mindroom waarbij je foto's op de juiste plek moet plakken. In het begin deed ik het nog later vergat ik het wel eens en toen kon ik ineens 40 van die fotos op het bord plakken op verschillende plekken.
2) Combat gameplay is in het begin op normaal echt onvergevelijk, ja je kan strafen en vlot heen en weer lopen maar veel tegenstanders zijn ook sneller en als ze je raken komen ze met een beetje pech in een combo en ben je snel dood. Eerste combat gedeeltes met Saga en Alan ging ik echt vaak dood. Heb ook getwijfeld om naar een lagere difficulty te gaan maar juist omdat ik het spannend wil houden niet gedaan.
3) Delen van het verhaal zijn alles behalve makkelijk. Maar dit hield mij eigenlijk wel geboeid maar kan ook anders vallen.
Precies 3 items die ik niet kon waarderen _/-\o_ Dat verhaal en het aanknopen van die foto's vergt ook enorm veel tijd om dat nog eens uit te pluizen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
JDL15 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:40:
[...]

Omdat ik ervoor betaald heb en er ergens nog hoop in had dat het nog vetter zou worden.. Precies zoals @MetalSonic al aangaf, en mede door die "mood boards" en het backtracken op het einde (zonder spoilers te geven), dacht ik nee ik stop ermee. Het is ook wel taaie meuk hoor, mede omdat ik 1 goed vond (ook verhaaltechnisch) had ik ergens nog hoop. Kan toch?
Ja taai kan je ook gebruiken.

De stukken van Alan euhm het is dat ik best veel horror films en games heb gespeeld en ook Max Payne maar dit is wel heel erg somber en tegen het depressieve aan. Kan mij voorstellen als sommige afhaken. Ook dat je een grote groep geesten ziet en sommige je wel aanvallen en andere niet. En dan heb ik zaklamp licht verspild aan geesten die je geen kwaad doen.

Alan Wake 1 loop je veel makkelijker doorheen terwijl je toch dingen kan verkennen. Ik zou het niet vervelend vinden als Alan Wake 3 wat meer richting Alan Wake 1 dan richting Alan Wake 2 schuift. Ik wens Remedy heel veel succes en ben benieuwd wat ze gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:04

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

G_Dragon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 07:39:
Sorry voor de dubbel post, ik weet gewoon dat niet iedereen het topic van Indie volgt en dit dan mist!

[Afbeelding]

Indiana Jones and the Great Circle | Reviews
  • 5/5 - VGC
  • 5/5 - Eurogamer
  • 5/5 - GamesRadar
  • 9.5 - GamingTrend
  • 9 - IGN
  • 9 - Gamespot
  • 9 - Shacknews
  • 9 - GamingBolt
  • 8 - Game Rant
  • 7.5 - CGM
  • 7 - Noisy Pixel
  • 6 - Pure Xbox
  • 4.5/5 - Windows Central
  • 4/5 - TheGamer
  • 3.5/5 - PCMag
  • MC: 85
  • OC: 86
Dat zijn prima cijfers. Zag op X al dat wat voorbij komen dat het meer dan een prima game schijnt te zijn. Vanaf 6 december kan je toch beginnen als je de Premium Deluxe Upgrade hebt ? Zag iets voorbij komen hier in dit topic.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik ben Alan Wake nu weer aan het spelen en vind dat moodboard echt te gek. Heerlijk detective.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24
Wellicht iets voor het andere topic, maar ik ben behoorlijk fan van Control en Alan Wake (2), maar je hebt zeker een punt dat navigatie in beide spellen erg lastig is (bij Control lijkt het op de map vrij duidelijk hoe je bij punt b moet komen, maar er is altijd wel een blokkage of je kan er alleen komen via een andere verdieping of zo waar je geen idee hebt waar daar dan weer de ingang van is, en zo).

Heb alan wake 2 laatst voor de 2e keer nog eens gespeeld, en eigenlijk de eerste levels van Alan zijn gewoon megaverwarrend. Eerst die subway inkomen en wat met je licht klooien om daar doorheen te komen, en daarna die metrotunnels was voor mij die 2e keer weer supervaag. Ook richting het eind van het spel dat oceanview-hotel met al die kamers (223 en 665 etc) is gewoon onduidelijk waar je heen moet. Dat muzieklevel was super, maar voor de rest heb ik veel meer genoten van de Saga-hoofdstukken dan die van Alan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:31:
[...]

Benieuwd of je hem binnen 24 uur op 1000GS hebt staan :Y
Haha denk het niet :P Maar heb dit weekend het rijk alleen dus denk dat ik een eindje kom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
JDL15 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:40:
[...]

Kan zeker! Je mag helemaal zelf weten of je spellen speelt die je leuk vindt of een van de meest waardeloze spellen ooit speelt. :)

@Timothy3000 ik was in één minuut klaar met de character creator. Dat is misschien tekenend voor het feit dat het geen spel voor mij is. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• L23

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
sewer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:03:
Wellicht iets voor het andere topic, maar ik ben behoorlijk fan van Control en Alan Wake (2), maar je hebt zeker een punt dat navigatie in beide spellen erg lastig is (bij Control lijkt het op de map vrij duidelijk hoe je bij punt b moet komen, maar er is altijd wel een blokkage of je kan er alleen komen via een andere verdieping of zo waar je geen idee hebt waar daar dan weer de ingang van is, en zo).

Heb alan wake 2 laatst voor de 2e keer nog eens gespeeld, en eigenlijk de eerste levels van Alan zijn gewoon megaverwarrend. Eerst die subway inkomen en wat met je licht klooien om daar doorheen te komen, en daarna die metrotunnels was voor mij die 2e keer weer supervaag. Ook richting het eind van het spel dat oceanview-hotel met al die kamers (223 en 665 etc) is gewoon onduidelijk waar je heen moet. Dat muzieklevel was super, maar voor de rest heb ik veel meer genoten van de Saga-hoofdstukken dan die van Alan.
Ow yes, dit dus precies (Ocean View hotel op het einde), daar ben ik dus afgehaakt met light bulbs switchen en de juiste weg te vinden. Zoals @MetalSonic ook al aangaf, soms vergeten dat je pas verder komt als je die moodboards afmaakt, dat irriteerde me teveel.. Daar waar ik de story van deel 1 nog prima kon volgen, dacht ik hier... :? 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
sewer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:03:

Mooi beschreven. Ik ben echt uren bezig geweest om in die subway tunnel te komen. Hier haken sowieso mensen af en daardoorheen komen door het juiste gebruik van de writing room maakte het ook verwarrend vooral in het begin. Later ga je eraan wennen.

Ik ga hem wel een tweede keer uitspelen in de nieuw game plus mode :) kijken of ik zelf alle herten beelden kan vinden en de story eindigt iets anders.

Dit is btw mijn laatste Alan Wake 2 post in dit Xbox topic

Mocht je meer dingen willen lezen/ vragen delen dan nodig ik je uit om te posten in onderstaande (waar ik nog vaak kijk)

[Multi] Alan Wake II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
justifire schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 15:14:
[...]

Series X : 1800p + Ray Traced Global Illumination @ 60fps !! :o _/-\o_
Ik ben zelf niet zo bezig met de graphics, maar wat me vooral opvalt is dat het een goed uitgewerkte game lijkt te worden. Ik speel het de komende week wel in de cloud, dat is dan volgens mij nog steeds de Series S versie. Zin in.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Ik heb de hele middag gespeeld en ben er helemaal weg van :). Dit wordt wellicht wel mijn GOTY, maar ik ben dan wel enigszins bevooroordeeld omdat het een van mijn favoriete IP’s is.

Het is moeilijk om een vergelijking te maken naar andere games. Men kan al snel denken dat het een Uncharted / Tomb Raider game is, maar dat is het absoluut niet gelukkig. Het is meer Hitman. Heb pas na een uur of 5 voor het eerst een wapen afgevuurd :)

Ben nog steeds in het eerste echte gebied en wil eigenlijk alles uitkammen voordat ik verder ga :)

Speel op very hard maar dat is prima te doen. Enige is dat je health vrij snel weg is, maar dat is alleen maar als je niet goed oplet tot nu toe. Verder is de keuze voor 1st person view in mijn optiek de juiste keuze geweest. Voelt prima hoe Machinegames dit heeft gedaan.

Vanavond maar weer snel verder!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 02-08 17:09
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:23:
Ik heb de hele middag gespeeld en ben er helemaal weg van :). Dit wordt wellicht wel mijn GOTY, maar ik ben dan wel enigszins bevooroordeeld omdat het een van mijn favoriete IP’s is.

Het is moeilijk om een vergelijking te maken naar andere games. Men kan al snel denken dat het een Uncharted / Tomb Raider game is, maar dat is het absoluut niet gelukkig. Het is meer Hitman. Heb pas na een uur of 5 voor het eerst een wapen afgevuurd :)

Ben nog steeds in het eerste echte gebied en wil eigenlijk alles uitkammen voordat ik verder ga :)

Speel op very hard maar dat is prima te doen. Enige is dat je health vrij snel weg is, maar dat is alleen maar als je niet goed oplet tot nu toe. Verder is de keuze voor 1st person view in mijn optiek de juiste keuze geweest. Voelt prima hoe Machinegames dit heeft gedaan.

Vanavond maar weer snel verder!
Ik word hier heel enthousiast van! Ik ga de komende weken een verbouwing in thuis, maar dan is t daarna een mooie uitkijk hiernaar! Dat stealth-achtige spreekt me enorm aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Mooi dat Indy goed ontvangen wordt, ik wacht wel tot dinsdag maar heb er zin in! :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Indy is een cool spel. Ik kijk zelfs de cutscenes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Exactor it schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:16:
Indy is een cool spel. Ik kijk zelfs de cutscenes. :)
Skip je die normaal in games?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Timothy3000 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:23:
[...]

Skip je die normaal in games?!
In veel games wel omdat het gemiddelde verhaal in een spel slecht is. Maar goed, ik speel ook niet vaak verhalende spellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is vrijdag, en dat betekend een nieuwe this week on Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:42:
[...]
Ik wil met alle liefde elke boss van de hele wereld leren zolang hij maar gewoon één op één durft. Bazen die vrienden meenemen, zeker oneindige, haat ik.
Nou, heel veel sterkte de komende tijd! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben net naar een nieuwe grote locatie gereisd. Wel genoeg voor vandaag :) Genieten! En volgens mij zit de game zo in elkaar dat je geen missables hebt. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Heeft iemand van jullie een pop-up gezien in de Store op de console met Yes/No-buttons? Verscheen plotseling met de focus op Yes terwijl ik op Deals wilde klikken. Pop-up natuurlijk gelijk weg; ben benieuwd waar ik eigenlijk een Yes voor heb gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:23:
Speel op very hard maar dat is prima te doen. Enige is dat je health vrij snel weg is, maar dat is alleen maar als je niet goed oplet tot nu toe.
Hou je van een uitdaging en/of zijn er achievements te halen die moeilijkheidsgraad gerelateerd zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 02-08 00:48
MartijnS72 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 23:52:
Heeft iemand van jullie een pop-up gezien in de Store op de console met Yes/No-buttons? Verscheen plotseling met de focus op Yes terwijl ik op Deals wilde klikken. Pop-up natuurlijk gelijk weg; ben benieuwd waar ik eigenlijk een Yes voor heb gegeven...
Ik dacht iets als : "geef seintje bij aanbiedingen".

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 23:52:
[...]

Hou je van een uitdaging en/of zijn er achievements te halen die moeilijkheidsgraad gerelateerd zijn?
Nee volgens mij zijn er geen achievements gekoppeld aan moeilijkheid. En wil gewoon niet door het spel vliegen omdat het te makkelijk is. Maar very hard klinkt moeilijker dan het is. Een beetje goed stealth en weten wanneer je moet dodgen en blokken is het halve werk.

——

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2024 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 december 2024 @ 23:50:
[YouTube: Official Gameplay Preview of Revenge of the Savage Planet]

Deel 1, journey to the savage planet, was leuk , maar ben bang dat dit deel zich teveel op coop focust als ik de trailer zo bekijk. Hopelijk prima solo te doen :)
Oeh, ik help mee hopen, deel 1 was super :)
Maar waarom uploadt Xbox dat in max 720p :?
Het origineel is gewoon in 4k... Ziet er een heel stuk beter uit.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Is er eigenlijk al een GOTY topic? En dan niet voor die verkiezing maar gewoon van Tweakers zelf? Benieuwd naar jullie toplijstjes, staan altijd parels in die ik zelf gemist heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:15

ilm

GOTY lijstjes zijn altijd interessant. Mag ook uit de jaaroverzichten komen, dus niet noodzakelijk enkel spellen die dit jaar zijn uitgekomen.

Elden Ring stond bovenaan in mijn jaaroverzicht. Het vreemde is dat TA 105 gespeelde uren aangeeft, en 95 uur op xbox zelf?

1. Elden Ring
2. Star Trucker (ja ja :) )
3. The Bard's tale 4

Omdat gespeelde uren natuurlijk geen beoordeling is van de kwaliteit, hierbij nog enkele interessante runner ups:
4. Jedi Survivor
6. Lords of the Fallen
7. Wasteland 3
9. Dead Island 2: absoluut de meeste positieve verrassing voor mij. Grafische ook zeer goed, het vuur knettert van men oled af in HDR bij de intro (net zoals de glinsteringen in het ijs in Forza Horizon 4).
17. Dungeons of Hinterberg: gespeelde uren niet in verhouding met hoe goed deze was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasbas
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 25-12-2024
Oke, na een rondje internet kom ik er nog niet helemaal uit.

Situatie: Sint heeft kind een XBS gegeven, aangesloten op monitor. Kind had al een bluetooth headphone (met ingebouwde mic). Sint leert net dat je die niet (zomaar) kan koppelen. :(

Optie1: speciale xbox headset kopen, duur dus no way

Optie2: Kind had nog een cheap kabel koptelefoon, nadeel geen microfoon. Die kan in de controller, volgens mij werkt dat nu als backup. In ieder geval geluid nu.

Optie3: Een USB bluetooth dongel is een optie? Daar lees ik over veel of weinig latency, versies die wel of niet compatible zijn? Werkt in game voice chat dan wel of niet?

Wat is wijsheid. Audiokwaliteit is minder belangrijk, prijs met name wel. Is de USB bluetooth dongel een reële optie of is dat alleen maar meer gedoe?
Is het het goedkoopst om bij de Action een goedkope kabel-headset-met-mic te kopen en de 3.5 jcak van de controller te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

baasbas schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:51:
Oke, na een rondje internet kom ik er nog niet helemaal uit.

Situatie: Sint heeft kind een XBS gegeven, aangesloten op monitor. Kind had al een bluetooth headphone (met ingebouwde mic). Sint leert net dat je die niet (zomaar) kan koppelen. :(

Optie1: speciale xbox headset kopen, duur dus no way

Optie2: Kind had nog een cheap kabel koptelefoon, nadeel geen microfoon. Die kan in de controller, volgens mij werkt dat nu als backup. In ieder geval geluid nu.

Optie3: Een USB bluetooth dongel is een optie? Daar lees ik over veel of weinig latency, versies die wel of niet compatible zijn? Werkt in game voice chat dan wel of niet?

Wat is wijsheid. Audiokwaliteit is minder belangrijk, prijs met name wel. Is de USB bluetooth dongel een reële optie of is dat alleen maar meer gedoe?
Is het het goedkoopst om bij de Action een goedkope kabel-headset-met-mic te kopen en de 3.5 jcak van de controller te gebruiken?
https://support.xbox.com/...onnect-compatible-headset
Deze geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor wie niet in het Indy topic komt.

Series X 1800p met lower dan Low PC quality.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 07-12-2024 16:17 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Ziet er alsnog aardig goed uit toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Mooi voor de pc spelers. Ik ben blij maandag lekker de game op de Xbox te spelen. Ziet er alsnog kneitergoed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasbas
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 25-12-2024
Dank voor de suggestie, maar ja die heb ik gezien en die bevestigde ook dat een normale bt headphone niet zomaar te koppelen is. Deze link suggereert nog met bt te verbinden op je tv, maar dat gaat niet want het is alleen een monitor. En bovendien, volgens mij is dat ook vragen om latency..

Ik ben bang dat ik een draad headset moet kopen als ik voordelig uit wil zijn.. Of een bluetooth dongel in de XBS steken. Maar de vraag daarbij is, heeft iemand daar ervaring meer? Voice chat te doen? Latency? Welke compatible welke niet? Kosten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

tuinïnen

Eventus stultorum magister

baasbas schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:01:
[...]

Dank voor de suggestie, maar ja die heb ik gezien en die bevestigde ook dat een normale bt headphone niet zomaar te koppelen is. Deze link suggereert nog met bt te verbinden op je tv, maar dat gaat niet want het is alleen een monitor. En bovendien, volgens mij is dat ook vragen om latency..

Ik ben bang dat ik een draad headset moet kopen als ik voordelig uit wil zijn.. Of een bluetooth dongel in de XBS steken. Maar de vraag daarbij is, heeft iemand daar ervaring meer? Voice chat te doen? Latency? Welke compatible welke niet? Kosten?
Mijn ervaring is dat een bekabelde headset aan de controller heel goed werkt en bijna voelt als draadloos. Bij bijv steelseries heb je prima compatible headsets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
baasbas schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:01:
[...]

Een standaard bt dongle is klote in mijn ervaring (vooral omdat je moet prutsen met instellen af en toe, dat snappen kinderen niet). Werkt prima met eentje die bij de headset zit. Maar dat zijn duurdere headsets.

Bedraad werkt alles. En de draad zit alleen tussen controller en hoofd. De controller heb je toch vast. Minimale last,maximale keuzevrijheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:26
Met 60FPS en Ray tracking, behoorlijk indrukwekkend, zelfs hoe het eruitziet op de Series S. Bethesda netjes gedaan.
Pagina: 1 ... 68 ... 101 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties