- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Series X
- Microsoft Xbox Series S
- Microsoft Xbox Wireless Controller (2020)
- WD Black
- WD
- Seagate
- WD_Black C50 Expansion Card for Xbox
- Microsoft Xbox Series S 1TB
- Microsoft Xbox Elite Wireless Controller Series 2
- Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Leuk plaatje, maar ik kan de naam van de game niet ontcijferen
Voor als je geen geintje maakt. The AltersL23 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 23:26:
[...]
Leuk plaatje, maar ik kan de naam van de game niet ontcijferen
Heb de demo een tijdje geleden al geprobeerd, want het idee sprak mij echt aan. Vond helaas het gedeelte buiten het voertuig
Geen geintje. Enige wat ik er van kon maken was The Riders. Googlen leverde niks op en het helpt ook niet dat de studio naam er niet bij staatBeakzz schreef op zondag 8 december 2024 @ 00:07:
[...]
Voor als je geen geintje maakt. The Alters![]()
Heb de demo een tijdje geleden al geprobeerd, want het idee sprak mij echt aan. Vond helaas het gedeelte buiten het voertuigniet leuk.
Haha ja nu kan ik er ook Riders in zien, maar ik wist natuurlijk al wat er stond. Lekker handige marketing dan van die studioL23 schreef op zondag 8 december 2024 @ 01:14:
[...]
Geen geintje. Enige wat ik er van kon maken was The Riders. Googlen leverde niks op en het helpt ook niet dat de studio naam er niet bij staat
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Bij mij wel, gisteren nog gespeeld.polopolo150 schreef op zondag 8 december 2024 @ 09:25:
Zag net een reclame voor Crash Team Racing voor Game Pass op Instagram, maar staat er nog niet op? 😳
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 21:49
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Chess Infinity doet mij terug denken aan Battle Chessuchiha tijntje schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:44:
En de nieuwe games van deze week:
https://www.trueachieveme...new-xbox-games-december-9
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Dat is me niet gelukt. En ook nog niet de 1.000GS, maar de story is wel klaar. Het was me toch aan avontuur, mijn GOTYjustifire schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:31:
[...]
Benieuwd of je hem binnen 24 uur op 1000GS hebt staan
Wel een aantal kleine zaken die me opvielen die ze met een patch prima kunnen oplossen. Even in spoilers, ook al zijn het geen echte spoilers, maar even voor de zekerheid.
- Af en toe heb je een companion bij je, echter in elke game praat je companion teveel. Zolang het niet story related is, moet een companion denken dat die in de wereld leeft van “A quiet place”. Gewoon je mond houden
Tevens is de movement soms vaag van je companions.
- Heb een paar keer gehad dat er wat dialogen onlogisch waren tijdens het exploreren. Herhaling ban tekst van wat ik een paar minuten daarvoor heb meegemaakt.
Deze kleine eigenaardigheden maken het spel echter niet minder. Het is een heerlijk jaren 80 avontuur waarvan er veel te weinig gemaakt worden. Zowel films als games.
Een paar tips voor mensen die hem morgen opstarten. Ook in spoilers just to be sure.
- Mocht je een gamer zijn die gewoon graag het verhaal wil spelen zonder dat je alle achievements wilt halen dan wel een collectible jager bent, dan wel gewoon niet heel veel tijd hebt. dan raad ik je aan om met name de Storyline, Fieldwork en mysterie missies te volgen. Anders kun je best wel snel verzanden in de vele collectibles die je kunt vinden wat het tempo van de game wel kan beïnvloeden. Het heeft geen invloed op de story en is ook echt optioneel.
- De game laat je op diverse manieren spelen. Je kunt volledig stealth gaan, guns en melee blazing (op easy difficulty, je hebt erg weinig ammo) maar ook een mix van stealth en “undercover” zoals ik het noem. Dat laatste heb ik voornamelijk gedaan, maar is niet verplicht. Je kunt volgens mij bijna de gehele game uitspelen in stealth, die best wel vergeeflijk is, als Indiana. zelfs op very hard. Dus kies vooral wat je zelf leuk vindt.
Voor dit weekend er klaar mee, maar deze week clean up houden voor de zaken die ik gemist heb
En dan wachten op Avowed eind februari!
Verwijderd
Voor het eerst speelde ik Fortnite vandaag en meteen met 11 kills een victory royale in solo battle royale no build. Ik had het nieuws bekeken over de game met de op 11 december uitkomende modus Ballistic die op Counter Strike en Call of Duty lijkt. Ik heb mijn nieuwe liefde gevonden.
Mijn GOTY top 3 van 2024:
1. Call of Duty - Black Ops 6
2. Microsoft Flight Simulator 2024
3. Tomb Raider I-III Remastered
Mijn GOTY top 3 speculatie van 2025:
1. Delta Force
2. Assetto Corsa - EVO
3. Project Motor Racing
Nu ga ik weer verder met gamen. Mijn vorig jaar gekochte Xbox Series X is een goeie koop geweest, want ik heb er veel op gespeeld en van genoten.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Mooi op tijd voor release morgen
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 00:19
Whatever you do, do it well.
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Soms wel echt een intens spel, heb momenten gehad waarbij het flink zweten was! Of dat het verhaal echt behoorlijk heftig was door wat er gebeurde, echt geweldig gedaan.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja.baasbas schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:51:
Is het het goedkoopst om bij de Action een goedkope kabel-headset-met-mic te kopen en de 3.5 jcak van de controller te gebruiken?
Je kan ook op zolder in je "kabel bakje" kijken of je nog van die in-ear headsetjes hebt liggen die je ooit bij een mobiele telefoon kreeg, hebt.
XBL: MRE Inc
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb in het begin wel écht moeten doorbijten, maar nu toch een 20tal uurtjes verder ben ik behoorlijk verkocht.G_Dragon schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:41:
Als je ook eenmaal een beetje goed in het verhaal van S.T.A.L.K.E.R. 2 zit dan gaat hij ook wel erg snel, zit inmiddels bij hoofdmissie 20 van de 34.
Soms wel echt een intens spel, heb momenten gehad waarbij het flink zweten was! Of dat het verhaal echt behoorlijk heftig was door wat er gebeurde, echt geweldig gedaan.
Indiana Jones zal nog eventjes moeten wachten tot ik klaar ben met Stalker .
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ik heb het item nog niet gezien, maar zijn alle settings op de XSX 'lower than pc low' of is dat voor bepaalde settings? Op YT zag ik namelijk ook dat de XSX de PC high settings zou gebruiken. Niet dat het heel veel uitmaakt, maar ik ben benieuwd. Op de XSX ziet het er namelijk nog steeds zeer goed uit! Had niet verwacht dat die game er zo uit zou zien (met RTGI) en op 60fps draait.Rivanov schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:16:
Voor wie niet in het Indy topic komt.
[YouTube: Indiana Jones and the Great Circle - PC Tech Review - Best Settings, DF Optimised + Xbox vs PC]
Series X 1800p met lower dan Low PC quality.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik kijk al behoorlijk lang F1 en toch gek genoeg heb ik met de games toch minder maar deze wel gekocht tnxG_Dragon schreef op maandag 9 december 2024 @ 09:22:
Voor wie F1 24 nog wil aanschaffen en Gamepass heeft, is het spel nu rond de €17.
F1 23 kwam 18 januari naar GP dus ik verwacht het zelfde voor 24. Persoonlijk vind ik 24 ook slechter dan 23 (trial geprobeerd), maar dat is een ander verhaal.G_Dragon schreef op maandag 9 december 2024 @ 09:22:
Voor wie F1 24 nog wil aanschaffen en Gamepass heeft, is het spel nu rond de €17.
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Dit zou zomaar de laatste prijsdrop kunnen zijn voordat ze hem zoals je zegt in Gamepass gaan gooien, daarin zou je maar zomaar eens gelijk kunnen gaan krijgenBeakzz schreef op maandag 9 december 2024 @ 12:19:
[...]
F1 23 kwam 18 januari naar GP dus ik verwacht het zelfde voor 24. Persoonlijk vind ik 24 ook slechter dan 23 (trial geprobeerd), maar dat is een ander verhaal.
[...]
Ik heb het item nog niet gezien, maar zijn alle settings op de XSX 'lower than pc low' of is dat voor bepaalde settings? Op YT zag ik namelijk ook dat de XSX de PC high settings zou gebruiken. Niet dat het heel veel uitmaakt, maar ik ben benieuwd. Op de XSX ziet het er namelijk nog steeds zeer goed uit! Had niet verwacht dat die game er zo uit zou zien (met RTGI) en op 60fps draait.
[/quote]
Het ziet er naar uit dat het allemaal vrij low staat. Maar wat maakt het uit als het er alsnog goed uit ziet?
Je kan inderdaad een veelvoud uitgeven aan een PC die er beter uit ziet. Lijkt me een logische evolutie van een 4 jaar oude console tov PC hardware die een betere RayTracing capaciteit heeft ingebouwd. Als ik het goed heb is de Series X en PS5 van de Radeon 5700XT generatie. En ik denk dat je daar zelfs geen Indiana Jones meer mee kunt starten?
Bekijk het dus zo: op de console draait het nog op hardware van die tijd en op PC AMD hardware moet je al upgraden wil je het spelen.
[ Voor 21% gewijzigd door Antigo op 09-12-2024 13:40 ]
Wees welkom als je wilt meespelen!Verwijderd schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:24:
[YouTube: My First Victory in Fortnite]
Voor het eerst speelde ik Fortnite vandaag en meteen met 11 kills een victory royale in solo battle royale no build. Ik had het nieuws bekeken over de game met de op 11 december uitkomende modus Ballistic die op Counter Strike en Call of Duty lijkt. Ik heb mijn nieuwe liefde gevonden.
Heb m net gespeeld op de XSX. Performance is strak 60fps, en grafisch ziet het er wat mij betreft prima uit. Ze hebben hun eigen engine gebouwd, niet de zoveelste Unreal Engine installment.Antigo schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:40:
Hulleman schreef op maandag 9 december 2024 @ 10:14:[/b]
[...]
Ik heb het item nog niet gezien, maar zijn alle settings op de XSX 'lower than pc low' of is dat voor bepaalde settings? Op YT zag ik namelijk ook dat de XSX de PC high settings zou gebruiken. Niet dat het heel veel uitmaakt, maar ik ben benieuwd. Op de XSX ziet het er namelijk nog steeds zeer goed uit! Had niet verwacht dat die game er zo uit zou zien (met RTGI) en op 60fps draait.
[/quote]
Het ziet er naar uit dat het allemaal vrij low staat. Maar wat maakt het uit als het er alsnog goed uit ziet?
Je kan inderdaad een veelvoud uitgeven aan een PC die er beter uit ziet. Lijkt me een logische evolutie van een 4 jaar oude console tov PC hardware die een betere RayTracing capaciteit heeft ingebouwd. Als ik het goed heb is de Series X en PS5 van de Radeon 5700XT generatie. En ik denk dat je daar zelfs geen Indiana Jones meer mee kunt starten?
Bekijk het dus zo: op de console draait het nog op hardware van die tijd en op PC AMD hardware moet je al upgraden wil je het spelen.
Het maakt inderdaad niet uit, maar ik was gewoon benieuwd omdat ik wat andere berichten had gelezen.Antigo schreef op maandag 9 december 2024 @ 13:40:
Overigens, de GPU's van de PS5 en XSX lijken meer op een Radeon 6700. Althans, daarmee test DF altijd de potentiële performance van de PS5 en XSX. Ik weet niet of de game überhaupt niet op een 5700XT werkt. Een 5700XT ondersteunt sowieso geen hardwarematige raytracing en geen idee of dat een must is om de game überhaupt op te starten.
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 09-12-2024 14:47 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Dit jaar een paar UE games aan de kanten moeten leggen omdat ze zo ruk draaien op de console.Dit[Indy] is idd een aangepaste id-Tech engine.kevlar01 schreef op maandag 9 december 2024 @ 14:41:
[...]
Heb m net gespeeld op de XSX. Performance is strak 60fps, en grafisch ziet het er wat mij betreft prima uit. Ze hebben hun eigen engine gebouwd, niet de zoveelste Unreal Engine installment.
Mijn ervaring is dat alle id-Tech engine games geweldig draaien op de console.Rage: Deze game draaide op de 360 met gemak 60fps.
Verwijderd
Bedankt voor de warme welkom. Ik speel multiplayer spellen solo, zodat ik geen rekening hoef te houden met mijn team maten. Dat vindt ik fijner werken en kan ik op mijn eigen tijden spelen zoals ik wil. Misschien zie ik jou en andere Tweakers wel in-game. Ik ben in multiplayer spellen al verschillende bekende Tweakers tegengekomen. Ik wacht momenteel op Ballistic van Fortnite. Nog twee nachtjes slapen en dan kan ik los mijn eventuele crowns halen.
Cyberpunk 2077 krijgt morgen een vier jarig jubileums update. Ik ben wel erg nieuwsgierig wat ze allemaal voor nieuws gaan brengen. Het spel heb ik met veel plezier op de PC en Xbox Series X doorspeelt.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik zag laatst de video van Digital Foundry. Is erg goed gedaan, maar inderdaad niet de stem van Harrison Ford.Wom schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:25:
Ook ik ben begonnen aan Indy. Zit er lekker in en draait als een trein. Stem lijkt ook heel erg, maar is niet Harrison Ford, toch?
Goede casting is dat dan. Is goed gedaan inderdaad.L23 schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:26:
[...]
Ik zag laatst de video van Digital Foundry. Is erg goed gedaan, maar inderdaad niet de stem van Harrison Ford.
Kunnen we nog steeds die merge "trick" doen of kan dat allemaal niet meer? Is het nu gewoon een kwestie van opnieuw GPU kiezen via Xbox voor een paar jaar en klaar of zijn er andere manieren die wel gewoon toegestaan zijn natuurlijk? Dus geen VPN stuff enzo.
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 10-12-2024 00:02 ]
Troy Baker:Dit is een grote naam in de game wereld.Wom schreef op maandag 9 december 2024 @ 22:25:
Ook ik ben begonnen aan Indy. Zit er lekker in en draait als een trein. Stem lijkt ook heel erg, maar is niet Harrison Ford, toch?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ja dat kan. De tijd dat het je duurde om deze post aan te maken had je kunnen spenderen door in Google te typen. How to turn off VRR on Xbox.Farabi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 00:01:
Ik wil dat spellen geen geforceerd VRR ondersteunen als het spel dit zelf in-game niet ondersteund. Kan ik dit uitzetten zoals op de PS5?
Misschien de vraag beter lezen voordat.je meteen reageert. Ik weet wel hoe ik dat moet doen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 01:40:
[...]
Ja dat kan. De tijd dat het je duurde om deze post aan te maken had je kunnen spenderen door in Google te typen. How to turn off VRR on Xbox.
[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 10-12-2024 08:07 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ik heb hem nog even 3 keer gelezen, maar ik lees toch echt de vraag, kan ik VRR uitzetten…Farabi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 07:57:
[...]
Misschien de vraag beter lezen voordat.je meteen reageert. Ik weet wel hoe ik dat moet doen.
Maar blijkbaar is dat toch niet je vraag. Waar ben je precies naar op zoek.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Volgens mij is zijn vraag of hij VRR op precies dezelfde manier uit kan zetten als op de PS5 ?uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:12:
[...]
Ik heb hem nog even 3 keer gelezen, maar ik lees toch echt de vraag, kan ik VRR uitzetten…
Op de PS5 heb je twee toggles voor VRR. Een toggle om VRR volledig aan of uit te zetten en een toggle om VRR aan of uit te zetten voor games die geen VRR ondersteunen. Die laatste is in feite een geforceerde VRR optie.uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:12:
[...]
Ik heb hem nog even 3 keer gelezen, maar ik lees toch echt de vraag, kan ik VRR uitzetten…
Als je geen PS5 hebt, begrijp ik dat de vraag van @Farabi onduidelijk is.
Edit: @Hulleman komt net met de verduidelijking, dank
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 10-12-2024 08:22 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ik heb een ps5Hulleman schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:22:
[...]
Op de PS5 heb je twee toggles voor VRR. Een toggle om VRR volledig aan of uit te zetten en een toggle om VRR aan of uit te zetten voor games die geen VRR ondersteunen. Die laatste is in feite een geforceerde VRR optie.
Als je geen PS5 hebt, begrijp ik dat de vraag van @Farabi onduidelijk is.
Maar als dat de vraag is kan dat niet. Er zijn vier opties.
Aan, uit, gaming only, allow YCC 4:2:2
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-12-2024 08:30 ]
Geen idee eigenlijkuchiha tijntje schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:26:
[...]
Ik heb een ps5Maar waarom zou je dit willen uitzetten bij games die dit niet ondersteunen. Krijg je dan negatieve effecten?
Misschien een domme vraag, maar waarom niet? VRR is altijd beter dan geen VRR.Farabi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 00:01:
Ik wil dat spellen geen geforceerd VRR ondersteunen als het spel dit zelf in-game niet ondersteund. Kan ik dit uitzetten zoals op de PS5?
(Je moet dan uiteraard een geschikt scherm hebben, daar gaan we maar vanuit want anders doet VRR sowieso niks)
Verwijderd
Nee hoor niet altijd beter. Wanneer ik een game heb waar ik nauwelijks verschil merk maar wel VRR flicker op mijn OLED krijg zet ik VRR mooi uit.FrankoNL schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:45:
[...]
Misschien een domme vraag, maar waarom niet? VRR is altijd beter dan geen VRR.
(Je moet dan uiteraard een geschikt scherm hebben, daar gaan we maar vanuit want anders doet VRR sowieso niks)
Is net als geforceerd hdr, ziet er misschien gelikt uit, maar doet dingen die eigenlijk niet horen in het spel. Als het officieel is ondersteund, dan heb je er profijt van op de juiste momenten.FrankoNL schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:45:
[...]
Misschien een domme vraag, maar waarom niet? VRR is altijd beter dan geen VRR.
Zie het als motion smoothing aanzetten bij films. Je krijgt zaken die niet bij het originele beeldmateriaal horen.
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 10-12-2024 08:54 ]
Nee helemaal niet... VRR doet niks anders dan je scherm refresh syncen met de frame generatie van de game. Als een game dipt naar 50 fps maar je scherm blijft op 60 Hz dan is het gestotter wat je krijgt echt niet de originele intentie van de dev.Farabi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:49:
[...]
Is net als geforceerd hdr, ziet er misschien gelikt uit, maar doet dingen die eigenlijk niet horen in het spel. Als het officieel is ondersteund, dan heb je er profijt van op de juiste momenten.
Zie het als motion smoothing aanzetten bij films. Je krijgt zaken die niet bij het originele beeldmateriaal horen.
Gamertag: FinrazielNL
oh, stomme sony. waarom geven ze de mogelijkheid om het uit te zetten. het maakt toch niet uit!Finraziel schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 09:05:
[...]
Nee helemaal niet... VRR doet niks anders dan je scherm refresh syncen met de frame generatie van de game. Als een game dipt naar 50 fps maar je scherm blijft op 60 Hz dan is het gestotter wat je krijgt echt niet de originele intentie van de dev.
maar absoluut geen zin in de discussie. wilde alleen weten of het mogelijk is om het uit te zetten. maar helaas...bedankt.
[ Voor 16% gewijzigd door Farabi op 10-12-2024 09:20 ]
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Het is dus mogelijk om het uit te zetten. Alleen heb je daar dus een extra handeling voor nodig ten opzichte van de PS5.Farabi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 09:07:
[...]
oh, stomme sony. waarom geven ze de mogelijkheid om het uit te zetten. het maakt toch niet uit!
maar absoluut geen zin in de discussie. wilde alleen weten of het mogelijk is om het uit te zetten. maar helaas...bedankt.
Beetje vreemd om de discussie zo af te kappen. Dat kan namelijk best nuttige inzichten voor iedereen opleveren. Op het eerste gezicht ben ik het eens met @Finraziel. Waarom zou je VRR uit zetten ook voor games die het niet officieel ondersteunen? Je wil dips onder de 60fps (of variabel boven 60fps) laten synchen met de refreshrate van je scherm. Dat levert de beste ervaring op.Farabi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 09:07:
[...]
oh, stomme sony. waarom geven ze de mogelijkheid om het uit te zetten. het maakt toch niet uit!
Maar als jij goede onderbouwing hebt waarom je VRR niet wil forceren, dan heeft iedereen er op het forum wellicht wat aan.
[ Voor 24% gewijzigd door Hulleman op 10-12-2024 10:21 ]
Spel eerder niet gespeeld maar ik denk dat het mij veel plezier gaat geven!
Als je last hebt van VRR flicker kan het zinvol zijn om VRR uit te schakelen. Maar geen idee of dit vaker voorkomt bij games die geen VRR ondersteunen, maar waarbij je wel VRR aan hebt staan.Hulleman schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 10:16:
[...]
Beetje vreemd om de discussie zo af te kappen. Dat kan namelijk best nuttige inzichten voor iedereen opleveren. Op het eerste gezicht ben ik het eens met @Finraziel. Waarom zou je VRR uit zetten ook voor games die het niet officieel ondersteunen? Je wil dips onder de 60fps (of variabel boven 60fps) laten synchen met de refreshrate van je scherm. Dat levert de beste ervaring op.
Maar als jij goede onderbouwing hebt waarom je VRR niet wil forceren, dan heeft iedereen er op het forum wellicht wat aan.
Dat zei ik helemaal niet, er zal best een reden voor zijn. Inderdaad kan het handig zijn als je tv er minder goed mee om gaat en wellicht zit er iets in de implementatie van Sony waardoor het b verschilt, maar wat je zei, het vergelijken met dingen als motion smoothing, dat klopt gewoon niet.Farabi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 09:07:
[...]
Ik vind het ook vreemd dat een game vrr zou moeten ondersteunen... In de basis is het iets tussen de gpu driver, hardware en scherm. Het enige wat ik me voor kan stellen aan ondersteuning in een game is het uitschakelen van een framerate cap, dus bv dat een game standaard 30 fps draait maar als je een vrr capable scherm hebt dan gaat die er af en zit hij misschien meer rond de 40. Als je dat op een 60 Hz scherm zonder vrr doet dan krijg je gehakkel.
Maar een game die probeert de 60 fps te raken maar regelmatig naar 50 zakt, die hoeft niks te doen verder qua ondersteunen van vrr. Althans, in de basis. Het zou kunnen dat er iets anders is aan de implementatie van Sony waardoor het daar anders werkt. Maar op pc bijvoorbeeld bestaat het hele concept van het ondersteunen van vrr helemaal niet, dat is niet iets wat aan de game is.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Jawel toch? Volgens mij was dat de vroegere v-synch en latere G- en Free-synch. De techniek werkt allemaal net wat anders van elkaar en zal vast verschillen van VRR, maar het doel is hetzelfde. Voorkomen van slechte framepacing door het uit synch zijn van de refreshrate van het scherm en het aantal fps wat de GPU uitstuurt.Finraziel schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 12:28:
Maar op pc bijvoorbeeld bestaat het hele concept van het ondersteunen van vrr helemaal niet, dat is niet iets wat aan de game is.
Althans, zo heb ik dat altijd geïnterpreteerd.
Edit: ik begrijp denk ik wat je zegt. Dat op de PC VRR (free/g-synch of whatever) altijd op hardware level gebeurt en niet in de game is geprogrammeerd. Blijkbaar is dat op de PS5 dan wel eens het geval.
[ Voor 14% gewijzigd door Hulleman op 10-12-2024 13:13 ]
Bij goed geïmplementeerde VRR maakt het ook niet uit.Farabi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 09:07:
[...]
Zie pc.
Vsync is andersom, de gpu wacht op de refresh van de monitor voordat die een nieuwe frame gaat maken. Effectief betekent dat dat de framerate beperkt wordt tot je refreshrate of een deler daarvan.Hulleman schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:11:
[...]
Jawel toch? Volgens mij was dat de vroegere v-synch en latere G- en Free-synch. De techniek werkt allemaal net wat anders van elkaar en zal vast verschillen van VRR, maar het doel is hetzelfde. Voorkomen van slechte framepacing door het uit synch zijn van de refreshrate van het scherm en het aantal fps wat de GPU uitstuurt.
Althans, zo heb ik dat altijd geïnterpreteerd.
Edit: ik begrijp denk ik wat je zegt. Dat op de PC VRR (free/g-synch of whatever) altijd op hardware level gebeurt en niet in de game is geprogrammeerd. Blijkbaar is dat op de PS5 dan wel eens het geval.
Gsync was de eerste implementatie en had in eerste instantie eigen hardware van Nvidia in de monitor nodig (daarom was het ook duur). Freesync en gsync compatible van tegenwoordig zijn effectief eigenlijk hetzelfde als vrr, alleen wat details verschillen.
Maar inderdaad, mijn punt was dat het in de driver en de hardware zit, niet in de game.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles

- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Ik kijk vrijdag wel gewoon de losse trailers, de show zelf is één grote aanfluiting.uchiha tijntje schreef op woensdag 11 december 2024 @ 12:08:
Donderdag nacht vindt trouwens de Gameawards plaats. Begint volgens mij om half 2, dus dat wordt op vrijdag er door heen skippen voor de trailers
Met al die ontzettend goede reviews krijg ik ook plots zin om de films eerst terug te zien voor ik aan de MachineGames versie begin in de kerstvakantie. Heeft Indiana Jones al 4K HDR remasters? (of extended edities)
Als ik me niet vergis staan ze in 4k dolby vision op Disney plus. Dat is althans mijn herinnering, heb geen Disney plus meer dus kan het niet checken. Er zijn in ieder geval wel remastered versies. De Blu rays kun je kopen (zijn wel idioot duur) bij de bekende sites.ilm schreef op woensdag 11 december 2024 @ 14:00:
Niet zeker of dit al gepost is (zoekfunctie levert niets op voor videos):
[YouTube: I strongly recommend: Indiana Jones and The Great Circle (Review)]
Met al die ontzettend goede reviews krijg ik ook plots zin om de films eerst terug te zien voor ik aan de MachineGames versie begin in de kerstvakantie. Heeft Indiana Jones al 4K HDR remasters? (of extended edities)
Edit: omdat niemand het lijkt op te vallen (
[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 11-12-2024 14:20 ]
Er wordt ook gameplay van Borderlands 4 getoond is gemeld door Randy Pitchford!uchiha tijntje schreef op woensdag 11 december 2024 @ 12:08:
Donderdag nacht vindt trouwens de Gameawards plaats. Begint volgens mij om half 2, dus dat wordt op vrijdag er door heen skippen voor de trailers
https://playsense.nl/6070...stelen-op-de-game-awards/
Alleen de meest recente film staat op Disney+, de rest staat op SkyShowtime. Van het weekend de eerste twee films weer eens gekeken.Exactor it schreef op woensdag 11 december 2024 @ 14:19:
[...]
Als ik me niet vergis staan ze in 4k dolby vision op Disney plus. Dat is althans mijn herinnering, heb geen Disney plus meer dus kan het niet checken. Er zijn in ieder geval wel remastered versies. De Blu rays kun je kopen (zijn wel idioot duur) bij de bekende sites.
Edit: omdat niemand het lijkt op te vallen () , het nieuwe spel is echt gaaf. Zit heel veel humor in en het speelt heerlijk weg.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
En schijnbaar ook beelden van de nieuwe game van de makers van It takes two. Daar ben ik erg benieuwd naarPdeBie schreef op woensdag 11 december 2024 @ 14:24:
[...]
Er wordt ook gameplay van Borderlands 4 getoond is gemeld door Randy Pitchford!
https://playsense.nl/6070...stelen-op-de-game-awards/
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles

https://www.dealabs.com/m...st-berserker-khazan-59763
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
SECRET LEVEL is a new adult animated anthology series featuring original stories set within the worlds of some of the world’s most beloved video games. From the creative minds behind LOVE, DEATH + ROBOTS, each of the 15 episodes is a celebration of games and gamers.
Heb zelf de eerste twee gezien (duren 10 minuten tot 20). Zijn leuk
De afleveringen zijn:
-Dungeons and Dragons
-Sifu
-New World
-Unreal Tournament
-Warhammer 40.000
-Pacman
-Crossfire
-Armored Core
De overige 7 afleveringen komen eind deze week uit.
[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-12-2024 17:46 ]
Maar gelukkig wel netjes een offline update beloofd, we zullen zien.
Trouwens, werkt bij jullie goed het streamen van je eigen xbox:
Xbox series x via bedraad kabel.
Telefoon met de xbox app via wifi 5ghz naar de xbox dus local play, hapert of verliest mega vaak de verbinding.
Als ik speel via de telefoon met game pass ultiamte en dan cloud gaming dan heb ik geen hapering of problemen.
Wat kan hier het issue zijn?
WIFI tests gedaan en goede verbinding lijkt echt iets met xbox protocol en de app tussen phone en xbox?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Blijf het bizar vinden hoeveel toffe games in de game pass komen. Dit kan echt heel makkelijk uit zojustifire schreef op woensdag 11 december 2024 @ 15:18:
The First Berserker Khazan release 27 Maart 2025 (Game Pass Day One)![]()
https://www.dealabs.com/m...st-berserker-khazan-59763
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
ik stond er van te kijken hoeveel korting ik kreeg voor sommige AAA-spellen. (90% korting)
Ik zie op Xbox ook het GP logo staan. Hoe kan ik 100% zeker weten dat ik de game wel/niet heb gekocht? Door de order history bladeren gaat mega lang duren met hoe traag dat gaat.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Ga na de gamepass library en als je de game ooit hebt gekocht staat er als het goed is “owned” bij.devilsnight schreef op woensdag 11 december 2024 @ 23:46:
Ik zag dat Forza Horizon 4 spoedig niet meer beschikbaar zal zijn om te kopen en ik zie mooie deals op Eneba. Maar wanneer ik de code invoer zegt ie dat ik de game al heb, maar ik heb de game zelf nooit gekocht aangezien het vanaf dag 1 in de Game Pass zat, toch?
Ik zie op Xbox ook het GP logo staan. Hoe kan ik 100% zeker weten dat ik de game wel/niet heb gekocht? Door de order history bladeren gaat mega lang duren met hoe traag dat gaat.
Dit staat er bij mij voor bijvoorbeeld Celeste.
:strip_exif()/f/image/DwvVqf6M6rKjKLmaYVpSDiFv.jpg?f=fotoalbum_large)
Snap verder alleen niet waarom die aangeeft dat ik Chivalry 2 heb, want die heb ik nooit gekocht
En wellicht is die Eneba code dubbel gebruikt? Geen idee hoe dat precies werkt.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-12-2024 23:57 ]
Yep, er staat owned hier ook. Shit. Wat een tjappie ben ik ook. Dan ben ik het vergeten of sharing buddy heeft hem gekocht. Helaas kan ik de code niet meer refunden. Ook al is ie niet redeemed verder.uchiha tijntje schreef op woensdag 11 december 2024 @ 23:54:
[...]
Ga na de gamepass library en als je de game ooit hebt gekocht staat er als het goed is “owned” bij.
Dit staat er bij mij voor bijvoorbeeld Celeste.
[Afbeelding]
Snap verder alleen niet waarom die aangeeft dat ik Chivalry 2 heb, want die heb ik nooit gekocht
En wellicht is die Eneba code dubbel gebruikt? Geen idee hoe dat precies werkt.
Wel vreemd idd van Chivalry, zou het een fout kunnen zijn? Start ie wel goed op?
[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 12-12-2024 00:12 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Snel spelen dan!uchiha tijntje schreef op woensdag 11 december 2024 @ 23:54:
[...]
Spel is hilarisch

- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Seagate
- WD Black
- Microsoft Xbox
- WD
- Microsoft
Blijkbaar heb ik hem dus wel ooit gekocht… en maar een uurtje gespeeld. Vandaar dat ik het niet meer wist
Waar Kan je dit het best halen momenteel?
Ziin de bugs en drops gefixed?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- WD Black
- WD
- Seagate
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Consoles
Als die in de sale is zou ik hem in de sale halen.R.G schreef op donderdag 12 december 2024 @ 08:16:
Is star wars outlaws nog aan te raden,want nu in sale?
- G_Dragon
- Microsoft
- Microsoft Xbox
- Seagate
- WD Black
- Game-accessoires
- WD
- Consoles
- Gamecontrollers
Er zijn wel flink wat updates geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel sinds 10 september niet meer heb gespeeld. Maar voor al die updates heb ik ontzettend genoten van het spel, weinig vervelende bugs enz tegen gekomen.R.G schreef op donderdag 12 december 2024 @ 08:16:
Ik zou lekker wachten tot hij in Gamepass belandt. Aardige game, maar geen hoogvlieger.R.G schreef op donderdag 12 december 2024 @ 08:16:
Als Star Wars fan vond ik vooral dat de sfeer heel goed was. Grafisch vond ik hem verder wel teleurstellend, maar in de aanbieding zeker een prima aankoop. Moet de DLC nog spelen en heb nog een aantal side quests open staan. Maar eerst weer verder met Indiana JonesG_Dragon schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:05:
[...]
Er zijn wel flink wat updates geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel sinds 10 september niet meer heb gespeeld. Maar voor al die updates heb ik ontzettend genoten van het spel, weinig vervelende bugs enz tegen gekomen.
Zeker! Ik had er ook wel zin in om ze weer eens te kijken door de game (al speel ik die wel nu al).ilm schreef op woensdag 11 december 2024 @ 14:00:
Niet zeker of dit al gepost is (zoekfunctie levert niets op voor videos):
[YouTube: I strongly recommend: Indiana Jones and The Great Circle (Review)]
Dus heb ze aan mijn "vakantie film server" toegevoegd en ze zijn allemaal in 4K Remaster "beschikbaar", inclusief HDR en Dolby Atmos
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb er een maandje Ubisoft+ voor genomen en mij prima vermaakt (72 uur zag ik onlangs), los kopen zou ik persoonlijk niet doen, het is geen game die je na het uitspelen nog een keertje gaat aanraken schat ik zo in, tenzij de losse game inmiddels goedkoper is dan een maandje Ub+ natuurlijk.R.G schreef op donderdag 12 december 2024 @ 08:16:
Was mijn meest gespeelde game uit het overzicht, verstand op nul en gaan (met de nodige battle cries uiteraard)
Nog steeds mijn go to game of gewoon ff los te gaan
Btw ik speelde gistern een game was gewoon omgevallen Onder het gamen slapen op de bank werdt 5:00 wakker en moest naar werk om 7:00 wat een crazy morgen.
Jullie dit ook gehad?
Avatar en star wars uit te spelen in een week in Xmas? WeekDonstil schreef op donderdag 12 december 2024 @ 10:34:
[...]
Ik heb er een maandje Ubisoft+ voor genomen en mij prima vermaakt (72 uur zag ik onlangs), los kopen zou ik persoonlijk niet doen, het is geen game die je na het uitspelen nog een keertje gaat aanraken schat ik zo in, tenzij de losse game inmiddels goedkoper is dan een maandje Ub+ natuurlijk.
Wat als ik Ubisoft Neem op Xbox kunnen alle gebruikerd Dan spelen of alleen ik ?R.G schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:00:
[...]
Avatar en star wars uit te spelen in een week in Xmas? Week
Tuurlijk, gewoon Koffie, redbull, of coke en je haalt het wel.R.G schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:00:
[...]
Avatar en star wars uit te spelen in een week in Xmas? Week
Ik had dit gisteren nietR.G schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:00:
Btw ik speelde gistern een game was gewoon omgevallen Onder het gamen slapen op de bank werdt 5:00 wakker en moest naar werk om 7:00 wat een crazy morgen.
Jullie dit ook gehad?
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 12-12-2024 13:17 ]
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties