Acties:
  • 0 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 10:11
Als je naar de MM site gaat lijkt alles inmiddels wel zo'n beetje weg te zijn ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:14
Iemand als Xcloud op de Amazon Firestick aan de gang?

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verityn
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Sjalabert schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 09:16:
Iemand als Xcloud op de Amazon Firestick aan de gang?
Ook wel benieuwd hiernaar. Zijn er overigens nog andere devices naast de Firestick die dit toelaten? Apple TV, Chromecast with Google tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verityn schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 10:10:
[...]

Ook wel benieuwd hiernaar. Zijn er overigens nog andere devices naast de Firestick die dit toelaten? Apple TV, Chromecast with Google tv?
Volgens mij niet. Samsung heeft wel op sommige tv’s de gamepass app.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:22
Finraziel schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:01:
[...]

Ah dan ben je wel al verder dan ik dacht. Je kunt ook altijd gewoon op de bonnefooi de kaart gaan verkennen. Wel handig om regelmatig te saven want er zitten een paar erg gevaarlijke beesten in NV, maar verder kan er niet zoveel mis gaan en wie weet wat je tegenkomt :)
Wat betreft de (iets minder directe en dodelijke) route naar NV (ik zet het voor de zekerheid in een spoilerblok)
spoiler:
Je hebt ED-E dus je bent in dat eerste stadje geweest, ben je ook wat verder naar het zuiden bij de NCR geweest en daar wat quests opgepikt? Stukje naar het oosten met de andere partij gespeeld? :P In Novac wat quests, vlak voor novac zit geloof ik een ranger station waar je een quest kan doen, je hebt repcon een stukje ten westen van novac, ten noorden van Novac en iets naar het oosten kom je de NCR weer tegen terwijl je iets naar het westen een companion op kan pikken die weer van een andere faction komt...

Als dit je niks zegt zou ik inderdaad die route nog eens terugwandelen en kijken wat je gemist hebt :)
Het saven was me vrij snel duidelijk, haha en zelfs dan maak ik nog wel eens foutjes |:(
Ik heb al flink wat dorpjes kunnen verkennen. De tekst uit je spoiler blok komt me dan ook wel bekend voor. Hmmm, denk dat ik toch nog maar eens rond ga neuzen in wat dorpjes naar quests en ook opzoek ga naar nieuwe gebieden.
Ht87 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:51:
[...]

Rechtsboven in de map naar de boomers zoeken is wel erg leuk en een goede uitdaging. Leuke quests daar!
DLCs zijn ook erg goed!
Oke, dat klinkt goed. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:27
verityn schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 10:10:
[...]

Heb de app in het verleden weleens gesideload op een Android tv box.
Werkte toen redelijk goed.
Maar kon niet wennen aan de lange laadtijden :+

En nu met XSS helemaal niet meer nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

R.G

Bug ontdekt denk ik kan iemand het verifieren?

Context:
Via telefoon Remote play naar Xbox series x

Spel aan spelen, zomaar connection lost reconnected maar Dan met een ander account dan spelers account.

Ik druk home selecteer de juiste spelers/ account maar game accepteeert game input niet meer.
Zelfs als ik fysiek achter de console ga zitten en Dan controller pak juiste account selecteer.

45 min verzamelen in een game lost..

Is dit bekend en of waar moet ik het melden?

Ook de disconnect reconnect is vreemd, zit op 5ghz en connectie was altijd goed en full wifi strength maar toch disconnects. Hoe kan ik dit uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:47
R.G schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:58:
Bug ontdekt denk ik kan iemand het verifieren?

Context:
Via telefoon Remote play naar Xbox series x

Spel aan spelen, zomaar connection lost reconnected maar Dan met een ander account dan spelers account.

Ik druk home selecteer de juiste spelers/ account maar game accepteeert game input niet meer.
Zelfs als ik fysiek achter de console ga zitten en Dan controller pak juiste account selecteer.

45 min verzamelen in een game lost..

Is dit bekend en of waar moet ik het melden?

Ook de disconnect reconnect is vreemd, zit op 5ghz en connectie was altijd goed en full wifi strength maar toch disconnects. Hoe kan ik dit uitzoeken?
Het is wat lastig om te volgen wat je vraagt omdat je af en toe woorden weglaat en uit het niets in andere talen spreekt. Af en toe een punt plaatsen kan ook helpen.

Vraag je nou waarom je voortgang niet opgeslagen is nadat je met een andere account hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Exactor it schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:18:
[...]

Het is wat lastig om te volgen wat je vraagt omdat je af en toe woorden weglaat en uit het niets in andere talen spreekt. Af en toe een punt plaatsen kan ook helpen.

Vraag je nou waarom je voortgang niet opgeslagen is nadat je met een andere account hebt gespeeld?
Ah oke,

Wanneer ik met remote spelen op de Xbox de verbindig verlies. Dan accepteren de games bij een reconnect geen input meer.

Dus bij herverbinden kan de game niet meer gespeeld worden omdat de controlller of input van de remote zijde niet meer werkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aangezien ik in bloedvorm moet blijven terwijl mijn biljoenen gold betalende klanten voetbal moeten kijken maar weer even een oefenronde gedaan https://www.xbox.com/play/media/XCHzT3CLcF

En ook maar even een tormented boss “geprobeerd” https://www.xbox.com/play/media/PACm3cLFjE

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skull and Bones voor een tientje opgepikt op Amazon van de week. Best aardige game! Dat varen en de battles zijn erg leuk. Jammer dat je alleen steeds aan land moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de games van deze week:

https://www.trueachievements.com/news/new-xbox-games-july-8

Na een klein beetje een dry spell in de maand juni / juli beginnen de games waar ik naar uit kijk zich mooi op te stapelen de komende maanden :)

Te beginnen deze week met Neon White!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Timothy3000 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 10:18:
Skull and Bones voor een tientje opgepikt op Amazon van de week. Best aardige game! Dat varen en de battles zijn erg leuk. Jammer dat je alleen steeds aan land moet.
digitale key? en is die er nog? welke amazon

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op zondag 7 juli 2024 @ 13:05:
[...]

digitale key? en is die er nog? welke amazon
Fysiek, NL maar inmiddels al een paar dagen op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
Lilith is neer met veel dank aan Lord @justifire Nu nog drie leveltjes en Diablo is klaar.

[ Voor 29% gewijzigd door Exactor it op 07-07-2024 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kende hem niet dus even opgezocht wat het voor game was.

Dus aanvullinkje, het is een ouderwetse bullet hell Shoot ’m up.

Met andere woorden. Chaos! :P

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-07-2024 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 07:51
uchiha tijntje schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:50:
[...]

Ik kende hem niet dus even opgezocht wat het voor game was.

Dus aanvullinkje, het is een ouderwetse bullet hell Shoot ’m up.

[Video: CYGNI: All Guns Blazing Gameplay]

Met andere woorden. Chaos! :P
Ik ga altijd wel goed op dit soort games :9

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Video aan het kijken... "hmm, gaat over gevechtsvliegtuigen?" ... "Oh, maar we moeten nu eerst naar cute chick kijken"... "Oh nee, ze gaat zich omkleden, here we go..." ... "hmm nee ze houden het toch vrij cla... Nee, nee sorry, het is toch assy, niet classy" :+

Game ziet er wel cool uit :)
Hoop dat het een beetje richting Sky Force gaat meer dan die echte japanse bullet hells want dat is me meestal wat te hardcore.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ik moest even opzoeken wat voor soort game dit is. Het is een spel met smurfen. Ik ga altijd wel goed op dit soort spellen! Bedankt voor het delen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:10:
[...]

Ik moest even opzoeken wat voor soort game dit is. Het is een spel met smurfen. Ik ga altijd wel goed op dit soort spellen! Bedankt voor het delen. :+
Kon je nou niet even de moeite nemen om een gameplay trailertje bij je bericht te posten ? :P })

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 8 juli 2024 @ 23:54:
[...]

Kon je nou niet even de moeite nemen om een gameplay trailertje bij je bericht te posten ? :P })
Vond dat ook wel matig.

Maar dan doe ik het wel:

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-07-2024 00:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:15
MS kan toch zelf met zo'n stick komen incl een xbox controller en 3 maanden gratis gamepass, is meteen $$$ voor ms.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:57
Amaze86 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:55:
[...]

MS kan toch zelf met zo'n stick komen incl een xbox controller en 3 maanden gratis gamepass, is meteen $$$ voor ms.
Die plannen waren er ook, maar daar zijn ze vanaf gestapt.

nieuws: Microsoft wijzigt koers met werk aan dongle voor Xbox Cloud Gaming op tv

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:55:
[...]

Waarom nieuwe hardware introduceren als je ook op bestaande hardware je service kan aanbieden die al miljoenen mensen in huis hebben.

De software / service is hetgeen waar men op verdient. Niet de hardware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-09 11:35
uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 13:01:
[...]

Waarom nieuwe hardware introduceren als je ook op bestaande hardware je service kan aanbieden die al miljoenen mensen in huis hebben.

De software / service is hetgeen waar men op verdient. Niet de hardware.
Het fijne van Stadia was destijds dat de chromecast ultra perfect afgestemd was op gamen. Inpluggen, verbinden en spelen binnen het eigen ecosysteem. Dat had een reden kunnen zijn om nieuwe hardware te introduceren zodat je nieuwe of casual gamers kunt aantrekken in je ecosysteem op hardware die ook daadwerkelijk waarmaakt wat je wil verkopen (vloeiend gamen via streaming bv). Waarschijnlijk zal de markt te klein zijn nog (zie het neergaan van Stadia), maar het idee is an sich niet zo slecht.

[ Voor 6% gewijzigd door Ht87 op 09-07-2024 13:35 . Reden: Typo & aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ht87 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 13:33:
[...]

Het fijne van Stadia was destijds dat de chromecast ultra perfect afgestemd was op gamen. Inpluggen, verbinden en spelen binnen het eigen ecosysteem. Dat had een reden kunnen zijn om nieuwe hardware te introduceren zodat je nieuwe of casual gamers kunt aantrekken in je ecosysteem op hardware die ook daadwerkelijk waarmaakt wat je wil verkopen (vloeiend gamen via streaming bv). Waarschijnlijk zal de markt te klein zijn nog (zie het neergaan van Stadia), maar het idee is an sich niet zo slecht.
Het idee is idd niet slecht. Maar precies wat je zegt. Als het een nieuw product is moet iedereen nieuwe hardware kopen specifiek voor die functie waardoor enerzijds de drempel hoger is en anderzijds er dus nog geen enkele userbase is.

Mensen die geïnteresseerd zijn om zo’n streaming device van Xbox te kopen kunnen voor een kleine meerprijs al snel een Series S aanschaffen.

De doelgroep voor streaming vind je veel sneller door een markt aan te boren die al veel “users” heeft. Niet door een nieuw product proberen te slijten. Mensen zijn over het algemeen geen liefhebbers van versnippering in devices. En willen liever meer functionaliteiten op bestaande devices die ze al kennen en hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-07-2024 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 16:53:
[...]

Het idee is idd niet slecht. Maar precies wat je zegt. Als het een nieuw product is moet iedereen nieuwe hardware kopen specifiek voor die functie waardoor enerzijds de drempel hoger is en anderzijds er dus nog geen enkele userbase is.

Mensen die geïnteresseerd zijn om zo’n streaming device van Xbox te kopen kunnen voor een kleine meerprijs al snel een Series S aanschaffen.

De doelgroep voor streaming vind je veel sneller door een markt aan te boren die al veel “users” heeft. Niet door een nieuw product proberen te slijten. Mensen zijn over het algemeen geen liefhebbers van versnippering in devices. En willen liever meer functionaliteiten op bestaande devices die ze al kennen en hebben.
Ja de series s was ook mijn alternatief voor Stadia destijds haha!
We gaan zien met Amazons Luna of de markt voor game-streaming wat opgeschud gaat worden.

Om terug te komen op de streaming hardware: Ik vermoed overigens dat het voor Microsoft ook niet goed mogelijk is geweest om wereldwijd te garanderen dat via een losse streamingsdevice goed gegamed kan worden. Google had met Stadia al een onwijs datanetwerk liggen waarop de latency zo laag mogelijk kon worden binnen hun ecosysteem. Bij Luna vind ik dat dit nog niet in de buurt komt van wat Stadia had en ook Microsoft noemt het streamen nog altijd een beta omdat het niet (altijd) vloeiend werkt. Een extra reden om het device te cancellen omdat het anders backfired op het merk Xbox/Microsoft als het niet werkt maar toch betaald hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Ht87 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 18:03:
[...]

Ja de series s was ook mijn alternatief voor Stadia destijds haha!
We gaan zien met Amazons Luna of de markt voor game-streaming wat opgeschud gaat worden.

Om terug te komen op de streaming hardware: Ik vermoed overigens dat het voor Microsoft ook niet goed mogelijk is geweest om wereldwijd te garanderen dat via een losse streamingsdevice goed gegamed kan worden. Google had met Stadia al een onwijs datanetwerk liggen waarop de latency zo laag mogelijk kon worden binnen hun ecosysteem. Bij Luna vind ik dat dit nog niet in de buurt komt van wat Stadia had en ook Microsoft noemt het streamen nog altijd een beta omdat het niet (altijd) vloeiend werkt. Een extra reden om het device te cancellen omdat het anders backfired op het merk Xbox/Microsoft als het niet werkt maar toch betaald hebt.
Ja, en je moet je klantenservice flink uitbreiden omdat mensen echt oelewappers zijn als het om wifi/netwerken gaat. Beter laat je amazon en nvidea alle domme vragen beantwoorden voordat de gamepass app überhaupt geopend is. Scheelt een hoop tijd en retourzendingen omdat mensen niet snappen wat ze doen.

Overigens ben ik nog niet om als het om in huis gamestreamen gaat. Ik zie er weinig voordelen aan boven een eigen apparaat dat de spellen afdraait. Maar goed, ik ben boven de veertig. Nieuwe dingen worden niet voor mij bedacht maar voor mijn kinderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Xbox Game Pass Ultimate gaat duurder worden en er komt een Xbox Game Pass Standard. In Nederland en België 17.99 voor de Ultimate. Xbox Game Pass Standard krijgt dan geen Day 1 games. Simpel uitgelegd is het een Xbox Game Pass Console maar dan met Xbox Live erin. De oude console only abo kan je dan na 10 juli niet meer bestellen.

https://www.theverge.com/...ase-standard-subscription

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 00:17
@polopolo150 Ik denk dat de volgende 2 documenten genoeg zeggen.

Dit zit erin

Dit kost het

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
polopolo150 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 03:24:
Xbox Game Pass Ultimate gaat duurder worden en er komt een Xbox Game Pass Standard. In Nederland en België 17.99 voor de Ultimate. Xbox Game Pass Standard krijgt dan geen Day 1 games. Simpel uitgelegd is het een Xbox Game Pass Console maar dan met Xbox Live erin. De oude console only abo kan je dan na 10 juli niet meer bestellen.

https://www.theverge.com/...ase-standard-subscription
3 euro duurder dus voor de ultimate versie. Die is nu 14,99. Dat valt mij wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:08
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 07:50:
[...]

3 euro duurder dus voor de ultimate versie. Die is nu 14,99. Dat valt mij wel mee.
3 euro valt mee, maar de beperkingen aan standard is toch wel opvallend .

[ Voor 6% gewijzigd door maghribier op 10-07-2024 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
he bah. Ik was juist voor de goedkoopste gegaan (wel library, maar geen online), omdat ik toch amper online speel.
Wordt nu dus een stukje duurder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Froggle schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 07:48:
@polopolo150 Ik denk dat de volgende 2 documenten genoeg zeggen.
Nou daar ben ik niet zo zeker van hoor.
Heb nog geprobeerd om er een gameplay trailer van op te zoeken maar die heb ik helaas niet kunnen vinden.
Zo zullen sommigen hier nog steeds in het duister blijven tasten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:36
maghribier schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 09:05:
[...]

3 euro valt mee, maar de beperkingen aan standard is toch wel opvallend .
Is toch wel een 20% verhoging... Ik vind het best veel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
PdeBie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:17:
he bah. Ik was juist voor de goedkoopste gegaan (wel library, maar geen online), omdat ik toch amper online speel.
Wordt nu dus een stukje duurder.
Als je die laat verlengen, verandert er niks. :) Alleen kan je het niet meer opnieuw krijgen na 10 juli als je het besluit op te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb mijn One S, die we als mediabox gebruiken, gesunset voor een Series S. Mijn Series X heeft me toch wel laten wennen aan de SSD snelheden en dat werd bij de One S in toenemende mate een irritatie.

Valt me op hoe klein dat ding is :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:59
Palindrome schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:29:
[...]

Is toch wel een 20% verhoging... Ik vind het best veel.
Ik vind het ook best prijzig, daarom net nog maar even weer wat gestapeld voor het ultimate abo, voor omgerekend 7,50 per maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:26

Oekol

waka waka hey hey

Tweedehands een Xbox elite series X controller kopen zonder bon maar wel nog met garantie via serienummer.

Als je dan garantie wilt claimen doordat er een knop weigert, heb je dan een bon nodig?

Wilde de vraag stellen aan de klantenservice maar dat is echt een crime om daar een vraag te stellen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:
Tweedehands een Xbox elite series X controller kopen zonder bon maar wel nog met garantie via serienummer.

Als je dan garantie wilt claimen doordat er een knop weigert, heb je dan een bon nodig?

Wilde de vraag stellen aan de klantenservice maar dat is echt een crime om daar een vraag te stellen.
Als je de controller in je account hebt staan en daar staat dat je er garantie op hebt, dan heb je geen bon nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Finraziel schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:29:
[...]

Als je de controller in je account hebt staan en daar staat dat je er garantie op hebt, dan heb je geen bon nodig.
Oké maar dat kan altijd als je de controller hebt. Gewoon met het serienummer toevoegen. Kan me namelijk herinneren dat ik mijn aankoopbon wel moest uploaden de vorige keer.

Ben nu namelijk aan het twijfelen of een tweedehands elite series x 2 te kopen met eventueel garantie zonder bon of een PowerA FUSION Pro 3 met twee jaar garantie.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 00:17
Oekol schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:58:

Onlangs nog de Elite controller opengetrokken. Goed te doen. Mechanische onder de betreffende knoppen (bumpers in mijn geval) schoongemaakt, en doet het weer helemaal prima. :)

Ik heb ondertussen al 3-4 keer een Elite controller geruild in de winkel na een mankement, maar was ondertussen ook weer door de garantie gelopen. Maar als dat dus ingewikkeld zit, kun je ‘m misschien beter zelf fixen.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Froggle schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 01:09:
[...]

Onlangs nog de Elite controller opengetrokken. Goed te doen. Mechanische onder de betreffende knoppen (bumpers in mijn geval) schoongemaakt, en doet het weer helemaal prima. :)

Ik heb ondertussen al 3-4 keer een Elite controller geruild in de winkel na een mankement, maar was ondertussen ook weer door de garantie gelopen. Maar als dat dus ingewikkeld zit, kun je ‘m misschien beter zelf fixen.
Zelfde hier.
Drie keer voor garantie geweest in twee jaar tijd.
Twee maanden terug een haperende RB, buiten de garantie, faceplate eraf gewipt, paar spuitjes WD40 contactspray en loopt sindsdien weer als een zonnetje.
Besef mij dat ik ondanks alle ellende dat ding dus al best lang (dagelijks) gebruik :)
Dat gezegd hebbende, een V3 zou zeker welkom zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oekol schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:26:
[...]

Oké maar dat kan altijd als je de controller hebt. Gewoon met het serienummer toevoegen. Kan me namelijk herinneren dat ik mijn aankoopbon wel moest uploaden de vorige keer.

Ben nu namelijk aan het twijfelen of een tweedehands elite series x 2 te kopen met eventueel garantie zonder bon of een PowerA FUSION Pro 3 met twee jaar garantie.
Een van mijn eerdere elites kon dat niet bij (twijfel nou of dat de 1 of mijn eerste 2 was), die heb ik toen als de controller van een console moeten aanmelden (vreemd genoeg want ze verkopen die helemaal niet samen). Volgens mij heb je alleen een bon nodig als hun systeem niet al zegt dat er nog garantie op zit. Bijvoorbeeld als een product vrij lang in de winkel gelegen heeft waardoor de standaard marge die zij aanhouden niet genoeg is om de echte verkoopdatum te dekken of als een product niet zelfstandig in die lijst kan staan (volgens mij bij gewone controllers ook het geval).

Maar hou er sowieso rekening mee dat de verkoper wel goed het product uit zijn account moet halen voordat jij het kunt registreren, dus als het belangrijk voor je is moet die wel een beetje betrouwbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Iemand ervaring met PowerA FUSION Pro 3?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cc0NyoFRRtpyVPcNf-9XAkhls7Q=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Skjv1I16OfVIgt4y3j6cq1Ra.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rMcLlubPI5BP3rEKrl_YqDSk_RM=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/rjknNFEmdKF9iRewJJWhWxNo.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j-NiZ9ktaFDENTbT0MJYTgwmPMQ=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/uz6eyTYoSYuBdQNFu9xvPrQ2.webp?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooie week van launches. Tchia, Neon White, Dungeons of Hinterberg, Flintllock. Totaal bedrag van circa 110 euro… maar komen ook allen in Gamepass.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-07-2024 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen Neon White spreekt me aan deze maand. Tchia al gespeeld op Playstation en die vond ik niet zo boeiend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb hem besteld en ga vanavond Warzone testen er mee. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

The marketing plans for Microsoft regarding its Xbox consoles could be changing in a major way. In the latest edition of Tom Warren’s “The Notepad” newsletter, the push to sell Xbox consoles in Europe and other regions could be going the way of the dodo bird.

According to a “tip” Warren received, Microsoft will reportedly stop marketing the Xbox console itself in Europe, the Middle East, and Africa (EMEA). Instead, the company will focus solely on Xbox Game Pass, cloud gaming, PC, and Xbox controllers.
Bron: https://insider-gaming.co...-in-europe-other-regions/

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:46

Toshirou

Vinyl Surfer

Was er hier in Nederland tenminste ooit echt sprake van marketing?

Voor zover ik het vooral zie is het bij elke game advertentie bij de bushokjes altijd PlayStation… dus wat ze ook stoppen, hier stelde het al niks voor.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Toshirou schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 23:03:
Was er hier in Nederland tenminste ooit echt sprake van marketing?

Voor zover ik het vooral zie is het bij elke game advertentie bij de bushokjes altijd PlayStation… dus wat ze ook stoppen, hier stelde het al niks voor.
Denk dat je gelijk hebt. Ik kan me inderdaad geen Series S/X advertentie herinneren. Ook zijn de Xbox schappen bij de GameMania of Mediamarkt nauwelijks meer dan een meter breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neon white is serieus cool. Althans de gameplay :p De anime cutscenes zijn een beetje awkward maar die kun je lekker skippen. Aanrader voor trial and error liefhebbers. :)

Of ik de 1.000 ga ga halen is nog wel ff de vraag. Las dat er een behoorlijk lastige achievement in zit waar je alle levels moet completen zonder dood te gaan…. Een volledige run als je weet wat je doet duurt circa een uur tot 90 minuten… wel een leuke uitdaging :p

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-07-2024 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Marketing in Nederland is er niet/amper en dat vind ik wel zonde. Meen ooit wel de Halo 3 reclame te hebben gezien op TV en daar is het ook bij gebleven. Jammer en een gemiste kans.. Sony doet dat toch heel wat beter. Het geeft ook wel een vibe als je het overal ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Mosin schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 00:18:
Marketing in Nederland is er niet/amper en dat vind ik wel zonde. Meen ooit wel de Halo 3 reclame te hebben gezien op TV en daar is het ook bij gebleven. Jammer en een gemiste kans.. Sony doet dat toch heel wat beter. Het geeft ook wel een vibe als je het overal ziet.
Ik vind de mailings in Nederland pijnlijker, de translate knop aan en verzenden maar! Er wordt iig bezuinigd op een Nederlands/vlaams pr-team lijkt t! Overigens niet alleen voor Xbox maar ook bv de Microsoft punten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ht87 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:05:
[...]

Ik vind de mailings in Nederland pijnlijker, de translate knop aan en verzenden maar! Er wordt iig bezuinigd op een Nederlands/vlaams pr-team lijkt t! Overigens niet alleen voor Xbox maar ook bv de Microsoft punten etc.
Eigenlijk nooit op gelet, maar het past allemaal mooi in het rijtje slechte marketing.. Ach, ik ben echt benieuwd hoe ze het in de toekomst gaan aanpakken. Soms zou je denken dat ze geen flauw benul hebben.
Ik ben blij dat Cerny nog een hoopvolle update gaf over fysieke consoles. Als ik dan het bericht hierboven lees dat het voor Microsoft op de achtergrond komt :/

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 12-07-2024 10:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Mosin schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 00:18:
De huidige Xbox homepage:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KkJ2XztSG8PQcvDN2RnSHRMrl8k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CLLXanAHEVOZt0LPh5HL0Hxg.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens mij hebben ze ChatGPT gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De vertaling is sinds de Xbox One al bedroevend slecht. Bij de Xbox 360 was het nog oké. De Xbox 360 was ook gelijk de laatste Xbox console waarbij er merkbaar marketing budget was voor Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifWOEAaklV2iT41TCu4EU7A9jWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UbrTejXHZODuK6CXq5cj5hrk.jpg?f=fotoalbum_large

Voor meer informatie zie: deze link

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-09 00:56
Ik heb mijn gamepass Ultimate opgezegd en koop gewoon twee spelen voor 25 euro en dat is Fifa 24 en state of decay 2 en dan ga ik weer gewone games kopen uit de bak.

Lijstje wat ik wil is stalker, state of decay 3 (eind 2024/begin 2025) en dan houdt het op en heb nog wat games die ik nog moet uitspelen. Als je elke maand 18 euro betaald dan zit je ook dik op 200 euro.

Tenzij iemand nog ergens een leuke deal weet voor unlimited. ik zit steeds rond de 130-150 als ik online zoek .

Ik zoek richting de 80-100 euro en waarom is de console game pass zonder multiplayer ?

update:

Al wat gevonden voor rond de 26 euro dan 3 mnd is dan voor een jaar rond de 105 euro .... overleggen met de zoon die voornamelijk fortnight speelt en soms battlefield en dan heb je wel gamepass nodig -- ach hij zegt al dat het niet hoeft en dat het te duur is per maand. Nou duidelijk en weer geregeld :) _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Noresponse op 12-07-2024 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noresponse schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 13:11:
Ik heb mijn gamepass Ultimate opgezegd en koop gewoon twee spelen voor 25 euro en dat is Fifa 24 en state of decay 2 en dan ga ik weer gewone games kopen uit de bak.

Lijstje wat ik wil is stalker, state of decay 3 en dan houdt het op en heb nog wat games die ik nog moet uitspelen. Als je elke maand 18 euro betaald dan zit je ook dik op 200 euro.

Tenzij iemand nog ergens een leuke deal weet voor unlimited. ik zit steeds rond de 130-150 als ik online zoek .

Ik zoek richting de 80-100 euro en waarom is de console game pass zonder multiplayer ? zo raar
State of decay 3 heeft niet eens een release date? Niet eens een release jaar volgens mij…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Neon White is tof. Ghostrunner vibes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 17:17:
Neon White is tof. Ghostrunner vibes.
Is idd tof :). Ben nu in wereld 7. Heb tot nu toe alles op ace en alle gifts. Qua difficulty valt het wel mee tot nu toe. Benieuwd naar de “end game difficulty”. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vorige week was er helaas geen, maar deze week is hij er weer, This week on Xbox.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 07:00:
[...]

Ga de demo wel eens even proberen. Het is volgens mij best wel een bijzonder gameplay concept.
Helemaal niet meer aan gedacht en zie dat de release deze week al is.
Heb jij de demo nog wel gespeeld ? Is het wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 22:31:
[...]

Helemaal niet meer aan gedacht en zie dat de release deze week al is.
Heb jij de demo nog wel gespeeld ? Is het wat ?
Ben er helemaal niet meer aan toegekomen. Dus ik wacht zelf even op de reviews. Maar ben komende weken op vakantie en mijn backlog gaat behoorlijk groeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Weet iemand of er een manier is om je Xbox game verzameling te koppelen aan Howlongtobeat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 22:33:
[...]

Ben er helemaal niet meer aan toegekomen. Dus ik wacht zelf even op de reviews. Maar ben komende weken op vakantie en mijn backlog gaat behoorlijk groeien :)
Haha idem dito ! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Homeland schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 00:14:
Weet iemand of er een manier is om je Xbox game verzameling te koppelen aan Howlongtobeat?
Ben even niet bekend met die service, buiten dat je kunt zien hoelang het duurt om een spel uit te spelen, ik weet niet als je een account hebt je dan ook ook je profiel moet koppelen, zoals dat bijvoorbeeld bij https://www.trueachievements.com is. Meestal, ik praat over meestal, als je een profiel kunt koppelen, dan zou het moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Iemand de beta gespeeld? van Age of mythology retold zie geen topic ervoor dan maar hier :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.trueachievements.com/news/new-xbox-games-july-15

De games voor deze week. :) Behoorlijk wat games die ik graag wil proberen.

Ben vooral benieuwd hoe Flintlock wordt ontvangen. Kan twee kanten opgaan met die game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 14 juli 2024 @ 10:18:

Ben vooral benieuwd hoe Flintlock wordt ontvangen. Kan twee kanten opgaan met die game.
Kunitsu-Gami: Path of the Goddess lijkt me een leuk spel, die wil ik zeker gaan proberen. Heb gisteren Golf With Friends alle banen die erin zaten uitgespeeld, leuk spel, vooral als je met meerdere man speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:14

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op zondag 14 juli 2024 @ 10:18:

Ik ga de EA Play trial proberen van College Football 25, verder niet veel denk ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:00:
[...]

Poor man’s Hollow Knight ?
Asian man’s Hollow Knight.
En omdat Silksong waarschijnlijk dit jaar ook niet uitkomt moet je wat toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:31
uchiha tijntje schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:01:
En omdat Silksong waarschijnlijk dit jaar ook niet uitkomt moet je wat toch :p
De hoop opgegeven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op een release voor dit jaar wel. :)

Het zou ook niet slim zijn in mijn optiek… doe dan een release in het voorjaar van 25. De 2e helft van dit jaar is gewoon vol qua releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:58

ilm

Of Nine Sols, wordt ook wel goed ontvangen en ziet er mijns inziens heel goed uit:

Edit: oei nog niet op xbox. Ik zag overal van wel, maar blijkbaar enkel pc (voor nu). Spijtig.

[ Voor 20% gewijzigd door ilm op 14-07-2024 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
uchiha tijntje schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:04:
[...]

Op een release voor dit jaar wel. :)

Het zou ook niet slim zijn in mijn optiek… doe dan een release in het voorjaar van 25. De 2e helft van dit jaar is gewoon vol qua releases.
Ik zou Silksong wel voorrang geven mocht het eindelijk uitkomen :P Maar zie wel wanneer het verschijnt. Het gevoel dat de game vrij onverwacht opeens kan uitkomen. Maar een jaartal kan ik er niet aan vastknopen, kan net zo goed voorjaar van 26 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels alweer twee weken bezig met Grand Theft Auto: San Andreas - The Definitive Edition, zit inmiddels op 89%. Maar die 100% gaat er zeker weer komen, zal mijn 6e keer zijn dat ik dit pareltje 100% speel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op maandag 15 juli 2024 @ 08:54:
Inmiddels alweer twee weken bezig met Grand Theft Auto: San Andreas - The Definitive Edition, zit inmiddels op 89%. Maar die 100% gaat er zeker weer komen, zal mijn 6e keer zijn dat ik dit pareltje 100% speel :)
Ik heb het spel kort gespeeld toen het op Game Pass stond, maar was er ook snel weer klaar mee :P Vroeger wel veel gespeeld op de eerste Xbox samen met GTA 3 en Vice City. En de spellen tien jaar terug nog gespeeld op de iPad. Mooie herinneringen, maar het is voor mij inmiddels geen pareltje meer. Het voelt mij qua besturing te verouderd ten opzichte van GTA 5. De staat waarin The Definitive Edition is uitgebracht helpt ook niet mee. Qua nostalgie wellicht nog een keer opstarten/spelen op de eerste Xbox, maar opnieuw kopen zie ik niet snel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 09:21:
[...]

Ik heb het spel kort gespeeld toen het op Game Pass stond, maar was er ook snel weer klaar mee :P Vroeger wel veel gespeeld op de eerste Xbox samen met GTA 3 en Vice City. En de spellen tien jaar terug nog gespeeld op de iPad. Mooie herinneringen, maar het is voor mij inmiddels geen pareltje meer. Het voelt mij qua besturing te verouderd ten opzichte van GTA 5. De staat waarin The Definitive Edition is uitgebracht helpt ook niet mee. Qua nostalgie wellicht nog een keer opstarten/spelen op de eerste Xbox, maar opnieuw kopen zie ik niet snel gebeuren.
Ik snap je volkomen maar ben zelf juist heel blij dat ze trouw zijn gebleven aan de oude look en feeling van deze spellen, wel hebben ze het grafisch natuurlijk iets omhoog gegooid.

Maar de The Definitive Edition is zeker wel een van de slechtste remakes die je kan bedenken, want heb je het spel ooit al op fidelity mode gezet? Een console zoals de Xbox Series X of S moet dat makkelijk op 60fps aan kunnen maar zelfs nee hoor, want op fidelity ga je naar 30fps die zelfs nog dropt naar 15fps waarvan je hoofdpijn krijgt. Dit is gewoon super slecht!

Ik heb Grand Theft Auto 3, Vice City beiden al uitgespeeld met veel plezier en weinig irritaties. Natuurlijk was het even wennen aan de oude besturing maar als je er eenmaal inzit wil het prima, nu Grand Theft Auto San Andreas even 100% spelen zoals vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
L23 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 09:21:
[...]

Ja eens, soms is het goed ook dat het in je gedachten blijft die nostalgie.
Deze uitgave zit wat mij betreft in die hoek.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 41 ... 107 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties