Heeft iemand deze beta al gespeeld? Zoja wat zijn de ervaringen.
Ik ga hem sws halen maar wacht netjes tot de release. Met die upgrade kun je overigens 7 dagen eerder spelen als ik het goed heb gelezen.
Heeft iemand deze beta al gespeeld? Zoja wat zijn de ervaringen.
Jep, de nostalgie was mooi. Deze games zijn wat mij betreft niet goed oud geworden. Dat zie je wel meer bij vroege 3D adopties van games. GTA 3 was de eerste 3D GTA. Toentertijd goed gedaan, maar de tand des tijds doorstaan ze niet meer. Ook qua gameplay niet.Donstil schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:41:
[...]
Ja eens, soms is het goed ook dat het in je gedachten blijft die nostalgie.
Deze uitgave zit wat mij betreft in die hoek.
[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 15-07-2024 16:16 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Seriously.... (gow 2 mp sux)
Kunitsu-Gami: Path of the Goddess Reviews
— Klobrille (@klobrille) 15 juli 2024
9/10 - One More Game
9/10 - ComingSoonnet
9.0/10 - Worth Playing
8.5/10 - Press Start
8.5/10 - XboxEra
8.5/10 - Nexus Hub
8.5/10 - Wccftech
8/10 - IGN Germany
8/10 - Gamereactor UK
4/5 - GamesRadar+
4/5 - Screen Rant
80/100- PSX Brasil… pic.twitter.com/TgAO0vCm9Z
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Shut up and squat !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Whatever you do, do it well.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En deze dan : https://www.amazon.nl/fir...oice-remote/dp/B08XY388HXG_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:12:
Ik weet niet of het wat is maar voor de liefhebbers, hier een mooie Amazon Prime deal. De Razer Snellader voor Xbox-controllers
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Ook handig voor de Xbox gebruikers of toekomstige Xbox gebruikers
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zit nu al lekker een weekje thuis op de bank te gamen via GamePass. Geen dikke shooters maar lekker FIFA etc.G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 10:22:
[...]
Ook handig voor de Xbox gebruikers of toekomstige Xbox gebruikers
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Dan heb je wel een batterijtje vanmaar 1 x 1100mAh, dat is erg weinig vergeleken met ouderwetse AA batterijen die je gewoon kan vervangen wanneer ze leeg zijn. Het idee is natuurlijk dat je deze controller telkens op de oplader legt maar hier blijft hij vaak op de bank/tafel of in een la liggen.G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:12:
Ik weet niet of het wat is maar voor de liefhebbers, hier een mooie Amazon Prime deal. De Razer Snellader voor Xbox-controllers
Bedankt voor het delen heb hem gelijk besteld, afgelopen weekend nieuwe controller gegeven aan mijn zoon dus die kan dit wel goed gebruiken.G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:12:
PS/XBL: Nogne
Geen probleem, er zijn nog veel meer merken van die opladers in de aanbieding. Het is dat je hem nu al besteld hebt, want misschien kon je nog een betere vinden?Nogne schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:54:
[...]
Bedankt voor het delen heb hem gelijk besteld, afgelopen weekend nieuwe controller gegeven aan mijn zoon dus die kan dit wel goed gebruiken.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik had even snel gekeken via mijn mobiel en zag de andere kleuren maar die waren duurder. Eerlijk gezegd niet verder gekeken dan dat want voor 20 euro kon ik dit niet laten liggenG_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:55:
[...]
Geen probleem, er zijn nog veel meer merken van die opladers in de aanbieding. Het is dat je hem nu al besteld hebt, want misschien kon je nog een betere vinden?Ik gebruik zelf al sinds de Xbox 360 oplaadbare batterijen van de Hema en Lidl
PS/XBL: Nogne
Ik had vorige keer Bud Spencer & Terence Hill - Slaps And Beans 2 gemist. helaas.G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:10:
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!
[Afbeelding]
"Klik op de afbeelding voor de deals"
Zo ver mij bekend is kan dit niet, dit omdat het 2 verschillende OS systemen heeft. Ik durf je niet te zeggen of het zou werken als je een SSD in 2 partities zou opsplitsen, maar zoals gezegd zou het van naturen niet werken.R.G schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:05:
Is er een nvme ssd voor de xbox series x die ook eventueel in de ps5 gebruikt kan worden dus swappable?
ik vind het shit om een aparte ssd aan te schaffen die dan uiteindelijk alleen in de xbox series x past.
Is er geen adapter ofzo waarmee je nvme in de xbox series x kan stoppen?
het zou niet erg zijn om het te formateren, maar gewoon dat ik zeker weet dat ik de ssd ook kan gebruiken in een ander systeem mocht de xbox niet gebruikt worden en of weg doe?Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:19:
[...]
Zo ver mij bekend is kan dit niet, dit omdat het 2 verschillende OS systemen heeft. Ik durf je niet te zeggen of het zou werken als je een SSD in 2 partities zou opsplitsen, maar zoals gezegd zou het van naturen niet werken.
Na het formatteren zou het gewoon moeten werken.R.G schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:21:
[...]
het zou niet erg zijn om het te formateren, maar gewoon dat ik zeker weet dat ik de ssd ook kan gebruiken in een ander systeem mocht de xbox niet gebruikt worden en of weg doe?
Klopt maar in de series x past niet zomaar een gewone nvme toch?Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:24:
[...]
Na het formatteren zou het gewoon moeten werken.
Shut up and squat !!
Klopt.R.G schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:29:
[...]
Klopt maar in de series x past niet zomaar een gewone nvme toch?
is een vreemd aansluitign?
ik kan niet de wd xbox nvme in een ps5 stoppen ofwel of in een usb nvme closure voor de pc?
Nee, dat kan niet. De PS5 gebruikt nvme M.2 SSD's (die ook in een pc passen) en de Xbox Series gebruiken speciaal voor de Xbox ontwikkelde SSD's met een custom aansluiting.R.G schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:05:
Is er een nvme ssd voor de xbox series x die ook eventueel in de ps5 gebruikt kan worden dus swappable?
ik vind het shit om een aparte ssd aan te schaffen die dan uiteindelijk alleen in de xbox series x past.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Wat je kan doen is een nvme externe adapter halen en die dan op je Xbox Series X gebruiken via USB. Je kan de games van Xbox Series X dan niet erop spelen maar wel gebruiken om het te kopiëren naar je interne schijf. Als je maar paar games speelt maar wel je backlog of een Game Pass collectie lokaal wilt hebben is dat wel handig. Xbox One en ouder spellen kan je wel meteen spelen op de externe SSD.R.G schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:05:
Dat is een expansion inderdaad, die zijn een stuk prijziger, maar zoals je in het begin van het topic kunt zien, zijn er inmiddels 2 fabrikanten ze maakt. Wel kun je oude Xbox Classic, Xbox 360 en Xbox One Games installeren op een Externe SSD om zo ruimte te sparen op je interne opslag.R.G schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:29:
[...]
Klopt maar in de series x past niet zomaar een gewone nvme toch?
is een vreemd aansluitign?
ik kan niet de wd xbox nvme in een ps5 stoppen ofwel of in een usb nvme closure voor de pc?
Je hebt twee soorten Xbox Series X games. Optimized en Enhanced. De Enhanced games zijn speelbaar via de USB SSD en de Optimized niet.Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 19:13:
[...]
Ik lees wel dat zowel bij Xbox Series S|X en Playstation 5 een enkele game toch via een SSD zou kunnen, echter zelf niet ervaren.
Shut up and squat !!
Shut up and squat !!
Kan je daarmee dan Xbox series x spellen spelen?zoals bijvoorbeeld AC shadows?Raem schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:02:
Er zijn wel 3rd party adapters waarmee je een nvme ssd kunt gebruiken voor je Xbox. Maar volgens mij ondersteunt deze ook maar een handjevol types en je zou goed moeten uitzoeken of het überhaupt wel lekker werkt.
Microsoft has added an "Xbox 360 Blades" Dynamic Background for Xbox Series S / X owners pic.twitter.com/Vh0kFKRM8R
— Tom Warren (@tomwarren) 16 juli 2024
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 17-07-2024 07:11 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Rumor: Dave the Diver potentially coming to Game Pass later this month per extas1shttps://t.co/YhXN9n2fMe
— XboxEra (@xboxera) 17 juli 2024
Nog steeds de beste interface ooit!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik heb hem zelf nog niet getest, want kwam dit tegen op Twitter vanmorgen vlak voordat ik na mijn werk ging. Maar wanneer je naar instellingen gaat krijg je weer een heel ander beeld te zien en zie je de achtergrond van het dashboard niet meer?MazeWing schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:05:
[...]
Maar wisselt ie ook of blijft ie steeds op het groene staan? Zou leuk zijn als de achtergrond wisselt als je bijvoorbeeld naar instellingen gaat, etc
Bedoel voornamelijk als je over iets heen gaat om te selecteren. Zou nogal stom zijn als de achtergrond altijd groen blijft.G_Dragon schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:09:
[...]
Ik heb hem zelf nog niet getest, want kwam dit tegen op Twitter vanmorgen vlak voordat ik na mijn werk ging. Maar wanneer je naar instellingen gaat krijg je weer een heel ander beeld te zien en zie je de achtergrond van het dashboard niet meer?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dat is waar! Hoop dat wat je graag wil ook gebeurd want dat zal namelijk wel heel gaaf zijn.MazeWing schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:13:
[...]
Bedoel voornamelijk als je over iets heen gaat om te selecteren. Zou nogal stom zijn als de achtergrond altijd groen blijft.
Daar ga ik wel vanuit. Maar je zou zelf beter even reviews op kunnen zoeken. Ik weet alleen dat het bestaat.R.G schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 01:56:
[...]
Kan je daarmee dan Xbox series x spellen spelen?zoals bijvoorbeeld AC shadows?
[ Voor 18% gewijzigd door Raem op 17-07-2024 08:41 ]
Ik heb 'm gisteren uitgespeeld, en ik vraag me af of het spel wel zonder had gekund. Het hele booreiland is bezaaid met onderdelen die er uit zien alsof je er aan op zou kunnen trekken, of openingen die er zien alsof je er doorheen zou kunnen wurmen. Zonder enige guidance zou je enkel langer bezig zijn met het spel omdat je geen idee hebt wat de bedoeling is. Still Wakes The Deep is ook eigenlijk nauwelijks een spel te noemen, maar meer een oil-rig-simulator op rails.justifire schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:04:
Wel jammer dat de weg in Still Wakes The Deep zo wordt voorgekauwd met de kleur geel…
Gele buizen, gele randen, gele ladders, gele vergrendeling, staan nog net geen gele pijlen op de muren.
Ik verwacht dat het bij de (minimale) animatie op de achtergrond blijft. De dynamic backgrounds zijn allemaal heel subtiel in de animaties, zou er niet op rekenen dat dat hier heel anders is.MazeWing schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:05:
[...]
Maar wisselt ie ook of blijft ie steeds op het groene staan? Zou leuk zijn als de achtergrond wisselt als je bijvoorbeeld naar instellingen gaat, etc
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Shut up and squat !!
Shut up and squat !!
Zelden zo’n lineaire game gespeeld.ErikT738 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:46:
[...]
Zonder enige guidance zou je enkel langer bezig zijn met het spel omdat je geen idee hebt wat de bedoeling is.
Shut up and squat !!
[ Voor 31% gewijzigd door sewer op 17-07-2024 18:07 ]
Shut up and squat !!
Shut up and squat !!
Je kan de gele markeringen lager zetten.justifire schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:12:
[...]
Zelden zo’n lineaire game gespeeld.
Dus zelfs al zou ik door ieder mogelijk gaatje willen kruipen dat ik tegenkom dan zou het geneens lukken.
Als je gewoon de route volgt kom je vanzelf bij de doorgang / uitgang waar het spel je heen wil leiden.
Al hadden ze het veels te veel aan geel alleen al vervangen voor een “slijtage look” op ladders / richeltjes / buizen dan had het al meer dan voldoende geweest en het spel een veel realistischer karakter gegeven.
Hellblade heeft dit bijvoorbeeld goed voor mekaar, ziet er realistisch uit en verdwaal je ook niet.
Shut up and squat !!
Ah dat wist ik niet.
Shut up and squat !!
Overigens de optie heet 'reduced'. Dus het is niet volledig weg.justifire schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 08:21:
[...]
Ah dat wist ik niet.
Jammer dat dat niet de standaard is met evt een melding dat je extra hulp aan / uit kan zetten.
Ik heb gisteren voor het eerst (en laatst) Scorn gespeeld, en miste gelijk de rails uit Still Wakes The Deep. In Scorn wordt je volledig aan je lot over gelaten en is er geen enkele indicatie van wat er nu eigenlijk van je wordt verwacht. Misschien dat ik lui ben geworden, maar iets meer hulp had fijn geweest.justifire schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:12:
Zelden zo’n lineaire game gespeeld.
Dungeons of Hinterberg Reviews
— Klobrille (@klobrille) 18 juli 2024
Now available Day One with Game Pass Ultimate/Console/PC.
90/100 PCGamesN
9/10 GamereactorUK
9/10 CheckpointGaming
4.5/5 Gamesradar+
9/10 Gfinity
8.5/10 XboxEra
84/100 PCGamer
82/100 Gamepro Germany
8/10 ScreenRant
4/5 Eurogamer
4/5 WindowsCentral… pic.twitter.com/IOs1Nk8Rn0
Dit ervoer ik ookErikT738 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:07:
[...]
Ik heb gisteren voor het eerst (en laatst) Scorn gespeeld, en miste gelijk de rails uit Still Wakes The Deep. In Scorn wordt je volledig aan je lot over gelaten en is er geen enkele indicatie van wat er nu eigenlijk van je wordt verwacht. Misschien dat ik lui ben geworden, maar iets meer hulp had fijn geweest.
Ik ben nu maar begonnen aan Death's Door.
Shut up and squat !!
Scorn is wat vaag inderdaad, maar ook daar geldt weer : kan je niet verder dan moet je ergens anders heen.ErikT738 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:07:
[...]
Ik heb gisteren voor het eerst (en laatst) Scorn gespeeld, en miste gelijk de rails uit Still Wakes The Deep. In Scorn wordt je volledig aan je lot over gelaten en is er geen enkele indicatie van wat er nu eigenlijk van je wordt verwacht. Misschien dat ik lui ben geworden, maar iets meer hulp had fijn geweest.
Ik ben nu maar begonnen aan Death's Door.
Het was bij Scorn ook vooral dat ik er geen zin in had om het allemaal uit te zoeken. Ik zag dat er een soort treinrails was, een karretje, een ding om wat open te zagen, een ding om de rails te verleggen en een deur waar je een tweede hand voor nodig had, maar ik had gewoon geen zin om het met trial en error aan elkaar te plakken. Met een beter narrative had ik die drive misschien wel gehad. Daarnaast hielp het ook niet echt dat de omgeving, hoewel interessant, ongelofelijk monotoon is zodat ik de weg kwijtraak.justifire schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:31:
[...]
Scorn is wat vaag inderdaad, maar ook daar geldt weer : kan je niet verder dan moet je ergens anders heen.
Death’s Door wordt dan helemaal een zoekfestijn(wel echt een topgame trouwens, vooral de umbrella run is gedenkwaardig
)
Shut up and squat !!
Dan is Scorn gewoon niets voor jou en Deaths Door wel, have fun!ErikT738 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:45:
[...]
Het was bij Scorn ook vooral dat ik er geen zin in had om het allemaal uit te zoeken. Ik zag dat er een soort treinrails was, een karretje, een ding om wat open te zagen, een ding om de rails te verleggen en een deur waar je een tweede hand voor nodig had, maar ik had gewoon geen zin om het met trial en error aan elkaar te plakken. Met een beter narrative had ik die drive misschien wel gehad. Daarnaast hielp het ook niet echt dat de omgeving, hoewel interessant, ongelofelijk monotoon is zodat ik de weg kwijtraak.
Tot nu toe heb ik dat probleem in Death's Door totaal niet. Het is redelijk duidelijk waar ik heen moet en wat er van me wordt verwacht.
Nog pareltjes er tussen die je niet moet missen? Heb nog wat tegoed staan maar weet echt niet wat ik moet kopen/spelen op het moment.justifire schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 08:38:
Xbox Ultimate Game Sale 2024 now live with over 1,300 discounts!
https://www.trueachieveme...x-ultimate-game-sale-2024
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Shut up and squat !!
Pareltjes waar je naar kan kijken als ik advies mag geven:Meneer iCy schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:35:
[...]
Nog pareltjes er tussen die je niet moet missen? Heb nog wat tegoed staan maar weet echt niet wat ik moet kopen/spelen op het moment.
Ga vanavond wel beginnen met Dungeons of Hinterberg.
Ben een van alles gamer.
Shut up and squat !!
Krijg er wat BOTW geveol bij, Benieuwd of dat correct is (moet ik wel van 'jullie' horen wat ik heb de echte BOTW amper gespeeld en deze staat dus ook niet heel erg hoog op mijn eigen must play list
10 second ninja DONE
Qua gameplay is het volgens mij niet echt goed vergelijkbaar.Sagat schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:05:
[...]
Krijg er wat BOTW geveol bij, Benieuwd of dat correct is (moet ik wel van 'jullie' horen wat ik heb de echte BOTW amper gespeeld en deze staat dus ook niet heel erg hoog op mijn eigen must play list)
Maar wel tof als je van het genre houdt of geen switch games kan of wil spelen denk ik! Erg mooie toevoeging weer.
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-07-2024 09:27 ]
Meeste titels niet of amper van gehoord (dacht dat curse of the dead gods een of andere dlc was voor iets!)justifire schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:24:
[...]
Pareltjes waar je naar kan kijken als ik advies mag geven:
*knip naar eigen post*
[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 19-07-2024 10:41 ]
10 second ninja DONE
[ Voor 64% gewijzigd door Exactor it op 19-07-2024 09:56 ]
Thanks, wat edits gedaan op basis van bovenstaand!Exactor it schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:53:
@Sagat curse of the dead gods is een (vrij pittige) roguelike. Ik heb me er best wel mee vermaakt enige tijd terug.
Nier automata is voor een Japan stijl rpg met combat met zwaarden en stokken. Goed spel.
Ghostrunner is vooral gericht op zo snel mogelijk iedereen neerhoeken met je zwaardje. Lijkt niet echt op baynonetta (combo's bestaan niet echt in ghostrunner behalve in hoe snel je mensen omlegt en alles buiten bosses is 1 hit). Ik zou het eerder vergelijken met titanfall (qua movement) meets superhot (qua alles zsm neermaaien).
10 second ninja DONE
Ik heb Dungeons of Hinterberg nog niet gespeeld, maar heb even wat trailers erbij gepakt en ik deel de mening wel, er zitten zeker wat dingen in die je goed kunt vergelijken met BOTW, maar voor mijn gevoel zijn er ook heel veel dingen die toch echt anders zijn. Ik ga deze game op mijn te speel lijstje zetten en zal er nog een keer op terug komen. Kan misschien wel nog een jaar duren, sorryuchiha tijntje schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:17:
[...]
Qua gameplay is het volgens mij niet echt goed vergelijkbaar.het kent dungeons en puzzels maar dat is het wel denk ik. Maar heb zelf BOTW niet gespeeld. Dus wellicht kan @Linksquest daar wat nuttigs over zeggen
Thanks! Heb er een paar van gekocht. Dit is het geworden:
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Als je ooit hulp nodig hebt, let me know en dan voeg ik je toe!Meneer iCy schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:34:
[...]
Thanks! Heb er een paar van gekocht. Dit is het geworden:
DRAGON BALL XENOVERSE 2
Forza Horizon 4 gaat inderdaad verdwijnen en is straks alleen nog te spelen als je het spel op tijd hebt gekocht. Voor mij is het wel waard, ik ga het binnenkort met deze aanbieding aanschaffen. Waarom Forza Horizon 3 nooit aangeraakt? Wellicht geeft dat je een antwoord of het waard is om FH4 aan te schaffen.R.G schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:34:
Gaat Forza 4 helemaal verdwijnen en ook uit gamepass?
Is het waard om te Halen? Omdat de Forza 3 ook ultimate toen gehaald maar nooit aangeraakt en in gamepass komt vast Forza 5?
Zeker nog de moeite waard en de dlc ook dus ik zou voor die 5 of 6 euro extra voor de ultimate gaan.R.G schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:34:
Is het waard om te Halen? Omdat de Forza 3 ook ultimate toen gehaald maar nooit aangeraakt en in gamepass komt vast Forza 5?
Gamertag: FinrazielNL
Shut up and squat !!
Chorus : 3D SHMUPSagat schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:29:
[...]
Meeste titels niet of amper van gehoord (dacht dat curse of the dead gods een of andere dlc was voor iets!)
dus
- Chorus (3d space fighter sim)
- Curse of the Dead Gods pittege roguelike)
- Ghostrunner ((edited met dank aan Exactor IT Titanfall (movement) meets Superhot, geen combo's qua vechten wel qua kills linken. Og tekst 3d action game ala DMC/Bayonetta)
- Livelock (sci fi diablo)
- Nier Automata ((edited met dank aan Exactor IT Japanse rpg, melee combat, og tekst 3d action game en shmup)
- Steelrising (3d action game ala DMC/Bayonetta)
Even gebaseerd op trailertjes checken. Correct me if i am wrong.
Snap wel de recs, games zien er allen op zijn minst interresant uit!
Bedoel je bijna uit als in. Je hebt chapter 12 klaar of bijna uit als in. Alles op ace, alle gifts en alle achievementsTimothy3000 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 19:17:
Neon White bijna uit. Was heel tof!! Fijne flow in die game.
Ook met Flintlock begonnen. Tot dusver erg vermakelijk. Een fijne soulsgame nadat Lords of Fallen wat tegenviel.
En Avatar in het free to play weekend. Die ook nog maar eens proberen.
Hoop te spelen zo!
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-07-2024 03:16 ]
Shut up and squat !!
We verwachten toch echt wel van je dat je uiterlijk zondagavond de 1000GS kan bevestigen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 02:22:
[...]
Wordt denk ik wel een projectje van een jaar ofzo…
Haha. 21 juli 2025 kan ik het bevestigen. Mark your calendarjustifire schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 08:42:
[...]
We verwachten toch echt wel van je dat je uiterlijk zondagavond de 1000GS kan bevestigen.
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 20-07-2024 10:13 ]
Waar ben jij mee bezig nu qua games? Nog steeds Diablo?justifire schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 08:42:
[...]
We verwachten toch echt wel van je dat je uiterlijk zondagavond de 1000GS kan bevestigen.
Zie hier voor meer informatie: YouTube: Building my own Xbox Series S/X Expansion Card | TBTEKR.G schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 01:56:
[...]
Kan je daarmee dan Xbox series x spellen spelen?zoals bijvoorbeeld AC shadows?
Gehaald inclusief division 2Finraziel schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:36:
[...]
Zeker nog de moeite waard en de dlc ook dus ik zou voor die 5 of 6 euro extra voor de ultimate gaan.
Was dit de laatste van de trilogy of ga je ook nog GTA 3 en Vice City (100%) spelen?G_Dragon schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 22:52:
Het was me weer een genoegen om Grand Theft Auto San Andreas voor de 6e keer 100% te spelen![]()
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Alles ace en dan vind ik hem ok! Dat is al een klus haha.uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 02:22:
[...]
Bedoel je bijna uit als in. Je hebt chapter 12 klaar of bijna uit als in. Alles op ace, alle gifts en alle achievements
Ik ben nu aanbeland in chapter 12. Hij speelt nog verdraaid goed op mijn ROG Ally maarja het is ook een switch game.
Ik ga hem proberen om op 1.000gs te krijgen. Wordt denk ik wel een projectje van een jaar ofzo…
Verder nog Tchia proberen af te ronden. Is wel vermakelijk op zich. Met name als je wat meer de movement door krijgt, want als je alles op voet wil doen is het wel een beetje saai.
Ja, leuk! Heel sfeervol ook.G_Dragon schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 10:10:
Ben begonnen aan Flintlock: The Siege Of Dawn, het is wel een pittig spel want ga best vaak dood. Maar de gameplay en het verhaal zijn erg leuk
Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Ja! Ik vind Forza 4 veel beter en leuker dan Forza 5.R.G schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:34:
Oke waarom?PdeBie schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:22:
[...]
Ja! Ik vind Forza 4 veel beter en leuker dan Forza 5.
Ik vind ze allebei prima. Maar vond Forza Horizon 5 wel meer van hetzelfde en was er daardoor sneller op uitgekeken. Door de jaren heen veel Forza Horizon 4 op Game Pass gespeeld. Ook nog op vakantie geweest naar Edinburgh waarbij ik het gevoel had dat ik er al eerder was geweest. Daarom nu in de aanbieding gekocht voordat de game straks verdwijnt. Ik denk niet dat ik Forza Horizon 5 ook nog ga kopen, maar wie weet.
oh geen full game ?Timothy3000 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 18:05:
Die Avatar free to play lijkt ook wat maf. Na een uurtje krijg je een buyscherm. Congratulations, you reached the hq en een bericht dat je progressie in de full game gesaved wordt.
Wordt de rest dan ook gesaved in de trial?
Shut up and squat !!
Ik speel momenteel “Ik ga op reis en neem mee…”uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:41:
[...]
Waar ben jij mee bezig nu qua games? Nog steeds Diablo?Ik denk dat je Neon White ook wel kan waarderen qua gameplay. Qua storyline had de fast forward button ook een skip button mogen zijn trouwens
En na twee uur spelen na het bereiken van een missie vertelt het spel dat je hem mag kopen als je verder wil spelen. Lame. Dat is een demo, dat is geen free to play weekend.Timothy3000 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 19:47:
Nee zit ook een 5u timelimit op.
Echt?Timothy3000 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 21:26:
[...]
En na twee uur spelen na het bereiken van een missie vertelt het spel dat je hem mag kopen als je verder wil spelen. Lame. Dat is een demo, dat is geen free to play weekend.
Shut up and squat !!
Doet denken aan ghost recon breakpoint.Timothy3000 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 22:16:
Ja. Tenzij je de wereld wat gaat verkennen ben je met twee uur wel door de demo heen. Waarvan het eerste on rails gedeelte binnen aardig saai was.
Open wereld is wel prachtig.
Shut up and squat !!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq