Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-09 08:34
Heeft iemand deze beta al gespeeld? Zoja wat zijn de ervaringen.

Ik ga hem sws halen maar wacht netjes tot de release. Met die upgrade kun je overigens 7 dagen eerder spelen als ik het goed heb gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 07:51
Donstil schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:41:
[...]

Ja eens, soms is het goed ook dat het in je gedachten blijft die nostalgie.
Deze uitgave zit wat mij betreft in die hoek.
Jep, de nostalgie was mooi. Deze games zijn wat mij betreft niet goed oud geworden. Dat zie je wel meer bij vroege 3D adopties van games. GTA 3 was de eerste 3D GTA. Toentertijd goed gedaan, maar de tand des tijds doorstaan ze niet meer. Ook qua gameplay niet.

Mafia is voor mij ook zo'n stukje nostalgie. De definitive edition gespeeld. Grafisch echt wel goed opgeknapt, maar de gameplay is gewoon heel karig en kaal. Was wel weer leuk om te ervaren, maar de indruk die het toen achterliet had ik niet meer.

Met Golden Eye had ik dat dan weer niet. Dat vond ik nog net zo mooi om te spelen op de Series X, incl slechte performance :P

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 15-07-2024 16:16 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Goede review scores. Toch maar eens proberen denk ik.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik weet niet of het wat is maar voor de liefhebbers, hier een mooie Amazon Prime deal. De Razer Snellader voor Xbox-controllers

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 14:14
G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:12:
Ik weet niet of het wat is maar voor de liefhebbers, hier een mooie Amazon Prime deal. De Razer Snellader voor Xbox-controllers
En deze dan : https://www.amazon.nl/fir...oice-remote/dp/B08XY388HX

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-09 14:14
G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 10:22:
[...]

Ook handig voor de Xbox gebruikers of toekomstige Xbox gebruikers _/-\o_
Zit nu al lekker een weekje thuis op de bank te gamen via GamePass. Geen dikke shooters maar lekker FIFA etc.

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Dan heb je wel een batterijtje vanmaar 1 x 1100mAh, dat is erg weinig vergeleken met ouderwetse AA batterijen die je gewoon kan vervangen wanneer ze leeg zijn. Het idee is natuurlijk dat je deze controller telkens op de oplader legt maar hier blijft hij vaak op de bank/tafel of in een la liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

Bedankt voor het delen heb hem gelijk besteld, afgelopen weekend nieuwe controller gegeven aan mijn zoon dus die kan dit wel goed gebruiken.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nogne schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:54:
[...]

Bedankt voor het delen heb hem gelijk besteld, afgelopen weekend nieuwe controller gegeven aan mijn zoon dus die kan dit wel goed gebruiken.
Geen probleem, er zijn nog veel meer merken van die opladers in de aanbieding. Het is dat je hem nu al besteld hebt, want misschien kon je nog een betere vinden? :) Ik gebruik zelf al sinds de Xbox 360 oplaadbare batterijen van de Hema en Lidl :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf al 4 jaar een simpel setje van Amazon, doet het nog altijd goed, waren 3 losse accu's en een oplaad station die 2 accu's tegenlijk kan laden. Gaat ongeveer 25 uur mee.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:55:
[...]

Geen probleem, er zijn nog veel meer merken van die opladers in de aanbieding. Het is dat je hem nu al besteld hebt, want misschien kon je nog een betere vinden? :) Ik gebruik zelf al sinds de Xbox 360 oplaadbare batterijen van de Hema en Lidl :P
Ik had even snel gekeken via mijn mobiel en zag de andere kleuren maar die waren duurder. Eerlijk gezegd niet verder gekeken dan dat want voor 20 euro kon ik dit niet laten liggen :P

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:10:
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

[Afbeelding]
"Klik op de afbeelding voor de deals"
Ik had vorige keer Bud Spencer & Terence Hill - Slaps And Beans 2 gemist. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:55

R.G

Is er een nvme ssd voor de xbox series x die ook eventueel in de ps5 gebruikt kan worden dus swappable?

ik vind het shit om een aparte ssd aan te schaffen die dan uiteindelijk alleen in de xbox series x past.

Is er geen adapter ofzo waarmee je nvme in de xbox series x kan stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:05:
Is er een nvme ssd voor de xbox series x die ook eventueel in de ps5 gebruikt kan worden dus swappable?

ik vind het shit om een aparte ssd aan te schaffen die dan uiteindelijk alleen in de xbox series x past.

Zo ver mij bekend is kan dit niet, dit omdat het 2 verschillende OS systemen heeft. Ik durf je niet te zeggen of het zou werken als je een SSD in 2 partities zou opsplitsen, maar zoals gezegd zou het van naturen niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:19:
[...]

Zo ver mij bekend is kan dit niet, dit omdat het 2 verschillende OS systemen heeft. Ik durf je niet te zeggen of het zou werken als je een SSD in 2 partities zou opsplitsen, maar zoals gezegd zou het van naturen niet werken.
het zou niet erg zijn om het te formateren, maar gewoon dat ik zeker weet dat ik de ssd ook kan gebruiken in een ander systeem mocht de xbox niet gebruikt worden en of weg doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:21:
[...]

het zou niet erg zijn om het te formateren, maar gewoon dat ik zeker weet dat ik de ssd ook kan gebruiken in een ander systeem mocht de xbox niet gebruikt worden en of weg doe?
Na het formatteren zou het gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:24:
[...]

Na het formatteren zou het gewoon moeten werken.
Klopt maar in de series x past niet zomaar een gewone nvme toch?
is een vreemd aansluitign?

ik kan niet de wd xbox nvme in een ps5 stoppen ofwel of in een usb nvme closure voor de pc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:29:
[...]

ik kan niet de wd xbox nvme in een ps5 stoppen ofwel of in een usb nvme closure voor de pc?
Klopt.
De nvme van de Series X|S is hot swappable.
Bij de PS moet je hem openschroeven en zorgen voor een goede heatsink.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 07:51

Nee, dat kan niet. De PS5 gebruikt nvme M.2 SSD's (die ook in een pc passen) en de Xbox Series gebruiken speciaal voor de Xbox ontwikkelde SSD's met een custom aansluiting.

De SSD die je voor een PS5 koopt kun je in principe wel in een pc gebruiken. Moet dan uiteraard wel eerst geformatteerd worden om dat werkend te krijgen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:10
Er zijn wel 3rd party adapters waarmee je een nvme ssd kunt gebruiken voor je Xbox. Maar volgens mij ondersteunt deze ook maar een handjevol types en je zou goed moeten uitzoeken of het überhaupt wel lekker werkt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:17
Er komt een spel over een aardappel uit en het (Sopa) ziet er vrij interessant uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01

Wat je kan doen is een nvme externe adapter halen en die dan op je Xbox Series X gebruiken via USB. Je kan de games van Xbox Series X dan niet erop spelen maar wel gebruiken om het te kopiëren naar je interne schijf. Als je maar paar games speelt maar wel je backlog of een Game Pass collectie lokaal wilt hebben is dat wel handig. Xbox One en ouder spellen kan je wel meteen spelen op de externe SSD.

De Xbox gebruikt een eigen partitie systeem en de PlayStation volgens mij ook. Dan is het een kwestie van het NVME ssd naar de Playstation aansluiten en daarop dan formateren. Je moet dus steeds de keuze maken tussen of je het op de Xbox of op de Playstation wilt gebruiken. Allebei gaat dus niet.

Mocht je nog een goedkope schijfje op de kop kunnen tikken of nog thuis hebben kan je die ook in een case doen en aansluiten op de Xbox. Zo heb ik het gedaan. Een SATA SSD uit een oude computer aan de Xbox hangen via USB. Daar heel wat Xbox One en kleine collectie Xbox Series X spellen die wel speelbaar zijn via USB.

Weet niet of je zin hebt om heel de tijd te switchen tussen Xbox en Playstation met je NVME maar zou het dan beter zo oplossen. Een echte NVME schijf op de Xbox is beetje purist dingetje. Ik heb er toevallig wel 1 en het is op bepaalde momenten wel handig dat je gelijk die games kan spelen maar als het je de prijs niet waard is en je hebt het geduld om een USB3 schijf te gebruiken, heb je er denk ik meer aan.

Ja! Je hebt meer keuze uit games met een echte Xbox opslag. Maar je gaat ook niet echt alle games tegelijk spelen in de praktijk. Dit zeg ik als iemand die nu al paar jaar de Xbox Series X heeft en daardoor ook wat minder aan staat dan in de eerste jaren van het apparaat.

Zelf zit ik ondertussen te wachten op Black Ops 6 beta en launch bijvoorbeeld. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:29:
[...]

Dat is een expansion inderdaad, die zijn een stuk prijziger, maar zoals je in het begin van het topic kunt zien, zijn er inmiddels 2 fabrikanten ze maakt. Wel kun je oude Xbox Classic, Xbox 360 en Xbox One Games installeren op een Externe SSD om zo ruimte te sparen op je interne opslag.

Dit geld ook bij de Playstation zo, PS4 games kun je op een externe SSD installeren, PS5 games weer niet. Ik lees wel dat zowel bij Xbox Series S|X en Playstation 5 een enkele game toch via een SSD zou kunnen, echter zelf niet ervaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Linksquest schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 19:13:
[...]
Ik lees wel dat zowel bij Xbox Series S|X en Playstation 5 een enkele game toch via een SSD zou kunnen, echter zelf niet ervaren.
Je hebt twee soorten Xbox Series X games. Optimized en Enhanced. De Enhanced games zijn speelbaar via de USB SSD en de Optimized niet.

Enhanced zijn vaak games zoals Rocket League en Sea of Thieves die eigenlijk voor de Xbox One gemaakt zijn maar wel wat functies van de Series X ondersteunen. Die zijn dan vaak Enhanced. Maar die kom je tegenwoordig wel heel weinig tegen.

Je moet echt een lijst opzoeken om te weten of het op de SSD gaat werken. De Xbox zelf is enorm vaag erover helaas. Pas als je het installeert maar dat is een vervelende klus als je het als speelbaar collectie wil hebben in plaats van lokaal opslaan voor het geval dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 16:22
Mijn series X begint wat coil whine of een defecte fan ofzo te vertonen. Continu een piepend geluid.

Iemand een idee wat ik zou kunnen controleren/schoonmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Raem schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 15:02:
Er zijn wel 3rd party adapters waarmee je een nvme ssd kunt gebruiken voor je Xbox. Maar volgens mij ondersteunt deze ook maar een handjevol types en je zou goed moeten uitzoeken of het überhaupt wel lekker werkt.
Kan je daarmee dan Xbox series x spellen spelen?zoals bijvoorbeeld AC shadows?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Oh de nostalgie!

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 17-07-2024 07:11 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Voor degenen die Amazon Prime hebben, ze hebben een Xbox Series expansion card in de aanbieding:
https://www.amazon.nl/dp/...uHjzSgzSA2qod50NGhwy?th=1

Zo te zien nog niet eerder onder de 137 euro geweest, nu 108. Gezien de bovenstaande discussie misschien voor sommigen interessant

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:56

MazeWing

The plot thickens...

Nog steeds de beste interface ooit!

Maar wisselt ie ook of blijft ie steeds op het groene staan? Zou leuk zijn als de achtergrond wisselt als je bijvoorbeeld naar instellingen gaat, etc

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MazeWing schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:05:
[...]

Maar wisselt ie ook of blijft ie steeds op het groene staan? Zou leuk zijn als de achtergrond wisselt als je bijvoorbeeld naar instellingen gaat, etc
Ik heb hem zelf nog niet getest, want kwam dit tegen op Twitter vanmorgen vlak voordat ik na mijn werk ging. Maar wanneer je naar instellingen gaat krijg je weer een heel ander beeld te zien en zie je de achtergrond van het dashboard niet meer? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:56

MazeWing

The plot thickens...

G_Dragon schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:09:
[...]

Ik heb hem zelf nog niet getest, want kwam dit tegen op Twitter vanmorgen vlak voordat ik na mijn werk ging. Maar wanneer je naar instellingen gaat krijg je weer een heel ander beeld te zien en zie je de achtergrond van het dashboard niet meer? :D
Bedoel voornamelijk als je over iets heen gaat om te selecteren. Zou nogal stom zijn als de achtergrond altijd groen blijft.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MazeWing schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:13:
[...]

Bedoel voornamelijk als je over iets heen gaat om te selecteren. Zou nogal stom zijn als de achtergrond altijd groen blijft.
Dat is waar! Hoop dat wat je graag wil ook gebeurd want dat zal namelijk wel heel gaaf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:10
R.G schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 01:56:
[...]

Daar ga ik wel vanuit. Maar je zou zelf beter even reviews op kunnen zoeken. Ik weet alleen dat het bestaat.

https://nl.hardware.info/...iten-op-je-xbox-series-xs

[ Voor 18% gewijzigd door Raem op 17-07-2024 08:41 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:27
justifire schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:04:
Wel jammer dat de weg in Still Wakes The Deep zo wordt voorgekauwd met de kleur geel…
Gele buizen, gele randen, gele ladders, gele vergrendeling, staan nog net geen gele pijlen op de muren.
Ik heb 'm gisteren uitgespeeld, en ik vraag me af of het spel wel zonder had gekund. Het hele booreiland is bezaaid met onderdelen die er uit zien alsof je er aan op zou kunnen trekken, of openingen die er zien alsof je er doorheen zou kunnen wurmen. Zonder enige guidance zou je enkel langer bezig zijn met het spel omdat je geen idee hebt wat de bedoeling is. Still Wakes The Deep is ook eigenlijk nauwelijks een spel te noemen, maar meer een oil-rig-simulator op rails.

Uiteindelijk vond ik het een prachtig spel met een teleurstellend einde. De omgeving en dialogen voelen ontzettend authentiek aan, en de horror ziet er fantastisch buitenaards uit. Helaas is het de makers niet gelukt om een einde aan te maken wat enige voldoening geeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
MazeWing schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:05:
[...]

Ik verwacht dat het bij de (minimale) animatie op de achtergrond blijft. De dynamic backgrounds zijn allemaal heel subtiel in de animaties, zou er niet op rekenen dat dat hier heel anders is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ErikT738 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 08:46:
[...]
Zonder enige guidance zou je enkel langer bezig zijn met het spel omdat je geen idee hebt wat de bedoeling is.
Zelden zo’n lineaire game gespeeld.
Dus zelfs al zou ik door ieder mogelijk gaatje willen kruipen dat ik tegenkom dan zou het geneens lukken.
Als je gewoon de route volgt kom je vanzelf bij de doorgang / uitgang waar het spel je heen wil leiden.
Al hadden ze het veels te veel aan geel alleen al vervangen voor een “slijtage look” op ladders / richeltjes / buizen dan had het al meer dan voldoende geweest en het spel een veel realistischer karakter gegeven.
Hellblade heeft dit bijvoorbeeld goed voor mekaar, ziet er realistisch uit en verdwaal je ook niet.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:29
Een custom (officiële?) Xbox vanwege een film, en niet eens een spel?
Apart, komt dat vaker voor?

edit:
zo te zien wel officieel, niet te koop maar alleen te winnen via een sweepstake

[ Voor 31% gewijzigd door sewer op 17-07-2024 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
justifire schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:12:
[...]

Dus zelfs al zou ik door ieder mogelijk gaatje willen kruipen dat ik tegenkom dan zou het geneens lukken.
Als je gewoon de route volgt kom je vanzelf bij de doorgang / uitgang waar het spel je heen wil leiden.
Al hadden ze het veels te veel aan geel alleen al vervangen voor een “slijtage look” op ladders / richeltjes / buizen dan had het al meer dan voldoende geweest en het spel een veel realistischer karakter gegeven.
Hellblade heeft dit bijvoorbeeld goed voor mekaar, ziet er realistisch uit en verdwaal je ook niet.
Je kan de gele markeringen lager zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 19:40:
[...]

Je kan de gele markeringen lager zetten. ;)
Ah dat wist ik niet.
Jammer dat dat niet de standaard is met evt een melding dat je extra hulp aan / uit kan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
justifire schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 08:21:
[...]

Ah dat wist ik niet.
Jammer dat dat niet de standaard is met evt een melding dat je extra hulp aan / uit kan zetten.
Overigens de optie heet 'reduced'. Dus het is niet volledig weg.
Ik verwacht dat bijvoorbeeld de draaiwielen aan deuren etc. gewoon geel blijven.

Ik heb de game gisteren overigens ook geinstalleerd om eens te kijken waar men het over heeft. Vooralsnog stoor ik mij niet aan de hoeveelheid geel, maar ik ben dan ook pas net
spoiler:
voorbij de waterkamers waar je het eerste 'monster' tegenkomt
.

Sfeertje is goed in ieder geval en de graphics.... wauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
justifire schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:12:
Ik heb gisteren voor het eerst (en laatst) Scorn gespeeld, en miste gelijk de rails uit Still Wakes The Deep. In Scorn wordt je volledig aan je lot over gelaten en is er geen enkele indicatie van wat er nu eigenlijk van je wordt verwacht. Misschien dat ik lui ben geworden, maar iets meer hulp had fijn geweest.

Ik ben nu maar begonnen aan Death's Door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Vanaf vandaag in GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 21:01
ErikT738 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:07:
[...]

Ik heb gisteren voor het eerst (en laatst) Scorn gespeeld, en miste gelijk de rails uit Still Wakes The Deep. In Scorn wordt je volledig aan je lot over gelaten en is er geen enkele indicatie van wat er nu eigenlijk van je wordt verwacht. Misschien dat ik lui ben geworden, maar iets meer hulp had fijn geweest.

Dit ervoer ik ook :)

Kwam er gewoon niet in, heb toch wel graag dat ik een beetje aan het handje wordt genomen haha.
Vooral al bij die 1e puzzel in die cirkel in het begin, dit soort games speel je als je wat meer vrije tijd hebt, misschien na mijn 65e

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ErikT738 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:07:
[...]

Scorn is wat vaag inderdaad, maar ook daar geldt weer : kan je niet verder dan moet je ergens anders heen.
Death’s Door wordt dan helemaal een zoekfestijn :') (wel echt een topgame trouwens, vooral de umbrella run is gedenkwaardig d:)b )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
justifire schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:31:
[...]

Scorn is wat vaag inderdaad, maar ook daar geldt weer : kan je niet verder dan moet je ergens anders heen.
Death’s Door wordt dan helemaal een zoekfestijn :') (wel echt een topgame trouwens, vooral de umbrella run is gedenkwaardig d:)b )
Het was bij Scorn ook vooral dat ik er geen zin in had om het allemaal uit te zoeken. Ik zag dat er een soort treinrails was, een karretje, een ding om wat open te zagen, een ding om de rails te verleggen en een deur waar je een tweede hand voor nodig had, maar ik had gewoon geen zin om het met trial en error aan elkaar te plakken. Met een beter narrative had ik die drive misschien wel gehad. Daarnaast hielp het ook niet echt dat de omgeving, hoewel interessant, ongelofelijk monotoon is zodat ik de weg kwijtraak.

Tot nu toe heb ik dat probleem in Death's Door totaal niet. Het is redelijk duidelijk waar ik heen moet en wat er van me wordt verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ErikT738 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:45:
[...]

Het was bij Scorn ook vooral dat ik er geen zin in had om het allemaal uit te zoeken. Ik zag dat er een soort treinrails was, een karretje, een ding om wat open te zagen, een ding om de rails te verleggen en een deur waar je een tweede hand voor nodig had, maar ik had gewoon geen zin om het met trial en error aan elkaar te plakken. Met een beter narrative had ik die drive misschien wel gehad. Daarnaast hielp het ook niet echt dat de omgeving, hoewel interessant, ongelofelijk monotoon is zodat ik de weg kwijtraak.

Tot nu toe heb ik dat probleem in Death's Door totaal niet. Het is redelijk duidelijk waar ik heen moet en wat er van me wordt verwacht.
Dan is Scorn gewoon niets voor jou en Deaths Door wel, have fun! :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Nog pareltjes er tussen die je niet moet missen? Heb nog wat tegoed staan maar weet echt niet wat ik moet kopen/spelen op het moment.

Ga vanavond wel beginnen met Dungeons of Hinterberg.

Ben een van alles gamer.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:35:
[...]

Nog pareltjes er tussen die je niet moet missen? Heb nog wat tegoed staan maar weet echt niet wat ik moet kopen/spelen op het moment.

Ga vanavond wel beginnen met Dungeons of Hinterberg.

Ben een van alles gamer.
Pareltjes waar je naar kan kijken als ik advies mag geven:
- Chorus
- Curse of the Dead Gods
- Ghostrunner
- Livelock
- Nier Automata
- Steelrising

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Het was me weer een genoegen om Grand Theft Auto San Andreas voor de 6e keer 100% te spelen d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zt7VMomGArNgT-cVJfR-ZIei__A=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/GfQJF6L3boDKXE9XMLvPV62W.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dK7rfZAxxukyZcVtvaY5rY_ygfg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/IzagdlD1DlRGKyvkAFan4885.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jbbim-NLbj6qXg__djOQbaxsTg4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/XScVSTPoSZZRe5DFInspSuCi.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCqmLFI0BcYSv6kQTw6uKPdMx9U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6kfULsmgR9AZL7Aqm1wZV7A3.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFUmGHfN1ElRkw71YczhsWQ0s0A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rtDXraRyZsvdQT9YKZRjiAjk.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-W9rak-i5lAAoJTiaMm9h9EzsU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1vNL6yJoLAPCByY99Rwlbci2.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-09 21:57

Sagat

Is pappa x2!

Krijg er wat BOTW geveol bij, Benieuwd of dat correct is (moet ik wel van 'jullie' horen wat ik heb de echte BOTW amper gespeeld en deze staat dus ook niet heel erg hoog op mijn eigen must play list :P )

Maar wel tof als je van het genre houdt of geen switch games kan of wil spelen denk ik! Erg mooie toevoeging weer.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:05:
[...]

Krijg er wat BOTW geveol bij, Benieuwd of dat correct is (moet ik wel van 'jullie' horen wat ik heb de echte BOTW amper gespeeld en deze staat dus ook niet heel erg hoog op mijn eigen must play list :P )

Maar wel tof als je van het genre houdt of geen switch games kan of wil spelen denk ik! Erg mooie toevoeging weer.
Qua gameplay is het volgens mij niet echt goed vergelijkbaar. :) het kent dungeons en puzzels maar dat is het wel denk ik. Maar heb zelf BOTW niet gespeeld. Dus wellicht kan @Linksquest daar wat nuttigs over zeggen :P

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-07-2024 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:24:
[...]

Pareltjes waar je naar kan kijken als ik advies mag geven:
*knip naar eigen post*
Meeste titels niet of amper van gehoord (dacht dat curse of the dead gods een of andere dlc was voor iets!)
dus

- Chorus (3d space fighter sim)
- Curse of the Dead Gods pittege roguelike)
- Ghostrunner ((edited met dank aan Exactor IT Titanfall (movement) meets Superhot, geen combo's qua vechten wel qua kills linken. Og tekst 3d action game ala DMC/Bayonetta)
- Livelock (sci fi diablo)
- Nier Automata ((edited met dank aan Exactor IT Japanse rpg, melee combat, og tekst 3d action game en shmup)
- Steelrising (3d action game ala DMC/Bayonetta)

Even gebaseerd op trailertjes checken. Correct me if i am wrong.

Snap wel de recs, games zien er allen op zijn minst interresant uit!

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 19-07-2024 10:41 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:17
@Sagat curse of the dead gods is een (vrij pittige) roguelike. Ik heb me er best wel mee vermaakt enige tijd terug.

Nier automata is voor een Japan stijl rpg met combat met zwaarden en stokken. Goed spel.

Ghostrunner is vooral gericht op zo snel mogelijk iedereen neerhoeken met je zwaardje. Lijkt niet echt op baynonetta (combo's bestaan niet echt in ghostrunner behalve in hoe snel je mensen omlegt en alles buiten bosses is 1 hit). Ik zou het eerder vergelijken met titanfall (qua movement) meets superhot (qua alles zsm neermaaien).

[ Voor 64% gewijzigd door Exactor it op 19-07-2024 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Exactor it schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:53:
@Sagat curse of the dead gods is een (vrij pittige) roguelike. Ik heb me er best wel mee vermaakt enige tijd terug.

Nier automata is voor een Japan stijl rpg met combat met zwaarden en stokken. Goed spel.

Ghostrunner is vooral gericht op zo snel mogelijk iedereen neerhoeken met je zwaardje. Lijkt niet echt op baynonetta (combo's bestaan niet echt in ghostrunner behalve in hoe snel je mensen omlegt en alles buiten bosses is 1 hit). Ik zou het eerder vergelijken met titanfall (qua movement) meets superhot (qua alles zsm neermaaien).
Thanks, wat edits gedaan op basis van bovenstaand!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:17:
[...]

Qua gameplay is het volgens mij niet echt goed vergelijkbaar. :) het kent dungeons en puzzels maar dat is het wel denk ik. Maar heb zelf BOTW niet gespeeld. Dus wellicht kan @Linksquest daar wat nuttigs over zeggen :P
Ik heb Dungeons of Hinterberg nog niet gespeeld, maar heb even wat trailers erbij gepakt en ik deel de mening wel, er zitten zeker wat dingen in die je goed kunt vergelijken met BOTW, maar voor mijn gevoel zijn er ook heel veel dingen die toch echt anders zijn. Ik ga deze game op mijn te speel lijstje zetten en zal er nog een keer op terug komen. Kan misschien wel nog een jaar duren, sorry :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Thanks! Heb er een paar van gekocht. Dit is het geworden:

Curse of the Dead Gods
Chorus
The Survivalists
Tiny Tina's Wonderlands: Chaotic Great Edition
Steelrising - Standard Edition
DRAGON BALL XENOVERSE 2

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:34:
[...]

Thanks! Heb er een paar van gekocht. Dit is het geworden:

DRAGON BALL XENOVERSE 2
Als je ooit hulp nodig hebt, let me know en dan voeg ik je toe! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Tip en vraag

Division 2 ultimate edition bevat dit alle en toekomstige content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Gaat Forza 4 helemaal verdwijnen en ook uit gamepass?

Is het waard om te Halen? Omdat de Forza 3 ook ultimate toen gehaald maar nooit aangeraakt en in gamepass komt vast Forza 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:34:

Is het waard om te Halen? Omdat de Forza 3 ook ultimate toen gehaald maar nooit aangeraakt en in gamepass komt vast Forza 5?
Forza Horizon 4 gaat inderdaad verdwijnen en is straks alleen nog te spelen als je het spel op tijd hebt gekocht. Voor mij is het wel waard, ik ga het binnenkort met deze aanbieding aanschaffen. Waarom Forza Horizon 3 nooit aangeraakt? Wellicht geeft dat je een antwoord of het waard is om FH4 aan te schaffen.

Forza Horizon 5 staat sinds release al op Game Pass.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Zeker nog de moeite waard en de dlc ook dus ik zou voor die 5 of 6 euro extra voor de ultimate gaan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-09 21:37
Neon White bijna uit. Was heel tof!! Fijne flow in die game.

Ook met Flintlock begonnen. Tot dusver erg vermakelijk. Een fijne soulsgame nadat Lords of Fallen wat tegenviel.

En Avatar in het free to play weekend. Die ook nog maar eens proberen.

Hoop te spelen zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:29:
[...]

Meeste titels niet of amper van gehoord (dacht dat curse of the dead gods een of andere dlc was voor iets!)
dus

- Chorus (3d space fighter sim)
- Curse of the Dead Gods pittege roguelike)
- Ghostrunner ((edited met dank aan Exactor IT Titanfall (movement) meets Superhot, geen combo's qua vechten wel qua kills linken. Og tekst 3d action game ala DMC/Bayonetta)
- Livelock (sci fi diablo)
- Nier Automata ((edited met dank aan Exactor IT Japanse rpg, melee combat, og tekst 3d action game en shmup)
- Steelrising (3d action game ala DMC/Bayonetta)

Even gebaseerd op trailertjes checken. Correct me if i am wrong.

Snap wel de recs, games zien er allen op zijn minst interresant uit!
Chorus : 3D SHMUP

Curse of the Dead Gods : Poor man’s Hades

Ghostrunner : 1 hit kill speedrunner

Livelock : twin stick shooter (evt coop)

Nier Automata : meest krankzinnige en tevens briljante game die in japan ooit is geproduceerd

Steelrising : Souls like ; Lies of P ten tijde van de franse revolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 19:17:
Neon White bijna uit. Was heel tof!! Fijne flow in die game.

Ook met Flintlock begonnen. Tot dusver erg vermakelijk. Een fijne soulsgame nadat Lords of Fallen wat tegenviel.

En Avatar in het free to play weekend. Die ook nog maar eens proberen.

Hoop te spelen zo!
Bedoel je bijna uit als in. Je hebt chapter 12 klaar of bijna uit als in. Alles op ace, alle gifts en alle achievements :P

Ik ben nu aanbeland in chapter 12. Hij speelt nog verdraaid goed op mijn ROG Ally maarja het is ook een switch game :).

Ik ga hem proberen om op 1.000gs te krijgen. Wordt denk ik wel een projectje van een jaar ofzo…

Verder nog Tchia proberen af te ronden. Is wel vermakelijk op zich. Met name als je wat meer de movement door krijgt, want als je alles op voet wil doen is het wel een beetje saai.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-07-2024 03:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 02:22:
[...]
Wordt denk ik wel een projectje van een jaar ofzo…
We verwachten toch echt wel van je dat je uiterlijk zondagavond de 1000GS kan bevestigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 08:42:
[...]

We verwachten toch echt wel van je dat je uiterlijk zondagavond de 1000GS kan bevestigen.
Haha. 21 juli 2025 kan ik het bevestigen. Mark your calendar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben begonnen aan Flintlock: The Siege Of Dawn, het is wel een pittig spel want ga best vaak dood. Maar de gameplay en het verhaal zijn erg leuk :)

Wat vinden jullie er tot nu toe van?

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 20-07-2024 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 08:42:
[...]

Waar ben jij mee bezig nu qua games? Nog steeds Diablo? :) Ik denk dat je Neon White ook wel kan waarderen qua gameplay. Qua storyline had de fast forward button ook een skip button mogen zijn trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
R.G schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 01:56:
[...]

Zie hier voor meer informatie: YouTube: Building my own Xbox Series S/X Expansion Card | TBTEK

Volgen mij is het een niet erg betrouwbare methode, zie ook de commentaren op youtube bij deze video

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R.G

R.G

Finraziel schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:36:
[...]

Zeker nog de moeite waard en de dlc ook dus ik zou voor die 5 of 6 euro extra voor de ultimate gaan.
Gehaald inclusief division 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 22:52:
Het was me weer een genoegen om Grand Theft Auto San Andreas voor de 6e keer 100% te spelen d:)b

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Was dit de laatste van de trilogy of ga je ook nog GTA 3 en Vice City (100%) spelen?

Kijk momenteel de serie Miami Vice op Amazon Prime en had gisteren weer eens de eerste Xbox uit de kast gehaald om Vice City te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 02:22:
[...]

Bedoel je bijna uit als in. Je hebt chapter 12 klaar of bijna uit als in. Alles op ace, alle gifts en alle achievements :P

Ik ben nu aanbeland in chapter 12. Hij speelt nog verdraaid goed op mijn ROG Ally maarja het is ook een switch game :).

Ik ga hem proberen om op 1.000gs te krijgen. Wordt denk ik wel een projectje van een jaar ofzo…

Verder nog Tchia proberen af te ronden. Is wel vermakelijk op zich. Met name als je wat meer de movement door krijgt, want als je alles op voet wil doen is het wel een beetje saai.
Alles ace en dan vind ik hem ok! Dat is al een klus haha.

Tchia is niet heel boeiend hé? Ik snapte de lovende reacties niet echt. Doet weinig nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
G_Dragon schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 10:10:
Ben begonnen aan Flintlock: The Siege Of Dawn, het is wel een pittig spel want ga best vaak dood. Maar de gameplay en het verhaal zijn erg leuk :)

Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Ja, leuk! Heel sfeervol ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie

Ja! Ik vind Forza 4 veel beter en leuker dan Forza 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

PdeBie schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:22:
[...]

Ja! Ik vind Forza 4 veel beter en leuker dan Forza 5.
Oke waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind ze allebei prima. Maar vond Forza Horizon 5 wel meer van hetzelfde en was er daardoor sneller op uitgekeken. Door de jaren heen veel Forza Horizon 4 op Game Pass gespeeld. Ook nog op vakantie geweest naar Edinburgh waarbij ik het gevoel had dat ik er al eerder was geweest. Daarom nu in de aanbieding gekocht voordat de game straks verdwijnt. Ik denk niet dat ik Forza Horizon 5 ook nog ga kopen, maar wie weet.

Maar goed, Forza Horizon 4 was voor mij ook de eerste Horizon game. Voorgaande games (nog) niet gespeeld. Forza Horizon 3 heb ik hier fysiek liggen, gekregen. Waarom heb jij deel 3 wel gekocht, maar nooit gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Die Avatar free to play lijkt ook wat maf. Na een uurtje krijg je een buyscherm. Congratulations, you reached the hq en een bericht dat je progressie in de full game gesaved wordt.

Wordt de rest dan ook gesaved in de trial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Timothy3000 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 18:05:
Die Avatar free to play lijkt ook wat maf. Na een uurtje krijg je een buyscherm. Congratulations, you reached the hq en een bericht dat je progressie in de full game gesaved wordt.

Wordt de rest dan ook gesaved in de trial?
oh geen full game ?

dat is wel nasty zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Nee zit ook een 5u timelimit op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:41:
[...]

Waar ben jij mee bezig nu qua games? Nog steeds Diablo? :) Ik denk dat je Neon White ook wel kan waarderen qua gameplay. Qua storyline had de fast forward button ook een skip button mogen zijn trouwens :P
Ik speel momenteel “Ik ga op reis en neem mee…”
Veel Diablo gespeeld, zodra ik weer thuis ben van vakantie wil ik mijn build wat verder gaan optimaliseren en daarnaast wat spellen uit gamepass oppakken.
Backlog is ook echt enorm gegroeid dit jaar, maar Diablo is gewoon een heerlijk relaxte slotmachine waar ik toch stiekem telkens mijn game uren mee vul :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
En na twee uur spelen na het bereiken van een missie vertelt het spel dat je hem mag kopen als je verder wil spelen. Lame. Dat is een demo, dat is geen free to play weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Timothy3000 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 21:26:
[...]

En na twee uur spelen na het bereiken van een missie vertelt het spel dat je hem mag kopen als je verder wil spelen. Lame. Dat is een demo, dat is geen free to play weekend.
Echt?

Vdomme download het net 100+ gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

R.G schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 21:56:
[...]

Echt?

Vdomme download het net 100+ gb
Komt niet in game pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ja. Tenzij je de wereld wat gaat verkennen ben je met twee uur wel door de demo heen. Waarvan het eerste on rails gedeelte binnen aardig saai was.

Open wereld is wel prachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

Timothy3000 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 22:16:
Ja. Tenzij je de wereld wat gaat verkennen ben je met twee uur wel door de demo heen. Waarvan het eerste on rails gedeelte binnen aardig saai was.

Open wereld is wel prachtig.
Doet denken aan ghost recon breakpoint.

Intro
Dan naar een base headquarters
Dan boring quests lol
Wel mooie wereld.
Voor nu even gestopt.

Benieuwd of er nog veel te spelen is heb net ewya gehad
Pagina: 1 ... 42 ... 107 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties