Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:54
SH33 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:01:
[...]

Vreemde is dat daar bij staat dat ie helemaal digitaal is en geen discs kan afspelen maar volgens mij is er nog geen series x die alleen digitaal is?
Ah, ik zie wat je bedoelt. Ik denk dat dit verkeerd is overgenomen van de omschrijving van de Series S. De all digital Series X komt later dit jaar pas uit inderdaad.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:20
Schweino schreef op zondag 9 juni 2024 @ 23:04:
[...]

Dat is idd een bizarre prijs.

Meer info: https://news.xbox.com/en-...-x-s-new-console-options/

Wel bijzonder dat de digital only series X maar met 1TB komt. Hopelijk gaan de prijzen van de geheugen-uitbreidingskaarten snel omlaag want die zijn nu ook nog steeds flink aan de prijs.
Nou ja, je krijgt er ook wat voor terug he. Je zit nu maar tegen een carbon zwarte doos aan te kijken. De nieuwe wordt galaxy black!

Jammer dat dit niet een echte refresh is met wat meer kracht aan boord. Dat zou ik wel verwachten puur afgaande op de prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:27:
Showcase niet gekeken, maar werd wakker met een Gears of War E day trailer oOo kan ik weer eens het stof van de series X afblazen :P

Ben benieuwd of het enkel een prequel is, of dat het het begin van een 'reboot' is
Wat ik uit de interviews begrijp is dat het echt een nieuwe visie op Gears is. Ander studio hoofd die zijn eigen draai er aan wil geven. Oa. meer terug de 'horror' kant op, waarbij de Locust echt angst inboezemen.

Verhaaltechnisch ook wel fijn, want in elke Gears game komt het te pas, nu ga je echt weten hoe het geweest is. Goede keuze dus, imho.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:46
Wat een topshow wat het gisteren. Wat een value in de gamepass. Echt te gek voor woorden. Las ook nog wat zaken over de kosten hiervan. Maar ik koop meestal 3 maand vooruit voor ongeveer 25 euro. Dat is 100 euro per jaar. Daarvoor krijg je zoveel goeie games, Dit is voor mij echt een koopje.

De enige game waar ik mijn zorgen over heb is de Indy game. Nauwelijks gameplay gezien, en wat ik zag, zag er karig en houterig uit. Ik kijk echt veel meer uit naar de andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH33
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 10-06-2024
Raem schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:03:
[...]

Ah, ik zie wat je bedoelt. Ik denk dat dit verkeerd is overgenomen van de omschrijving van de Series S. De all digital Series X komt later dit jaar pas uit inderdaad.
Ja dat was ook mijn vermoeden, ik kan er dan denk ik wel vanuit gaan dat als ik deze koop ik gewoon een series x krijg en niet een S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 08:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

[...]

Vreemde is dat daar bij staat dat ie helemaal digitaal is en geen discs kan afspelen maar volgens mij is er nog geen series x die alleen digitaal is?
Formeel is die er nog niet inderdaad, pas vanaf aanstaand kerstseizoen. Wat nu te koop is, is daarmee de console met disk drive. Mocht je twijfelen dan is er een visueel verschil ook:

Afbeeldingslocatie: https://xxboxnews.blob.core.windows.net/prod/sites/2/2024/06/Consoles-eb36182249206cefa827.jpg

De Witte is de all digital en heeft geen sleuf voor disks aan de voorkant. De zwarte helemaal rechts heeft dat wel.
Timothy3000 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:04:
[...]

Is dat niet ook omdat veel games ook naar pc komen? Fable bv.
Nope, omdat ze dan normaal gesproken 'Console launch exclusive' roepen

[ Voor 16% gewijzigd door HollovVpo1nt op 10-06-2024 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jammer dat ze geen nieuwe Elite Controller hebben aangekondigd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +33 Henk 'm!
Omdat het maandagochtend is dacht ik... prima om wat rustiger te beginnen en wat er is getoond even voor mezelf op een rijtje te zetten :P Titels zijn de linkjes naar de trailers om te voorkomen dat men 2 meter aan trailers moet scrollen :)
  • Call of Duty Black ops 6. Het lijkt voor het eerst in jaren dat we weer eens een volwaardige game krijgen met een goed uitgewerkte SP. De SP was vroeger voor mij altijd een must play, maar stelde vaak teleur de afgelopen jaren. Wie is er niet groot geworden met missies als All Ghillied Up, Whiskey Hotel, No Russian, Vorkuta en A Mile High Club, Wellicht dat ik ook de MP of Zombies nog wil gaan proberen als ik een groepje oldies bij elkaar kan vinden :P.
  • Doomthe Dark Ages. Zowel met 2016 als met Eternal heb ik me goed vermaakt. De kritieken op Eternal ten aanzien van het "rock paper scissor mechanisme" en het platformen begrijp ik wel enigszins. De trailer deed me echter wel vermoeden dat ze die kritieken ten harte hebben genomen. De gunplay zag er tof uit, artstyle met middeleeuwen ook weer eens wat anders dan de twee vorige. Verder ben ik wel benieuwd of er ook een volwaardige MP bij zit. Dat was in 2016 toch wel een hele leuke modus. Battlemode van Eternal laat ik verder buiten beschouwing want dat was vrij beroerd...
  • State of Decay 3. Ik heb heel wat uurtjes in deel 2 zitten. Het was niet een hele gepolijste game ofzo, maar het had iets wat mij bleef laten spelen. Helaas nooit echt een groepje gevonden waar ik het spel mee kon spelen, dus uiteindelijk wel laten liggen. Wat ik las is dat men echt wil gaan voor een shared world met vrienden. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. De eerste beelden waren in ieder geval sfeervol genoeg om het in de gaten te houden.
  • Dragon Age. De trailer liet voornamelijk zien wat ze qua stijl (zowel grafisch als humor) willen bereiken, maar verder heb ik nog geen beeld van hoe de game gaat spelen. Dat is wel jammer en hopelijk komen ze snel met meer beelden daarvan. Ben namelijk wel benieuwd welke richting ze opgaan. In mijn herinnering was er bijvoorbeeld ook best wel een verschil in gameplay tussen ce laatste Dragon Age delen. Zelf heb ik me erg vermaakt met Inquisition dus ben benieuwd naar dit deel.
  • Starfield DLC. Starfield heeft flink wat verschillende meningen teweeg gebracht bij release. Zelf heb ik me er goed mee vermaakt. Het is een traditionele Bethesda RPP maar dan in space. Uiteraard kun je als je de game gaat ontleden flink wat punten opnoemen die wellicht ouderwets zijn of niet volledig "fleshed out" zijn, maar voor mij was het geheel meer dan de som der delen en kijk ik uit naar de DLC. Het zou tof zijn als ze deze redelijk "compact" kunnen houden qua omgevingen / missies. Niet zozeer qua omvang ofzo maar meer qua beleving. Beetje lastig uit te leggen. En verder zag ik community mods en tot mijn vreugde nog meer pluchies! :P Mijn space piraat was een behoorlijke verzamelaar! Zie: https://tweakers.net/i/a4...6F4.png?f=fotoalbum_large
  • Fallout 76. Heb het nooit gespeeld. Ook geen behoefte aan. Weet wel dat die de afgelopen jaren na een dramatische launch echt behoorlijk is ondersteund qua content en QOL verbeteringen. Zijn er hier mensen die het actief spelen?
  • Expedition 33. De presentatie van deze game zag er goed uit. Alleen ben ik niet heel erg into Jrpg's. De laatste die ik echt heb gespeeld is Lost Odyssey op de 360. Maar denk dat voor de liefhebbers van traditionele Jrpg's dit wel een interessante game gaat worden. :) Mocht die niet 100+ uur duren dan zal ik hem misschien ook een kans geven :P. Want dat staat me altijd een klein beetje tegen. Zo ook die Octopath Traveler games. Die duren ook 60 tot 70 uur. Dat is me net even te veel voor zo'n type game.
  • South of Midnight. Dit was misschien wel mijn game van de show. De reveal trailer vorig jaar was al erg sfeervol, maar dit spreekt me wel erg aan. Qua gameplay zal het denk ik niet heel veel vernieuwends doen, maar qua presentatie en artstyle was dit wel top. Ook de muziek in deze trailer en de reveal deed veel goeds. Release in 2025, dus dat ze maar lekker de tijd mogen krijgen om het een toppertje te laten worden.
  • World of Warcraft. Ik heb helemaal niets met WoW. Vroeger bewust over geslagen vanwege de angst dat ik 24/7 dit spel zou willen spelen. :) Nu echt te oud om in te stappen, dus leuk voor de fans.
  • Metal Gear Solid Snake Eater. Metal Gear Solid 3 is een van mijn favoriete games in mijn herinnering. Het verhaal, de game mechanics, de bossfights, de graphics destijd op de PS2... Echt een toppertje. Ook een van de weinige games waar ik echt emotioneel van werd op het einde. Iedereen die het gespeeld heeft weet wel welke scene ik bedoel. Daarna is de serie voor mij bergafwaarts gegaan. Heb 4 nog wel gespeeld, maar dat werd dusdanig onnodig complex qua verhaal dat het alle lol weghaalde. Aan 5 niet eens begonnen. Ben benieuwd of Konami de essentie van deel 3 goed kan vertalen naar nu. Het is toch 20 jaar geleden toen deel 3 uit kwam. Hoop dat het ze lukt.
  • Sea of Thieves. De live sevice game that keeps on giving. De game is inmiddels 6 jaar oud en wordt nog ontzettend goed ondersteund. De game kwam redelijke barebones op de markt en kreeg daarvoor de nodige kritieken. Wellicht terecht, maar het is een game die juist met en door de community gegroeid is. Net zoals Grounded. Een game in een soort van early acces die juist door een actieve community gemaakt wordt tot wat het nu is. Mogen andere games een voorbeeld aan nemen. Een live service game met een actieve developer erachter die echt luisteren naar de community. Zelf speel ik het niet meer. Mijn avonturen als solo piraat heb ik aan de wilgen gehangen. :) Net zoals in State of Decay, nooit een vast groepje gehad waar ik het mee speelde en dat maakt het toch een stuk leuker.
  • Winter Burrow. Dit was een van de "kleinere" games die getoond werd. Een beetje een survival achtige game met een muis in de hoofdrol. Neem aan dat het een relatief kleine / korte game is. Komt pas ergens begin 2025 uit.
  • Flintlock the Siege of Dawn. Deze game werd volgens mij al getoond in de showcase van 2022 met een release in 2023. Die hebben ze duidelijk niet gehaald. Nu komt die volgende maand uit. Het is van de makers van Ashen. Een erg sfeervolle soulslike game. Ze hebben zich nu nog meer gefocust op de actie lijkt het. Ben benieuwd hoe het speelt. Het ziet er goed uit, maar hoop dat de wereld interessant genoeg is om te ontdekken en dat je daar ook de vrijheid in krijgt. Dat had Ashen goed uitgewerkt.
  • Age of Mythology. Niet direct mijn type spel. Denk ook niet dat ik het ga spelen, maar ziet er voor de fans van het genre wel goed uit denk ik?
  • Perfect Dark. Toch wel een beetje de verrassing van de show denk ik voor velen. Nog een tijdje geleden ging het erover dat deze game gedoemd was om te mislukken vanwege alle mismanagement. Nu is het echter nog alleen maar een trailer dus geen idee hoe het speelt, echter geeft deze trailer niet de indruk dat er sprake is van een complete failure. Het geeft zoals hier vaker is aangegeven echt een vibe van Mirrors Edge meets Deus Ex meets Splinter Cell ofzo. Hoop dat ze de tijd en ruimte krijgen om het voor elkaar te krijgen.
  • Diablo 4 DLC. Heb afgelopen maand weer eens wat sessies gedaan in Diablo 4 om mijn character naar level 100 te krijgen. Dat was weer erg vermakelijk. Helaas is Lilith te ver gegrepen voor mijn character en heb teveel te spelen om 50 uur te grinden om uberhaubt een kans te maken :P. Maar het lijkt alsof D4 na een misschien wat valse start toch op de goede rit zit.
  • Fable. Playground Games heeft denk ik goed door wat de identiteit van een Fable game zou moeten zijn. Nu nog hopen dat ze dat ook in de gameplay kunnen doortrekken. De game komt ergens in 2025 uit, dus de snippets van gameplay mogen wat mij betreft komende periode wat meer uitgelicht worden. Dat ze de humor en verhaal goed weten neer te zetten heb ik wel vertrouwen in, echter hoe de gameplay wordt is wel belangrijk. Fable heeft zelf altijd een relatief eenvoudig en basic vechtsysteem gehad, dus benieuwd hoe ze die naar de standaarden van 2024 weten te brengen.
  • Fragpunk. Een 5v5 MP game, met wat lijkt een grappig "kaart systeem" om tijdens matches wat meer dynamiek te krijgen, maar deed me niet heel veel.
  • Mix Tape. Van de makers van de toffe The Artful Escape, waardoor ik eigenlijk direct al wel nieuwsgierig ben naar deze game. Voor iedereen die The Artful Escape niet heeft gespeeld. Ga hem spelen. Zit in GP volgens mij, duurt een uurtje of 5 dacht ik en is echt een leuke ervaring.
  • Flight Sim 2024. Een Flight Sim met een meer missie based structuur is altijd welkom. Ik vond de Bush missies en die landing challenges leuk om te tackelen. Mochten ze dat nu door kunnen trekken naar die andere vormen van vliegen die ze in de trailer lieten zien is het een reden om het spel te installeren.
  • The Elder Scrolls Online. Leuk voor de liefhebbers denk ik :P. Nooit gespeeld en zal het ook nooit spelen.
  • Life is Strange, Double Exposure.. Over Life is Strange zijn de meningen ook flink verdeeld. :) Dit deel zal niets anders zijn verwacht ik. Zelf vond ik deel 3 wat minder, maar de delen met Max vond ik leuk. Dus voor mij prima dat ze verder gaan met haar verhaal.
  • Indiana Jones. “It’s Not The Years, Honey, It’s The Mileage.”. De Indy films, vooral de trilogie, hebben een speciaal plekje. Hoevaak ik die films wel niet heb gezien. Niet op 2 handen te tellen gok ik. En de trailer had in de cutscenes naar mijn mening precies die juiste Indy snaar te pakken en dat smaakt naar meer. Wat de gameplay gaat worden, dat is nog even de vraag, maar met Machine Games denk ik dat ze daar een goede developer voor hebben. Hoop zoals hier eerder werd aangegeven dat het ook een goede balans weet te vinden in puzzels en gevechten en ook het type gevechten. Ik hoef geen grote Tomb Raider of Uncharted fight outs. Wat ik tot nu toe gezien heb lijkt het er ook op dat het ook op wat kleinere schaal is. Eigenlijk ook wat in de films gebeurd. Toch vaak 1 op 1 gevechten en niet ala rambo 100 man neerschieten. Ik heb er zin in :).
  • Mechabreak. Een of andere vage mecha game. Niets voor mij :)
  • Wuchang Fallen Feathers Weer een Soulslike zo te zien. Heb altijd wel interesse in het genre, maar het moet dan toch wel het niveautje Sekiro gaan bereiken wil ik heel enthousiast worden. Want er komen wel erg veel games uit in het genre die Sekiro kopieren. Ben benieuwd of ze dat gaat lukken.
  • Avowed. Ik denk dat deze game zeker niet voor iedereen wat gaat worden. Net zoals eigenlijk alle Obsidian Games. Grounded, Pentiment, The Outer Worlds, Pillars of Eternity. Allemaal relatief kleinere niche games. Zelf kijk ik er wel naar uit. De storytelling en worldbuilding is toch altijd wel waar ze goed in zijn. Combat zelf is altijd wat clunky maar dat neem ik voor lief als de rest klopt.
  • Stalker 2. Ik hoop dat ze het gelukt is om de game te maken die ze wilden maken gelet op alle ellende waar de studio mee te maken heeft gehad. Ik hoop ook dat mensen de juiste verwachtingen hebben bij dit spel. Het is geen CoD of Battlefield. De game is net zoals het origineel toch dieper qua gameplay en mechanics verwacht ik. Als ze de sfeer maar goed weten te zetten net zoals de Metro games, dan is het al heel wat. In ieder geval een game om naar uit te kijken.
  • Gears of War E-day. Ik dacht tijdens de trailer dat het een kleine sprong in de tijd naar voren was en we JD zagen... maar aan het einde toen ik Dom zag was de twist me duidelijk. :) Ze gaan naar E-day! Toffe maar enigszins bijzondere keuze. Deel 5 eindigde met een open einde en bood genoeg mogelijkheden voor deel 6. Maar voor mij is GoW toch echt Marcus en Dom en niet zozeer Kate en JD. Dus ik vind het prima, zolang ze ooit maar het verhaal van Kate en JD afronden. Ik verwacht echter pas wel in 2026 een release, dus we moeten helaas nog wachten...
Al met al, wat een toffe showcase. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik had gisteravond helaas geen tijd om de show live te kijken. Volgens mij was het echt een killer show!

Vanochtend de trailers van deze games teruggekeken. Niet zo'n uitgebreid verhaal als @uchiha tijntje, maar mijn snelle indrukken (-, +, en ++)
  • Call of Duty: Black Ops 6: +
  • Doom: The Dark Ages: -
  • Dragon Age: The Veilguard: -
  • Shattered Space: ++
  • South of Midnight: +
  • Perfect Dark: -
  • Fable: ++
  • Assassin's Creed Shadows: -
  • ⁠Avowed: +
  • Gears of War: E-Day: +
  • Life is Strange: Double Exposure: +
  • Series X Galaxy Black 2TB: +
De rest nog niet gezien. Ben wel erg benieuwd naar Indiana Jones and the Great Circle en State of Decay 3. Maar dat komt vanmiddag.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top Showcase. Alleen Stalker vond ik er wat matig uitzien, voor de rest allemaal games die ik wel wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-09 22:22
Dit is toch letterlijk een van de betere Showcases :D
Ook vet dat er veel naar Game Pass komt. Ik miste echter Tomb Raider :( had gehoopt op een nieuwe. (misschien omdat Amazon Games de uitgever is).

[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 10-06-2024 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:33:
Omdat het maandagochtend is dacht ik... prima om wat rustiger te beginnen en wat er is getoond even voor mezelf op een rijtje te zetten :P Titels zijn de linkjes naar de trailers om te voorkomen dat men 2 meter aan trailers moet scrollen :)
  • Call of Duty Black ops 6. Het lijkt voor het eerst in jaren dat we weer eens een volwaardige game krijgen met een goed uitgewerkte SP. De SP was vroeger voor mij altijd een must play, maar stelde vaak teleur de afgelopen jaren. Wie is er niet groot geworden met missies als All Ghillied Up, Whiskey Hotel, No Russian, Vorkuta en A Mile High Club, Wellicht dat ik ook de MP of Zombies nog wil gaan proberen als ik een groepje oldies bij elkaar kan vinden :P.
  • [b]Doom[, the Dark Ages/b]. Zowel met 2016 als met Eternal heb ik me goed vermaakt. De kritieken op Eternal ten aanzien van het "rock paper scissor mechanisme" en het platformen begrijp ik wel enigszins. De trailer deed me echter wel vermoeden dat ze die kritieken ten harte hebben genomen. De gunplay zag er tof uit, artstyle met middeleeuwen ook weer eens wat anders dan de twee vorige. Verder ben ik wel benieuwd of er ook een volwaardige MP bij zit. Dat was in 2016 toch wel een hele leuke modus. Battlemode van Eternal laat ik verder buiten beschouwing want dat was vrij beroerd...
  • State of Decay 3. Ik heb heel wat uurtjes in deel 2 zitten. Het was niet een hele gepolijste game ofzo, maar het had iets wat mij bleef laten spelen. Helaas nooit echt een groepje gevonden waar ik het spel mee kon spelen, dus uiteindelijk wel laten liggen. Wat ik las is dat men echt wil gaan voor een shared world met vrienden. Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. De eerste beelden waren in ieder geval sfeervol genoeg om het in de gaten te houden.
  • Dragon Age. De trailer liet voornamelijk zien wat ze qua stijl (zowel grafisch als humor) willen bereiken, maar verder heb ik nog geen beeld van hoe de game gaat spelen. Dat is wel jammer en hopelijk komen ze snel met meer beelden daarvan. Ben namelijk wel benieuwd welke richting ze opgaan. In mijn herinnering was er bijvoorbeeld ook best wel een verschil in gameplay tussen ce laatste Dragon Age delen. Zelf heb ik me erg vermaakt met Inquisition dus ben benieuwd naar dit deel.
  • Starfield DLC. Starfield heeft flink wat verschillende meningen teweeg gebracht bij release. Zelf heb ik me er goed mee vermaakt. Het is een traditionele Bethesda RPP maar dan in space. Uiteraard kun je als je de game gaat ontleden flink wat punten opnoemen die wellicht ouderwets zijn of niet volledig "fleshed out" zijn, maar voor mij was het geheel meer dan de som der delen en kijk ik uit naar de DLC. Het zou tof zijn als ze deze redelijk "compact" kunnen houden qua omgevingen / missies. Niet zozeer qua omvang ofzo maar meer qua beleving. Beetje lastig uit te leggen. En verder zag ik community mods en tot mijn vreugde nog meer pluchies! :P Mijn space piraat was een behoorlijke verzamelaar! Zie: https://tweakers.net/i/a4...6F4.png?f=fotoalbum_large
  • Fallout 76. Heb het nooit gespeeld. Ook geen behoefte aan. Weet wel dat die de afgelopen jaren na een dramatische launch echt behoorlijk is ondersteund qua content en QOL verbeteringen. Zijn er hier mensen die het actief spelen?
  • Expedition 33. De presentatie van deze game zag er goed uit. Alleen ben ik niet heel erg into Jrpg's. De laatste die ik echt heb gespeeld is Lost Odyssey op de 360. Maar denk dat voor de liefhebbers van traditionele Jrpg's dit wel een interessante game gaat worden. :) Mocht die niet 100+ uur duren dan zal ik hem misschien ook een kans geven :P. Want dat staat me altijd een klein beetje tegen. Zo ook die Octopath Traveler games. Die duren ook 60 tot 70 uur. Dat is me net even te veel voor zo'n type game.
  • South of Midnight. Dit was misschien wel mijn game van de show. De reveal trailer vorig jaar was al erg sfeervol, maar dit spreekt me wel erg aan. Qua gameplay zal het denk ik niet heel veel vernieuwends doen, maar qua presentatie en artstyle was dit wel top. Ook de muziek in deze trailer en de reveal deed veel goeds. Release in 2025, dus dat ze maar lekker de tijd mogen krijgen om het een toppertje te laten worden.
  • World of Warcraft. Ik heb helemaal niets met WoW. Vroeger bewust over geslagen vanwege de angst dat ik 24/7 dit spel zou willen spelen. :) Nu echt te oud om in te stappen, dus leuk voor de fans.
  • Metal Gear Solid Snake Eater. Metal Gear Solid 3 is een van mijn favoriete games in mijn herinnering. Het verhaal, de game mechanics, de bossfights, de graphics destijd op de PS2... Echt een toppertje. Ook een van de weinige games waar ik echt emotioneel van werd op het einde. Iedereen die het gespeeld heeft weet wel welke scene ik bedoel. Daarna is de serie voor mij bergafwaarts gegaan. Heb 4 nog wel gespeeld, maar dat werd dusdanig onnodig complex qua verhaal dat het alle lol weghaalde. Aan 5 niet eens begonnen. Ben benieuwd of Konami de essentie van deel 3 goed kan vertalen naar nu. Het is toch 20 jaar geleden toen deel 3 uit kwam. Hoop dat het ze lukt.
  • Sea of Thieves. De live sevice game that keeps on giving. De game is inmiddels 6 jaar oud en wordt nog ontzettend goed ondersteund. De game kwam redelijke barebones op de markt en kreeg daarvoor de nodige kritieken. Wellicht terecht, maar het is een game die juist met en door de community gegroeid is. Net zoals Grounded. Een game in een soort van early acces die juist door een actieve community gemaakt wordt tot wat het nu is. Mogen andere games een voorbeeld aan nemen. Een live service game met een actieve developer erachter die echt luisteren naar de community. Zelf speel ik het niet meer. Mijn avonturen als solo piraat heb ik aan de wilgen gehangen. :) Net zoals in State of Decay, nooit een vast groepje gehad waar ik het mee speelde en dat maakt het toch een stuk leuker.
  • Winter Burrow. Dit was een van de "kleinere" games die getoond werd. Een beetje een survival achtige game met een muis in de hoofdrol. Neem aan dat het een relatief kleine / korte game is. Komt pas ergens begin 2025 uit.
  • Flintlock the Siege of Dawn. Deze game werd volgens mij al getoond in de showcase van 2022 met een release in 2023. Die hebben ze duidelijk niet gehaald. Nu komt die volgende maand uit. Het is van de makers van Ashen. Een erg sfeervolle soulslike game. Ze hebben zich nu nog meer gefocust op de actie lijkt het. Ben benieuwd hoe het speelt. Het ziet er goed uit, maar hoop dat de wereld interessant genoeg is om te ontdekken en dat je daar ook de vrijheid in krijgt. Dat had Ashen goed uitgewerkt.
  • Age of Mythology. Niet direct mijn type spel. Denk ook niet dat ik het ga spelen, maar ziet er voor de fans van het genre wel goed uit denk ik?
  • Perfect Dark. Toch wel een beetje de verrassing van de show denk ik voor velen. Nog een tijdje geleden ging het erover dat deze game gedoemd was om te mislukken vanwege alle mismanagement. Nu is het echter nog alleen maar een trailer dus geen idee hoe het speelt, echter geeft deze trailer niet de indruk dat er sprake is van een complete failure. Het geeft zoals hier vaker is aangegeven echt een vibe van Mirrors Edge meets Deus Ex meets Splinter Cell ofzo. Hoop dat ze de tijd en ruimte krijgen om het voor elkaar te krijgen.
  • Diablo 4 DLC. Heb afgelopen maand weer eens wat sessies gedaan in Diablo 4 om mijn character naar level 100 te krijgen. Dat was weer erg vermakelijk. Helaas is Lilith te ver gegrepen voor mijn character en heb teveel te spelen om 50 uur te grinden om uberhaubt een kans te maken :P. Maar het lijkt alsof D4 na een misschien wat valse start toch op de goede rit zit.
  • Fable. Playground Games heeft denk ik goed door wat de identiteit van een Fable game zou moeten zijn. Nu nog hopen dat ze dat ook in de gameplay kunnen doortrekken. De game komt ergens in 2025 uit, dus de snippets van gameplay mogen wat mij betreft komende periode wat meer uitgelicht worden. Dat ze de humor en verhaal goed weten neer te zetten heb ik wel vertrouwen in, echter hoe de gameplay wordt is wel belangrijk. Fable heeft zelf altijd een relatief eenvoudig en basic vechtsysteem gehad, dus benieuwd hoe ze die naar de standaarden van 2024 weten te brengen.
  • Fragpunk. Een 5v5 MP game, met wat lijkt een grappig "kaart systeem" om tijdens matches wat meer dynamiek te krijgen, maar deed me niet heel veel.
  • Mix Tape. Van de makers van de toffe The Artful Escape, waardoor ik eigenlijk direct al wel nieuwsgierig ben naar deze game. Voor iedereen die The Artful Escape niet heeft gespeeld. Ga hem spelen. Zit in GP volgens mij, duurt een uurtje of 5 dacht ik en is echt een leuke ervaring.
  • Flight Sim 2024. Een Flight Sim met een meer missie based structuur is altijd welkom. Ik vond de Bush missies en die landing challenges leuk om te tackelen. Mochten ze dat nu door kunnen trekken naar die andere vormen van vliegen die ze in de trailer lieten zien is het een reden om het spel te installeren.
  • The Elder Scrolls Online. Leuk voor de liefhebbers denk ik :P. Nooit gespeeld en zal het ook nooit spelen.
  • Life is Strange, Double Exposure.. Over Life is Strange zijn de meningen ook flink verdeeld. :) Dit deel zal niets anders zijn verwacht ik. Zelf vond ik deel 3 wat minder, maar de delen met Max vond ik leuk. Dus voor mij prima dat ze verder gaan met haar verhaal.
  • Indiana Jones. “It’s Not The Years, Honey, It’s The Mileage.”. De Indy films, vooral de trilogie, hebben een speciaal plekje. Hoevaak ik die films wel niet heb gezien. Niet op 2 handen te tellen gok ik. En de trailer had in de cutscenes naar mijn mening precies die juiste Indy snaar te pakken en dat smaakt naar meer. Wat de gameplay gaat worden, dat is nog even de vraag, maar met Machine Games denk ik dat ze daar een goede developer voor hebben. Hoop zoals hier eerder werd aangegeven dat het ook een goede balans weet te vinden in puzzels en gevechten en ook het type gevechten. Ik hoef geen grote Tomb Raider of Uncharted fight outs. Wat ik tot nu toe gezien heb lijkt het er ook op dat het ook op wat kleinere schaal is. Eigenlijk ook wat in de films gebeurd. Toch vaak 1 op 1 gevechten en niet ala rambo 100 man neerschieten. Ik heb er zin in :).
  • Mechabreak. Een of andere vage mecha game. Niets voor mij :)
  • Wuchang Fallen Feathers Weer een Soulslike zo te zien. Heb altijd wel interesse in het genre, maar het moet dan toch wel het niveautje Sekiro gaan bereiken wil ik heel enthousiast worden. Want er komen wel erg veel games uit in het genre die Sekiro kopieren. Ben benieuwd of ze dat gaat lukken.
  • Avowed. Ik denk dat deze game zeker niet voor iedereen wat gaat worden. Net zoals eigenlijk alle Obsidian Games. Grounded, Pentiment, The Outer Worlds, Pillars of Eternity. Allemaal relatief kleinere niche games. Zelf kijk ik er wel naar uit. De storytelling en worldbuilding is toch altijd wel waar ze goed in zijn. Combat zelf is altijd wat clunky maar dat neem ik voor lief als de rest klopt.
  • Stalker 2. Ik hoop dat ze het gelukt is om de game te maken die ze wilden maken gelet op alle ellende waar de studio mee te maken heeft gehad. Ik hoop ook dat mensen de juiste verwachtingen hebben bij dit spel. Het is geen CoD of Battlefield. De game is net zoals het origineel toch dieper qua gameplay en mechanics verwacht ik. Als ze de sfeer maar goed weten te zetten net zoals de Metro games, dan is het al heel wat. In ieder geval een game om naar uit te kijken.
  • Gears of War E-day. Ik dacht tijdens de trailer dat het een kleine sprong in de tijd naar voren was en we JD zagen... maar aan het einde toen ik Dom zag was de twist me duidelijk. :) Ze gaan naar E-day! Toffe maar enigszins bijzondere keuze. Deel 5 eindigde met een open einde en bood genoeg mogelijkheden voor deel 6. Maar voor mij is GoW toch echt Marcus en Dom en niet zozeer Kate en JD. Dus ik vind het prima, zolang ze ooit maar het verhaal van Kate en JD afronden. Ik verwacht echter pas wel in 2026 een release, dus we moeten helaas nog wachten...
Mooie uitgebreide samenvatting! :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-09 12:25
South of Midnight. Dit was misschien wel mijn game van de show. De reveal trailer vorig jaar was al erg sfeervol, maar dit spreekt me wel erg aan. Qua gameplay zal het denk ik niet heel veel vernieuwends doen, maar qua presentatie en artstyle was dit wel top. Ook de muziek in deze trailer en de reveal deed veel goeds. Release in 2025, dus dat ze maar lekker de tijd mogen krijgen om het een toppertje te laten worden.
Ik weet het nog niet helemaal. Het heeft wel iets, maar de (bewust?) choppy framerate schrikt mij een beetje af. Ook leek het er op dat je telkens maar heel kort gameplay hebt tussen de cutscenes door, maar dat is hopelijk enkel zo gemonteerd voor het filmpje.

Ik kijk nog het meeste uit naar Age of Mythology, omdat ik deze in mijn jeugd heb overgeslagen. Verder trok de Starfield DLC me ook, ondanks dat ik de main game nog niet ben gestart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-09 13:25
Mooie uiteenzetting, maar mis toch nog een paar titels in je overzicht, of heb je die bewust eruit gelaten? ;)

Bijv. even uit mijn hoofd:
Assassin's Creed: Shadows
Atomfall

Overigens een fantastische showcase imo, uiteraard lang niet allemaal wat voor mij, maar lang geleden dat ik zoveel mooie dingen heb voorbij zien komen in een Xbox showcase. Voor een ieder wat wils.

[ Voor 23% gewijzigd door Powder Toastman op 10-06-2024 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Powder Toastman schreef op maandag 10 juni 2024 @ 10:47:
[...]

Mooie uiteenzetting, maar mis toch nog een paar titels in je overzicht, of heb je die bewust eruit gelaten? ;)

Bijv. even uit mijn hoofd:
Assassin's Creed: Shadows
Atomfall

Overigens een fantastische showcase imo, uiteraard lang niet allemaal wat voor mij, maar lang geleden dat ik zoveel mooie dingen heb voorbij zien komen in een Xbox showcase. Voor een ieder wat wils.
Ohja die ben ik (onbewust) vergeten. Maarja, aanvullend dan. AC is al jaren niets voor mij en Atomfall leek een Fallout kloon te zijn waar ik nog geen goed beeld bij heb. Hadden mij dus niet echt gegrepen gisteren :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Dragon Age. De trailer liet voornamelijk zien wat ze qua stijl (zowel grafisch als humor) willen bereiken, maar verder heb ik nog geen beeld van hoe de game gaat spelen. Dat is wel jammer en hopelijk komen ze snel met meer beelden daarvan. Ben namelijk wel benieuwd welke richting ze opgaan. In mijn herinnering was er bijvoorbeeld ook best wel een verschil in gameplay tussen ce laatste Dragon Age delen. Zelf heb ik me erg vermaakt met Inquisition dus ben benieuwd naar dit deel.

Ik ben zelf enorm fan van Dragon Age. Was ook een beetje de spiritueel opvolger van Baldurs Gate nadat iedereen de hoop op BG3 had opgegeven.

Maar nu voelt BG3 meer als Dragon Age dan de trailer van Dragon Age gisteren. Dragon Age was behoorlijk gritty en dit voelde niet echt zo. Ik ben ook een beetje het vertrouwen kwijt in Bioware na Andromeda en Anthem. Ik hoop dat ze me verassen met de gameplay reveal morgen of overmorgen maar ben bang dat we een multiplayer iets in een D&D wereld gaan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:22:
[...]

Ik ben zelf enorm fan van Dragon Age. Was ook een beetje de spiritueel opvolger van Baldurs Gate nadat iedereen de hoop op BG3 had opgegeven.

Maar nu voelt BG3 meer als Dragon Age dan de trailer van Dragon Age gisteren. Dragon Age was behoorlijk gritty en dit voelde niet echt zo. Ik ben ook een beetje het vertrouwen kwijt in Bioware na Andromeda en Anthem. Ik hoop dat ze me verassen met de gameplay reveal morgen of overmorgen maar ben bang dat we een multiplayer iets in een D&D wereld gaan zien.
De gritty sfeer stond me ook bij van vroeger. Dus ben ook wel benieuwd welke kant het opgaat en hoe ze de combat gaan inrichten. Ik herinner me nog dat ik echt aan het micromanagen was in Inquisition (of Origins) qua real time combat met pauze menu. Dat sprak me toen wel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:23:
Jammer dat ze geen nieuwe Elite Controller hebben aangekondigd.
Ja inderdaad, zeker omdat vorig jaar als iets van een nieuwe controller was uitgelekt tijdens die rechtszaak, misschien dat het later dit jaar nog komt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik moet zeggen, ik vind die 2TB special Editon console best gaaf uitzien, misschien nog niet zo mooi als die HALO editie (die ik helaas gemist heb), maar deze vind ik wel wat hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:14
Linksquest schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:55:
[...]

Ja inderdaad, zeker omdat vorig jaar als iets van een nieuwe controller was uitgelekt tijdens die rechtszaak, misschien dat het later dit jaar nog komt.
En ik miste die xbox handheld.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:57
Hebben mensen hier wel eens HDMI issues tussen de tv en series X/S? Ik heb nu steeds vaker dat m'n series X niet meer herkent dat mijn tv alle beeld opties (1080p, 1440p, 4K, HDR, DV, VRR, 120hz etz) ondersteunt. De series X schaalt dan terug naar 480p en met geen mogelijkheid krijg ik de juiste beeldopties weer aan de praat. Op YT is hier wel eea over te vinden en de meeste oplossingen helpen deels (wel 1440 en/of 4K, maar geen 120hz of HDR of een combi van). Het enige wat meestal wel helpt is de series X op een andere HDMI input van mijn tv aan te sluiten en opnieuw op te starten. De Series X hangt direct aan een LG OLED C3.

Herkennen mensen dit en heeft iemand hier een structurele oplossing voor gevonden?

[ Voor 30% gewijzigd door Hulleman op 10-06-2024 12:52 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Hulleman schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:49:
Hebben mensen hier wel eens HDMI issues tussen de tv en series X/S? Ik heb nu steeds vaker dat m'n series X niet meer herkent dat mijn tv alle beeld opties (1080p, 1440p, 4K, HDR, DV, VRR, 120hz etz) ondersteunt. De series X schaalt dan terug naar 480p en met geen mogelijkheid krijg ik de juiste beeldopties weer aan de praat. Op YT is hier wel eea over te vinden en de meeste oplossingen helpen deels (wel 1440 en/of 4K, maar geen 120hz of HDR of een combi van). Het enige wat meestal wel helpt is de series X op een andere HDMI input van mijn tv aan te sluiten en opnieuw op te starten. De Series X hangt direct aan een LG OLED C3.

Herkennen mensen dit en heeft iemand hier een structurele oplossing voor gevonden?
Wat huh beschrijft herken ik niet. Zelfde setup qua xbox en tv. Wat ik wel met enige regelmaat heb is dat er geen beeld komt. Oplossing is via game menu vrr uit en weer aan te zeggen.

Heb je al een andere kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Exactor it schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:57:
[...]

Wat huh beschrijft herken ik niet. Zelfde setup qua xbox en tv. Wat ik wel met enige regelmaat heb is dat er geen beeld komt. Oplossing is via game menu vrr uit en weer aan te zeggen.

Heb je al een andere kabel geprobeerd?
Nee (nog niet), maar de kans dat het daar aan ligt lijkt mij nihil. Het signaal komt namelijk in 9 van de 10 gevallen wel goed door. Lijkt me eerder iets van een handshake probleem.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-09 13:25
Hulleman schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:49:

Nee, herken ik niet. Heb wel eens, maar dat is een zeldzaamheid, dat als ik mijn XSX uitzet en (te) snel weer aan, dat hij in 480p opstart. Maar nogmaals uitschakelen en (na ca. 10 seconden) weer inschakelen lost het altijd weer op. Ook op een LG C3 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:57

BM

Moderator Spielerij
Gister de showcase niet kunnen kijken, dus daarstraks op 2e scherm teruggekeken. Goed om te zien dat Perfect Dark nog steeds 'leeft', maar het feit dat er geen release window gegeven is doet mij vermoeden dat het iig geen 2025 word, maar later. Idem met Gears, maar die is dan ook nu pas aangekondigd.

Klein beetje teleurgesteld dat Fable niet meer dit jaar komt, maar stiekem had ik dat ook niet echt verwacht. Verder volgens mij prima show. Ben vooral benieuwd naar Indiana Jones, denk dat die wel heel erg leuk gaat worden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Hulleman schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:06:
[...]

Nee (nog niet), maar de kans dat het daar aan ligt lijkt mij nihil. Het signaal komt namelijk in 9 van de 10 gevallen wel goed door. Lijkt me eerder iets van een handshake probleem.
Ik wilde ook nooit zo aan een andere kabel geloven. Ik had veel problemen met mn 4080 en samsung s95c. Sinds ik een glas 8k hdmi kabel gekocht heb zijn alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Laatst online: 00:53

R.G

xbox blaasde de playstion showcase omver in vergelijking denk ik zo.

Vraag me af of Fable een vast character heeft of dat je jouw eigen character kan maken, dit was niet zo bij de vorige delen ofwel?

mijn toppers:
  • Fable, was dat ook echt gameplay?
  • Dragon age, maar eerst gameplay zien.
  • Perfect Dark, volgens mij wel snelle release, het leek op gameplay toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:55

kronolith

[EDIT]

[...]

Dat is gewoon een foutje op die pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:53:

Vraag me af of Fable een vast character heeft of dat je jouw eigen character kan maken, dit was niet zo bij de vorige delen ofwel?

mijn toppers:
Gelet op de focus op de main karakter verwacht ik zelf een vast karakter. Helaas kwam ik in het afvoerputje van Twitter al discussies over hoe lelijk ze is en dat het maar woke is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman

mijn toppers:
Lastig te zeggen of Fable gameplay was of überhaupt ingame (of inengine) beelden waren. Vaak staat het er dan wel bij. De trailer was 30fps, dus de mate van fidelity met 30fps zou wel mogelijk moeten zijn op de series X verwacht ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

mijn toppers:
Hulleman schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:34:
[...]

Lastig te zeggen of Fable gameplay was of überhaupt ingame (of inengine) beelden waren. Vaak staat het er dan wel bij. De trailer was 30fps, dus de mate van fidelity met 30fps zou wel mogelijk moeten zijn op de series X verwacht ik.
Fable was Gameplay.
- Aan het begin van de beelden stond 'In-Game'
- De beelden van vorig jaar waren ook vergelijkbare vragen/twijfels over, waarna de lead lighting artist van Fable bevestigd heeft dat het Series X gameplay beelden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:49
HollovVpo1nt schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:49:
[...]

[...]

Fable was Gameplay.
- De beelden van vorig jaar waren ook vergelijkbare vragen/twijfels over, waarna de lead lighting artist van Fable bevestigd bevestigd heeft dat het Series X gameplay beelden waren.
Ben wel benieuwd hoe open wereld die game gaat zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Palindrome schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:29:
[...]

Ben wel benieuwd hoe open wereld die game gaat zijn.
Ik weet niet of je de vorige Fable games ooit gespeeld hebt, maar ik verwacht iets in diezelfde richting. Wel wat vrijheid om je eigen richting te bepalen, maar geen gigantische open wereld ala Skyrim/Starfield/etc. Is overigens ook een beetje wat ik hoop, games waar ik volledig vrij gelaten word in waar ik heen ga hebben de neiging om uhm... niet uitgespeeld te raken, ik vind een beetje sturing wel fijn in games :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
HollovVpo1nt schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:49:
[...]

[...]

Fable was Gameplay.
- De beelden van vorig jaar waren ook vergelijkbare vragen/twijfels over, waarna de lead lighting artist van Fable bevestigd heeft dat het Series X gameplay beelden waren.
Ok, had ik even gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Hulleman schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:06:
[...]

Opzich is het wel de standaard oplossing c.q. troubleshooting stap voor veel problemen met beeld. Zo veel variabelen zijn er namelijk niet. :)

Je zou nog kunnen rommelen met instellingen in xbox en tv qua resolutievoorkeur. Allebei op auto zetten of vastzetten op 4k zou kunnen helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Exactor it schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:52:
[...]

Opzich is het wel de standaard oplossing c.q. troubleshooting stap voor veel problemen met beeld. Zo veel variabelen zijn er namelijk niet. :)

Je zou nog kunnen rommelen met instellingen in xbox en tv qua resolutievoorkeur. Allebei op auto zetten of vastzetten op 4k zou kunnen helpen.
Ik ga er eens mee spelen en een andere kabel proberen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo eens even kijken :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
Item 3 vergroot de kans dat ik hem uit speel met factor 4. Gears moet wat mij betreft lineair zijn. Je loopt van set piece naar set piece met tussendoor een sentimenteel en/of hilarisch cutscene. Dat gedraal door grote gebieden op een windsurfer past wat mij betreft niet in een Gears of War spel.

En tof dat het terug gaat naar Marcus en Dom. Dat vind ik boeiender dan wat random dudes. Nu nog de hoop dat de Cole Train (baby) er doorheen komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Outlaws ziet er zooo ziek goed uit!

Ubisoft had al een prachtig spel met Avatar: Frontiers of Pandora, maar ze doen het nu gewoon weer! Geweldig :)

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 10-06-2024 21:14 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op maandag 10 juni 2024 @ 21:14:
[...]

Yep, dit ga ik kopen. :)
Ik ook, hopelijk gaan die prijzen via eneba weer snel zoals een maand geleden naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op maandag 10 juni 2024 @ 21:14:
[...]

Ik ook, hopelijk gaan die prijzen via eneba weer snel zoals een maand geleden naar beneden
Ik spaar zoveel geld uit met Gamepass dat af en toe een game voor de hoofdprijs moet kunnen. Althans dat maak ik mezelf wijs. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
On_E schreef op maandag 10 juni 2024 @ 21:18:
[...]

Ik spaar zoveel geld uit met Gamepass dat af en toe een game voor de hoofdprijs moet kunnen. Althans dat maak ik mezelf wijs. :P
Ah goed bezig, ik deel veel spellen met mijn bonusvader.. scheelt veel geld maar alsnog koop ik veel via Eneba + VPN, maar die prijzen zijn drama de laatste tijd..

Mijn gamepass loopt tot :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iyFfLzRXUyn6bXcmZnBa1IfpXLk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7TTMQ65ZEUAZDAdvO3QlxU2y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avatar!!! Echt een van de mooiste spellen van de laatste tijd, wat een meesterwerk was dat! Zo maak je spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes Politie en een map update!
Heb me ook heel veel vermaakt met The Crew Motorfest, ubisoft is goed bezig geweest het afgelopen jaar (als we Skull & Bones niet meetellen)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wauw wauw wauw Assassin's Creed: Shadows is sickkk......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danno88
  • Laatst online: 24-09 15:01
Man man man dat wordt een drukke maand in November! 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:49
G_Dragon schreef op maandag 10 juni 2024 @ 21:13:
Outlaws ziet er zooo ziek goed uit!

[YouTube: Star Wars Outlaws: Official Gameplay Showcase | Ubisoft Forward]

[YouTube: Star Wars Outlaws: Official Game Overview Trailer | Ubisoft Forward]

Ubisoft had al een prachtig spel met Avatar: Frontiers of Pandora, maar ze doen het nu gewoon weer! Geweldig :)
Jaaa kijk hier zo naar uit, als het een soort RDR2 wordt maar dan in Star Wars stijl met een goed verhaal dan wordt het waanzinnig.

Al alleen dat gevoel van seamless opstijgen van een planeet de ruimte ingaan is goed gedaan in tegenstelling tot bijvoorbeeld Starfield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was echt een top show! Ik was wel verbaasd dat Visions of Mana nergens te bekennen was, maar gelukkig krijgen we daar morgen of woensdag een live stream over met release datum! Ook hoopte ik op FF16 voor Xbox, maar helaas.

Ik begin me trouwens wel af te vragen waarom we nog steeds geen verdere ABK titels in Game Pass gezien hebben. De eerste batch van juni bevat 0 ABK games, hopelijk de tweede. Het duurt raar lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:40
Van de week Shadows of Mordor weer geïnstalleerd. Lekker genadeloos Uruks koppen afhakken. Liep in het begin alleen iets te hard van stapel waardoor ik nu al een captain op een aardig hoog level heb gebracht, terwijl ik zelf nog lang niet sterk genoeg ben.

Blijkt die gast ook nog immuun voor stealth, ranged en combat finishers te zijn :p
Dat wordt een pittige om te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een show gisteren, weet niet of velen het hier al hebben gedaan maar het is echt een aanrader om alle trailers opnieuw te kijken in 4k. Want jemig wat een mega groot verschil in kwaliteit zeg.. ongelooflijk!

Star Wars Outlaws: De Gameplay Trailer is veel mooier dan ik had verwacht, want we hadden er natuurlijk nog niet veel van gezien. Ben na het zien van deze gameplay nog meer hyped!

Assassin's Creed Shadows: Wederom verrast door de Gameplay die ze toonden, ik denk persoonlijk dat ik bijna niet met die man ga spelen want vind dat er gewoon echt niet bij passen. Doe mij maar die vrouw, lekker zoals het hoort! :)

Avatar Frontiers Of Pandora: Wat heb ik genoten van mijn 100% run in Avatar en nu komt er zelfs een uitbreiding aan, die er ook nog eens heel goed uitziet! Frontiers Of Pandora is zeker een aanrader voor wie hem nog niet heeft gespeeld.

The Crew Motorfest: Dit spel was helaas bij velen niet zo populair, maar het was wel echt een heel tof spel. Ik hoop ooit een complete editie te vinden waarin alle uitbreidingen zit, want ze zien er wel echt heel vermakelijk uit. Dit is keer is krijgen we bij de nieuwste uitbreiding zelfs een uitbreiding van de map _/-\o_ :D

Vond de manier waarop Ubisoft hun show gaf vooral ook heel mooi met die live muziek van het spel en dan overschakelen naar de beelden _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 11-06-2024 08:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is Ubi, dus ik wacht toch met alles de reviews even af. Lijkt wel veelbelovend, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:29:
Het is Ubi, dus ik wacht toch met alles de reviews even af. Lijkt wel veelbelovend, dat wel.
Dat hoor ik veel mensen altijd zeggen maar Avatar: Frontiers Of Pandora en The Crew Motorfest waren vanaf het begin ook ontzettend goed dus heb er wel vertrouwen in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gave persconferentie gisteren van Ubisoft hoor. Starwars en AC komen er hier zeker wel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:35
Hhhm, Sonic Superstars in de aanbieding, was die game alweer zowat vergeten. Ook weinig over te vinden op GoT. Eens even over nadenken, heb altijd wel een zwak gehad voor Sonic :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 25-09 13:55
Timothy3000 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:29:
Dit... Eerst de reviews en de updates afwachten!
Ik pre-order niks meer (van Ubisoft).

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik kreeg vanmorgen de notificatie van Pricewatch dat de Seagate 1TB Xbox serie X|S voor €124 verkrijgbaar is en de Seagate 2TB Xbox serie X|S is daar nu €220. Alleen ken ik die site niet, maar misschien word iemand hier wel heel blij van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G
  • Laatst online: 00:53

R.G

Vandaag 15 minutes dragon age gameplay
Benieuwd waar je het kan zien en hopelijk wordt het geen Fortnite style..

Vond de trailer met de draak wel weer best goed.
Mooie graphics hoe de draak eruitziet in ieder geval 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:21:
Vandaag 15 minutes dragon age gameplay
Benieuwd waar je het kan zien en hopelijk wordt het geen Fortnite style..

Vond de trailer met de draak wel weer best goed.
Mooie graphics hoe de draak eruitziet in ieder geval 😅
Afgaande op de titel zal dat wel bij IGN te zien zijn.
First 15 minutes of …….. gameplay.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:07
G_Dragon schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:50:
Ik kreeg vanmorgen de notificatie van Pricewatch dat de Seagate 1TB Xbox serie X|S voor €124 verkrijgbaar is en de Seagate 2TB Xbox serie X|S is daar nu €220. Alleen ken ik die site niet, maar misschien word iemand hier wel heel blij van?
NBB is prima

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:14
G_Dragon schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:50:
Of gewoon die xsx 2tb editie kopen €650 :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze dude heeft nog meer nieuwe Star Wars gameplay. Het begint vanaf 18:30. Echt wel tof allemaal. Ubi heeft hem dit gestuurd.

YouTube: NEW STAR WARS OUTLAWS OPEN WORLD GAMEPLAY..

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 11-06-2024 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Amaze86 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 13:09:
[...]

Of gewoon die xsx 2tb editie kopen €650 :)
Gaat die series x 2tb € 650 kosten? Stevige prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké dan geef ik dat door aan een maat van me die deze winkel niet kende en daarom niet zomaar zoiets duurs daar wou bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hulleman schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:53:
[...]

Gaat die series x 2tb € 650 kosten? Stevige prijs.
Vind het nog eigenlijk wel mee vallen, het is niet alleen een 2TB versie, maar het ook nog een special edition. Gezien dat de Xbox Series X een advies prijs van €550 heeft, vind ik €100 meer voor dubbele opslag en een speciale kleur nog meevallen.

Ja er zijn altijd aanbiedingen en de Series X is soms al voor onder de €500 te vinden, maar ik praat even over de advies prijs. Blijft het veel geld? zeker weten en helemaal mee eens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hulleman
Linksquest schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:05:
[...]

Vind het nog eigenlijk wel mee vallen, het is niet alleen een 2TB versie, maar het ook nog een special edition. Gezien dat de Xbox Series X een advies prijs van €550 heeft, vind ik €100 meer voor dubbele opslag en een speciale kleur nog meevallen.

Ja er zijn altijd aanbiedingen en de Series X is soms al voor onder de €500 te vinden, maar ik praat even over de advies prijs. Blijft het veel geld? zeker weten en helemaal mee eens.
De series X is heel vaak voor onder de € 500 te koop (momenteel € 485 bij de MM). Echt niet nodig om € 550 voor de Series X 1TB te betalen. Dan vind ik € 650 aan de hoge kant voor 1 TB extra en wat spikkels. Helpt ook niet mee dat ik special editions (zo ook deze) meestal minder mooi vind dat de initiële versies.

Maar zo zal de 2TB versie ook wel in de aanbieding komen uiteraard

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 11-06-2024 15:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

Sagat

Is pappa x2!

Donstil schreef op zondag 9 juni 2024 @ 19:53:
[...]

Ja is zo, ik ben toevallig helemaal in retro handheld gaming gedoken de laatste weken. Daar heb ik dan wel weer plezier aan.

Al is het plezier ook vooral het verzamelen enz. Spelen iets minder.
Beetje laat (tweakers kijk ik ook niet dagelijks meer :+ )
Maar voor retro is er ook een topic!
----------
Verder idd goed om het enthousiasme te zien over deze show. Ben zelf ook inmiddels niet meer geinstresseerd in het meeste wat getoond is maar vind dat het geweldige van gamepass, je kan altijd even snel kijken of iets toch leuk is!

Verder hebben we 4x xbox in huis momenteel (euh als ik het beperkt tot one&series modellen :+ )
van oud naar nieuw:
xb one s
xb one x
xb series s
xb series x

De one s was in gebruik bij mijn zoon, maar hij wilde graag een series omdat hij daar dan met meer fps roblox en fortnite kon spelen.........hierom voor nu de xbss van mijn gameroompje weggehaald.
De 1s wilde hij nog wel houden zodat hij nog rdr van disc kon spelen....

mijn dochter wilde ook graag een console op haar kamer en dat werde de one x. (mooie reden om destijds een series x te kopen :+ )

Series X in de woonkamer op de oled.
Die laatste word echter het minst gebruikt. Idealiter upgrade ik alles naar Series X, maar iets met budget/WAF zal dat het wel niet worden, maar hou wel deze prijzen in de gaten, denk idd dat wanneer de ps5 pro er is, de prijzen van xbox hardware wel zullen dalen........we gaan het zien!

Tot die tijd misschien maar idd de series x naar mijn zoon, kan ik de xbsS weer in mijn hokkie gooien en de one s dan op de oled voor als ik kort beneden wil spelen (zijn meestal oudere of indie games dus dan boeit het verder ook weinig...). Heb in mijn hok ook een pc-tje staan dus de krachtigere games kan ik dan ook daar spelen....hoewel ik op de lange termijn ook daar een oled wil en ja dan wil ik ook de beste xbox daar

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

1 minuut gekeken van Dragon Age en ik weet voldoende. :)

Dat ziet er top uit en ik wil zo min mogelijk spoilen voor mezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On_E schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 18:09:

Ik denk dat ik echt een verkeerd beeld heb overgehouden aan hoe Origins en Inquisition speelde. De gameplay (fight mechanics) die ik zag, lijkt in niets op wat ik mijn herinnering heb. Maar wellicht heb ik gewoon een hele verkeerde herinnering aan die games. :)

——-

Undead Labs on State of Decay 3:

• Features a much larger, evolved and darker shared open world
• Trailer is all in-game assets, all rendered from the game in UE5; a typical scene that you would encounter in a four-player co-op session
• Focus is on emotional weight through permadeath and stories in the world
• Collaborating with Obsidian Entertainment on the shared world feature from Grounded, enabling flexible online co-op, a world owned by multiple players
• The Coalition assisting with Unreal Engine 5
• More reactive combat, dismemberment of zombies will be much more visceral
• Deeper combat systems, enemy behaviors, and animation fidelity to level up the moment-to-moment experience
• Takes place several years into the apocalypse
• Much deeper customisation on weapons etc.
• Investing time to craft “your” crossbow with raw parts you'll loot vs finding a few generic crossbow types reinforces State of Decay 3’s unique setting

[ Voor 52% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2024 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben die huppeltjes-attack en back-dash-salto-achtig-iets nu al spuugzat :r
Kan die gast niet gewoon een paar keer meppen en een backstab doen??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja tof he? Ben er ook heel blij mee en ik had grote twijfels omdat hun laatste games echt niet bepaald super waren. Dit lijkt echt gaaf te worden. Ook de volledig Real-time action combat ziet er echt fun uit en zo fun vond ik die niet in DAI.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor de liefhebbers, een mini Xbox Podcast

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ben net begonnen aan de DLC van Alan Wake 2. Eerste chapter van de drie afgerond. Moet toch even wennen na Hellblade gespeeld te hebben. Vond Alan Wake 2 vorig jaar echt een mooie game maar in vergelijking met Hellblade is alles relatief :)

Verder wel typische Remedy dlc. Lekker vreemd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Voor degene die het nieuws gemist hebben: Er komt een (gedeeltelijke) hack aan voor zowel de Xbox One als ook de Series dmv een kernel exploit. Dit raakt alleen het deel waar de virtual machines voor apps op draaien (bijvoorbeeld emulators).

zie ook:

https://wololo.net/2024/0...ing-xbox-one-hack-so-far/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:50
uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 23:12:
Ben net begonnen aan de DLC van Alan Wake 2. Eerste chapter van de drie afgerond. Moet toch even wennen na Hellblade gespeeld te hebben. Vond Alan Wake 2 vorig jaar echt een mooie game maar in vergelijking met Hellblade is alles relatief :)

Verder wel typische Remedy dlc. Lekker vreemd :)
Precies zelfde gedachte. Ik vond Alan wake echt prachtig maar hellblade gaat er qua grafisch geweld ver overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20

MazeWing

The plot thickens...

Linksquest schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:05:
[...]

Ik blijf het eerder vreemd vinden dat ze de digital Series X niet €399 hebben gemaakt.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 18:29
Die Summer Game feest bedenker keighly doet altijd een feedbackrondje op social media waar ie dan helemaal niks van leert overigens.

Trek je conclusies maar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NIEhO2fzsOuuBs5tupN5FR1clv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/473BNF2V213XoElA0g8KX5OY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drakiesoft schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:22:
Die Summer Game feest bedenker keighly doet altijd een feedbackrondje op social media waar ie dan helemaal niks van leert overigens.

Trek je conclusies maar
[Afbeelding]
Haha die weet dus totaal niet waar die mee bezig is, want persoonlijk vond ik toch echt wel dat die van Xbox en Ubisoft de beste shows van het weekend waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MazeWing schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 07:51:
[...]

Ik blijf het eerder vreemd vinden dat ze de digital Series X niet €399 hebben gemaakt.
Ik weet even nog niet wat die prijs van de digitale Xbox Series X is, want kon even geen prijs vinden, verwacht dat die rond de €450,00 gaat liggen, beetje gekeken met het €100,00 verschil wat je ook bij Sony ziet. €400,00 is zeker een mooiere prijs, maar dan zal de Series S 1TB naar €250,00 moeten gaan denk ik om zich nog te lonen, en dan zou de Series S 512GB naar €200 moeten gaan. Prijzen wat ik noem zijn advies prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
G_Dragon schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:24:
[...]

Haha die weet dus totaal niet waar die mee bezig is, want persoonlijk vond ik toch echt wel dat die van Xbox en Ubisoft de beste shows van het weekend waren.
Dat is niet zijn mening, maar de mening van zijn 'followers'.

Daarbij, Xbox en Ubisoft komen er toch ook al beste uit? :?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:28:
[...]

Oh sorry dan heb ik dat verkeerd begrepen, want ik dacht namelijk dat dit zijn mening was over de shows.
Ik zie inderdaad wat je bedoeld! Ik zat verkeerd naar de procenten te kijken |:(

[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2024 08:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

BM schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:28:
[...]

Alleen al het feit dat hij wel het X (Twitter) account van Playstation tagt maar niet die van Ubisoft en Xbox, zegt al genoeg wat voor hielenlikker het is.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S 2TB voor € 210 besteld en ook ons heel gamersgroepje! Twee uur na bestellen een verzendbevestiging dus zoals je al zei een prima winkel, nu hopen dat alles goed binnenkomt :)

Mijn Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S 1TB binnen 10 min verkocht aan mijn beste maatje die er niet de hoofdprijs voor hoefde te betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:54
G_Dragon schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:24:
[...]

Ik ben het wel eens met de uitkomst uit die poll.
De show van Ubisoft vond ik echt heel saai. 2x 20 minuten aan gameplay hoort wat mij betreft niet thuis in zo'n show. Veel trailers achter elkaar waarin nieuwe aankondigen, nieuwe gameplay en release dates zich afwisselen zoals Xbox het deed is hoe je zo'n show interessant houdt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:38:
[...]

Ik ben het wel eens met de uitkomst uit die poll.
De show van Ubisoft vond ik echt heel saai. 2x 20 minuten aan gameplay hoort wat mij betreft niet thuis in zo'n show. Veel trailers achter elkaar waarin nieuwe aankondigen, nieuwe gameplay en release dates zich afwisselen zoals Xbox het deed is hoe je zo'n show interessant houdt.
Ja dan hebben wij hem anders ervaren, want ik vond het juist heel leuk en creatief gedaan. Dat ze eerst begonnen met een live orkest met daarin muziek uit het spel die ze vervolgens gingen showen, had verder ook niet veel extra trailers verwacht buitenom de gameplay showcases van Star Wars Outlaws en Assassin's Creed Shadows.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20

MazeWing

The plot thickens...

Linksquest schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:27:
[...]

Ik weet even nog niet wat die prijs van de digitale Xbox Series X is, want kon even geen prijs vinden, verwacht dat die rond de €450,00 gaat liggen, beetje gekeken met het €100,00 verschil wat je ook bij Sony ziet. €400,00 is zeker een mooiere prijs, maar dan zal de Series S 1TB naar €250,00 moeten gaan denk ik om zich nog te lonen, en dan zou de Series S 512GB naar €200 moeten gaan. Prijzen wat ik noem zijn advies prijzen.
$449 volgens IGN

Het is inderdaad het "standaard" €100 verschil, zoals ook Sony hanteert.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:27:
[...]

Helaas wordt de adviesprijs hier €499,99.

https://news.xbox.com/en-...-x-s-new-console-options/
Meet the new, all-digital Xbox Series X, now in Robot White with a 1TB SSD. This is a perfect option for digital-first players to experience the speed and performance of Xbox Series X for only $449.99/€499.99 ERP​.
Dat wordt dan niet direct bij Microsoft kopen en wachten op een aanbieding voor iedereen die een witte Series X wil...
@MazeWing

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

En ook insider Parris Lilly:
told ya that Showcase was gonna be good and the wild thing is I had multiple people at Xbox tell me there was so much more they could have shown and Gamescom is shaping up to be a big show too
Damn, Gamescom ook een mooie showcase?
Pagina: 1 ... 37 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties