Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:18:
[...]
Qua films en series weten we al niet meer beter.
En dat is eigenlijk juist het voorbeeld van hoe het in de gaming industrie niet moet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zie het juist andersom, een nieuwe CoD game koop ik toch wel (Want Multiplayer met vrienden/kenissen/collega's), en nu heb ik i.p.v. de 80,- Cod aanschaf een jaar Gamepass voor ongeveer hetzelfde geld. Zeker zolang de buitenlandse aanschaf werkt.

En ik heb al meermaals een grappige game opgepikt van Gamepass die ik anders nooit aangeraakt zou hebben, bijvoorbeeld Tunic.

Ik geloof wel dat een GamePass model de toekomst heeft, het is voor nu in de overgang even lastig voor gamers die gewend zijn (of waren) aan een losse aanschaf maar we gaan dezelfde kant alle andere vormen van digitale Entertainment. Er groeit nu een groep potentiële gamers op die niet gewend zijn te betalen voor content, die bind je alleen nog met een subscription model.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 18:29
hou het netjes aub, niet meteen zo fel

[ Voor 85% gewijzigd door Linksquest op 09-06-2024 22:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
knip

[ Voor 147% gewijzigd door Linksquest op 09-06-2024 22:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
knip
Ok veel plezier daar 😂

[ Voor 69% gewijzigd door Linksquest op 09-06-2024 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:44
Lol, ga er verder ook niet over door hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
knip

Mensen mogen toch best wel zelf weten of ze hier over gamepass willen praten? Dat is toch duidelijk gemaakt afgelopen week toen er op gewezen werd over het Summer Game Fest :)

[ Voor 31% gewijzigd door Linksquest op 09-06-2024 22:51 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
knip

Al die verschillende topics hier.... Gamepass praat moet ook gewoon in het Xbox topic kunnen.

[ Voor 44% gewijzigd door Linksquest op 09-06-2024 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:26:
Ik zie het juist andersom, een nieuwe CoD game koop ik toch wel (Want Multiplayer met vrienden/kenissen/collega's), en nu heb ik i.p.v. de 80,- Cod aanschaf een jaar Gamepass voor ongeveer hetzelfde geld. Zeker zolang de buitenlandse aanschaf werkt.

En ik heb al meermaals een grappige game opgepikt van Gamepass die ik anders nooit aangeraakt zou hebben, bijvoorbeeld Tunic.

Ik geloof wel dat een GamePass model de toekomst heeft, het is voor nu in de overgang even lastig voor gamers die gewend zijn (of waren) aan een losse aanschaf maar we gaan dezelfde kant alle andere vormen van digitale Entertainment. Er groeit nu een groep potentiële gamers op die niet gewend zijn te betalen voor content, die bind je alleen nog met een subscription model.
Ik was gisteren op een feestje waar ook best wat kinderen waren in leeftijd van 5 tot 13 waren. En ze zaten allen f2p games te spelen op een telefoon en tablet… de nieuwe generatie gamers is heel anders dan hoe wij gewend waren om te gamen. Waar ik spaarde om een nieuwe game te kopen gaat deze generatie echt geen 70 euro neerleggen voor een spel. Misschien is het nu nog te vroeg, maar over 10 jaar ziet het game landschap en het financiële plaatje er heel anders uit.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:46
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:18:
[...]

Dat is maar goed ook. Je was toch al klaar met Xbox :)
Dat wil niet zeggen dat ik niet kijk naar wat Microsoft doet in gaming.Kon het niet opbrengen om de show live te volgen.

Wat aardig van je dat je mij volgt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 09-06-2024 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:31:
[...]

Ik was gisteren op een feestje waar ook best wat kinderen waren in leeftijd van 5 tot 13 waren. En ze zaten allen f2p games te spelen op een telefoon en tablet… de nieuwe generatie gamers is heel anders dan hoe wij gewend waren om te gamen. Waar ik spaarde om een nieuwe game te kopen gaat deze generatie echt geen 70 euro neerleggen voor een spel. Misschien is het nu nog te vroeg, maar over 10 jaar ziet het game landschap en het financiële plaatje er heel anders uit.
Ja ben bang dat je gelijk hebt. Maar gaat die generatie wel 240€ betalen voor game pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:31:
[...]

Ik had gisteren op een feestje waar ook best wat kinderen waren in leeftijd van 5 tot 13. En ze zaten allen f2p games te spelen op een telefoon en tablet… de nieuwe generatie gamers is heel anders dan hoe wij gewend waren om te gamen. Waar ik spaarde om een nieuwe game te kopen gaat deze generatie echt geen 70 euro neerleggen voor een spel. Misschien is het nu nog te vroeg, maar over 10 jaar ziet het game landschap en het financiële plaatje er heel anders uit.
Ja absoluut, dit zelfde gesprek vond jaren geleden plaats op fora voor muziek en films en daar is de losse aanschaf al jaren een enorme niche. Ik zie geen enkele reden waarom Gaming hierin een uitzondering zou zijn.

Het is jammer voor ons echte fans maar het wordt kwantiteit over kwaliteit in de toekomst en daarbij past een subscription model simpelweg heel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
De eeuwige gamepass zorgen mogen idd altijd hier gemeld worden hoor. Vooral na zo'n show. Want ja we zien geen quali games meer alleen maar gamepass fillers en we maken ons zorgen om ms inkomsten, want ze hebben immers nooit genoeg geld.

Verder fijn dat al die games op gamepass uitkomen incl cod. Kan me niet voorstellen dat dat dat geen enorme boost gaat krijgen in aantallen abos vooral op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
giantgiantus schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:34:
[...]

Ja ben bang dat je gelijk hebt. Maar gaat die generatie wel 240€ betalen voor game pass?
Die betalen dat toch gewoon per maand inplaats van in 1 keer 240 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je hebt een verkeerd beeld van de totale kosten. Maar oké.

Ik gok van wel. Want als je met een subscription een enorme library hebt voor de prijs van nog geen 2 games…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En dat kwantiteit en kwaliteit van streaming vind ik ook zo rare opmerking. Mensen hebben vroeger denk ik dan niet in de budget bakken gekeken van de FRS… hoeveel zooi er qua series en films werden uitgebracht. Alleen zag je het niet want het kwam niet in beeld terwijl je nu in je streamingsapp aan het scrollen bent :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Is het al 20,- per maand joh? Dat wist ik eigenlijk niet eens maar los daarvan schat ik zo in dat het antwoord ja is. Subscriptions vallen veel minder op als vaste lasten en hebben daarmee een veel lagere psychologische drempel dan een losse aanschaf van een enkele game. Zeker voor een groep die straks zo enorm gewend zijn aan dat model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
drakiesoft schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:35:
De eeuwige gamepass zorgen mogen idd altijd hier gemeld worden hoor. Vooral na zo'n show. Want ja we zien geen quali games meer alleen maar gamepass fillers en we maken ons zorgen om ms inkomsten, want ze hebben immers nooit genoeg geld.

Verder fijn dat al die games op gamepass uitkomen incl cod. Kan me niet voorstellen dat dat dat geen enorme boost gaat krijgen in aantallen abos vooral op pc.
mag ook wel geschreven worden. Maar ook even verder kijken dan je eigen interesses. Ik ervaar die Gamepass fillers in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:38:
[...]

Is het al 20,- per maand joh? Dat wist ik eigenlijk niet eens maar los daarvan schat ik zo in dat het antwoord ja is. Subscriptions vallen veel meer op als vaste lasten en hebben daarmee een veel lagere psychologische drempel dan een losse aanschaf van een enkele game. Zeker voor een groep die straks zo enorm gewend zijn aan dat model.
Nee dat is het niet. ;)

Net zoals hij uitgaat van 5 uur voor een CoD. Aanname zonder het echt te weten :P

Het is 14,99 wat ik elke maand betaal voor ultimate. Volgens mij is de overige iets van 11 euro en 7 euro voor “core”.

Kies het abonnement dat bij je past
Xbox Game Pass Ultimate. € 14,99/maand€ 1,00 van 14 dagen. Daarna € 14,99/maand. Honderden games van hoge kwaliteit op console, pc en cloud. ...
Xbox Game Pass Core. € 6,99/maand. Online multiplayerconsole. ...
Xbox Game Pass van Console. € 10,99/maand. Honderden games van hoge kwaliteit op console.

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2024 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:34:
[...]

Ja absoluut, dit zelfde gesprek vond jaren geleden plaats op fora voor muziek en films en daar is de losse aanschaf al jaren een enorme niche. Ik zie geen enkele reden waarom Gaming hierin een uitzondering zou zijn.

Het is jammer voor ons echte fans maar het wordt kwantiteit over kwaliteit in de toekomst en daarbij past een subscription model simpelweg heel goed.
Ik speel elden ring nu pas (geniale game). Kost me toch maand of 4 denk ik. Dat is mijn inziens het verschil met muziek en films. Per liedje of episode of film besteed je extreem veel minder tijd waardoor streaming logischer is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:39:
[...]

Nee dat is het niet. ;)

Net zoals hij uitgaat van 5 uur voor een CoD.

Het is 14,99 wat ik elke maand betaal voor ultimate.
Ik zit het net te Googlen idd, €14,99 of iets meer dan €100,- voor een jaarkaart.
Nu zal het heus nog wel verhoogd gaan worden door inflatie en aanbod enz maar er is nog een hoop rek tot we op €240,- per jaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:12:
[...]

DOOM & Indy lijken me wel aardig en dan houd het voor mij wel op.Die Perfect Dark viel me echt tegen.
In hoeverre viel die je tegen? Zag er echt vet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:39:
[...]

Nee dat is het niet. ;)

Net zoals hij uitgaat van 5 uur voor een CoD. Aanname zonder het echt te weten :P

Het is 14,99 wat ik elke maand betaal voor ultimate. Volgens mij is de overige iets van 11 euro en 7 euro voor “core”.
Je had het toch over een aantal jaar? Met inflatie is dat 20 euro. Logischer dan denken dat die 14,99 over aantal jaar nog de prijs is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:41:
[...]

Je had het toch over een aantal jaar? Met inflatie is dat 20 euro. Logischer dan denken dat die 14,99 over aantal jaar nog de prijs is?
Ah maar vind je het dan logischer dat men dan over een paar jaar een losse game koopt voor 100 euro?

Even inflatie enzo meegerekend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:41:
[...]

Trailer nu 2 keer gekeken en deze game ziet er echt geweldig uit. Ik vond dit het leukste uit de show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:40:
[...]

Ik speel elden ring nu pas (geniale game). Kost me toch maand of 4 denk ik. Dat is mijn inziens het verschil met muziek en films. Per liedje of episode of film besteed je extreem veel minder tijd waardoor streaming logischer is denk ik.
Of je Elden Ring nou 4 maanden op disc speelt of voa Gamepass, daar zit weinig verschil in toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:42:
[...]

Ah maar vind je het dan logischer dat men dan over een paar jaar een losse game koopt voor 100 euro?

Even inflatie enzo meegerekend ;)
Lol dat is een goed punt. Laat ik het anders formuleren dan: gaan ze 2.5 full price game equivalent spenderen aan een abo service als ze gewend zijn aan f2p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:43:
[...]

Lol dat is een goed punt. Laat ik het anders formuleren dan: gaan ze 2.5 full price game equivalent spenderen aan een abo service als ze gewend zijn aan f2p?
Ik denk het wel. Die generatie groeit op met alleen maar f2p en subscriptions. Als ik vroeger kon kiezen voor iedere keer 120 gulden uitgeven voor een nieuwe Tomb Raider of Metal Gear Solid op de PlayStation of elke maand 20 gulden met een enorme library dan wist ik het wel.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2024 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:45:
[...]

Ik denk het wel. Die generatie groeit op met alleen maar f2p en subscriptions.
Betalen die überhaupt voor subscriptions? Gaat dat niet gewoon allemaal via Plex enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
[...]

Ik denk het wel. Die generatie groeit op met alleen maar f2p en subscriptions.
Als dit het geval is ben ik het met je eens dat game pass juist oplossing is voor de problemen die we nu zien in de game industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
[...]

Ik denk het wel. Die generatie groeit op met alleen maar f2p en subscriptions. Als ik vroeger kon kiezen voor iedere keer 120 gulden uitgeven voor een nieuwe Tomb Raider of Metal Gear Solid op de PlayStation of elke maand 20 gulden met een enorme library dan wist ik het wel.
Maar zijn ze niet tevreden met genshin impact en CoD online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:46:
[...]
Betalen die überhaupt voor subscriptions? Gaat dat niet gewoon allemaal via Plex enzo.
Ik ben te oud.. geen idee wat plex is. Maar elk kind groeit nu toch op met Netflix en dergelijke diensten? Dat ze als ze 7 zijn niet weten wat de financiële gevolgen zijn snap ik :P maar ze groeien wel op met een on demand en grote collectie aan aanbod. Precies wat een subscription biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:41:
[...]

Ik had een iets andere visuele stijl verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:47:
[...]

Maar zijn ze niet tevreden met genshin impact en CoD online?
Wie weet. Maar dan zijn beide financiële modellen (losse game / subscriptions) fucked :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
giantgiantus schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:43:
[...]

In totaliteit wel maar dat doet er niet zoveel toe als het een maandelijkse betaling is. Daar kijken ze naar.
Vrijwel niemand nu denkt aan Spotify als "Ik kan ook 10 cd's per jaar kopen voor dat geld", iedereen ziet het als "9,95 per maand"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die ziet er best tof uit heey die indiana jones game! die ga ik wel spelen op gamepass :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:46:
[...]

Volgens mij valt dat allemaal wel redelijk mee, buiten onze bubbel is illegaal downloaden helemaal zo populair niet meer. Daar kijken ze gewoon wat er op YouTube of <Insert streaming dienst> staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:51:
[...]

Volgens mij valt dat allemaal wel redelijk mee, buiten onze bubbel is illegaal downloaden helemaal zo populair niet meer. Daar kijken ze gewoon wat er op YouTube of <Insert streaming dienst> staat.
TikTok 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Maar naast deze discussie… wat een toffe showcase was het… morgen eens rustig weer wat trailers terugkijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo ja dat is helemaal digitale heroine, als vader van een dochtertje van 5 kan ik mij daar wel eens zorgen om maken, hoe je dat buiten de deur of onder controle houd als ze op de TikTok leeftijd komt.

Maar goed dat is wel heel erg offtopic natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:53:
Maar naast deze discussie… wat een toffe showcase was het… morgen eens rustig weer wat trailers terugkijken. :)
Ja eens, lekkere show dit jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:53:
Ik heb die van perfect dark 2 keer gekeken. Echt briljant lijkt me dit te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Perfect Dark trailer net gekeken, ik vind het er tof uit zien. Maar ik herken er meer Mirror's Edge in dan de Perfect Dark die ik destijds op de N64 heb gespeeld. Meer vertrouwen in dan in Perfect Dark Zero.

Wel apart dat er steeds gezegd word dat dit soort games niet lekker werken in first person. Mirror's Edge deed dat echt goed namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:56:
[...]

Ik heb die van perfect dark 2 keer gekeken. Echt briljant lijkt me dit te worden.
Leek wel een beetje Deus Ex meets mirrors edge. :)

@L23 great minds thinks alike.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2024 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb die trailer ook nog even een tweede keer gekeken, schieten en actie ziet er wel tof uit. Wereld lijkt ook wel goed in elkaar te zitten.

Alleen dat Mirror's Edge randje lijkt mij echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 9 juni 2024 @ 21:58:
Ik heb die trailer ook nog even een tweede keer gekeken, schieten en actie ziet er wel tof uit. Wereld lijkt ook wel goed in elkaar te zitten.

Alleen dat Mirror's Edge randje lijkt mij echt helemaal niets.
X x a b -> schieten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Verwacht dat de Series X aan het einde van de week overal uitverkocht is. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:01:
Ik snap nooit zo goed waarom een goeie Xbox show altijd meteen garant staat aan flauwe sarcastische opmerkingen. Wat voegt dit nou toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:07:
[...]

Ik snap nooit zo goed waarom een goeie Xbox show altijd meteen garant staat aan flauwe sarcastische opmerkingen. Wat voegt dit nou toe?
Iemand moet het doen.Ik kap er mee. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:07:
[...]

Misschien als alles in LEGO stijl was, dan was die misschien enthousiaster.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:09:
[...]

Iemand moet het doen.Ik kap er mee. ;)
Voel je vooral niet geroepen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk krijg ik morgen duidelijkheid van Namco Bandai over mijn bestelling van Dragonball Sparkling!Zero, sinds gistermiddag 13:00 niks meer gehoord maar wel €210 van de rekening zonder bevestigingsmail. Ze laten me hopelijk niet nog dagen in onzekerheid met de kans dat ik naast de collectors editie grijp :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:10:
[...]

Haha. Al zou een Lego gears of war best leuk zijn😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:10:
Hopelijk krijg ik morgen duidelijkheid van Namco Bandai over mijn bestelling van Dragonball Sparkling!Zero, sinds gistermiddag 13:00 niks meer gehoord maar wel €210 van de rekening zonder bevestigingsmail. Ze laten me hopelijk niet nog dagen in onzekerheid met de kans dat ik naast de collectors editie grijp :o
Is het afgeschreven of een reservering? In het eerste geval hoef je je sowieso heen zorgen te maken. Staat ie wel in je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
[...]

Gelukkig geen lego gezien deze show. Kan geen lego meer zien (ik was onlangs in legoland 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:10:
[...]

Haha. Al zou een Lego gears of war best leuk zijn😂
Met je chainsaw kun je wel leuke LEGO animaties bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
[...]

De enige keer dat ik super enthousiast ben over een LEGO game.Dat hij niet naar Xbox komt daar kan ik niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:11:
[...]

Is het afgeschreven of een reservering? In het eerste geval hoef je je sowieso heen zorgen te maken. Staat ie wel in je account?
Nee dat staat hij niet en ook geen bevestigingsmail gehad maar onder mijn paypal afschrift staat wel een namco bandai ordernummer :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:29
jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:01:
Grapje moet kunnen toch? Maar ff serieus, wat een dikke vette showcase, gewoon helemaal niks op aan te merken! Hier hebben ze hard aan zitten werken, damn. Miste alleen Replaced!

Die Black Ops 6 in dive vond ik ook heel vet, schijnt dat bij de launch Verdansk terug gaat komen, hihaaaaahhhh! <3

En die nieuwe gears, damn, zo blij met die XSX van me. Die is er gekomen door Covid, maar heb denk ik nog nooit zo fervent gegamed als op deze console!

[ Voor 13% gewijzigd door JDL15 op 09-06-2024 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:12:
[...]

De enige keer dat ik super enthousiast ben over een LEGO game.Dat hij niet naar Xbox komt daar kan ik niets aan doen.
Xbox gamers zullen er niet perse heel veel aan missen. Die Lego games zijn wat hit and miss (en die tweede Horizon viel ook wat tegen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:22
Perfect Dark zag er erg interessant uit. Van Assassin’s Creed was ik bijzonder verrast. Had tijdens de trailer niet door dat het een AC game was.

Heb enkel AC1 gespeeld (niet lang), dus ik twijfel nog of ik deze wel ga spelen. Maar het sfeertje sprak mij wel erg aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:13:
[...]

Grapje moet kunnen toch? Maar ff serieus, wat een dikke vette showcase, gewoon helemaal niks op aan te merken! Hier hebben ze hard aan zitten werken, damn. Miste alleen Replaced!

Die Black Ops 6 in dive vond ik ook heel vet, schijnt dat bij de launch Verdansk terug gaat komen, hihaaaaahhhh! <3
Ik zag op Twitter wel dat men Replaced aan het spelen was dit weekend. Dus verwacht wel wat previews en hopelijk een release date binnenkort.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2024 22:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:22
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:14:
[...]

Ik zag op Twitter wel dat men Replaced aan het spelen was dit weekend. Dus verwacht wel wat previews en hopelijk een release date binnenkort.
Die game staat al zó lang op mijn Steam wishlist, dat ik al bang werd dat hij nooit meer zou komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:13:
[...]

Nee dat staat hij niet en ook geen bevestigingsmail gehad maar onder mijn paypal afschrift staat wel een namco bandai ordernummer :)
Dan zit het wel goed! Die publisherwinkels zijn altijd kneitersloom met dit soort bevestigingsmails (of verzaken ze) maar de games komen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:13:
[...]

Xbox gamers zullen er niet perse heel veel aan missen. Die Lego games zijn wat hit and miss (en die tweede Horizon viel ook wat tegen).
Alle Lego games zijn in mijn ogen meh!
Deze word gedaan door een ander team en dat is te zien ook.Man man wat ziet die game er mooi uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:15:
[...]

Dan zit het wel goed! Die publisherwinkels zijn altijd kneitersloom met dit soort bevestigingsmails (of verzaken ze) maar de games komen wel.
Top! Want zou deze editie voor geen goud willen missen, ben hier al maanden mee bezig haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Net de show terug gekeken, zaten een hoop gave trailers tussen. Helaas geen FFIX remake :P Maar wie weet komt die bij de Nintendo Direct.

Maar het wordt nog een mooi jaar voor Xbox, zag redelijk wat releases voor 2024 voorbij komen in de show.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:19:
[...]

Alle Lego games zijn in mijn ogen meh!
Deze word gedaan door een ander team en dat is te zien ook.Man man wat ziet die game er mooi uit. :)
Gelukkig kunnen de switch spelers ook van deze mooie game genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 14:22
Geen Contraband. Hmpf. Die had ik wel graag gezien.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
O man, ik heb de show dan niet gezien, maar een samenvatting gekeken, maar dan wat veel mooie aankondigen. Gears, Doom, Age of Mythologie, State of Decay, Life is Strange, Dragon Age, en dan nog nieuwe details van o.a. Fable, veel moois onderweg.

Die nieuwe console uitvoeringen zien er niet verkeerd uit, ben blij dat ze naast een digitale X ook de disk versie erbij houden.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:40:
[...]

Gelukkig kunnen de switch spelers ook van deze mooie game genieten.
Een vriendelijke beslissing van Sony.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:44:
[...]

Een vriendelijke beslissing van Sony.
Je snapt me niet ;) Maar had ik ook niet moeten verwachten.

Verder zal ik je proberen wijselijk te negeren.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2024 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:46:
[...]

Je snapt me niet ;) Maar had ik ook niet moeten verwachten.

Verder zal ik je proberen wijselijk te negeren.
Mijn reactie komt jou niet goed uit. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

Perfect Dark, ben zo benieuwd. Watch Dogs meets Deus Ex meets Mirrors Edge meets Splinter Cell Convictions.

Ben nog steeds de trailers aan het kijken, vond 't zo'n vette showcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:29
uchiha tijntje schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:14:
[...]

[Embed]
Zag het idd, hoe interpreteer jij dat huilend gezichtje nou dan? Zo van hij was ruk, of dat hij niet present was op de showcase?

Verder erg benieuwd wat er nu met Halo gaat gebeuren, weer veel onzin te lezen op Twitter erover....

Ow en die doom met die middeleeuwse setting, holy f*ck wat vet, zag er ook echt heel vet uit met die animaties!

[ Voor 9% gewijzigd door JDL15 op 09-06-2024 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:51:
[...]

Zag het idd, hoe interpreteer jij dat huilend gezichtje nou dan? Zo van hij was ruk, of dat hij niet present was op de showcase?

Verder erg benieuwd wat er nu met Halo gaat gebeuren, weer veel onzin te lezen op Twitter erover....
Ik interpreteer het als in… eindelijk te spelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Caayn schreef op zondag 9 juni 2024 @ 20:45:
Fijn dat één van de nieuwe XSX modellen nog met een disc drive komt. Alleen is €650,- wel een forse prijs 8)7
Dat is idd een bizarre prijs.

Meer info: https://news.xbox.com/en-...-x-s-new-console-options/

Wel bijzonder dat de digital only series X maar met 1TB komt. Hopelijk gaan de prijzen van de geheugen-uitbreidingskaarten snel omlaag want die zijn nu ook nog steeds flink aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik snap die prijs van de XSX 2TB ook niet. Als je een 1TB XSX koopt en een losse 1TB SSD Card ben je volgens mij net zo veel, zo niet minder, kwijt. Waar zit het voordeel? De addons zouden juist duurder moeten zijn dan de inbouw optie...

BTW, Flight Simulator 2024. Holy Moly wat ziet die er vet uit.

[ Voor 35% gewijzigd door HollovVpo1nt op 09-06-2024 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zal toch even iets positief melden:Die Starfied trailer ziet er goed uit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Xbox wire heeft behoorlijk wat artikelen over de games die zijn getoond:

https://news.xbox.com/en-us/xbox-games-showcase/

——

@JDL15

———-

Dit blijft ook een bijzondere game om te zien.

[ Voor 64% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2024 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Kende ik nog niet, tof.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 14:22
Trailer van Perfect Dark nog eens goed bekeken. Dat ziet er toch wel echt heel goed uit. Sterke trailer.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 20:43
Voor de mensen die op Xbox Starfield willen modden. Schijnbaar krijg je 100gb aan ruimte. Dat is echt een huge verschil tegenover de 2gb bij Fallout 4 en 5gb bij Skyrim Special Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Video: https://www.youtube.com/clip/UgkxilBn2OXFgHTmCGgox84Yim8WoKe_KD28]

Phil Spencer: "You are going to see more of our games on more platforms...benefit to the franchises that we're building"

Er kwam ook vrijwel bij geen één trailer, Xbox Exclusive bij te staan geloof ik?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi om alle enthousiasme hier te zien :)
Zelf nog niks gezien van de show want had bezoek om F1 samen te kijken (jammer dat dat samen viel, maar ja in de VS is F1 minder groot natuurlijk) maar wil nog wel proberen ergens tijd te vinden om het hele ding terug te kijken...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Rivanov schreef op maandag 10 juni 2024 @ 07:25:
[Video]

Phil Spencer: "You are going to see more of our games on more platforms...benefit to the franchises that we're building"

Er kwam ook vrijwel bij geen één trailer, Xbox Exclusive bij te staan geloof ik?
Yup. Xbox vaart de route van multiplatform games uitbrengen, op een aantal na. Geruchten gaat dat de volgende Xbox een soort Surface wordt, waarbij third parties ook een Xbox mogen maken.

De USP van Xbox is daarmee het EcoSysteem en Gamepass. Wat ik mij overigens afvraag, hebben jullie wel/niet Gamepass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HollovVpo1nt schreef op maandag 10 juni 2024 @ 07:32:
[...]

Yup. Xbox vaart de route van multiplatform games uitbrengen, op een aantal na. Geruchten gaat dat de volgende Xbox een soort Surface wordt, waarbij third parties ook een Xbox mogen maken.

De USP van Xbox is daarmee het EcoSysteem en Gamepass. Wat ik mij overigens afvraag, hebben jullie wel/niet Gamepass?
Uiteraard. En ik gok het gros van de posters in dit topic. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
HollovVpo1nt schreef op maandag 10 juni 2024 @ 07:32:
[...]
Geruchten gaat dat de volgende Xbox een soort Surface wordt, waarbij third parties ook een Xbox mogen maken.
Ik denk dat ze hier alleen die handheld bedoelen.
Daar is echt gisteren nog niks over bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Schweino schreef op zondag 9 juni 2024 @ 23:04:
[...]

Dat is idd een bizarre prijs.

Meer info: https://news.xbox.com/en-...-x-s-new-console-options/

Wel bijzonder dat de digital only series X maar met 1TB komt. Hopelijk gaan de prijzen van de geheugen-uitbreidingskaarten snel omlaag want die zijn nu ook nog steeds flink aan de prijs.
Ondertussen hoop ik daar niet meer op. MS heeft de fout gemaakt om gebruik te maken van M.2 2230 formaat voor hun opslag. Dat is gewoon een duur formaat vanwege de zeer beperkte ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 10 juni 2024 @ 07:25:
[Video]

Is dat niet ook omdat veel games ook naar pc komen? Fable bv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kon de show niet live kijken dus gisteravond even terug gekeken.
En daar ben ik blij om.
Om 20.30 uur begonnen en om 21.10 was ik er doorheen _O-
Afgezien van Stalker 2 en die soort Sekiro game was er weinig wat mijn aandacht lang genoeg vast kon houden om niet door te spoelen.
Wederom een hoog kleurtjes en kinderspel gehalte :|

In leuker nieuws :

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +5 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:11:
Kon de show niet live kijken dus gisteravond even terug gekeken.
En daar ben ik blij om.
Om 20.30 uur begonnen en om 21.10 was ik er doorheen _O-
Afgezien van Stalker 2 en die soort Sekiro game was er weinig wat mijn aandacht lang genoeg vast kon houden om niet door te spoelen.
Wederom een hoog kleurtjes en kinderspel gehalte :|

In leuker nieuws :
[YouTube: Fatal Fury: City of the Wolves - Official Trailer]
Ik zie in die trailer vooral kinderen en veel kleurtjes :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik heb net nog eens een keer die trailer van Doom gekeken, man wat word ik daar blij van, ook Gears word ik blij van, alleen een klein beetje jammer dat ze nu terug in de tijd gaan en niet verder met het verhaal. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er veel zin in, maar wil ook graag het verhaal verder zien gaan, zeker omdat deel 5 een open einde heeft.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Timothy3000 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:04:
[...]

Is dat niet ook omdat veel games ook naar pc komen? Fable bv.
Waren high budget games gisteren. Lijkt me onwaarschijnlijk dat dit alleen uitkomt op de xbox waar er echt weinig van verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De release van Avowed lijkt in november te zijn:
"The last few months at Obsidian Entertainment have been fast-paced and exciting. Since we saw you at the Xbox Developer Direct this past January, we’ve been busy with Avowed getting it ready for release on November 12, 2024. Today, we’re thrilled to have revealed our first-ever story trailer at Xbox Games Showcase 2024, and to talk with you more about what we’ve shared."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Showcase niet gekeken, maar werd wakker met een Gears of War E day trailer oOo kan ik weer eens het stof van de series X afblazen :P

Ben benieuwd of het enkel een prequel is, of dat het het begin van een 'reboot' is

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:02:
[...]
Ondertussen hoop ik daar niet meer op. MS heeft de fout gemaakt om gebruik te maken van M.2 2230 formaat voor hun opslag. Dat is gewoon een duur formaat vanwege de zeer beperkte ruimte.
Mwa...
De prijzen van die 2230 SSD's zijn aardig omlaag gekomen door alle handhelds die ze gebruiken tegenwoordig. Er zit echt nog een héle gezonde marge op waar best nog wat van af zou mogen.
Aan de andere kant staat niks ze natuurlijk ook in de weg om gewoon een wat grotere kaart uit te brengen (qua fysieke dimensies).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH33
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 10-06-2024
Na de showcase van gisteren nog meer zin gekregen om een series x te kopen maar snap even niet waarom bol alleen een digital series x aanbied terwijl die naar mijn weten nog niet eens uit is, kan iemand mij hierin adviseren misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
SH33 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 08:34:
Na de showcase van gisteren nog meer zin gekregen om een series x te kopen maar snap even niet waarom bol alleen een digital series x aanbied terwijl die naar mijn weten nog niet eens uit is, kan iemand mij hierin adviseren misschien?
https://www.bol.com/nl/nl...-console/9300000003688723

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH33
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 10-06-2024
Vreemde is dat daar bij staat dat ie helemaal digitaal is en geen discs kan afspelen maar volgens mij is er nog geen series x die alleen digitaal is?
Pagina: 1 ... 36 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties