Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe laat mag ik eigenlijk aan Diablo beginnen?
Dat is nou echt weer een goed voorbeeld waarom ik GamePass geweldig vind, een game die mij niet genoeg aanspreekt voor €70,- maar waar ik nu ineens niet op kan wachten 😀

Edit: Ik heb mij de laatste weken overigens prima vermaakt met “Expeditions: A snow runner game”, lekker lean back over stenen en boomstammen rijden enz maar nu is het weer tijd om shit dood te maken >:)

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 28-03-2024 12:37 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-09 15:28
Exactor it schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:24:
[...]

Op je Xbox idd. Je kan sowieso elk spel downloaden. Ongeacht of je gekocht hebt of niet. Je kunt spellen die je niet hebt gekocht (of toegang toe hebt via gamepass of de oude games with gold dingen) echter niet spelen. Tijdens free play kun je ze wel spelen.
Thnx voor de uitleg! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VincentG schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:03:
2 hour trial :o
Dat noem ik niet bepaald free play days.

Ook maar eens verdiepen in Judas. Vond Bioshock wel vet.
2 uur van de 30 uur die nodig hebt om Assassin's Creed: Mirage op 100% te spelen is nog best veel :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 20:46
In ieder geval een goede gelegenheid om hem te proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door VincentG op 28-03-2024 13:01 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 15:19
Donstil schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:54:
2028 is te laat zonder tussentijdse upgrade. Dan is de huidige hardware antiek inmiddels.
We hebben het ook 8 jaar met de 360, en 7 jaar met de PS3/PS4/Xone moeten doen. De PS4 en Xone waren al antiek bij release. Dat was met de PS5 en Series X niet het geval.

We gaan zien wat MS en Sony gaan doen met de volgende generatie.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:47
2028 is te laat zonder tussentijdse upgrade. Dan is de huidige hardware antiek inmiddels.
Vind dat deze gen 2 jaar achterloopt door corona.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een tussentijdse upgrade is overbodig imo. Eind 2027 a begin 2028 is een mooi moment voor een nextgen Xbox en PS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:45
VincentG schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:35:
[...]

Ik vind dit ook nog steeds niet duidelijk. Laatste keer (denk 2 weken terug ofzo) ging ik op de Xbox naar de store (was voor Crew Motorfest) en toen bij de normale versie, als betaalde optie, stond er ook een trial versie tussen, die ik toen gedownload heb. Geen idee of dit de juiste methode is, maar ben steeds bang dat ik alsnog de volle mep mag aftikken omdat ik iets 'verkeerds' kies.
Waarom ze geen duidelijke FreePlayDays section hebben in de Store of GamePass overzicht...

Vind de Series X sowieso minder fijn dan de vorige Xbox-en. Veel te veel opties en te veel gepuzzel om bepaalde notificaties uit te zetten (onder het mom van, geen idee in welke catergorie deze zit).
Erger me ook kapot aan dat sommige games standaard beginnen met Narrator aan (terwijl dat in console menu uit staat). Het is voor mij te veel een computer en te weinig een console.
Maar goed, ik stoor me dan ook aan wat MS steeds doet met Windows en bepaalde software (en wat eigenlijk alle grote dienstverleners wel doen, steeds troep in je strot duwen die je niet uit kan zetten en waarbij ze het massale geklaag meestal negeren).
Heb je niet gewoon de narrator optie aan staan in de Xbox zelf? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
JDL15 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:51:
[...]

Heb je niet gewoon de narrator optie aan staan in de Xbox zelf? ;)
Nope stond uit, maar in sommige spellen moet ik het ook in de game uitzetten.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hulleman schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:04:
[...]

We hebben het ook 8 jaar met de 360, en 7 jaar met de PS3/PS4/Xone moeten doen. De PS4 en Xone waren al antiek bij release. Dat was met de PS5 en Series X niet het geval.

We gaan zien wat MS en Sony gaan doen met de volgende generatie.
Ja en dat was vooral aan het einde van die generaties heel duidelijk merkbaar ook, goed punt om het niet te doen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Amaze86 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:27:
[...]

Vind dat deze gen 2 jaar achterloopt door corona.
Ja met de ontwikkeling van de software/games wel. De ontwikkeling van hardware is gewoon verder gegaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels een uur of 10 verder in Jedi Survivor. Wat een geweldige game is dit zeg. Goed level design en veel voldoening met exploren. Combat moeilijkheid heb ik zonder schaamte op het laagst gezet want ik speel dit soort games voor het exploren en klim en klauter werk. 8)

Schandalig dat de game te vroeg was uitgebracht want hij verdient positieve aandacht. Een zeer goed gespendeerde €28 dat dan weer wel. :P

Pas 1 vastlopen gehad en geen last van fps in performance met VRR.
Dikke aanrader voor wie nog twijfelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 17:47:
[...]

Ja en dat was vooral aan het einde van die generaties heel duidelijk merkbaar ook, goed punt om het niet te doen wat mij betreft.
Vindt je? Games als Last of Us 2 en Ghost of Tsushima wisten me echt nog te betoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zouden jullie blindelings weer een nieuwe generatie consoles kopen? Mocht die er daadwerkelijk komen?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 19:44:
Zouden jullie blindelings weer een nieuwe generatie consoles kopen? Mocht die er daadwerkelijk komen?
Ik koop uiteindelijk de hardware waar ik mijn favoriete type games op kan spelen op een zo’n gebruiksvriendelijk en financieel aantrekkelijke manier. Tot nu toe is dit de laatste generaties altijd een Xbox console geweest. Mocht dat veranderen met de volgende generatie. Bijvoorbeeld een plug and play pc, dan kijk ik dan wel weer :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-03-2024 19:49 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 19:44:
Alleen als ze backwards compatible zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 19:55:
[...]

Alleen als ze backwards compatible zijn.
Op dit moment denk ik dat het voor elke fabrikant praktisch zelfmoord zou zijn om een nieuwe generatie níet backwards compatible te maken... Misschien dat Nintendo er mee weg zou komen, maar zelfs hun zou het pijn doen denk ik.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 19:40:
[...]

Vindt je? Games als Last of Us 2 en Ghost of Tsushima wisten me echt nog te betoveren.
Ik vond Ghost of Tsushima ook wel tof maar performance was niet best kan ik mij herinneren. TLOU2 draaide dan weer wel goed.

Maar goed voor elk voorbeeld is er ook wel eentje die het tegenovergestelde laat zien waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe Xbox Podcast is er voor de liefhebbers.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Snap er niks van.... :X

Bij Cyberpunk stond proefversie.
Deze is nu aan het downloaden.
Bij AC Mirage stond geen proefversie dus had ik de gewone gedownload.
Maar deze kan ik niet spelen...

Hoe kan ik hiervan de proefversie downloaden?

Althans ik neem aan dat ik dan de proefversie moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh my god.. wat word dit spel lang ondersteund zeg! :)
Maar wel dik verdiend.. er is sinds de release van Xenoverse 2 nog geen betere Dragon Ball game uitgekomen, al denk ik wel dat DRAGON BALL: Sparking! ZERO een grote kans maakt.

En hier nog de roadmap:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vBcBzDreWrHg9uBsCFAgOO-X2gw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wWctjr365yyvfn5xvR2XhYW4.png?f=user_large

[ Voor 54% gewijzigd door G_Dragon op 29-03-2024 10:32 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ik heb het vaker gezegd hier maar Dredge is echt een mooi pareltje die vaak over het hoofd wordt gezien. De game is nu een jaar uit en er komt naar verwachting weer een nieuwe DLC uit dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog niet overtuigd van de gameplay qua “rts”. Maar dat ligt gewoon meer aan mijn voorkeur voor andere genres :) Wel leuk sfeertje dat ze neerzetten.

——

En deze game is vandaag uitgekomen. Alleen al vanwege het sfeertje gekocht :P

Uurtje gespeeld en leuke game als je van puzzel platformer houdt.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-03-2024 01:08 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
En vanaf nu beschikbaar!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cY8iBIxsCpuPvsuzkjpZJjJM8X8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oVyad9zmRAg403ZmKabLyPkL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:19
Eindelijk D4 een keer proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PdeBie schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 07:41:
Wel een verplichting tot account aanmaken })

Je komt er wel makkelijk weer vanaf :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 23:05
Afgelopen week toch maar eens goed gaan zitten voor Psychonauts 2, wat een game! Vliegt er doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fw10
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-07 11:46
Iemand hier toevallig ervaring met de garantie van Microsoft? Ik heb door het topic gezocht, maar zag niet echt ervaringen met MS zelf.

Ik heb in 2 jaar tijd 4 controllers met exact hetzelfde probleem. De rechterstick drift naar boven. Als de stick gebruikt wordt voor de camera, dan ben je dus elke paar seconden omhoog aan het drukken om de camera weer recht te zetten.

Ik heb op 2 controllers nog garantie bij MS. De andere twee heb ik schoongemaakt en later nog de potentiometers vervangen. Bij beiden geen effect. Ik was benieuwd hoe de garantie-ervaringen zijn voor ik ze terugstuur. Mijn ervaringen bij verschillende bedrijven zijn enorm uiteenlopend. Bij de ene krijg je een rekening met allerlei onderzoeks-, administratie- en verzendkosten. Bij de ander krijg je zelfs buiten de garantie volledig een nieuw device. Ik was benieuwd hoe dit via MS gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

PdeBie schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 07:41:
Heh, is mijn Xcloud bugged ofzo, want op Console zie ik hem wel maar via browser ( https://www.xbox.com/nl-BE/play ) dus niet.

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
shyheim schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:49:
[...]

Heh, is mijn Xcloud bugged ofzo, want op Console zie ik hem wel maar via browser ( https://www.xbox.com/nl-BE/play ) dus niet.
Kan even duren tot het overal op staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
fw10 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:11:
Iemand hier toevallig ervaring met de garantie van Microsoft? Ik heb door het topic gezocht, maar zag niet echt ervaringen met MS zelf.

Ik heb in 2 jaar tijd 4 controllers met exact hetzelfde probleem. De rechterstick drift naar boven. Als de stick gebruikt wordt voor de camera, dan ben je dus elke paar seconden omhoog aan het drukken om de camera weer recht te zetten.

Ik heb op 2 controllers nog garantie bij MS. De andere twee heb ik schoongemaakt en later nog de potentiometers vervangen. Bij beiden geen effect. Ik was benieuwd hoe de garantie-ervaringen zijn voor ik ze terugstuur. Mijn ervaringen bij verschillende bedrijven zijn enorm uiteenlopend. Bij de ene krijg je een rekening met allerlei onderzoeks-, administratie- en verzendkosten. Bij de ander krijg je zelfs buiten de garantie volledig een nieuw device. Ik was benieuwd hoe dit via MS gaat.
Volgens mij meerdere voorbeelden in dit topic (en anders deel 2) dat dit bij MS prima geregeld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fw10 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:11:

Ja ik heb meerdere malen de Xbox Elite draadloze controller Series 2 opgestuurd naar Microsoft vanwege defecten, deze moest ik altijd zonder accessoires verpakken en vaak duurde het een aantal weken voordat ik hem weer terug kreeg.

Mag ik vragen of het hierbij om normale Xbox controllers gaat of zo'n elite? :)
Het is wel belangrijk dat ze onder garantie vallen, want ik heb eerlijk geen idee hoeveel de kosten zullen zijn als je ze buitenom de garantie opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw10
G_Dragon schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:59:
[...]

Ja ik heb meerdere malen de Xbox Elite draadloze controller Series 2 opgestuurd naar Microsoft vanwege defecten, deze moest ik altijd zonder accessoires verpakken en vaak duurde het een aantal weken voordat ik hem weer terug kreeg.

Mag ik vragen of het hierbij om normale Xbox controllers gaat of zo'n elite? :)
Het is wel belangrijk dat ze onder garantie vallen, want ik heb eerlijk geen idee hoeveel de kosten zullen zijn als je ze buitenom de garantie opstuurt.
Zeker! Het zijn normale controllers. Vreemd genoeg heb ik ze zo'n beetje binnen dezelfde maand gekocht en bij de ene is de garantie al een jaar verlopen en bij de ander heb ik nog wel garantie :?

Er staat wel bij dat de garantie beperkt is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G_PAtS7zw2EADFOXI2AwQiaCJ5s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/et4IKJTQaJ07ur53NTfGq7pV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Diablo 4 en Hotwheels 2 al gedownload gister avond 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!
fw10 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:10:
[...]

Zeker! Het zijn normale controllers. Vreemd genoeg heb ik ze zo'n beetje binnen dezelfde maand gekocht en bij de ene is de garantie al een jaar verlopen en bij de ander heb ik nog wel garantie :?

Er staat wel bij dat de garantie beperkt is?

[Afbeelding]
Gekocht als nieuw? Want dan heb je recht op garantie!
Ik heb eerlijk gezegd zo snel geen idee wat garantie beperkt precies betekend voor je, maar deze vraag kunnen anderen hier vast en zeker wel beantwoorden :)
Linksquest schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:29:
[...]

Diablo 4 en Hotwheels 2 al gedownload gister avond 😉
Goed bezig, Diablo 4 had ik fysiek gekocht en binnen een maand weer verkocht! Want tegen de tijd toen ik hem ging spelen stopte de vaste groep met spelen omdat het spel niet zo goed was als ze hadden verwacht en ik als enige hem nog graag wou spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij is beperkte garantie gewoon een rechtstreekse vertaling van limited warranty wat in Amerika gebruikelijk is om te zeggen omdat er zaken zijn die niet onder de garantie vallen (ze garanderen niet dat hij het blijft doen als je hem tegen de muur smijt bijvoorbeeld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:45
Finraziel schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:10:
Volgens mij is beperkte garantie gewoon een rechtstreekse vertaling van limited warranty wat in Amerika gebruikelijk is om te zeggen omdat er zaken zijn die niet onder de garantie vallen (ze garanderen niet dat hij het blijft doen als je hem tegen de muur smijt bijvoorbeeld).
Normale slijtage bedoelen ze er ook mee. Alleen slaat de term beperkte garantie, zoals hier gebruikt, nergens op in NL. Normale slijtage en dingen (die er niet voor zijn gemaakt) tegen muren gooien vallen sowieso niet onder garantie in NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fw10
Thanks allemaal! Dan stuur ik ze zo beiden in. Ik laat, voor de info in het topic, wel even weten wat de eventuele kosten zijn en hoe lang het allemaal geduurd heeft. Zou mooi zijn als het gedekt wordt, scheelt toch weer +/- 120 euro.

@G_Dragon Inderdaad nieuw gekocht. Volgens de shops (3 verschillende) heb ik maar 1 jaar garantie. Bij MS zelf is het klaarblijkelijk 2 jaar. Ik had ze echter nooit geregistreerd, dus ik heb geen idee hoe men de garantiedata heeft bepaald. Ik heb er 1tje bij GameMania gekocht en die garantie was bij MS dus veel korter. Ik vermoed dat dit een oud(er) exemplaar was o.i.d. Of wellicht geretourneerd ofzo.

[ Voor 46% gewijzigd door fw10 op 29-03-2024 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:13:
[...]

Normale slijtage bedoelen ze er ook mee. Alleen slaat de term beperkte garantie, zoals hier gebruikt, nergens op in NL. Normale slijtage en dingen (die er niet voor zijn gemaakt) tegen muren gooien vallen sowieso niet onder garantie in NL.
Ja klopt, ik bedoelde te refereren aan Microsoft's neiging om alles voor andere talen gewoon door een translator te gooien in plaats van werkelijk door Nederlandstalig personeel te laten schrijven. Ik denk dus dat het zoiets is en niet dat ze bedoelen dat de garantie in dit geval beperkter is dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shyheim schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:49:
[...]

Ik zat net nog even te kijken. In US lijkt Diablo IV wel naar de cloud te komen, maar op de Nederlandse website staat alleen Console + PC... Of het is eerder wel aangekondigd en nu gewijzigd.

[ Voor 6% gewijzigd door L23 op 29-03-2024 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:45
Finraziel schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:28:
[...]

Ja klopt, ik bedoelde te refereren aan Microsoft's neiging om alles voor andere talen gewoon door een translator te gooien in plaats van werkelijk door Nederlandstalig personeel te laten schrijven. Ik denk dus dat het zoiets is en niet dat ze bedoelen dat de garantie in dit geval beperkter is dan normaal.
Dan denken we precies hetzelfde buiten misschien dat ik aanvullend denk dat MS gewoon een blanket proces doet qua voorwaarden voor de EU dat vaak niet in lijn is met EU regelgeving. Ze nemen daarnaast de moeite niet om nationale wetgeving toe te passen in hun voorwaarden en uitingen. Daar zouden de EU landen en/of de EU best wel wat sterker tegen op mogen treden. (Zoals wel wordt gedaan met de DMA overigens en zie ook de boete vanuit een NL toezichthouder voor een overheidsorgaan dat liep te klooien met GDPR en MS Teams/Sharepoint.)

En dan weer ontopic, de Audeuze Maxwell is via de winkels van hifi klubben te bestellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Botany Manor komt 9 april uit, ook in GP. Wel weer zin in een leuk puzzelspel.

——-

Voor liefhebbers van Blue Dragon:

[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-03-2024 17:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDL15
fw10 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:19:
Thanks allemaal! Dan stuur ik ze zo beiden in. Ik laat, voor de info in het topic, wel even weten wat de eventuele kosten zijn en hoe lang het allemaal geduurd heeft. Zou mooi zijn als het gedekt wordt, scheelt toch weer +/- 120 euro.

@G_Dragon Inderdaad nieuw gekocht. Volgens de shops (3 verschillende) heb ik maar 1 jaar garantie. Bij MS zelf is het klaarblijkelijk 2 jaar. Ik had ze echter nooit geregistreerd, dus ik heb geen idee hoe men de garantiedata heeft bepaald. Ik heb er 1tje bij GameMania gekocht en die garantie was bij MS dus veel korter. Ik vermoed dat dit een oud(er) exemplaar was o.i.d. Of wellicht geretourneerd ofzo.
Er is een nieuwe update in het accessoires menu waarmee je lichte stick drift opnieuw kunt calibre ren... Werkte bij mij wel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvD86
Zo Cyberpunk is me ff een vette game!

Gisteren even geprobeerd met die free play days.
Hij stond al op mijn lijstje maar twijfelde elke keer.
Als deze weer in de aanbieding is dan koop ik hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
RvD86 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 07:58:
Zo Cyberpunk is me ff een vette game!

Gisteren even geprobeerd met die free play days.
Hij stond al op mijn lijstje maar twijfelde elke keer.
Als deze weer in de aanbieding is dan koop ik hem.
Koop dan wel de ultimate editie. Krijg je gelijk Phantom Liberty (expansion) erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 09:47
Ben vanmorgen gestart met Diablo IV via Gamepass!

Misschien een domme vraag maar hoe zet je die kneiter irritante gast ''uit'' die alles dat je aanklikt hardop roept. Ik krijg het dus niet gevonden 8)7

''container, container'' wordt er vannacht nog 3x van wakker denk ik :P

[ Voor 7% gewijzigd door BenvandeKaart op 30-03-2024 09:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

De Remix bestaat al een tijdje, maar toch is het filmpje de moeite waard om even te kijken, trouwens geleverd inclusief batterij en kabeltje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UBEw-G2SFywhNdHA_s-UwKBIcIM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/00V1Xx8mQcdHLFLj6Gd8WIJM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2024 09:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
BenvandeKaart schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 09:34:
Ben vanmorgen gestart met Diablo IV via Gamepass!

Misschien een domme vraag maar hoe zet je die kneiter irritante gast ''uit'' die alles dat je aanklikt hardop roept. Ik krijg het dus niet gevonden 8)7

''container, container'' wordt er vannacht nog 3x van wakker denk ik :P
Screen narrator, als het goed is kreeg je de vraag om dat aan of uit te laten in het begin.. maar zal je wel gemist hebben :p

Je kan het in de instellingen uitzetten ergens, weet even uit m'n hoofd niet exact waar maar je vind het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BenvandeKaart schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 09:34:

Hamburgerknop Game Menu (staat onderin midden) Options - Accessiblity - Screen reader - Use Screen Reader uitvinken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Door hier te lezen over Evil West heb ik het spel nu ook doorspeelt. Een actievolle rollercoaster met af en toe een puzzel tussendoor. Niet te makkelijk en niet te moeilijk. Via GamePass geprobeerd.

Nu ga ik via GamePass Diablo IV proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Diablo niet in cloud...jammer.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:39
Meer mensen met problemen betreffende het downloaden van Diablo 4.
Heb de download aangezet, battle.net account aangemaakt.

Heb een 1 GB glas welke prima functioneert, echter komt Diablo binnen met KB/s... Lange exercitie zo

Bla Bla Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
MarchelHoek schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:47:
Meer mensen met problemen betreffende het downloaden van Diablo 4.
Heb de download aangezet, battle.net account aangemaakt.

Heb een 1 GB glas welke prima functioneert, echter komt Diablo binnen met KB/s... Lange exercitie zo
Veel mensen downloaden, uiteindelijk kunnen die servers maar zoveel GB/sec serveren.. dus je krijgt er maar een deeltje van :P Ik had auto update aanstaan, dus heeft hij de game vanacht binnengehaald.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelHoek
  • Laatst online: 09:39
SinergyX schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:03:
[...]

Veel mensen downloaden, uiteindelijk kunnen die servers maar zoveel GB/sec serveren.. dus je krijgt er maar een deeltje van :P Ik had auto update aanstaan, dus heeft hij de game vanacht binnengehaald.
Zal inderdaad de vele downloads zijn.
Ondertussen is het spel geinstalleerd, straks maar eens kijken

Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel hij is gedownload.. Moet toch een behoorlijke load op de servers zijn

Bla Bla Bla

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Na een behoorlijk vol 2023 en een kerstvakantie vol BG3 zat ik even in een game dip qua nieuwe games.

Ik heb sindsdien niet heel veel games gespeeld waarvan ik heel gecharmeerd werd. Dead Island 2 en Lords of the Fallen waren zeker wel leuk maar komen niet in mijn must play games van het jaar terecht.

De woensdag en de donderdag Halo avonden zijn toch wel de vermakelijkste tot nu toe. :)

Merk dat ik ook echt wel alles een beetje gezien heb qua games en daardoor misschien niet meer snel heel enthousiast wordt, zeker niet meer van de grotere games die gereleased worden die alles op safe spelen.

Heb ook even gekeken naar games die op andere platformen uitkomen of recent zijn uitgekomen en ook daar zie ik geen games waarvan ik denk, dat is een must play.

Ik merk dat ik voornamelijk uitkijk naar de kleinere titels die wat nieuws proberen te doen, dan wel in gameplay dan wel in sfeer/artstyle. Bijvoorbeeld een Hi-fi Rush had me compleet verrast. Zo kijk ik verder ook wel uit naar Harold Halibut die half april uitkomt.

Vandaag wel weer begonnen aan Laika: Aged through blood die ik aan de kant had gelegd voor BG3. Dat klikte meteen weer. :) Echt een leuke variant op het metroidvania genre. Een beetje zoals Yoku’s island express dat deed. Maar dan ipv pinball een Trials versie :p

Oja, een nieuwe Battlefield in huidige tijd zonder rare poespas teken ik ook direct voor.

——

En de nieuwe games van deze week: https://www.trueachievements.com/news/new-xbox-games-april-1

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-03-2024 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 10:48
uchiha tijntje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:49:
Na een behoorlijk vol 2023 en een kerstvakantie vol BG3 zat ik even in een game dip qua nieuwe games.

Ik heb sindsdien niet heel veel games gespeeld waarvan ik heel gecharmeerd werd. Dead Island 2 en Lords of the Fallen waren zeker wel leuk maar komen niet in mijn must play games van het jaar terecht.

De woensdag en de donderdag Halo avonden zijn toch wel de vermakelijkste tot nu toe. :)

Merk dat ik ook echt wel alles een beetje gezien heb qua games en daardoor misschien niet meer snel heel enthousiast wordt, zeker niet meer van de grotere games die gereleased worden die alles op safe spelen.

Heb ook even gekeken naar games die op andere platformen uitkomen of recent zijn uitgekomen en ook daar zie ik geen games waarvan ik denk, dat is een must play.

Ik merk dat ik voornamelijk uitkijk naar de kleinere titels die wat nieuws proberen te doen, dan wel in gameplay dan wel in sfeer/artstyle. Bijvoorbeeld een Hi-fi Rush had me compleet verrast. Zo kijk ik verder ook wel uit naar Harold Halibut die half april uitkomt.

Vandaag wel weer begonnen aan Laika: Aged through blood die ik aan de kant had gelegd voor BG3. Dat klikte meteen weer. :) Echt een leuke variant op het metroidvania genre. Een beetje zoals Yoku’s island express dat deed. Maar dan ipv pinball een Trials versie :p

Oja, een nieuwe Battlefield in huidige tijd zonder rare poespas teken ik ook direct voor.

——

En de nieuwe games van deze week: https://www.trueachievements.com/news/new-xbox-games-april-1
Ik dat dat je volgens mij niet snel op een PS5 gaat spelen, maar als je je daar wel overheen zet weet ik vrij zeker dat je een game als returnable helemaal geweldig zal gaan vinden. Ook een God of War lijkt me in jouw straatje te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:16:
[...]

Ik dat dat je volgens mij niet snel op een PS5 gaat spelen, maar als je je daar wel overheen zet weet ik vrij zeker dat je een game als returnable helemaal geweldig zal gaan vinden. Ook een God of War lijkt me in jouw straatje te passen?
Returnal misschien wel. God of War niet :) Heb echt te weinig met die story based games.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-03-2024 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 10:48
uchiha tijntje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:25:
[...]

Returnal misschien wel. God of War niet :) Heb echt te weinig met die story based games.
God of war heeft story maar met name de gameplay is geniaal. Ik heb ook weinig met verhaaltjes in games, maar wat een geweldige gameplay met een fantastisch vechtsysteem (en stompzinnig upgrade systeem).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:33
@uchiha tijntje Een Switch niks voor je? Hoewel de basis van de Nintendo games misschien niet veel veranderd is proberen ze toch altijd wel nieuwe dingen erin te verwerken. En het voelt voor mij altijd alsof het veel meer passie is gemaakt, beetje vergelijkbaar met indie games.
Maar goed, dan moeten de games je wel liggen natuurlijk.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Dat was The Evil West, erg verassend mooi spel! Had hem zelf nooit gekocht of gespeeld maar nu ik hem via Gamepass heb mogen spelen zou ik The Evil West achteraf toch gekocht hebben dus weer een groot pluspunt van Gamepass. Spellen ontdekken en spelen die normaal nooit op je radar staan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ksSMhwORsF-pZ-9ddOyBJbtM_0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LlXlMHBjblAF10hEHQgXnveM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:52:
@uchiha tijntje Een Switch niks voor je? Hoewel de basis van de Nintendo games misschien niet veel veranderd is proberen ze toch altijd wel nieuwe dingen erin te verwerken. En het voelt voor mij altijd alsof het veel meer passie is gemaakt, beetje vergelijkbaar met indie games.
Maar goed, dan moeten de games je wel liggen natuurlijk.
Hebben er thuis een liggen (handheld), maar daar doe ik niet veel mee :) Wel even gekeken naar de nieuwe Zelda’s, maar ik werd al kriebelig als ik filmpjes zie waarin je je wapen om de minuut moet wisselen omdat die kapot ging. :)

Ben best goed op de hoogte van de games die er op elk platform zijn :P Maar zoals ik zei, geen enkele must have voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:25:
[...]

Had jij niet een ROG Ally? Wat ik zo zie draait Returnal daar ook goed op. Ben hem toevallig vandaag zelf gaan spelen (op de vaste PC) en eerste indruk is inderdaad echt heel goed...

Zou cool zijn als de speculaas/geruchten kloppen en Microsoft de Xbox open stelt voor andere stores en ook gewoon Windows games kan draaien, dan kun je al die Sony PC ports er ook op spelen :P (ja ja de kans daarop is erg klein, maar zo is dit bericht nog een heel klein beetje on topic :+)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 31 maart 2024 @ 17:13:
[...]

Had jij niet een ROG Ally? Wat ik zo zie draait Returnal daar ook goed op. Ben hem toevallig vandaag zelf gaan spelen (op de vaste PC) en eerste indruk is inderdaad echt heel goed...

Zou cool zijn als de speculaas/geruchten kloppen en Microsoft de Xbox open stelt voor andere stores en ook gewoon Windows games kan draaien, dan kun je al die Sony PC ports er ook op spelen :P (ja ja de kans daarop is erg klein, maar zo is dit bericht nog een heel klein beetje on topic :+)
Das een goede tip :). Kijk niet snel naar de steam store :)

Maar eerst dus Laika!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
[...]

Dat zou toch vet zijn, denk pas bij de nieuwe xbox 2026/2027

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:31:
Dat was The Evil West, erg verassend mooi spel! Had hem zelf nooit gekocht of gespeeld maar nu ik hem via Gamepass heb mogen spelen zou ik The Evil West achteraf toch gekocht hebben dus weer een groot pluspunt van Gamepass. Spellen ontdekken en spelen die normaal nooit op je radar staan!

[Afbeelding]
Ik moet hem ook nog spelen, heb hem fysiek voor de PS4 liggen. Hoelang heb je er ongeveer over gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:01:
[...]

Ik moet hem ook nog spelen, heb hem fysiek voor de PS4 liggen. Hoelang heb je er ongeveer over gedaan?
11 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A dat is een leuk project voor in mijn vakantie, mits ik de tijd vind en de baas (vrouw) me niet telkens aan het werk zet 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Linksquest op 31-03-2024 22:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDL15
justifire schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:53:
[...]

Playtrough of 1000G ?
En loopt hij nu wel of niet op 60 fps ?
Ja hoor, draait ook behoorlijk soepel! Moest ff wat verder in het menu zoeken, maar daar kun je hem op performance togglen.

Ik vind het echt een fucking lekker tussendoortje hoor. Goed sfeertje en dito graphics met flink uitgebreid combatsysteem.

Vraag me alleen af @Linksquest, waarom kocht je hem voor je ps4? De game is toch van begin vorig jaar ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:53:
[...]

Playtrough of 1000G ?
En loopt hij nu wel of niet op 60 fps ?
Story alleen :p
Maar er is gelukkig new game+

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 01-04-2024 00:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:00:
[...]

Ja hoor, draait ook behoorlijk soepel! Moest ff wat verder in het menu zoeken, maar daar kun je hem op performance togglen.

Ik vind het echt een fucking lekker tussendoortje hoor. Goed sfeertje en dito graphics met flink uitgebreid combatsysteem.

Vraag me alleen af @Linksquest, waarom kocht je hem voor je ps4? De game is toch van begin vorig jaar ofzo?
Niet gekocht, maar cadeau gekregen, zit nog in de seal 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
heb net even wat offtopic spul verwijderd, dus mocht je wat missen is dat waarschijnlijk de reden

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*O*

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
dan kun je al die Sony PC ports er ook op spelen :P
GeForce Now had even de games van Sony op hun dienst. Als je dan GeForce Now via de Xbox speelde blokkeerde de Sony games. 8)7

Denk dat dat al een teken is hoe Sony erin staat. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4KdQlDRELKrUhy12Qf3fkpizDg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cgFipIqn9c1MP2ugCaumYlOJ.png?f=user_large

[ Voor 49% gewijzigd door G_Dragon op 02-04-2024 08:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vandaag weer een spel 1000/1000G gehaald, maar er is nog genoeg te doen en ontdekken in onze wereld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m9h8Q1O6MAKQH5Ebbub2u3Ag65E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l5mc5uLq2Uvy6Va06R8BiiTl.jpg?f=user_large

[ Voor 49% gewijzigd door G_Dragon op 02-04-2024 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 1 april 2024 @ 22:53:
Hollow Knight Silksong staat plots in de xbox store :) (nog niet te koop)
https://www.xbox.com/en-U...ght-silksong/9n116v0599hb
Aiai, ik kijk er erg naar uit maar een groot deel van mijn laatste games zijn soulsgames en metroidvanias… een persoonlijke pauze van het genre zou ik niet erg vinden :P Maar als Silksong uitkomt kan ik de verleiding toch niet weerstaan. Dus hoop dat het nog een paar maandjes duurt :+

Verder is Laika aged through blood echt een toffe game. Helaas ver onder de radar gebleven volgens mij. Het enige wat ik jammer vind en waar meerdere metroidvanias last van hebben en ik echt vind dat in elke metroidvania moet zitten is een fast travel optie naar je home base. Desnoods pas na 75% van de game of met een fikse “penalty” op je credits of xp ofzo, maar het continue moeten travelen door de wereld is niet optimaal als je gewoon de map wilt “clearen”.

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-04-2024 00:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:49:

——

Divinity 2 al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 15:37
Zitten hier nog wat MW3 zombie spelers, of is dat vloeken in de kerk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Romius schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 11:29:
Zitten hier nog wat MW3 zombie spelers, of is dat vloeken in de kerk? :P
Ik heel af en toe op een blauwe maandag, zou het meer moeten doen I know :X

Speel het meer om te levelen, ben verder veel in de Gulag te vinden haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 15:37
JDL15 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 12:26:
[...]

Ik heel af en toe op een blauwe maandag, zou het meer moeten doen I know :X

Speel het meer om te levelen, ben verder veel in de Gulag te vinden haha
Ja, de Gulag, had laatst zo'n potje gedaan, een sloot van die dak campers, erg leuk :X Daarom speel ik eigenlijk alleen zombies, dat is co op. Zitten pittige opdrachten tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ja daar zat ik ook aan te denken, maar als ik die ga spelen moet ik dat echt in de vakantie doen zodat ik die kan “nolifen” :P

Maar vooralsnog zie ik wel games uitkomen en een paar in de backlog waarin ik wel zin heb. :)

——-

Voor mensen die een unieke game willen proberen. Vandaag is Superhot weer in GP gekomen. Echt een toffe game met een hele leuke gameplay twist.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-04-2024 13:28 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWbwdvi1Jb27eEm3BsbKd2ZOT7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PP7fa5Ymfg24iUQuC5I0OrV0.png?f=fotoalbum_large

Zitten wel een paar leuke korte games bij volgens mij :)

Meer info:

https://news.xbox.com/en-...mc_xbo_tw_Photo_lrn_4.2.1

Die Lil Gator Game kende ik niet maar krijgt goede reviews.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-04-2024 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yes dat scheelt mij weer 2K Drive kopen en Tomb Raider is ook echt een heel mooi spel! De rest spreekt mij niet zo aan maar we worden wederom verwend :)

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 02-04-2024 15:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 15:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heel blij dat Shadow of the Tomb raider toegevoegd is, die wilde ik toevallig gaan kopen! Ik ben net terug uit Mexico en daar kreeg ik weer zin om dat spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
G_Dragon schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 08:53:
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

[Afbeelding]
"Klik op de afbeelding voor de deals"
Toont TA nooit de Series X/S games?
Die oude meuk (360) hoef ik ondertussen niet meer te zien.

Is er ook niet de Spring Sale? Zag van het weekend een preview ervan op de Xbox, maar zie sommige titels niet terug via bovenstaande link.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
VincentG schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:15:
[...]

Toont TA nooit de Series X/S games?
Die oude meuk (360) hoef ik ondertussen niet meer te zien.

Is er ook niet de Spring Sale? Zag van het weekend een preview ervan op de Xbox, maar zie sommige titels niet terug via bovenstaande link.
Spring sale start op 7 april.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Update rolt hier net binnen, ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
uchiha tijntje schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:11:
[Afbeelding]

Zitten wel een paar leuke korte games bij volgens mij :)

Meer info:

https://news.xbox.com/en-...mc_xbo_tw_Photo_lrn_4.2.1

Die Lil Gator Game kende ik niet maar krijgt goede reviews.
Kona heb ik op Stadia uitgespeeld. Vond ik erg leuk!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 22:50
Farcry New Dawn zojuist uitgespeeld op de Xbox Series S. Ik heb het met plezier gespeeld. Iets van 15 euro betaald voor deze versie en het was het waard. Ik moet eerlijk zeggen, eerste half uur tot uur was ik niet meteen enthousiast maar het werd snel veel leuker. Ik moest wennen aan de vele rpg elementen. Onder andere dat je in het begin echt zwakke wapens hebt en dat je elite tegenstanders daarmee moeilijk kan killen.

Later word je steeds sterker. Dingen die mij zullen bij blijven
1) Grafisch lekker fris, de diverse expeditie missies in totaal andere omgevingen waren een heerlijke afwisseling
2) outposts opnieuw kunnen doen maar dan op een hogere difficulty vond ik leuk en mag wat mij betreft wel terug komen
3) spel is leuk en luchtig, luchtiger dan Farcry 5 echt ideaal voor deze standalone die ook wel aanvoelde als een soort lichte mod of expansion ik weet het niet precies. Grappig dat je als je wilde wapens constant kon versterken. De damage die mijn legendary sniper kon doen was niet normaal.

Kritisch? Tja ik zou kritisch kunnen zijn over de hoofd tegenstanders maar dat doe ik toch maar niet. Zo zijn ze ook nooit bedoeld. Dit spel komt beste tot zijn recht door gewoon lekker wat rond te banjeren. Beetje outsposts clearen, beetje schatten zoeken etc.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Geen idee wanneer deze game uitkomt en of die überhaupt op consoles uitkomt, maar dit vind ik een leuk voorbeeld van twists in gameplay waar we er wel wat meer van mogen zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf vandaag is 2K Drive beschikbaar in Gamepass, weet nog niet vanaf hoe laat precies!
Gisteren de laatste uren van mijn trial nog even opgemaakt bij dit spel om er in te komen, ben blij dat ik hem nooit heb gekocht want twijfelde daar wel over.

Pagina: 1 ... 19 ... 106 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties