WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Vanduul42
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 07:24
justifire schreef op zondag 7 juni 2026 @ 19:42:
Wat een “Xbox” show _O-
Als dit alles is wat ze te bieden hebben gaat Sony met twee vingers in de neus over de eindstreep.
Gears gaat echt het verschil niet maken.
Helemaal niks verkeerds met deze show. Genoeg goede games die eraan komen. Echter, ze doen wel erg hun best om net te doen alsof Gears zo bijzonder is, dat deze game alles gaat “veranderen”, terwijl je het als nog op Gamepass gooit. Maar daarna alles als nog releasen op andere platformen. Daarmee breng je Xbox niet terug, en geef je mensen ook geen reden om een xbox te kopen.

Dit kwam erg over als “laten we die twitter mob/influencers even stil houden met een game, dan hebben ze ook weer even wat te vieren”.

Gears zal wel na een jaar naar de PS5 komen ofzo.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:06
Graag!

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:36
Format-C schreef op zondag 7 juni 2026 @ 19:52:
[...]

De PS5 state of play was idd (tot nu toe) een stuk indrukwekkender. Vooralsnog vooral veel DLC's.

Edit: alhoewel, nu ik de opsomming van @G_Dragon hieronder zie... Zit er toch wel wat leuks tussen. Maar was (tot nu toe) wel meer onder de indruk van de PS show.
Ik tel er 5. Waaronder 3 live services games dus dat valt best mee.
Sea of Thieves, Fallout 76 & The Elder Scrolls Online.
Daarnaast dus DLC voor Age of Empires 4 en Doom.

Edit: Ok, Flight Simulator komt er nog bij dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Legian117 op 07-06-2026 20:31 ]

XSX: legianb

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:08
Whoaah
Clockwork ziet er zeer intressant uit
Heerlijk ook die humor!

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 07-06-2026 20:02 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:18
drakiesoft schreef op zondag 7 juni 2026 @ 19:59:
Wolvenstein zou de show nog kunnen redden.
Of afsluiten met een Elders Scroll 6 trailer.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:22
Raem schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:03:
[...]

Of afsluiten met een Elders Scroll 6 trailer.
Daar wacht ik idd op.. helaas sluiten af met COD..

[ Voor 7% gewijzigd door Stylze op 07-06-2026 20:04 ]

Playstation 5

Call Of Duty moet van ver komen, willen ze de schade goedmaken want de laatste spellen waren ver van goed. Hele campaign naar de knoppen geholpen...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Vanduul42
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 07:24
Ik krijg het idee met Gears en Clockwork dat dit gewoon timed exclusives zijn.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:55
Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 19:49:
[...]

Nou je bent echt nog de allerlaatste die op het zinkende schip staat. Zoals je kunt zien is de rest al gesprongen.
Zat leuks te spelen hoor. Niet zo stoken.
Benieuwd wat ze allemaal nog gaan showen

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:57
Toch wat leuke games die gaan komen voor mij persoonlijk.

Gears
Crazy Taxi
Castlevania
Spyro

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:08:
Benieuwd wat ze allemaal nog gaan showen
Niks. Alleen deze CoD trailer en dan de Gears deep dive.
Deezers schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:09:
[...]

Niks. Alleen deze CoD trailer en dan de Gears deep dive.
Eindigen ze met CoD? Nooo dat is jammer!

• Deezers
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:10:
[...]

Eindigen ze met CoD? Nooo dat is jammer!
Deden ze vorig jaar ook :)

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:02
Die 25y editie zag er wel tof uit. Maar met een original Series X en een Galaxy editie heb ik er wel genoeg.

• Timothy3000
Ongeveer evenveel wat ik hiervan wil spelen als van de Sony show een paar dagen terug. En dan hadden we die andere fantastische show eerder deze week nog! Gamers gaan goeie maanden tegemoet.

• Timothy3000
Persona 6 Day One Gamepass maakte deze show echt. Fantastisch!

• Deezers
  • Nu online
Blijkbaar hebben ze Clockwork nog snel exclusive gemaakt . In het eigen artikel nu: 'XBOX Series X|S, XBOX on PC, cloud, included with Game Pass, and is XBOX Play Anywhere – see developer website for other platforms'.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:26

Format-C

Tracing Rays

Deezers schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:16:
Blijkbaar hebben ze Clockwork nog snel exclusive gemaakt . In het eigen artikel nu: 'XBOX Series X|S, XBOX on PC, cloud, included with Game Pass, and is XBOX Play Anywhere – see developer website for other platforms'.
Clockwork is wel een beetje mijn smaak. Beetje Bioshock achtig. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Timothy3000
Die laatste zin laat toch zien dat het niet exclusive is?
Timothy3000 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:17:
[...]

Die laatste zin laat toch zien dat het niet exclusive is?
Gok dat ze daar o.a steam mee bedoelen.

Gears ziet er beter uit dan ik had verwacht. E-day was echt een goede keuze. Weg van de storyline die ze met 4 en 5 in geslagen waren.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-06-2026 20:20 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• SunnieNL
Of het nu al een timed exclusive is of niet, maakt mij niet uit. Ik haal gamepass er volgend jaar wel weer uit.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:18
Volgens mij was die vanaf de eerste aankondiging al Xbox exclusive. Is nooit sprake geweest van een Playstation release.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:06
Gears ziet er wel goed uit. Je moet wel je 3 magazijnen leeg schieten voor een kill
Benieuwd hoe insane Seriously 6.0 is :P Of misschien omdat Gears E-day geen cijfer meer heeft gaan ze weer eens ff resetten :+

Heb er zin in. Ook benieuwd hoe de MP wordt met de nieuwe “movement”.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:59
Oei, Gears viel me wel echt tegen. Qua gameplay is t voor zover ik zie echt precies hetzelfde als altijd. Heb laatste GoW Reloaded gekocht op Steam maar vond de gameplay echt te verouderd. En met E-day lijkt er bijzonder weinig gemoderniseerd te zijn. Grafisch wel prima allemaal, gewoon erg jammer van de gameplay.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:18:
[...]

Gok dat ze daar o.a steam mee bedoelen.

Gears ziet er beter uit dan ik had verwacht. E-day was echt een goede keuze. Weg van de storyline die ze met 4 en 5 in geslagen waren.
Je hoeft niet te gokken hoor. Xbox en Steam. https://www.inxile-entertainment.com/games/clockwork-revolution

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:22
Mja al met al toch een sterke showcase hoor als ik het allemaal zo op een rijtje zet, gears heeft me ook wel weer hyped gemaakt. Had ik niet verwacht maar wel tof dat je nu vanaf het begin alles mee maakt en de stad ziet veranderen en de nieuwe movement ziet er minder houterig uit.

Misschien toch weer een xbox naast mijn PS 5 zetten eind dit jaar:) imo goede set om weer meer exclusive te maken, als ze ook forza horizon en Halo xbox exclusive hadden gehouden, had ik allang weer een xbox in huis gehaald.

Lijkt hier langzamerhand wel een soort resdit te worden met al die negativiteit trouwens, op andere platformen zijn ze een stuk positiever.

[ Voor 15% gewijzigd door Stylze op 07-06-2026 22:22 ]

Playstation 5

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:45
Oh uit die show begreep ik alleen de Xbox console, maar gelukkig ook op de PC

Verder vond ik het een matige show. Niet echt een toekomst visie gezien.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Beakzz schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:20:
[...]

Denk dat ze nog bezig zijn met die toekomstvisie. Asha Sharma kan aan de bak. (Ze is ook nog maar 4 maanden bezig, dus dan kan je ook nog geen potten breken. Denk ik. Er moet een hoop gebeuren! )

En alles wat je nu zag was wss al een hele tijd in ontwikkeling, en ik denk dat je van een toekomst visie misschien pas iets gaat zien over 1, 2, of misschien zelfs 3 jaar.

Er zaten wel veel gamepass games bij. Dat vind ik zelf wel prettig. Als een spel dan echt heel leuk is kan je die kopen na het proberen op gamepass. En koop je geen kat in de zak. Of bijv ongeoptimaliseerd of bugged spul wat nog patches nodig heeft. :)

Nogmaals ik vond de state of play van Sony sterker, maar er zitten ook best wat leuke multiplatform games bij. :) (Edit: Sony heeft ook wel wat goeds nodig want die hebben ook behoorlijk wat dure fuckups gehad de afgelopen tijd)

[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 07-06-2026 22:36 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

Ik heb net maar even de trailers bekeken en er zit voor mij helemaal niks bij wat ik wil gaan spelen, volgens mij. Als ik alles met gore en horror en zombies en overdreven fantasie weghaal dan blijft er volgens mij nog maar 1 of 2 games over en die zijn ook al mijn ding niet. Wel jammer dat ze met allemaal van dat soort goedkope meuk bezig zijn. Ik vind het nogal inspiratieloos eigenlijk...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:45
Martinspire schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:44:
Ik heb net maar even de trailers bekeken en er zit voor mij helemaal niks bij wat ik wil gaan spelen, volgens mij. Als ik alles met gore en horror en zombies en overdreven fantasie weghaal dan blijft er volgens mij nog maar 1 of 2 games over en die zijn ook al mijn ding niet. Wel jammer dat ze met allemaal van dat soort goedkope meuk bezig zijn. Ik vind het nogal inspiratieloos eigenlijk...
Ja blijkbaar is dat wat heel veel gamers en devs enthousiast maakt. Bij State of Play was het niet veel anders. Grijs, bloederig en monsters is wat blijkbaar verkoopt. Ik kreeg het gevoel dat ik heel de tijd naar dezelfde setting zat te kijken.

• Timothy3000
Maar dat was bij beide shows echt maar een klein onderdeel. Er waren ook zat vrolijkere titels of andere genres.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Martinspire schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:44:
Wel jammer dat ze met allemaal van dat soort goedkope meuk bezig zijn. Ik vind het nogal inspiratieloos eigenlijk...
Beakzz schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:48:
[...]

Ja blijkbaar is dat wat heel veel gamers en devs enthousiast maakt. Bij State of Play was het niet veel anders. Grijs, bloederig en monsters is wat blijkbaar verkoopt. Ik kreeg het gevoel dat ik heel de tijd naar dezelfde setting zat te kijken.
De devs zijn al een paar jaar lang razend enthousiast over hun games. Maar sommige (high budget) games zijn geflopt als een mofo.

Ik heb wel wat leuks gezien. Maar idd ook genoeg niet leuks. Gelukkig verschillen smaken zullen we maar zeggen.

Edit; er zaten wel vrij veel "Onimusha-achtige" games bij. Van die "Aziatische" zwaardvechters games zeg maar

[ Voor 97% gewijzigd door Format-C op 07-06-2026 23:05 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zat meer in de show dan bij Sumer Game fest en State of Play naar mijn smaak.
  • Gears of War
  • State of Decay 3
  • Join us
  • Crazy Taxi
  • Magicians
  • MW4.0
  • DMZ 2.0
Wel erg weinig Consoles exclusives, fijn voor mij als PlayStation gamer maar hiermee zetten ze Xbox als platform niet opnieuw neer en dat vind ik toch ook stiekem jammer.

Live, Laugh, Toaster bath.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Daan0s schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:45:
Oei, Gears viel me wel echt tegen. Qua gameplay is t voor zover ik zie echt precies hetzelfde als altijd. Heb laatste GoW Reloaded gekocht op Steam maar vond de gameplay echt te verouderd. En met E-day lijkt er bijzonder weinig gemoderniseerd te zijn. Grafisch wel prima allemaal, gewoon erg jammer van de gameplay.
Ik heb me wel vermaakt met de Gears of War 5. Vond ik grafisch ook wel erg indrukwekkend op de pc. :)

Beakzz schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:20:
[...]

LOL. Dat is ook wel opmerkelijk ja. Console Exclusive en dan toch op PC uitbrengen.
Ben daar uiteraard blij mee.. maar noem het dan niet Console Exclusive.

Noem het dan simpelweg XBOX Exclusive.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Rivanov schreef op maandag 8 juni 2026 @ 07:32:
[...]

LOL. Dat is ook wel opmerkelijk ja. Console Exclusive en dan toch op PC uitbrengen.

Ja ze zeggen xbox console exclusive zodat het voor de consoles alleen xbox is. Maar PC is geen console :P daar komt het van xbox gelukkig allemaal wel op uit

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Donstil schreef op zondag 7 juni 2026 @ 23:17:

Wel erg weinig Consoles exclusives, fijn voor mij als PlayStation gamer maar hiermee zetten ze Xbox als platform niet opnieuw neer en dat vind ik toch ook stiekem jammer.
Hekel aan exclusives. Waarom moeten er exclusives komen voor games?
Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ricmaniac schreef op maandag 8 juni 2026 @ 07:51:
[...]

Hekel aan exclusives. Waarom moeten er exclusives komen voor games?
Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch ?
Omdat mensen zich "verbonden" willen voelen met een brand.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Timothy3000
Rivanov schreef op maandag 8 juni 2026 @ 08:05:
[...]

Dat snap ik nooit. Dan heb je zelf ook minder te spelen.
Rivanov schreef op maandag 8 juni 2026 @ 07:32:
[...]

Console exclusive is hoe ze het al jaren genoemd hebben, voordat ze games ook naar andere platforms gingen brengen. Xbox exclusive zou ik juist verwarrend vinden want dat klinkt voor mij juist alsof het alleen naar 'de Xbox' komt waarbij ik toch nog altijd aan de console denk en niet aan die stomme app op pc.

Gamertag: FinrazielNL

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

“Everything is an Xbox” hebben ze ons 2-3 jaar wijs gemaakt. Dus Xbox exclusive betekent op elk platform.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

Timothy3000 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 08:16:
[...]

Dat snap ik nooit. Dan heb je zelf ook minder te spelen.
Dan koop je ook een PS5, Switch etc. ;)

Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 08:18:
“Everything is an Xbox” hebben ze ons 2-3 jaar wijs gemaakt. Dus Xbox exclusive betekent op elk platform.
Dat was Sarah Bond, dat is geretconned :+

• SunnieNL
Rivanov schreef op maandag 8 juni 2026 @ 08:05:
[...]

Dat kan nog steeds zonder exclusives. Ik voel mij verbonden met xbox, maar de exclusives maken mij niet zo veel uit.

Ik heb ook een PS5, voor sommige exclusives (spiderman) en voor VR, maar voel me daarmee niet verbonden met Playstation.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:52
Daan0s schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:45:
Dit was ook direct mijn reactie. De gameplay van Gears was 20 jaar geleden prima, maar dat kan wat mij betreft nu echt niet meer. Tot deel 4 was de gameplay letterlijk het volgende: 2 gangen door, grote open ruimte, leegknallen, op zoek naar een hendel of lift (of iets van een simplistisch puzzeltje) soms een (mini) boss en dat voor 20 uur. Deel 5 deed het iets beter met exploration, maar ook dat voelde wel erg leeg/fillercontent aan.

Het gaat mij juist om de vernieuwde gameplay van Gears, maar daar hebben ze niks van laten zien. Ik hou mijn hart vast.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 08-06-2026 08:52 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:34

BM

Admin Softe Goederen
Gisteravond niet kunnen kijken, zojuist show even teruggekeken (deep dive Gears nog niet gezien), en ik ben toch wel een heel stuk positiever dan de meesten hier :)
Genoeg leuke games gezien, en ik denk dat als je kijkt naar Xbox als merk, dat ze er een stuk beter voor staan dan dat sommigen willen doen geloven. Xbox is meer dan alleen een console, dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is wel hoe de zaken er voor staan. Wmb, als je als gamestudio al deze games kunt laten zien, die komende anderhalf jaar moeten gaan uitkomen (en waarschijnlijk hebben ze echt nog wel meer achter de hand), dan doe je het imho niet slecht.

Was alles wat ik gezien heb briljant? Zeker niet, ik deel het sentiment dat het allemaal wel erg donker/grauw is, en de laatste jaren ook wel erg veel oosterse invloeden. Dat is echter niet specifiek voor deze show, maar een algehele trend.
Hulleman schreef op maandag 8 juni 2026 @ 08:50:
[...]

Dit was ook direct mijn reactie. De gameplay van Gears was 20 jaar geleden prima, maar dat kan wat mij betreft nu echt niet meer. Tot deel 4 was de gameplay letterlijk het volgende: 2 gangen door, grote open ruimte, leegknallen, op zoek naar een hendel of lift (of iets van een simplistisch puzzeltje) soms een (mini) boss en dat voor 20 uur. Deel 5 deed het iets beter met exploration, maar ook dat voelde wel erg leeg/fillercontent aan.
Grappig hoe smaken verschillen, ik vond juist de 'open wereld' van Gears 5 met afstand het minst leuke van de game. Gears is voor mij synoniem met wat jij schetst, kleine ruimtes, gangetjes, en om nagenoeg elke hoek wel iets van actie. Ik hoop dan ook dat E-Day weer terug gaat naar die setting. Ik heb in de eerste trailer (again, deepdive nog niet gezien) genoeg kleine veranderingen gezien om me erg enthousiast te maken.
Het gaat mij juist om de vernieuwde gameplay van Gears, maar daar hebben ze niks van laten zien. Ik hou mijn hart vast.
Niet doen, ik zou niet verwachten dat ze op magische wijze ineens nog veel gaan veranderen. Maar kennelijk is Gears dan niks (meer) voor jou, dat is ook prima toch? Lekker je gametijd steken in iets wat wel bevalt, we kunnen niet allemaal alles leuk vinden :)

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 08-06-2026 09:05 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining

Voor wie het gemist hebben, dit is zoo tof!
Xbox CEO Asha Sharma ended Xbox's FanFest event in LA by giving every fan in attendance a free Xbox 25th anniversary console.

[ Voor 48% gewijzigd door G_Dragon op 08-06-2026 09:41 ]

Hulleman schreef op maandag 8 juni 2026 @ 08:50:
[...]

Voor mij klinkt dit inderdaad ook vooral alsof jij eigenlijk een ander type game wil dan wat Gears biedt... Wat mij betreft is het beter als dat dan ook gewoon in andere games gedaan wordt. Verbeteren is goed maar niet alleen maar veranderen om het veranderen. Ik vind dat bijvoorbeeld ook van Borderlands... 3 (of 4 met tps) delen deden ze grotendeels hetzelfde, en ondanks kritiek hier en daar werkte dat gewoon prima. Nu hebben we Borderlands 4 en moet het ineens open world zijn... Voor mij hebben ze daarmee de game half de nek omgedraaid en ik vind het echt een enorme achteruitgang... Voor mij dus ook prima dat we gelukkig ook nog games krijgen die wel nog vasthouden aan een strakker design waarbij we niet door grote gebieden moeten zoeken want 'exploration'... Soms vind ik dat leuk, soms ook echt niet. Laat beide opties er gewoon zijn. Gears werkt naar mijn idee het beste als een wat strakker geregisseerde filmische ervaring met strakke actie tussen de epische beelden door. Niet als open wereld waar die actie opgebroken wordt door een half uur zoeken waar je nu weer naar toe moet of wat die vraagtekens op de kaart nou weer zijn...

Pagina: 1 ... 131 132 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties