• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:07
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:06:
[...]

Een erg makkelijke als ik TA er op na sla. In een uurtje heb je de 1.000 :P.

Gaat iemand hier voor 007 First Light? Ben wel nieuwsgierig geworden. Heb zelf de Hitman games niet veel gespeeld, omdat het mij echt te stealth achtig is, maar de combinatie tussen stealth en actie wat ik in de filmpjes zie spreekt me wat meer aan. Ben dan ook wel benieuwd naar de reviews.
Jazeker! Maar goed, ik ben groot fan van Hitman, zeker de nieuwere (zeg na die arcade shooter versie). Ik denk dat het gepuzzel van hitman afgewisseld met de actie van een Bond game wel eens heel goed kan uitpakken. Kan me voorstellen dat ze de scenario's van Hitman wel wat versimpelen om een breder publiek aan te trekken verder.
Als het stealth light is wil ik wel gaan proberen, maar als het meer echt Hitman is sla ik over. Haalde geen plezier uit de Hitman-games, maar het Bond-universum spreekt mij dan wel weer aan.

In het kader van open deuren intrappen: wat is FH6 fraai om te zien zeg. Japan spat van je scherm. Wel wat kleine gekke bugs, maar die zullen er wel uitgepatched worden spoedig.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 12:06:
[...]

Een erg makkelijke als ik TA er op na sla. In een uurtje heb je de 1.000 :P.
Een vriend vroeg me of ik het voor hem wilde doen, koste me 30 minuten geloof ik. En dat is ook gewoon een bewuste verkoopt tactiek.

10 second ninja DONE

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-DddKMW2GJbSpZoPBUVxTf2_sTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3qShkFSMoXZM58uujAVP8jOM.jpg?f=fotoalbum_large
Wel leuke kleinere games volgens mij. Ben altijd wel fan van escape room games en de eerste Echo Generation was een toffe game. En uiteraard PEPPA PIG!!! :p

——-

Vandaag beginnen aan Riven.
Call of the elder gods viel mij trouwens een beetje tegen qua puzzel spel. De puzzels waren wel leuk, maar de sfeer en het verhaal vond ik matig. Kan hem niet echt aanraden.

Vond ik Botany Manor echt vele maten beter.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-05-2026 16:46 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 129 130 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties