XyritZz schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 12:51:
[...]
Heb je goede ervaringen met de play/charge kit dan? Ik heb 'm aangeschaft en vond het echt een drama, extreem snel leeg waardoor ik uiteindelijk gewoon oplaadbare batterijen ben gaan gebruiken.
Ben overigens ook wel benieuwd naar de V3, heb nu nog de standaard Xbox controller maar zou een betere controller wel fijn vinden.
Ja tot nu toe gewoon helemaal tevreden, wanneer de accu voor driekwart leeg is leg ik de controller vaak 's avonds voordat ik naar bed ga aan de usb-c kabel. En 's morgens is hij weer volledig opgeladen en kan ik er weer flink wat uren mee gamen

..
Ik had wel bij mijn eerste Play&Charge kit het probleem dat hij vanaf het eerste moment slecht wou opladen, bleek dat er meer mensen waren met dit probleem. Dus toen bij de verkoper om een vervangend exemplaar gevraagd, die kreeg ik netjes en sinds dien probleemloos
Als de problemen van de V2 (Olieachtige feeling door de grips, snel stuk) niet opgelost zijn bij de V3, dan komt hij er bij mij niet. Ik mis het gewicht van de V1 en V2 nog wel elke dag, dat lag zoveel fijner in de hand.