Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:46
uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:19:
[...]

Mijn fabriek is bijna klaar voor sluiting :P Ik heb de main story klaar en ben bezig met het halen van de laatste achievements. Maar het is inderdaad best grindy. Zeker de achievements die niet direct te maken hebben met “je fabriek”. Ik begrijp dat het grinden niet helemaal standaard is bij dit soort management games? Want ik vermoed dat je bij andere soortgelijke games ook niet rond huppelt? :P

Moet nu nog de achievements halen voor bijvoorbeeld het producen van 7.5K en 10K op 1 dag. Dat vergt echt een totale andere opzet dan diegene die ik nu heb… dus moet even in mijn hoofd een goede opzet en flow bedenken die dat kan halen, want een bottleneck is echt heel snel over het hoofd gezien…

Maar het is wel een lekker spel geweest om te doen. Had echt 2 chaotische weken op het werk en dit was wel lekker ontspannend. :)
Nee deze games zijn altijd wel grindy, maar door de Stardew Valley saus had ik deze een beetje onderschat en dat was te zien aan mijn setup ;) In bv Satisfactory is de scale vele malen groter en huppel je ook rond, maar daar raken de nodes nooit op dus upgrade je de fabriek enkel vanwege snellere machines/belts enz.

Heb het community board lichtelijk genegeerd en zag pas laat dat de farm upgrades vrij prijzig zijn dus ik moet mijn geld productie even omhoog krijgen. Het is ook demo week op Steam dus de fabriek staat even op pauze, maar bij deze game ga ik het einde wel zien. Blijkbaar leuk voor de beginnende en wat meer ervaren factory builder dus dat doen ze goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:45
mobygo76 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:30:
[...]

Echt zin in! Kan mooi naast BF6. Heb de spacer choice editiie, kan ik volgende week al beginnen. :).
Ik heb de upgrade in de gamepass uitgevoerd (die heb ik overigens ook nog snel even getopt toen ik nog wat kaarten zag liggen in een winkel voor paar euro onder de oude prijs). Vanaf volgende week zaterdag een weekje vrij, dus ik weet wel waar een groot deel van die tijd heen gaat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arc Raiders Server Slam is nu te downloaden en te spelen :)
(Even in de app / xbox zoeken op Server Slam om hem te vinden)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:50:
[...]

Nee deze games zijn altijd wel grindy, maar door de Stardew Valley saus had ik deze een beetje onderschat en dat was te zien aan mijn setup ;) In bv Satisfactory is de scale vele malen groter en huppel je ook rond, maar daar raken de nodes nooit op dus upgrade je de fabriek enkel vanwege snellere machines/belts enz.

Heb het community board lichtelijk genegeerd en zag pas laat dat de farm upgrades vrij prijzig zijn dus ik moet mijn geld productie even omhoog krijgen. Het is ook demo week op Steam dus de fabriek staat even op pauze, maar bij deze game ga ik het einde wel zien. Blijkbaar leuk voor de beginnende en wat meer ervaren factory builder dus dat doen ze goed.
Die ROG Ally is echt een beest. Gewoon een enorme hoge framerate met dit spel!! :+

Net de laatste achievement gehaald. 10K producen op een dag. Man dat was nog niet eenvoudig vond ik :P Maar het is gelukt.

Nu op naar Keeper!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Heeft iemand een idee waarom mijn series x raar doet met bedraad internet?
Hij is aangesloten op een gigabit switch. Ik heb gigabit internet.
PS5 haalt op dezelfde kabel en poort op de switch keurig 700mbit/s.
Op wifi knalt de Xbox keurig tot 300mbit/s (Hij zit in prio lijst van de fritzbox maar dat zou voor bedraad/wifi hetzelfde moeten zijn).
Bedraad komt hij niet boven 50mbit/s.
Er zit niks in quick resume of draaiende spellen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-10 23:19
SunnieNL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 09:28:
[...]

Ik heb de upgrade in de gamepass uitgevoerd (die heb ik overigens ook nog snel even getopt toen ik nog wat kaarten zag liggen in een winkel voor paar euro onder de oude prijs). Vanaf volgende week zaterdag een weekje vrij, dus ik weet wel waar een groot deel van die tijd heen gaat :)
Ik ook via gp en vrij 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-10 21:09
Exactor it schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:10:
Op wifi knalt de Xbox keurig tot 300mbit/s (Hij zit in prio lijst van de fritzbox maar dat zou voor bedraad/wifi hetzelfde moeten zijn).
Mogelijk is de netwerkkabel tussen Xbox en netwerkswitch niet goed en valt deze terug naar 100 Mbps. Probeer een andere kabel bijvoorbeeld die van de PS5. Doorgestreept (eerst lezen!)
Haal tijdelijk de stroom van de netwerkswitch, dit moet ik af en toe zelf doen bij een goedkope TP-Link LS1005G.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
ariekanari schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:22:
[...]

Mogelijk is de netwerkkabel tussen Xbox en netwerkswitch niet goed en valt deze terug naar 100 Mbps. Probeer een andere kabel bijvoorbeeld die van de PS5. Doorgestreept (eerst lezen!)
Haal tijdelijk de stroom van de netwerkswitch, dit moet ik af en toe zelf doen bij een goedkope TP-Link LS1005G.
Uiteraard al geprobeerd. O-)

Teredo geneuzel ook opgelost .

Ik snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:59
Die kabel van de PS5 letterlijk in de xbox duwen, dan heb je iig dezelfde kabel en switch-poort gebruikt, en als het dan nog 50Mb is, dan ligt het niet aan een van die twee dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:10:
Gefragmenteerde schijf.
Knal alle games van je schijf en download ze opnieuw zonder onderbrekingen.
Onbegrijpelijk dat microsoft niet iets als partition magic heeft ingebouwd…

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-10 21:09
Exactor it schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:49:
[...]

Uiteraard al geprobeerd. O-)

Teredo geneuzel ook opgelost .

Ik snap er niks van.
Je zou ook de console opnieuw instellen met behoud van games, apps en accounts, maar dat zou ik pas doen nadat je alle andere opties hebt geprobeerd.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
justifire schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 23:02:
[...]

Gefragmenteerde schijf.
Knal alle games van je schijf en download ze opnieuw zonder onderbrekingen.
Onbegrijpelijk dat microsoft niet iets als partition magic heeft ingebouwd…
Een NVME/SSD defragmenteren is een slecht idee (en heeft geen nut) dus ik neem aan om die reden. Ook neem ik aan dat de XBOX wel een soort download manager heeft die zorgt dat de game in 1 geheel op je schijf komt te staan zelfs als je die in meerdere keren download :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Beakzz schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:07:
[...]

Een NVME/SSD defragmenteren is een slecht idee (en heeft geen nut) dus ik neem aan om die reden. Ook neem ik aan dat de XBOX wel een soort download manager heeft die zorgt dat de game in 1 geheel op je schijf komt te staan zelfs als je die in meerdere keren download :?
Het lijkt me ook stug dat de harde schijf de oorzaak is daar hij via wifi wel hogere snelheden haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 13:07:
[...]

Dan zou je schijf snel “vol” zijn.
Want een spel van bijvoorbeeld 60 GB past niet op het vrije plekje van 30 GB.
Dus fragmentatie om de vrije ruimtes op te vullen.
Met de leessnelheid van ssd is dat niet zo’n groot probleem.
Maar dieGigabit lijn wil zijn data gewoon doorpompen en wordt dan geknepen door de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
justifire schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 17:46:
[...]

Maar dieGigabit lijn wil zijn data gewoon doorpompen en wordt dan geknepen door de xbox.
Klinkt aannemelijk. Maar heeft denk ik niks met mijn 'probleem' te maken daar downloaden via WiFi wel lekker rap gaat. Ik heb intussen een andere switch er tussen gezet, nieuwe cat 5e kabels tussen alle kastjes en de xbox er in gestoken, modem en Xbox terug naar fabrieksinstellingen gezet en alle apparatuur opnieuw opgestart. Het lijkt erop dat de netwerkpoort van de Xbox gewoon stuk is of dat er iets raars met de NAT van de xbox is. Want andere apparaten op dezelfde kabel doen wel normaal.

Hoe dan ook ik heb ondanks deze situatie als een dronken vuurtoren rondgewaggeld en iets gedaan voor de NAVO (van beide spellen snap ik tot nu toe niks)

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 18-10-2025 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
justifire schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 17:46:
[...]

Denk dat je echt nog in de hdd tijd zit in je hoofd, want die moest echt naar bepaalde plekken toe. Een SSD kan het op 1000 clusters zetten zonder enige vertraging en er direct toegang toe hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad... Fragmentatie is echt geen issue op een ssd.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 23:17:
[...]

Denk dat je echt nog in de hdd tijd zit in je hoofd, want die moest echt naar bepaalde plekken toe. Een SSD kan het op 1000 clusters zetten zonder enige vertraging en er direct toegang toe hebben
Jij waarschijnlijk ook.
Een SSD heeft nl geen clusters :+

Maar goed @Exactor it doet er toch niets mee, dus kunnen we net zo goed weer verder neuzelen over Cat7 kabels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...box-games-october-20-2025

Behoorlijk wat games. Met onder andere Ninja Gaiden 4, Powerwash simulator 2 en voor de mensen met de premium versie ook The Outer Worlds 2! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat een video te bekijken van games die wat aan de onbekende kant zijn, maar wel echt tof. De voormalig Stadia exclusive Gylt kwam voorbij en ik heb daar altijd interesse in gehad.

Bizar genoeg is die game dus gewoon niet in de Nederlandse Xbox store meer te vinden en helaas ook geen keys via sites, althans niet Europese keys en ik gebruik liever geen VPN meer met als risico een ban. Accounts met die game zijn ook te koop, maar daar begin ik al helemaal niet aan.

Wat kut zeg.

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 19-10-2025 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 14:11:
Ik zat een video te bekijken van games die wat aan de onbekende kant zijn, maar wel echt tof. De voormalig Stadia exclusive Gylt kwam voorbij en ik heb daar altijd interesse in gehad.

Bizar genoeg is die game dus gewoon niet in de Nederlandse Xbox store meer te vinden en helaas ook geen keys via sites, althans niet Europese keys en ik gebruik liever geen VPN meer met als risico een ban. Accounts met die game zijn ook te koop, maar daar begin ik al helemaal niet aan.

Wat kut zeg.
Dit zou gewoon moeten werken : https://www.xbox.com/is-IS/games/store/gylt/9n3nbrgqwp1s
Iceland store, afrekenen met nederlandse bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
justifire schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 10:27:
[...]

Jij waarschijnlijk ook.
Een SSD heeft nl geen clusters :+

Maar goed @Exactor it doet er toch niets mee, dus kunnen we net zo goed weer verder neuzelen over Cat7 kabels.
In an SSD context, a cluster can refer to two different things: the smallest logical unit of file storage (allocation unit) on a disk, or a group of multiple SSDs working together for high performance and reliability. The former is determined by the file system and can cause wasted space, while the latter is a more advanced concept for distributed computin :+

En niet gek dat hij er niets mee doet. Je roept wat zonder uitleg waarom dat zijn probleem zou oplossen en een hoop werk geeft. Maar goed zoals je al zegt we gaan weer verder.

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 19-10-2025 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Beakzz schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:27:
[...]

In an SSD context, a cluster can refer to two different things: the smallest logical unit of file storage (allocation unit) on a disk, or a group of multiple SSDs working together for high performance and reliability. The former is determined by the file system and can cause wasted space, while the latter is a more advanced concept for distributed computin :+

En niet gek dat hij er niets mee doet. Je roept wat zonder uitleg waarom dat zijn probleem zou oplossen en een hoop werk geeft. Maar goed zoals je al zegt we gaan weer verder.
Hij legt het wel uit alleen klopt het niet. :) Verder is @justifire wel mijn rare achievement in vette spellen maatje hoor. Ik snap wel dat hij wil dat ik lekker vlot kan downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:26:
[...]

Dit krijg ik

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik kan niet Paypal of Ideal kiezen.
Zelf even geprobeerd te kopen en ze hebben het inderdaad veranderd.
Voorheen kon je gewoon met iDeal betalen.
Ik heb nog wel de keuze om met mijn visa af te rekenen, neem aan dat jij die niet hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 16:46:
[...]

Zelf even geprobeerd te kopen en ze hebben het inderdaad veranderd.
Voorheen kon je gewoon met iDeal betalen.
Ik heb nog wel de keuze om met mijn visa af te rekenen, neem aan dat jij die niet hebt ?
Helaas niet, ah jammer zeg. Dacht even dat dit nog ging lukken ook! Ik heb even die prijs gecheckt in euros maar ik kom uit op een paar cent, maar ik denk dat ik iets fout doe. No way is ie zo cheap.

Google:

1,849 IJslandse kroon is gelijk aan
0,013 Euro

Kan me niet voorstellen dat dat klopt 😲

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 19-10-2025 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:58

ilm

devilsnight schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:04:
[...]

Helaas niet, ah jammer zeg. Dacht even dat dit nog ging lukken ook! Ik heb even die prijs gecheckt in euros maar ik kom uit op een paar cent, maar ik denk dat ik iets fout doe. No way is ie zo cheap.

Google:

0,013 Euro

Zou je daar ook een mastercard of visa debit kaart kunnen gebruiken? Althans in Belgie zijn veel banken over op zulke betaalkaarten / pinpassen als standaard. Wel zo gemakkelijk in het buitenland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
devilsnight schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:04:
[...]

Google:

0,013 Euro

De wisselkoers is 1 Kroon = 0,007 euro.

Je moet geen komma neerzetten bij een duizendtal. Hij kost 1.849 Kroon, niet 1,849 (ongeveer 13 euro). :)

[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 19-10-2025 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:14:
[...]

Zou je daar ook een mastercard of visa debit kaart kunnen gebruiken? Althans in Belgie zijn veel banken over op zulke betaalkaarten / pinpassen als standaard. Wel zo gemakkelijk in het buitenland.
Ik denk het wel, maar helaas heb ik dat niet. : (

Ik zit bij ABN maar zij bieden dat niet.
Exactor it schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:30:
[...]

De wisselkoers is 1 Kroon = 0,007 euro.

Je moet geen komma neerzetten bij een duizendtal. Hij kost 1.849 Kroon, niet 1,849 (ongeveer 13 euro). :)
Aaaah, dat verklaart het dan. Ik deed copu vanaf de Xbox site en paste in Google.

[ Voor 36% gewijzigd door devilsnight op 19-10-2025 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
devilsnight schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:39:
[...]

Ik denk het wel, maar helaas heb ik dat niet. : (

Ik zit bij ABN maar zij bieden dat niet.

[...]
Natuurlijk biedt ABN Amro creditcards aan. Mastercard hebben ze.

Binnenkort krijgen alle NL pasjes de mogelijkheid om als een creditcard online te betalen (wel op basis van je saldo, niet op basis van kredietlimiet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Had een beetje gehoopt dat de SP van BF6 de SP van CoD kon overtreffen maar daar slaagt het nog niet echt in. Ben denk ik net over de helft. Wel leuke setpieces, maar de AI is behoorlijk slecht, en het verhaal vond ik vrij snel niet meer zo boeiend om te volgen. Dat deed de laatste CoD toch beter vond ik. Hoop dat de nieuwe dat ook doet.

De MP daarentegen is wel leuker dan CoD, alhoewel ik soms denk dat de netcode nog niet optimaal is. :)

——-

Mensen hier die Still Wakes the deep hebben gespeeld en het wel een leuke game vonden? Dan kan ik de DLC ook wel aanraden. Vandaag gespeeld en was wel leuk tussendoortje. Je bent er circa uurtje of 1.5 / 2 uur mee bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 20:37:
Had een beetje gehoopt dat de SP van BF6 de SP van CoD kon overtreffen maar daar slaagt het nog niet echt in. Ben denk ik net over de helft. Wel leuke setpieces, maar de AI is behoorlijk slecht, en het verhaal vond ik vrij snel niet meer zo boeiend om te volgen. Dat deed de laatste CoD toch beter vond ik. Hoop dat de nieuwe dat ook doet.

De MP daarentegen is wel leuker dan CoD, alhoewel ik soms denk dat de netcode nog niet optimaal is. :)

——-

Mensen hier die Still Wakes the deep hebben gespeeld en het wel een leuke game vonden? Dan kan ik de DLC ook wel aanraden. Vandaag gespeeld en was wel leuk tussendoortje. Je bent er circa uurtje of 1.5 / 2 uur mee bezig.
Wat ik erg voor de SP van BF6 vond spreken was dat het maar zes uur duurde. :) Volgens mij heeft BF nooit een goede single-player gehad in de main series. Bad Company was wel grappig en Hardline deed ook leuke dingen met de tv uitzendingen tussendoor maar CoD won vroeger altijd al de SP wedstrijd.

Ik vond de geweren wel heel leuk schieten in de SP. Heel solide en krachtig voelden ze aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 19-10-2025 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Je kan toch van die losse prepaid creditkaarten kopen waar je dan wat geld op zet? Primera heeft ze dacht ik wel.

[ Voor 4% gewijzigd door drakiesoft op 20-10-2025 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ja ik vond het een leuke game, alleen de achievement dat je alles in Gealic was niet gehaald, dat leek me echt te veel. Ik ga de DLC eens proberen dank je wel :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik vond het een leuk tussendoortje, het spel zelf is erg goed en heeft een duidelijk verhaal. Veel mensen die ik ken vonden Still Wakes the Deep speelden eng, maar persoonlijk vond ik dat nog wel meevallen.

De dlc zal ik onthouden, thanks!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Exactor it schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 17:59:
[...]

Natuurlijk biedt ABN Amro creditcards aan. Mastercard hebben ze.
Dan loop je bij Microsoft waarschijnlijk nog steeds tegen een beperking aan. Mastercard, AMEX en Visa hebben een bank identificatienummer in het begin. Daarmee is deels af te leiden in welk land de creditcard is afgegeven. Met mijn mastercard kon ik bij Microsoft niet betalen in de buitenlandse shops. Dan moest ik eerst een Microsoft tegoed kopen in het land waar ik wilde betalen, die ook via een vpn activeren in dat land of de xbox tijdelijk omzetten van land (wat ook nog maar paar x per maand kan) en daarna kon ik de game pas kopen.
Daar ben ik uiteindelijk maar mee gestopt.

[ Voor 5% gewijzigd door SunnieNL op 20-10-2025 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-10 23:19
G_Dragon schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:07:
[...]

Ja ik vond het een leuk tussendoortje, het spel zelf is erg goed en heeft een duidelijk verhaal. Veel mensen die ik ken vonden Still Wakes the Deep speelden eng, maar persoonlijk vond ik dat nog wel meevallen.

Eng vond ik het ook niet. Vond de sfeer wel tof. En grafisch dikke prima.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

G_Dragon schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:07:
[...]

Vond hem ook tof, niet echt eng inderdaad maar er hing wel een bijzondere sfeer. Dat hadden ze echt goed voor elkaar. Bij de DLC heb ik het idee dat bijna alles onder water is, en dat lijkt me minder leuk. Is dat ook echt zo, of zit er wat meer klim werk in net als in de maingame?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:50:
[...]

Vond hem ook tof, niet echt eng inderdaad maar er hing wel een bijzondere sfeer. Dat hadden ze echt goed voor elkaar. Bij de DLC heb ik het idee dat bijna alles onder water is, en dat lijkt me minder leuk. Is dat ook echt zo, of zit er wat meer klim werk in net als in de maingame?
Het is een combinatie van beide, maar ik denk voor het overgrote deel wel onderwater. Echter zijn de "zwem-mechanics" meer dan prima en de sfeer is ook goed net zoals in de main game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
mobygo76 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:50:
[...]

Ik ook via gp en vrij 😎
Weten we hoe laat hij (Outer Worlds 2) vrijdag voor ons beschikbaar is... rond 1800u ofzo of al eerder?
Als ik een beetje mijn best doe kan ik mss 1300u klaar zijn met werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
SunnieNL schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:00:
[...]

Weten we hoe laat hij (Outer Worlds 2) vrijdag voor ons beschikbaar is... rond 1800u ofzo of al eerder?
Als ik een beetje mijn best doe kan ik mss 1300u klaar zijn met werk :P
Bij xbox meestal inderdaad rond 18:00 uur..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Volgens IGN 9u des ochtends op vrijdag 24-10 voor early access Outer Worlds 2.

https://www.ign.com/artic...ed-including-early-access

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 21-10-2025 12:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Een update voor de belangstellenden voor mijn xbox trage download issue. Voor de grap mijn werklaptop ook even gespeedcheckt. Die haalde ook maar 50mbit/sec.

Toen maar systematisch vanaf de modem gecheckt waar de bottleneck zat. Het leek de (gigabit) switch in de meterkast. Alle kabels eruit na de eerste test en alleen de kabel naar de test device in de switch. Toen deed hij wel 1000. Alle kabels er terug in en nu doet alles weer normaal. Ik heb niks van stroom gehaald of gereset. Af en toe is netwerken echt bizar.

Heeft verder niks met xboxen te maken maar ik sluit verhaaltjes altijd graag af. Ik denk dat ik nu na dertig uur spelen mijn eerste kill ga maken in BF6! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_CMcXkYbEx_6yOMhzX828C0pt10=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gShhl33YO4eJAIc7Nqx3P1w8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Exactor it op 21-10-2025 19:59 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:26

BM

Moderator Spielerij
Gisteravond Keeper uitgespeeld. Wat een bijzondere... ervaring. Ik weet niet of ik het echt een game zou noemen, aardige delen van de tijd is het meer een semi-interactieve cutscene, waar wat game (platform/puzzel) elementen aan toegevoegd zijn. Maar is een bijzondere ervaring. Wat ze in de bedrijfskantines bij Double Fine ook serveren, tis goed spul :+

Mooi dat dit er voor dit soort projecten nog steeds een plek is, in een tijd waarbij de ene na de andere bezuiniging doorgevoerd word.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 24-10 22:23
Na prijsstijgingen worden verwachten games wel hoger.
Outer worlds niet mijn ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daar gaan mijn laatste sprankjes hoop voor een nieuwe Trials game. https://x.com/vgc_news/status/1980982396540645579?s=46

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-10 23:45
Tip voor diegene die geen €30 per maand willen betalen voor gamepass ultimate en die wensen te stacken. Er zijn nog steeds 1 jaar ultimate kaarten te koop online bij eneba en loaded voor ongeveer €11 per maand. Mijn GPU liep toevallig af deze maand. Ik heb zonet via loaded succesvol 3 jaar gestackt voor 137€ / jaar. Zie wel dat je geen recurring billing aanstaan hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Powerwash Simulator 2 vandaag. _O_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

en op Game Pass nog wel... staat nog niet online

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prima reviews voor Powerwash en The Outer Worlds 2. Kunnen we weer even vooruit :)

Over half uurtje komt Powerwash online zag ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 16:31:
Prima reviews voor Powerwash en The Outer Worlds 2. Kunnen we weer even vooruit :)

Over half uurtje komt Powerwash online zag ik net.
Powerwash nog niet online helaas.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Rivanov schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:12:
[...]

Powerwash nog niet online helaas.
In de xbox mobiele app wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja om 17:15 deed ie het opeens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
Tot zo ver is de berichtgeving over dat je vanaf 0600u cest op 24 oktober Outer Worlds 2 kan spelen, blijkbaar niet correct.
Xbox geeft ook 1900u aan :( en weigert de game te unlocken.

Ik kruip maar mijn bed nog even in....

Edit: mss had ik deze gisteren ff moeten opzoeken ipv de gegevens van andere websites te vertrouwen :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R0y_xfy4kWN_pJkAZOTJ3BRzf4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dFcnbNpK3vEqkAo2nT3767kk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door SunnieNL op 24-10-2025 06:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10 22:23
Nice, Pacific Drive geshadowdropt op Game Pass (Premium, Ultimate, PC):

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik moet nog steeds de DLC verder uitspelen :). Misschien weer eens oppakken als ik klaar ben met mijn huidige games.

Vanavond beginnen aan The Outer Worlds 2. Zin in :) Zit nog ff te denken wat voor karakter ik wil spelen. Wil nu iets anders doen dan ik normaliter doe in dit soort games…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Er lijkt een probleem te zijn met het unlocken van Achievements;

Major Xbox outage preventing players from unlocking some achievements

Verder op reddit etc ook diverse threads hierover gevonden en uiteraard ook zelf meegemaakt, zo kwam ik hier achter.

[ Voor 34% gewijzigd door Gunner op 24-10-2025 14:44 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Gunner schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:41:
Er lijkt een probleem te zijn met het unlocken van Achievements;

Major Xbox outage preventing players from unlocking some achievements

Verder op reddit etc ook diverse threads hierover gevonden en uiteraard ook zelf meegemaakt, zo kwam ik hier achter.
Hopen dat dit rond 1900u is opgelost 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
SunnieNL schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:58:
[...]

Hopen dat dit rond 1900u is opgelost 🙄
Gaat schijnbaar om spellen die op de One zijn uitgebracht voor 2019. Niks aan het handje voor je nieuwe aanwinst dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Exactor it schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:00:
[...]

Gaat schijnbaar om spellen die op de One zijn uitgebracht voor 2019. Niks aan het handje voor je nieuwe aanwinst dus.
Dat staat in de comments idd maar het is breder dan dat. Probleem speelt ook tijdens powerwash simulator 2 sessie vanmiddag. Verder genoeg meldingen van recentere games. Zie de comments in de links.

Ander spel uit 2024 ook niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 24-10-2025 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06:52
Kwam er ook niet een aankondiging van nieuwe Halo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Oh nice. Heb Football Manager al een tijd niet gespeeld, maar vind de nieuwe er wel veelbelovend uit zien. Power Wash Simulator 2 ga ik ook weer volop nutteloos uitspelen :+

Outer Worlds 2 skip ik nog even. Was al niet onder de indruk van het eerste deel (wel grappig zeg maar) en Avowed deed mij ook niet veel dus ik denk dat het moderne Obsidian en ik gewoon niet goed samen gaan. Zie al verschillende reviewers die ik volg met een meh review uit komen en die noemen het een echte "gamepass" game. Gewoon leuke opvulling en verder niets bijzonders.

Ben benieuwd hoe het spel door de gamers ontvangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Gunner schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:18:
[...]

Dat staat in de comments idd maar het is breder dan dat. Probleem speelt ook tijdens powerwash simulator 2 sessie vanmiddag. Verder genoeg meldingen van recentere games. Zie de comments in de links.

Ander spel uit 2024 ook niet.
Ik zie nauwelijks iets in de comments over nieuwere spellen. Waarschijnlijk allemaal mensen die de unlock vereisten niet snappen.

Mijn achievements poppen hier gewoon zoals verwacht bij nieuwere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Exactor it schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:27:
[...]

Ik zie nauwelijks iets in de comments over nieuwere spellen. Waarschijnlijk allemaal mensen die de unlock vereisten niet snappen.

Mijn achievements poppen hier gewoon zoals verwacht bij nieuwere spellen.
Ik zeg je dat het toch zo is. En ik snap genoeg van unlock vereisten na twintig jaar Xbox gespeeld te hebben.

Je moet het maar van me aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SM6kUX-xhm6wpaXW5U4Nq5KCCmI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LyKXdIFgbxTYy1ZG09csXKL8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:16:
[...]
Ben benieuwd hoe het spel door de gamers ontvangen wordt.
Er bestaat niet zoiets als “de gamers”. :) Het enige wat uiteindelijk telt is wat je er zelf van vindt. We hebben als “gamers” met zijn allen min of meer dezelfde hobby, maar eensgezindheid is niet iets waar we bekend om staan denk ik :P

Ik ga er eens aan beginnen. :) Very hard… kijken of dat te doen is.

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2025 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:12:
[...]

Er bestaat niet zoiets als “de gamers”. :) Het enige wat uiteindelijk telt is wat je er zelf van vindt. We hebben als “gamers” met zijn allen min of meer dezelfde hobby, maar eensgezindheid is niet iets waar we bekend om staan denk ik :P

Ik ga er eens aan beginnen. :) Very hard… kijken of dat te doen is.
Oh zeker wel. Kijk ik kan een game heel leuk vinden waar jij niets aan vindt, maar toch komt het vaak uit bij een gemiddelde wat wel klopt voor mij. Misschien ben ik wel het gemiddelde 😅

Wordt een game heel negatief ontvangen op Steam bv is er een goede kans dat ik de game ook niet trek. Uitzonderingen zijn reviewbombs als het “probleem” mij persoonlijk niet raakt of boeit.

Veel plezier. Ik moet gewoon werken met mijn power washer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWS2 is wel leuk maar ik vraag me af of ik dat lang vol ga houden. Duurt toch best lang zoń level (als je wat verder komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gunner schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:49:
PWS2 is wel leuk maar ik vraag me af of ik dat lang vol ga houden. Duurt toch best lang zoń level (als je wat verder komt).
Dan heb je de DLC van deel 1 zeker niet gespeeld. :) Sommige levels duurden daar een uur of 2. Zoals @Beakzz zei. Het is werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:18:
[...]

Dan heb je de DLC van deel 1 zeker niet gespeeld. :) Sommige levels duurden daar een uur of 2. Zoals @Beakzz zei. Het is werken :P
Nee klopt. Ik heb trouwens nog nachtmerries van het bruglevel in spray paint simulator :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
niet nodig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/yc6qIRTPvujGCa0gz6iWhA2a.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door BM op 24-10-2025 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 13:33:
[...]

Ik moet nog steeds de DLC verder uitspelen :). Misschien weer eens oppakken als ik klaar ben met mijn huidige games.

Vanavond beginnen aan The Outer Worlds 2. Zin in :) Zit nog ff te denken wat voor karakter ik wil spelen. Wil nu iets anders doen dan ik normaliter doe in dit soort games…
Alleen bij Cyberpunk is me dat gelukt. Meestal gewoon good guy tank, kan het niet helpen. Voelt niet goed ofzo, als het anders is :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ziet er goed uit :) Volgend jaar…. Gears, Fable, Halo en Forza Horizon. Niet verkeerd.

——

The Outer Worlds 2 begint met een apart openingsuurtje, maar daarna is het genieten :)
Very hard is… very hard…

[ Voor 55% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2025 23:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:07
Het is toch tekenend voor de staat van Xbox dat ze voor de 4e keer Halo 1 opnieuw uitbrengen, en zelfs op PS5!! uitbrengen.

Halo
Halo voor PC (soort van opgepoetste versie van halo1)
Halo Anniversary
Halo Masterchief Collection
Halo Campaign Evolved

Wordt het niet tijd om de game met rust te laten, ja het is een legendarisch spel, maar het is tijd om het los te laten. Laat ze gewoon maar eens een goede nieuwe Halo game maken. 😬

En het niet hebben van de MP welke menig lan party een succes maakte is toch een gemis. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door MenN op 24-10-2025 23:34 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Gunner schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:49:
Tja ik zie het ook niet als een game die ik een paar dagen moet/wil uitspelen. Meer iets wat ik doe als ik een podcast zit te luisteren of zoals nu met F1 practice op het 2e sherm. Kan best zijn dan ik het spel pas over een paar maanden uitspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
MenN schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:32:
Het is toch tekenend voor de staat van Xbox dat ze voor de 4e keer Halo 1 opnieuw uitbrengen, en zelfs op PS5!! uitbrengen.

Halo
Halo voor PC (soort van opgepoetste versie van halo1)
Halo Anniversary
Halo Masterchief Collection
Halo Campaign Evolved

Wordt het niet tijd om de game met rust te laten, ja het is een legendarisch spel, maar het is tijd om het los te laten. Laat ze gewoon maar eens een goede nieuwe Halo game maken. 😬

En het niet hebben van de MP welke menig lan party een succes maakte is toch een gemis. |:(
CE en de PC versie zijn eigenlijk gewoon hetzelfde. Anniversary is de versie die in MCC zit. Ik zou zeggen dat ze Halo CE 1 keer opnieuw gemaakt hebben. Na het origineel hebben ze 3 (of 4) weergaloze vervolgen (2, 3 (+odst) en Reach) uitgebracht. Daarna hebben ze, toen Bungie weg was, slechte delen van de serie gemaakt (4 en 5). Toen de boel in een verzamelpakket (MCC met mooie remaster van 2) hebben gestopt en daarna de beste multi-player van deze Gen hebben gemaakt (Infinite).

Dat gezegd: ik hoef ook niet nog een keer door flink verouderd level design heen te lopen. Ze moeten kappen met Halo remakes/remasters. Die van Gears of War zijn ook suf vind ik. Maak iets nieuws of kap ermee en ga iets anders maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:37
Ze zouden toch de toekomst van Halo presenteren, krijgen wel alleen maar een remake en dan weer 10 jaar wachten? Of komen er nog meer aankondigingen?

Zal hem ongetwijfeld spelen maar warm wordt je hier toch ook niet van. Hoe zit het met al die andere Halo projecten van ze. Had gehoopt wat te horen over een vervolg op Infinite, Halo Wars 3, een dedicated multiplayer Halo. Niet alleen maar deze remake.

Mag aannemen dat ze dan Halo 2 en 3 de komende jaren ook van een remake voorzien. Voor het PlayStation publiek wel zo netjes.

XSX: legianb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:34

R.G

uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:08:
Ziet er goed uit :)

[Embed]

Volgend jaar…. Gears, Fable, Halo en Forza Horizon. Niet verkeerd.

——

The Outer Worlds 2 begint met een apart openingsuurtje, maar daarna is het genieten :)
Very hard is… very hard…
Waar haal je uit wanneer fable uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:25

MazeWing

The plot thickens...

Halo frame rate devolved?

Ongelofelijk dat ze dit in een trailer durven te stoppen. De frame rate zit constant tussen de 30-40 fps en voelt op geen enkel moment stabiel aan. Verder zie ik weer alle typische Unreal Engine 5 problemen....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal het zelf niet gaan spelen denk ik, want de hele battle royale / extraction shooter, is niet mijn ding, maar deze game ziet er wel tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 08:27:
[Video: ARC Raiders - Official 'Know Your Enemy' Trailer]

Zal het zelf niet gaan spelen denk ik, want de hele battle royale / extraction shooter, is niet mijn ding, maar deze game ziet er wel tof uit.
Afgelopen weekend de open beta gespeeld, niks voor mij :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
Outer worlds 2 zit ik weer lekker in. Heb al wel weer wat lachers gehad. Wel vreemd dat sommige npcs helemaal stil staan.
Maar het was gisteren ook ineens 0230u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:56
Ik ben niet helemaal te spreken over die Halo remake.
Een studio die zijn incompetentie al bewezen heeft, die een remake uitbrengt op een engine die stuttert..
De aandeelhouders zullen blij gemaakt moeten worden, maar dat kapitalische gel*l is toch niks voor een markt waarin je juist je ideeën het werk moet laten doen. Het houd de gaming markt in een choke hold.

Net zoals Star Wars is het Halo universum toch zo vreselijk groot dat je letterlijk een fantastische game kunt bedenken en maken.

Dat we blij moeten worden van zoiets is eigenlijk de treurigheid zelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:04
Zo zie je dat iedereen zijn eigen mening heeft he. Zo vind ik de visuals geweldig en het feit dat het alleen campaign is lijkt me een goede koers, als in dat de focus nu op campaign ligt en niet dat resources verspreidt worden voor ook een multiplayer gedeelte. Wat ik jammer vind is dat ze niet een teaser hebben gegeven over ‘wat na Halo infinite’. Als we dan toch hogere prijzen gaan betalen, dan mag er iets meer hype zijn.
Ik zit sinds 2001 al het xbox ecosysteem en het bevalt me prima. Echter vraag ik me nu terdege af ‘wat als mijn series X het ineens niet meer doet, wat moet ik dan doen met de slechte verkrijgbaarheid van een nieuwe series X?’. Ik wil me best committeren voor een next gen xbox console/hybrid.
Pagina: 1 ... 109 110 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties