Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:35
Exactor it schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:56:
[...]

Maar wat nu als je het spelletje aanklikt, wegloopt om iets te pakken, of naar de wc te gaan, en terugkomt en ziet dat het spel niet gestart is en je naar info zit te kijken. Dan is de wereld te klein toch! :o

Dat is mijn irritatiepuntje met dat schermpje. Maar goed, zo goed als in de Kinect tijden krijgen we het toch nooit meer. Beetje naar je xbox roepen vanuit de keuken was echt fenomenaal.
Dat roepen kan nog steeds, maar of hij er iets mee doet is een tweede :P /flauw

Moet eerlijk bekennen dat het meeste toch in Quick Resume staat. Ik wissel momenteel tussen THPS3-4 (speel hem veeeeeel minder dan 1+2), GOW:R en Cyberpunk (ja nog steeds).

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:56:
[...]

Maar wat nu als je het spelletje aanklikt, wegloopt om iets te pakken, of naar de wc te gaan, en terugkomt en ziet dat het spel niet gestart is en je naar info zit te kijken. Dan is de wereld te klein toch! :o

Dat is mijn irritatiepuntje met dat schermpje. Maar goed, zo goed als in de Kinect tijden krijgen we het toch nooit meer. Beetje naar je xbox roepen vanuit de keuken was echt fenomenaal.
Druk dan ook op X ! 🤬

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:54
'Xbox, press X'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Noclip heeft altijd leuke docu’s over game development. Nu the making of Wolfenstein (die uit 2014) :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 13:04:
Iemand hier Cronos al gespeeld ?
Ben wel benieuwd hoe dit spel zich verhoudt tot Dead Space.

[YouTube: Cronos: The New Dawn | Launch Trailer]
Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar de game, maar aan de andere kant. Dit soort games zijn niets voor mij. Heb de remake van Dead Space maar een uur gespeeld totdat ik gek werd van de zenuwen in het donker :P

Silksong daarentegen, wat een game! Geen GOTY want dat is Clair Obscur en het kent een paar kleine irritaties die ik niet had met Hollow Knight, maar sinds ik geen diagonale aanval meer heb maar gewoon de verticale ga ik redelijk goed. :) Voor mijn gevoel ben ik redelijk ver, maar als ik de progress in sommige achievements zie, valt dat behoorlijk tegen (of mee, hoe je het ook wilt zien).

Voorbeeldje van de chaos… ging echt een seconde na de boss dood, gelukkig hoefde ik hem niet opnieuw. :)

Pfff, ben nu bij dit gevecht. Dat is echt insane. Benieuwd hoeveel uur me dit gaat kosten…

En het is volgens mij niet eens een optionele boss battle :X

Nou.. ze zijn neer. Altijd grappig dat je aan het einde eigenlijk amper damage krijgt en door de boss battle heen vliegt. Duurt alleen een flinke tijd voordat je het gevecht door hebt :)

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-09-2025 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 21:03:
[YouTube: The Making of Wolfenstein - Noclip Documentary]

Noclip heeft altijd leuke docu’s over game development. Nu the making of Wolfenstein (die uit 2014) :)
Tof! Ik heb net de Wolfenstein serie doorgespeeld (ben nu Youngblood aan het afronden), en vindt deze erg tof.
Op een of andere manier heb ik deze nooit eerder opgepakt, ondanks dat deze al jaren op GamePass zitten.
Stuk voor stuk een aanrader in elk geval wat mij betreft (hopelijk komen ze met een nieuw deel zodra de TV-serie succes heeft).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

justifire schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 13:04:
Iemand hier Cronos al gespeeld ?
Ben wel benieuwd hoe dit spel zich verhoudt tot Dead Space.
Het heeft zeker wel Dead Space vibes. Grafisch gezien prima maar haalt het niet bij de DS remake. Ik heb de game uiteindelijk refund. Dead Space heb ik meermaals doorgespeeld maar ik kon de klik met deze game niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

uchiha tijntje schreef op zondag 7 september 2025 @ 02:06:
[...]

Voorbeeldje van de chaos… ging echt een seconde na de boss dood, gelukkig hoefde ik hem niet opnieuw. :)

[Video: Silksong, clutch]
Ik twijfelde om Silksong te halen. Maar een boss als dit kan ik nooit verslaan. What the ... is dit voor moeilijkheidsgraad? :o

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
Mog schreef op maandag 8 september 2025 @ 11:36:
[...]

Ik twijfelde om Silksong te halen. Maar een boss als dit kan ik nooit verslaan. What the ... is dit voor moeilijkheidsgraad? :o
Zo moeilijk ziet het er niet uit toch? Patronen van de baas zijn al redelijk snel te herkennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Gouden tip: Geduld hebben, moest ik bij de eerste keer ook even leren. Als je te snel wilt, dan lukt het je vaak niet.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Er is maar een moeilijkheidsgraad :). Veel discussies over gevoerd of games niet standaard ook een easy mode moet hebben, maar I love it. Gisteren 2 uur ofzo bezig geweest met een boss battle, waarbij je in het begin denkt, dit is insane en ga ik nooit van zijn leven halen en uiteindelijk haal je hem zonder zelf damage te krijgen :) Heerlijk gevoel.

Nu nog ooit een keer een nieuwe trials game. Kom op Ubisoft. Doe eens een keer wat…

En @PdeBie, dit gevecht was ook niet heel moeilijk vanwege de boss zelf, maar vooral door de random mobs die hij inroept. Dat vind ik in elke game gewoon klote en zorgt voor meer RNG momenten dan ik wil in een soulslike. :)

——-

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2025 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van dat spel "Karma: the Dark World" heb ik na het zien van de trailer meer vragen dan antwoorden gekregen. Dit is wel een game waar ik eens wat reviews van ga opzoeken, want heb echt geen idee of dit wat is.

[ Voor 6% gewijzigd door Linksquest op 09-09-2025 20:23 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

Kwam er gister achter dat Sea of Stars niet meer in de GP zat, dus maar gekocht om hem af te maken. :9

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:27

R.G

G_Dragon schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 14:43:

[Afbeelding]
Welke moet ik Halen?

Trouwens bij mij werken de 0/60 rewards niet meer in bing?
R.G schreef op woensdag 10 september 2025 @ 19:11:
[...]

Welke moet ik Halen?

Huh er zijn elke dag 210 punten te verzamelen, vaak haal ik de 120 punten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1qQy02Kx2QwKtmtaAR_v-42XD28=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OdhDGEcry4gltpA6ntWaLuVW.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:00
G_Dragon schreef op woensdag 10 september 2025 @ 19:47:
[...]

[Afbeelding]
Hier 180.. waar komen de andere 30 vandaan? Ben je Belg?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
R.G schreef op woensdag 10 september 2025 @ 19:11:
[...]

Welke moet ik Halen?

Alle, maar dan ook alle games in de aanbieding. We horen graag wanneer je ze allemaal hebt uitgespeeld.

Deezers schreef op woensdag 10 september 2025 @ 19:50:
[...]

Hier 180.. waar komen de andere 30 vandaan? Ben je Belg?
Nee woon gewoon in Nederland, heb de Bing app op mijn mobiel geinstalleerd.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
ik heb altijd 90 op mijn telefoon, 90 op mijn pc, en 30 op mijn tablet bij het "lezen" van nieuwsartikelen.

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op woensdag 10 september 2025 @ 19:47:
[...]

[Afbeelding]
Ja 210 over 30,60,90

De 60 pakt de app niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik begon altijd met dagelijks inchecken en 3 keer zoeken waarmee puzzelstukjes kan verdienen bij een 7 dagen streak. En daarna pak ik de dagelijkse set voor 30 punten totaal (heb inmiddels een 312 dagen streak) set die je even snel aanklikt, daarna heb je zoeken op mobiel waarmee je 60 punten kan verdienen. Vaak klik ik gewoon de artikelen aan die de app je al aanbied, dus amper moeite. Vaak combineer ik deze acties met het ook lezen van MSN artikelen, zodat je de 30 punten voor het kopje lezen om te verdienen ook direct doet. En als laatst heb je onderaan nog meer activiteiten voor 20 punten. En vergeet niet elke dag de Xbox app te openen want streaks geven ook extra veel punten!

Het enigste wat ik niet doe zijn de 90 punten waarbij je via een browser moet zoeken, maar die deedt ik in het begin wel en ging ook vrij snel!

Alles klinkt misschien veel werk als je het zo leest, dat begrijp ik volkomen maar het is vaak 10 min max werk! Inmiddels heb ik bijna 26k aan punten in 3 maand tijd (3x een €10 giftcard) :D

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op woensdag 10 september 2025 @ 21:18:
Ik begon altijd met dagelijks inchecken en 3 keer zoeken waarmee puzzelstukjes kan verdienen bij een 7 dagen streak. En daarna pak ik de dagelijkse set voor 30 punten totaal (heb inmiddels een 312 dagen streak) set die je even snel aanklikt, daarna heb je zoeken op mobiel waarmee je 60 punten kan verdienen. Vaak klik ik gewoon de artikelen aan die de app je al aanbied, dus amper moeite. Vaak combineer ik deze acties met het ook lezen van MSN artikelen, zodat je de 30 punten voor het kopje lezen om te verdienen ook direct doet. En als laatst heb je onderaan nog meer activiteiten voor 20 punten. En vergeet niet elke dag de Xbox app te openen want streaks geven ook extra veel punten!

Het enigste wat ik niet doe zijn de 90 punten waarbij je via een browser moet zoeken, maar die deedt ik in het begin wel en ging ook vrij snel!

Alles klinkt misschien veel werk als je het zo leest, dat begrijp ik volkomen maar het is vaak 10 min max werk! Inmiddels heb ik bijna 26k aan punten in 3 maand tijd (3x een €10 giftcard) :D
Dit, browser PC af en toe.

Maar vandaag pakt de app de 0/60 niet bij mij?
R.G schreef op woensdag 10 september 2025 @ 21:23:
[...]

Dit, browser PC af en toe.

Maar vandaag pakt de app de 0/60 niet bij mij?
Ik heb geen idee wat er fout gaat.. wou echt dat ik je kon helpen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
G_Dragon schreef op woensdag 10 september 2025 @ 21:18:

10 minuten per dag is 15 uur per kwartaal. Je uurloon voor deze activiteiten is bijna 2 euro. Uitstekende side hustle.
Exactor it schreef op woensdag 10 september 2025 @ 21:27:
[...]

10 minuten per dag is 15 uur per kwartaal. Je uurloon voor deze activiteiten is bijna 2 euro. Uitstekende side hustle.
Haha klopt! Maar soms scheelt het toch weer een paar tientjes op een spel :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:32
Wat betreft ms rewards,
Ik doe alles (xbox app, bing app en zoeken in edge, ca 20min tijd per dag), dat levert ca 12000 punten per maand en voor 35000 punten kun je 3 mnd gamepass ultimate redeemen dus ik heb op die manier al jaren 'gratis' GPU. *O*
Heb inmiddels een streak van 750+ dgn. :X
dr_dreey schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:04:
Wat betreft ms rewards,
Ik doe alles (xbox app, bing app en zoeken in edge, ca 20min tijd per dag), dat levert ca 12000 punten per maand en voor 35000 punten kun je 3 mnd gamepass ultimate redeemen dus ik heb op die manier al jaren 'gratis' GPU. *O*
Zonnepanelen neem ik aan ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
BM schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:31:
Zullen we niet gaan oordelen over hoe mensen hun tijd besteden? :)

Ik klik elke ochtend in een minuutje de 'daily' dingen door, en verder kijk ik er niet naar, maar aan het ontbijt met een bakkie koffie kost het mij effectief ook nauwelijks tijd. Maar als mensen graag alles er uit willen halen, prima toch? :)
Ik gooi deze er weer even in. Laat iedereen lekker zelf bepalen of hij/zij de rewards wel of niet de moeite waard vind.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Wat een ... klus was dit zeg, maar we hebben hem klaar op naar de volgende! :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr_dreey
@G_Dragon
Geniaal!
Ook allemaal gedaan, zo verslavend!
Er komt ook een deel 2 dacht ik ergens gelezen te hebben... Ik kan geen vaste releasedate vinden maar lees hier en daar eind van 't jaar, hopelijk day one gamepass.

[ Voor 30% gewijzigd door dr_dreey op 11-09-2025 12:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
dr_dreey schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:08: Ik kan geen vaste releasedate vinden maar lees hier en daar eind van 't jaar, hopelijk day one gamepass.
Herfst van dit jaar, en day one in gamepass :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:48
Ik zie nu opeens die 3 mnd gpu kaartjes niet meer staan bij rewards,alleen nog die van 1 mnd.

[ Voor 4% gewijzigd door maurieske72 op 11-09-2025 13:22 ]

dr_dreey schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:08:
@G_Dragon
Geniaal!
Er komt ook een deel 2 dacht ik ergens gelezen te hebben... Ik kan geen vaste releasedate vinden maar lees hier en daar eind van 't jaar, hopelijk day one gamepass.
Haha ja echt niet normaal hoe verslavend, deel 2 komt dit jaar inderdaad uit en ook direct in GamePass. Ik heb Crime Scene Simulator al 100% gespeeld en die zou ik zo weer opnieuw kunnen spelen.

Heb je de dlc's ooit gekocht? Want het zijn er onzettend veel :o

maurieske72 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:12:
Ik zie nu opeens die 3 mnd gpu kaartjes niet meer staan bij rewards,alleen nog die van 1 mnd.
Hebben ze zeker heel stiekem & tactisch weggehaald zodat mensen weer moeten gaan betalen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
G_Dragon schreef op donderdag 11 september 2025 @ 15:01:
[...]
Ik heb Crime Scene Simulator al 100% gespeeld en die zou ik zo weer opnieuw kunnen spelen.

Heb je de dlc's ooit gekocht? Want het zijn er onzettend veel :o
Ik vond Crime Scene Simulator een vrij beroerde 'clone' van Powerwash, maar goed, dat vind ik tot nu toe van alles wat er op probeert te lijken. Geloof dat ik wel moet toegeven dat ik alle DLC (zowel gratis en betaald) allemaal gecomplete heb.

Powerwash Simulator O+

Xbox

BM schreef op donderdag 11 september 2025 @ 15:03:
[...]

Ik vond Crime Scene Simulator een vrij beroerde 'clone' van Powerwash, maar goed, dat vind ik tot nu toe van alles wat er op probeert te lijken. Geloof dat ik wel moet toegeven dat ik alle DLC (zowel gratis en betaald) allemaal gecomplete heb.

Powerwash Simulator O+
Oh wat jammer! Want het had een verhaal, waarom je die smerige opdrachten ging uitvoeren en ik vond het juist een erg leuke toevoeging dat je ook bewijs moest verzamelen en alle meubels terug moest zetten. Heb soms hard gelachen om de uitspraken die je karakter doet tijdens het schoonmaken of vinden van een nieuwe smerige ruimte :p

Alle dlc? Wow knap werk _/-\o_ ! Ik zit te wachten op een bundel pakket met alle dlcs voor een leuk prijsje, niet dat je ze allemaal appart moet kopen.

Van de week begon de LB van mijn Elite V2 weer te haperen, erg irritant als je constant strategems in moet voeren…
Faceplate losgehaald, even contactspray op de schakelaar gespoten en hij werkt weer als een nieuwe! :*)
Dat busje WD contactspray heeft zijn geld ondertussen al dubbel en dik terug verdiend!
Enkel beginnen de rubberen grips nu wel echt los te laten dus hoop dat de ASUS ROG Rakiri II eerdaags uitkomt om dan toch eens een overstap te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op woensdag 10 september 2025 @ 21:24:
[...]

Ik heb geen idee wat er fout gaat.. wou echt dat ik je kon helpen!
Gaat nog fout . Wel shit mis nu 2x 120 punten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op donderdag 11 september 2025 @ 15:10:
[...]

Oh wat jammer! Want het had een verhaal, waarom je die smerige opdrachten ging uitvoeren en ik vond het juist een erg leuke toevoeging dat je ook bewijs moest verzamelen en alle meubels terug moest zetten. Heb soms hard gelachen om de uitspraken die je karakter doet tijdens het schoonmaken of vinden van een nieuwe smerige ruimte :p

Alle dlc? Wow knap werk _/-\o_ ! Ik zit te wachten op een bundel pakket met alle dlcs voor een leuk prijsje, niet dat je ze allemaal appart moet kopen.
Nice roque waters keer proberen

• R.G

R.G

dr_dreey schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:04:
Wat betreft ms rewards,
90 zoek opdrachtdn zijn bij mij Wel 240 ofzo worst vaak niet gepakt wat een buggy zooi gvd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:20
Als je te veel 'onzin' zoekt, dan gaat hij je ook limiteren en krijg je (bijna) geen punten meer bij zoeken.
Hij geeft dat op de meeste media niet aan, maar wel in de bing app (let op, dit is niet de edge-app) bij het rewards scherm onderaan.
Hier kun je meer lezen: Uw zoekopdrachten beperken - Microsoft Ondersteuning

Weet niet zeker of _jij_ dit hebt, maar dat zou wel een verklaring kunnen zijn dat je meerdere zoekopdrachten doet en dan geen punten krijgt, of bijv. 9 punten (op 20 zoekopdrachten of zo).

• dr_dreey
@R.G
Max 90 punten voor zoekopdrachten in edge, bing a 3 punten per zoekopdracht is 30 zoekopdrachten. Ik doe al jaren zonder problemen de volgende op m'n Surface:
Maandag, dinsdag etc
Een, twee, drie etc
Januari, februari etc
One, two, three etc
Eins, zwei, drei etc
De truuk is niet te snel achter elkaar zoeken, als je na bv de zoekopdracht 'januari' enter hebt gedrukt, wacht 5 a 10 tellen totdat je met 'febuari' verder gaat etc.
Hope it helps 👍🏻

• R.G

R.G

Top bedankt

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Yes, oh my g..

Deze game serie is echt zoo tof! Hopelijk krijgt Dead Island 3 wel een foto modus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:15:
[...]

Instant buy!
i.t.t. The Beast.
Dying Light The Beast heb ik nog niet gekocht, maar wil hem uiteindelijk nog wel!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Ben benieuwd of de Silent Hill 2 remake in oktober ook naar Xbox zal komen. Ervan uitgaande dat het een 1 jaar exclusive was voor Playstation(?) en die 8 oktober 2024 uitgekomen was.

Zit ik eigenlijk meer op te wachten dan Silent Hill f. Die wil ik ook nog wel spelen, maar wacht wel tot die een keer in de aanbieding komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

Review borderlands 4 belooft veel goeds!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:34:
Review borderlands 4 belooft veel goeds!
User reviews beloven echter een stuk minder.
Geen mogelijkheid om FOV in te stellen, standaard is FOV 60…
En geen mogelijkheid om motion blur uit te schakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:29:
[...]

Dit idd, ik wou BL4 eigenlijk al op release kopen maar geen FOV slider en 60 vind ik echt niks (iig niet voor de volle mep)

Speelt er hier trouwens iemand Uboat?
Meer een Crew management spel en best nog wel wat bugs maar ik krijg wel een beetje Silent Hunter vibes van vroeger op de PC, zo'n game miste ik nog wel op de xbox 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 22:29:
[...]

60 is echt laag. Als het fov getal “universeel” is… als ik het kan aanpassen zit die altijd rond de 105.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dr_dreey schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:08:
@G_Dragon
Geniaal!
Ik gok dat jij PowerWash Simulator 2 ook wel gaat spelen, heb er alvast een onderwerp voor aangemaakt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:27:
[...]

60 is echt laag. Als het fov getal “universeel” is… als ik het kan aanpassen zit die altijd rond de 105.
Standaard is meestal fov 85-90, speel zelf liever op 110-120 (zolang het geen fish-eye view wordt, ligt aan het soort spel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr_dreey
@G_Dragon
Zeker en thx.
Ik heb heb gister PW1 weer aan geslingerd en zag tot mijn grote blijdschap dat er specials en bonus levels (free) bij zijn gekomen die ik nog niet gedaan heb, nu snel weer verder. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

hoe bevalt boderlands 4 op xbox? zit het in gamepass?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:15:
hoe bevalt boderlands 4 op xbox? zit het in gamepass?
Mag ik vragen of je het Borderlands 4 onderwerp al hebt doorgelezen? :) die is er namelijk ook en daar word best veel in gedeeld, ik zit er zelf ook nog over te twijfelen om het spel te gaan halen wanneer ik mijn backlog een beetje weg heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij het zien van de trailer vraag ik me altijd af of ze ooit echte gamers gebruiken voor reclames :P

——

Verder deze week volledig in de ban geweest van Silksong. Zojuist uitgespeeld en wat een toffe game. 20 euro is een belachelijk maar dan ook echt belachelijk lage prijs en ik hoop dan ook dat ze de verkopen van deel 1 evenaren.

Wat een game jaar… en dan is oktober ook nog eens volgestopt met games die ik graag wil spelen.

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-09-2025 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:39:
[Video: LEGO® VOYAGERS | Launch Trailer]

Bij het zien van de trailer vraag ik me altijd af of ze ooit echte gamers gebruiken voor reclames :P

——

Verder deze week volledig in de ban geweest van Silksong. Zojuist uitgespeeld en wat een toffe game. 20 euro is een belachelijk maar dan ook echt belachelijk lage prijs en ik hoop dan ook dat ze de verkopen van deel 1 evenaren.

Wat een game jaar… en dan is oktober ook nog eens volgestopt met games die ik graag wil spelen.
En in september krijgen we ook nog eens Hades 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fh2BlXw84g-cboS1ot4kJiSMclk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xSYx1gnqmRq0coHPKThljxM2.png?f=fotoalbum_large

Mooie games, Hades en Deep Rock survivor oOo

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Kol Nedra schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:20:
[Afbeelding]

In Oktober nog Ninja Gaiden 4 en The Outer Worlds 2. De backlog wordt groter en groter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:00
[Afbeelding]

Lara Croft and the Guardian of Light. Heb altijd het idee dat er inmiddels 300 verschillende Tomb Raider games/remakes zijn... Deze even opzoeken.

En alle eerdere Ninja Gaiden games gaan er aan het eind van de maand af. Dan is twee weken weer wel kort om nog in te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:46
[Afbeelding]

Hades en Frostpunk 2 gaan wel gespeeld worden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
giantgiantus schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:07:
[...]

En in september krijgen we ook nog eens Hades 2!
Op Switch en PC krijg je Hades 2. Niet op Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:35

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Deezers schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 15:36:
[...]

Lara Croft and the Guardian of Light. Heb altijd het idee dat er inmiddels 300 verschillende Tomb Raider games/remakes zijn... Deze even opzoeken.

En alle eerdere Ninja Gaiden games gaan er aan het eind van de maand af. Dan is twee weken weer wel kort om nog in te halen.
Leuke game om in co-op te spelen, enige wat ik niet kan vinden is of deze nu op console uitkomt of niet. Er staat wel bij console echter er is nu alleen een Xbox 360 versie, hij staat wel gevlagd als in GamePass hier: https://www.purexbox.com/...and_the_guardian_of_light

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ineens 4 waarschuwingen ontvangen van Microsoft op basis van online gedrag op Xbox. Ik speel geen online games. Iemand een idee wat er gebeurt kan zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 21:58:
Ik heb ineens 4 waarschuwingen ontvangen van Microsoft op basis van online gedrag op Xbox. Ik speel geen online games. Iemand een idee wat er gebeurt kan zijn?
Gehacked? Zou snel je wachtwoorden veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb verder geen rare mails ofzo.

Dit weekend wel Gamepass verlengd met Enebakaartjes. Misschien zat daar een flag op ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:11:
Ik heb verder geen rare mails ofzo.

Dit weekend wel Gamepass verlengd met Enebakaartjes. Misschien zat daar een flag op ofzo.
Vervelend. Anders MS even chatten? Ik ben ook gestopt met shortcuts voor korting. Het is me het niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 22:14:
[...]

Vervelend. Anders MS even chatten? Ik ben ook gestopt met shortcuts voor korting. Het is me het niet waard.
Die zeggen dat ze hier geen uitspraken over doen. Erg lame.
Pagina: 1 ... 104 105 Laatste

Let op:
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot XBOX Game Pass --> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Mocht je al zin hebben om over de nieuwe Xbox console te praten --> [Next Xbox] Nieuws & Speculaties