[Multi] PowerWash Simulator 2

Pagina: 1
Acties:

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:47

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eigjpEaOS0vurEL-WVTRwH9b-yg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/C7jxt19xt8aIjdJ4EW0GeQFp.jpg?f=user_large

Ontwikkelaar: FuturLab
Uitgever: FuturLab
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wc073hbybvIGsQ9OUAXD3vL1RoQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPOiExsxdP4Mybu9PF74m-eMG0o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large Playstation 5, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QbcH_UTDaI-idNqp-Ld3OvnBUr0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xZFs0qOE1K7YAxfohQr3tKh5.png?f=user_large Nintendo Switch 2, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yIz3QCwseBfn4ojAm6GC_KV6kp8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large Windows
Release-datum: 2025

PowerWash Simulator is terug, overstroomd met nieuwe locaties, zeep-erieure spullen en spetterende features. Verander solo of met vrienden moeiteloos smerige zones in schone, serene streken. Sproei erop los en geniet!

FuturLab heeft bevestigd dat PowerWash Simulator 2 bij release €24,99 zal kosten – precies dezelfde prijs als het origineel.

Wat is Pokémon Pokopia

Zin in meer schoonmaakwerk?
De opdrachten en het water blijven binnenstromen in PowerWash Simulator 2. Speel een frisse nieuwe campagne en ontdek meer geheimen uit Muckingham. Ga bovendien verder op verkenningstocht in splinternieuwe bevuilde locaties zoals Sponge Valley, Power Falls en Lubri City.

Naast nieuwe locaties en klussen is er ook een nieuw type klus. Meervoudige opdrachten ontgrendelen verschillende aspecten. Van het interieur van voertuigen tot compleet andere ruimtes: je takenlijst wordt steeds langer.

Professionele apparatuur
Bereik een nieuw niveau van hogedrukreiniging met een reeks nieuwe apparaten voor een stralende glans, hoog en laag. Realiseer je grootste schoonmaakambities met behulp van een nieuw abseilplatform en een hoogwerker, of blijf aan de grond met een krachtige reiniger voor grote oppervlakken.

Oost west, thuis best
Kom na een zware dag schoonmaken lekker thuis en ontspan. Maak het helemaal je eigen plek door meubilair en snuisterijen te verzamelen en nodig dan je schoonmaakvrienden uit om je stekje te bewonderen. Natuurlijk vergeten we ook je pluizige vrienden niet! Je prachtige poezen zijn de ideale afleiding voor wanneer je je drukke dag achter je wilt laten.

Verbeterde waskracht
Spoel je zorgen verder weg met elke beweging van je hogedrukspuit. Schoonmaken voelt nog bevredigender in PowerWash Simulator 2, met verbeterde zeep die korte metten maakt met hardnekkige vlekken en vuil.

Schoonmaken in gedeeld scherm!
Dubbel de schoonmaakpret! Deel de campagnevoortgang voor het eerst samen online. Naast online spelen is nu ook coöp beschikbaar. Strijd met dubbel de reinigingskracht tegen vuil en viezigheid, allemaal op één scherm.

Systeemeisen
ComponentMinimumAanbevolen
BesturingssysteemWin 10 (64 Bit)
Vereist een 64-bitsprocessor en -besturingssysteem
Win 11 (64 Bit)
Vereist een 64-bitsprocessor en -besturingssysteem
ProcessorIntel Core i3 10100TE (Q2 2020)
Intel Core i5 7400 (Q1 2017)
AMD Ryzen™ 3 1300X (Q3 2017)
AMD Ryzen™ 5 PRO 2500U (Q1 2019)
Intel Core i7 8650U (Q3 2017)
Intel Core i5-13600K
AMD Ryzen 7 7700X
Geheugen8 GB RAM16 GB RAM
Grafische kaartGeForce GTX 1060 6GB
NVIDIA GeForce RTX 2060 Mobile 6GB
AMD Radeon RX 5600M 6GB
Geforce RTX 4060 Ti 8GB
Radeon RX 6700 XT 8GB
DirectXVersie 12Versie 12
Opslagruimte8 GB beschikbare ruimte16 GB beschikbare ruimte

Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iq0BV6sOhtwbFv_RsqrRcn_vUdU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w3VWh2gWhAsUoYxL20JpuGuB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jtvlUvnE9bjhvUt2jYOVF7pzrE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/46kZxyAtNumzKyBwqmgHekOK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xVETfAQMkU4iUsXyvOwHYAwOgoA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yHRM2qCQA8Q0Y5jYGw495VPO.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndOp-ChEruEN3wXPDQ4sBDMryd0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jm2jfSrN43RZDtBNvzMyR3TV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xaszy3Thz1kzOuxPhPFBl_ssOfA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yw4ZjdMoyBYhQJ5YH9zZzOiy.jpg?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:05
23 oktober release!! Kijk er weer naar uit!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-11 13:12
we mogen los!!!! washen maar!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
YES! Lets gooooo! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ze hebben trouwens ook een roadmap gedeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PUuPD0lAa66r4kLsIm8PWaAYxU4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rbc1HzOlWq4g5DU3XpXexcf4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door G_Dragon op 23-10-2025 08:20 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik kan de verschillende soort zeep niet vinden in de winkel, heeft iemand die al gevonden?

• wouter143
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:09
G_Dragon schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 09:52:
Ik kan de verschillende soort zeep niet vinden in de winkel, heeft iemand die al gevonden?
Er zijn geen verschillende soorten zeep meer, het hele mechanisme is omgegooid. Je hebt nu 1 type zeep die aan het vuil blijft plakken, daarna kan je met de je witte (brede) waterspuit heel makkelijk het vuil eraf spoelen. De zeep vult zichzelf weer bij naargelang je het van de oppervlaktes afspoelt. Je hoeft het dus ook niet meer te kopen. Duurde bij mij ook 3 levels voor ik doorhad dat ik het gewoon 'oneindig' kon gebruiken

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
wouter143 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:10:
[...]

Er zijn geen verschillende soorten zeep meer, het hele mechanisme is omgegooid. Je hebt nu 1 type zeep die aan het vuil blijft plakken, daarna kan je met de je witte (brede) waterspuit heel makkelijk het vuil eraf spoelen. De zeep vult zichzelf weer bij naargelang je het van de oppervlaktes afspoelt. Je hoeft het dus ook niet meer te kopen. Duurde bij mij ook 3 levels voor ik doorhad dat ik het gewoon 'oneindig' kon gebruiken
Oh jammer dat ze dit nu makkelijker hebben gemaakt door deze aanpassingen, nu hoef je ook niet meer echt op je geld te letten. Want daar ging in het eerste deel nog best veel geld heen, wat het wel meer realistisch maakte.

Hoe bevalt het spel jou? Hier speelt echt goed en lekker weg, ben net klaar met level 6.

• wouter143
G_Dragon schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:36:
[...]

Oh jammer dat ze dit nu makkelijker hebben gemaakt door deze aanpassingen, nu hoef je ook niet meer echt op je geld te letten. Want daar ging in het eerste deel nog best veel geld heen, wat het wel meer realistisch maakte.

Hoe bevalt het spel jou? Hier speelt echt goed en lekker weg, ben net klaar met level 6.
Ja, klopt het is nu wel een stuk makkelijker met de zeep, en zeker de nieuwe bolvormige schoonmaakkop maakt het schoonmaken van grote oppervlaktes makkelijker. Maar om eerlijk te zijn vind ik het nog steeds 'uitdagend' genoeg, ook met de nieuwe zeepmechanismes om eerlijk te zijn. Ik moet zeggen dat hij wel erg lekker wegspeelt weer, heb deel 1 ook helemaal grijs gespeeld. Vind vooral de multiplayer nu beter uitgewerkt dan bij deel 1. Ik speel hem samen met mijn vriendin, maar je krijgt nu ook allebei de progressie van de levels als je co-op speelt, dus dat vind ik zelf wel aardig. Alleen af en toe wat verbindingsproblemen met Co-op, maar verder eigenlijk weinig op aan te merken. Ik ben nu overigens zelf net bij level 5 aangekomen

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 12:55

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik heb het spel uitgespeeld in 34,4 uur uitgespeeld en alle achievements gehaald. Ik vond het een vermakelijk vervolg, en zijn geld waard. Ik vind de verandering van de zeep netto een goede toevoeging. Ik vond namelijk de zeep-mechanic in het eerste deel gewoon een beetje hinderlijk, ik heb dat in de praktijk daarom ook weinig tot niet gebruikt (ter illustratie, ik heb dat spel meerdere keren gespeeld en totaal 120 uur erin zitten, incl. DLC).

Wel vind ik dat ze misschien nog wat kunnen tweaken aan de balans van de overige spuitstukken. In het eerste deel was het voor mijn gevoel dat de effectiviteit van bredere spuitstukken geleidelijker afnam naar mate de afstand groter werd. Nu heb ik het gevoel dat je eigenlijk de volledige effectiviteit hebt en pas vlák voordat het helemaal buiten bereik is minder wordt. Er is dus ook weinig tot geen overlap, er is eigenlijk altijd precies één spuitstuk geschikt.

Dat gezegd hebbende, het heeft me niet tegengehouden. Ik vind het een leuke game, het is lekker zen om dit te spelen terwijl je een podcast of luisterboek op hebt staan. Daar kom ik echt van tot rust.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Patriot schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:48:
Ik heb het spel uitgespeeld in 34,4 uur uitgespeeld en alle achievements gehaald. Ik vond het een vermakelijk vervolg, en zijn geld waard. Ik vind de verandering van de zeep netto een goede toevoeging. Ik vond namelijk de zeep-mechanic in het eerste deel gewoon een beetje hinderlijk, ik heb dat in de praktijk daarom ook weinig tot niet gebruikt (ter illustratie, ik heb dat spel meerdere keren gespeeld en totaal 120 uur erin zitten, incl. DLC).

Wel vind ik dat ze misschien nog wat kunnen tweaken aan de balans van de overige spuitstukken. In het eerste deel was het voor mijn gevoel dat de effectiviteit van bredere spuitstukken geleidelijker afnam naar mate de afstand groter werd. Nu heb ik het gevoel dat je eigenlijk de volledige effectiviteit hebt en pas vlák voordat het helemaal buiten bereik is minder wordt. Er is dus ook weinig tot geen overlap, er is eigenlijk altijd precies één spuitstuk geschikt.

Dat gezegd hebbende, het heeft me niet tegengehouden. Ik vind het een leuke game, het is lekker zen om dit te spelen terwijl je een podcast of luisterboek op hebt staan. Daar kom ik echt van tot rust.
In 34 uur? Nee joh, is het spel zo makkelijk geworden of heb je niet elk level 100% gespeeld :p

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

G_Dragon schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:48:
[...]

In 34 uur? Nee joh, is het spel zo makkelijk geworden of heb je niet elk level 100% gespeeld :p
Jawel, maar PS1 heb ik de eerste keer in net iets meer dan 20 uur uitgespeeld zonder alle achievos dus make of that what you will. Deze game was gevoelsmatig iig niet korter voor mij dan de eerste keer dat ik PS1 speelde. Die 120 uur voor PS1 die ik noemde is veel meer dan één playthrough.

EDIT: Enige wat ik niet heb gedaan is de home base versieren/furniture schoonmaken. Dat vind ik niet zo boeiend.

[ Voor 10% gewijzigd door Patriot op 28-10-2025 14:51 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Patriot schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:50:
[...]

Jawel, maar PS1 heb ik de eerste keer in net iets meer dan 20 uur uitgespeeld zonder alle achievos dus make of that what you will. Deze game was gevoelsmatig iig niet korter voor mij dan de eerste keer dat ik PS1 speelde. Die 120 uur voor PS1 die ik noemde is veel meer dan één playthrough.

EDIT: Enige wat ik niet heb gedaan is de home base versieren/furniture schoonmaken. Dat vind ik niet zo boeiend.
Dan heb je het echt heel snel maar ook netjes gedaan om dat aantal uren 100% te spelen, ik weet nog dat de laatste missie in het eerste deel alleen al minimaal 8 uur van je tijd koste. Ik verneem uit jouw uren dat dit bij het tweede deel niet het geval is? :P

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

G_Dragon schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:55:
[...]

Dan heb je het echt heel snel maar ook netjes gedaan om dat aantal uren 100% te spelen, ik weet nog dat de laatste missie in het eerste deel alleen al minimaal 8 uur van je tijd koste. Ik verneem uit jouw uren dat dit bij het tweede deel niet het geval is? :P
Hebben we het over iets anders misschien? Wat bedoel jij met '100%'? 8 uur voor één job is voor mijn gevoel echt te absurd voor woorden, heb je het over Lost City Palace of bedoel je iets anders?

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Patriot schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 14:57:
[...]

Hebben we het over iets anders misschien? Wat bedoel jij met '100%'? 8 uur voor één job is voor mijn gevoel echt te absurd voor woorden, heb je het over Lost City Palace of bedoel je iets anders?
100% is 100% toch? :p
Daarmee bedoel ik te zeggen elk level volledig schoon O-)

EDIT: Het heeft mijn 72 uur gekost om PowerWash Simulator 1 100% uit te spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 28-10-2025 15:02 ]

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Als we het gewoon over alles schoon hebben, dan vind ik 8 uur echt bizar lang. Dat is meer 1,5 tot 2 uur.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Patriot schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:03:
[...]

Als we het gewoon over alles schoon hebben, dan vind ik 8 uur echt bizar lang. Dat is meer 1,5 tot 2 uur.
Met de laatste missie van PowerWash Simulator 1 ben je gemiddeld 2 tot 5 uur bezig, maar ik ben er rond de 8 uur mee bezig geweest voor de 100% want dat level was gigantisch. Ik zou daar dan echt wel tips voor willen over hoe dat sneller kon, helpt me misschien ook nog bij dit tweede deel :p

• wouter143
G_Dragon schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:06:
[...]

Met de laatste missie van PowerWash Simulator 1 ben je gemiddeld 2 tot 5 uur bezig, maar ik ben er rond de 8 uur mee bezig geweest voor de 100% want dat level was gigantisch. Ik zou daar dan echt wel tips voor willen over hoe dat sneller kon, helpt me misschien ook nog bij dit tweede deel :p
Hahaha, heb je alles dan met de rode spuitmond schoongemaakt of niet? Dan ben je wel 8 uur bezig denk ik... Nee maar naar alle eerlijkheid ben ik ook wel een uur of 3 bezig geweest dus ik vind 1 tot anderhalf uur wel snel, maar ik ben dan ook vaak met meer dingen bezig tijdens dit spel, dus mijn efficiëntie is niet bijzonder hoog ofzo...

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
wouter143 schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:19:
[...]

Hahaha, heb je alles dan met de rode spuitmond schoongemaakt of niet? Dan ben je wel 8 uur bezig denk ik... Nee maar naar alle eerlijkheid ben ik ook wel een uur of 3 bezig geweest dus ik vind 1 tot anderhalf uur wel snel, maar ik ben dan ook vaak met meer dingen bezig tijdens dit spel, dus mijn efficiëntie is niet bijzonder hoog ofzo...
Nee met het beste materiaal en de gele spuitkop :o

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

G_Dragon schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 15:06:
[...]

We hebben het gewoon over die piramide toch? Daar ben ik echt in de verste verte geen 8 uur mee bezig geweest. Ik heb die missie wel een aantal keer gedaan in die 120 uur dus ik zou echt niet uitkomen anders, want ik heb ook alle DLC gespeeld.

Ik heb de game "zojuist" maar eens opnieuw geïnstalleerd en nog eens gedaan, deed er 1 uur en 19 minuten over :+

Qua tips.. ja ik weet het niet, ik heb geen context voor hoe anderen dit spelen. Ik gebruik de krachtigste apparatuur die ik heb (de trident is het beste) en maak dingen het liefst meteen helemaal schoon want ik heb geen zin om bij elk object 3 keer terug te moeten komen.

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

G_Dragon schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:01:
[...]

Nee met het beste materiaal en de gele spuitkop :o
Oh, ja dat level niet doen met de triple tip is wel een beetje masochistisch :+

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Patriot schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 16:45:
[...]

We hebben het gewoon over die piramide toch? Daar ben ik echt in de verste verte geen 8 uur mee bezig geweest. Ik heb die missie wel een aantal keer gedaan in die 120 uur dus ik zou echt niet uitkomen anders, want ik heb ook alle DLC gespeeld.

Ik heb de game "zojuist" maar eens opnieuw geïnstalleerd en nog eens gedaan, deed er 1 uur en 19 minuten over :+

Qua tips.. ja ik weet het niet, ik heb geen context voor hoe anderen dit spelen. Ik gebruik de krachtigste apparatuur die ik heb (de trident is het beste) en maak dingen het liefst meteen helemaal schoon want ik heb geen zin om bij elk object 3 keer terug te moeten komen.
We hebben het over de laatste missie van het spel "The Lost City Palace" :P

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:05
Mocht iemand na dit spel nog een soort gelijk iets willen "leaf it alone". Nog geen €6 op Steam

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:50
Heb hem dit weekend afgerond (100%),
Blijft leuk om te doen, maar heb wel het idee dat deel 1 uitdagender was dan deze,
(of ben er goed in geworden, dat kan ook :P )

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22
dragoncry schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:51:
Blijft leuk om te doen, maar heb wel het idee dat deel 1 uitdagender was dan deze,
Ik zit er nog volop in, geen idee hoe ver ik ben maar vermaak me er vooralsnog prima mee. Qua uitdaging: ik heb de indruk dat, op een enkele uitzondering na, vlakken nu sneller automatisch 100% completed worden?

Bij 1 voelde het een beetje als hit-and-miss. Soms was een vlak snel klaar, maar had daar ook wel regelmatig dat ik nog een kwartier naar een “oranje” spot van een mm bij een mm aan het zoeken was :+
Dat lijkt nu veel minder het geval.

Verder wel weer een toffe game, blijft lekker ontspannend :)

Join het GoT Pulse-Team!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
dragoncry schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:51:
Voor mijn gevoel proberen ze het bredere publiek te bereiken, maar als je dan vervolgens verschillende zeep types eruit gaat halen bij een simulator om het misschien makkelijker te maken. Wat juist bij een simulator hoort.. sla je inderdaad wel een plank mis :D

Ik ben nog niet heel ver, denk level 4 of 5? Maar die nieuwe zeep voelt een beetje als cheaten :p

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 10-11-2025 11:30 ]

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:50
Denman schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:56:
[...]

Ik zit er nog volop in, geen idee hoe ver ik ben maar vermaak me er vooralsnog prima mee. Qua uitdaging: ik heb de indruk dat, op een enkele uitzondering na, vlakken nu sneller automatisch 100% completed worden?
Nu je het zegt, voelt het inderdaad wel zo, voornamelijk omdat je nu niet ieder hoekje/randje hoeft te doen,
Ook heb ik het idee dat de washers veel krachtiger zijn
spoiler:
(naast de nieuwe disk-reininger, die was wel weer handig)
Verder uiteraard wel prima mee vermaakt, ik kijk al uit naar de contentupdates/DLC :)
G_Dragon schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:29:
[...]

Voor mijn gevoel proberen ze het bredere publiek te bereiken, maar als je dan vervolgens verschillende zeep types eruit gaat halen bij een simulator om het misschien makkelijker te maken. Wat juist bij een simulator hoort.. sla je inderdaad wel een plank mis :D

Ik ben nog niet heel ver, denk level 4 of 5? Maar die nieuwe zeep voelt een beetje als cheaten :p
De zeep heb ik maar 1 keer gebruikt, dat haalt de lol er geheel van af vond ik, dan kun je beter je washer upgraden (of aan de gang met de 0° nozzle O-) )
Overigens: als je een nieuwe washer koopt wordt deze niet automatisch equipped, kwam ik achter na een paar levels |:( :9

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vind deel twee een stuk fijner dan deel 1 vooral qua besturing. Het is idd wat vergevender als je niet elk hoekje doe van bv een vloer. Wat ik zo leuk vind aan PWS2 dat er soms verrassende dingen onder de zwarte aanslag vandaan komt.
spoiler:
Zit nu in de Space Exibit, dat is wel een flink level. Heb de volgorde voor de achievement in dat level nit goed gedaan dus die pak ik even mee als ik hem klaar heb.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1