Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Beta Release 2.6.12
This patch update fixes the continuous IR repeat feature and updates the Home Assistant integration.

Known issues:
• WiFi high-channels (>11) do not work anymore, we are working on a fix.
• WoWLAN periodically wakes up the device from standby. A support case with the manufacturer is in progress.
• Automatic display brightness and button backlight settings in the UI are not yet working. They are currently disabled in the web-configurator.
• Remote 3: the ambient light sensor sensitivity will be increased with a firmware update.
• Sonos integration: a recent speaker firmware update affects the local device API access. Connection issues might be resolved temporarily by power-cycling the Sonos device(s). We are planning a rewrite of the Sonos integration using a different API.

Fixed
• Continuous IR repeat command is interrupted (#484).
• This also requires an updated Dock firmware release v0.8.0 or newer, which will be released shortly.
• Remote 3: Display initialization adjustment to avoid sporadic interlace effects after wakeup (#561).
• Outdated integration information, new driver metadata was not always refreshed after a driver update.

Web-configurator:
• A newly added key in an IR remote is not immediately available in the UI & button mapping screens and requires a manual refresh.
• Integration setup: the last item in a scroll list is not always selectable depending on screen size.
• Disabling beta updates requires a reboot.

Home Assistant integration:
• The first time setup showed the old server configuration screen and could end up in a configuration loop.
• Initial setup with a wss:// Home Assistant URL or switching from ws to wss doesn't require a reboot anymore.
• The correct integration version is reported without the "-dirty" suffix.
• Only the documented sensor states "ON," "UNAVAILABLE" and "UNKNOWN" are used.

Changed
• Added initial support for a continuous command-repeat feature for external remote-entities usable by all integrations, similar to the continuous IR-repeat feature.
• Updated Home Assistant integration to v0.13.1.
• Updated TLS runtime and certificate validation for better compatibility (#189, integration-home-assistant#73).
• Option to disable TLS certificate validation of HA WebSocket server (integration-home-assistant#71).
• Change binary sensor mapping: use the new "binary" device class, store binary sensor device class in the unit attribute (integration-home-assistant#74).
• Configured entities will automatically migrate by opening the HA integration in the web-configurator.
• Sensor UI screens will be improved in a future update.
• Updated ca-certificates to 20250419.

• Donderstraaltje
  • Niet online
Dock 3 Beta Release 0.8.0
Fixed
• Delay function used for sending IR codes was inaccurate for delays greater than 16ms, causing issues for certain IR protocols and native IR repeats (#34, feature-and-bug-tracker#484).
• Stop active IR repeat if WebSocket client disconnects.
• Memory leak in async ir_send responses.

Added
• Optional system runtime statistics (#28).
• Status led patterns for dock setup, IR learning and OTA (#37).
• Sending an IR code for a specific time.

Changed
• Support higher modulation frequencies and better PWM precision for sending IR (#29).
• Enhance IR repeat functionality (#35).
• Do not enter WiFi setup mode if connection setup failed (feature-and-bug-tracker#612).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
Wat bevindingen nadat we wat weekjes verder zijn;

- Na een paar updates van zowel de firmware als de integration kan ik er niet langer overheen installeren (nouja niks aan het handje maar geeft aan hoe erg in ontwikkeling het nog is)
- Alle instellingen dit keer wel weg bij integration weghalen/herinstalleren
- via de remote instellingen lukte dit keer niet meer, webbrowser wel
- daarna prompt op remote om het instellen verder af te maken, nette interactie dit

Hierna kon ik opnieuw een custom button mapping doen en... werkte dit keer wel! Ofwel liep tegen een bug aan ofwel ontwikkeling was nog niet zo ver een paar weken terug.

Nu kan ik de tv gids oproepen (ik gebruik een PVR backend ter vervanging van het Ziggo kastje) en kan ook ondertiteling aan/uit zetten! Long en short button press nog niet getest. Dit is nu al 95% wat ik met de kodi integration wil. Voor de laatste 5% moet ik even mijn setup overdenken (hoe zet ik de htpc nu aan???). Ja IR kan maar heb nog wat andere ideeën. Geen haast meer.

Voor Lyrion nog geen integration gespot (of gezocht eerder gezegd) dus dat wordt zoeken of die er intussen wel is. Natuurlijk ben ik blij dat de kodi integration nu werkt maar buiten dat gezien hoe ik nu zinvolle foutmeldingen krijg en het een beetje fijn werkt / geen timeouts continue zit het aardig op het niveau waarvan ik vind dat het bij versturen remote two had moeten zijn.

En kan nu eindelijk dagelijks gebruik testen en daarmee de batterijduur. Zo waar eindelijk een beetje blij met de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:45
Donderstraaltje schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:49:
Wat bevindingen nadat we wat weekjes verder zijn;

- Na een paar updates van zowel de firmware als de integration kan ik er niet langer overheen installeren (nouja niks aan het handje maar geeft aan hoe erg in ontwikkeling het nog is)
- Alle instellingen dit keer wel weg bij integration weghalen/herinstalleren
- via de remote instellingen lukte dit keer niet meer, webbrowser wel
- daarna prompt op remote om het instellen verder af te maken, nette interactie dit

Hierna kon ik opnieuw een custom button mapping doen en... werkte dit keer wel! Ofwel liep tegen een bug aan ofwel ontwikkeling was nog niet zo ver een paar weken terug.

Nu kan ik de tv gids oproepen (ik gebruik een PVR backend ter vervanging van het Ziggo kastje) en kan ook ondertiteling aan/uit zetten! Long en short button press nog niet getest. Dit is nu al 95% wat ik met de kodi integration wil. Voor de laatste 5% moet ik even mijn setup overdenken (hoe zet ik de htpc nu aan???). Ja IR kan maar heb nog wat andere ideeën. Geen haast meer.

Voor Lyrion nog geen integration gespot (of gezocht eerder gezegd) dus dat wordt zoeken of die er intussen wel is. Natuurlijk ben ik blij dat de kodi integration nu werkt maar buiten dat gezien hoe ik nu zinvolle foutmeldingen krijg en het een beetje fijn werkt / geen timeouts continue zit het aardig op het niveau waarvan ik vind dat het bij versturen remote two had moeten zijn.

En kan nu eindelijk dagelijks gebruik testen en daarmee de batterijduur. Zo waar eindelijk een beetje blij met de aankoop.
Voor de HTPC kan je eventueel het volgende overwegen:
https://github.com/kennymc-c/ucr2-integration-requests
Gebruik het zelf niet maar lijkt erop dat je via die weg een wake on lan command kan sturen naar de HTPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
ArniD schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 14:00:
[...]

Voor de HTPC kan je eventueel het volgende overwegen:
https://github.com/kennymc-c/ucr2-integration-requests
Gebruik het zelf niet maar lijkt erop dat je via die weg een wake on lan command kan sturen naar de HTPC.
Ah mooi hoef ik die niet te zoeken! WOL is wel hit or miss en in het verleden niet veel geluk mee gehad. Maar dat hebben anderen weer niet met CEC en dat werkt hier perfect. Mocht WOL werken wil ik het eigenlijk mappen binnen de kodi integration als short button press op de power button, long button press voor uitzetten. Voelt heel natuurlijk om het zo te doen. Wellicht klusje voor dit weekend en of het exact zo werkend te krijgen is.

Voor IR heb ik wel iets moois liggen maar dat is voor de toekomst eventueel. Om meerdere redenen nu geen zin in en tevens voorlopig geen optie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tobasfxp
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 19:25
Boedha schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 23:01:
Wanneer worden ze eigenlijk geleverd? Heeft iemand daar zicht op? In mei de bestelling gedaan.
Ik heb de remote op 15 juni besteld, en heb deze vorige week ontvangen.
Op de site van Unfolded Circle is geen info te vinden voor eventuele uitlever batches, jammer genoeg is het dus gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:51
tobasfxp schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:27:
[...]

Ik heb de remote op 15 juni besteld, en heb deze vorige week ontvangen.
Op de site van Unfolded Circle is geen info te vinden voor eventuele uitlever batches, jammer genoeg is het dus gewoon afwachten.
Het zou inderdaad leuk zijn om te weten hoeveel wachtenden er nog voor je zijn.
Ik heb de mijne op 27 juli besteld en ik ga eigenlijk maar uit van eind december. Als ie eerder komt is het meegenomen, maar na jouw bericht hoop ik natuurlijk wel dat het eerder wordt. :D

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:26

Pierre

Van nature lui!

Bijzonder ik heb gebacked in Februari, dus ben wel benieuwd wanneer die van mij verzonden gaat worden.
Inderdaad off topic sorry

[ Voor 14% gewijzigd door Pierre op 30-09-2025 10:03 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:17

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Letten we erop dat dit een ervaringentopic is? De perikelen rondom je aankoop zijn hier off-topic
Voor prijzen, levertijden, etc hebben we het Shopping forum en voor specifieke aanbiedingen hebben we Aanbiedingen en kortingscodes

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalike
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 21:33
Ik ben nog vol spanning aan het wachten op de mijne. Maar zijn er al mensen die versie 3 hebben en de nieuwe Telenet TV box hebben? Ik had ergens een lijst gevonden met compatibele toestellen, en die stond daar precies nog niet bij.
Toch iemand die het aan de praat gekregen heeft? Wel een voorwaarde om de WAF in orde te krijgen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nklerk
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 10:43
Als je de originele afstandsbediening hebt dan leer je de codes aan R3 met gemak. Als je pronto codes hebt dan is het nog eenvoudiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
Beta Release 2.7.0
This update contains the long-awaited WiFi update with support for high channels and to keep the WiFi connection enabled during sleep.

Known issues:
• WiFi security mode WPA3 is not yet supported.
• Automatic display brightness and button backlight settings in the UI are not yet working. They are currently disabled in the web-configurator.
• Remote 3: the ambient light sensor sensitivity will be increased with a firmware update.
• Sonos integration: a recent speaker firmware update affects the local device API access. Connection issues might be resolved temporarily by power-cycling the Sonos device(s). We are planning a rewrite of the Sonos integration using a different API.

Fixed
• Various WiFi connectivity issues fixed with a renewed WiFi stack containing updated drivers and firmware.
• WiFi 2.4 GHz high-channel support (12, 13 where permitted).
• Remote 3: 5 GHz DFS channels (where permitted).
• Option to keep WiFi connected during sleep for much faster reconnection after wakeup.
• Support for WoWLAN magic packet wakeup.
• Please note that the Remote can still wake up if the access point triggers a group key update/rotation when new encryption keys are generated.
• Most routers rotate keys every 1–24 hours.
• Other wakeup reasons are deauthentication or disconnect events if a connection loss is detected.
• Focus handling in the power button popup menu on the main page.
• Improved button mapping and entity data handling when loading UI screens (#176, #615).
• Remote 3: Include STOP, MENU, RECORD buttons in the automatic button mappings.

Web-configurator:
• Upload CSV file button in IR-remote entity missing (#621).
• Edit mode in the UI customization screen jumps back to the first item (#635).
• Overlap in button mapping page (#634).
• UI page rename didn't show an error if the new name already exists.
• Invalid button command text for mapped buttons in the IR-remote button mapping.
• Invalid default activity group is shown for activities without an activity group.

Added
• Web-configurator: request web app reload after a system update.
• Binary sensor support in the user interface.
• The Sensor UI screens will be further improved in a future update. A widget for activity screens is planned too.

Changed
• Improved the sharpness and clarity of icons and text.
• Added a default activity group for all newly created activities.
• Existing Activities can be added and removed from the default activity.
• The new default activity can be edited but not deleted.
• Starting an activity from another activity will open the new activity's UI (#636).

Improved WiFi settings menu:
• Showing connected WiFi network within the known network list.
• Show loading icon next to WiFi network when connecting.
• Replaced manual connect menu option with "join and disable other networks.
• New options to enable and disable known networks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobasfxp
Ik ben bezig om de remote te configureren en wil eigenlijk de acties ongeveer gelijk maken aan de acties van mijn Harmony remote.
Nu loop ik tegen hetgeen aan dat als ik op de harmony van actie wissel, de lopende actie afgesloten word.
Alleen krijg ik dit niet voor elkaar op de UCR3.

voorbeeld:
Actie "TV Kijken"
- TV gaat aan
- Settopbox gaat aan
- TV op HDMI 1
Dan door op actie "Netflix Kijken"
- TV Blijft aan
- Settopbox gaat uit
- TV gaat naar Netflix app

Bij de UCR3 blijft de settopbox aan staan als ik de actie netflix start, maar gaat uit als ik weer de actie TV Kijken start.

zie ik iets over het hoofd of is dit niet mogelijk op dit moment ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
tobasfxp schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 16:31:
Bij de UCR3 blijft de settopbox aan staan als ik de actie netflix start, maar gaat uit als ik weer de actie TV Kijken start.
Kan het zijn dat het IR signaal voor power aan/uit van de remote van de STB identiek is?
Heb een soortgelijke setup, maar met een HTPC, en mijn HTPC gaat nu aan via WOL (schrijf ik later meer van) ipv IR ook mede om dit probleem te ondervangen. De rest gaat met mij ook aan/uit maar dan via CEC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobasfxp
Donderstraaltje schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 16:51:
[...]

Kan het zijn dat het IR signaal voor power aan/uit van de remote van de STB identiek is?
Heb een soortgelijke setup, maar met een HTPC, en mijn HTPC gaat nu aan via WOL (schrijf ik later meer van) ipv IR ook mede om dit probleem te ondervangen. De rest gaat met mij ook aan/uit maar dan via CEC.
Klopt !
Het IR signaal voor mijn KPN STB (Arris VIP-5202) is een toggle, dus geen apart aan of uit signaal.
Nu heb ik de IR codes van de Arris VIP 2952 gebruikt, omdat de ik geen codes van de 5202 kon vinden en ook het IR signaal niet geleerd kon worden (AB is waarschijnlijk bluetooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
tobasfxp schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 17:08:
[...]

Klopt !
Het IR signaal voor mijn KPN STB (Arris VIP-5202) is een toggle, dus geen apart aan of uit signaal.
Nu heb ik de IR codes van de Arris VIP 2952 gebruikt, omdat de ik geen codes van de 5202 kon vinden en ook het IR signaal niet geleerd kon worden (AB is waarschijnlijk bluetooth)
Heb even lopen googlen, maar het lijkt erop dat de Arris VIP-5202 wel op poort 80 luistert maar dichtgezet is.
Wat je zou kunnen doen; Probeer eens via je modem (of sticker onder de Arris) te kijken of je het MAC adres kunt achterhalen? Wellicht staat WOL open. Heb hier buiten PC's geen ervaring mee. Dan kun je via WOL voor aan en IR voor uit differentiëren.

Heb zelf om volledige controle te kunnen hebben nog altijd die HTPC. Juist omdat het altijd te maken is en ik voordelen heb die met de STB tegenwoordig zijn afgenomen zoals vooruit/terugskippen op bepaalde zenders en opnemen zonder reclames met daarbij onbeperkte houdbaarheid. Ben erg blij dat mijn Live TV (heb geen streamingsdiensten) setup nu voor 99% werkt zoals gewenst; laatste 1% kan (nog) niet. Muziek streamer gedeelte wordt nog wel een uitdaging.

Als laatste wat nog een optie zou kunnen zijn, en dat moet dan een aangevraagd worden als request, is via een product als dit; https://www.amazon.nl/afs...uiting/dp/B0CLDMCV6B?th=1
Hiermee kun je een oogje IR signaal via HDMI mee laten lopen. Als hack kun je het volgende doen indien er support is; 3,5" audiojack kabel in de hub, deze in dit stekkertje, en stekkertje in een receiver of TV. In de plaats van een IR signaal te sturen kan dan een CEC een signaal gestuurd worden. Ik heb zo iets gedaan en waarom is voor hier een te lang verhaal. Vereist ook wel de nodige kennis helaas.

Maar ik denk dat het nu niet anders kan want dat kastje is helemaal dichtgetimmerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobasfxp
Donderstraaltje schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 18:04:
[...]

Heb even lopen googlen, maar het lijkt erop dat de Arris VIP-5202 wel op poort 80 luistert maar dichtgezet is.
Wat je zou kunnen doen; Probeer eens via je modem (of sticker onder de Arris) te kijken of je het MAC adres kunt achterhalen? Wellicht staat WOL open. Heb hier buiten PC's geen ervaring mee. Dan kun je via WOL voor aan en IR voor uit differentiëren.

Heb zelf om volledige controle te kunnen hebben nog altijd die HTPC. Juist omdat het altijd te maken is en ik voordelen heb die met de STB tegenwoordig zijn afgenomen zoals vooruit/terugskippen op bepaalde zenders en opnemen zonder reclames met daarbij onbeperkte houdbaarheid. Ben erg blij dat mijn Live TV (heb geen streamingsdiensten) setup nu voor 99% werkt zoals gewenst; laatste 1% kan (nog) niet. Muziek streamer gedeelte wordt nog wel een uitdaging.

Als laatste wat nog een optie zou kunnen zijn, en dat moet dan een aangevraagd worden als request, is via een product als dit; https://www.amazon.nl/afs...uiting/dp/B0CLDMCV6B?th=1
Hiermee kun je een oogje IR signaal via HDMI mee laten lopen. Als hack kun je het volgende doen indien er support is; 3,5" audiojack kabel in de hub, deze in dit stekkertje, en stekkertje in een receiver of TV. In de plaats van een IR signaal te sturen kan dan een CEC een signaal gestuurd worden. Ik heb zo iets gedaan en waarom is voor hier een te lang verhaal. Vereist ook wel de nodige kennis helaas.

Maar ik denk dat het nu niet anders kan want dat kastje is helemaal dichtgetimmerd.
Thanks !
Ik kan van het weekend weer aan de slag, en zal kijken of ik de WOL aan de praat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunBeech
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
@nklerk : Ik gebruik jouw Unfolded Circle app voor Homey. Bedankt in ieder geval voor het ontwikkelen hiervan! Erg fijn dat er een integratie voor Homey bestaat.

Een paar vragen:
  • Klopt het dat deze app (vooralsnog?) alleen apparaten met een aan/uit capability beschikbaar maakt aan de Remote 3 (zoals slimme stekkers)? Naast uiteraard flows die starten met de ALS-kaart uit jouw app. Ben je van plan om ook sensoren beschikbaar te maken?
  • Wat betreft verlichting: ik heb een 'domme' lamp gekoppeld met een slimme tussenstekker, die ook kan dimmen. Ik had begrepen dat de Remote 3 voor dimbare lampen over een slider control beschikt, waarmee je het dimpercentage runt regelen. In mijn geval zie ik als control door deze lamp alleen een aan/uitschakelaar in de Remote 3. Hoe krijg ik de dimfunctionaliteit beschikbaar in de Remote 3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nklerk
SunBeech schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:00:
@nklerk : Ik gebruik jouw Unfolded Circle app voor Homey. Bedankt in ieder geval voor het ontwikkelen hiervan! Erg fijn dat er een integratie voor Homey bestaat.

Een paar vragen:
  • Klopt het dat deze app (vooralsnog?) alleen apparaten met een aan/uit capability beschikbaar maakt aan de Remote 3 (zoals slimme stekkers)? Naast uiteraard flows die starten met de ALS-kaart uit jouw app. Ben je van plan om ook sensoren beschikbaar te maken?
  • Wat betreft verlichting: ik heb een 'domme' lamp gekoppeld met een slimme tussenstekker, die ook kan dimmen. Ik had begrepen dat de Remote 3 voor dimbare lampen over een slider control beschikt, waarmee je het dimpercentage runt regelen. In mijn geval zie ik als control door deze lamp alleen een aan/uitschakelaar in de Remote 3. Hoe krijg ik de dimfunctionaliteit beschikbaar in de Remote 3?
De integratie ondersteund aan/uit, sterkte , hue, kleur verzadiging en kleur temperatuur. Voor lampen.
Naast lampen worden er veel meer device typen ondersteund.

Ik moet kijken welke functies en van een schakelaar worden ondersteund. Ben ik nu niet toe instaat.

Dimmen is een functie die niet “gebruikelijk” is bij een schakelaar aangezien deze toepassing enkel werkt op een deel van de lampen en zelfs schade kan aanrichten aan andere type apparaten. Daarmee vermoed ik dat ik dim niet heb bedacht mee te nemen in de ondersteuning, maar dit moet ik valideren.

Wat ook zou kunnen is dat de functie in de homey driver een niet gereserveerde parameters gebruikt maar door de ontwikkelaar zelfbedachte oplossingen.

Lang verhaal kort: ja dimmen word normaal ondersteund, in specifieke gevallen niet, daar kan ik wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobasfxp
Donderstraaltje schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 18:04:
[...]

Dit weekend geprobeerd om WOL aan de praat te krijgen, maar deze optie staat niet open op de Arris.
Nu de switch tussen de activiteiten met een tussenstop aangemaakt
Activiteit 1 aan --> Activiteit 1 uit --> Activiteit 2 aan
Dit werkt goed voor nu.

Alleen merk ik dat als je in een activiteit 2 IR commands plaatst, je er een delay tussen moet zetten anders voert hij bij mij maar 1 command uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
tobasfxp schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:46:
[...]

Dit weekend geprobeerd om WOL aan de praat te krijgen, maar deze optie staat niet open op de Arris.
Dit werkt goed voor nu.

Alleen merk ik dat als je in een activiteit 2 IR commands plaatst, je er een delay tussen moet zetten anders voert hij bij mij maar 1 command uit.
Mooi! Hier ook dichter bij mijn ideale setup gekomen dus daar plaats ik met ter tijd nog een update van. Loop nu nog met de kodi addon te klooien want ik krijg geen custom commands gestuurd. Als iemand weet hoe dat moet houd ik me aanbevolen… via discord kom ik er gewoon niet uit.

Integrations updaten vind ik tot op heden nog het aller frustrerendste van allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nklerk
tobasfxp schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:46:
[...]

Dit werkt goed voor nu.

Het niet ondersteunen van discrete IR commands zou je het liefst van tevoren willen weten. Mijn Huidige TV ondersteund geen discrete Power ON/OFF en geen Discrete Inputs. Je staat gelijk 3-0 achter als je wat wil automatiseren.

Als je geen delay's gebruikt dan worden de ir commando's direct achter elkaar afgevuurd. 9 van de 10 gevallen zal je een delay willen plaatsen om dat de ontvanger nog niet klaar is voor het volgende signaal.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Unfolded Circle.

Voor Logitech Harmony is er [AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3]
Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony