Ja natuurlijk. Wij krijgen de goals vrij makkelijk tegen.
Als Ajax op z'n Ajax wil komen spelen dan zullen ze er hard afgaan. Maar als ze de boel dichtgooien en op de counter spelen kan je tegen dit Feyenoord ver komen is gebleken dit seizoen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja natuurlijk. Wij krijgen de goals vrij makkelijk tegen.
De correcte term is: "... de verdediging was geitenkaas ...".PWM schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:50:
Feyenoord was vorig jaar ook veel sterker in de beker, maar verloren toch van Ajax. En Ajax speelde prima tegen PSV in Eindhoven. Het verschil met andere jaren is wel dat Feyenoord de favoriet is, maar zo'n gatenkaas als aan het begin van het seizoen is het ook niet meer bij Ajax.
- of zo."OK, jullie winnen, maar met max. 3-0 en dan praten we nergens meer over"
[ Voor 19% gewijzigd door Ramzzz op 02-04-2024 18:11 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Vind het zo jammer, dacht dat wij hier op T.net toch een hoger niveau hadden dan Voetbalzone?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Twente komt eraan!
Ook hoe ze nu straten. Excelsior is merendeel aan de bal.sNielz123 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:08:
PSV is echt ingekakt na de winterstop. Dadelijk gaat het nog spannend worden voor het kampioenschap. Zou echt niet moeten mogen na deze eerste seizoenshelft.
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 02-04-2024 20:10 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
PSV doet er ~40 wedstrijden over om te verliezen, die gaan niet opeens 3 potten in 7 wedstrijden ten onder. Nog los van dat Feyenoord dan de volle score zou moeten halen.sNielz123 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:08:
PSV is echt ingekakt na de winterstop. Dadelijk gaat het nog spannend worden voor het kampioenschap. Zou echt niet moeten mogen na deze eerste seizoenshelft.
Van bijna wereldkampioen naar Bakayoko moeten oproepen voor je elftal...sNielz123 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:11:
En LDJ geeft de bal voor maar Baka is te sloom om voor de goal te zijn
Dat laatste zie ik wel gebeuren. Feyenoord verliest niet zomaar, vechten voor de punten. Vind ik momenteel de beste ploeg van de ED.PWM schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:13:
[...]
PSV doet er ~40 wedstrijden over om te verliezen, die gaan niet opeens 3 potten in 7 wedstrijden ten onder. Nog los van dat Feyenoord dan de volle score zou moeten halen.
Er loopt vast wel iemand rond in Eindhoven die je van straat kan plukkensNielz123 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:25:
Wie zou je voor Bakayoko erin moeten hebben? Bijna alles is geblesseerd.
Ik denk het ook niet, maar het kan snel kantelen.PWM schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:13:
[...]
PSV doet er ~40 wedstrijden over om te verliezen, die gaan niet opeens 3 potten in 7 wedstrijden ten onder. Nog los van dat Feyenoord dan de volle score zou moeten halen.
Dit inderdaad… Het is werkelijk niet om aan te gluren zegcarpebios schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:34:
Wat een bizar slecht spel van PSV zeg.
Nouja, het was iig een kans. Ze creeren vandaag niet veel. Wat een enorm slechte wedstrijd so far. Hopen dat de 2e helft beter is....carpebios schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:43:
de Jong verprutste even een 100% kans.
Is in de basis ook een hele matige spits, die in Engeland en Duitsland te zwak was voor basisplaats bij middelmatige teams.carpebios schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:43:
de Jong verprutste even een 100% kans.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Had je beter Jerdy op doel kunnen zetten, dan had je nog in ieder geval 1 Schouten tussen de palen...carpebios schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:49:
0 schoten tussen de palen, WTH!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Moet je nagaan met zijn doelsaldo wat de rest van de ED waard is....964C2 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:50:
[...]
Is in de basis ook een hele matige spits, die in Engeland en Duitsland te zwak was voor basisplaats bij middelmatige teams.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
DUIKEN!Maarten_E schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:26:
Wát een voetballer die Bakayoko. /s
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Precies de goede tekst!sNielz123 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:41:
Net hoorde ik het jalala lied weer. Ken nog steeds de tekst niet en ze zingen het bijna in ieder stadion.
Het refrein is: ja lalala lalala lalaa
Jala lalala lalaa
Lala lalala lalala lala
Lala lalala lalaaa
Iemand?
Ik zie de lampen alweer schijnen, boven ons Philips stadion? Die? Want die tekst wordt daar wel eens achteraan geplakt.sNielz123 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:41:
Net hoorde ik het jalala lied weer. Ken nog steeds de tekst niet en ze zingen het bijna in ieder stadion.
Jala lalala lalaa
Lala lalala lalala lala
Lala lalala lalaaa
Iemand?
Succes is niet alles in het levensNielz123 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:41:
Jala lalala lalaa
Lala lalala lalala lala
Lala lalala lalaaa
Iemand?
Tegen zo’n tegenstander - en met name de keeper - is het vooral zaak van afstand te schieten, dat is vaak prijs.carpebios schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:34:
Wat een bizar slecht spel van PSV zeg.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Thnx.Bao_mi1 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:48:
[...]
Succes is niet alles in het leven
De liefde gaat verder dan dat
Dus zullen we altijd alles geven
Voor de kleuren, de club en de stad
En dan jouw stukkie haha
Daar kan ik als tweaker geen uitspraken over doenCapacitor schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:53:
Ik dacht dat ze altijd begonnen met:
Seks is niet alles in het leven
/s
Ja die flippo maakt showduikjes met reddingen 1 hand. En dan ook met het de vuist. Die goal van Mauro was toch houdbaar? Maar zeker mooie goal.Ramzzz schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:50:
[...]
Tegen zo’n tegenstander - en met name de keeper - is het vooral zaak van afstand te schieten, dat is vaak prijs.
Uitstekende keeper, maar juist vaak geklopt door afstandschoten.
En corners waaruit Excelsior zo kwetsbaar is zo broers uitvoeren helpt dan ook niet.
Eerste de beste knal van afstand gaat raak.
40+ zeker?Capacitor schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:53:
Ik dacht dat ze altijd begonnen met:
Seks is niet alles in het leven
/s
Op zich ben ik het met je eens maar, Feyenoord zal zelf ook nog wel een steekje laten vallen.carpebios schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:14:
[...]
Dat laatste zie ik wel gebeuren. Feyenoord verliest niet zomaar, vechten voor de punten. Vind ik momenteel de beste ploeg van de ED.
10 second ninja DONE
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zeker. Die hebben de makkelijke wedstrijden gehad. Volendam en Vitesse zijn exit. De 2 na laatste plek is nog wel spannend.Stimulate14 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 11:03:
Ik denk dat we Vitesse ook wel kunnen uitzwaaien he.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Idd. 2 spelers opgehaald voor komend seizoen die niet veel kosten.Agent47 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:47:
Moussa opgehaald voor een klein bedrag. Ben heel benieuwd
Als Slot bij Feyenoord in dienst blijft, iets wat ik niet met zekerheid zou durven zeggen.Russel88 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 11:27:
[...]
Dankzij de trainingsmethoden van Slot kunnen ze een hoger niveau aantikken.
Het is onderhand optimisme van mij als ik hoop dat Vitesse komend jaar in de KKD speelt.JanW schreef op woensdag 3 april 2024 @ 11:45:
En er lijkt nog puntenaftrek voor Vitesse aan te komen. Die zijn zeker exit ja.
Bron: NOS.nlAZ haalt Zeeman van Visma-wielerploeg binnen als algemeen directeur
Merijn Zeeman stopt na dit seizoen als sportief directeur bij wielerploeg Visma - Lease a Bike. Hij gaat vanaf 1 december aan de slag als algemeen directeur van AZ. Zeeman wordt in Alkmaar de opvolger van Robert Eenhoorn.
Russen met gouden beloften binnenhalen.rik86 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:15:
https://nos.nl/artikel/25...t-het-is-vijf-voor-twaalf
Vraag me af of ze einde seizoen halen... En dan alle uitslagen schrappen? Een 5e jong-team erbij in de KKD?
En waar is 't dan mis gegaan vraag je je af, ego's die eigenbelang boven clubbelang hebben gesteld? Te grote broek aangetrokken?
Bij mij al jaren, maar ik heb een andere bril opParaDroid2 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:03:
[...]
Het is onderhand optimisme van mij als ik hoop dat Vitesse komend jaar in de KKD speelt.
Maar in hoeverre is de ellende op te vangen met transfers? Zijn er nog getalenteerde spelers die voor wat geld kunnen worden verkocht? Op een Room en Van Ginkel ga je geen winst meer maken natuurlijk.ParaDroid2 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:03:
[...]
Het is onderhand optimisme van mij als ik hoop dat Vitesse komend jaar in de KKD speelt.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 03-04-2024 14:09 ]
Ben ik niet met je eens. Kijk naar een Roda of NAC. Roda is nu, na jaren, op promotie koers maar ik zie ze niet gelijk veilig spelen in de ED.Harribo schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:04:
Vaak is het zo, denk ik, dat een club die flink afglijdt, op den duur er vaak boven op komt door vnl de eigen jeugd.
Dat geldt dus ook voor Vitesse denk ik.
Die moeten een compleet andere strategie gaan hanteren. Niet die van investeerders en geldschieters zoeken en hopen op vage spelers via overeenkomsten met grotere buitenlandse clubs zoals Chelsea, maar intern meer focussen op de eigen jeugd, die een kans én de tijd geven.
Dan zak je in eerste instantie af maar het scheelt veel geld en op den duur gaat een club vaak dan wel weer omhoog.
Kijk nu naar fc Groningen, Feyenoord in het verleden, Ajax jaren geleden toen ze vnl met de eigen jeugd mee draaiden in de CL etc
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Geen enkele club in Nederland is interessant voor buitenlanders met geld tenzij het om witwassen gaat of om als feeder club te dienen voor de grote club die ze ook als eigendom hebben.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Vitesse heeft hem gehuurd van een belgische club toch?Harribo schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:04:
Feyenoord helpt Vitesse nu uit de acute brand lijkt mij door nu al Hadj Moussa vast te leggen.
Ja, wij kopen m van die Belgische club.Henkie_NtA schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:26:
[...]
Vitesse heeft hem gehuurd van een belgische club toch?
Oha! Dus geen Coolblue. Wat toch een concurrent is van MM...LZ86 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:42:
[...]
Ja, wij kopen m van die Belgische club.
Ik moet nog maar zien of t wat zal worden, maar voor een habbekrats zo een speler halen is ansich prima.
Als PSV of Ajax m hadden gepakt hadden we ook weer geklaagd dat er te weinig daadkracht is tenslotte.
Nieuwe hoofdsponsor ook rond bij Feyenoord! Mediamarkt is het geworden
Feyenoord koopt hem van die Belgische clubHarribo schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:04:
Vaak is het zo, denk ik, dat een club die flink afglijdt, op den duur er vaak boven op komt door vnl de eigen jeugd.
Dat geldt dus ook voor Vitesse denk ik.
Die moeten een compleet andere strategie gaan hanteren. Niet die van investeerders en geldschieters zoeken en hopen op vage spelers via overeenkomsten met grotere buitenlandse clubs zoals Chelsea, maar intern meer focussen op de eigen jeugd, die een kans én de tijd geven.
Dan zak je in eerste instantie af maar het scheelt veel geld en op den duur gaat een club vaak dan wel weer omhoog.
Kijk nu naar fc Groningen, Feyenoord in het verleden, Ajax jaren geleden toen ze vnl met de eigen jeugd mee draaiden in de CL etc
Feyenoord helpt Vitesse nu uit de acute brand lijkt mij door nu al Hadj Moussa vast te leggen.
Heb je even? Het gaat al tientallen jaren niet goed bij Vitesse:rik86 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:15:
https://nos.nl/artikel/25...t-het-is-vijf-voor-twaalf
Vraag me af of ze einde seizoen halen... En dan alle uitslagen schrappen? Een 5e jong-team erbij in de KKD?
En waar is 't dan mis gegaan vraag je je af, ego's die eigenbelang boven clubbelang hebben gesteld? Te grote broek aangetrokken?
[ Voor 6% gewijzigd door Ruzor op 04-04-2024 15:04 ]
Haarlem is toch eeuwig zonde.Player1S schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:12:
[...]
Ben ik niet met je eens. Kijk naar een Roda of NAC. Roda is nu, na jaren, op promotie koers maar ik zie ze niet gelijk veilig spelen in de ED.
Daarnaast heeft Vitesse ook geen grote achterban. Als ze het overleven en komend seizoen in de KKD spelen dan zal er alleen nog maar minder op de tribune zitten. En je hebt ook niet, zoals destijds bij Twente bijvoorbeeld, dat de sponsoren massaal erachter blijven staan.
Als er niet snel wat gebeurd is Vitesse de eerste "grote" club die om valt na relatief kleine clubs als RBC, Haarlem en Veendam (en dan zou je nog kunnen discusieren of vanuit histories oogpunt Haarlem ook niet als "groot" beschouwd mag worden)
Met weemoed denk ik nog aan FC Wageningen.
Is Vitesse niet al eens geholpen?Agent47 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:16:
Je moet gewoon hopen dat Vitesse er bovenop komt. Twente en psv zijn geholpen door de gemeente. Feyenoord door de VVF ( die nu verschrikkelijk irritant zijn en hun aandelen niet willen terug verkopen maar goed dat is een ander verhaal)
Vitesse is gewoon een profclub en heeft domme keuze(s) gemaakt met die Russen en die Amerikaan. Ze moeten eigenlijk van dat Gelredome af ( 30 miljoen per jaar) of net zoveel geluk hebben als ADO en dat ze het op de een of andere manier in de KKD wel gaat lukken.
Zo denkende vind ik GAE een prachtige club. Zijn vanuit de KKD de eredivisie in gekomen met jeugd en alleen maar huur spelers die maximaal voor 2 jaar gehuurd waren. Nooit gekke aankopen of met geld gegooid, rustig plannen maken en gaan nu het stadion uitbreiden wederom.
Meer dan eens
Ik las laatst ergens dat de eigenaar van de Gelredome aast op wat er van Vitesse overblijft. Die heeft er natuurlijk direct belang dat er gevoetbald blijft worden in zijn stadion (De huur is trouwens geen 30 miljoen per jaar, maar 2 miljoen). Op zich wel goed als er een lokale investeerder instapt. En deze man heeft geen affiniteit met Vitesse, ik denk dat een eigenaar die de boel eerst en vooral financieel wil vlottrekken welkom is.Agent47 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:16:
Je moet gewoon hopen dat Vitesse er bovenop komt. Twente en psv zijn geholpen door de gemeente. Feyenoord door de VVF ( die nu verschrikkelijk irritant zijn en hun aandelen niet willen terug verkopen maar goed dat is een ander verhaal)
Vitesse is gewoon een profclub en heeft domme keuze(s) gemaakt met die Russen en die Amerikaan. Ze moeten eigenlijk van dat Gelredome af ( 30 miljoen per jaar) of net zoveel geluk hebben als ADO en dat ze het op de een of andere manier in de KKD wel gaat lukken.
Regeren is vooruitschuiven
[ Voor 10% gewijzigd door carpebios op 03-04-2024 20:04 ]
Een beetje zoals PSV ja.carpebios schreef op woensdag 3 april 2024 @ 20:03:
AZ speelt toch al weken/maanden echt bagger?
Mwuah, die periode hadden we toch zeker achter ons gelaten.carpebios schreef op woensdag 3 april 2024 @ 20:03:
AZ kan het dit seizoen alleen brengen tegen rechterrijtje clubs. Bij een beetje tegenstand knakken ze vrij snelcarpebios schreef op woensdag 3 april 2024 @ 20:03:
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Plek 14 is volgens jou geen rechter rijtje?LZ86 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 20:09:
[...]
AZ kan het dit seizoen alleen brengen tegen rechterrijtje clubs. Bij een beetje tegenstand knakken ze vrij snel
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq