En ook nu weer. Nieuwkoop die uitdaagt en de Utrecht speler die het praatje krijgt.
Fantastisch ook weer deze scheids, niks beter dan die Ajax net had.
Fantastisch ook weer deze scheids, niks beter dan die Ajax net had.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En nu Nieuwkoop ooktoolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:16:
Mooi dat de scheids dan tegen Utrecht spelers zegt dat ze rustig moeten doen terwijl Wiefer de boel bij elkaar scheldt tegen die speler.
[ Voor 4% gewijzigd door dr.lowtune op 31-03-2024 15:21 ]
Dat ze em maar een wedstrijd of 3 schorsen, wat zit hij nou toch te janken? Ze krijgen een punt cadeau in de Arena en de beslissingen van de VAR (en dus de grens) vandaag kloppen gewoon.'Ik moet oppassen dat ik niet te veel in mijn emotie zo’n interview geef', waarschuwde Van Polen zichzelf nog op voorhand bij ESPN, maar ging vervolgens alsnog los. 'Ik ben helemaal klaar met die kut VAR. Ik vind het wel een goed hulpmiddel, maar dit seizoen is hij wel elke keer tegen ons. De mensen van de KNVB zijn dit seizoen tot dusver niet echt in ons voordeel.'
Precies. Die dame had het gewoon 2 maal goed. Hij moet niet zo zeurentoolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:25:
[...]
Dat ze em maar een wedstrijd of 3 schorsen, wat zit hij nou toch te janken? Ze krijgen een punt cadeau in de Arena en de beslissingen van de VAR (en dus de grens) vandaag kloppen gewoon.
En als de VAR vandaag wakker is staat Zwolle een helft lang met 10man.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit blijft ook zo dubieus. Hoe ver ga je terug kijken, zo arbitrair.Agent47 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:33:
Utrecht buitenspel voordat de corner kwam waar ze uit scoorden btw
[ Voor 53% gewijzigd door dr.lowtune op 31-03-2024 15:44 ]
per aspera ad astra
[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 31-03-2024 17:44 . Reden: Nergens voor nodig ]
[ Voor 21% gewijzigd door dr.lowtune op 31-03-2024 15:51 ]
Ging via Utrecht. Is het dan geen nieuwe situatie ?dr.lowtune schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:49:
Buitenspel, als je een verdediger zo poort in de 16 moet je die goal gewoon cadeau krijgen.
Nope, het is te idioot voor woorden, maar pas als ze het bewust verneuken is dat het geval. Als je gewoon niet kan voetballen als verdediger wordt je beschermd door de regels.Agent47 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:51:
[...]
Ging via Utrecht. Is het dan geen nieuwe situatie ?
Lijkt mij ook.Agent47 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:51:
[...]
Ging via Utrecht. Is het dan geen nieuwe situatie ?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alsof dat de oorzaak van de goal was.dr.lowtune schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:42:
Gimenez werd daar toch gewoon in de rug geduwd in de 16?
@Agent47 en dan met jouw post er bij…het is dan toch niet gek dat het respect voor de arbitrage tot ver onder de 0 daalt.
Doen ze idd zelf. Staan met 11 man op 30 meterLAD93 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:00:
Utrecht helpt Feyenoord wel een handje
Ze worden gewoon terug gedrongen.Grudgie schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:02:
Utrecht anti voetbal. Alleen maar verdedigen en met alles rond de 16. Verschrikkelijk!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
donleone83 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:02:
Twijfelachtig. Is het echt een directe scoringskans? Doorgebroken maar vanuit een lastige hoek en de keeper is al onderweg. Rood zal niemand over klagen. Geel kan in principe ook.
.. dan ontvangt de overtredende speler een waarschuwing als de overtreding gebeurde in een pogingtoolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:13:
Nu overtreding gezien, doorgebroken speler neerhalen in de 16 is geen rood meer maar altijd geel.
Dus met 10 of 11 staan is in deze situatie niet interessant.
En dan de discussie of dit een poging was de bal te spelen of dat hij dat van achter komend toch nooit kon. Ik ben wellicht biased als Feyenoord supporter maar volgens mij struikelt Hartman over de benen van Lammers omdat hij hem ongelukkig op de hak trapt. Tja, zeg maar wat dat volgens de regels is…Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:15:
[...]
[...]
.. dan ontvangt de overtredende speler een waarschuwing als de overtreding gebeurde in een poging
de bal te spelen of in een duel om de bal; in alle andere gevallen (bijv. vasthouden, trekken, duwen, geen
mogelijkheid om de bal te spelen etc.) moet de overtredende speler van het speelveld worden gezonden.
per aspera ad astra
Die El Karouani nog een beetje hangry op het eind.Agent47 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:27:
Utrecht is lekker afgestraft met dat anti voetbal
Verwijderd
Hij loopt Vesterlund gewoon van de sokken, dus rood.donleone83 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:17:
En dan de discussie of dit een poging was de bal te spelen of dat hij dat van achter komend toch nooit kon. Ik ben wellicht biased als Feyenoord supporter maar volgens mij struikelt Hartman over de benen van Lammers omdat hij hem ongelukkig op de hak trapt. Tja, zeg maar wat dat volgens de regels is…
Voor mij hetzelfde als met onbewust een bal spelen ja/nee bij buitenspel.Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:35:
[...]
Hij loopt Vesterlund gewoon van de sokken, dus rood.
https://www.espn.nl/voetb...na-veroorzaken-strafschop
Voor mij dus ook dit @Verwijderd. Ik dacht dat het rood zou worden en had daar vrede mee gehad. Maar volgens de regels is geel prima te verklaren. Er was geen opzettelijk vuil spel.toolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:39:
[...]
Voor mij hetzelfde als met onbewust een bal spelen ja/nee bij buitenspel.
Dit is voor mij gewoon een knullige poging om de bal te spelen.
Maar beoordeelt de scheids dit anders, had ik er ook begrip voor gehad.
Net zoals dat het tegenwoordig uitmaakt hoe hard je slaat als je uithaalt op het voetbalveld.PWM schreef op zondag 31 maart 2024 @ 17:59:
Volgens mij is het weer zo'n typische voetbalregel waar veel te veel variabelen en interpretaties zijn ingebouwd
Als je de speler neerhaalt en geen intentie hebt om de bal te spelen is het rood. Een doorgebroken speler neertrekken bijv. is ook rood volgens de regels, geen intentie om de bal te spelen.toolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:13:
[...]
Nu overtreding gezien, doorgebroken speler neerhalen in de 16 is geen rood meer maar altijd geel.
Dus met 10 of 11 staan is in deze situatie niet interessant.
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 31-03-2024 21:17 ]
En als ie de VAR meeheeft hoor je hem niet. Dit is toch gewoon gezeur? Ze zijn niet genaaid?Quad schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:12:
[Streamable: Bram van Polen]
mooie reactie weer van 'm. En gelijk heeft ie.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Drama voor Feyenoord, Oranje maar natuurlijk vooral voor hemzelf. Zijn miljoenentransfer naar een topclub in de zomer kan hij ook vergeten natuurlijk.Martinusz schreef op zondag 31 maart 2024 @ 23:53:
Ai Hartman einde seizoen en EK door zware knie blessure
Echt zwaar klote is dit zegMartinusz schreef op zondag 31 maart 2024 @ 23:53:
Ai Hartman einde seizoen en EK door zware knie blessure
Ik zou ze aansluitingspunten noemen.Gonadan schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:13:
[...]
Met de drie punten van vandaag zijn we al drie punten dichterbij die doelstelling dan ik had verwacht. Dat zijn toch al zeker drie aanknopingspunten.
Hartman echt een mooi voorbeeld van hard werken, combinatie met talent waardoor hij dit behaalt. Zitten weinig kapsones bij, zeker wanneer je dit met een aantal andere jonge gasten vergelijkt.LZ86 schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:14:
Hopen maar dat ie volgend seizoen net zo goed is na zijn terugkomst.
Dramatisch
Die linksback van NEC die lijkt een beetje op hem qua spel. Die is bij ons voor praktisch weinig weggegaan.LZ86 schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:14:
Hopen maar dat ie volgend seizoen net zo goed is na zijn terugkomst.
Dramatisch
Aké heeft denk ik nog wel wat meer recht van spreken voor de linksback plek. Maar daarachter Hartman idd, niet Blind ofzo.jbdeiman schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:24:
[...]
Hartman echt een mooi voorbeeld van hard werken, combinatie met talent waardoor hij dit behaalt. Zitten weinig kapsones bij, zeker wanneer je dit met een aantal andere jonge gasten vergelijkt.
En dan ook nog eens persoonlijk een goede gozer, tijd om mensen wegwijs te maken bij de club, maar ook anderszins te helpen.
Was voor mij dé linksachter voor op het EK. Dan Hancko maar naturaliseren...
NEC zie ik 'gewoon' verliezen komende wedstrijd, na die topprestatie tegen PSV. En Go Ahead uit of in Deventer is een wereld van verschil, zie ik Ajax eigenlijk niet verliezen. En dan nog maar eens zien of we van Feyenoord verliezenjbdeiman schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:21:
[...]
Ik zou ze aansluitingspunten noemen.![]()
Maar met Ga Eagles en Feyenoord deze week voor deze boeg, wanneer Nec haar wedstrijden wint en Ga Eagles wint van Ajax heb je er 2 die je nog moet inhalen.
En dan moeten ze daarna ook nog tegen Twente. In die zin kan het echt nog wel lastig worden, van de laatste 18 punten die nog te halen zijn kan je er zomaar een aantal verliezen..
2 wedstrijden waar een doorgebroken speler neerhalen geen rood oplevert.Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:15:
[...]
[...]
.. dan ontvangt de overtredende speler een waarschuwing als de overtreding gebeurde in een poging
de bal te spelen of in een duel om de bal; in alle andere gevallen (bijv. vasthouden, trekken, duwen, geen
mogelijkheid om de bal te spelen etc.) moet de overtredende speler van het speelveld worden gezonden.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Bij het 523 zouden ze allebei spelen dus tegen de top landen hebben we een dubbel probleem want Aké viel ook uit gisterentoolkist schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:44:
[...]
Aké heeft denk ik nog wel wat meer recht van spreken voor de linksback plek. Maar daarachter Hartman idd, niet Blind ofzo.
Ach joh en zo kreeg Nieuwkoop in zijn eerste wedstrijd van dit seizoen waar een week later alleen geel voor werd gegeven.Ramzzz schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:53:
[...]
2 wedstrijden waar een doorgebroken speler neerhalen geen rood oplevert.
Hoe dan?
Gelukkig nog meer dan genoeg centrale verdedigers overD-e-n schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:04:
[...]
Bij het 523 zouden ze allebei spelen dus tegen de top landen hebben we een dubbel probleem want Aké viel ook uit gisteren
Volgens mij is het in de opbouw met drie centrale verdedigers wel degelijk een voordeel als de meest linker verdediger een linkspoot is. Je kunt ook makkelijker switchen in een wedstrijd. Dus geen Aké is wel degelijk een gemis, zeker omdat vd Ven ook steeds geblesseerd is.toolkist schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:59:
[...]
Gelukkig nog meer dan genoeg centrale verdedigers over
Dus als Aké op tijd fit is kan hij op de vleugel en bv Vd Ven links centraal. Hebben we meteen wat meer snelheid achterin, die gast is echt heel snel.
Ook voor zijn vervanger Gijs Smal
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 01-04-2024 13:25 ]
Vd Ven is een linkspoot. En volgens mij 1x langere tijd (2 maanden) geblesseerd geweest. Wellicht in de war met Botman?D-e-n schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:05:
[...]
Volgens mij is het in de opbouw met drie centrale verdedigers wel degelijk een voordeel als de meest linker verdediger een linkspoot is. Je kunt ook makkelijker switchen in een wedstrijd. Dus geen Aké is wel degelijk een gemis, zeker omdat vd Ven ook steeds geblesseerd is.
Als flankspeler in een 343/523 zijn beide ongeschikt in mijn ogen. De backs moeten echt als middenvelder kunnen opereren anders heb je daar constant twee man tekort.
Malacia is al tijden geblesseerd en toen ie fit was speelde ie niet heel regelmatig.Harribo schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:24:
Wat ik mee gekregen heb, viel dat van Aké wel wat mee? Zijn kuit meende ik.
Dat is wat anders dan wat hartman heeft.
Ik denk als vervanger aan Malacia? Of is die ik geblesseerd?
Met Gijs Smal naar het ek... Doe me een lol zeg
Volgens mij doelde hij op Smal als vervanger van Hartman bij Feyenoord
Vd Ven was er nu ook weer niet bij dus daar vrees ik een beetje voortoolkist schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:37:
[...]
Vd Ven is een linkspoot. En volgens mij 1x langere tijd (2 maanden) geblesseerd geweest. Wellicht in de war met Botman?
Eens. Ik vond het al vreemd dat hij er nu niet bij zat.toolkist schreef op maandag 1 april 2024 @ 13:40:
Maatsen lijkt me overigens een prima vervanger in het geval we 5-3-2 spelen. Die gast kan zowel op linksback als op het middenveld prima uit de voeten en krijgt nu veel speeltijd bij Dortmund.
Verwijderd
Goed genoeg weer voor de ED of niet?Vos schreef op maandag 1 april 2024 @ 16:45:
Gefeliciteerd Groningers, verdiende overwinning. Emmen was erg matig wederom. Maar Groningen ook gewoon meer kwaliteit, fysiek en inzet.
Elect a clown, expect a circus.
ik zou persoonlijk de halve ED inruilen om Groningen weer terug te krijgen.
Verwijderd
Ik zie iedere wedstrijd in Euroborg, maar goed genoeg voor Eredivisie is lastig inschatten. Het lijkt soms wel wat, maar het is wel tegen opponenten in de KKD. Qua inzet en teamgevoel dat er nu is, blijven ze wel in Eredivisie bij eventuele promotie, maar het drijft momenteel op jeugdspelers. Het is, eigenlijk was, zeer wisselvallig. Kwalitatief komen ze nu waarschijnlijk nog wel wat tekort, maar wie weet kunnen ze met een paar goede aankopen wel directe degradatie voorkomen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2024 18:56 ]
Roda? Nah laat maar. Doe mij Willem II maar.LZ86 schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:42:
[...]
Van mij mogen Almere, Excelsior, Volendam en RKC zo eruit voor Grunn, ADO, Roda en NAC
Roda is wel de concurrent die direct succes voor Groningen in de weg staat nu.toolkist schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:57:
[...]
Roda? Nah laat maar. Doe mij Willem II maar.
Kijk ik mag je steeds meer nuLZ86 schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:42:
[...]
Van mij mogen Almere, Excelsior, Volendam en RKC zo eruit voor Grunn, ADO, Roda en NAC
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 01-04-2024 19:12 ]
Verwijderd
Maar ze komen wel op bezoek tijdens de laatste speelronde. Laat de beste in de wedstrijd van die twee maar direct promoveren, uiteraard hoop ik Groningen. Voor de verliezer kan de klap hard aankomen mbt de nacompetitie.Harribo schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:09:
[...]
Roda is wel de concurrent die direct succes voor Groningen in de weg staat nu.
Ik heb Groningen hoog zitten. 2e club na Feyenoord voor mij.Harribo schreef op maandag 1 april 2024 @ 19:09:
[...]
Roda is wel de concurrent die direct succes voor Groningen in de weg staat nu.
Avondje nac en moeilijke middagen in Limburg en Groningen , zoals het wasLZ86 schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:42:
[...]
Ga jij er nu zomaar vanuit dat Feyenoord even van Ajax wint?jbdeiman schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:21:
Ik zou ze aansluitingspunten noemen.![]()
Maar met Ga Eagles en Feyenoord deze week voor deze boeg, wanneer Nec haar wedstrijden wint en Ga Eagles wint van Ajax heb je er 2 die je nog moet inhalen.
En dan moeten ze daarna ook nog tegen Twente. In die zin kan het echt nog wel lastig worden, van de laatste 18 punten die nog te halen zijn kan je er zomaar een aantal verliezen..
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 25% gewijzigd door carpebios op 02-04-2024 14:49 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha serieus! Ik zou zweren dat ik zijn naam zeer recent nog hoorde in een samenvatting!
10 second ninja DONE
Blij dat ik me hier niet onder kan scharen.Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:48:
[...]
haha, jarenlang was het vanuit Ajax-kamp niets meer dan leedvermaak richting ons toen het waardeloos met Feyenoord ging.
Dus nee, echt sorry, maar nu Ajax voor het eerst sinds mensenheugenis een beetje tegenslag te verwerken krijgt, ga ik echt geen medelij tonen.
Wat mij betreft alleen maar goed. Zodra we medelijden gaan krijgen vanuit Rotterdam-Zuid zijn we pas echt diep gezonken.Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:48:
[...]
Dus nee, echt sorry, maar nu Ajax voor het eerst sinds mensenheugenis een beetje tegenslag te verwerken krijgt, ga ik echt geen medelij tonen.
Gelukkig voor jullie hebben wij Schip als tactisch meesterbrein.PWM schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:50:
Feyenoord was vorig jaar ook veel sterker in de beker, maar verloren toch van Ajax. En Ajax speelde prima tegen PSV in Eindhoven. Het verschil met andere jaren is wel dat Feyenoord de favoriet is, maar zo'n gatenkaas als aan het begin van het seizoen is het ook niet meer bij Ajax.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoeft ook zeker niet. Zal ook geen minuut minder/slechter slapen van je reactie. Je eerste zin had namelijk al volstaan en dekte de lading wel wat iedereen voelt (mijzelf incluis) Maar net als Mario Been moet je daarna nog ff laten zien aan je mede feyenoorders dat je ook wel echt voor feyenoord bent. Typisch.Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:48:
[...]
haha, jarenlang was het vanuit Ajax-kamp niets meer dan leedvermaak richting ons toen het waardeloos met Feyenoord ging.
Met wat meer rust, vertrouwen en balans is er veel meer uit de groep te halen dan tot nu toe lukt. Zeker wanneer er daadwerkelijk een goede trainer/coach voor de groep staat.Sagat schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:43:
[...]
Ik wens je succes maar niet te veel komende zondagMaar idd hoe erg ik ook zou balen als mijn eigen worst case scenario uitkomt, ik vind het dan wel oprecht leuk voor jullie, lichtpuntjes in een hel seizoen zijn erg fijn.
En moet ook toegeven dat ik weing vertrouwen heb dat we psv nog gaan inhalen, anders was ik mogelijk iets minder 'vrijgevig'![]()
Mocht dat wonder wel gebeuren dan koop ik een shirt van Cillessen:D
En hoewel mijn voorspelling van 'zeker 4de' voor jullie mogelijk niet gaat uitkomen, denk ik dat er absoluut aanknopings punten zijn. Kaplan lijkt een vrij goede verdediger te zijn en zelfs Sutalo valt me de afgelopen weken minder op, wat positief is want eerder in het seizoen was dat anders en niet om goede redenen.
Henderson Is denk ik een speler ook niet opvalt maar die je er erg goed bij kan hebben. Voorin heb je met Brobbey echt een leuke spits en mocht hij vertrekken hebben jullie (weer!) een enorme zak geld. Dus ja met aankopen kan het altijd alle kanten op, maar lijkt me dat jullie volgend seizoen iig al weer top3 gaan spelen en als de aankopen wel de goede kant op vallen misschien wel meer.
Trainer gaat natuurlijk ook veel uitmaken, mogelijk een van de weinige voordelen van wat er nu speelt, kan eigenlijk alleen maar beter
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee die gifbeker mag wat mij betreft helemaal leeg. Laat die 10-0 maar komen, desnoods 11-0 dan is het weer een stapje erger als bij PSV. Gelukkig zijn hun spitsen niet in goede doen.JEightyFive schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 14:53:
[...]
Wat mij betreft alleen maar goed. Zodra we medelijden gaan krijgen vanuit Rotterdam-Zuid zijn we pas echt diep gezonken.
En des te mooier als we wonder boven wonder wel met de 3 punten aan de haal gaan zondag
Insert quote over glazen bol die geen ip adres krijgt.Gonadan schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:30:
[...]
Met wat meer rust, vertrouwen en balans is er veel meer uit de groep te halen dan tot nu toe lukt. Zeker wanneer er daadwerkelijk een goede trainer/coach voor de groep staat.
Die rust is er voorlopig niet ben ik bang, vertrouwen moet langzaam groeien, de balans is lastig te herstellen met de huidige financiële middelen en die trainer moeten we nog vinden en binnen harken. In potentie kan er best een heel goede omslag komen, genoeg aanknopingspunten, maar het moet dan allemaal wel even goed vallen. En dat is niet zomaar gedaan.
10 second ninja DONE
Als je denkt dat een verlies tegen Feyenoord ook maar iets met een gifbeker te maken heeft zit je er goed naast vrees ikMillie-ano schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:31:
[...]
Nee die gifbeker mag wat mij betreft helemaal leeg. Laat die 10-0 maar komen, desnoods 11-0 dan is het weer een stapje erger als bij PSV. Gelukkig zijn hun spitsen niet in goede doen.
Die heeft daarentegen alles te maken met jouw voorspelling op VBP? Of gaat dat zelfs jou te ver?Typhone schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:37:
[...]
Als je denkt dat een verlies tegen Feyenoord ook maar iets met een gifbeker te maken heeft zit je er goed naast vrees ik.
Die belooft niet veel goeds voor Ajaxtoolkist schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:39:
[...]
Die heeft daarentegen alles te maken met jouw voorspelling op VBP? Of gaat dat zelfs jou te ver?
Niet een verlies. Die heb ik allang geaccepteerd.Typhone schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:37:
[...]
Als je denkt dat een verlies tegen Feyenoord ook maar iets met een gifbeker te maken heeft zit je er goed naast vrees ik.
Dat zal geen mens zich lang heugen vrees ik. De bestuurlijke drama's daarentegen, daar zullen boeken en documentaires over gemaakt worden.Millie-ano schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:49:
[...]
Niet een verlies. Die heb ik allang geaccepteerd.
Meer een grote uitslag waar 'ze' zich tot aan ten treure toe nnnullll20 aan mogen herinneren.
Nou die 10-0 tegen PSV is niemand vergeten denk ik. Maar goed dat zal het ook niet worden denk ik. Maar zelfs dan, dat bedoel ik met de gifbekerTyphone schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:51:
[...]
Dat zal geen mens zich lang heugen vrees ik. De bestuurlijke drama's daarentegen, daar zullen boeken en documentaires over gemaakt worden.
De 10-0 is het beste wat Feyenoord ooit is overkomen. We hadden geen kampioenschappen gehad, zonder die uitslag. Dat is voor de hele organisatie en investeerders het startschot geweest van de grote verandering.Millie-ano schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:55:
[...]
Nou die 10-0 tegen PSV is niemand vergeten denk ik. Maar goed dat zal het ook niet worden denk ik. Maar zelfs dan, dat bedoel ik met de gifbeker
Het voelde toen wel heel anders hoor ;-) Prachtig om laatst ook PSV supporters nog 10 gebaren maakte tijdens een wedstrijd PSV-Feyenoord. Wat jij schrijft, hoe raar ook, het was eigenlijk het beste wat ons achteraf is overkomen. De hele organisatie is omgegooid hierdoor en zie het resultaat de laatste jaren (Finale & landskampioen).PWM schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:23:
[...]
De 10-0 is het beste wat Feyenoord ooit is overkomen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq