2-0 voor dus geen reden om meer risico te nemen nu. Daar heeft de ploeg momenteel ook helemaal de kwaliteit/het vertrouwen niet voor.d-vine schreef op zondag 31 maart 2024 @ 12:46:
Ajax staat 0-2 voor omdat PEC nog slechter speelt dan Ajax.
Het is echt heel traag en slecht nog bij de Amsterdammers.
Dit heeft niets met geen risico nemen te maken maar met het slechte voetbal van Ajax waardoor ze driekwart van de wedstrijd op de eigen helft staan.toolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:03:
[...]
2-0 voor dus geen reden om meer risico te nemen nu. Daar heeft de ploeg momenteel ook helemaal de kwaliteit/het vertrouwen niet voor.
Kwaliteit mist er zeker
Ajax speelt een stuk beter dan voorheen. Laatste 15 min was voor pec
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit is al de 2e keer dat die Macnulty zo in komt en nu is het genoeg manschot? Je had em al rood kunnen geven in minuut 1 man
2 voeten vooruit, als Hlynsson niet opspringt breekt ie allebei z'n benen..
En meneer krijgt een waarschuwing...
Kansloos deze scheids.
En meneer krijgt een waarschuwing...
Kansloos deze scheids.
Pohh wat een ruimte voor pec
Uh wat alleen een waarschuwing? Dat was wel heel onbesuisd inkomen op Hlynsson...
Maar dit is wel geel hoor volgens Manschot(klopt wel, maar is veeeeeeeeeeel minder dan wat Macnulty deed)
Dat is wel waar jad-vine schreef op zondag 31 maart 2024 @ 12:55:
[...]
Bij PSV was het een uitzondering.
Bij Ajax is het de continuïteit van het seizoen die vastgehouden wordt
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:01
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ach het is weer huilen na de 0 - 2, die eerste fase was wel mooi om te zien. Daarna snap je het verval niet. Het is dat pec geen enkele kans tot zover heeft benut.
Hm de wedstrijd wordt nu stuk gefloten, ik zie het al.
Zo, scheids heeft met de scheidsrechtersbal ook net zo lang gewacht tot Zwolle de boel vast kon zetten...
Waarom moet in hemelsnaam zo lang daarover doen?
Waarom moet in hemelsnaam zo lang daarover doen?
Nou, de wedstrijd was al een tijdje stukTrishul schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:26:
Hm de wedstrijd wordt nu stuk gefloten, ik zie het al.
Die Velanas valt bij de zaterdagamateurs niet eens op
Als Feyenoord volgende week net zo veel ruimte krijgt als pec vandaag dan gaat Ajax er met 4-1 af. Allejezus wat een ruimte krijgt dat pec
De wedstrijd heeft wel een doelpunt van PEC nodig om het weer leuk te maken
Echt Manschot, heb je familie in Zwolle ofzo
Ik ben blij dat ik de kaarten op de zaak aan me voorbij heb laten gaan. Na Pec tegen Fortuna heb ik me voorgenomen niet meer naar Pec te gaan. Ook niet als dit Ajax komt.
Ondertussen Gaai voor Godts, waar slaat dat op?
Ondertussen Gaai voor Godts, waar slaat dat op?
En ook dan lukken 90 minuten niet.toolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:33:
Bergwijn zoooo passief....
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 31-03-2024 13:41 ]
XXXVI
Hij kan er niks aan doen, maar ik vind hem altijd zo’n uitstraling hebben alsof het hem niks interesseert.toolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:33:
Bergwijn zoooo passief....
Lijkt er ook nooit plezier in te hebbenAgent47 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:41:
[...]
Hij kan er niks aan doen, maar ik vind hem altijd zo’n uitstraling hebben alsof het hem niks interesseert.
Waarom kan hij daar niets aan doen?Agent47 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:41:
[...]
Hij kan er niks aan doen, maar ik vind hem altijd zo’n uitstraling hebben alsof het hem niks interesseert.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan standaard gezichts uitdrukking zijn
Goede loop actie
Die ene beweging was wel aardig ja. Bal laten lopenAgent47 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:46:
Goede loop actie
Haha die slowmotion tackle van die Velios op Rensch, totaal niet op de bal en te laat, en zo ageren tegen de scheidsrechter. Waar halen ze dit soort spelers joh
Sjonge jonge, exemplarisch hoor, zie die Rensch ook vallen.
Na de wissel van Godts is het aanvallend niets meer. Gelukkig is het defensief beter met Gaai, oh wacht
Na de wissel van Godts is het aanvallend niets meer. Gelukkig is het defensief beter met Gaai, oh wacht

XXXVI
De rest van z'n lichaam kan prima anders uitstralen. Alleen doet ie daar echt 0,0 moeite voor.
Lekker gehapt Tahirovic, je zou toch beter moeten weten.... Ga voor em stilstaan en er is niks aan de hand maar nee glijden alsof ie totaal in paniek is.
Lol alsof het daarvoor wel iets was... Heb je de wedstrijd wel gekeken op de 5min voor de wissel van Godts na?ephymerous schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:47:
Sjonge jonge, exemplarisch hoor, zie die Rensch ook vallen.
Zozozo Macnulty voor z'n 5e gele kaart vandaag. Nu is het er pas echt 1 volgens de scheids...
Ik had je al 1,2,3 keer geel moeten geven maar vooruit nu geef ik hem!
Past wel bij 2 waardeloze ploegen en een waardeloze wedstrijd
Zo dat heb je nu gezien, nu hoeft 't niet meerTrishul schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:52:
Zie het nog wel 2-2 weer worden
Het lijkt wel alsof vanaf het moment dat Ajax het doelpunt tegen krijgt, ze totaal geen zin meer hebben.
Na de rust tot nu. Godts liet aardige dingen zien. Van Gaai weten we al eventjes dat ie werkelijk niets kan.toolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:48:
[...]
Lol alsof het daarvoor wel iets was... Heb je de wedstrijd wel gekeken op de 5min voor de wissel van Godts na?
XXXVI
U zei?ephymerous schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:56:
[...]
Na de rust tot nu. Godts liet aardige dingen zien. Van Gaai weten we al eventjes dat ie werkelijk niets kan.
Maar dan kan hij in woord en daad nog prima wat anders leren zien, maar dat zit er blijkbaar gewoon niet in bij die jongen. En dan past zijn gezichtsuitdrukking dus eigenlijk best goed.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij kan veel niet, maar geeft wel regelmatig gevaarlijke voorzetten.ephymerous schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:56:
[...]
Na de rust tot nu. Godts liet aardige dingen zien. Van Gaai weten we al eventjes dat ie werkelijk niets kan.
Heb het hier al wel eerder gezegd. Prima speler, alleen geen rechtsback. Fijn dat hij een assist geeft, gun ik hem wel.
Een lijn voor buitenspel trekken terwijl je schuin op de situatie kijkt? Dat kun je dan toch nooit goed zien?
Haha dat was echt een belabberd beeld ja, ik neem aan dat de VAR 't wel beter kon zientoolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:00:
Een lijn voor buitenspel trekken terwijl je schuin op de situatie kijkt? Dat kun je dan toch nooit goed zien?
Hij is er eindelijk afTerranova schreef op zondag 31 maart 2024 @ 13:51:
Zozozo Macnulty voor z'n 5e gele kaart vandaag. Nu is het er pas echt 1 volgens de scheids...
Dus hij is man of the match...Megupe schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:00:
Waarom Rijkhof er nu pas inkomt is mij een raadsel. Akpom scoort 2x maar verder niks laten zien
Eind van de rit wint Ajax gewoon terecht. Wordt nog spannend en leuk zo om plek 3-4-5 en onderin + KKD
Huh, had de scheids heen voordeel kunnen toepassen toen hij de bal licht raakte?
Weer domme overtreding Vos
Weer domme overtreding Vos
Tja Vos is gewoon een agressieve speler haha
Taylortje toch waarom die haast en dan zo ongelukkig voorgeven? Neem gewoon aan, rek desnoods tijd...
Uitgebreid mekkeren tegen de scheids, tuurlijk geen geel als je van Zwolle bent...
Lijkt me overigens geen buitenspel dankzij Sosa, ipv op te letten op z'n verdedigende lijn is ie drukker met naar de bal te kijken...
Lijkt me overigens geen buitenspel dankzij Sosa, ipv op te letten op z'n verdedigende lijn is ie drukker met naar de bal te kijken...
[ Voor 45% gewijzigd door toolkist op 31-03-2024 14:07 ]
Als je dit zo ziet gaat Ajax plekje 5 niet vasthouden ben ik bang. Zwolle was ook gewoon (erg) zwak, maar met de wedstrijden die nog komen, zal plekje 5 behouden echt met hangen en wurgen worden.
Natuurlijk heb je blessures en loopt het allemaal niet, maar ook tegen een zwak Zwolle zie je gewoon heel weinig aanknopingspunten. Bergwijn valt toch ook weer tegen, een paar keer begint die prima met een actie en gaat die te lang/ ver door, maar meestal valt het tegen.
Natuurlijk heb je blessures en loopt het allemaal niet, maar ook tegen een zwak Zwolle zie je gewoon heel weinig aanknopingspunten. Bergwijn valt toch ook weer tegen, een paar keer begint die prima met een actie en gaat die te lang/ ver door, maar meestal valt het tegen.
Franka is wel scherp vandaag!
[ Voor 3% gewijzigd door AntraXxX op 31-03-2024 14:10 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Topper hoor die grens scheids. Hoop niet dat ze lastig gevallen wordt komende tijd door PEC hooligans
Wederom schandalige beslissing om die overtreding niet te bestraffen... Zwolle komt echt overal mee weg vandaag.
Ben heel benieuwd naar de klassieker volgende week. Hopen dat je niet zo’n bout scheidsrechter krijgt als vandaag.
Was de scheids dat ook maar, had Zwolle nu met 9 gestaan...AntraXxX schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:09:
Franka is wel scherp vandaag!
Gaaij heeft ook een paar goede passes gegeven. Ik gun het hem zeker om zich te laten herpakken in positieve zin.
Manssverk als centraal verdediger vind ik niet zo'n strak plan. Waarom geen Medic bijvoorbeeld? Die zie je ook amper.
Manssverk als centraal verdediger vind ik niet zo'n strak plan. Waarom geen Medic bijvoorbeeld? Die zie je ook amper.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik mag toch hopen dat hij vandaag een maandje zonder wedstrijden verdiend heeft...Agent47 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:11:
Ben heel benieuwd naar de klassieker volgende week. Hopen dat je niet zo’n bout scheidsrechter krijgt als vandaag.
Verwijderd
Medic zat niet bij de selectie vandaag.Outerspace schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:11:
Met de drie punten van vandaag zijn we al drie punten dichterbij die doelstelling dan ik had verwacht. Dat zijn toch al zeker drie aanknopingspunten.jbdeiman schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:09:
Als je dit zo ziet gaat Ajax plekje 5 niet vasthouden ben ik bang. Zwolle was ook gewoon (erg) zwak, maar met de wedstrijden die nog komen, zal plekje 5 behouden echt met hangen en wurgen worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij heeft Gaaei altijd wel laten zien aardige ballen te kunnen geven. Alleen worden zijn persoonlijke fouten op de een of andere manier enorm uitgelicht en wordt hij vervolgens geslachtofferd indien het hele team kut speelt.Outerspace schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:11:
Gaaij heeft ook een paar goede passes gegeven. Ik gun het hem zeker om zich te laten herpakken in positieve zin.
Ook in de wedstrijd waarin hij na twee fouten werd gewisseld was hij als een van de weinigen nog tot op zekere hoogte iemand die voor wat druk zorgde naar voren. Dat terwijl die twee clowns centraal achterin er nog wel een grotere puinhoop van maakten.
Ik gun het hem ook wel, om zich te herpakken. Maar vooralsnog zijn er twee factoren die hem tegen werken; de trainer en het team. En geen van twee zijn erg stabiel gebleken dit seizoen.
Ik vind vt schip behoorlijk stabiel. Vooral in slechte keuzes en het team niet kunnen aansturen.eric.1 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:25:
[...]
Volgens mij heeft Gaaei altijd wel laten zien aardige ballen te kunnen geven. Alleen worden zijn persoonlijke fouten op de een of andere manier enorm uitgelicht en wordt hij vervolgens geslachtofferd indien het hele team kut speelt.
Ook in de wedstrijd waarin hij na twee fouten werd gewisseld was hij als een van de weinigen nog tot op zekere hoogte iemand die voor wat druk zorgde naar voren. Dat terwijl die twee clowns centraal achterin er nog wel een grotere puinhoop van maakten.
Ik gun het hem ook wel, om zich te herpakken. Maar vooralsnog zijn er twee factoren die hem tegen werken; de trainer en het team. En geen van twee zijn erg stabiel gebleken dit seizoen.
En voor Gaaei persoonlijk prettig als hij weer zelfvertrouwen opdoet.
[ Voor 3% gewijzigd door Megupe op 31-03-2024 14:34 ]
PSV verspeelt punten.
#Feyenoord hold my beer
#Feyenoord hold my beer
Positief is dat je nog alle tijd hebt het te herstellen. Negatief is dat Utrecht nu natuurlijk lekker met 11 man met de kont in de eigen 16 gaat hangen en gaat gokken op een uitbraak. Precies het type voetbal wat Feyenoord totaal niet ligt.
Feyenoord laat het op dat soort momenten toch ook wel veel liggen.
Is de wedstrijd al afgelopen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het zit wel mee vandaag zeg

Superdomme overtreding gewoon toch? Hopen dat zijn knie niet naar de getver is.
Twijfelachtig. Is het echt een directe scoringskans? Doorgebroken maar vanuit een lastige hoek en de keeper is al onderweg. Rood zal niemand over klagen. Geel kan in principe ook.Napo schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:01:
Wat voor kaart hoort hier bij?
[ Voor 41% gewijzigd door donleone83 op 31-03-2024 15:04 ]
Geel dus. Maar maakt ook verder weinig uit.Napo schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:01:
Wat voor kaart hoort hier bij?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Helemaal mee eens!donleone83 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:02:
[...]
Superdomme overtreding gewoon toch? Hopen dat zijn knie niet naar de getver is.
Nu nog 3 erin tikken en mijn voorspelling komt uit.
Feyenoord gaat 1 op 1 spelen. Nog opener wordt het
Feyenoord flikkert gewoon de hele wedstrijd weg, want ach, p2 en directe plaatsing CL is niet belangrijk ofzo. Ik zeg: 7 dagen straftraining.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large)
Dat bedoelde ik niet. Hij ging er toch af, dus geel maakte niet meer uit. Natuurlijk maakt rood wel wat uit.toolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:08:
[...]
Tuurlijk maakt dat alles uit, met 10 of met 11 staan.
Nu overtreding gezien, doorgebroken speler neerhalen in de 16 is geen rood meer maar altijd geel.toolkist schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:08:
[...]
Tuurlijk maakt dat alles uit, met 10 of met 11 staan.
Dus met 10 of 11 staan is in deze situatie niet interessant.
Geel bleek dus wel conform de regels te zijnOMX2000 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:12:
[...]
Dat bedoelde ik niet. Hij ging er toch af, dus geel maakte niet meer uit. Natuurlijk maakt rood wel wat uit.
Die jongen van Utrecht wordt niet eens geraakt en schreeuwt het uit. Wat een grap
Mooi dat de scheids dan tegen Utrecht spelers zegt dat ze rustig moeten doen terwijl Wiefer de boel bij elkaar scheldt tegen die speler.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024