Nou, dat was volledig volgens verwachting.
Het lag aan de hele wereld, behalve meneer Steijn. Ja, hij had wel wat dingetjes beter kunnen doen maar niets noemenswaardig. Ook geen spijt van zijn spelers onder de bus gooien.
Eigenlijk zegt
de wijze waarop hij over die vrouw van Almere spreekt alles. Het is gewoon een kleinzerig en rancuneus ventje. In niks geschikt om in de top te werken.
Ondertussen bleef Marco nog even constant benadrukken dat het materiaal écht zo slecht is. Zou ik ook doen als m'n beste vriend momenteel voor de groep staat. Komt die er ook nog wat beter af.
Tuurlijk gaat er meer dan genoeg mis binnen Ajax en hebben ze een terecht punt met "wie is Ajax" op dit moment? Bij wie moet je zijn?
Maar dan nog zeggen de cijfers genoeg: de allerslechtste coach uit de historie van Ajax.
En dan nog met droge ogen beweren dat als je Schouten, Dest, de Vrij, Tagliafico en de huidig topscorer van de Bundesliga had gehad, je nog mee had gedaan om het kampioenschap.
Leuk verhaal maar op Schouten en Dest na gewoon totaal onhaalbare spelers. Mislintat moest snijden in de salarissen. Daar wordt (uiteraard) volledig aan voorbij gegaan.
Ja, zo kan ik ook een lijstje met namen aanvoeren en zeggen dat dan alles anders was geweest.
De enige die mij wel kon bekoren was die Wytse. Die durfde gewoon de keiharde vragen te stellen en feiten te benoemen, tot het punt dat Marco hem nogal hard vond. Ja, kan je vinden Marco, maar het waren wel de feiten.
De rest was veel te lief.
[
Voor 3% gewijzigd door
JEightyFive op 05-03-2024 08:49
]