2 Ajax 1 spelers overgebleven!? Dat lijkt me sterk. Maar goed, mijn originele reactie was een opsomming van dingen die mis gingen onder Steijn, dit was slechts een punt. Ik heb er moeite mee dat Steijn steeds de media opzoekt, zijn oud collega's onder de bus gooit, aankomt met leugens (ja ik wilde de Vrij halen dat was prima realistisch, yeah right) en nooit kritisch kijkt naar zichzelf. Het is altijd de schuld van een ander bij hem.Han schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:54:
[...]
Er waren welgeteld twee spelers uit Ajax 1 achtergebleven bij Ajax en die trainden mee met Jong Ajax. De veroordelingen zijn best wel kortzichtig, voor het zelfde geld werkte Steijn dag en nacht 7 dagen in de week sinds zijn aanstelling, dan mag ook hij toch gewoon even er tussen uit? Je hebt het over een tripje van max 3/4 dagen, waar hebben we het over? Waarom zou iemand als Steijn ook niet even een break mogen? Tenzij je kan aantonen dat hij de kantjes qua uren er van af liep destijds, maar daar geloof ik weinig van. Dat hij te licht was voor Ajax geloof ik wel, maar dat gezever over enkele dagen er tussen uit vind ik persoonlijk spijkers op laag water zoeken.
[ Voor 18% gewijzigd door Trishul op 05-03-2024 12:06 ]