Lozano is zo matig jonge
Toch 1 van de helden uit me jeugd, sneu om hem zo te zien
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door CR1691 op 03-03-2024 16:26 ]
PSN: Finally_Chris
Was eerste helft seizoen wel okedglavimans schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:25:
Lozano is zo matig jonge
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Goede speler is dat geworden, echt een tweede jeugd.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:26:
De jong zijn harde voeten doen het nog aardig.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 03-03-2024 16:27 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
PSN: Finally_Chris
[ Voor 38% gewijzigd door Outerspace op 03-03-2024 17:56 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Heh?Snowdog schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:28:
<knip> Qua wedstrijd viel het in de tweede helft ook wel tegen. 2-2 wel een terechte uitslag.
[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 03-03-2024 17:57 ]
Als je dit ziet komt Feyenoord met een gelijkspel goed weg.
Goed toch?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Feyenoord had ook z'n kansen, het was gewoon vrij terecht een 2-2
En het seizoen duurde lang voor Lang.Millie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:30:
Twente nog maar 6 puntjes.. met een Feyenoord dat redelijk stug is , maar toch ook redelijk uit vorm. Spannend slot voor slot
Bedoelde meer het stuk van GuzubujukSnowdog schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:30:
[...]
Feyenoord had ook z'n kansen, het was gewoon vrij terecht een 2-2
Het zoveelste gelijkspel dit seizoen die aankomt als een nederlaag. Gelukkig een milde winter anders had PSV de winterbanden onder de platte kar moeten hangen. Volgens mij heb ik PSV al vaker gefeliciteerd maar de laatste kans is nu ook echt voorbij, dus bij deze nogmaals.OMX2000 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:29:
Terechte eindstand. En gefeliciteerd aan de PsV-ers.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Niet zo goed, psv was duidelijk beter over de hele wedstrijd. Maar een gelijkspel is prima in dit geval.
Zero.
Ja, dat had ik ook wel door, dat is niet correct om daar commentaar op te hebben, maar z'n gele kaarten sloegen nergens op. Wat een brakke scheidsrechter. Het blijft altijd lastig, maar ik vond hem vandaag bijzonder zwak. Geen enorme fouten, maar wel gewoon compleet inconsequent.
Ow ja maar daar ben je zeker niet de enige in haha, hele niveau is vaak nogal matigSnowdog schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:33:
[...]
Ja, dat had ik ook wel door, dat is niet correct om daar commentaar op te hebben, maar z'n gele kaarten sloegen nergens op. Wat een brakke scheidsrechter. Het blijft altijd lastig, maar ik vond hem vandaag bijzonder zwak. Geen enorme fouten, maar wel gewoon compleet inconsequent.
Eh, wat lul jij nou? Ik vond hem redelijk goed. Beter dan Makkelie laatst.Snowdog schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:28:
Nou het is maar goed dat Gozebujuk of hoe je het ook moge spellen geen witte man is, wat een verschrikkelijke scheids... Qua wedstrijd viel het in de tweede helft ook wel tegen. 2-2 wel een terechte uitslag.
Valkuil van een scheids. Denk vooral dat je ook gewoon lekker wil laten ballen. En juist niet teveel wil fluiten. Maar mentaal kunnen de spelers het deze wedstrijd niet aan om met die 'vrijheid' om te gaan en niet volwassen genoeg. Daarna slaat het om en ben je als scheids te laat.sNielz123 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:35:
Dat laatste 100%.
Hij laat best veel doorspelen. En dan ineens is iedere scheet geel
Toch bizar dat volgens mij dit al 100 jaar hetzelfde design heeft
Ja maar lekker duidelijkdglavimans schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:38:
[...]
PSV moet nog NEC, Go ahead Twente en AZ. Als ajax zelf hun din doet doet PSV voor ajax goede zaken die te winnen.
Never change a winning team.dglavimans schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:38:
[...]
Hey, hier ook de green egg aan, samen met de hottub.sNielz123 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:39:
[...]
Never change a winning team.
Ik ga de green egg aansteken.
Moinkballs iemand?
Frietje oorlogPelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:41:
Ik ga friet halen.
Niet bij de snackbar maar bij de friettentPelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:41:
Ik ga friet halen.
Zeker. En Ajax kan ook nog 2e worden!Millie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:30:
Twente nog maar 6 puntjes.. met een Feyenoord dat redelijk stug is , maar toch ook redelijk uit vorm. Spannend slot voor slot
Wat maak je?carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:40:
[...]
Hey, hier ook de green egg aan, samen met de hottub.
Ook al had Feyenoord niks laten liggen is het dan wel handig om in ieder geval een van de wedstrijden te winnen. Dus onderling tussen Feyenoord en PSV.piotr123 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:31:
Het is wel duidelijk dat Fey n psv boven de rest uisteken, zonde dat Fey het elders heeft laten liggen.
Zal ook wel behoorlijk wat vertrekken.OMX2000 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:47:
[...]
Feyenoord moet in de zomer echt een paar goede kwaliteitsimpulsen halen.
Feyenoord heeft veel gescoord tegen psv vergeleken met de rest
Bij ons gaan Geertruida, Hancko, Wieffer, Hartman en Gimenez sowiesoPelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:51:
Zowel PSV als Feyenoord krijgen helaas met een leegloop te maken deze zomer.
Ja Wieffer en Hartman bijna 100%. Wieffer staat op zoveel scoutingslijstjes dat het straks voor hem kiezen is. Hartman heeft bewezen gewoon heel degelijk te zijn en altijd z'n niveau te halen.Agent47 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:52:
[...]
Bij ons gaan Geertruida, Hancko, Wieffer, Hartman en Gimenez sowieso
Pizza op de pizza/broodsteen.sNielz123 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:42:
[...]
Wat maak je?
Ik hou het simpel vandaag.
Moinkballs, en maak truffelburgers van kip(gehakt)burgers
Dat weet ik niet. Want ook bij PSV zal geshopt worden. Ik zou het gek vinden als ze bijvoorbeeld niet voor Veerman komen.Grotespeler schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:50:
[...]
Zal ook wel behoorlijk wat vertrekken.
Psv kan zomaar eens 2 of 3 jaar op rij kampioen worden.
Maar wil Veerman wel? (met zijn gezin)OMX2000 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:57:
[...]
Dat weet ik niet. Want ook bij PSV zal geshopt worden. Ik zou het gek vinden als ze bijvoorbeeld niet voor Veerman komen.
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 03-03-2024 16:58 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zero.
Bakayoko mis je ook weinig aan.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:06:
Veerman, Bakayoko, Dest zijn volgend jaar sowieso weg.
Tilman waarschijnlijk en Teze misschien.
Ramalho gaat ook weg, maar dat is een versterking.
Misschien Saibari nog. Deze zomer is echt wel belangrijk qua transfers. PSV zal zich zeker willen versterken ook vanwege de Champions League.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:06:
Veerman, Bakayoko, Dest zijn volgend jaar sowieso weg.
Tilman waarschijnlijk en Teze misschien.
Ramalho gaat ook weg, maar dat is een versterking.
De islam kan uw vrijheid schaden
In het geval Rensch ging die echt over de bal heen (raakte de bal niet) , de andere situatie kan ook pijn doen, maar daar speelt de speler echt wel de bal eerst, maar stapt doe er soort van op, waardoor de voet eroverheen tegen Taylor aan komt . Die was echt meer ongelukkig dan de eerste overtreding van Rensch.Dwight84 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 14:02:
[...]
Ook zeker waar. Maar Ajax krijgt heel weinig maar rood mee. En dat moet wel in tact blijven.
Haha. Ik haat dat soort potten. 'strijd' en 'vechtlust' staat dan vaak voor schoppen etc.PWM schreef op zondag 3 maart 2024 @ 17:34:
Eindelijk weer eens een lekker ouderwetse pot met strijd, gezeik en vechtlust. Leuk om te volgen. Van tevoren had ik voor 2-2 getekend dus daar zeuren we ook niet over.
Vaak wel, maar dat vond ik hier niet zo het geval vandaag. Strijd en passie vind ik er echt wel bijhoren, vechtlust ook ergens wel (fanatiek, op het scherpst van de snede, waarbij het niet naar/ gemeen hoeft te worden) maar als naar een topper kijkt qua affiche wil je wel dat er gevoetbald wordt, en niet van die stomme potten als we vaak zien, alsof iedere speler stijf staat van zenuwen en vergeet te (kunnen) voetballen.Millie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:32:
[...]
Haha. Ik haat dat soort potten. 'strijd' en 'vechtlust' staat dan vaak voor schoppen etc.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat bedoel je?forzav schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:22:
De VAR laat zich maar weer eens negatief zien bij Heracles - Almere
Ajax hopelijk ookPelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:51:
Zowel PSV als Feyenoord krijgen helaas met een leegloop te maken deze zomer.
Evenveel als Ajax toch?Agent47 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:51:
[...]
Feyenoord heeft veel gescoord tegen psv vergeleken met de rest
Mjah.. alleen al om het feit dat het dieptepunt al is aangetikt dit seizoen. Denk ook niet dat Ajax in de komende jaren weer op een moment in de competitie hekkensluiter gaat zijn. Gisteren zag ik weer die Pascal Jansen op de tribune zitten... kan iemand mij uitleggen waarom hij daar zit? Wat heeft hij met Ajax? Anders dat ik vrees dat hij de nieuwe trainer gaat worden volgend seizoen.Pelox schreef op maandag 4 maart 2024 @ 07:05:
Ik zie ajax eigelijk alleen maar sterker worden de komende 2 jaar.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Versterkingen bij Ajax : Sutalo en Gaaie weg.
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 04-03-2024 07:42 ]
Ik hoop dat ie alleen zichzelf zit te pluggen door lekker vaak zichtbaar te zijn in de Arena.Han schreef op maandag 4 maart 2024 @ 07:19:
[...]
Mjah.. alleen al om het feit dat het dieptepunt al is aangetikt dit seizoen. Denk ook niet dat Ajax in de komende jaren weer op een moment in de competitie hekkensluiter gaat zijn. Gisteren zag ik weer die Pascal Jansen op de tribune zitten... kan iemand mij uitleggen waarom hij daar zit? Wat heeft hij met Ajax? Anders dat ik vrees dat hij de nieuwe trainer gaat worden volgend seizoen.
En toch blijf ik vertrouwen houden in Sutalo.Harribo schreef op maandag 4 maart 2024 @ 07:41:
[...]
Wat zijn dat toch prutsers voor dit niveau, kosten je teveel tegendoelpunten
Ik 'uiteraard' ook, door die gehoopte leegloop deze zomerPelox schreef op maandag 4 maart 2024 @ 07:05:
[...]
Ik zie ajax eigelijk alleen maar sterker worden de komende 2 jaar.
Wat denk je van Sosa dan? Die heeft een leuke voorzet maar daar blijft het bij. Dekte in de klassieker en tegen Bodo Glimt alleen maar aan de verkeerde kantHarribo schreef op maandag 4 maart 2024 @ 07:41:
[...]
Wat zijn dat toch prutsers voor dit niveau, kosten je teveel tegendoelpunten
When it rains it poors...Agent47 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:20:
Wat denk je van Sosa dan? Die heeft een leuke voorzet maar daar blijft het bij. Dekte in de klassieker en tegen Bodo Glimt alleen maar aan de verkeerde kant
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat was ook zijn slechtste wedstrijd.Agent47 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:20:
[...]
Wat denk je van Sosa dan? Die heeft een leuke voorzet maar daar blijft het bij. Dekte in de klassieker en tegen Bodo Glimt alleen maar aan de verkeerde kant
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 04-03-2024 10:15 ]
De 3 grootste kansen van Feyenoord:OMX2000 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:48:
Ik begrijp trouwens de berekening van expected goals niet helemaal. PSV had meer kansen, waar er 2 ook heel makkelijk in hadden gekund. Terwijl xTG PSV vs Feyenoord 1,69 - 2,38 zou zijn.
Ik begrijp überhaupt dat soort statistieken niet. Waarschijnlijk leuk als je meedoet met betcity.OMX2000 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:48:
Ik begrijp trouwens de berekening van expected goals niet helemaal. PSV had meer kansen, waar er 2 ook heel makkelijk in hadden gekund. Terwijl xTG PSV vs Feyenoord 1,69 - 2,38 zou zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 04-03-2024 10:19 ]
Moet geen probleem zijn voor GrunHarribo schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:18:
[...]
Ik begrijp überhaupt dat soort statistieken niet. Waarschijnlijk leuk als je meedoet met betcity.
Vanavond Den Bosch - Groningen, jahooo
In aanvulling op wat ElPaco zegt, waren er ook niet een aantal gevaarlijke momenten voor PSV die later alsnog werden afgevlagd voor buitenspel? Die tellen ook niet mee.OMX2000 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:48:
[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 04-03-2024 10:46 ]
Linksbuiten maar zetten dan haha. Of plekje van taylor in een 4-4-2 of toch die 532/541Harribo schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:13:
[...]
Dat was ook zijn slechtste wedstrijd.
Ben ook geen fan van Sosa maar krijg steeds meer het idee dat het geen linksback is maar een aanvallende linkshalf, geen verdediger in ieder geval.
Sutalo weet niet waar hij soms moet lopen, ontwricht daarmee de verdediging. Laat verdedigend steken vallen en verliest mij de bal te vaak in balbezit. Al een langere tijd nu.
Knap als je dan nog vertrouwen hebt.
Ik denk dat Kroatië, want ze zijn beide international als ik het goed heb, anders speelt dan Ajax. En wrs op het middenveld beter verdedigt.
Ik heb de (ijdele) hoop dat hij gewoon fan is van Ajax, maar ons bestuur kennende..Han schreef op maandag 4 maart 2024 @ 07:19:
[...]
Mjah.. alleen al om het feit dat het dieptepunt al is aangetikt dit seizoen. Denk ook niet dat Ajax in de komende jaren weer op een moment in de competitie hekkensluiter gaat zijn. Gisteren zag ik weer die Pascal Jansen op de tribune zitten... kan iemand mij uitleggen waarom hij daar zit? Wat heeft hij met Ajax? Anders dat ik vrees dat hij de nieuwe trainer gaat worden volgend seizoen.
Omdat die heraclied tegen zijn arm oploopt. Logisch tochPWM schreef op maandag 4 maart 2024 @ 11:02:
Als je denkt alles met de VAR al eens gezien te hebben:
[YouTube: 🟥 DISCUTABEL ROOD voor smaakmaker Thomas Robinet! 😱 | Samenvatting Heracles Almelo - Almere City]
Op 2:46. Echt, hoe dan.
Wil je het begrijpen/er uitleg over of niet? Want ik kan wel een heel verhaal gaan typen, maar als niemand er op zit te wachten doe ik het nietHarribo schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:18:
[...]
Ik begrijp überhaupt dat soort statistieken niet. Waarschijnlijk leuk als je meedoet met betcity.
Vanavond Den Bosch - Groningen, jahooo
Toch knap dat wanneer je enkel en alleen oog hebt voor de bal, je precies aanvoelt hoe je je tegenstander een elleboog moet gevenPWM schreef op maandag 4 maart 2024 @ 11:02:
[YouTube: 🟥 DISCUTABEL ROOD voor smaakmaker Thomas Robinet! 😱 | Samenvatting Heracles Almelo - Almere City]
Op zich is het wel een nuttige statistiek. Alleen lijken mensen niet te beseffen dat het alleen maar een beoordeling is van de verwachting dat een schot leidt tot een doelpunt. Schiet je van eigen helft richting goal dan draagt dat bij aan de xG (al is het natuurlijk maar een fractie). Loop je alleen op de keeper af maar kom je niet tot een schot omdat de keeper op de bal duikt dan is dat 0 xG. Iedereen en zijn moeder snapt dat een ploeg die 10x alleen op de keeper afloopt gevaarlijker is dan een ploeg die 10x van eigen helft een gelukje waagt, maar dat verschil komt niet tot uitdrukking in de xG. Als maat voor wie er beter of gevaarlijker was is het niet echt een goede indicatieHarribo schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:18:
[...]
Regeren is vooruitschuiven
Omhoog springen en iemand per ongeluk raken = roodPWM schreef op maandag 4 maart 2024 @ 11:02:
Lijnders wordt ook genoemd, maar die is alleen jarenlang assistent van Klopp geweest en een kort uitstapje als hoofdtrainer bij NEC was niet erg succesvol.JEightyFive schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:59:
[...]
Ik heb de (ijdele) hoop dat hij gewoon fan is van Ajax, maar ons bestuur kennende..![]()
Van het weekend een gerucht (Telegraaf) gelezen dat Graham Potter wel oren heeft naar Ajax. Gesneuveld bij Chelsea, maar wie niet?
Met Brighton heeft ie toch best goede dingen laten zien. Ik zou op z'n minst even een kop koffie gaan drinken als ik Ajax was.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq