toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zó lekker!carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:02:
Lekker dit!
Eens!ph4ge schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:03:
Uit het niets. Over heel de wedstrijd zou gelijkspel terecht zijn, maar het is nog niet afgelopen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja, wel eens helaas.Rubman schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:03:
Jammer maar over de hele wedstrijd wel terecht, jammer dat het van Til is. Die vind ik niet sympathieker geworden sinds hij bij PSV speelt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Echt? Begon hem de eerste keer dit jaar wat te knijpen eigenlijkAgent47 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:03:
Die zat er aan te komen
Inderdaad. PSV werd overklast begin tweede helft. Wel een heerlijke wedstrijd met de tweede beste ploegen van dit seizoen.dglavimans schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:04:
[...]
Echt? Begon hem de eerste keer dit jaar wat te knijpen eigenlijk
[ Voor 13% gewijzigd door Maarten_E op 03-03-2024 16:05 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kunnen we hem niet daar laten? Snap niet dat hij perse hier naartoe zou moeten, kost alleen maar geld en moeite.carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:03:
[...]
Hahaha, zou mooi zijn inderdaad. Ben benieuwd of we snel iets gaan horen hierover!
Een Russische cel is ook beter voor hem.
*Daarmee bedoel ik geen politieke gevangenen. Bedoelde het als de verzorging die hij hier krijgt en de keuze dat hij perse daarna toe wilde.
[ Voor 16% gewijzigd door HollowGamer op 03-03-2024 16:06 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
We mogen niet over de scheids praten en hij viel zelf over de bal btw.ph4ge schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:04:
Dat is gewoon een overtreding van Dest, maarja met deze scheids krijg je niks mee.
Zero.
Daar komen geen criminele in helaas.HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:05:
[...]
Kunnen we hem niet daar laten? Snap niet dat hij perse hier naartoe zou moeten, kost alleen maar geld en moeite.
Een Russische cel is ook beter voor hem.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lang is in potentie beter dan alle spelers die jij noemt.Trishul schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:06:
Wat hebben we in de eredivisie toch een jas uitgedaan zeg op het gebied van vleugelspitsen. Nog niet zo lang geleden liepen hier Gakpo, Sinisterra, Szymanski, Antony en Tadic rond. Nu hebben we dit.
Zero.
Zit die deze keer niet bij balopdak4 vs nietsclub?carpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:05:
Wisten jullie trouwens dat de bondscoach op de tribune zit?
Nee de commentator heeft echt al 20x gezegd dat hij er is, dus ik denk dat hij er is!dglavimans schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:07:
[...]
Zit die deze keer niet bij balopdak4 vs nietsclub?
Waarom fluit ie dit nu af? Die Boscatli gaat gewoon weer de fout in.
Gakpo was wel echt een fenomeen qua statistieken.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:07:
[...]
Lang is in potentie beter dan alle spelers die jij noemt.
We moeten inderdaad niet te zwaar tillen aan Til.Quad schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:06:
Til er niet zo zwaar aan. Mooie gelijkmaker met mooie assist. Misgunnen is geen mooie eigenschap om te hebben.
Overigens misgunnen de meeste niemand iets, alleen het gedrag is vervelend. Maar dat heb ik bij beide ploegen, niet alleen bij hem.
Lang mag van die meeste spelers niet eens de veters strikken. Die jongen is nog niet verder gekomen dan middenmoot/subtop Europa. In tegenstelling tot de anderen.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:07:
[...]
PSN: Finally_Chris
Ow niet eens gehoord joh bwhahacarpebios schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:07:
[...]
Nee de commentator heeft echt al 20x gezegd dat hij er is, dus ik denk dat hij er is!
Filter die stem eruit denk ik onbewust
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zou boetes op moeten komen.OMX2000 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:08:
Schaam je ff voor die grasmat PSV
Dit is sarcasme hopelijk?Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:07:
[...]
Gakpo laat het toch echt wel zien bij Liverpool en die kan nog beter. Lang speelt bij PSV, en is nog lang niet klaar voor de PL.
Hadden ze die niet verkocht?OMX2000 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:08:
Schaam je ff voor die grasmat PSV
Da kunnen ze de gemeente aansprakelijk stellen
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Klopt maar die had ook statistiek gestudeerdtiswat schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:08:
[...]
Gakpo was wel echt een fenomeen qua statistieken.
LOLRubman schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:09:
[...]
Hadden ze die niet verkocht?
Da kunnen ze de gemeente aansprakelijk stellen
Hm, twijfelachtig. In potentie misschien top, maar hij is zo vaak geblesseerd. Op deze manier haalt hij het niveau van bv een Tadic niet.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:07:
[...]
Waarvan Tadic en Szymanski een 10 zijn. Sinisterra en ietsepietsie verbeterde versie van Minteh is ... Antony leuk maar nutteloos, eigenlijk alleen Gakpo ja...Trishul schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:06:
Wat hebben we in de eredivisie toch een jas uitgedaan zeg op het gebied van vleugelspitsen. Nog niet zo lang geleden liepen hier Gakpo, Sinisterra, Szymanski, Antony en Tadic rond. Nu hebben we dit.
Het moet wel humaan blijven!
Sorry hoor jullie vergeten Nieuwkoop...Millie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:10:
[...]
Waarvan Tadic en Szymanski een 10 zijn. Sinisterra en ietsepietsie verbeterde versie van Minteh is ... Antony leuk maar nutteloos, eigenlijk alleen Gakpo ja...
Precies, ik zeg niet dat hij nu beter is of was, maar de potentie heeft hij wel.Trishul schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:10:
[...]
Hm, twijfelachtig. In potentie misschien top, maar hij is zo vaak geblesseerd. Op deze manier haalt hij het niveau van bv een Tadic niet.
Gakpo moet trouwens toch weg bij liverpool?
Zero.
Helaas is Antony toch wel aardig mislukt bij Man Utd. Vind hem niet echt beter worden, en dat is geen goede reclame voor de Eredivisie.Trishul schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:06:
Hij is niet zo waardeloos als sommige zeggen, maar zoveel geld never nooit.
EhhhhPelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:07:
[...]
Staat voor mij toch wel echt vrij hoog in het klassement: “meest overschatte Ajacieden”HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:11:
[...]
Helaas is Antony toch wel aardig mislukt bij Man Utd. Vind hem niet echt beter worden, en dat is geen goede reclame voor de Eredivisie.
Hoe kom je daarbij? Klopp heeft ontzettend veel vertrouwen in hem, hij speelt vaak en ook belangrijke doelpunten + assists gemaakt.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:11:
[...]
Precies, ik zeg niet dat hij nu beter is of was, maar de potentie heeft hij wel.
Gakpo moet trouwens toch weg bij liverpool?
Bakayoko had hem toch niet gemaaktHollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:13:
Je zou de bal ook kunnen overspelen..
Dilemma inderdaad.
Dat las ik vandaag ergens op 1 van die clickbait sites.HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:12:
[...]
Hoe kom je daarbij? Klopp heeft ontzettend veel vertrouwen in hem, hij speelt vaak en ook belangrijke doelpunten + assists gemaakt.
Zero.
Die is ziekCR1691 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:14:
Bring supersub Lingr
Maar wat er toen gebeurde zal je verbazen [click]Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:14:
[...]
Dat las ik vandaag ergens op 1 van die clickbait sites.
Die is ziekCR1691 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:14:
Bring supersub Lingr
Ja zonde van Antony bij Man U. Voor Ajax een niet te weigeren bod destijds, dik 95 miljoen...HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:11:
[...]
Helaas is Antony toch wel aardig mislukt bij Man Utd. Vind hem niet echt beter worden, en dat is geen goede reclame voor de Eredivisie.
Misschien kan Ajax hem huren voor komend seizoen, hij was op Instagram wel erg positief laatst op de Ajax pagina... Ajax heeft wel echt behoefte aan een rechtsbuiten die kan dribbelen.
Denk dat veel Ajacieden zich nog altijd afvragen hoe iemand daar 100 miljoen voor heeft neergeteld, maar dat opzicht niet erg vinden lol.donleone83 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:12:
[...]
Staat voor mij toch wel echt vrij hoog in het klassement: “meest overschatte Ajacieden”
Mooi staaltje handjeklap van ten hag.HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:15:
[...]
Denk dat veel Ajacieden zich nog altijd afvragen hoe iemand daar 100 miljoen voor heeft neergeteld, maar dat opzicht niet erg vinden lol.
Zero.
Dribbelen zonder rendement.Trishul schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:15:
[...]
Ja zonde van Antony bij Man U. Voor Ajax een niet te weigeren bod destijds, dik 95 miljoen...
Misschien kan Ajax hem huren voor komend seizoen, hij was op Instagram wel erg positief laatst op de Ajax pagina... Ajax heeft wel echt behoefte aan een rechtsbuiten die kan dribbelen.
Halen wij Malacia wel weer terugTrishul schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:15:
[...]
Ja zonde van Antony bij Man U. Voor Ajax een niet te weigeren bod destijds, dik 95 miljoen...
Lachten zich doodHollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:15:
[...]
Denk dat veel Ajacieden zich nog altijd afvragen hoe iemand daar 100 miljoen voor heeft neergeteld, maar dat opzicht niet erg vinden lol.
Geen Daily Mail meer lezen.Pelox schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:14:
[...]
Dat las ik vandaag ergens op 1 van die clickbait sites.
Elke TD mag mij 1 miljoen miljard dickpics sturen als zij dat kunstje nog eens flikken.HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:15:
[...]
Mooi dat ondanks de hitte in dit topic vandaag we in iedergeval erover eens zijn dat Guzubuyuk weer de zwakste schakel isAgent47 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:16:
Halve helft lag open voor Feyenoord. Guzubuyuk vertraagt het weer
Dan is je moreel wel heel ver zoek.Millie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:16:
[...]
Elke TD mag mij 1 miljoen miljard dickpics sturen als zij dat kunstje nog eens flikken.
En anders ook wel zeker?Millie-ano schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:16:
[...]
Elke TD mag mij 1 miljoen miljard dickpics sturen als zij dat kunstje nog eens flikken.
See what you did there
De ironie is ook mij niet ontgaan. Aan de andere kant, wij moeten ook nog maar de beker zien te winnen en er staat wel "Prijsvrij" op ons shirt.....HollovVpo1nt schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:18:
Blijf het mooi vinden dat die simpele thuis supporters aan de zijlijn die van alles en nogwat roepen naar de Fey spelers een shirt met "Brainport" aan hebben
O wacht, het is de thuisploeg.
[ Voor 64% gewijzigd door ph4ge op 03-03-2024 16:20 ]
Deze viel me mij nog niet op, hilarisch 😂😂dr.lowtune schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:19:
[...]
De ironie is ook mij niet ontgaan. Aan de andere kant, wij moeten ook nog maar de beker zien te winnen en er staat wel "Prijsvrij" op ons shirt.....
Waarin?ph4ge schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:20:
Nou VAR kom er maar in.
Beetje vies van Gimenez maar rood was het zeker nietph4ge schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:20:
Nou VAR kom er maar in.
Moet je als scheids dan nog wel fluiten vraag ik mij af.
Hahahaph4ge schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:20:
Nou VAR kom er maar in. Binnen de 16 speelt de bal niet, vol op de enkel.
O wacht, het is de thuisploeg.

Zero.
Vond ik ook, rood zou echt overdreven zijn.sNielz123 schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:20:
[...]
Beetje vies van Gimenez maar rood was het zeker niet
Kan schrik zijnHollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:21:
Flink schreeuwen en dan weer vrolijk verder lopen. (Beide)
Ja bizar.HollowGamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:21:
Flink schreeuwen en dan weer vrolijk verder lopen. (Beide)
Stoot maar ff hard je knie tegen de kast
Niet erg, als hij weer voor chaos in de verdediging kan zorgen bij de tegenstander. Hij trok bijna altijd 2/3 verdedigers naar zich toe.
Liever niet.Rubman schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:22:
Nou knieën tegen elkaar doet ff goed pijn maar is ook snel over.
Precies ik stootte laatst me teen tegen de tafel en was Sergio Busquets himself hoorRubman schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:22:
Nou knieën tegen elkaar doet ff goed pijn maar is ook snel over.
Ben je voor Feyenoord toevallig?ph4ge schreef op zondag 3 maart 2024 @ 16:23:
Zo frustrerend dat de scheidsrechter niet gewoon fluit voor buitenspel, maar pas nadat er geschoten is. Dat levert PSV weer een minuut op.
Nog ff volhouden.
Ondertussen 12 genomen en niks aan kans
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024