Wat zegt hij?sNielz123 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:31:
Perez over Ajax. 😂
5-4-1 is helemaal niet gek met een spits als Brobbey die de bal kan vasthouden en dan inkomende mensen kan aanspelen
Schip is het in ieder geval helemaal kwijt zo lijkt het. Eerst zijn spelers slopen in de pers, nu 5-4-1. Bijzonder om de teloorgang van een topclub te zien.
Drie dagen nadat hij niet overgestapt was naar 5-4-1 omdat zijn spelers te weinig tijd hadden zich dat nieuwe systeem eigen te maken.Kist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:34:
Schip is het in ieder geval helemaal kwijt zo lijkt het. Eerst zijn spelers slopen in de pers, nu 5-4-1. Bijzonder om de teloorgang van een topclub te zien.
Heerlijk.
24 wedstrijden en 4 goals vind ik geen scorend vermogen. Die goal was ook gewoon een mislukte voorzet volgens mijD-e-n schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:27:
[...]
Minteh heeft vaak oogkleppen op maar scorend vermogen heeft hij dan toch weer wel.
[ Voor 10% gewijzigd door BroWohsEdis op 25-02-2024 16:39 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Co Adriaanse speelde ook ooit met 5 verdedigers toen hij trainer van Ajax was. Hij was best succesvol. Nog altijd apart dat hij ontslagen was terwijl doe zo hoog stond.Kist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:34:
Zijn dat allemaal volledige wedstrijden?BroWohsEdis schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:39:
[...]
24 wedstrijden en 4 goals vind ik geen scorend vermogen. Die goal was ook gewoon een mislukte voorzet volgens mij
Veel, onder andere dat de derde plaats echt geen optie meer is. Ook niet voor AZ.
Wel extreem on-Ajax dit. 1 spits, 1 echt aanvallende middenvelder, 1 centrale middenvelder die veel aanvallend staat en dat was het, de rest is verdediger of verdedigend. Maar goed, nood breekt wet.
Drie cv’s is best ingewikkeld, maar goed, wie weet…
Nou ja, Ajax speelt niet goed, maar AZ raakt al helemaal geen pepernoot.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:50
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Tjah wat moet hij anders om de defensieve chaos op te lossen. Het materiaal is eenmaal te armzalig, als men uit zichzelf niet ziet waar ze moeten staan, wanneer ze moeten instappen of hun man kwijt raken in hun rug dan valt daar weinig op te coachen.Kist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:34:
Hij probeert tenminste nog iets. De aanval is op zich wel op orde en een Brobbey kan wel iets met dit systeem.
Ik zei het donderdag al. Taylor raakt een bal verkeerd en perongeluk waait ie het doel in. Basisplaats voor de rest van het seizoen gegarandeerd. Structureel onderpresteren hoort in topsport consequenties te hebben. Maar dat is bij Ajax al even verleden tijd.
XXXVI
Kansloos weer dat vuurwerk.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het is altijd wel typisch dat het 532 (of 352) in Nederland vaak als negatieve keuze wordt gebruikt. We hebben kutverdedigers dus stellen we er maar eentje extra op.tweakduke schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:43:
[...]
Tjah wat moet hij anders om de defensieve chaos op te lossen. Het materiaal is eenmaal te armzalig, als men uit zichzelf niet ziet waar ze moeten staan, wanneer ze moeten instappen of hun man kwijt raken in hun rug dan valt daar weinig op te coachen.
Hij probeert tenminste nog iets. De aanval is op zich wel op orde en een Brobbey kan wel iets met dit systeem.
Terwijl het systeem an sich niet verdedigend hoeft uit te pakken en je het ook kunt benaderen vanuit de kwaliteit van de spelers. Je zou zeggen dat het voor zowel Sutalo, Sosa als Gaai een systeem is waar ze zich beter bij zouden moeten voelen. Maar dan lijkt me wel dat je nu met deze opstelling dan juist aanvallend tekort komt.
Vind je dat Ajax beter sleept dan AZ de laatste tijd?carpebios schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:42:
Nou ja, Ajax speelt niet goed, maar AZ raakt al helemaal geen pepernoot.
Eens zien hoe t gaat staan. Ajax zou zich denk ik nu op de counter moeten richten. Dan mis je berghuis net nog meer denk ik.
Vergelijken kan ik het niet, maar wat ik van AZ heb gezien de laatste tijd, man man man.ZieMaar! schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:48:
[...]
Vind je dat Ajax beter sleept dan AZ de laatste tijd?
Eens zien hoe t gaat staan. Ajax zou zich denk ik nu op de counter moeten richten. Dan mis je berghuis net nog meer denk ik.
- tweakduke
Ik denk dat de blessures ook meespelen met deze keuze. Als je aanvallend nog het een en ander kan compenseren, maar je mist net Berghuis bijvoorbeeld.D-e-n schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:47:
[...]
Het is altijd wel typisch dat het 532 (of 352) in Nederland vaak als negatieve keuze wordt gebruikt. We hebben kutverdedigers dus stellen we er maar eentje extra op.
Terwijl het systeem an sich niet verdedigend hoeft uit te pakken en je het ook kunt benaderen vanuit de kwaliteit van de spelers. Je zou zeggen dat het voor zowel Sutalo, Sosa als Gaai een systeem is waar ze zich beter bij zouden moeten voelen. Maar dan lijkt me wel dat je nu met deze opstelling dan juist aanvallend tekort komt.
Die zat er goed in.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Van Bommel die tegen Ajax scoort. Flashbacks
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Lekkere goal hoor.
De islam kan uw vrijheid schaden
Diep triest.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Maar ja, als je mensen nog zo vrij laat lopen dan maakt het allemaal niks uit.. Kijk dan eens hoe laat men instapt en maar kijkt.
Hato lijkt daar ook wel te slapen zeg…
Rechtsback ook heerlijk weggewerkt zeg...
[ Voor 15% gewijzigd door Napo op 25-02-2024 16:54 ]
Misschien *nog* een extra verdediger? Ja ik roep maar wat.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Al zet je er 10 verdedigers neer van het huidige kaliber, het blijft niks. En nu de aanval ontmantelt is gaat het een afstraffing worden zo
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hato kon er niet zo heel veel aan doen. Die rechtsback ging er heel slecht in.Napo schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:54:
Rechtsback ook heerlijk weggewerkt zeg...
Sutalo is die 20 miljoen echt waard. Wat een klasse, doortastendheid, elegantie. Geweldig.
een treffende spreuk
Hij kreeg hem op z’n elleboog
Tsja John, zit je dan.. Zoveel incompetentie valt niet te coachen.
⏩ PVOutput☀️
Het materiaal is helemaal niet te armzalig voor de Nederlandse competitie, dat is echt volstrekte onzintweakduke schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:43:
[...]
Tjah wat moet hij anders om de defensieve chaos op te lossen. Het materiaal is eenmaal te armzalig, als men uit zichzelf niet ziet waar ze moeten staan, wanneer ze moeten instappen of hun man kwijt raken in hun rug dan valt daar weinig op te coachen.
Hij probeert het helemaal niet, het is hem duidelijk aangepraat. Vorige week stond hij nog vol trots te roepen dat hij bij het Ajax-systeem blijft, bla, bla, bullshit, bullshit, dat zijn spelers gewoon kut zijn (vrij vertaald).
Nu gaat hij toch om? Tegen de Noren was ook wel duidelijk dat compact spelen geen garantie is om weinig kansen weg te geven.
Ik heb het al vaker gezegd, maar het probleem is denk ik echt voornamelijk mentaal. Ze hebben prima laten zien dat ze echt wel wat kunnen. Je gaat het mentaal er niet beter op maken indien je ze in de media, zelf, af gaat vallen - wel? Om vervolgens 100% defensief te spelen.
Ga nou eens als de sodemieter met die verdedigers aan de slag. Daar zit wat fout, wat het is...geen idee. Maar ze kunnen echt wel beter. Dat is zijn taak. Dat er 0 vooruitgang in zit (na een kleine opleving tegen wat mindere clus) is nu zijn verantwoordelijkheid.
Hoe haal je in je hoofd om daar zo te willen uitverdedigen??
Higler is VAR. Die zal zichzelf straks nog wel even in de kijker zetten
Sutalo houdt ook gewoon in met lopen bij die goal, dat is werkweigering.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 25-02-2024 16:57 ]
Ajax is tot nu toe gewoon te slap in de duels. AZ zit er direct op terwijl Ajax toch meer tijd nodig lijkt te hebben / of de stap niet zet.
Taylor de matchwinner is ook weer goed bezig. GeNIETen.
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 25-02-2024 22:05 . Reden: Naamverbastering eruit gehaald ]
een treffende spreuk
Wat een zelfkastijding om als Ajax fan live wedstrijden van deze ploeg te kijken. Niet te hachelen
Flickr PSN ID= cheironnl
Eens groot deel van het probleem is gewoon mentaal. Qua materiaal moet je hier 3de mee worden.eric.1 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:56:
[...]
Het materiaal is helemaal niet te armzalig voor de Nederlandse competitie, dat is echt volstrekte onzin
Hij probeert het helemaal niet, het is hem duidelijk aangepraat. Vorige week stond hij nog vol trots te roepen dat hij bij het Ajax-systeem blijft, bla, bla, bullshit, bullshit, dat zijn spelers gewoon kut zijn (vrij vertaald).
Nu gaat hij toch om? Tegen de Noren was ook wel duidelijk dat compact spelen geen garantie is om weinig kansen weg te geven.
Ik heb het al vaker gezegd, maar het probleem is denk ik echt voornamelijk mentaal. Ze hebben prima laten zien dat ze echt wel wat kunnen. Je gaat het mentaal er niet beter op maken indien je ze in de media, zelf, af gaat vallen - wel? Om vervolgens 100% defensief te spelen.
Ga nou eens als de sodemieter met die verdedigers aan de slag. Daar zit wat fout, wat het is...geen idee. Maar ze kunnen echt wel beter. Dat is zijn taak. Dat er 0 vooruitgang in zit (na een kleine opleving tegen wat mindere clus) is nu zijn verantwoordelijkheid.
Waarom spelen Taylor en Sutalo in de eredivisie? Ik denk dat ADO nog wel wat rotatiespelers kan gebruiken.
ADO heeft toch de ambitie om te promoveren?BroWohsEdis schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:58:
Waarom spelen Taylor en Sutalo in de eredivisie? Ik denk dat ADO nog wel wat rotatiespelers kan gebruiken.
Gok 3-1 voor AZ.
Bizar dat Ajax is veranderd in een top 6 club, het doet pijn aan je ogen.
Maar opzicht goed als iemand anders eens kampioen word/Europees speelt.
Heeft die gekke Mislintat toch goed voor elkaar. miljoenen betaald voor waardeloze kroaten met Sutalo voorop.
Die weet totaal niet waar hij moet staan, weet ook niet hoe hij moet verdedigen.
Die weet totaal niet waar hij moet staan, weet ook niet hoe hij moet verdedigen.
Het kan verkeren. Ze hadden gewoon 3 keer het budget van de nummer 2. Ze leken nooit meer bij te halen.HollowGamer schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:58:
Gok 3-1 voor AZ.
Ondertussen vraagt Kaplan zich af wat er allemaal moet gebeuren voordat hij een keer een kans krijgt...
Bij Kroatië weet hij het volgens mij wel toch?Dwight84 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:59:
Heeft die gekke Mislintat toch goed voor elkaar. miljoenen betaald voor waardeloze kroaten met Sutalo voorop.
Nou dat doe ik al weken.toolkist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:00:
Ondertussen vraagt Kaplan zich af wat er allemaal moet gebeuren voordat hij een keer een kans krijgt...
Tja, hetzelfde zoals in Duitsland met Bayern. Hopelijk blijft dat ook voortduren.sNielz123 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:00:
[...]
Het kan verkeren. Ze hadden gewoon 3 keer het budget van de nummer 2. Ze leken nooit meer bij te halen.
Het enige is te hopen dat Arsenal of Liverpool dit jaar kampioen wordt, anders winnen die ook 4x achter elkaar.
Volgens mij zijn er meer Europese plekken dit jaar, maar om weer CFL te spelen, lijkt me voor de supporters ook niet leuk.
Welnee. Ook daar verbloemen andere spelers het.D-e-n schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:00:
[...]
Bij Kroatië weet hij het volgens mij wel toch?
Waarom is het zo moeilijk om die eerste gele kaart te trekken?
Was weinig aan de hand, vooral mooie duik.sNielz123 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:03:
Kwam zelf ook als een debiel in en tahirovic hield gewoon in.sNielz123 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:03:
- tweakduke
Nou van Sutalo, Gaaei, Sosa kan ik echt niet blij van worden dit seizoen. Die maken constant dezelfde fouten, wat nu al heel wat doelpunten tegen heeft opgeleverd.eric.1 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:56:
[...]
Het materiaal is helemaal niet te armzalig voor de Nederlandse competitie, dat is echt volstrekte onzin
Dat is in mijn ogen niet mentaal, maar niet de kwaliteit hebben. Maar het is niet anders, er is op dit moment niets beters in de selectie.
Hlynsson, met vlagen Akpom en soms Forbs zijn spelers die meer potentie hebben voor de toekomst. De selectie is ook nog behoorlijk jong dat helpt ook niet mee.
Denk je? Gauw verkopen dan zo lang andere clubs dat ook nog denken.D-e-n schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:00:
[...]
Bij Kroatië weet hij het volgens mij wel toch?
een treffende spreuk
Als je met 5 verdedigers gaat spelen verwacht ik dat Ajax het compacter gaat houden. Wat doen in godsnaam eigenlijk zo een Maduro en Bakkati? Koffie drinken samen met Van t Schip? Wat mij betreft verdwijnen Maduro en Bakkati ook na dit seizoen.
"Jongens, doe lekker je ding, we spelen nu met 5 verdedigers (of 2 aanvallende backs) en ga lekker voetballen.
Er zit echt geen idee achter.
"Jongens, doe lekker je ding, we spelen nu met 5 verdedigers (of 2 aanvallende backs) en ga lekker voetballen.
Er zit echt geen idee achter.
[ Voor 8% gewijzigd door Dwight84 op 25-02-2024 17:07 ]
Ik snap echt niet waarom hij gaaei opstelt, die kan echt gewoon niet voetballen. Gewoon Kaplan erin en Rensch op rb.toolkist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:00:
Akpom, lui, oud, Forbs, veel slechter dan die Portugese jongen die ze vorig jaar hadden. Allebei gauw wegdoen.tweakduke schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:04:
[...]
Nou van Sutalo, Gaaei, Sosa kan ik echt niet blij van worden dit seizoen. Die maken constant dezelfde fouten, wat nu al heel wat doelpunten tegen heeft opgeleverd.
Dat is in mijn ogen niet mentaal, maar niet de kwaliteit hebben. Maar het is niet anders, er is op dit moment niets beters in de selectie.
Hlynsson, met vlagen Akpom en soms Forbs zijn spelers die meer potentie hebben voor de toekomst. De selectie is ook nog behoorlijk jong dat helpt ook niet mee.
een treffende spreuk
Poeah moeilijke overwinning Feyenoord.
Het blijft voorin matig, nu wel eens aan alles die scoren ipv verdedigers. Was duidelijk te zien dat ze Europa nog in de benen hadden, alles ging ff stap langzamer.
Schakel ook net in bij AZ- Ajax, zie 1-0 en de opstelling
.
Wat is er met die club aan de hand?
Het blijft voorin matig, nu wel eens aan alles die scoren ipv verdedigers. Was duidelijk te zien dat ze Europa nog in de benen hadden, alles ging ff stap langzamer.
Schakel ook net in bij AZ- Ajax, zie 1-0 en de opstelling

Wat is er met die club aan de hand?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Maduro vertrouw ik al niet meer sinds Steijn. Die heeft zijn zaag nog in zijn zak zitten. Volgens mij baalt ie meer dat hij niet als interim er zit.
Bakkati is leuk voor de pionnetjes neer te zetten op de training.
Bakkati is leuk voor de pionnetjes neer te zetten op de training.
Maduro en Bakkati zorgen ook voor een inclusieve staf
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Toch lekker voetballen zo. Elke AZ speler staat vrij en 0,0 druk van Ajax bij balverlies.
Als ik Brobbey was zou ik lekker weggaan na dit seizoen. Transferverzoek indienen er zal vast een club 20 miljoen willen neerleggen voor hem. Gun hem een mooie transfer.
Als ik Brobbey was zou ik lekker weggaan na dit seizoen. Transferverzoek indienen er zal vast een club 20 miljoen willen neerleggen voor hem. Gun hem een mooie transfer.
[ Voor 49% gewijzigd door Dwight84 op 25-02-2024 17:12 ]
Als je ziet waar Brobbey de bal moet gaan halen dan is het gewoon kansloos dit.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mwa, dat kan zeker wel mentaal zijn. Want wat we in de linie voor ze zien is dat niemand een stap extra zet om zijn mannetje te dekken of ermee mee te lopen. Dweilen met de kraan open, daar heeft niemand zin in. Maar anders laat het tevens ook zien dat er gewoon geen leiding is achterin. Zelfs in de amateur-junioren zie je dit gebeuren, waarom bij Ajax niet (voldoende)? Wie moet daarvoor zorgen indien dat er niet is? ... ja ... de trainer.tweakduke schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:04:
[...]
Nou van Sutalo, Gaaei, Sosa kan ik echt niet blij van worden dit seizoen. Die maken constant dezelfde fouten, wat nu al heel wat doelpunten tegen heeft opgeleverd.
En laten we wel zijn, met Brobbey, Berghuis en Bergwijn (ook al zitten er blessures tussen) heb je voorin voor Nederlandse begrippen gewoon een bijzonder goede bezetting.
Met dit materiaal niet meedoen voor plek drie is gewoon de trainer aan te rekenen. 100%.
Toch is het gek. Feyenoord heeft dat met die kroaat Ivanusec. Sutalo en hij waren er sterkhouders hij dinamo en in Nederland komt het er niet uitDwight84 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:59:
Echt dat middenveld is veel te licht. Hlynsson ziet er leuk uit.. wippertje hier en daar.. allemaal slappe hap en bang voor een duel.
Flut niveau. Ik denk dat Ajax wel genezen is met die troep uit Kroatie. Nooit meer een Kroaat halen.Agent47 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:12:
[...]
Toch is het gek. Feyenoord heeft dat met die kroaat Ivanusec. Sutalo en hij waren er sterkhouders hij dinamo en in Nederland komt het er niet uit
Elke speler die de bal krijgt moet eerst nog om zich heen kijken om te weten waar medespelers zich bevinden. Geen wonder dat het baltempo zo tergend traag is 
Ik hoopte op een gelijkspelletje maar met wat we nu op het matje leggen denk ik niet dat dat erin zit.

Ik hoopte op een gelijkspelletje maar met wat we nu op het matje leggen denk ik niet dat dat erin zit.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Snap echt niet waarom ze die Portugees hebben weggedaan, die gast kon geweldig voetballen had alleen ff wat tijd nodig. Nu heb je een blind paard.pro_6or schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:07:
[...]
Akpom, lui, oud, Forbs, veel slechter dan die Portugese jongen die ze vorig jaar hadden. Allebei gauw wegdoen.
Die Ramaj dat is ook echt een waardeloze keeper trouwens. Dat daar geld voor betaald is is een wonder.
[ Voor 12% gewijzigd door BroWohsEdis op 25-02-2024 17:18 ]
Hoe krijg je die mis
Op zich lijkt het niet slecht om met 5 verdedigers te spelen, en 2 verdedigende middenvelders daar weer voor. Maar je er zijn een aantal problemen:
- Ajax zet vroeg druk en dwingt de lange bal af. Daar zijn ze extreem kwetsbaar. Denk dat ze minder druk zetten op de helft van AZ
- Eigenlijk moet je zorgen dat je een speler hebt die heel direct Brobbey kan lanceren. Berghuis is de enige die dat echt kan, die zou je direct in moeten spelen bij bal verovering (a la Sneijder onder Mourinho). Die is er helaas niet en Taylor is dat type niet
- 5-4-1 vraagt goed ingeslepen opbouwpatronen. Niet te snel de backs inspelen, lef en zekerheid tegelijk bij je cvm’s, am’s die anticiperen en niet reageren, etc. Dat was ook waar je zag dat het NL elftal last van had in Qatar, en daar liep De Jong…
- Ajax zet vroeg druk en dwingt de lange bal af. Daar zijn ze extreem kwetsbaar. Denk dat ze minder druk zetten op de helft van AZ
- Eigenlijk moet je zorgen dat je een speler hebt die heel direct Brobbey kan lanceren. Berghuis is de enige die dat echt kan, die zou je direct in moeten spelen bij bal verovering (a la Sneijder onder Mourinho). Die is er helaas niet en Taylor is dat type niet
- 5-4-1 vraagt goed ingeslepen opbouwpatronen. Niet te snel de backs inspelen, lef en zekerheid tegelijk bij je cvm’s, am’s die anticiperen en niet reageren, etc. Dat was ook waar je zag dat het NL elftal last van had in Qatar, en daar liep De Jong…
Toch nu wel twee counters van Ajax die wel wat gevaar weten te creeeren. Daar liggen - erg beperkt - wel mogelijkheden.
HOE kan je met een 5 man's! Verdediging eruit gelopen worden met 1 tegen 3 AZ'ers. Hoe!? Ongelooflijk.
⏩ PVOutput☀️
Taylor redt Ajax hiersNielz123 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:20:
Taylor schiet hem er bijna in
Gaaei
Wel goed, maar met weinig marge, verdedigd door zowaar Taylor.

Wel goed, maar met weinig marge, verdedigd door zowaar Taylor.
Jezus ik kijk ook even 2 minuten. Die Gaaij, allemachtig, dat Taylor boos is zegt alles. Wissel ‘m direct maar, heb je toch genoeg gezien?
XXXVI
Prima actie van Taylor na weer een onbegrijpelijke actie van gaaei.sNielz123 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:20:
Taylor schiet hem er bijna in
Haal aub die amateur voetballer Gaaei eraf. Laat dit gewoon zijn laatste wedstrijd zijn. Wat een flop.
Wat een niveau, van beidde ploegen.
Zou de tweede keer dit seizoen zijn. En niet onterecht. Heeft dus niets aan kwaliteit erbij toegevoegd sindsdien.ephymerous schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:21:
Jezus ik kijk ook even 2 minuten. Die Gaaij, allemachtig, dat Taylor boos is zegt alles. Wissel ‘m direct maar, heb je toch genoeg gezien?
⏩ PVOutput☀️
Hele vieze schop van de Wit op Brobbey
Als ze m nu al wisselen (net zoals tegen Feyenoord) kan je toch inmiddels dat contract wel ontbinden?
knip
[ Voor 94% gewijzigd door Outerspace op 25-02-2024 22:06 . Reden: Kap eens met dat flauwe gewauwel ]
een treffende spreuk
Hoe kun je hier nou geen geel voor geven????
Kan die scheids ook gewisseld worden?
De coach gaat al slachtofferen?
Daar hebben hij en clasie beide handje van helaas.. de zogenaamde strijders.Agent47 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:21:
Was ook gewoon geelAgent47 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:21:
Kaplan gaat erin komen, voor Gaaei dus.
Oef.
Oef.
⏩ PVOutput☀️
Oef, pijnlijk en hard. Stel hem dan niet op.
Je kan er nog wel 5 anderen uithalen, hij voelt een beetje als het pispaaltje van de trainer(s).
Je kan er nog wel 5 anderen uithalen, hij voelt een beetje als het pispaaltje van de trainer(s).
Zo, dat is de doodsteek, die Gaaei gaan we niet meer terugzien in een Ajax shirt
Gelukkig hebben we Rensch nog, een hele verbetering tov Gaaei......
Mooi, Gaai gewisseld, en nu zijn contract in de rust ontbinden.
Niveautje Gaai, dat dat geen geel is.toolkist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:22:
Hoe kun je hier nou geen geel voor geven????
XXXVI
Maar als het andersom is staat Clasie gelijk als een gefrustreerde gifkikker te stuiterenMillie-ano schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:22:
[...]
Daar hebben hij en clasie beide handje van helaas.. de zogenaamde strijders.
per aspera ad astra
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024