O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bij een bepaalde club werden er nu 7 minuten bijgeteld!dglavimans schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:50:
Zeikerig misschien maar waarom geen extra tijd?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Goede vraag. Normaal is per goal en per wissel moment. Zou je toch zeker een minuut of 4-5 verwachten. Zal wel zijn om PEC te sparen.dglavimans schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:50:
Nouja, wel apar t. Stel dat er nog een enorm raar slot van de competitie komt en Feyenoord met gelijk aantal punten en 1 goal meer kampioen wordt (ik bedoel, theoretisch is het mogelijk)... Dan krijg je hier natuurlijk een enorm gezeik mee. Snap niet dat ze niet gewoon de regels volgen. Als een ploeg met 4-0 achterstaat en iemand een doorgebroken speler neerhaalt, denkt de scheids ook niet 'ah dat wordt toch niks meer, die geven we geen kaart'...ElPaco schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:52:
[...]
Goede vraag. Normaal is per goal en per wissel moment. Zou je toch zeker een minuut of 4-5 verwachten. Zal wel zijn om PEC te sparen.
Niet dat het gebeurd maar zou maar net goal te kort komen eind van het seizoen
Geen pijl op te trekken de scheidsrechters joh
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zelf gevoetbald? Zit je toch niet op te wachten. Niet alles hoeft volgens het boekje. Niet onnodig laten lijden. Als je meer doelpunten had gewild had je daar alle tijd voor gehad.dglavimans schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:50:
En dat is dan allemaal naar dit moment terug te lijden? En die andere 33 wedstrijden waarin je in 1x had kunnen/moeten scoren .. nee joh schei uit. Affluiten prima.Snowdog schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:56:
[...]
Nouja, wel apar t. Stel dat er nog een enorm raar slot van de competitie komt en Feyenoord met gelijk aantal punten en 1 goal meer kampioen wordt (ik bedoel, theoretisch is het mogelijk)... Dan krijg je hier natuurlijk een enorm gezeik mee. Snap niet dat ze niet gewoon de regels volgen. Als een ploeg met 4-0 achterstaat en iemand een doorgebroken speler neerhaalt, denkt de scheids ook niet 'ah dat wordt toch niks meer, die geven we geen kaart'...
En dat van die overtreding is appels en peren.
Oh maar daar is de 1-1 al!
[ Voor 10% gewijzigd door ParaDroid2 op 25-02-2024 13:25 ]
Noteer die gele kaart gewoon en ga verder denk ik dan
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja handig als die speler zelf niet weet dat die al geel heeft.Agent47 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:43:
Ik vind dat ook altijd zoiets raars hè. Een speler maakt een overtreding, moet terecht een gele kaart krijgen maar raakt zelf ook geblesseerd. Dan moet de scheidsrechter eerst 3 minuten met geel in z’n hand wachten tot die speler staat en dan moet hij die kaart nog ff laten zien aan hem.
Noteer die gele kaart gewoon en ga verder denk ik dan
Over 2 weken moet je winnen (uit tegen RKC). Als dat lukt kan je zomaar op een play-off plek staan (afhankelijk van wat volgende week brengt).ParaDroid2 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:59:
Gaat Vitesse hier nou winnen? Gaat er een levenslijn komen?
Nog een plek stijgen zie ik niet meer gebeuren eerlijk gezegd.
Feyenoord en snel scoren......sNielz123 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:29:
Welke wedstrijd kijken jullie? Ik start met Feyenoord maar als die een aantal keer gescoord hebben ga ik wel switchen want Twente zal wel spannender zijn.
En daar is de goal
[ Voor 8% gewijzigd door carpebios op 25-02-2024 14:46 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
U zei?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 25-02-2024 14:56 ]
De commentator legde het uit? Ik kende het eerlijk gezegd niet.carpebios schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:55:
Hier snap ik de spelregels niet meer.
Nee ik ook niet, maar met die paar beelden werd het mij niet duidelijker. En het is dan ook nog aan interpretatie onderhevig.Vos schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:56:
[...]
De commentator legde het uit? Ik kende het eerlijk gezegd niet.
Dit zou dan wel weer terecht zijn!LZ86 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:57:
De volgende goal van Feyenoord ook maar afkeuren wegens buitenspel vorige week.
Hoe meer ik er naar kijk hoe fouter de beslissing is:carpebios schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:57:
[...]
Nee ik ook niet, maar met die paar beelden werd het mij niet duidelijker. En het is dan ook nog aan interpretatie onderhevig.
- Het is hoe dan ook geen duidelijke fout, maar een interpretatie
- Het is lang voordat de goal valt en heeft er eigenlijk bijna niks mee te maken
- De verdediger speelt de bal dus dan is het uberhaupt geen buitenspel
Ik blijf erbij, als je meer dan 5 minuten nodig hebt om iets te vinden dan is het duidelijk geen situatie waar een VAR hoort in te grijpen. Wat een BS.
Schept een precedent.
Ja ik keur die goal af. Hij raakt de bal wel, maar het was niet de bedoeling. Of ja, de rode kaart seponeer ik, want hij brak per ongeluk het been van die tegenstander
Verwijderd
Straks gaat de VAR hier ook nog naar kijken.
Wat een ongelofelijke onzin zeg.
Ik hoor het de KNVB vorig jaar nog zeggen.
"Bij een nieuwe aanvalssituatie word wat voorheen gebeurde opgeheven."
"De VAR word gebruikt om verkeerde beslissingen terug te draaien."
Niet om 5 minuten te gaan zoeken naar iets.
Nee, de VAR en Scheids nemen de laatste weken weer lekker de hoofdrol in onze competitie.
Wie dat soort dingen roept is sowieso een pannenkoek, voor welke club je dat ook roept.LZ86 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:01:
Zijn we iig wel ervan af dat iedereen denkt dat de KNVB pro Feyenoord is.
Tenzij ze thuis spelenLZ86 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:01:
Zijn we iig wel ervan af dat iedereen denkt dat de KNVB pro Feyenoord is.
Elke keer als Feyenoord thuis loot bij de Beker bijvoorbeeld moeten we het weer horen.Vos schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:02:
[...]
Wie dat soort dingen roept is sowieso een pannenkoek, voor welke club je dat ook roept.
Of dat kuipvrees gezanik, of Ruperti als var
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 25-02-2024 15:06 ]
Volgens mij is er geen harde regel, maar een situatie van bijna een minuut eerder hoor je uberhaupt niet meer te bekijken. Dan kan je de hele wedstrijd wel gaan uitpluizen.LZ86 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:02:
Overigens 100% nieuwe situatie: De bal werd helemaal niet naar Gimenez gespeeld, maar omdat die Ritmeester eraan zat komt ie bij hem terecht.
Was laatst bij PSV ook. Volgens mij zelfs tegen Feyenoord maar ben er niet zeker van.
Het piepsysteem waarbij elk team 2 interpretaties krijgt om de var in te schakelen zou hier wel gewerkt hebben.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:50
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Vervolgens is dit hevig interpretabel en had de uiteindelijke aanval en goal verder niets te doen met deze situatie. De VAR had hier helemaal niet naar hoeven te kijken. De grensrechter zat goed, hoe had die dat anders moeten zien en beoordelen.
Waarde in elkaar gekacheld, maar inderdaad.Tristan schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:14:
Zullen we Gimenez weer verkopen? Die rendeert totaal niet meer.
Alhoewel het ook wel door de zeer gebrekkige aanvoer komt. Daar rendeert zelfs Ronaldo niet mee
Ueda scoort ook niet dus het lijkt me verstandiger te zoeken naar de reden waarom.Tristan schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:14:
Het is al het hele seizoen de samenstelling van het middenveld die het probleem is. Stengs leek daarvoor de oplossing maar die brengt het daar toch ook net te weinig, zeker als het echt moet.
Niet voor niets hebben ze ook interesse in Babadi. Dan gaat Stengs weer naar rechts en los je daar ook een probleem op.
[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 25-02-2024 15:19 ]
LZ86 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:16:
[...]
Waarde in elkaar gekacheld, maar inderdaad.
Alhoewel het ook wel door de zeer gebrekkige aanvoer komt. Daar rendeert zelfs Ronaldo niet mee
Ik ben het met jullie eens dat het middenveld en de aanvoer daar vandaan zeer ondermaats is om Gimenez en Udea überhaupt in positie van scoren te brengen.D-e-n schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:18:
[...]
Ueda scoort ook niet dus het lijkt me verstandiger te zoeken naar de reden waarom.
Het is al het hele seizoen de samenstelling van het middenveld die het probleem is. Stengs leek daarvoor de oplossing maar die brengt het daar toch ook net te weinig, zeker als het echt moet.
Maar als Gimenez de balt heeft lijkt hij er alleen maar over te struikelen zo lijkt het. Ik heb dat al eerder in het begin van het seizoen gezegd Gimenez kijkt meer naar de grond en zijn voeten dan vooruit naar de goal en de positie van de keeper. Ik zie er amper progressie in, helaas.
Gimenez wordt helemaal kapot gemaakt zonder serieuze buitenspelers en zonder aansluiting vanuit het middenveld. Het elftal en Gimenez in bijzonder schreeuwt om een type zoals Lingr, of vroeger Tomasson of zelfs Immers, die vanuit het middenveld de 16 inkomt en op die manier chaos en ruimte creeert rond de spits.Tristan schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:14:
Nu staat Gimenez maar op een eiland en is hij wanhopig opzoek naar een bruikbare bal.
Dit dacht ik inderdaad ook al, de arbitrage is echt om te huilen. Je weet totaal niet wat nu wel en niet wordt toegestaan. Het afkeuren van een goal en hoever terug gekeken wordt is volstrekt willekeurig en de VAR brengt ook vooral verVarring (pun intendeddr.lowtune schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:23:
Wieffer krijgt een doodsschop maar de scheids mist het, fluit vervolgens voor drie keer niks aan de andere kant. Na die afgekeurde goal kan je echt je vragen stellen bij de arbitrage vandaag.
Als men nu eens begint met het opstellen van duidelijke regels, de var afschaft, vooral toepassing als bij hockey en grensrechter weer gewoon een opleiding geven om zelf te beslissen in plaats van dom door te laten spelen terwijl die allang geconstateerd had dat het buitenspel was. Ik snap (ondanks dat ik tegen het gezeik op de arbitrage ben) echt wel dat spelers zoveel reageren omdat het ene moment iets mag en 2 tellen later (vaak dan ook nog andersom) ineens niet..
Maar dit was bijna de goal van Atletico toch ook niet zo? Gelden er in Europa andere regels dan in Nederland?sNielz123 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:08:
Hij had de bal niet onder controle en speelde hem niet bewust terug. Dat maakte het buitenspel wel terecht. Ik heb dan meer moeite met hoe ver je terug gaat

De opstelling.. Ik weet het niet, maar ik denk dat Ajax met 3-0 nat gaat.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Eindelijk… heb niet de illusie dat het direct effect gaat hebben maar Ajax zal een keer moeten gaan switchen naar een systeem waar het meerendeel van de spelers beter in rendeert.Gynnad schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:32:
Ajax lijkt 5-4-1 te gaan spelen tegen AZ
[Afbeelding]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik had gehoopt om in minuut 60 om te schakelen als Feyenoord met 0-5 voorstond en n het bij die wedstrijd nog spannend zou zijn.964C2 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:50:
Twente maakt korte metten met Kohet: 3-0
Het is eerder andersom maar bij Feyenoord is het een beetje kalmpjes ofzo.
Tegen andere ploegen snap ik het, maar AZ?Gynnad schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:32:
Ajax lijkt 5-4-1 te gaan spelen tegen AZ
[Afbeelding]
Die spelen ook niks klaar.
Tja… je kan het ook omdraaien; waarom nu pas?LZ86 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:54:
Tegen andere ploegen snap ik het, maar AZ?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
6-3-1 kan ook nog een alternatief zijn
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Hetzelfde als de scheids zo anti Feyenoord is (zegt wedstrijd tegen Roma je nog iets?), dus ach.LZ86 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:03:
[...]
Elke keer als Feyenoord thuis loot bij de Beker bijvoorbeeld moeten we het weer horen.
Of dat kuipvrees gezanik, of Ruperti als var
Leg eens uit? Een 5-4-1 is niet perse verdedigender dan een 4-3-3. Wellicht haal je juist de zwakte van de backs op deze manier weg.LZ86 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:54:
[...]
Tegen andere ploegen snap ik het, maar AZ?
Tegen Aston Villa kunnen ze beter thuisblijven.964C2 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:59:
Met 5-4-1 oefenen ze voor de wedstrijden tegen Aston Villa.
6-3-1 kan ook nog een alternatief zijn
Tis natuurlijk wel raar als ie donderdag nog zegt dat de spelers het niet gewend zijn.
Dit komt bij mij een beetje over als een trainer die geen idee meer heeft.
Komt doordat de rode kaart geseponeerd is he... Dus nu weet ineens iedereen de regels.sNielz123 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:51:
Bal op de borst door de keeper buiten de 16 was vorige week nog rood en nu fluit ie niet eens. Je kan er geen peil op trekken
Er zit op een of andere manier weinig vermaak in de wedstrijd tussen feyenoord en almere.
Haha die keeper stapt gewoon naar voren

[ Voor 61% gewijzigd door Vos op 25-02-2024 16:07 ]
Je hebt het over de zelfde trainer die zich verschuilt achter zijn spelers. Dus laat dat ‘beetje’ maar weg. Heb het al vaker gezegd; van ‘t Schip was nodig voor de rust en stabiliteit, maar verwacht geen wonderen van hem, het is geen toptrainer. Sowieso een ongekend aantal blessures waardoor de stabiliteit moeilijk in te brengen is in de afgelopen maanden, maar ik ken genoeg trainers die van dit elftal meer hadden kunnen bakken. Alleen zijn die als interim geen optie.toolkist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:00:
Dit komt bij mij een beetje over als een trainer die geen idee meer heeft.
Deze was wel bewust volgens mij. Hij keek naar de goal voor hij schoot.
Met alleen Babadi los je het ook niet op. Vorig seizoen had je 2 middenvelders die creatief waren, nu 1.D-e-n schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:18:
[...]
Ueda scoort ook niet dus het lijkt me verstandiger te zoeken naar de reden waarom.
Niet voor niets hebben ze ook interesse in Babadi. Dan gaat Stengs weer naar rechts en los je daar ook een probleem op.
Als je dan Babadi op de plek van Stengs zet hou je 1 creatieve middenvelder (die denk ik nog lang niet zo creatief is als Stengs) dus los je weinig op.
Zit wel diep heLZ86 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:08:
Tja, in de rust stond ie nog buitenspel. Afkeuren
Verwijderd
Zat zelf te denken aan hands 10 minuten geleden.LZ86 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:08:
Tja, in de rust stond ie nog buitenspel. Afkeuren
Afgelopen dinsdag had de keeper de bal langer dan 6 seconden vast.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:09:
[...]
Zat zelf te denken aan hands 10 minuten geleden.
Over een regel gesproken die nooit gehanteerd wordt.sNielz123 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:09:
[...]
Afgelopen dinsdag had de keeper de bal langer dan 6 seconden vast.
Babadi is wel een goede speler maar die wordt door zijn management behandeld alsof hij Messi 3.0 is. Als dat zo doorgaat wordt het gewoon het volgende probleemgeval.toolkist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:07:
[...]
Met alleen Babadi los je het ook niet op. Vorig seizoen had je 2 middenvelders die creatief waren, nu 1.
Als je dan Babadi op de plek van Stengs zet hou je 1 creatieve middenvelder (die denk ik nog lang niet zo creatief is als Stengs) dus los je weinig op.
Ruperti heeft daar laatst een scheids voor naar het scherm geroepen.Vos schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:10:
[...]
Over een regel gesproken die nooit gehanteerd wordt.
Bleek toen dat die die 6 seconden had geteld toen het beeld in slomo stond
Verwijderd
Aghja, vind het niet veel anders dan wat we te zien krijgen de afgelopen pakweg 10 competitie wedstrijden.
Het aanzien gewoon niet waard.
Verdediging staat prima.
Middenveld daar hebben we 2 topspelers (Wiefer, Timber) maar word er maar geen goede combinatie gevonden met een goede Nr.10 waardoor het continue uit balans is.
Het grootste probleem, dat zit voorin.
De vleugels functioneren totaal niet.
0,0 aanvoer op de spitsen en gaan alleen maar voor eigen succes of voor de combinatie.
Een normale voorzet, het lijkt wel verboden.
Er moet toch echt een keer iets gaan veranderen, want dit zeggen we nu al jaren.
Na het vertrek van Berghuis & Sinisterra is het ruk op de vleugels.
Hoop echt van harte dat daar deze zomer goed in geïnvesteerd word.
Alhoewel dat niets zegt uiteindelijk.
Toen Dilrosun kwam dacht iedereen "Wauw, dat is een flinke aanwinst voor de eredivisie."
Toen Alireza terug kwam dacht iedereen "Wauw, als die zijn AZ niveau weer haalt."
Toen Ivanusec kwam werd er gezegd "Wauw, een goede Kroatische international"
Dan ga je toch ook wel denken dat het aan Slot zijn spelbeeld ligt dat het voorin niet goed functioneert.
Als je jaar in, jaar uit hetzelfde probleem heb met een dozijn spelers... kan het niet alleen aan de spelers liggen.
Het gaat om het totaalplaatje. Szymanski had in mijn ogen ook vooral veel diepgang naar de spits toe, dat was niet zozeer een speler met de passjes. Maar Kokcu is veel meer een passer dan Timber en dat mis je nu vooral denk ik. Wat je wilt voor volgend jaar is iemand die complementair is op Timber en Zerouki. Maar dat hangt ook weer af van wie er op de zijkant staan: mensen met creativiteit of diepgang? Creativiteit op ene positie kun je ook weer compenseren op de andere.toolkist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:07:
[...]
Met alleen Babadi los je het ook niet op. Vorig seizoen had je 2 middenvelders die creatief waren, nu 1.
Edit:
En het kan zelfs binnen de selectie ook zomaar één speler die zijn die de missing link is. Ik heb het gevoel dat Slot nu niet durft te experimenteren met Lingr, Milambo, Sauer maar ook bijvoorbeeld Ivanusec op een andere positie maar dat kan ook zomaar helpen. Als de vaste centrumverdedigers niet geblesseerd waren geraakt had Michels in 1974 ook nooit Haan centraal achterin gezet wat uiteindelijk de gouden greep bleek.
[ Voor 23% gewijzigd door D-e-n op 25-02-2024 16:29 ]
Zegt ie terwijl het 0-2 wordt
Typisch dat Feyenoord nu dan wel scoort.
Minteh heeft vaak oogkleppen op maar scorend vermogen heeft hij dan toch weer wel.ElPaco schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:26:
Typisch dat Feyenoord nu dan wel scoort.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024