[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.147 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ZieMaar! schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 09:41:
Hoewel ik wel denk dat Henderson voor dit Ajax direct een versterking is, vind ik het ook uitstralen dat er nog wat weinig echte visie te vinden is. Dit is een 33 jarige speler die afbouwt, maar wel graag zich in de kijker wil spelen voor het Engelse team. Dat kan toch niet het begin van het herstel zijn? Dat is toch veel meer een (wellicht hele zinvolle) pleister aan het einde van deze crisis (om de schade te dempen, met alle risico’s van dien?)

Ik ben benieuwd. Deze man heeft het niveau zeker gehad, maar heeft die successen ook gehaald met spelers om zich heen die voetballend fors beter dan hij zijn. Nu moet je naast persoonlijkheid ook voetballende kwaliteit brengen. Ik ben echt heel benieuwd, qua naam goede aankoop, qua persoonlijkheid lijkt het heel logisch, maar er kan genoeg misgaan. En het lijkt me eigenlijk slecht passen bij het verwachte herstelplan.
Tja, blijkbaar is er qua transfersommen momenteel weinig mogelijk en qua salarishuis wel het e.e.a.
Tel daarbij op de zeer sterke wens om een ervaren middenvelder te halen (logisch, gezien de huidige selectie), dan zijn je opties zijn niet heel ruim rekening houdend met die beperkingen. Ik heb in ieder geval geen idee wie ze als alternatief hadden kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:18:
[...]

Tja, blijkbaar is er qua transfersommen momenteel weinig mogelijk en qua salarishuis wel het e.e.a.
Tel daarbij op de zeer sterke wens om een ervaren middenvelder te halen (logisch, gezien de huidige selectie), dan zijn je opties zijn niet heel ruim rekening houdend met die beperkingen. Ik heb in ieder geval geen idee wie ze als alternatief hadden kunnen halen.
Naja, als dit een soort Pantelic wordt en je de voorronde CL haalt, dan was t slim. Raakt ie na 1 wedstijd geblesseerd of valt t qua tempo erg tegen dan is t geld dat je nooit meer terugkrijgt…

We gaan t zien, maar ik denk dat een clasie of eiting (oid) ook een hele hoop toe kan voegen aan dit Ajax?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
ZieMaar! schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:51:
[...]

Naja, als dit een soort Pantelic wordt en je de voorronde CL haalt, dan was t slim. Raakt ie na 1 wedstijd geblesseerd of valt t qua tempo erg tegen dan is t geld dat je nooit meer terugkrijgt…

We gaan t zien, maar ik denk dat een clasie of eiting (oid) ook een hele hoop toe kan voegen aan dit Ajax?
Henderson is natuurlijk wel een speler met enorme statuur en ervaring. Daar ging het nadrukkelijk om bij het aantrekken van een nieuwe speler voor het middenveld. Eiting is te jong om onbeschreven, en Clasie speelt bij AZ, dat is natuurlijk gevoelig/lastig momenteel.

Ik zie veel mensen de nadruk leggen op zijn leeftijd, maar laten we niet vergeten dat deze man nog steeds topfit is en de PL gewend is. De PL zit w.b.t. niveau toch wel zeker 2 levels hoger dan de eredivisie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:21
Wat een aanwinst zeg voor Ajax.

In een klap de beste speler in die selectie. Een Engelse Kuyt.
Nu trok ie het bij Liverpool niet meer langer dan een helft echt te vlammen, maar dat zal in NL ook minder nodig zijn. Wel een risico, speler in afbouw voor zoveel geld.

Maar goed, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Aan de rest van de selectie mankeert nog genoeg. Maar de stap is voor Ajax een mooie.

Gelukkig heb ik de screenshots van de 18e plek nog voor later :)
Hopelijk kan Feyenoord binnenkort ook een soortgelijke speler aan zich binden om de volgende stap te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 19-01-2024 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:27
https://m.voetbalzone.nl/...hip-meteen-indruk-/429534

Hahaha dit is echt een vet ongemakkelijk filmpje.. ‘nice abs bro’ aldus van halst en van het schip

[ Voor 8% gewijzigd door dglavimans op 19-01-2024 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08
Hoewel ik wel denk dat Henderson voor dit Ajax direct een versterking is, vind ik het ook uitstralen dat er nog wat weinig echte visie te vinden is. Dit is een 33 jarige speler die afbouwt, maar wel graag zich in de kijker wil spelen voor het Engelse team. Dat kan toch niet het begin van het herstel zijn?
[...]
Ik ben echt heel benieuwd, qua naam goede aankoop, qua persoonlijkheid lijkt het heel logisch, maar er kan genoeg misgaan. En het lijkt me eigenlijk slecht passen bij het verwachte herstelplan.
Nou dit dus, eerlijk gezegd begrijp ik hier weinig van. Vind het wat overmoedig om zoveel geld neer te tellen voor een speler van die leeftijd.
Dan verwacht je er echt wonderen van en ik denk dat dat gewoon niet mogelijk is nu in dit Ajax.

Krijg ook hierbij licht de indruk dat het ook gaat om het imago van van Halst en kozotten...zie ons even een naam binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:47

Agent47

I always close my contracts.

7,2 miljoen per jaar volgens Voetbalprimeur. De media blijft het maar aandacht geven ook.

Ben heel benieuwd hoe die het gaat doen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Waarom wordt er hier gedaan alsof 33 oud en afgeschreven is? Dat is al vele jaren niet meer het geval. Zeker niet als je altijd op topniveau hebt gespeeld en gewoon fit bent.

Durf de stelling wel aan dat Hendo fitter is dan menig speler in de huidige selectie. Jonge jongens als Hlynsson, Tahirovic, etc.. die kun je ook niet alle wedstrijden laten spelen dit seizoen. Henderson zal echt wel weten hoe hij zijn lichaam en fitheid op orde moet houden voor die wekelijkse belasting. Die hoef je niets meer te leren.

Blijf erbij, dit is gewoon een top aankoop. Zou voor elke club uit de 'traditionele' top 3 een directe versterking zijn. Hoeft zich ook niet aan te passen of zal daar nauwelijks tijd voor nodig hebben. Dit is zeker geen 'image' aankoop van de technische directie/staf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:21
SterqVerhael schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 13:48:
Waarom wordt er hier gedaan alsof 33 oud en afgeschreven is? Dat is al vele jaren niet meer het geval. Zeker niet als je altijd op topniveau hebt gespeeld en gewoon fit bent.

Durf de stelling wel aan dat Hendo fitter is dan menig speler in de huidige selectie. Jonge jongens als Hlynsson, Tahirovic, etc.. die kun je ook niet alle wedstrijden laten spelen dit seizoen. Henderson zal echt wel weten hoe hij zijn lichaam en fitheid op orde moet houden voor die wekelijkse belasting. Die hoef je niets meer te leren.

Blijf erbij, dit is gewoon een top aankoop. Zou voor elke club uit de 'traditionele' top 3 een directe versterking zijn. Hoeft zich ook niet aan te passen of zal daar nauwelijks tijd voor nodig hebben. Dit is zeker geen 'image' aankoop van de technische directie/staf.
Nouja, afgeschreven is overdreven, maar bij Liverpool trok ie het tempo echt niet meer. Max een helft kon ie meekomen, daarna was het klaar.

Dus dat ie over zijn top heen is lijkt me evident. Voor de ED moet dat zat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06

En een slimme speler op 6 hoeft niet de snelste of de fitste te zijn, zolang z'n loopacties en plaatsing op het veld maar goed is. Hoe vaak zie je niet dat een snelle aanvallende middenvelder later de 6 gaat vervullen. Ervaring neemt dan de snelheid over.

Ik zeg niet dat hij gelijk de sleutel is, maar als je het enorme gat op het middenveld ziet wat in de huidige selectie niemand kan opvullen (letterlijk en figuurlijk), dan heb ik er wel vertrouwen in dat iemand als Henderson dit kan oppakken. Als hij daarbij ook nog eens de rest aan het voetballen krijgt en er wat rust in kan brengen is het top

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
dglavimans schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 13:40:
https://m.voetbalzone.nl/...hip-meteen-indruk-/429534

Hahaha dit is echt een vet ongemakkelijk filmpje.. ‘nice abs bro’ aldus van halst en van het schip
van Halst = ongemakkelijk
Vreselijk die man bij Ajax :/

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Holk schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 13:52:
[...]

En een slimme speler op 6 hoeft niet de snelste of de fitste te zijn, zolang z'n loopacties en plaatsing op het veld maar goed is. Hoe vaak zie je niet dat een snelle aanvallende middenvelder later de 6 gaat vervullen. Ervaring neemt dan de snelheid over.

Ik zeg niet dat hij gelijk de sleutel is, maar als je het enorme gat op het middenveld ziet wat in de huidige selectie niemand kan opvullen (letterlijk en figuurlijk), dan heb ik er wel vertrouwen in dat iemand als Henderson dit kan oppakken. Als hij daarbij ook nog eens de rest aan het voetballen krijgt en er wat rust in kan brengen is het top
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de fitheid en karakter juist de assets zijn van Henderson, hij speelde zijn beste tijd zeker niet als slimme voetballer, maar toch vooral als dienende speler tussen betere en slimmere voetballers. Karakter kan hij toevoegen, dat kan zeker helpen en wellicht vanuit rust ook wat meer overzicht, maar het is geen Clasie, Schouten of Zerrouki qua snel spelen en positie kiezen.

Ik vind Clasie overigens wat onderschat, op tv valt het niet altijd op maar als je die live ziet spelen vind ik hem echt sterk. Bijna alles vooruit, snel en direct aanspeelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:11

OMX2000

By any means necessary...

ZieMaar! schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:19:
[...]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de fitheid en karakter juist de assets zijn van Henderson, hij speelde zijn beste tijd zeker niet als slimme voetballer, maar toch vooral als dienende speler tussen betere en slimmere voetballers. Karakter kan hij toevoegen, dat kan zeker helpen en wellicht vanuit rust ook wat meer overzicht, maar het is geen Clasie, Schouten of Zerrouki qua snel spelen en positie kiezen.

Ik vind Clasie overigens wat onderschat, op tv valt het niet altijd op maar als je die live ziet spelen vind ik hem echt sterk. Bijna alles vooruit, snel en direct aanspeelbaar.
Ik denk dat Clasie niet onderschat wordt. Speelt echt al en tijdje goed, ik snap dat Feyenoord hem niet weer teruggenomen heeft. Want hij speelt een beetje zoals Cokcu, maar fysiek iets minder sterk. Hij was ook opgegeroepen voor Oranje, dus het is echt wel opgevallen dat ie een goed seizoen draaide.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
ZieMaar! schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:19:
[...]

Hoor/lees van spelers die met hem op het veld hebben gestaan dat hij juist wel dat overzicht heeft. Daarbij zal hij ook fungeren als de leider door z’n ervaring en leeftijd, of dat past in het spel en beeld (en spelersgroep) is nog maar afwachten.

Er is al veel over hem geschreven en je leest 2 kanten, 1 erg positief en 1 vrij negatief, weinig middenweg. Wat daarin opvalt (en niet alleen nu, vrijwel bij elke speler) is dat het vaak de oud-spelers van 10/20 jaar geleden zijn die een mening denken te hebben op basis van ‘contacten’ bij de club.. Ik laat me graag verrassen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Holk schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:44:
[...]

Hoor/lees van spelers die met hem op het veld hebben gestaan dat hij juist wel dat overzicht heeft. Daarbij zal hij ook fungeren als de leider door z’n ervaring en leeftijd, of dat past in het spel en beeld (en spelersgroep) is nog maar afwachten.

Er is al veel over hem geschreven en je leest 2 kanten, 1 erg positief en 1 vrij negatief, weinig middenweg. Wat daarin opvalt (en niet alleen nu, vrijwel bij elke speler) is dat het vaak de oud-spelers van 10/20 jaar geleden zijn die een mening denken te hebben op basis van ‘contacten’ bij de club.. Ik laat me graag verrassen
Mijns inziens zegt Pepijn Lijnders het goed:
"Jordan zal niet binnenkomen en in één keer de cultuur veranderen. Maar hij is wel echt een voorbeeld. Iemand die weet waar het om draait. Er zijn misschien wel 1001 manieren om een wedstrijd te winnen. En het is aan de spelers om te zorgen dat ze die ene manier vinden die voor die wedstrijd belangrijk is. Jordan heeft zoveel belangrijke wedstrijden achter zijn naam staan voor Liverpool. Je haalt wel echt iemand binnen die weet wat er gevraagd wordt om voetbalwedstrijden te winnen. Uiteindelijk draait alles daarom. En zeker in de situatie waarin Ajax zit."

....

"Maar kwaliteit kan heel snel veranderen. Er zijn bij Ajax genoeg jongens met heel veel talent. Maar een speler met vertrouwen en een speler zonder vertrouwen is niet dezelfde speler. Voor Ajax is het heel goed om iemand als Jordan erbij te krijgen. Een echte winnaar, waaraan de jonge spelers zich op kunnen trekken. Ik hoop dat hij zijn plek kan vinden en dat hij het snel het verlengstuk kan worden van de trainersstaf, zoals hij dat bij ons was."
https://nos.nl/artikel/25...-tadic-achtige-rol-pakken

En of hij goed genoeg is? Nou, als je moet kiezen tussen Tahirovic of Henderson op de 6 positie, dan lijkt me dat niet zo moeilijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Exocet op 19-01-2024 14:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Het grootste probleem bij Ajax is de hierarchie en ik vermoed dat zij daar wat aan willen doen. Sinds Tadic weg is zijn de twee grootste spelers de tandem Steven Bergwijn/huis, die twee zijn totaal ongeschikt als aanvoeder en een Henderson laat zich niet piepelen door hen.

Nu nog Ziyech uit zijn Turkse lijden verlossen en het begint weer ergens op te lijken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik hoop vooral ook dat ie Taylor mee "op sleeptouw" neemt en dat die gaat profiteren van zo'n ervaren speler naast/achter zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:36

gws24

Thinking is hard!

Helemaal mee eens. Een Luuk de Jong is erg belangrijk voor PSV niet alleen vanwege zijn doelpunten maar ook als leider binnen het team en die is maar 2 maanden jonger dan Henderson. Tadic wilde niemand kwijt want een leider en heel fit en die is bijna 2 jaar ouder.

En qua kosten vind ik het heel erg meevallen want ik had namelijk een veel hogere tekenbonus verwacht.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15:43
toolkist schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:05:
Ik hoop vooral ook dat ie Taylor mee "op sleeptouw" neemt en dat die gaat profiteren van zo'n ervaren speler naast/achter zich.
Grappig. Ik hoop dat Mannsverk een toptalent blijkt en dat we Taylor nooit maar dan echt nooit meer in een Ajax shirt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Is bij jullie het nieuws gekomen dat Ajax een nieuwe speler heeft?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
carpebios schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 17:50:
Is bij jullie het nieuws gekomen dat Ajax een nieuwe speler heeft?
Fritz toch?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kist
Tristan Wins schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:05:
Het grootste probleem bij Ajax is de hierarchie en ik vermoed dat zij daar wat aan willen doen. Sinds Tadic weg is zijn de twee grootste spelers de tandem Steven Bergwijn/huis, die twee zijn totaal ongeschikt als aanvoeder en een Henderson laat zich niet piepelen door hen.

Nu nog Ziyech uit zijn Turkse lijden verlossen en het begint weer ergens op te lijken.
Ik zie veel mensen om Ziyech en Tagialfico roepen. Ik snap hem niet.

Ziyech is tegenwoordig non-stop geblesseerd. Geen echte leider. En qua persoonlijkheid gewoon het type Promes en co. Ben die foto van hem met die crimineel in Moskou niet vergeten. Of het bezopen achter het stuur zitten. Nee lekker in Turkije laten.

Tagliafico, wel een speler die voorop in de strijd gaat. Maar daar zat de sleet al op anderhalf jaar voor zijn vertrek. En die is beslist niet beter geworden bij Lyon.

Ik ben helemaal voor het binnenhalen van creativiteit en een goede back. Maar ik hoop dat er betere opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
gws24 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 17:47:
[...]

Helemaal mee eens. Een Luuk de Jong is erg belangrijk voor PSV niet alleen vanwege zijn doelpunten maar ook als leider binnen het team en die is maar 2 maanden jonger dan Henderson. Tadic wilde niemand kwijt want een leider en heel fit en die is bijna 2 jaar ouder.

En qua kosten vind ik het heel erg meevallen want ik had namelijk een veel hogere tekenbonus verwacht.
Je levert vaak snelheid en explosiviteit in als je ouder wordt. En dat heeft een middenvelder nodig. Tenminste de meeste. Een nummer 6 moet er met een versnelling in kunnen hakken.

Luuk de Jong en ook bijvoorbeeld een Cristiano Ronaldo zijn afmakers, die moeten het hebben van inzicht en koelbloedigheid in het afmaken. Dat zijn andere eigenschappen en daarom speelt leeftijd mi daar ook een minder belangrijke rol.
Enfin mijn idee

Uiteraard zou Henderson wel een goede leider kunnen zijn misschien. Dat heeft Ajax uiteraard óók nodig.

Las ik trouwens nu werkelijk dat meneer Bergwijn een 4,5 miljoen per jaar verdient? Snap wel hoe dat tot stand is gekomen maar als je ziet wat hij levert...

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 19-01-2024 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Avila geblesseerd...of nu meteen negatief is voor Ajax...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:36

gws24

Thinking is hard!

Natuurlijk is dat negatief want hem verkopen deze transferperiode zit er niet meer in }:|

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Kist schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 17:50:
[...]

Grappig. Ik hoop dat Mannsverk een toptalent blijkt en dat we Taylor nooit maar dan echt nooit meer in een Ajax shirt zien.
Mannsverk is een verdedigende middenvelder. Die was ooit bij Feyenoord in beeld meen ik, voor de positie van Wieffer/Zerouki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Kist schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 17:55:
[...]

Ik zie veel mensen om Ziyech en Tagialfico roepen. Ik snap hem niet.

Ziyech is tegenwoordig non-stop geblesseerd. Geen echte leider. En qua persoonlijkheid gewoon het type Promes en co. Ben die foto van hem met die crimineel in Moskou niet vergeten. Of het bezopen achter het stuur zitten. Nee lekker in Turkije laten.

Tagliafico, wel een speler die voorop in de strijd gaat. Maar daar zat de sleet al op anderhalf jaar voor zijn vertrek. En die is beslist niet beter geworden bij Lyon.

Ik ben helemaal voor het binnenhalen van creativiteit en een goede back. Maar ik hoop dat er betere opties zijn.
Enkel strijd zegt niet zoveel, net zoals ervaring. Je zag dat ook bij Feyenoord in het verleden. Dan werden er spelers van 26+ gehaald die beide eigenschappen zouden moeten leveren maar die haalden dan speltechnisch zo'n niveau dat ze uiteindelijk meedeelden in de malaise en niet eens toekwamen aan het leiding geven. Of ze waren gewoon het type niet om leiding te geven. Ik herinner me bijvoorbeeld Lucius: leuke ijverige twaalfde man bij PSV maar ook op zijn 27e natuurlijk niet in staan om leiding te geven bij een club als Feyenoord.

Tadic, Blind, Kuyt of in een verder verleden Rijkaard konden dat wel omdat ze naast ervaring en strijd ook het niveau haalden om voetballend voorop te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 17:50:
[...]

Ik heb liever dat ie zich nu goed laat zien en er dan een club komt die een flinke zak geld biedt.
En wellicht klinkt het vreemd, maar ik heb nog altijd 10x liever Taylor op 10 dan Hlynsson, waarom die jongen steeds speelt geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Nou, ik had het al eens eerder gezegd hier, Taylor is waarschijnlijk wel de middenvelder met de meeste potentie. Kan misschien vreemd klinken, maar hij heeft een aantal hele sterke punten:
-veel loopvermogen
-tweebenig
-technisch begaafd
-goed in de combinatie

Enige is, zijn vorm dit seizoen. Toen hij z'n nieuwe vriendin ook ontmoette paar maanden terug zag je hem even opleven en scoorde hij weer. Vraag is nu hoe hij uit de winterstop komt. Vorig seizoen was hij toch goed voor iets van 10 doelpunten dacht ik. Ben benieuwd hoe het Ajax middenveld gaat presteren in de komende wedstrijd, nu Henderson vastgelegd is. Weliswaar nog niet speelgerechtigd, maar ben benieuwd wat dit doet met Taylor en Tahirovic.

Het is ook niet zo gek dat hij telkens voorkomt op de top50 lijst met meest waardevolle jonge spelers in Europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:46
Dat is toch geen rood joh.. Ik snap dat er geel wordt gegeven voor het inkomen, maar het leek toch kwalijker dan het daadwerkelijk was, volgens mij raakt die speler van Twente die NEC-er amper.

[ Voor 80% gewijzigd door Jeroenvde89 op 20-01-2024 17:47 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:40

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Jeroenvde89 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 17:46:
Dat is toch geen rood joh.. Ik snap dat er geel wordt gegeven voor het inkomen, maar het leek toch kwalijker dan het daadwerkelijk was, volgens mij raakt die speler van Twente die NEC-er amper.
Als die zijn been had ingetrokken dan was de intentie anders geïnterpreteerd. Hij wou de bal raken, maar was te laat en het werd de speler. Het was meer geluk dat het gestrekte been de speler niet raakte.

Daar zat het rode kaart gedeelte in.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:49
Als ik het zo zie dan is rood hier gewoon terecht:

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Twente laat 3 punten liggen... toch niet verwacht.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:46
carpebios schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 18:25:
Al meerdere jaren op rij zijn de uitwedstrijden van Twente vaak slecht, zo niet dramatisch. Geen strijd, geen passie, niks. En thuis kan het opeens wel. Echt heel benieuwd hoe dat werkt/kan..

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroenvde89 op 20-01-2024 18:30 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
D-e-n schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:44:
[...]

Mannsverk is een verdedigende middenvelder. Die was ooit bij Feyenoord in beeld meen ik, voor de positie van Wieffer/Zerouki.
Dat klopt dat het een 6 is. In dit geval kan je of een dubbele 6 inzetten of Henderson op 8 waar die ook vaak bij Liverpool heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Trishul schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 14:18:
Nou, ik had het al eens eerder gezegd hier, Taylor is waarschijnlijk wel de middenvelder met de meeste potentie. Kan misschien vreemd klinken, maar hij heeft een aantal hele sterke punten:
-veel loopvermogen
-tweebenig
-technisch begaafd
-goed in de combinatie

Enige is, zijn vorm dit seizoen. Toen hij z'n nieuwe vriendin ook ontmoette paar maanden terug zag je hem even opleven en scoorde hij weer. Vraag is nu hoe hij uit de winterstop komt. Vorig seizoen was hij toch goed voor iets van 10 doelpunten dacht ik. Ben benieuwd hoe het Ajax middenveld gaat presteren in de komende wedstrijd, nu Henderson vastgelegd is. Weliswaar nog niet speelgerechtigd, maar ben benieuwd wat dit doet met Taylor en Tahirovic.

Het is ook niet zo gek dat hij telkens voorkomt op de top50 lijst met meest waardevolle jonge spelers in Europa...
Het probleem van Taylor is niet zijn vorm. Het probleem van Taylor is dat die zich constant verstopt. Zeker wanneer de tegenstander de bal heeft. Dan loopt die altijd verkeerd en heeft die totaal geen strijdlust.

De linkerkant van Ajax is een verschrikking. Sloffer Bergwijn, verstoppertje Taylor en blinde postbode van de week op linksback.

Daarbij is Taylor redelijk technisch begaafd in de combinatie. Maar al sinds zijn debuut is zijn afronding echt om te janken. Hij helpt zoveel mogelijkheden om zeep met zijn waardeloze schoten. Ik dacht ooit heel naïef dat Gravenberch daar slecht in is, maar vergeleken met Taylor is Gravenberch Haaland voor de goal.

Op zich kan het natuurlijk dat je niet zo goed kan schieten als middenvelder. Maar niet als je dan als een prima Donna en pseudovedette over het veld wandelt.

Als middenvelder moet je knallen, jagen, bewegen, aansluiten, omschakelen, druk zetten, combineren, aan speelmogelijkheden creëren voor de verdedigers, je inzicht en techniek gebruiken om het spel te versnellen, aanvallen van de tegenstander eruit halen, een keer een speler uit spelen, je aanvallers vrijspelen met momenten van genialiteit, de linies verbinden en je tussen de linies van de tegenstanders begeven en waar nodig ondersteuning verlenen aan aanval én verdediging.

Taylor doet bar weinig van die dingen. Hij staat zo gemakzuchtig op het veld. Prima als je kwaliteit tekort komt. Maar die hele houding van figuren als Taylor en Bergwijn is verschrikkelijk om te aanschouwen. Geef eens de hele wedstrijd gas. Er is in niks de wil om de beste te zijn, te winnen. Om de tegenstander volledig te willen opvreten, domineren en vernederen.

Taylor lijkt vooral zichzelf heel goed en belangrijk te vinden. Maar deze Taylor kan tijdens een verhuur aan clubs als Cambuur gewoon het bankje verwarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Laatst online: 17:39
Als dit de eindstand is in Alkmaar komen we als Twente zijnde goed weg na die wanvertoning van een paar uur geleden!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:08

Quad

Doof

Az trekt wel volle zalen. Waar is het uitzinnige publiek gebleven? Vitesse heeft zelfs meer supporters op de banken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Quad schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 21:49:
Az trekt wel volle zalen. Waar is het uitzinnige publiek gebleven? Vitesse heeft zelfs meer supporters op de banken.
Niet zo negatief over de zogenaamd 4e club van Nederland :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:10

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 18:25:
Ik schakel net in bij AZ-PEC. Ook daar gaat er iets niet goed :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Komen ze goed weg.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ha, daar valt ie toch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
keepertje keepertje

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Superkiwi schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 21:51:
[...]

Ik schakel net in bij AZ-PEC. Ook daar gaat er iets niet goed :/
Bij mijn toto ook niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hm Almere Fortuna afgelast ivm bevroren veld, dankzij defecte verwarming.

Is de voetbalavond al vroeg klaar.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Az en Twente laten punten liggen.
Ajax kan aardig inlopen bij winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Nu al loten voor de beker terwijl nog niet alle wedstrijden zijn gespeeld?
En de Hercules hype, maar die moeten zelf ook nog en kunnen er ook nog uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 10-09 22:51
Feyenoord/PSV tegen AZ. Wie ook wint woensdag, ze hebben geen makkelijke route naar de finale. De winnaar van deze wedstrijd kan je wel favoriet noemen gezien de overgebleven clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
gws24 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 21:27:
[...]
Natuurlijk is dat negatief want hem verkopen deze transferperiode zit er niet meer in }:|
Dat kon toch al niet want hij mag bijna nergens spelen. Enige voordeel is dat hij nu ook bij Ajax niet gaat spelen. O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hoewel ik wel denk dat Henderson voor dit Ajax direct een versterking is, vind ik het ook uitstralen dat er nog wat weinig echte visie te vinden is. Dit is een 33 jarige speler die afbouwt, maar wel graag zich in de kijker wil spelen voor het Engelse team. Dat kan toch niet het begin van het herstel zijn? Dat is toch veel meer een (wellicht hele zinvolle) pleister aan het einde van deze crisis (om de schade te dempen, met alle risico’s van dien?)

Ik ben benieuwd. Deze man heeft het niveau zeker gehad, maar heeft die successen ook gehaald met spelers om zich heen die voetballend fors beter dan hij zijn. Nu moet je naast persoonlijkheid ook voetballende kwaliteit brengen. Ik ben echt heel benieuwd, qua naam goede aankoop, qua persoonlijkheid lijkt het heel logisch, maar er kan genoeg misgaan. En het lijkt me eigenlijk slecht passen bij het verwachte herstelplan.
Men schreeuwde bij Ajax om een ervaren middenvelder voor de balans. Dit is een speler uit een categorie waar we normaal gesproken alleen van dromen. In die zin vervult hij boven verwachting het belangrijkste te vullen gat.
Wat had jij dan een betere optie gevonden en welk herstelplan had jij dan voor ogen?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Waarom moet die loting nu?

En de winnaar van Feyenoord - PSV, speelt die thuis of niet?
Spelen ze thuis, dan weet ik wie er gaat winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:13
Zingo schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 22:45:
Feyenoord/PSV tegen AZ. Wie ook wint woensdag, ze hebben geen makkelijke route naar de finale. De winnaar van deze wedstrijd kan je wel favoriet noemen gezien de overgebleven clubs.
Ook ongezien de overgebleven clubs toch? Je hebt de nr 1 vs de nr 2, de winnaar daarvan lijkt me altijd wel de favoriet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 23:01:
Waarom moet die loting nu?

En de winnaar van Feyenoord - PSV, speelt die thuis of niet?
Spelen ze thuis, dan weet ik wie er gaat winnen ;)
Die spelen thuis.
Feyenoord / PSV- AZ dus.

Ja ja Feyenoord eventueel weer thuis, maar weer één van de moeilijkste die je kan loten, tevens weer een eredivisie team.

Is er ergens een geschiedenis van de loting van de afgelopen 10 jaar te vinden?

[ Voor 8% gewijzigd door Agent47 op 21-01-2024 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Gonadan schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 22:55:
[...]

Men schreeuwde bij Ajax om een ervaren middenvelder voor de balans. Dit is een speler uit een categorie waar we normaal gesproken alleen van dromen. In die zin vervult hij boven verwachting het belangrijkste te vullen gat.
Wat had jij dan een betere optie gevonden en welk herstelplan had jij dan voor ogen?
Ik weet geen direct betere optie en misschien wordt het een Pantelic scenario. Met wat zoeken denk ik wel dat je goedkopere opties kan vinden met vergelijkbare kwaliteit, alleen zijn die spelers zelf niet zo geneigd een transfer te maken denk ik. Ik snap dat Clasie moeilijk ligt, maar daarmee haal je denk ik meer voetbal in huis. Zelfde geldt voor Zerrouki.

Qua herstelplan, dit draagt sowieso niet bij aan financieel herstel, blokkeert eigen jeugd en is natuurlijk ook geen speler met het Ajax DNA. En waarom nu, in de winter? Wintertransfers zijn altijd om een lek te dichten, spelers die duurzaam bijdragen aan het herstel komen niet midden in een seizoen.

Dus ik heb geen directe en haalbare betere optie, maar weet niet of dit beter is dan niets doen. De cl plek haal je toch niet meer, zie het dan als een verloren jaar en los het duurzaam op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
FC Utrecht-PSV.
Ik denk dat we hier het eerste puntenverlies gaan zien van PSV.

Waarom? Nou, even terug naar een paar dagen geleden.
Kan PSV dan alle Nederlandse duels winnen dit seizoen? 'Je denkt er soms weleens over na. Als je ziet hoe sterk en dominant we ook vandaag zijn de eerste zeventig minuten. Het is toch knap hoe we dat weer doen', stelde Luuk de Jong voor de camera van ESPN, waar hij vervolgens de vraag kreeg of een seizoen met alleen maar zeges in de beker en competitie erin zit. 'Dan vraag je je, zeker in Nederland af, wie gaat ons stoppen. Maar we moeten niet arrogant worden. We moeten elke wedstrijd honderd procent intensiteit geven, dan verwacht ik niet dat er ploegen van ons kunnen gaan winnen. Er zijn zeker moeilijke wedstrijden, maar ik heb het vertrouwen dat we die ook kunnen winnen.'
Wat wordt er gequote?:
'Dan vraag je je, zeker in Nederland af, wie gaat ons stoppen.
Perfecte kop voor Ron Jans om in de kleedkamer op te hangen. Tel daarbij een wedstrijd om 12.15 en een beperkt middenveld bij op, et voila, 2-2.

Tot zover Nostradamus, zie u volgende week weer! :+

[ Voor 4% gewijzigd door Maarten_E op 21-01-2024 09:18 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Maarten_E schreef op zondag 21 januari 2024 @ 09:18:
FC Utrecht-PSV.
Ik denk dat we hier het eerste puntenverlies gaan zien van PSV.

Waarom? Nou, even terug naar een paar dagen geleden.

[...]

Wat wordt er gequote?:

[...]

Perfecte kop voor Ron Jans om in de kleedkamer op te hangen. Tel daarbij een wedstrijd om 12.15 en een beperkt middenveld bij op, et voila, 2-2.

Tot zover Nostradamus, zie u volgende week weer! :+
Nah, wordt gewoon een overwinning, PSV wil het record pakken en zijn gemotiveerd tegen een vrij slecht Utrecht dit jaar. Komt helemaal goed. Als PSV nou regelmatig matig speelt, dan zou ik het bovenstaande verhaal wel geloven, maar ze komen eigenlijk elke wedstrijd wel gemotiveerd en goed voor de dag, dus dat zal vandaag niet anders zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

PSV zie ik zeker wel winnen, zit zoveel zelfvertrouwen in dat team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Agent47 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 08:39:
[...]

Die spelen thuis.
Feyenoord / PSV- AZ dus.

Ja ja Feyenoord eventueel weer thuis, maar weer één van de moeilijkste die je kan loten, tevens weer een eredivisie team.

Is er ergens een geschiedenis van de loting van de afgelopen 10 jaar te vinden?
Dus Feyenoord wint, want die spelen altijd thuis. 43 thuis tegen 31 uit.

Maar zonder gekheid, voor PSV geldt hetzelfde, de nummer 2,3,4. Bijzondere loting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:25:
[...]

Dus Feyenoord wint, want die spelen altijd thuis.

Maar zonder gekheid, voor PSV geldt hetzelfde, de nummer 2,3,4. Bijzondere loting.
PSV speelt niet altijd thuis? Dat is echt een Feyenoord dingetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Snowdog schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:41:
[...]

PSV speelt niet altijd thuis? Dat is echt een Feyenoord dingetje...
Lees even waar ik op antwoord, het gaat dus niet over het uit / thuis loten, maar over moeilijke loting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:42:
[...]

Lees even waar ik op antwoord, het gaat dus niet over het uit / thuis loten, maar over moeilijke loting.
Ok in dat geval, yea... Maar je had duidelijker onderscheid kunnen maken, dat is in zo'n bericht niet echt te vinden. Boeit verder niet echt, maar goed....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKdqdUVGHDy67tb2ZaK7IlfkE0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ovjNHcdfAlmfZq3HxNxY0Ih.jpg?f=fotoalbum_large

*trekt keutel weer een beetje in*

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Snowdog schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:46:
[...]

Ok in dat geval, yea... Maar je had duidelijker onderscheid kunnen maken, dat is in zo'n bericht niet echt te vinden. Boeit verder niet echt, maar goed....
True, had handiger neergezet kunnen worden door mij.\

Utrecht gaat de boel op slot gooien.

[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 21-01-2024 11:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het was gisteren zelfs op het journaal. Niet in het sportjournaal, gewoon bij het grote mensen journaal.
Nou, dan weet je dat er iets staat te gebeuren :D

Hopelijk lukt PSV het, ze verdienen het. Ik zie ook weinig reden om aan te nemen dat ze het record niét gaan verbreken. Hup PSV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Utrecht met hoog druk, gaan ze dat 90 minuten volhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Daar zat daarnet geen bal bij, maar leek zelfs geen waarschuwing te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Slecht gedekt van Utrecht zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:40

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
PSV scoort meteen lekker makkelijk. Dan maakt het verder niet eens zoveel uit wat Utrecht doet als ze er zo messcherp in gaan.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Doe dat nou niet Bakayoko, laat die bal gewoon liggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Napo schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:28:
Doe dat nou niet Bakayoko, laat die bal gewoon liggen :/
Leuk verleg van de focus, maar die bal was toch niet over? Die herhaling kregen we niet te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Weer die gast. Die heeft als opdracht zoveel mogelijk PSV-ers blesseren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:28:
[...]

Leuk verleg van de focus, maar die bal was toch niet over? Die herhaling kregen we niet te zien.
Geen idee, het camarabeeld laat niets zien en met een grensrechter er zo bovenop ga ik niet snel twijfelen daarover. Buiten dat was het wel een prima opening, Bakayoko was iets te traag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Hallo scheids!!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:19
Die eerste was toch gewoon geel waard. Die tweede niet, maar was bij een gele kaart ook niet gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Wat een veld ook weer zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Veld is echt zeer slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:33:
Die eerste was toch gewoon geel waard. Die tweede niet, maar was bij een gele kaart ook niet gebeurd.
De eerste op Tillman zeker, daarna zijn het op de Jong wellicht wel overtredingen maar zijn ze niet bijzonder zwaar. In ieder geval niet iets waar je een kaart voor zou moeten geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Hoe is dit geen overtreding van Ramalho _O-

Deze scheidsrechters is gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Huh, dat is toch een overtreding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Geen hands? Is er geen VAR?

[ Voor 42% gewijzigd door carpebios op 21-01-2024 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Wel een VAR dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Hoe komt ramalho daar zo weg joh. Oh Kooij fluit ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Goede scheids weer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Lammers was doorgebroken anders. Gewoon rode kaart bespaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Zo, was dat geen gevaarlijk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Die Kooij is toch ook wel een verdomt slechte scheidsrechter he

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Wel een VAR en inderdaad geen hands

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Tot nu toe is de scheids slecht, het veld is slecht en het spel is ook nog niet best.

Edit: mooie doeltrap.

[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 21-01-2024 12:44 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
FC Utrecht is niet het veld in gegaan om zo min mogelijk overtredingen te maken, wellicht als poging om PSV niet in het spel te laten komen? Soms gewoon te kort er op.

Nu helpt de kwaliteit van de scheidsrechter er niet aan mee maar dat ligt niet primair aan hem dat FC Utrecht zoveel overtredingen maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Geeft die speler nu eens geel van Utrecht, weer op Til natrappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Luuk de Jong word ook met de week vervelender met dat achterlijke gebek op de arbitrage

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Eindelijk geel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
PSV speelt echt heel slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

JoteW schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:45:
Luuk de Jong word ook met de week vervelender met dat achterlijke gebek op de arbitrage
Is al jaren zo. Die wou Toornstra net ff rood aannaaien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik zou ook gaan klagen als ik bij elk duel een elleboog in mn nek zou krijgen.. Al jaren.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Corner?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
aicaramba schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:58:
Ik zou ook gaan klagen als ik bij elk duel een elleboog in mn nek zou krijgen.. Al jaren.
Armen in de nek, spelers die aan je hangen. Genoeg momenten geweest waar er weinig tot niet gefloten werd voor dat soort acties jegens de Jong. Niet heel anders dan de reactie die we soms bij Brobbey zien maar dan iets minder expliciet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
PSV wakker worden.

Pagina: 1 ... 7 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024