"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik zou sterk aanraden om Ajax iig te laten zitten (of je moet van leedvermaak houden) en voor je "fix" vanavond naar LKS Lódz - Widzew Łódź te kijken ofzo.dglavimans schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:22:
Aangezien PSV vrijdag speelde en ik toen in de stad zat ga ik me voetbalfix maar eens halen bij Ajax en Feyenoord vandaag
Geheid dat je daar beter voetbal ziet.
Het is eerder Banel voor Akpom qua positie.Gynnad schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:36:
[...]
Tahirovic ipv Akpom vind ik zeker wel wat verdedigender.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Moet zeggen dat die Brobbey hem toch heerlijk klaar legt daar!toolkist schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:38:
[...]
Ik zou sterk aanraden om Ajax iig te laten zitten (of je moet van leedvermaak houden) en voor je "fix" vanavond naar LKS Lódz - Widzew Łódź te kijken ofzo.
Geheid dat je daar beter voetbal ziet.
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee hoor, Hlynsson speelt voor Berghuis en Banel voor Hlynsson. Akpom speelde op 10 / rond Brobbey afgelopen donderdag.dutchgio schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:38:
[...]
Het is eerder Banel voor Akpom qua positie.
Ook echt een achterlijke move, je meest talentvolle verdediger op een mindere plek zitten om je slechtste speler een plek te kunnen geven...cheiron schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:40:
Hato op linksback is het echt niet.
Dan moet Banel wel heel erg scheef geschoten hebben. Normaliter doen ze dit alleen als de bal niet al op goal gingGynnad schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:44:
Brobbey krijgt hem blijkbaar op zn naam
Het gehussel met posities elke week, al zijn het dezelfde spelers, is ook zo onlogisch als wat.toolkist schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:42:
[...]
Ook echt een achterlijke move, je meest talentvolle verdediger op een mindere plek zitten om je slechtste speler een plek te kunnen geven...
Eens. Is echt wel weer wat "rustiger" achterin. zeker met een onzekere verdediger als Sutalo moet dat wel fijn zijn om 2 van dat soort voetballers voor je te hebben.Pompi schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:45:
Zoals veel mensen al weken vermoeden en om vroegen, zie je nu al dat de veldverdeling met Henderson en Tahirovic veel beter is. Het centrum van het veld ligt niet meer zo wagenwijd open
Van den Boomen & Henderson lijkt mij komende weken ook een heel mooi duo.
Vindt Nijhuis alleen maar mooi heeft die weer iets om over te praten op tvtoolkist schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:47:
Misschien moet Brobbey na elke mogelijke overtreding maar even een camera of microfoon tevoorschijn halen, geheid dat die grapjas dan wel een keer affluit
Ik bedoel juist dat ie dan meteen fluit om meteen z'n verhaaltje voor de camera/microfoon te kunnen geven.dglavimans schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:49:
[...]
Vindt Nijhuis alleen maar mooi heeft die weer iets om over te praten op tv
/edit
Ondertussen is Nijhuis weer aan het marchanderen. Wat een kwal.
[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 18-02-2024 14:55 ]
XXXVI
Niemand weet het waarom Taylor er nog in staat. Echt die jongen kan werkelijk niets behalve wijzen.ephymerous schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:54:
Fijn dat het middenveld wat is aangepast. Maar ik begrijp werkelijk niet dat Taylor mag blijven staan. Structureel falen moet toch een keer consequenties hebben zou je toch denken
/edit
Ondertussen is Nijhuis weer aan het marchanderen. Wat een kwal.
Nijhuis is een engnek. Mag hopen dat hij een keer vroegtijdig stopt met fluiten.
Die man heeft nog geen fout gemaaktDwight84 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:56:
[...]
Nijhuis is een engnek. Mag hopen dat hij een keer vroegtijdig stopt met fluiten.
Overtreding net niet gezien buiten strafschop gebied bij Brobbey? Is maar een voorbeeld. Zullen er vandaag nog vele volgen.
Niemand behalve Grotespeler.Dwight84 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:56:
[...]
Niemand weet het waarom Taylor er nog in staat.
Zie je hoe dat ie tegen Henderson te keer gaat?
Nijhuis kan niet op een normale manier communiceren als ie kritiek krijgt...
Hij staat op het veld. Dat is al fout genoeg
XXXVI
Nijhuis is nou echt die persoon waar ze bij VI altijd zeggen ‘hij is te veel in zichzelf gaan geloven’
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Eigenpijper.
Je weet ook iet wat hij gezegd heeft. Henderson was donderdag ook een praatgroepje met de scheidsrechter gestart. Ik ga er vanuit dat hij geen complimenten staat uit te delen.toolkist schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:00:
[...]
Zie je hoe dat ie tegen Henderson te keer gaat?
Nijhuis kan niet op een normale manier communiceren als ie kritiek krijgt...
XXXVI
100x liever hem dan Nijhuis...carpebios schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:02:
Ach, wees blij dat je geen Clay Ruperti als VAR hebt.
Ruperti komt heel misschien 1x per wedstrijd tevoorschijn, Nijhuis 90 minuten lang.
Wel beslissend, en hij kwam juist NIET tevoorschijntoolkist schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:05:
[...]
100x liever hem dan Nijhuis...
Ruperti komt heel misschien 1x per wedstrijd tevoorschijn, Nijhuis 90 minuten lang.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat hoef ik ook niet te weten, dit is de standaard reactie van Nijhuis op kritiek.PWM schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:03:
[...]
Je weet ook iet wat hij gezegd heeft. Henderson was donderdag ook een praatgroepje met de scheidsrechter gestart. Ik ga er vanuit dat hij geen complimenten staat uit te delen.
Tja, wie wil de bal voorin behalve Brobbey?cheiron schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:06:
Geen enkel idee in de opbouw bij Ajax. Verschrikkelijk.
Alles achteruit
Taylor hoef je niet mee te tellen die speelt standaard verstoppertje. Hlynsson verdedigt zo lekker fijn mee maar hoef je creatief aanvallend ook niks van te verwachten. En Banel... tja die komt echt net kijken die kan de boel ook niet op sleeptouw nemen voorin.
[edit] oh en van de backs hoef je natuurlijk ook niks te verwachten. Gooijer die elke bal die ie krijgt gewoon heel snel af moet geven en Hato die als CV op linksback staat
[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 18-02-2024 15:12 ]
Zet Kaplan er straks in voor sutalo en mannsverk voor Taylor. Dan ben ik heel benieuwd of Ajax wat dwingender wordt
Mwah. Verbloemde toch ook eigenlijk alleen maar de armoede die er al jaren is. Dat laat de huidige opstelling ook weer zien. Gemiddelde viswedstrijd heeft meer uitgespeelde kansen.Dwight84 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:28:
Mooie speler die Alvarez. Die heeft dat gif wat Ajax nodig heeft en een echte klasbak. Geen geweldige voetballer maar zat er altijd wel boven op en een topspeler voor Ajax de afgelopen jaren.
Eens hoor. Minst slechte verdediger vandaag. Staat ook eindelijk op zijn plek achterin centraal waar hij hoort. Maar vooralsnog moet je op Hato na echt afscheid nemen van de hele Ajax verdediging in de zomer.Megupe schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:12:
Hij speelt nu weer 2 helften, maar ik vind afgelopen week Rensch echt niet zo slecht spelen. Weinig fouten, af en toe goed ingrijpen. En dat tussen gooier en sutalo in, niet de makkelijkste situatie.
Zet Kaplan er straks in voor sutalo en mannsverk voor Taylor. Dan ben ik heel benieuwd of Ajax wat dwingender wordt
Kaplan ben ik ook wel benieuwd naar.
Edit:
Eerste helft ging echt nergens over. Spel wordt echt met de week nog slechter.
[ Voor 6% gewijzigd door Dwight84 op 18-02-2024 15:18 ]
Daarom is ie bij West Ham nu al meteen 1 van de meest gewaardeerde spelers ja....Millie-ano schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:15:
[...]
Mwah. Verbloemde toch ook eigenlijk alleen maar de armoede die er al jaren is. Dat laat de huidige opstelling ook weer zien. Gemiddelde viswedstrijd heeft meer uitgespeelde kansen.

Heel twijfelachtig. Frenkie had een drang en inzicht naar voren, bal bij de aanvallers zien te krijgen. Hato lijkt dat niet te hebben. Ook geen bijzonder loopvermogen.Millie-ano schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:17:
Hato doet soms dingen die Frenkie de Jong ook deed. Ineens een versnelling en er dan langs vanuit achteruit. Toch een spinsel of hij met begeleiding en training de stofzuiger kan worden op het middenveld.
Vandaag zie ik hem alleen maar in dribbelen en vervolgens de bal weer naar achter passen.
Ik zei ook met een beetje training en begeleiding. Hij is nog jong.Trishul schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:20:
[...]
Heel twijfelachtig. Frenkie had een drang en inzicht naar voren, bal bij de aanvallers zien te krijgen. Hato lijkt dat niet te hebben. Ook geen bijzonder loopvermogen.
Vandaag zie ik hem alleen maar in dribbelen en vervolgens de bal weer naar achter passen.
En als je uiteindelijk ergens langs bent. Maar je medespelers voorin snappen het ook niet en bewegen niet zonder bal. Dan kun je alleen maar terug.
Stond er ook van te kijken haha. Maar was het bij Ajax nou echt zo bijzonder?? Leuk die zogenaamde 'grinta' en ja harde tackles, mooi. met hardwerken kom je een eind. Maar persoonlijk was ik geen fan.toolkist schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:18:
[...]
Daarom is ie bij West Ham nu al meteen 1 van de meest gewaardeerde spelers ja....
Er zit toch helemaal geen lijn in dit spel? Het is echt slechter dan onder Heitinga/Schreuder. Waar traint John nu in godsnaam op?
Ik denk echt werkelijk dat hij totaal niet weet wat hij aan het doen is en maar wat doet als trainer.
Ja, want in een elftal heb je zo een voetballer nodig. Niet perse de beste voetballer maar maakt oorlog daar waar het nodig is. Zeker in dit slappe hap elftal (Henderson heeft die grinta ook niet) is het weleens fijn dat er een speler is die voorop in de strijd gaat. Tadic had dat ook. Zo onwijs belangrijk voor Ajax.Millie-ano schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:28:
[...]
Stond er ook van te kijken haha. Maar was het bij Ajax nou echt zo bijzonder?? Leuk die zogenaamde 'grinta' en ja harde tackles, mooi. met hardwerken kom je een eind. Maar persoonlijk was ik geen fan.
[ Voor 44% gewijzigd door Dwight84 op 18-02-2024 15:33 ]
Voelt het een beetje hetzelfde als van Nistelrooij vorig jaar.Dwight84 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:30:
Hoe erg ik John van t schip ook waardeer vraag ik me echt af of hij het ziet wat er gebeurt. Wat doen ze op de trainingen? Wat doen die Maduro en Baikati nou eigenlijk?
Er zit toch helemaal geen lijn in dit spel? Het is echt slechter dan onder Heitinga/Schreuder. Waar traint John nu in godsnaam op?
Ik denk echt werkelijk dat hij totaal niet weet wat hij aan het doen is en maar wat doet als trainer.
[ Voor 3% gewijzigd door Trishul op 18-02-2024 15:33 ]
Ik vind het vaak iets verbloemen van een tekortkoming. Dat zie je ook als Feyenoord weer eens zo'n 'vechtwedstrijd' heeft. Publiek vind het mooi. hey Hey hey hey en hard gillen vooral dan. Heb relatief hoog gespeeld en ja je hoeft de duels niet te schuwen, maar over het algemeen waren de beste spelers die met een hoop rust aan de bal en zij die wisten waar ze moesten lopen. Ervan uitgaan dat je pp dit niveau altijd wel naar de juiste kleur kan spelen.Dwight84 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:30:
Ja, want in een elftal heb je zo een voetballer nodig. Niet perse de beste voetballer maar maakt oorlog daar waar het nodig is. Zeker in dit slappe hap elftal (Henderson heeft die grinta ook niet) is het weleens fijn dat er een speler is die voorop in de strijd gaat. Tadic had dat ook. Zo onwijs belangrijk voor Ajax.
Oh maar Alvarez was ook niet zo een technische voetballer, maar zeker in het Ajax waarin hij speelde was er echt behoefte aan zo een speler op die plek. We kunnen niet met 11 Frenkie de Jong gaan spelen (ja was voor zijn periode). Het is met wedstrijden zoals deze waarin het technisch niet gaat ook heel lastig voetballen dan heb je juist een speler nodig die de boel beetje op scherp zet en zelf ook erg scherp is.Millie-ano schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:39:
[...]
Ik vind het vaak iets verbloemen van een tekortkoming. Dat zie je ook als Feyenoord weer eens zo'n 'vechtwedstrijd' heeft. Publiek vind het mooi. hey Hey hey hey en hard gillen vooral dan. Heb relatief hoog gespeeld en ja je hoeft de duels niet te schuwen, maar over het algemeen waren de beste spelers die met een hoop rust aan de bal en zij die wisten waar ze moesten lopen. Ervan uitgaan dat je pp dit niveau altijd wel naar de juiste kleur kan spelen.
Ze hebben 38punten (nu). Zouden nu veilig moeten zijn tochcarpebios schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:39:
Zo te lezen gaat Ajax volgende week degraderen naar de KKD.
[ Voor 10% gewijzigd door Dwight84 op 18-02-2024 15:46 ]
Ik zie het volgend jaar zo gebeuren als Van het Schip de coach blijft en Brobbey na een goed EK verkocht zou worden.carpebios schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:39:
Zo te lezen gaat Ajax volgende week degraderen naar de KKD.
Neehoor. Het is sneu dat zo een jongen door de trainer constant opgesteld wordt. Had allang in bescherming genomen moeten worden.dglavimans schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:48:
Toch sneu dat zo Taylor wordt opgegeten door het eigen publiek
Lekker Hato (terechte tussenstand natuurlijk)
Flickr PSN ID= cheironnl
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij las ik vanochtend een bericht dat bij geen clean sheet, dit een evenaring van het record zou zijn op rij (10 wedstrijden meen ik).Quad schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:50:
Natuurlijk geen clean sheet. Daar is zeker ook al wel een negatief record voor?
Ook fair inderdaadDwight84 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:50:
[...]
Neehoor. Het is sneu dat zo een jongen door de trainer constant opgesteld wordt. Had allang in bescherming genomen moeten worden.
Lekker Hato (terechte tussenstand natuurlijk)
Las hier iets van dat hij inzet toont. Maar eigenlijk denk ik omdat Schip beetje een wit voetje wilt halen bij het publiek van kijk mij eens met eigen jeugd spelen.cheiron schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:50:
Waarom speelt Gooijer. Echt..
Bij elke manier van spelen moet je op elke andere positie een bepaald type speler hebben. 11 kramers moet ook niet willen. Wat ik zeg duels hoef je niet te schuwen. Maar als schoffelen alleen je handelsmerk is vind ik dat armoe. Mede omdat je in de basis al moet voorkomen dat dat nodig is. En in de filosofie van ' als jij de bal hebt ' .. dan zou je in theorie minder van die spelers nodig hebben. Maar ja. Armoe troef in de hoofdstad.Dwight84 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:44:
[...]
Oh maar Alvarez was ook niet zo een technische voetballer, maar zeker in het Ajax waarin hij speelde was er echt behoefte aan zo een speler op die plek. We kunnen niet met 11 Frenkie de Jong gaan spelen (ja was voor zijn periode). Het is met wedstrijden zoals deze waarin het technisch niet gaat ook heel lastig voetballen dan heb je juist een speler nodig die de boel beetje op scherp zet en zelf ook erg scherp is.
[...]
Ze hebben 38punten (nu). Zouden nu veilig moeten zijn toch
Nee hoor. Gewoon ff bankie. Niks mis mee.dglavimans schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:48:
Toch sneu dat zo Taylor wordt opgegeten door het eigen publiek
Dan zit die commentator nog te zeggen dat het niet zo leuk is van het publiek, doet de regie dat haha
[ Voor 51% gewijzigd door Jaer op 18-02-2024 15:54 ]
Maar Alvarez was niet alleen goed in schoffelen hoor. Was ook extreem belangrijk in de omschakeling. Heeft echt verdedigend als middenvelder zoveel toegevoegd bij Ajax afgelopen jaren.Millie-ano schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:52:
[...]
Bij elke manier van spelen moet je op elke andere positie een bepaald type speler hebben. 11 kramers moet ook niet willen. Wat ik zeg duels hoef je niet te schuwen. Maar als schoffelen alleen je handelsmerk is vind ik dat armoe. Mede omdat je in de basis al moet voorkomen dat dat nodig is. En in de filosofie van ' als jij de bal hebt ' .. dan zou je in theorie minder van die spelers nodig hebben. Maar ja. Armoe troef in de hoofdstad.
Ha ha ha wat een originele opmerking.Grudgie schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:53:
John van t Schip mag van mij wel trainer blijven bij Ajax. Doet het uitstekend.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wellicht moeten ze gewoon hun werk doen?Agent47 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:55:
Ah daar is de wekelijkse gele kaart vanwege het irriteren van brobbey richting de arbitrage
En dat als nummer 10, normaal gesproken is dat een speler met veel dribbels en veel passes. Toch best knap dat je zo weinig kan laten zien, op wat als de spin in het web positie gezien kan worden.Jaer schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:53:
Mooi statistiekje in beeld.. 0 alles bij de wissel
Dan zit die commentator nog te zeggen dat het niet zo leuk is van het publiek, doet de regie dat haha
Maar dit is echt de coach aan te rekenen door hem niet al een aantal weken geleden in bescherming te nemen.
Precies, z'n schoen wordt letterlijk uitgetrapt en hij krijgt vrije trap tegen...
Verwijderd
Ja toch?cheiron schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:55:
Lekker Nijhuis..
Ze houden elkaar vast, knuffelen nog bijna niet.
Als je zo stoer bent om kwaad te worden op Nijhuis als Brobbey zijnde, kijk dan eerst eens eventjes in de spiegel en blijf met je tengels van andere spelers af.
Ligt letterlijke elke week aan de scheidsrechter? Hij pakt echt vaak geel vanwege klagen of rare gebaren.
Flickr PSN ID= cheironnl
Gok dat jij niets anders zou zeggen tochPWM schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:56:
Haha, die Brobbey trekt toch gewoon gigantisch aan dat shirt. En hij begon met trekken deze keer. Prima beslissing dus.
In houd inderdaad gewoon van feiten
Misschien moet die jongen zelf zijn handen eens minder gaan gebruiken.
Verwijderd
En vooral zijn mond.PWM schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:58:
[...]
Ja, als jij constant aan je shirtje wordt getrokken omdat die lompe verdedigers je niet anders de baas zijn en je grijpt als scheidsrechter niet in dan wordt je daar gek van. Zeker als er zo een flapdrol als Nijhuis (die zijn eigen regels maakt) niet ingrijpt.Agent47 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:57:
[...]
Ligt letterlijke elke week aan de scheidsrechter? Hij pakt echt vaak geel vanwege klagen of rare gebaren.
Maar het zou bij jullie eens moeten overkomen. Wellicht schreeuw je dan net zo hard.
Verwijderd
Je hebt dus weer het stukje gemist waarbij Brobbey hem ook vast houdt?Dwight84 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:59:
[...]
Ja, als jij constant aan je shirtje wordt getrokken omdat die lompe verdedigers je niet anders de baas zijn en je grijpt als scheidsrechter niet in dan wordt je daar gek van. Zeker als er zo een flapdrol als Nijhuis (die zijn eigen regels maakt) niet ingrijpt.
Maar het zou bij jullie eens moeten overkomen. Wellicht schreeuw je dan net zo hard.
En dan hoop ik dat de scheidsrechter net zo hard geel geeft. Los van wat een verdediger doet reageer je gewoon niet zo tegen een scheidsrechter.Dwight84 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:59:
[...]
Geldt dat dan ook voor de verdedigers of gaat dat dan niet op? Of is het misschien omdat het Ajax is?PWM schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:58:
[...]
Hij trapt hem niet op de hak..Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:59:
[...]
Je hebt dus weer het stukje gemist waarbij Brobbey hem ook vast houdt?
Flickr PSN ID= cheironnl
Niet zo doen joh. Zet je Ajax bril eens af en kijk een objectief. Ja brobbey krijgt vaak een tik en wordt vaak vastgehouden, dat geef ik al weken toe. Maar elke week reageert hij boos of gooit hij met een schoen of maakt hij een gebaar. Geef dat nou eens toe man. Terecht dat hij daar geel voor krijgt.Dwight84 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:59:
[...]
Ja, als jij constant aan je shirtje wordt getrokken omdat die lompe verdedigers je niet anders de baas zijn en je grijpt als scheidsrechter niet in dan wordt je daar gek van. Zeker als er zo een flapdrol als Nijhuis (die zijn eigen regels maakt) niet ingrijpt.
Hij is vanzelf een keer geschorst door z’n eigen gedrag.
[ Voor 3% gewijzigd door Agent47 op 18-02-2024 16:01 ]
Jij hebt het stukje gemist dat hij eigenlijk de hele wedstrijd aan zijn shirt of lichaam wordt getrokken?Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2024 @ 15:59:
[...]
Je hebt dus weer het stukje gemist waarbij Brobbey hem ook vast houdt?
Heeft niets met mijn Ajax bril te maken. Brobbey is sterk en dat kunnen de verdedigers niet handelen en gaan ze aan hem hangen. Het is aan de scheids dit te corrigeren. Doe je dit niet dan kun je een uitspatting verwachten van een speler.Agent47 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:00:
[...]
Niet zo doen joh. Zet je Ajax bril eens af en kijk een objectief. Ja brobbey krijgt vaak een tik en wordt vaak vastgehouden, dat geef ik al weken toe. Maar elke week reageert hij boos of gooit hij met een schoen of maakt hij een gebaar. Geef dat nou eens toe man. Terecht dat hij daar geel voor krijgt.
Hij is vanzelf een keer geschorst door z’n eigen gedrag.
Dat is toch niet zo gek?
[ Voor 55% gewijzigd door Dwight84 op 18-02-2024 16:02 ]
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024