PWM schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:02:
[...]
Ik vind de reacties echt te triest voor worden. Letterlijk bij elke overtreding die gemaakt word houdt hij zelf ook vast. Elke keer als ze samen op lopen houd hij ook het shirt vast. Die jongen moet niet zo janken en gewoon eens lopen. Het lijkt wel of hij geen speler voorbij kan zonder zijn handen te gebruiken.
En ja, het is heus irritant als ze fluiten terwijl die ander begon met trekken. Maar als je zelf je handen niet gebruikt, kan je ook niet afgefloten worden.
Hij schermt de bal af, dan word hij omlaag getrokken of aan zijn shirt. Wellicht moet je echt eens wat beter kijken. Het is te triest voor woorden dat een scheids niet naar de verdediger loopt om hem een gele kaart te geven. Vandaag alleen al hebben spelers al 7x lopen trekken aan hem zonder dat de verdediger een kaar kreeg.
Agent47 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:04:
[...]
Ik ben het met je eens over het vasthouden en schoppen die hij krijgt. Lees alsjeblieft mijn posts eens door van de afgelopen maanden. Ik geef het als Feyenoorder toe hè? Hij wordt elke wedstrijd vastgehouden en geschopt. Hij moet zich alleen inhouden qua reactie. T is een prima spits maar hij pakt onnodig gele kaarten door het klagen op de arbitrage. Hij heeft zichzelf op de lange termijn er mee.
Maar dan is het toch precies mijn punt. Als Brobbey constant uit zijn spel wordt gehaald met overtredingen waarin niet gefloten wordt door de scheids dan wordt er tegen je gefloten en dan snap ik totaal Brobbey zijn reactie. We moeten eens ophouden met het beschermen van de verdediger omdat ze fysiek te slap zijn voor Brobbey.
Fluit je gewoon goed en doe je je werk dan zie je dat Brobbey ook minder zeurt.
[
Voor 33% gewijzigd door
Dwight84 op 18-02-2024 16:07
]