Knowledge reigns supreme over nearly anything
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
10 second ninja DONE
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zo goed is Bodo ook niet, maar Ajax is wel heel erg slecht.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Flickr PSN ID= cheironnl
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Dat was @HollowGamerSagat schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:23:
Weet niet wie espn adviseerde
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat vind ik een belediging voor de reserve 6e klasseHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:24:
is dit de 6de reserve klasse of zo ?
Verdedigend is Ajax gewoon weer slecht, whats new
Had ook tikkie terug kunnen doen. Tijd en ruimte zatgws24 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:25:
Dat doet Gooijer teveel, proberen mensen uit te spelen terwijl hij die bal gewoon moet weg schieten.
Ik heb vroeger wel eens training van Maarten Stekelenburg (niet de keeper) gehad, loopt die niet meer rond bij Ajax? Die ramt dit er zo uit. Of Heini Otto?
Nah RBC Roosendaal eerder, die komen tegenwoordig ook niet meer opdraven. (in het prof voetbal)Typhone schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:25:
Telstar speelt in Ajax shirts tegenwoordig. Niet om aan te gluren.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 15-02-2024 22:27 ]
⏩ PVOutput☀️
Ajax 'voetbaldt ' in een tempo waarvan zelfs 80+ mensen vragen om de getallen sneller voor te lezen bij de ouderenbingo.Harribo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:25:
[...]
Dat vind ik een belediging voor de reserve 6e klasse
Verdedigend is Ajax gewoon weer slecht, whats new

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Had ie beter naar Feyenoord of Twente kunnen gaan.
⏩ PVOutput☀️
10 second ninja DONE
⏩ PVOutput☀️
Weet nu al dat hij het cynisch klappen van het publiek, iets over gaat zeggen.Harribo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:31:
Taylor eruit
Dit is gewoon een slecht team. Kwalitatief is alleen Brobbey een speler die iemand zou willen hebben. Hato die ik echt talentvol acht, valt ook steeds meer tegen.Trishul schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:32:
Bizar; Ajax heeft geen speler die een tegenstander kan uitspelen, mist snelheid, fitheid, conditie, explosiviteit, trainer met tactisch vermogen, die Cruijff visie goed begrijpt, enz. Lijst is te lang.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee want 't is gewoon de kampioen van de hoogste divisie aldaar.hoevenpe schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:35:
Is Bodø/Glimt het Hercules van Noorwegen?
⏩ PVOutput☀️
‘We are Ajax we are the best!’ - Henderson, waarschijnlijk
InderdaadTrishul schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:32:
Bizar; Ajax heeft geen speler die een tegenstander kan uitspelen, mist snelheid, fitheid, conditie, explosiviteit, trainer met tactisch vermogen, die Cruijff visie goed begrijpt, enz. Lijst is te lang.
Alles wordt weggetikt naar een medespeler
Het is denk ik niet alleen onkunde, ook gebrek aan zelfvertrouwen en lef
⏩ PVOutput☀️
Die voegt bar weinig meer toe.
Berghuis, Hylson mogen er wat mij betreft ook bij.OMX2000 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:35:
[...]
Dit is gewoon een slecht team. Kwalitatief is alleen Brobbey een speler die iemand zou willen hebben. Hato die ik echt talentvol acht, valt ook steeds meer tegen.
Maar dan heb je nog te weinig
De ajax jeugd heeft nog steeds de naam, maar de prestaties vallen al 10 jaar ernorm tegen. Dankzij de in het verleden behaalde resultaten verkopen ze die jonge spelers vaak nog voor enorme bedragen, het redement valt daarna vrijwel altijd tegen.OMX2000 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:35:
[...]
Dit is gewoon een slecht team. Kwalitatief is alleen Brobbey een speler die iemand zou willen hebben. Hato die ik echt talentvol acht, valt ook steeds meer tegen.
Zero.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad, mooi weer voetballer die leuk mee doet als het goed gaat.Malfunctions schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:37:
Tis op papier misschien wel een van je beste spelers, maar ik zou Berghuis volgend seizoen toch proberen kwijt te raken als Ajax zijnde.
Die voegt bar weinig meer toe.
Als het niet loopt heb je er niks aan.
Dat is echt niet meer zo, dat was 10 jaar terug. Feyenoord en Az hebben momenteel de beste jeugd teams en opleidingen. Daarbij zijn er zelfs amateur teams die van de Ajax jeugd wint in de competities O9/O10/O11 weet ik uit eigen ervaringPelox schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:39:
[...]
De ajax jeugd heeft nog steeds de naam, maar de prestaties vallen al 10 jaar ernorm tegen. Dankzij de in het verleden behaalde resultaten verkopen ze die jonge spelers vaak nog voor enorme bedragen, het redement valt daarna vrijwel altijd tegen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Niet alleen vanavond..Grotespeler schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:48:
Die Gooyer valt ook aardig door de mand hé vanavond.
Flickr PSN ID= cheironnl
Daar gebeurde niet veel nee de var kijkt er inmiddels naar.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
⏩ PVOutput☀️
Flickr PSN ID= cheironnl
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️

Omdat ie geen humor heeft?Gynnad schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:52:
De zoon van Jan-Jaap van de Wal met zn debuut?
⏩ PVOutput☀️
Qua overtreding wel, maar het was anders een intikker voor Brobbey. Dus meer doorgebroken dan dit kon het niet zijnZingo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:52:
Rood vind ik wel erg zwaar moet ik zeggen hoor. Penalty was terecht.
Voor ze begonnen was het al 1:45, dan is 7 minuten echt veel en veel te weinig. Had minimaal 10 mogen zijn.
Gezien hoe dicht hij op de keeper zou uitkomen zou ik niet zeggen dat hij hem zo zou intikken. If anything gezien hoe dicht de keeper erbij zat is de kans op scoren zelfs een stuk kleiner dan als dit randje 16 was.Terranova schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:53:
[...]
Qua overtreding wel, maar het was anders een intikker voor Brobbey. Dus meer doorgebroken dan dit kon het niet zijn
⏩ PVOutput☀️
Hoezo, ook zo waardeloos als trainer?Harribo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:54:
De nieuwe van Basten
Nee, maar hij had em kunnen intikken. En daar gaat het om, nu zouden we het nooit wetenZingo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:54:
[...]
Gezien hoe dicht hij op de keeper zou uitkomen zou ik niet zeggen dat hij hem zo zou intikken. If anything gezien hoe dicht de keeper erbij zat is de kans op scoren zelfs een stuk kleiner dan als dit randje 16 was.
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Verdediging moet beter maar dat is bekend
Nou her en der dachten we vooraf eerder 0 punten.964C2 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:58:
Weer hele matige avond voor de coëfficienten, gezien 2 thuiswedstrijden
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024