Zonde, er zat meer in (klinkt inmiddels bekend
)
In Rome zal het wel kansloos zijn.
In Rome zal het wel kansloos zijn.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Weet ik niet, ik had nu al veel slechter verwachtAgent47 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:44:
Ga je nooit redden die uitpartij
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hlynsson…D-e-n schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:54:
Die linkerkant van Ajax lijkt me aanvallend niet logisch. Wie gaat er nu nog overheen?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maakt niet uit, we hebben de beste linkerkant van de Eredivisie.D-e-n schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:54:
Die linkerkant van Ajax lijkt me aanvallend niet logisch. Wie gaat er nu nog overheen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ook echt bizar dat hier weer gekozen is voor Taylor i.p.v. Tahirovic die het de laatste tijd beter deed.Pompi schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:04:
Taylor die bij het verdedigen voorbij gesprint wordt door Hlynnson die een linie hoger staat...
Als je alleen al naar doelsaldo kijkt is het veel logischer om met de punt naar voren te spelen in plaats van naar achter zoals nu en 2 meer verdedigend georiënteerde middenvelders te gebruiken.Trishul schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:07:
[...]
Ook echt bizar dat hier weer gekozen is voor Taylor i.p.v. Tahirovic die het de laatste tijd beter deed.
Omdat Berghuis wel een echte leider isHollowGamer schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:09:
Waarom is Berghuis aanvoerder, en niet Henderson?
Ze houden volgens mij de oorspronkelijke volgorde van het begin van het seizoen aan.HollowGamer schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:09:
Waarom is Berghuis aanvoerder, en niet Henderson?
Jij probeert hem alleen maar te cancelen. /sPompi schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:04:
Taylor die bij het verdedigen voorbij gesprint wordt door Hlynnson die een linie hoger staat...
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik kijk geen enkel programma meer over deze onzin. Die mensen hebben nooit naar Liverpool gekeken hoe belangrijk hij daar was.
Het lijkt met drie verdedigers. Gok 5-3-2?Harribo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:14:
Hoe speelt Ajax eigenlijk? Kan het niet goed zien, 442?
Daar lijkt het wel op. Ik heb de opstelling voor aanvang gemist.Harribo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:14:
Hoe speelt Ajax eigenlijk? Kan het niet goed zien, 442?
Dan zijn het 5 verdedigersHollowGamer schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:15:
[...]
Het lijkt met drie verdedigers. Gok 5-3-2?
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 42% gewijzigd door Wokschotel op 15-02-2024 21:18 ]
De islam kan uw vrijheid schaden
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Lijkt me gewoon slim en knap afgemaakt, en Bodo was sowieso sterker. Hoe pijnlijk ook, in vond het geen geluk.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:17:
wat een Heineken geluk.
HollowGamer schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:17:
Je speelt wel tegen in een internationale topper, geen schande om hier achter te komen.
⏩ PVOutput☀️
Al staan we met 7 man achterin, dan gaat hij er alsnog wel in.
Ajax vrouwen doen het wel prima, misschien een vrouw er eens neerzetten?Superkiwi schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:19:
[...]
Al staan we met 7 man achterin, dan gaat hij er alsnog wel in.
Volgens mij was het ook zijn mannetje wat de bal in de opbouw van de scoorder terugkrijgt en dan verlegt naar de linkerflank. Taylor heeft echt tactisch totaal geen benul van waar hij in het veld staat of moet staan, zijn top zal gok ik middenmoot in 1 van de grote 5 competities zijn.gws24 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:18:
In de herhaling zie je Taylor een paar keer kijken naar de speler die scoort maar even aanzetten om er bij te komen ho maar...
[ Voor 9% gewijzigd door Pompi op 15-02-2024 21:21 ]
Nee, Taylor liet zijn man lopen...Barfman schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:20:
Gewoon een fout van Hato, had er bovenop moeten zitten maar gaf hem de ruimte om te schieten.
Klopt enigszins, al liepen er daar twee nagenoeg vrij. Het stond weer hopeloos verkeerd.Barfman schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:20:
Gewoon een fout van Hato, had er bovenop moeten zitten maar gaf hem de ruimte om te schieten.
Ja en nee, want je ziet dat hij twijfelt welke van de 2 mannen hij moet pakken. Mannetje wat hij dekt of degene die in centrum vrij staat. Dan ben je bijna altijd te laat.Barfman schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:20:
Exact. Keer op keer, ook in eerdere wedstrijden. Het staat gewoon niet goed, de ruimtes zijn te groot en dan gaat het snel. Bodo legt het wel extreem bloot zeg.Vos schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:18:
Wat een slechte omschakeling weer.
bewust mikken via een beenBao_mi1 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:18:
[...]
Lijkt me gewoon slim en knap afgemaakt, en Bodo was sowieso sterker. Hoe pijnlijk ook, in vond het geen geluk.
Ach kom op, een verdediger mag daar toch nooit zo dichtbij het doel 1op 1 met een aanvaller komen te staan.Barfman schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:20:
Maar waarom wordt hij steeds opgesteld? Is er echt niets beters?Pompi schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:20:
[...]
Volgens mij was het ook zijn mannetje wat de bal in de opbouw van de scoorder terugkrijgt en dan verlegt naar de linkerflank. Taylor heeft echt tactisch totaal geen benul van waar hij in het veld staat of moet staan, zijn top zal gok ik middenmoot in 1 van de grote 5 competities zijn.
En ja ik kijk nu extra waar hij staat en loopt, ook zonder bal, omdat hij de laatste tijd zo negatief opviel.
Ik vrees dat er niet beter is? Menigeen ziet dat.Agent47 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:25:
Wanneer gaat die Taylor eens een keer banken dan?
Plus Hato is 17/18 en moet de hele verdediging dragen. Dat kan gewoon niet, want ook dat hij half linksback speelt, klopt niet.Pompi schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:22:
[...]
Ja en nee, want je ziet dat hij twijfelt welke van de 2 mannen hij moet pakken. Mannetje wat hij dekt of degene die in centrum vrij staat. Dan ben je bijna altijd te laat.
Ah dat heb ik dan verkeerd gezienHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:23:
[...]
bewust mikken via een beendenk het niet.
⏩ PVOutput☀️
Hij loopt ook steeds verkeerd vrij bij het opbouwen, dus dan heb je daar een man minderTrishul schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:28:
Bizar joh, afgelopen 3 aanvallen via Taylor stokten zodra Taylor de bal kreeg. Ongelooflijk.
⏩ PVOutput☀️
Hij doet helaas op ViaPlay ook het Engels voetbal. Bij Ziggo kon je vroeger Engels als commentaar kiezen, maar ook die zijn niet altijd veel beter meer.Quad schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:31:
Je kan wat van Leo Driessen vinden. Maar aub verbrandt die megafoon, en snel een beetje.
⏩ PVOutput☀️
Die jongen doet ook zijn best.Quad schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:34:
Taylor die moet je met Brobbey in z'n loop meegeven..
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik ook, maar dan wil niet zeggen dat ik daar kan spelen.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Top in de middenmoot grote 5 competities? Die man speelt zijn 97ste officiële pot in Ajax 1 en iedereen behalve de Ajax trainers ziet dat die er echt geen reet van kan. Hij is niet eens niveau top 5 in Nederland. Echt een speler die niets in zich heeft van een moderne middenvelder.Pompi schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:20:
[...]
Volgens mij was het ook zijn mannetje wat de bal in de opbouw van de scoorder terugkrijgt en dan verlegt naar de linkerflank. Taylor heeft echt tactisch totaal geen benul van waar hij in het veld staat of moet staan, zijn top zal gok ik middenmoot in 1 van de grote 5 competities zijn.
En ja ik kijk nu extra waar hij staat en loopt, ook zonder bal, omdat hij de laatste tijd zo negatief opviel.
Nee niet top middenmoot, zijn persoonlijke "top" is de middenmoot. Dus zeg maar alles onder de 10de plek.Kist schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:39:
[...]
Top in de middenmoot grote 5 competities? Die man speelt zijn 97ste officiële pot in Ajax 1 en iedereen behalve de Ajax trainers ziet dat die er echt geen reet van kan. Hij is niet eens niveau top 5 in Nederland. Echt een speler die niets in zich heeft van een moderne middenvelder.
De problemen bij Ajax zijn echt begonnen bij het vertrek van Gravenberch en de intrede van Taylor.
Schip hele sympathieke man. Veel bewondering dat die is ingestapt. Maar gewoon een matige trainer. En dan gaan er geruchten dat ze hem permanent willen aanstellen. Als die zijn eigen spelers meeneemt kan je de tent opdoeken.Quad schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:39:
@Pompi een Ten Hag liet zelfs Ziyech werken en meters maken voor z'n medespelers, dat is nu veel minder idd.
Flickr PSN ID= cheironnl
Nou Bodo maakt meer meters en heeft betere pass nauwkeurigheidHarribo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:42:
Ik ben eerlijk gezegd niet onder de indruk van dit Bodo.
Ze spelen als counter team en dat is hun kracht maar Ajax moet dit toch kunnen hebben zou je zeggen
Dit Bodø is ook aanvallend stukken minder dan voor de winterstop. Dus ja, op papier moet Ajax ze prima kunnen hebben.Harribo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:42:
Ik ben eerlijk gezegd niet onder de indruk van dit Bodo.
Ze spelen als counter team en dat is hun kracht maar Ajax moet dit toch kunnen hebben zou je zeggen
⏩ PVOutput☀️
Meer meters zonder bal ja, ze moeten achter de bal aan. En in de counter krijgen ze de ruimteTrishul schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:44:
[...]
Nou Bodo maakt meer meters en heeft betere pass nauwkeurigheid
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 15-02-2024 21:50 ]
Behoorlijk niveauverschilletje in vergelijking met de wedstrijd hiervoor. Daar heb ik met meer plezier naar zitten kijken.Han schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:41:
Pfffff… FC Machteloos. Niet om aan te zien dit.
En Taylor vervangen met Tahirovic zou ook al wat schelen. Hlynsson is op dit moment beter dan Taylor en heeft een enorm loopvermogen. Tahirovic is een goeie gecombineerde 6/8.Harribo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:49:
[...]
Meer meters zonder bal ja, ze moeten achter de bal aan. En in de counter krijgen ze de ruimte
Serieus statistieken zeggen vaak helemaal niks.
Ik vind ze zeer pover, dat Bodo.
Harde noeste werkers die de mazzel hebben dat Ajax verdedigend altijd wel steekjes laat vallen
Ik zou zeggen, plaats akpom naast Brobbey als kaatser voor inlopende mensen, zoiets
Voorzetten hebben tot nu toe geen nut
Serieus? WowRuzor schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 21:53:
En dan te bedenken dat de Noorse competitie pas over een paar maanden begint
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
StandaardGunner schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:06:
Dat liedje van Bob Marley is dat vanwege de stand of is dat standaard repertoire in het stadion?
[ Voor 60% gewijzigd door Megupe op 15-02-2024 22:07 ]
Meestal om de tegenstander een hart onder de riem te steken, maar nu even nietGunner schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 22:06:
Dat liedje van Bob Marley is dat vanwege de stand of is dat standaard repertoire in het stadion?
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 15-02-2024 22:16 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq