Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik juichte wel maar ze schrok niet. De baby daarintegen wel. Haha. Die moest huilen.Rubman schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:36:
[...]
Had dochtertje op schoot danof spring je niet op?
Hier schrok de hond zich kapot op de bankkids liggen gelukkig te slapen.
Inderdaad. Een geweldige stand-in voor Bijlow. Soms vraag je wel eens af...Lekkerboeie86 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:37:
Wat een heerlijk moment om te scoren!! Toch gaan de complimenten wel naar Wellenreuther hoor. Staat fantastisch te keepen.
Dan ben je niet veel gewend. Volgens mij valt het vandaag allemaal best mee. Niet dat ie geweldig fluit, maar zeker niet zo slecht als jij wil laten geloven.Agent47 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:41:
In tijden niet zulke slechte Europese arbitrage gezien ook
Die is voor Roma?Grudgie schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:39:
[...]
De baby daarintegen wel. Haha. Die moest huilen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit moet gewoon opnieuw genomen worden inderdaad..piotr123 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:53:
Mag je zo vlug inlopen?
per aspera ad astra
Als de nemer hem raakt lijkt me?LAD93 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:53:
Vanaf wanneer mag je inlopen bij een vrije trap? Die vent was op 1.5 meter van de bal op moment van trappen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
10 keer? Dan moet de volgende toch wel een keer raak zijn lijkt mij.
Manmanman gekke fluiter weer.
Ik ook niet. Hij had beter Gimenez in de 70e kunnen laten komen.piotr123 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:00:
Zo niet weten waarom Ueda eruit moet
Hoewel Ueda laag te weinig zien.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als het aan AS Roma ligt blijft Ueda lekker staan. Ik vind zelf dat hij op dit moment weinig toevoegt.piotr123 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:00:
Zo niet weten waarom Ueda eruit moet
⏩ PVOutput☀️

Rensch voor Sosa en Akpom voor Forbs.
⏩ PVOutput☀️
Kaplan heeft ondertussen toch genoeg minuten gemaakt om te spelen.
En vd Boomen kan je laten starten, al is die net terug dus snap ik het wel dat die Taylor nog niet vervangt.
Dus dat - zou prima gespeeld hebben op de Asia cup maar ik vind hem bij Feyenoord bar weinig klaarspelenQuad schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:03:
[...]
Als het aan AS Roma ligt blijft Ueda lekker staan. Ik vind zelf dat hij op dit moment weinig toevoegt.
per aspera ad astra
Hopen dat Gimenez snel weer op stoom komt.
Ow ik vind de opstelling eigenlijk wel prima naar huidig seizoensbegrippen.Megupe schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:06:
Ajax ook weer in een fantasieloze opstelling...
Kaplan heeft ondertussen toch genoeg minuten gemaakt om te spelen.
En vd Boomen kan je laten starten, al is die net terug dus snap ik het wel dat die Taylor nog niet vervangt.
Ik heb helemaal niet naar de wissels gekeken, maar wat gaaf dat Branco er weer bij is. Ik ben echt fan van 'm op het veld.
⏩ PVOutput☀️
Ik weet niet hoe hij het tot aan deze wedstrijd het deed hoor. Maar ik vond 'm vanavond behoorlijk ongelukkig.LAD93 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:07:
[...]
Dus dat - zou prima gespeeld hebben op de Asia cup maar ik vind hem bij Feyenoord bar weinig klaarspelen
⏩ PVOutput☀️
Weinig gespeeld voor Feyenoord buiten wat korte invalbeurten daargelaten. Maar in de minuten dat hij speelde niet echt overtuigend.Quad schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:10:
[...]
Ik weet niet hoe hij het tot aan deze wedstrijd het deed hoor. Maar ik vond 'm vanavond behoorlijk ongelukkig.
KAK!, wat een prutsbal
[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 15-02-2024 20:11 ]
1-1.
[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2024 20:12 ]
Die gaan voor de winst hier.Rubman schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:13:
Zul je zien dat Roma nu weer achteruit gaat spelen. Die vinden een gelijkspel prima hier.
Zero.
Eigenlijk direct rood maar hij heeft Kuipvrees.LAD93 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:14:
Elke overtreding van een Feyenoorder is geel?
En de tweede helft begonnen ze juist goedHarribo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:14:
Feyenoord moet beter spelen dan dit
Het is een uit fluiterLAD93 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:14:
Elke overtreding van een Feyenoorder is geel?
Enorm!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zo slecht vind ik ze niet spelen hoor.Harribo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:14:
Feyenoord moet beter spelen dan dit
Als semi-neutrale kijker vermaak ik me wel met deze pot
Heb ik niet helemaal mee kunnen krijgen.D-e-n schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:15:
[...]
En de tweede helft begonnen ze juist goed
Enige wat ik soms zag was Roma aan de bal.
Feyenoord kan geen bal in het team houden?
Echt regel tot op de punt naleven dit, helaas in het nadeel van Feyenoord
per aspera ad astra
En ongekend hoe vaak de scheids er voor fluit. Waardoor het spel enorm vertraagd in ons nadeel.Agent47 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:22:
Ongekend hoe vaak die lui liggen
2 jonkies, hopelijk brengen ze wat gif, ze missen natuurlijk ervaring
[ Voor 13% gewijzigd door Rubman op 15-02-2024 20:23 ]
Dus dat - waarom moet hij het hier stilleggen dan?Rubman schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:22:
[...]
En ongekend hoe vaak de scheids er voor fluit. Waardoor het spel enorm vertraagd in ons nadeel
per aspera ad astra
Die scheidsrechter heeft een dikke envelope gekregenRubman schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:22:
[...]
En ongekend hoe vaak de scheids er voor fluit. Waardoor het spel enorm vertraagd in ons nadeel
Ik denk iets verkeerds gegeten waardoor hij niet helder denkt. Iets Italiaans vermoed ik.D-e-n schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:22:
En waarom fluit hij af?
Feyenoords hoop op 17 en 18 jarigen. Komt bekend voor van Ajax. Hopelijk kunnen ze er iets leuks uit halen.
⏩ PVOutput☀️
Ik nietAgent47 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:27:
En mensen vinden het gek dat ik Roma haat

Hij heeft Pizza Hawaii gehad.dr.lowtune schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:23:
[...]
Ik denk iets verkeerds gegeten waardoor hij niet helder denkt. Iets Italiaans vermoed ik.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Je weet dat kramp na even goed rekken zo weer weg kan zijn?Agent47 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:28:
Met kramp kan je echt niet schieten hoor haha
Italiaanse krampjes zijn ook altijd wat minder heftigSuperkiwi schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:29:
[...]
Je weet dat kramp na even goed rekken zo weer weg kan zijn?
per aspera ad astra
Daarbij zit Romeinse kramp vaak vooral tussen de oren.Superkiwi schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:29:
[...]
Je weet dat kramp na even goed rekken zo weer weg kan zijn?
Vond het wel bijzonder dat de vrije trap na het hinderen en trappen op Hartman tegen Feyenoord was
Dit Roma was best te pakken als ze in vorm en op volle sterkte waren
Zeker niet gezien hij voor een flink bedrag is gekocht
Ach joh laat gaan, wat heb je eraan om je een uur lang je te ergeren aan die matige scheids?Rubman schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:31:
Zo hij heeft wel gele kaarten voor Roma?
Vond het wel bijzonder dat de vrije trap na het hinderen en trappen op Hartman tegen Feyenoord was
Ik hoop dat Feyenoord er nog 1 maakt
Tis voorzichtig nu en terecht
True, erger me aan het spel want winnen is hier gewoon heel goed mogelijk, maar het is gepruts alom.Harribo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:33:
[...]
Ach joh laat gaan, wat heb je eraan om je een uur lang je te ergeren aan die matige scheids?
Ik hoop dat Feyenoord er nog 1 maakt
Tis voorzichtig nu en terecht
De wissels brengen ook niet echt meer dreiging.
En hij valt uitstekend in vind ik.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 89% gewijzigd door Superkiwi op 15-02-2024 20:40 ]
Ja ik weet ook dat het niet meer gaat gebeuren
Wij werden er wél kampioen mee. Vier keer achter elkaar zelfsLZ86 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:38:
Het is af en toe wel aslof je naar Ajax van vroeger zit te kijken. Tikkie terug tikkie terug tikkie breed
Sorry Leon
Verdedigend vrij weinig van AS te duchten opvallend genoeg.
⏩ PVOutput☀️
Ivanusec is zo iemand, maar die komt er pas net weer af en toe een beetje uit. Leek voor zijn blessure zo goed maar valt toch zwaarQuad schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:39:
Ze missen wel iemand bij Feyenoord die de diepe splijtende pass kan geven. Daar mis je wat creativiteit.
Maar als ze op deze manier spelen en Feyenoord is bij de return wat meer op krachten maken ze echt wel een kans
[ Voor 12% gewijzigd door Rubman op 15-02-2024 20:41 ]
Timber wordt gemist wat mij betreft en Stengs ook wel. Die zakken wat meer uit en zijn betere aanspeelmogelijkheden daarmee voor Wiefer en Zerouki.Quad schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:39:
Ze missen wel iemand bij Feyenoord die de diepe splijtende pass kan geven. Daar mis je wat creativiteit.
Hij doet t met z'n invalbeurt prima vind ik.Rubman schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:40:
[...]
Ivanusec is zo iemand, maar die komt er pas net weer af en toe een beetje uit. Leek voor zijn blessure zo goed maar valt toch zwaar
⏩ PVOutput☀️
Zeker komt weer terug, maar was tijden na blessure gewoon slecht te noemen. Vorige wedstrijd voor het eerst weer een knappe pass waar een goal uit vloeit.Quad schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:41:
[...]
Hij doet t met z'n invalbeurt prima vind ik.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024