[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.145 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:49
Die reclames boeren goed met zo'n staking van de wedstrijd.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:33
Mooody schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 23:16:
[...]

Ik was trots op de overwinning van Twente dit weekend, maar dit zet het toch even in een ander perspectief :/
Haha, je mag trots blijven hoor, Twente speelde ook gewoon erg sterk! Ben jaloers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
West-Fries zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

GVD!!! Maak het gewoon ff af! Ik wil slapen!!

3-3 in de verlenging......

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:22

Quad

Doof

't Is toch werkelijk prachtig dit. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 23:40
Slecht ingeschoten van De Wit zeg.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Helaas! Deze bekerstunt duurde slechts 120 minuten.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ze hebben in elk geval een mooi verhaal dit seizoen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Het leek me een aardig broodje aap verhaal, maar het lijkt er toch van te gaan komen...
Jordan Henderson is op weg naar Ajax. De Amsterdammers zijn het in hoofdlijnen eens geworden over het vastleggen van de 33-jarige middenvelder, die deze week met Al-Ettifaq tot overeenstemming kwam. Hoewel er nog details moeten worden besproken, is de transfer van Henderson een kwestie van tijd.
Hopelijk is dat de stabiliteit op het middenveld die we nodig hebben en kan Tahirovic naar de bank of afwisselen met Taylor en Hlynsson. We gaan 't zien. In ieder geval wel een bak ervaring en hopelijk een goede mentor voor alle jeugdigheid die er nu loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Schandalig voetbal van AZ + schandalig dat het stadion zo leeg was. Heb het in augustus al geroepen maar toen werd het op vakantie gegooid.

AZ gaat nooit tweede worden op deze manier. Quick Boys was beter, net als GAE tegen Ajax, maar maakte het zelf niet af.

Ik geniet elk seizoen weer van de knvb beker.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:12
Agent47 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:53:
Schandalig voetbal van AZ + schandalig dat het stadion zo leeg was. Heb het in augustus al geroepen maar toen werd het op vakantie gegooid.

AZ gaat nooit tweede worden op deze manier. Quick Boys was beter, net als GAE tegen Ajax, maar maakte het zelf niet af.

Ik geniet elk seizoen weer van de knvb beker.
Wat geeft Ajax hier nu weer mee te maken? Nul relevantie voor je post...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
JanW schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:39:
Het leek me een aardig broodje aap verhaal, maar het lijkt er toch van te gaan komen...

[...]

Hopelijk is dat de stabiliteit op het middenveld die we nodig hebben en kan Tahirovic naar de bank of afwisselen met Taylor en Hlynsson. We gaan 't zien. In ieder geval wel een bak ervaring en hopelijk een goede mentor voor alle jeugdigheid die er nu loopt.
Ik ben zelf blij met deze speler, gaat de nodige ervaring mee brengen en gaat hopelijk de stabiele factor worden op het middenveld, waar mijn inziens het grootste probleem van Ajax ligt. Als je afgelopen wedstrijd zag hoe vaak Tahirovic te ver naar voren stond of compleet verkeerd dan kun je de verdediging het ook niet altijd verwijten dan het een gatenkaas lijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
Gynnad schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:05:
[...]

Op zich wel relevant, want ik heb de wedstrijd niet gezien en ik denk meer mensen niet. Het kan zijn dat AZ pech had en Quick Boys geluk met hun kansen, maar dat is dus niet het geval als ik de post van @Agent47 zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:48

[...]

Het lijkt inderdaad te gaan komen, ik had nog wel verwacht dat een andere club er mee aan de haal zou gaan.
Ik zie er ook wel een aanvoerder in vanaf volgend seizoen.
Kwaliteit, ervaring en leiderschap die deze selectie hard nodig heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Gynnad schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:05:
[...]

Waarom schiet je meteen in de verdediging? GAE had meer kansen tegen Ajax, net als Quick Boys er meer had tegen AZ. Zowel GAE als Quick Boys heeft het zelf niet afgemaakt. Dat is de vergelijking.

[ Voor 7% gewijzigd door Agent47 op 17-01-2024 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
dutchgio schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:16:
[...]

Het lijkt inderdaad te gaan komen, ik had nog wel verwacht dat een andere club er mee aan de haal zou gaan.
Ik zie er ook wel een aanvoerder in vanaf volgend seizoen.
Kwaliteit, ervaring en leiderschap die deze selectie hard nodig heeft.
Pas als hij z'n contract getekend heeft is hij van Ajax. In het verleden al veel spelers gehad die op papier of in de media al op het veld stonden maar ineens ergens in Italië of Spanje aan de bak gingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Agent47 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:19:
[...]

Waarom schiet je meteen in de verdediging? GAE had meer kansen tegen Ajax, net als Quick Boys er meer had tegen AZ. Zowel GAE als Quick Boys heeft het zelf niet afgemaakt. Dat is de vergelijking.
Of hetzelfde als Excelsior - Groningen - het voelt wat onnodig om Ajax hier bij te halen. Je kunt ook gewoon hetzelfde benoemen zonder Ajax erbij te halen.

We zitten inderdaad in een slechte periode/seizoen om overal te pas en onpas Ajax bij te halen is niet nodig wat mij betreft.

Maar goed, verder geen zin om een discussie hierover te starten, dus laten we het hier bij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Gynnad schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:29:
[...]

Of hetzelfde als Excelsior - Groningen - het voelt wat onnodig om Ajax hier bij te halen. Je kunt ook gewoon hetzelfde benoemen zonder Ajax erbij te halen.

We zitten inderdaad in een slechte periode/seizoen om overal te pas en onpas Ajax bij te halen is niet nodig wat mij betreft.

Maar goed, verder geen zin om een discussie hierover te starten, dus laten we het hier bij houden.
Excelsior Groningen heb ik (nog) niet gezien, daar kan ik niet over oordelen. Ik heb dit seizoen ook vaak zat aangegeven dat Ajax gewoon beter was in wedstrijden. Voel je niet zo aangevallen joh.

We houden het er inderdaad bij en we zien wel wat de tweede seizoenshelft brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

[...]

Ik vraag me af wat je er mee opschiet. Je gooit het hele salarishuis op de schop voor een dertig plusser die nooit meer een transfersom gaat opleveren in een seizoen waarin je al een straatlengte achter ligt.

Overigens nog niet vaak langsgekomen: Henderson is dus alles behalve een "nummer zes". Dat was bij Liverpool Fabinho. Henderson en Wijnaldum waren de lopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Om de balans op het middenveld te herstellen hoef je niet persé een typische 6 te zijn. Dat het geen nieuwe Alvarez is lijkt me duidelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door SterqVerhael op 17-01-2024 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
D-e-n schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 11:50:
[...]

Ik vraag me af wat je er mee opschiet. Je gooit het hele salarishuis op de schop voor een dertig plusser die nooit meer een transfersom gaat opleveren in een seizoen waarin je al een straatlengte achter ligt.

Overigens nog niet vaak langsgekomen: Henderson is dus alles behalve een "nummer zes". Dat was bij Liverpool Fabinho. Henderson en Wijnaldum waren de lopers.
Ik vraag het mij ook af. Zit dit drama seizoen uit en probeer verder te bouwen aan de selectie met meerdere aankopen. Niet 1 dure aankoop, die volgend seizoen alweer klaar kan zijn.

Met wat pech is die grotendeels geblesseerd.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Aan de andere kant bestaat de kans dat Ajax deze transferwinfow afscheid kan nemen van Bergwijn, die drukt ook behoorlijk op de begroting. Als Ajax Bergwijn kan ‘inruilen’ voor die Kerem Aktürkoglu dan zullen ze daar kwalitatief niet op achteruit gaan en hebben ze wat financiële armslag ten opzichte van Henderson.

Ajax heeft een kwaliteitsimpuls nodig, iemand met ervaring op het middenveld, een aanvoerder. Dus wat dat betreft is Henderson meer dan welkom.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 11:50:
[...]

Dat is toch wel duidelijk? Een enorm ervaren middenvelder met leidinggevende kwaliteiten. De gemiddelde leeftijd bij Ajax is momenteel enorm laag. Berghuis 30+, Bergwijn 26 ofzo de rest is <23 ofzo.
Hij heeft zo'n 550 wedstrijden gespeeld waarvan 160+ als verdedigende middenvelder (bron: transfermarkt).
Dus misschien dat het daarom niet zo vaak langskomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:16
Han schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:23:
Aan de andere kant bestaat de kans dat Ajax deze transferwinfow afscheid kan nemen van Bergwijn, die drukt ook behoorlijk op de begroting. Als Ajax Bergwijn kan ‘inruilen’ voor die Kerem Aktürkoglu dan zullen ze daar kwalitatief niet op achteruit gaan en hebben ze wat financiële armslag ten opzichte van Henderson.

Ajax heeft een kwaliteitsimpuls nodig, iemand met ervaring op het middenveld, een aanvoerder. Dus wat dat betreft is Henderson meer dan welkom.
Niets is zo veranderlijk als een uitspraak in de voetbalwereld, maar in 't ESPN interview ná GAE stelde Bergwijn i.i.g. te gaan/willen blijven. Ook 't feit dat hij z'n hele vrienden / familiekring in de buurt heeft haalde hij aan als een voor hem belangrijk argument.

We gaan 't meemaken. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:07:
[...]

Ik vraag het mij ook af. Zit dit drama seizoen uit en probeer verder te bouwen aan de selectie met meerdere aankopen. Niet 1 dure aankoop, die volgend seizoen alweer klaar kan zijn.

Met wat pech is die grotendeels geblesseerd.
Die aankopen kunnen komende zomer alsnog gedaan worden (als er eerst verkocht is, geldt nu ook al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:50:
[...]

Dat is toch wel duidelijk? Een enorm ervaren middenvelder met leidinggevende kwaliteiten. De gemiddelde leeftijd bij Ajax is momenteel enorm laag. Berghuis 30+, Bergwijn 26 ofzo de rest is <23 ofzo.
Maar wat is dan je doel dit jaar?
[...]

Hij heeft zo'n 550 wedstrijden gespeeld waarvan 160+ als verdedigende middenvelder (bron: transfermarkt).
Dus misschien dat het daarom niet zo vaak langskomt ;)
Die statistiek zegt niets. Henderson had succes bij een Liverpool waarin Fabiano met de punt naar achter speelde en meestal Henderson en Wijnaldum het loopwerk deden. Dit alles in dienst van de spelbepalende backs en zwervende aanvallers. Dus wanneer ben je dan verdedigend en wanneer aanvallend?

Dus verdedigende middenvelder klinkt leuk maar dan is het dus niet zomaar een kwestie van Tahirovic eruit gooien en hem erin. Ik geloof wat dat betreft, nog meer dan ervaring, in balans in een elftal. Want die klopt nu dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
D-e-n schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:59:
[...]

[...]

Die statistiek zegt niets. Henderson had succes bij een Liverpool waarin Fabiano met de punt naar achter speelde en meestal Henderson en Wijnaldum het loopwerk deden. Dit alles in dienst van de spelbepalende backs en zwervende aanvallers. Dus wanneer ben je dan verdedigend en wanneer aanvallend?

Dus verdedigende middenvelder klinkt leuk maar dan is het dus niet zomaar een kwestie van Tahirovic eruit gooien en hem erin. Ik geloof wat dat betreft, nog meer dan ervaring, in balans in een elftal. Want die klopt nu dus niet.
Hopelijk is het doel om alles op alles te zetten om derde te worden. Duidelijk is dat dat met de huidige selectie niet gaat lukken, die is flink uit balans. Hopelijk is Henderson de balans die nodig is.

De PL is een hoger niveau dan de Eredivise. Misschien verwachten ze wel dat hij bij Ajax dit wel goed kan doen en daarin ook goed communiceert naar z'n verdedigers/middenvelders in wat ie van ze verwacht. Nu zijn het allemaal eilandjes en doet iedereen maar wat. Voornamelijk Tahirovic die als een dolle hond in een speelwei op iedere bal afrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gynnad schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 10:29:
[...]

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

Je kunt dit seizoen in het voorbeeld beter Ajax vervangen door Groningen… 8)7

spoiler:
Heb je nou zelf niet door wat je hier doet? :+

Ik vond het een uitstekende vergelijking, vrij to the point.

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 17-01-2024 15:34 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 12:06

Een goede speler wat Ajax hard kan gebruiken. :9
https://www.vi.nl/nieuws/jordan-henderson-op-weg-naar-ajax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:33:
[...]

spoiler:

Het is alleen nogal krom dat er om de haverklap geklaagd wordt dat dit een Ajax topic is, maar dat er dan voor de meest onzinnige dingen toch ook weer met Ajax vergeleken wordt door de niet-Ajax fans hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ramzzz schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:33:
[...]

spoiler:

Het was meer een statement waarom bijv. niet Groningen erbij pakken - al zou dat ook niet eens nodig moeten zijn want zijn bericht was verder volgens mij al meer dan duidelijk.

Verder precies wat Toolkist zegt.

--

Maar laten we het over voetbal hebben, vanavond PSV - Twente, mooi bekerpotje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:59:
[...]

[...]

Natuurlijk zegt die statistiek wel wat, nl dat ie er gewoon prima kan spelen. Dat er dan bij Liverpool iemand is die daar nog beter kan spelen, of dat het niet Henderson z'n beste positie is/was, wil niet zeggen dat ie er geen reet van kan op die positie... Gerrard gebruikt em dit seizoen overigens ook zo in de SA compettie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:39:
[...]

Het is alleen nogal krom dat er om de haverklap geklaagd wordt dat dit een Ajax topic is, maar dat er dan voor de meest onzinnige dingen toch ook weer met Ajax vergeleken wordt door de niet-Ajax fans hier...
Hé, je bent een maatstaf of je bent het niet… :+

En AZ deed het zelfs beter dan Ajax. Tegen een hoger geplaatste club. :X

Maar voel je vrij om er een fikse jij-bak tegenaan te gooien als PSV vanavond in eigen huis onderuit gaat tegen Twente. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 17-01-2024 15:47 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
toolkist schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:44:
[...]

Natuurlijk zegt die statistiek wel wat, nl dat ie er gewoon prima kan spelen. Dat er dan bij Liverpool iemand is die daar nog beter kan spelen, of dat het niet Henderson z'n beste positie is/was, wil niet zeggen dat ie er geen reet van kan op die positie... Gerrard gebruikt em dit seizoen overigens ook zo in de SA compettie.
Ik ben alleen bang dat een speler op dit moment echt niet genoeg gaat zijn. Als men vanaf achteruit weer driehoekjes zit te maken met de keeper op de bal over de zijlijn schiet dan heb je dat probleem nog niet opgelost.

Dat zou dan aankomende zomer pas versterkt worden, blijft een Henderson dan nog een seizoen ?

Maar goed, ik laat mij positief verrassen dat er weer wat meer lijn en progressie in het elftal komt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
AZ ontslaat trainer: https://www.ad.nl/nederla...ect-uit-elkaar~a40bd5c33/

AZ heeft per direct afscheid genomen van Pascal Jansen. De oefenmeester wordt verantwoordelijk gehouden voor de mindere prestaties van de Alkmaarse voetbalclub. Maarten Martens maakt het seizoen af als hoofdtrainer.

[ Voor 48% gewijzigd door Willem30 op 17-01-2024 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De nieuwe trainer van Ajax is dan ook bekend. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:49
Beetje ad hoc?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Quad schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:54:
Waarom ook niet?

AZ staat 4e in de stand van de Eredivisie. Niks mis mee

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Player1S schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 22:21:
Nou, AZ gaat binnenkort vacature plaatsen?
Joh! Mijn glazen bol werkte zowaar gisteravond :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
Achter Warsaw geëindigd in de ECL, twee keer moeizaam maar wel door in de beker en verloren van Twente.
Zo slecht gaat het toch niet?
Plek 3/4 plek is ook wel waar ze horen te staan.

Vooralsnog werd de lijn van onder Slot aardig doorgezet, het is AZ zelf dat continu zijn beste spelers verkoopt en daardoor wel knap op hetzelfde niveau blijft maar geen stappen vooruit kan zetten.

Dit lijkt wel wat paniekerig en voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:54:
Alsjeblieft niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Willem30 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:53:
AZ ontslaat trainer: https://www.ad.nl/nederla...ect-uit-elkaar~a40bd5c33/

AZ heeft per direct afscheid genomen van Pascal Jansen. De oefenmeester wordt verantwoordelijk gehouden voor de mindere prestaties van de Alkmaarse voetbalclub. Maarten Martens maakt het seizoen af als hoofdtrainer.
FC Paniekvoetbal… :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:52:
[...]

Ik ben alleen bang dat een speler op dit moment echt niet genoeg gaat zijn. Als men vanaf achteruit weer driehoekjes zit te maken met de keeper op de bal over de zijlijn schiet dan heb je dat probleem nog niet opgelost.

Dat zou dan aankomende zomer pas versterkt worden, blijft een Henderson dan nog een seizoen ?

Maar goed, ik laat mij positief verrassen dat er weer wat meer lijn en progressie in het elftal komt.
1 speler is zeker niet genoeg, maar er is nu weinig mogelijk en moet dus eerst verkocht worden voor er echt geïnvesteerd kan worden. De uitzondering was een (qua transfersom) goedkope ervaren verdedigende middenvelder. Die lijkt nu gevonden te zijn. Henderson gaat voor 1,5 of 2,5 jaar tekenen, dus mij lijkt dat ie zeker nog wel blijft na de zomer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat valt toch alles mee? Het hele seizoen van AZ is niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:46:
[...]

Hé, je bent een maatstaf of je bent het niet… :+
Alleen als het uitkomt dus? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zal wel een streek zijn als Feyenoord Janssen als assistent binnenhaalt naast slot weer…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Agent47 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:22:
Zal wel een streek zijn als Feyenoord Janssen als assistent binnenhaalt naast slot weer…
Eerder slim, immers is het AZ zelf die hem op straat zet.
Maar nu hij zelf een periode trainer is geweest is een stap terug doen naar assistent vaak geen optie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
toolkist schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:39:
[...]

Het is ook een Ajax topic. Maar dat komt dit seizoen vooral door de 4-5 mensen die ervan smullen als er weer iets niet goed gaat met Ajax. Of als ergens anders iets mis gaat dat ze doet denken aan een vervelende situatie bij Ajax…

Zelfs tijdens wedstrijden van Ajax zie je dit seizoen meer Feyenoorders posten dan mensen die voor Ajax zijn. Het gekste vindt ik nog dat deze mensen vaak minder actief zijn tijdens wedstrijden van hun eigen club.

Misschien heeft het ermee te maken dat veel Feyenoorders liever Ajax zien verliezen dan Feyenoord zien winnen?

Best irritant inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-09 13:35
dutchgio schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:01:
Achter Warsaw geëindigd in de ECL, twee keer moeizaam maar wel door in de beker en verloren van Twente.

Vooralsnog werd de lijn van onder Slot aardig doorgezet, het is AZ zelf dat continu zijn beste spelers verkoopt en daardoor wel knap op hetzelfde niveau blijft maar geen stappen vooruit kan zetten.

Eens. Tussen de 3e en 5e plaats is ongeveer waar AZ hoort, afhankelijk van de topclubs en teams als Twente daarachter. Veel meer is niet mogelijk en eerlijk gezegd verbaas ik me al jaren hoe goed AZ het steeds doet nadat elk jaar opnieuw de sterkhouders vertrekken en er jonge, onbekende spelers voor terug komen. Ik heb geen zicht op financiënaar volgens mij komt er elk jaar veel meer geld binnen aan transfers dan er uit gaat. Het enige wat je kan zeggen is dat het spel de laatste tijd niet attractief was en dat er geen verbetering inzat, maar dat heeft niet alleen met de coach te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 09:37
AntraXxX schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:51:
[...]

Niets is zo veranderlijk als een uitspraak in de voetbalwereld, maar in 't ESPN interview ná GAE stelde Bergwijn i.i.g. te gaan/willen blijven. Ook 't feit dat hij z'n hele vrienden / familiekring in de buurt heeft haalde hij aan als een voor hem belangrijk argument.

We gaan 't meemaken. :)
Kan Ajax Bergwijn niet tegemoetkomen en voorstellen om de verhuizing van een paar van zijn familie/vrienden te betalen? Lijkt mij een uitstekende investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:44:
[...]

Die statistiek zegt niks omdat die geen rekening houdt met het verschil tussen een verdedigende middenvelder die met de punt naar achter speelt en eentje die vooral veel loopt terwijl er een opbouwer naast hem staat. Het valt of staat me hoe je een speler gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:12
dutchgio schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:01:

Dat komt door gebrek aan realiteitszin bij de directie van AZ. Eerst al dat gehuil over het stilleggen van de competitie, de situatie met Slot, moeilijk doen met Kroes en nu dit weer. Ik vind er wel wat van ;)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 09:37
ephymerous schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:44:
[...]

Dat komt door gebrek aan realiteitszin bij de directie van AZ. Eerst al dat gehuil over het stilleggen van de competitie, de situatie met Slot, moeilijk doen met Kroes en nu dit weer. Ik vind er wel wat van ;)
Deels eens. Gedoe met Kroes snap ik wel. Dat had Ajax echt niet netjes aangepakt en Kroes was nog maar net in dienst eigenlijk.

AZ heeft verder wel beetje een raar zelfbeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:26
Moeizaam door in de beker? Kan gebeuren.
Verliezen van de nummer 3? Kan gebeuren.

Jansen moet ook roeien met de riemen die hij heeft, plaats 4 is normaal voor AZ. Gekke beslissing.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:06:
[...]

Alleen als het uitkomt dus? O-)
Ik verzin dat niet zelf… O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-09 13:35
ephymerous schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:44:
[...]

De situatie met Kroes kan ik dan weer heel goed snappen, want er is werkelijk geen een reden om hem eerder bij Ajax aan de slag te laten gaan. Omdat het zo'n fijne werknemer is geweest? Omdat Ajax het zo nodig heeft? Iedereen gaat met z'n volle verstand een contract aan, en daar aan vasthouden is helemaal niet raar. Zeker omdat AZ en Ajax in elk geval dit jaar concurrenten zijn voor de subtop.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• krissie100
Ik ben op dit forum denk ik de enige die AZ fan is. Dat blijkt ook uit alle reacties.

Op het moment dat Jansen Slot overnam bleef het voetbal nog een tijdje meer dan prima. Hoe verder je komt in het Jansen tijdperk hoe slechter het werd (dit kan je alleen weten als je alle wedstrijden hebt gezien). Zeker het spel van de laatste, zeg 3 maanden, is abominabel slecht.

We worden vernederd in het verre oosten na een 0-3 voorsprong. Slechte wedstrijden tegen Legia = uitschakeling.

Daarna een reeks slechte eredivisiewedstrijden(met uitzondering thuis Volendam).
0 inbreng tegen Feyenoord, compleet vernederd door PSV(zijn ook wel erg goed :) ) en na de winter weggespeeld zonder enige inbreng tegen Twente.

Dan de beker nog. Twee keer terecht verlengen tegen amateurs... met een spel... ik neem aan dat een aantal mensen gisteren hebben gekeken, meer geluk dan wijsheid.

Conclusie: Het enorme onvrede over Jansen leeft dit jaar al zeker 4 maanden, maar was eerlijk gezegd vorig seizoen al begonnen. Ik ken bij AZ niemand die het jammer of onterecht vind dat Jansen ontslagen is. Dus ben heel blij.

Tot slot: een 4de plek, door in beker en vorig jaar halve finale CL is allemaal gewoon prima, het gaat om de manier waarop. 4de is niets mis mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:05:
[...]

Dat valt toch alles mee? Het hele seizoen van AZ is niks bijzonders.
Het lijkt pas een ‘normaal’ seizoen als AZ de clubtrainer van dienst als kop van jut eruit mietert.

Herhaling van (A)Zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
krissie100 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:54:
Conclusie: Het enorme onvrede over Jansen leeft dit jaar al zeker 4 maanden, maar was eerlijk gezegd vorig seizoen al begonnen. Ik ken bij AZ niemand die het jammer of onterecht vind dat Jansen ontslagen is. Dus ben heel blij.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen dat je mooi voetbal wilt zien maar als je 5 sterkhouders verkoopt en v Bommel is je sterkste aankoop dan kun je ook niet echt spreken van ambitie. Wat daar nu op die plekken speelt is minimaal 2 klassen minder. Dat kun je Jansen niet aanrekenen. Volgens mij is hij een prima trainer voor de subtop, benieuwd wie het nu mag/gaat doen. Verzorgt voetbal, Rene Hake?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
LoneRanger schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 17:23:
[...]

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen dat je mooi voetbal wilt zien maar als je 5 sterkhouders verkoopt en v Bommel is je sterkste aankoop dan kun je ook niet echt spreken van ambitie. Wat daar nu op die plekken speelt is minimaal 2 klassen minder. Dat kun je Jansen niet aanrekenen. Volgens mij is hij een prima trainer voor de subtop, benieuwd wie het nu mag/gaat doen. Verzorgt voetbal, Rene Hake?
Maarten Martens de kans geven :) zoals AZ altijd doet. Schuiven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Tijd om Mourinho aan te trekken? Die is net vrij ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 17:37:
Tijd om Mourinho aan te trekken? Die is net vrij ;)
Steijn natuurlijk ;)

Maar nu serieus, zal Martens wel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
@krissie100 zie je Martens het na de zomer ook nog voortzetten? Of enkel ter overbrugging tot er iemand anders is gevonden?

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
ElPaco schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 17:43:
@krissie100 zie je Martens het na de zomer ook nog voortzetten? Of enkel ter overbrugging tot er iemand anders is gevonden?
Goeie vraag ;).
Martens is natuurlijk een clubicoon en heeft bij jong AZ zeer goed gepresteerd met regelmatig overtuigend voetbal. Dit geeft alleen geen enkele garantie voor het 1ste. Ik verwacht dat het plan is om met Martens ook na de zomer verder te gaan(als het spel en resultaten daar ook enigszins goed genoeg voor zijn).

Wat mij betreft ben ik daar ook zeker voor. Geef hem nu de kans en verleng hem op tijd wanneer het prima gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:02
Maarten_E schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:50:
Moeizaam door in de beker? Kan gebeuren.
Verliezen van de nummer 3? Kan gebeuren.

Jansen moet ook roeien met de riemen die hij heeft, plaats 4 is normaal voor AZ. Gekke beslissing.
Zo dacht ik er ook over. Het is toch ook niet zo dat Jansen geen goede tijden heeft gekend. Integendeel.
Ik vind dit allemaal wat overhaast maar als er om Az heen het gevoel overheerst wat @krissie100 beschrijft, is het misschien een logisch gevolg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
Harribo schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 18:43:
[...]

Zo dacht ik er ook over. Het is toch ook niet zo dat Jansen geen goede tijden heeft gekend. Integendeel.
Ik vind dit allemaal wat overhaast maar als er om Az heen het gevoel overheerst wat @krissie100 beschrijft, is het misschien een logisch gevolg.
Ik kan mij voorstellen dat het voor buitenstaanders overhaast of onverwacht overkomt. 4de plek, vorig jaar 5 en daarvoor 3de. Halve finale CL. Echter is dit allemaal teletekst journalistiek. Wanneer je er iets dichterbij zit snap je dit besluit beter. Op naar beter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:46
Mooi hoor zo Henderson, echt een winnaar! Heel benieuwd hoe die het gaat doen maar als die speelt altijd een aanwinst

Gelijk aanvoerder maken ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:12
Bao_mi1 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:54:
[...]

De situatie met Kroes kan ik dan weer heel goed snappen, want er is werkelijk geen een reden om hem eerder bij Ajax aan de slag te laten gaan. Omdat het zo'n fijne werknemer is geweest? Omdat Ajax het zo nodig heeft? Iedereen gaat met z'n volle verstand een contract aan, en daar aan vasthouden is helemaal niet raar. Zeker omdat AZ en Ajax in elk geval dit jaar concurrenten zijn voor de subtop.
Kinderachtig gedoe, alleen maar omdat AZ vindt dat Ajax geen stap hogerop is willen ze dwarsliggen waar ze kunnen. Nee de sympathie voor AZ is hier al even weg.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:44
Wat is er nou met Veerman? Was die geblesseerd?
Ik hoop niet dat die niet speelt omdat ie verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

sNielz123 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:08:
Wat is er nou met Veerman? Was die geblesseerd?
Ik hoop niet dat die niet speelt omdat ie verkocht is.
Blessure bij de warming-up.

Hup Twente. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Deze wedstrijd voelt als een pot waarin PSV de gehele wedstrijd domineert maar Twente uiteindelijk door naar de volgende ronde is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Player1S schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:16:
Deze wedstrijd voelt als een pot waarin PSV de gehele wedstrijd domineert maar Twente uiteindelijk door naar de volgende ronde is :X
Ik hoop het.
Twente traint al weken op strafschoppen :*)

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

964C2 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:19:
[...]

Ik hoop het.
Twente traint al weken op strafschoppen :*)
Ik hoop het ook maar heb wel het idee dat het een lastige wordt voor Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Vertessen altijd goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekkere goal hoor, kan je niets van zeggen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Waarom staat hij dan op de vertreklijst?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:25:
[...]

Niet goed genoeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Quad schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:25:
[...]

PSV zet best hoog druk en ook de aanvalsspel vindt best ver naar voren plaats. Vertessen z'n kracht is z'n snelheid wat met die speelstijl minder uit de voeten komt. Daarom dat Vertessen ook vaak invalt in CL wedstrijden als PSV meer achteruit moet en moet counteren.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heh wat is FC Twente aan het doen, zo lijken ze een blessure te vijnzen voor teamoverleg..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Echt trots op dit nieuwe aanvallende voetbal van PSV al zo lang :) Het is allemaal heerlijk jagen en erop zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Speelt Twente nu zo zwak of is PSV zo sterk?
Ik mis de vaste patronen door afwezigheid van Hilgers, Kjölo, Rots en Steijn.

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Die terugspeelbal van Boscagli….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

964C2 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:42:
Beide denk ik. En dan misschien iets meer dat PSV zo sterk is.

Vind Twente af en toe voetballen alsof ze met een bal spelen die net iets anders doet dan ze gewend zijn. Je ziet soms rare foutjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Aardige overtreding zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:12
Player1S schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:45:
[...]

Beide denk ik. En dan misschien iets meer dat PSV zo sterk is.

Vind Twente af en toe voetballen alsof ze met een bal spelen die net iets anders doet dan ze gewend zijn. Je ziet soms rare foutjes.
Ja, ik snap niet dat Oosting de boel zo omgegooid heeft. Tweede helft gewoon doen wat al het hele seizoen goed werkt: 433. Je moet niet achteruitlopen tegen dit PSV maar ze juist op eigen helft druk geven. Achterin is het best kwetsbaar.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
964C2 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:42:
Twente denkt vaak wat arrogant dat ze top zijn maar dat zijn ze niet. Ze moeten het ook veel van werklust hebben.
Psv weer goed bezig

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 17-01-2024 22:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:12
Harribo schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:00:
[...]

Twente denkt vaak wat arrogant dat ze top zijn maar dat zijn ze niet. Ze moeten het ook veel van werklust hebben.
Psv weer goed bezig
Op wie doel je dan? De spelers? De fans? Ik herken eigenlijk helemaal niet wat je zegt. Officiele doelstelling is (direct) Europees voetbal halen. De fans die ik ken zijn blij verrast hoe goed het gaat. Na vorig seizoen, met een nieuwe trainer en vertrek Cerny en Zerrouki lagen de verwachtingen niet heel hoog. En werken, ja dat wordt wel van je verwacht bij Twente.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik snap wel dat je aan je principe wilt houden om andere spelers de beker te laten spelen. Maar ja, tegen PSV moet je gewoon op maximale sterkte spelen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Die Dest loopt zich het leplazarus bij die counter, doet hij voor niks want Vertessen kan geen simpel passje geven:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Vertessen is gewoon altijd ruk.
Zeg ik zo vaak maar dan scoort ie snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
T-MOB schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:09:
[...]

Op wie doel je dan? De spelers? De fans? Ik herken eigenlijk helemaal niet wat je zegt. Officiele doelstelling is (direct) Europees voetbal halen. De fans die ik ken zijn blij verrast hoe goed het gaat. Na vorig seizoen, met een nieuwe trainer en vertrek Cerny en Zerrouki lagen de verwachtingen niet heel hoog. En werken, ja dat wordt wel van je verwacht bij Twente.
Ron Jans destijds en nog wat hoge heren daar in interviews. Niet de spelers oid. Vond het allemaal wat onrealistisch. Dat is het beeld wat ik bij Twente heb.

Twente heeft natuurlijk een leuk team maar de top gaan ze voorlopig niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
sNielz123 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:12:
Dat wordt dan zo zijn tweede

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
sNielz123 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:12:
De mindere versie van Depay? De hele wedstrijd kon je aan hem ergeren door de keuzes die gemaakt werden en dan valt er toch weer een bal in en is het voor velen vergeven.

Al is dat bij Vertessen meer zijn technische beperkingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:12:
[...]

Twente heeft natuurlijk een leuk team maar de top gaan ze voorlopig niet halen.
Met spelers als Unnerstall, Brenet, Sadilek, van Wolfswinkel, & Regeer heb je een prima Eredivisieelftal maar daar stopt het ook wel. Je kan een goed seizoen draaien en daarmee boven jezelf uitstijgen maar het zijn losstaand geen spelers voor de top.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
De Jong die er ééntje inknikt met het hoofd, verrassing verrassing :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
Ken die koppen heh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Goh een kop doelpunt van Luuk, hoe verrassend is dat :p
Wordt moeilijk voor Twente nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De Jong met uiteraard...

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Luuk Luuk Luuk!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Je ziet hem niet aankomen zo vanuit een corner
Pagina: 1 ... 5 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024