[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 135 Laatste
Acties:
  • 207.634 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:33
carpebios schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:41:
Feyenoord scoort alleen de laatste minuut, dus hij komt eraan! Ik geloof er nog in.
Het is al even afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:49
Schande.

Weet niet wat ze in Marbella gedaan hebben, maar iig niet getrained op dode spelmomenten of verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:02
Loop ik zo veel achter?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:43
Schoten op goal 15-2 ofzo. Een flink aantal keren geblokkeerde schoten of dat het net niet lukt. waar vorig seizoen heel veel net wèl lukte, gebeurt dat nu vaak niet en elke kans tegen is weer een goal. (Dacht zal de samenvatting van Arne wel vast even voorschrijven hierzo. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

dr.lowtune

Deugt niet

Nou Slot, je krediet is op. Voor de winterstop was het kut en dat is het nog steeds.
Zonder Pusic kan je dus niet het elftal goed laten voetballen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
Het is inmiddels zomerstop, waar zit jij dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Slot laat ook tactisch steken vallen. Wisselt voorspelbaar.

Maar nogmaals. Verdedigend is het echt niet zo goed als iedereen denkt.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
LZ86 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:43:
[...]

Het is inmiddels zomerstop, waar zit jij dan :+
LOL, ik rijd maar alvast naar Eindhoven!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:44

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:42:
Schande.

Weet niet wat ze in Marbella gedaan hebben, maar iig niet getrained op dode spelmomenten of verdedigen.
Wanneer scoort Feyenoord eens uit een corner dan? Nooit. We krijgen ze wel altijd tegen uit een dode spel situatie

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
jbdeiman schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:43:
[...]

Schoten op goal 15-2 ofzo. Een flink aantal keren geblokkeerde schoten of dat het net niet lukt. waar vorig seizoen heel veel net wèl lukte, gebeurt dat nu vaak niet en elke kans tegen is weer een goal. (Dacht zal de samenvatting van Arne wel vast even voorschrijven hierzo. )
Tja zit wel een kern van waarheid in.

2 schoten tegen gekregen. En direct 2 goals.

En dat van een zeer goede eerste 40 minuten waarin de 3-0 eigenlijk had moeten vallen.
Dit is echt een ongekende schande.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Naar 12 punten voorsprong dan op Feyenoord, dat is wel fijn voor ons PSV-ers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:06
carpebios schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:44:
[...]

LOL, ik rijd maar alvast naar Eindhoven!
Ben je ruim te laat, de platte kar is eind februari al afgestoft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Agent47 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:44:
[...]

Wanneer scoort Feyenoord eens uit een corner dan? Nooit. We krijgen ze wel altijd tegen uit een dode spel situatie
Corners halen vaak nieteens de 16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
PSV is kampioen. Dat gaat niet meer mis.

Zou me niet verbazen als ze zonder puntverlies gaan blijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sNielz123
Zeker. Ajax staat dichter bij Feyenoord dan Feyenoord bij PSV.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:31

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:15:
Feyenoord gaat natuurlijk die 4-2 er nog wel inleggen.
carpebios schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:36:
Feyenoord gaat binnen 5 min de 3-2 maken!
Je was nog één post verwijderd van een juiste uitslag :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
LZ86 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:45:
[...]

PSV is kampioen. Dat gaat niet meer mis.

Zou me niet verbazen als ze zonder puntverlies gaan blijven.
Die gaan echt nog wel punten laten liggen, maar 4 wedstrijden denk ik ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Superkiwi schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:45:
[...]

[...]

Je was nog één post verwijderd van een juiste uitslag :+
Ik was al aan het bidden, maar dat helpt blijkbaar niet! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:13
dr.lowtune schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:43:
Nou Slot, je krediet is op. Voor de winterstop was het kut en dat is het nog steeds.
Zonder Pusic kan je dus niet het elftal goed laten voetballen.
Het elftal voetbalt helemaal niet zo slecht. Wat mij betreft blijft Slot nog zeker vijf jaar want in Nederland liggen trainers met een beetje visie niet voor het oprapen.

Er moet rechts achterin wel doorgeselecteerd worden en ik wellicht kunnen we eens wat andere systemen proberen om bijvoorbeeld Ivanusec aan het ballen te krijgen

[ Voor 15% gewijzigd door D-e-n op 14-01-2024 18:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
carpebios schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:46:
[...]

Ik was al aan het bidden, maar dat helpt blijkbaar niet! :+
Werkt alleen met een groepje van 3 op je knieën wijzend naar de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

dr.lowtune schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:40:
Ik mag hopen dat ze de rest van de week straf training krijgen in de regen na deze vertoning. En Slot mag meetrainen want die lijkt ook geen plan te hebben.
Natuurlijk niet joh,

Slot komt straks gewoon weer met hetzelfde verhaal als de laatste paar keren.

"We hebben gedomineerd, hadden veel balbezit maar NEC krijgt 2 kansen en schieten deze erin."

Ja, Slot!!!
Dat horen we nu al bijna 3 jaar, dat elke kans erin gaat.
En nog steeds is daarin niets veranderd.

Net zoals de corners die al 3 jaar lang om te janken zijn.
8 corners vandaag en geen enkele keer kansrijk.

Nee, van mij mag er iemand anders volgend seizoen voor de groep komen.
Wat ik niet zie gebeuren aangezien ik op dit moment echt geen club voor Slot zie komen.

Niet iedereen is het ermee eens, maar Slot is voor mij simpelweg een type Rijkaard.
Rijkaard was incapabel zonder Ten Cate.
En zoals het er de laatste 2/3 maanden uitziet is Slot incapabel zonder Pusic.

Veel praatjes en veel kennis voor en na elke wedstrijd.
Maar 0,0 progressie kunnen boeken.
Zelfs erger, het gaat met de speelronde achteruit.

Nu maar hopen dat Gimenez blijft, anders word het helemaal lastig het rest van het seizoen.
Van Atletico uit en Lazio thuis waar we werden geprezen door alles en iedereen.
Naar... dit... Zonde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
@Anoniem: 338166
Zonder Slot hadden zaten we nu nog opgescheept met de denkwijze van Advocaat en Van Bronckhorst met een voetbalcultuur uit 1975.

Het verhaal dat Pusic het brein was is net zo vreemd als dat destijds van Schreuder ten opzichte van Ten Hag gold. Blee niet echt te kloppen.

[ Voor 33% gewijzigd door D-e-n op 14-01-2024 18:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Slot mag gewoon blijven. Maar hij vervalt teveel in dezelfde patronen. En hij doet te weinig verrassends. Kan ook door het materiaal komen hè. Want de aankopen hebben dit jaar echt te weinig laten zien.

Die corners vind ik op zich verrassend. Want toen hij net begon meen ik mij te herinneren dat ie best wel wat varianten had geintroduceerd. Maar het is echt wel opvallend hoe slecht dat gaat. Maar ook opvallend hoe lang Slot al klaagt over tegendoelpunten uit standaard situaties. Hij en zijn staf krijgen dat er gewoon niet uit.

Kortom. Seizoen afmaken met zo min mogelijk averij. 2e worden. En hopen dat je in de zomer een paar gerichte en goede aankopen kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Nee Feyenoord heeft teveel voorspelbare spelers. Timber draait altijd open. Nieuwkoop met de standaard overlap en een klote voorzet. Paixao en Ivanusec + Dilrosun die amper iemand voorbij komen. Wieffer met z’n wekelijks risico bal.

Eerder had je met Sinisterra nog een speler die een speler kon uitspelen. Je hebt dat nu totaal niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
OMX2000 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 19:08:
Slot mag gewoon blijven. Maar hij vervalt teveel in dezelfde patronen. En hij doet te weinig verrassends. Kan ook door het materiaal komen hè. Want de aankopen hebben dit jaar echt te weinig laten zien.

Die corners vind ik op zich verrassend. Want toen hij net begon meen ik mij te herinneren dat ie best wel wat varianten had geintroduceerd. Maar het is echt wel opvallend hoe slecht dat gaat. Maar ook opvallend hoe lang Slot al klaagt over tegendoelpunten uit standaard situaties. Hij en zijn staf krijgen dat er gewoon niet uit.

Kortom. Seizoen afmaken met zo min mogelijk averij. 2e worden. En hopen dat je in de zomer een paar gerichte en goede aankopen kunt doen.
Yea, 2e plaats is weer CL, en dus dikke inkomsten.

Dat een paar jaar halen zodat je echt kunt bouwen is wel van belang nu. Als dat lukt kan je echt een stap zetten als club om stabieler om het kampioenschap te strijden ipv 1 x per 8 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Agent47 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 19:11:

Eerder had je met Sinisterra nog een speler die een speler kon uitspelen. Je hebt dat nu totaal niet meer.
Maar Ivanusec moet dus, mits in vorm, dus volgens mij juist zo'n speler zijn. Dat was volgens mij het idee.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 14-01-2024 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op zondag 14 januari 2024 @ 19:18:
[...]

Maar Ivanusec moet dus, mits in vorm, dus volgens mij juist zo'n speler zijn. Dat was volgens mij het idee.
Yes, maar sinds zijn blessure is ie totaal niet meer in vorm geweest. Daarvoor was ie echt veelbelovend bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Normaal gesproken speel je in de 1e helft NEC kapot. En laat je hun ze meer risico’s nemen, waardoor je makkelijker in de 16 komt. Nu heb je het toegestaan dat NEC de boel op slot kan zetten en je creatieve spelers helemaal niet tot hun recht komen.

[ Voor 1% gewijzigd door OMX2000 op 14-01-2024 19:31 . Reden: Spelling gaat niveautje Feyenoord ;) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:52
Tuurlijk, Feyenoord moet kunnen winnen van Nec.
Maar ik moet de laatste jaren bekennen dat ik Nec soms verdraaid goed vind spelen. Als dat loopt, heeft elke tegenstander het moeilijk. Ik geniet soms wel van Nec.
Feyenoord had het vandaag gewoon moeten afmaken in het begin

Ajax was weer eens Lucky Ajax. Wat een kansen kreeg dat Go Ahead.
Nu keepte Ramaj goed maar die verdediging van Ajax.... dat is toch echt Ajax onwaardig
Vraag me af of het met een Henderson opgelost is. (Die ik overigens niet zo maar zie komen)

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 14-01-2024 20:23 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:53
Kan aan mij liggen, maar Feyenoord doet het eigenlijk ietsje beter dan vorig jaar.
Vorig jaar: 17 wedstrijden 38 punten. Dit jaar: 17 wedstrijden 39 punten.

Dat daar een PSV bovenstaat dat een record uit 88/89 evenaart.... Dat had ook niemand verwacht aan het begin van het seizoen. Tweede plaats houden en alsnog de CL ingaan lijkt mij in principe een prima resultaat voor Feyenoord dit seizoen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Zo is het maar net. En vorig jaar werd Slot nog bejubeld en nu is het ineens niks meer. Hij kan er ook niets aan doen dat PSV zo goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 00:29

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vorig jaar was het voor velen nog een verrassing, daardoor zijn er nu verwachtingen. Niet altijd terecht maar zo gaat dat nu eenmaal. Voor mij is Slot niets gedaald in mijn achting, de tegenstand is nu gewoon anders.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-06 20:00
Slot is toch gewoon een hartstikke goede trainer? Tuurlijk is er samenspel met de staf en was er een match met Pusic maar dat sommige nu doen alsof Slot niks kan is toch wel wat anders.

Dit PSV is gewoon van een andere orde. Een hartstikke goede mix van spelers die allemaal gedreven en hongerig over komen en een trainer met een heel duidelijke visie die past bij het materiaal dat die tot zijn beschikking heeft. Ja jammer dat je nu zo'n tegenstander hebt. Maar Feyenoord doet het gewoon prima.

Mensen lijken ook beetje vergeten hoe Feyenoord er voor stond voor Slot kwam. Daarbij is de huidige selectie gewoon minder dan die van vorig jaar. Zo gaat dat zonder td en met niet heel veel middelen. Dan kan je ook wel eens minder inkopen.

Verder prima toch? Dit jaar cl kwalificatie binnenhalen en lekker doorbouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Kist schreef op zondag 14 januari 2024 @ 21:36:
Slot is toch gewoon een hartstikke goede trainer? Tuurlijk is er samenspel met de staf en was er een match met Pusic maar dat sommige nu doen alsof Slot niks kan is toch wel wat anders.

Dit PSV is gewoon van een andere orde. Een hartstikke goede mix van spelers die allemaal gedreven en hongerig over komen en een trainer met een heel duidelijke visie die past bij het materiaal dat die tot zijn beschikking heeft. Ja jammer dat je nu zo'n tegenstander hebt. Maar Feyenoord doet het gewoon prima.

Mensen lijken ook beetje vergeten hoe Feyenoord er voor stond voor Slot kwam. Daarbij is de huidige selectie gewoon minder dan die van vorig jaar. Zo gaat dat zonder td en met niet heel veel middelen. Dan kan je ook wel eens minder inkopen.

Verder prima toch? Dit jaar cl kwalificatie binnenhalen en lekker doorbouwen.
Is allemaal best wel waar. En ik zal het vooraf ook maar zeggen, hele knappe prestatie van PSV. Maar als Feyenoorder baal ik op verschillende manieren van dit seizoen. Als eerste omdat we niet bovenaan staan (duh!). Door het compleet belachelijke seizoen wat Ajax draait en een paar randdebiellen is de winst bij Ajax compleet gedevalueerd. En in dat verlengde is de spanning in de competitie compleet weg. PSV wordt kampioen, Feyenoord 2e. En het gevecht om de 3e plek lijkt in voordeel van Twente te gaan vallen. Onze competitie heeft wat mij betreft 3 toppers nodig die redelijk dicht bij elkaar zitten, en 2 teams die daar heeel dicht tegenaan zitten en soms ook verrassen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

OMX2000 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 22:36:
[...]
En in dat verlengde is de spanning in de competitie compleet weg. PSV wordt kampioen, Feyenoord 2e.
Met slechts 2 punten voorsprong op Twente en met een team dat, zoals ik hierboven diverse malen lees, haar schwung een beetje kwijt is? Als Feyenoord in maart al kampioen is zijn ze in mei nog steeds bang om het uit handen te geven en nu er nog niks gespeeld is zijn jullie al zeker van die tweede plek?
Rare lui die Rotterdammers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 01:41
Ik zie eigenlijk bij Feyenoord een beetje hetzelfde als toen bij Ajax laatste jaar onder ten Hag. Een beetje een volgevreten selectie dat niet meer zo hongerig is, op safe speelt en zo nu en dan tegenstanders onderschat. Ook Slot lijkt daar, net als ten Hag destijds, maar moeilijk grip op te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Trishul schreef op zondag 14 januari 2024 @ 23:41:
Ik zie eigenlijk bij Feyenoord een beetje hetzelfde als toen bij Ajax laatste jaar onder ten Hag. Een beetje een volgevreten selectie dat niet meer zo hongerig is, op safe speelt en zo nu en dan tegenstanders onderschat. Ook Slot lijkt daar, net als ten Hag destijds, maar moeilijk grip op te krijgen.
Welnee, Feyenoord domineerde maar vergat dat in doelpunten uit te drukken want kansen waren er meer dan voldoende. Het verschil met vorig jaar is dat er altijd wel een late goal viel die beslissend was, Kokcu, de verwachtingen en natuurlijk dat een andere ploeg een wonder jaar heeft. Laten we wel wezen, Nec verdiende de punt niet op basis van het vertoonde spel maar was razend effectief met een beetje hulp van Bijlow. Vorig seizoen hadden ze deze wedstrijd alsnog over de streep getrokken in de slotfase. Ik zie iig geen volgevreten vedetten.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
LoneRanger schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:13:
[...]

Welnee, Feyenoord domineerde maar vergat dat in doelpunten uit te drukken want kansen waren er meer dan voldoende. Het verschil met vorig jaar is dat er altijd wel een late goal viel die beslissend was, Kokcu, de verwachtingen en natuurlijk dat een andere ploeg een wonder jaar heeft. Laten we wel wezen, Nec verdiende de punt niet op basis van het vertoonde spel maar was razend effectief met een beetje hulp van Bijlow. Vorig seizoen hadden ze deze wedstrijd alsnog over de streep getrokken in de slotfase. Ik zie iig geen volgevreten vedetten.
Dat overwicht in doelpunten uitdrukken is best een groot probleem dit seizoen. Waar de tegenstander (en PSV) maar weinig kansen nodig hebben om tot goals te komen is dat bij Feyenoord wel omgekeerd.

Echt veel te veel kansen nodig. En daarbij is het wapen van vorig seizoen (enorme fitheid zodat ze altijd nog wel scoorden in het laatste kwartier) ook weg. Je mist Szymanski en Kokcu om de boel open te breken dit seizoen echt enorm. Daarbij helpt het niet dat de nnieuwe aankopen ook tegenvallen of na een blessure gewoon hun niveau niet meer halen.

[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 15-01-2024 09:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 12:02
PSV weinig kansen nodig om tot scoren te komen? :? Voor mijn gevoel laten ze super veel kansen liggen en zou het juist allemaal wat effectiever mogen... Is ook wat ik vaak van mede-supporters hoor.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:47:
Nee, van mij mag er iemand anders volgend seizoen voor de groep komen.
Wat ik niet zie gebeuren aangezien ik op dit moment echt geen club voor Slot zie komen.
Als je Slot echt zo graag kwijt wil mag je em wel naar Amsterdam sturen hoor. Van harte welkom wat mij betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:19
Maarten_E schreef op zondag 14 januari 2024 @ 20:40:
Kan aan mij liggen, maar Feyenoord doet het eigenlijk ietsje beter dan vorig jaar.
Vorig jaar: 17 wedstrijden 38 punten. Dit jaar: 17 wedstrijden 39 punten.

Dat daar een PSV bovenstaat dat een record uit 88/89 evenaart.... Dat had ook niemand verwacht aan het begin van het seizoen. Tweede plaats houden en alsnog de CL ingaan lijkt mij in principe een prima resultaat voor Feyenoord dit seizoen.
Vorig jaar na 17 speelrondes vergeleken met dit jaar:
Feyenoord 11W 5G 1V Doelpunten: 40:15 Doelsaldo: 25 Punten: 38
Feyenoord 12W 3G 2V Doelpunten: 50:16 Doelsaldo: 34 Punten: 39

Dus feitelijk kan je zeggen dat Feyenoord het beter doet dan vorig jaar in bijna ieder opzicht, alleen één keer vaker verloren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
OMX2000 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 22:36:
[...]

Is allemaal best wel waar. En ik zal het vooraf ook maar zeggen, hele knappe prestatie van PSV. Maar als Feyenoorder baal ik op verschillende manieren van dit seizoen. Als eerste omdat we niet bovenaan staan (duh!). Door het compleet belachelijke seizoen wat Ajax draait en een paar randdebiellen is de winst bij Ajax compleet gedevalueerd. En in dat verlengde is de spanning in de competitie compleet weg. PSV wordt kampioen, Feyenoord 2e. En het gevecht om de 3e plek lijkt in voordeel van Twente te gaan vallen. Onze competitie heeft wat mij betreft 3 toppers nodig die redelijk dicht bij elkaar zitten, en 2 teams die daar heeel dicht tegenaan zitten en soms ook verrassen.
je zou eigenlijk Feyenoord van vorig jaar, het PSV van nu en het oppermachrige Ajax van een paar seizoenen terug tegelijk moeten hebben. Dat zou super spannend zijn geweest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
ElPaco schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:48:
PSV weinig kansen nodig om tot scoren te komen? :? Voor mijn gevoel laten ze super veel kansen liggen en zou het juist allemaal wat effectiever mogen... Is ook wat ik vaak van mede-supporters hoor.
Precies dit. PSV heeft veel te veel kansen nodig voor een doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 21:12
sNielz123 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:54:
[...]
Je zou eigenlijk Feyenoord van vorig jaar, het PSV van nu en het oppermachrige Ajax van een paar seizoenen terug tegelijk moeten hebben. Dat zou super spannend zijn geweest!
Je hebt nu twee ploegen die het ongeveer zo goed doen als het Feyenoord van vorig jaar en het PSV van nu in de competitie. Afgezien van de strijd om plek 2 is dat nog helemaal niet zo spannend. 17 wedstrijden op rij geen punt laten liggen is gewoon erg goed. Dikke kans dat PSV half april al kampioen is als je het mij vraagt.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:48:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HNGBlrP.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Ik heb geen idee waar ik naar kijk @Napo :D Is dit gesorteerd op hoeveel goals/schot (op doel)? En is bovenaan staan juist goed of niet?

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 15 januari 2024 @ 16:41:
Ik heb geen idee waar ik naar kijk @Napo :D Is dit gesorteerd op hoeveel goals/schot (op doel)? En is bovenaan staan juist goed of niet?
Bovenaan is de club met de hoogste conversie ( doelpunten per shot ), NEC heeft minder schoten nodig per doelpunt dan Vitesse

PSV heeft de meeste schoten maar niet een significant andere conversie dan een Feyenoord, AZ, Ajax, of Twente.

[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 15-01-2024 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Henderson naar Ajax schijnt een done-deal te zijn, heeft zichzelf blijkbaar vrijgekocht.

https://x.com/yousflow/st...&t=6tSzG3q_rSWmwyCv7qnR7Q

Berichtgeving afkomstig van iemand die doorgaans goed geïnformeerd is qua transfers in die regio. Ben benieuwd. Hopelijk morgen meer concreet nieuws :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Han schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:09:
Henderson naar Ajax schijnt een done-deal te zijn, heeft zichzelf blijkbaar vrijgekocht.

Berichtgeving afkomstig van iemand die doorgaans goed geïnformeerd is qua transfers in die regio. Ben benieuwd. Hopelijk morgen meer concreet nieuws :)
Waarom zou hij zo graag willen, is die niet fit of zo? Hoop dat Ajax geen risico loopt daarin.
Financieel zal die toch ook achteruit gaan en zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

carpebios schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:35:
[...]

Waarom zou hij zo graag willen, is die niet fit of zo? Hoop dat Ajax geen risico loopt daarin.
Ik begreep van commentatoren dat er een fikse (extra) belasting(boete) staat (orde van grootte 95% of zo) op tijdelijk buiten het VK voetballen.

Absurd, maar zie daar weer een belastingvlucht naar Amsterdam. :X

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 15-01-2024 18:41 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Ik lees net dat Daramy een boekje heeft opengedaan over Steijn. Je kan me heel veel vertellen, maar het plan met hem had van de club en niet van Steijn moeten komen, zeker omdat er steeds andere spelers zijn / werden aangekocht lijkt mij dat een taak van de technische man om duidelijkheid te scheppen.
Waarom een zoveelste artikel van een speler die negatief is over Steijn omdat die geen kansen kreeg (dus blijkbaar nog minder dan zijn concurrenten), en een speler die (i.m.o. ) te weinig zelfkritisch is. Ik denk ook dat een nadeel voor Ajax is dat het lang goed ging, wzawzdb werd overal geroepen en het lijkt me ergens dat men daar teveel is gaan geloven, maar talent en opleiding is een ding, je moet het als speler toch echt zelf doen en dat betekent ook dag in dag uit er hard voor werken. zorgen dat je goed/gezond leeft , fit bent (conditioneel en fysiek) en dat je elke dag weer probeert te leren en jezelf te verbeteren.

Soms lijkt het wel alsof de laatste generatie denkt dat ze het al hebben gemaakt en er niet zoveel meer voor hoeven te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Terranova schreef op zondag 14 januari 2024 @ 15:26:
[...]

Was niet nodig, scheelde echt een meter. Snap uberhaupt niet dat er naar gekeken werd. Je zag op 't stilstaande beeld dat de GAE verdediger een heel stuk dichter bij de volgende lijn op 't gras stond dan Bergwijn
Ah, dankje. Ondertussen teruggezien ik zag alleen dat de var er (best wel) even naar keek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
carpebios schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:35:
[...]

Voetballers zijn net mensen. Je moet het maar net willen in Saudi Arabië wonen. Of in Dubai waar die schijnbaar woont. Andere cultuur, andere mensen. Mogelijke impact op zijn gezin onderschat. De onrust in de regio.

Zat redenen te bedenken om weg te willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
jbdeiman schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:57:
Ik lees net dat Daramy een boekje heeft opengedaan over Steijn. Je kan me heel veel vertellen, maar het plan met hem had van de club en niet van Steijn moeten komen, zeker omdat er steeds andere spelers zijn / werden aangekocht lijkt mij dat een taak van de technische man om duidelijkheid te scheppen.
Waarom een zoveelste artikel van een speler die negatief is over Steijn omdat die geen kansen kreeg (dus blijkbaar nog minder dan zijn concurrenten), en een speler die (i.m.o. ) te weinig zelfkritisch is. Ik denk ook dat een nadeel voor Ajax is dat het lang goed ging, wzawzdb werd overal geroepen en het lijkt me ergens dat men daar teveel is gaan geloven, maar talent en opleiding is een ding, je moet het als speler toch echt zelf doen en dat betekent ook dag in dag uit er hard voor werken. zorgen dat je goed/gezond leeft , fit bent (conditioneel en fysiek) en dat je elke dag weer probeert te leren en jezelf te verbeteren.

Soms lijkt het wel alsof de laatste generatie denkt dat ze het al hebben gemaakt en er niet zoveel meer voor hoeven te doen.
Nou vaak kan je wel zeggen dat trainers wel een beeld hebben van wie beter is of wie beter in het beoogde systeem past. Maar Steijn beweerde dat Gorter een betere keeper is dan Ramaj. Zelfs Stevie Wonder kan binnen een paar minuten zien dat Gorter nog niet eens de keepershandschoenen van Ramaj mag vasthouden. En Ramaj is een talent, maar zeker nog geen europese top of subtop. Steijn was gewoon totaal de weg kwijt bij Ajax. Zijn eigen rancune heeft hem volledig blind gemaakt. Ook echt stom van hemzelf. Had die gewoon normaal gedaan, zijn spelers omarmt, ze in bescherming genomen, dan was er een dikke kans dat die gewoon nog op de bank had gezeten bij Ajax. Want voor een hele lange periode is alles afgeschoven op Mislintat. Zelfs nu nog wordt Steijn door bepaalde figuren uit de wind gehouden(Blijft toch wel vreemd dat alle spelers wel Ajax-DNA moeten hebben maar voor Steijn geldt dat ineens niet, negeren we ook maar even dat al die zogenaamde Ajax-DNA mannetjes minimaal net zo hard falen op Hato na).

Wel eens over generatie Z. Maar dat is ook een probleem omdat Ajax de hierarchie niet op orde heeft. Als Bergwijn je leider moet zijn, dan weet je dat je een gigantisch probleem hebt. Die man presteert niks, sjokt altijd over het veld, zet geen druk, verdedigt niet mee, is vooral met B.V. Bergwijn bezig.

Als alternatief is er Berghuis. Die soms ontspoort. En sportief gezien, net als de spelers rond hem moeite heeft om een bal bij de juiste kleur te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

wzawzdb werd overal geroepen en het lijkt me ergens dat men daar teveel is gaan geloven
Grappig dat deze strijdkreet (om het zo maar even te noemen) elke keer weer aangegrepen wordt omdat mensen 'm veel te serieus nemen. Het is een beetje hetzelfde als dat ik zou zeggen dat er echt wel sterkere dingen zijn dan Feyenoord ("niets is sterker dan dat ene woord") of dat er heus wel gekkere steden anders dan Eindhoven zijn ("Eindhoven de gekste").

Als je kijkt naar de historie is er natuurlijk geen speld tussen te krijgen, dan zijn we ook gewoon de beste. Alleen nu even niet. Neem het allemaal niet zo serieus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Superkiwi schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 05:38:
[...]

Grappig dat deze strijdkreet (om het zo maar even te noemen) elke keer weer aangegrepen wordt omdat mensen 'm veel te serieus nemen. Het is een beetje hetzelfde als dat ik zou zeggen dat er echt wel sterkere dingen zijn dan Feyenoord ("niets is sterker dan dat ene woord") of dat er heus wel gekkere steden anders dan Eindhoven zijn ("Eindhoven de gekste").

Als je kijkt naar de historie is er natuurlijk geen speld tussen te krijgen, dan zijn we ook gewoon de beste. Alleen nu even niet. Neem het allemaal niet zo serieus ;)
Waar ik op doel is dat veel talenten die het eerste halen, jonge gasten, denken dat ze het helemaal gemaakt hebben, die lijken erin te geloven dat ze de beste zijn, en niets/ niet veel meer te leren te hebben.

Dat bedoel ik met dat als je de hele jeugdopleiding hoort dat je zo'n topper bent dat je dat vanzelf gaat geloven, maar dan wellicht ook de neiging hebt er minder hard voor te werken/ het idee hebt dat je er al bent.

Nu helpt zeker de generatie Z niet mee, die vaak worden opgevoed met fluwelen handschoenen, die zich het liefst overal van afsluiten en als het even kan alleen op hun talent willen leunen. Deze 2 elementen samen lijken mij voer voor hetgeen er nu aan de hand is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:09:

Eerst maar eens een officieel bericht, tot dan zet ik mijn geld op het standaard rampscenario:
Ajax besteed al zijn energie aan de droom transfer, liefst met zoveel mogelijk oogkleppen op, en vergeet daardoor naar andere posities en alternatieven te kijken. Uiteindelijk gaat het gewoon niet door, al dan niet door een rijkere club die gewoon even de deal kaapt, en staat Ajax met lege handen.
Vervolgens heb je nog maar weinig tijd dus sta je voor de alternatieven en andere posities met de rug tegen de muur en mag je weer de hoofdprijs voor afdankertjes betalen.

Maar ik laat mij graag positief verrassen. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op maandag 15 januari 2024 @ 18:41:
[...]

Ik begreep van commentatoren dat er een fikse (extra) belasting(boete) staat (orde van grootte 95% of zo) op tijdelijk buiten het VK voetballen.

Absurd, maar zie daar weer een belastingvlucht naar Amsterdam. :X
Zoiets inderdaad. Wanneer hij terugkeert in het VK moet hij gewoon alsnog inkomstenbelasting o.i.d. betalen omdat hij maar zo kort het land uit was en dat gaat auwie doen. Dus even weg blijven is nogal gunstig voor de bankrekening.

Leuk dat Ajax daar hoopt sportief op vooruit te gaan maar deze knakker komt met een héél andere motivatie naar de club dan een Tadic die écht graag naar Nederland wilde (wat niemand geloofde) en zich daar héél graag wilde bewijzen.
Dat zegt niet dat Henderson niet een gelijkaardige rol zou kunnen vervullen, maar ik durf dat zeker niet te garanderen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Schoten is iets heel anders dan kansen. Wanneer een kans slecht uitgespeeld wordt en men niet goed tot een schot komt telt hij niet mee. Nu is dat niet mijn indruk van de standaard werkwijze van PSV, maar ter illustratie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik vind dit best wel een dooddoener altijd, genoeg voorbeelden uit vorige generaties die precies hetzelfde hebben of hadden. Het valt tegenwoordig hooguit meer op omdat elke scheet wordt uitgelicht op de diverse social media en de diverse praatprogramma´s [en hier]. Als je doelt op het stuk in de VI dan vind ik dat best wel een normaal interview en laten we wel wezen, die jongen doet het prima nu in Frankrijk.
'Je kon zien dat er iets mis was met de coach die kwam', zegt hij. 'Ik had het gevoel dat hij veel dingen probeerde te veranderen, maar dat veel mensen hem vanaf het begin al niet leuk vonden.
Ik vermoed dat dat niet eens zo heel ver van de waarheid zit.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

https://www.voetbalprimeu...ord-opponent-as-roma.html

Goh misschien maken we nu kans. Ik hoop dat ze nu met een andere trainer niet met 10 op eigen helft gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ben ik het niet mee eens. Steijn moet hem toch minstens laten weten hoe hij de rol van Daramy in de selectie ziet. En dan niet over een gegarandeerde basisplaats ofzo, maar of Daramy uberhaupt in de plannen van Steijn voor komt dit seizoen. Voor langere termijn kan ik me wel voorstellen dat het via de TD loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op maandag 15 januari 2024 @ 21:15:
[...]
negeren we ook maar even dat al die zogenaamde Ajax-DNA mannetjes minimaal net zo hard falen op Hato na).
Ook Hato, alleen iets minder vaak ;)
Zag er afgelopen weekend bij de 1e tegengoal volgens mij ook weer niet briljant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 08:09:
[...]

Schoten is iets heel anders dan kansen. Wanneer een kans slecht uitgespeeld wordt en men niet goed tot een schot komt telt hij niet mee. Nu is dat niet mijn indruk van de standaard werkwijze van PSV, maar ter illustratie.
Dat sowieso, het blijft een lastige factor om vast te stellen wat een kans is of niet, voor schoten zijn een relatief zwart/wit interpretatie te maken, een kans maakt het al wat lastiger.

On a side note,
Feyenoord krijgt te maken met een andere trainer bij Europa League-tegenstander AS Roma. José Mourinho is per direct op straat gezet bij de Italiaanse club.
Niet dat ik verwacht dat er direct een heel andere speelstijl zal zijn maar het zal ook niet direct negatief zijn voor Feyenoord zeker kijkende naar de voorgaande ontmoetingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:44:
Dat sowieso, het blijft een lastige factor om vast te stellen wat een kans is of niet, voor schoten zijn een relatief zwart/wit interpretatie te maken, een kans maakt het al wat lastiger.
Daarnaast, soms wordt een bepaalde mogelijkheid als kans bestempeld maar dan denk ik bij mijzelf van nou, daar geef ik niet zoveel om. Denk aan een Bergwijn die vrij mag schieten. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:47:
[...]

Daarnaast, soms wordt een bepaalde mogelijkheid als kans bestempeld maar dan denk ik bij mijzelf van nou, daar geef ik niet zoveel om. Denk aan een Bergwijn die vrij mag schieten. :+
True, maar dat is dan weer een subjectieve interpretatie ;)

Maar dan kom je in de xG modellen die ook niet perfect zijn al zijn die gelimiteerd op schoten, geen schot geen kans, geen xG terwijl je wel in een bijzonder kansrijke positie kan zijn. Dat maakt het ook lastig om alles in statistiek samen te vatten, heeft geen nooit een compleet beeld met alle nuance die er bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Gonadan op 16-01-2024 11:10 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 07:46:
Waar ik op doel is dat veel talenten die het eerste halen, jonge gasten, denken dat ze het helemaal gemaakt hebben, die lijken erin te geloven dat ze de beste zijn, en niets/ niet veel meer te leren te hebben.

Dat bedoel ik met dat als je de hele jeugdopleiding hoort dat je zo'n topper bent dat je dat vanzelf gaat geloven, maar dan wellicht ook de neiging hebt er minder hard voor te werken/ het idee hebt dat je er al bent.

Nu helpt zeker de generatie Z niet mee, die vaak worden opgevoed met fluwelen handschoenen, die zich het liefst overal van afsluiten en als het even kan alleen op hun talent willen leunen. Deze 2 elementen samen lijken mij voer voor hetgeen er nu aan de hand is.
Dat moet een cultuurdingetje zijn, wellicht zijn er echt een hoop binnen de club die dachten dat het al goed genoeg was. Ik vind het dan ook onverklaarbaar dat de groep niet fit en ongeïnteresseerd is. Dat kan je niet alleen aan Steijn ophangen, daar ben je met meer verantwoordelijk voor.
Als dan een Avila zit te bellen tijdens een oefenwedstrijd, waarom is er dan helemaal niemand die hem een pak op z'n lazer geeft?

[ Voor 13% gewijzigd door Gonadan op 16-01-2024 11:11 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
Kist schreef op maandag 15 januari 2024 @ 21:15:
Nou vaak kan je wel zeggen dat trainers wel een beeld hebben van wie beter is of wie beter in het beoogde systeem past. Maar Steijn beweerde dat Gorter een betere keeper is dan Ramaj. Zelfs Stevie Wonder kan binnen een paar minuten zien dat Gorter nog niet eens de keepershandschoenen van Ramaj mag vasthouden.
Steijn wilde niet teveel wisselen. Het zou wat zijn geweest als hij in alle chaos ook nog de keeper had gewisseld, een keeper wordt ook niet beter als je hem verteld dat zn concurrent mogelijk beter is dus natuurlijk spreekt hij vertrouwen uit. Bovendien is Gorter Nederlands en was communicatie een probleem bij Ajax, dat is niet zo'n gekke gedachte. Daarnaast moest Ramaj ook nog wennen en liepen er al genoeg spelers die moesten wennen, zo gek is het niet om een beetje vastigheid te willen creeren en misschien maakte Ramaj de eerste weken ook gewoon niet zo'n goede indruk.

Ik blijf het veel te makkelijk hoe Steijn overal de schuld van krijgt en dat er nu toevallig 1 spelers is die het iets beter doet dan onder Steijn dat ook gelijk wordt aangewend om hem zwart te maken. De belangrijkste reden dat het nu iets beter gaat is vooral dat de spelers een half jaar hebben kunnen wennen en dat we nu de resultaten hebben van een half jaar experimenteren en dus nu wel een beetje een idee hebben van wat spelers wel of niet kunnen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Napo schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:51:
True, maar dat is dan weer een subjectieve interpretatie ;)

Maar dan kom je in de xG modellen die ook niet perfect zijn al zijn die gelimiteerd op schoten, geen schot geen kans, geen xG terwijl je wel in een bijzonder kansrijke positie kan zijn. Dat maakt het ook lastig om alles in statistiek samen te vatten, heeft geen nooit een compleet beeld met alle nuance die er bij hoort.
Het is allemaal subjectief. Statistieken zijn leuk maar de basis voor veel van de statistieken is subjectief en daarmee is de statistiek hooguit een illusie dat het echt iets betekent.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03:04
ph4ge schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:11:
[...]

Steijn wilde niet teveel wisselen. Het zou wat zijn geweest als hij in alle chaos ook nog de keeper had gewisseld, een keeper wordt ook niet beter als je hem verteld dat zn concurrent mogelijk beter is dus natuurlijk spreekt hij vertrouwen uit. Bovendien is Gorter Nederlands en was communicatie een probleem bij Ajax, dat is niet zo'n gekke gedachte. Daarnaast moest Ramaj ook nog wennen en liepen er al genoeg spelers die moesten wennen, zo gek is het niet om een beetje vastigheid te willen creeren en misschien maakte Ramaj de eerste weken ook gewoon niet zo'n goede indruk.

Ik blijf het veel te makkelijk hoe Steijn overal de schuld van krijgt en dat er nu toevallig 1 spelers is die het iets beter doet dan onder Steijn dat ook gelijk wordt aangewend om hem zwart te maken. De belangrijkste reden dat het nu iets beter gaat is vooral dat de spelers een half jaar hebben kunnen wennen en dat we nu de resultaten hebben van een half jaar experimenteren en dus nu wel een beetje een idee hebben van wat spelers wel of niet kunnen.
Je weet dat Gorter al de wissel was he? Hij kon kiezen tussen Gorter en Ramaj, koos voor Gorter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Terranova schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:26:
[...]

Je weet dat Gorter al de wissel was he? Hij kon kiezen tussen Gorter en Ramaj, koos voor Gorter
Tja, dan kies je voor de speler die er al een poosje is en geef je hem een paar weken de kans, zeker omdat hij het ook niet zo slecht deed voor een reserve keeper. Dat is toch niet zo belachelijk? Aan de ene kant wordt Steijn verweten dat hij zn spelers afviel, en aan de andere kant kraakt men hem af omdat hij zn keeper vertrouwen geeft, het is gewoon nooit goed.

Dat de keeper de MOTM is tegen Go Ahead geeft aan dat Steijn en nu Van het Schip grotere problemen hebben.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
ph4ge schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:32:
[...]

Tja, dan kies je voor de speler die er al een poosje is en geef je hem een paar weken de kans, zeker omdat hij het ook niet zo slecht deed voor een reserve keeper. Dat is toch niet zo belachelijk? Aan de ene kant wordt Steijn verweten dat hij zn spelers afviel, en aan de andere kant kraakt men hem af omdat hij zn keeper vertrouwen geeft, het is gewoon nooit goed.

Dat de keeper de MOTM is tegen Go Ahead geeft aan dat Steijn en nu Van het Schip grotere problemen hebben.
Steijn is gewoon een waardeloze trainer met een goede PR machine. Hij viel z'n spelers inderdaad af en had een voorkeur voor Nederlandse spelers omdat hij zelf geen woord engels kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Terranova schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:46:
[...]

Steijn is gewoon een waardeloze trainer met een goede PR machine. Hij viel z'n spelers inderdaad af en had een voorkeur voor Nederlandse spelers omdat hij zelf geen woord engels kan.
Dat is grappig want Steijn veranderde juist de voertaal bij Ajax van Nederlands naar Engels. Nog maar weer eens een voorbeeld van hoe hij het nooit goed kan doen bij sommigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ph4ge schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:48:
[...]

Dat is grappig want Steijn veranderde juist de voertaal bij Ajax van Nederlands naar Engels. Nog maar weer eens een voorbeeld van hoe hij het nooit goed kan doen bij sommigen.
Dat kan best, maar heb je hem wel eens engels horen praten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:48:
[...]

Wel/geen Engels of al dat soort geneuzel wat net hier voorbij komt zal ik hem niet kwalijk nemen.
Wel het openbaar afvallen van z'n selectie en het niet kunnen motiveren van diezelfde selectie.

Van 't Schip is echt geen wonder trainer die Ajax nu even 'op de rit' gekregen heeft, dat kwam door het programma. Het lek is ook echt nog lang niet boven, de selectie laat nog elke wedstrijd zien gewoon bepaalde basis vaardigheden te missen.

Van 't Schip heeft er wel voor gezorgd dat er meer 'eenheid' is in de selectie, dat de koppen niet meteen omlaag gaan bij een tegenslag.
Als er iemand is die reden had om de selectie in het openbaar af te fakkelen was het van 't Schip wel na de wanvertoning tegen Hercules, maar geen woord.

't is hopen dat als Henderson zou komen en Mannsverk fit wordt/blijft dat er eindelijk een middenveld staat welke de verdediging niet keer op keer laat verzuipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:58:
[...]

Dat kan best, maar heb je hem wel eens engels horen praten?
Heb je van Gaal of Ten Hag wel eens Engels horen praten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

jbdeiman schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 07:46:
[...]
In deze context kan ik je prima volgen en ben ik het zeker met je eens.
Al denk ik dat hun gevoel van puberale zelfoverschatting (om het zomaar even te noemen) niet zozeer komt door de wzawzdb kreet die een deel van de Ajax aanhangt hanteert maar eerder door factoren die je zelf ook al benoemde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
toolkist schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:59:
[...]

Wel/geen Engels of al dat soort geneuzel wat net hier voorbij komt zal ik hem niet kwalijk nemen.
Wel het openbaar afvallen van z'n selectie en het niet kunnen motiveren van diezelfde selectie.

Van 't Schip is echt geen wonder trainer die Ajax nu even 'op de rit' gekregen heeft, dat kwam door het programma. Het lek is ook echt nog lang niet boven, de selectie laat nog elke wedstrijd zien gewoon bepaalde basis vaardigheden te missen.

Van 't Schip heeft er wel voor gezorgd dat er meer 'eenheid' is in de selectie, dat de koppen niet meteen omlaag gaan bij een tegenslag.
Als er iemand is die reden had om de selectie in het openbaar af te fakkelen was het van 't Schip wel na de wanvertoning tegen Hercules, maar geen woord.

't is hopen dat als Henderson zou komen en Mannsverk fit wordt/blijft dat er eindelijk een middenveld staat welke de verdediging niet keer op keer laat verzuipen.
Onvoorstelbaar dat sommigen het nogsteeds opnemen voor de grootste miskleun ooit als Ajax trainer ooit; Steijn. En dat is een prestatie opzicht wat Schreuder was ook he-le-maal niets. Net wat je zegt, van t Schip doet een paar basisdingen goed en dat maakt al een flink verschil.

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 16-01-2024 14:43 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Fc Groningen door maar ik snap wel waarom Excelsior zo laag in de Eredivisie staat, ze maken de kansen niet af

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:23

Player1S

Probably out in the dark

Nou, AZ gaat binnenkort vacature plaatsen?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 22:21:
Nou, AZ gaat binnenkort vacature plaatsen?
Amateur teams, altijd lastig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 00:21
Eerlijk, ik zit te genieten omdat het over het gênante heen is. Het wordt met de week dramatischer. Weg met Pascal aub!

Ik zou iedereen willen adviseren de laatste 10 wedstrijden te bekijken, dan snap je waarom AZ fans al weken met zakdoekjes zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Er zit ook bijna geen kip in het stadion zeg :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Countertje zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ach Az zit gewoon in een mindere fase, dat kan toch?
Hoeft Pascal toch niet meteen opeens weg?
Als het nog zo gaat over een aantal maanden... misschien dan meer argumenten vind ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

pfff als Quick wat beter kon mikken had het allang 4-5 doelpunten gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Player1S schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 22:50:
pfff als Quick wat beter kon mikken had het allang 4-5 doelpunten gemaakt
Zou wel sensationeel zijn als Az even solidair met Ajax is en ook verliest van amateurs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
Harribo schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 22:50:
Ach Az zit gewoon in een mindere fase, dat kan toch?
Hoeft Pascal toch niet meteen opeens weg?
Als het nog zo gaat over een aantal maanden... misschien dan meer argumenten vind ik
Ja, dit zegt dus iedereen eigenlijk die AZ niet wekelijks kijkt. Het is al maanden niet om aan te gluren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
AZ is echt wel zeer matig zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Het mooie van het AZ publiek is dat ze niet achter hun team staan terwijl ze zien dat ze in een zeer lastige periode zitten. Top publiek, echt een meerwaarde!

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 16-01-2024 23:10 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Quick zelf is toch echt wel de reden dat Quick niet wint hoor.

edit: en dan toch nog 2-2 :o

[ Voor 21% gewijzigd door Player1S op 16-01-2024 23:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Jaaa! Bizar zeg! Laatste bal van de wedstrijd!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
2-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Prachtig!

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Mooody schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 23:09:
Het mooie van het AZ publiek is dat ze niet achter hun team staan terwijl ze zien dat ze in een zeer lastige periode zitten. Top publiek, echt een meerwaarde!
Tja, dat is overal zo.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Niet echt hoor. Er zijn clubs die achter hun team staan, ondanks ze slecht spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Conclusie: AZ gaat twee keer terecht verlengen tegen amateurs... En dan moeten wij het nog maanden aan gaan zien ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
krissie100 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 23:15:
Conclusie: AZ gaat twee keer terecht verlengen tegen amateurs... En dan moeten wij het nog maanden aan gaan zien ofzo?
aan gaan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

krissie100 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 23:15:
Ik was trots op de overwinning van Twente dit weekend, maar dit zet het toch even in een ander perspectief :/

Pagina: 1 ... 4 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024