[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.176 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Ramzzz schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:51:
[...]

[...]

Ik wil niet op de feiten vooruitlopen, en hoop ook gewoon dat hij slaagt, maar waarom denken werkelijk alle spelers die naar het buiten verkassen dat het hen niet gaat overkomen?

Hoe fenomenaal je ook lijkt in NL, criteria, clubpolitiek, zoveel factoren onzeker die je niet kent in het buitenland, statistieken zijn niet in je voordeel… en de reservebanken zijn lang.

Er mislukken er nog steeds meer dan dat er slagen. En sommigen komen in het B-circuit, lagere ‘leagues’ (bijv. VK), hetgeen gelukkig nog steeds beter betaalt dan een middenmoter in de ED in NL.

(Memento Winston ‘Deze neger buigt voor niemand* Bogarde).

Ik wens hem wel succes.

spoiler:
* Ja, klopt, dat is letterlijk de titel van dat boek.
vooral omdat de meeste spelers na 1 leuk jaar al vertrekken

maar Vertessen wil gewoon weg omdat hij in de basis wil. En bij PSV is hij gewoon altijd 2e keus

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 01-02-2024 17:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gaat Ajax zich nog in verdedigend opzicht versterken of niet? Kan mij werkelijk niet voorstellen dat we het seizoen gaan afmaken met bijvoorbeeld de huidige linksbacks. In en in triest wat er nu staat. Op die plek is het zo kwetsbaar, daar is niet tegen aan te scoren tegen een fatsoenlijke tegenstander. Ik denk dat Bakayoko niet kan wachten tot het zaterdagavond is, tegen een gemiddelde amateurclub zal ie weerstand gaan ervaren. Dat los je met een Henderson niet op, dat valt niet te organiseren. Mocht Ajax zich vandaag defensief niet versterken dan vind ik dat een enorme fail….

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:22:
Gaat Ajax zich nog in verdedigend opzicht versterken of niet? Kan mij werkelijk niet voorstellen dat we het seizoen gaan afmaken met bijvoorbeeld de huidige linksbacks. In en in triest wat er nu staat. Op die plek is het zo kwetsbaar, daar is niet tegen aan te scoren tegen een fatsoenlijke tegenstander. Ik denk dat Bakayoko niet kan wachten tot het zaterdagavond is, tegen een gemiddelde amateurclub zal ie weerstand gaan ervaren. Dat los je met een Henderson niet op, dat valt niet te organiseren. Mocht Ajax zich vandaag defensief niet versterken dan vind ik dat een enorme fail….
Dan moet je wel eerst iemand verkopen, dat gebeurt niet dus geen budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:51:
Schijnbaar wil Nottingham Forest nog een paniekaankoop doen en Akpom op de valreep overnemen, ondanks de forse eisen van Ajax kant.

Nu maar hopen dat ze aankopen achter de hand hebben en straks niet een zak geld hebben.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14:47
Han schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:56:
[...]

Schijnbaar wil Nottingham Forest nog een paniekaankoop doen en Akpom op de valreep overnemen, ondanks de forse eisen van Ajax kant.

Nu maar hopen dat ze aankopen achter de hand hebben en straks niet een zak geld hebben.
Alleen Brobbey en Rijkhoff als spitsen is echt vragen om problemen. Snap wel dat Akpom weg wil. Met zijn statistieken speel je normaal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
toolkist schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 17:51:
[...]

Als ze budget hebben hoop ik niet dat ze het weggooien voor zo'n derde rangs Griekse back. Kwaliteit en anders geld houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:56:
[...]

Gaat niet gebeuren lijkt me, Nottingham heeft geen geld uit te geven aan een transfersom (aangeklaagd wegens te grote verliezen vorig jaar) en heeft net een spits van Sporting gehuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:09:
[...]

Als ze budget hebben hoop ik niet dat ze het weggooien voor zo'n derde rangs Griekse back. Kwaliteit en anders geld houden.
Gewoon hopen dat Sosa fit blijft en eindelijk eens een reeks wedstrijden op rij kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:24:
Gaat niet gebeuren lijkt me, Nottingham heeft geen geld uit te geven aan een transfersom (aangeklaagd wegens te grote verliezen vorig jaar) en heeft net een spits van Sporting gehuurd.
Er schijnt toch echt een bod te liggen. In eerste instantie voor huur met optie tot koop. Als die optie nog wordt omgezet naar een verplichte koop dan is ie toch echt weg denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Forest schijnbaar met een tweede bod op Akpom. Kan Louis die De Lang niet snel bellen dat 70miljoen met een eventuele derde plek meer is dan 17 nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:14

Quad

Doof

Ik zie het vanzelf wel. PSV gaat toch niet met Driouech in zee, opmerkelijk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik zou wel 10x nadenken mocht je als PSV nog eens zaken met Excelsior willen doen. En bijzonder dat er blijkbaar geen plan B was bij PSV.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Akpom lijkt te zijn afgeketst. NF wil max 15 miljoen betalen door nu te huren en met verplichte optie tot koop na dit seizoen. Voorwaarden: Akpom moet 6 wedstrijden voor NF hebben gespeeld, én ze mogen niet degraderen.

Zijn wat variabelen die je niet wilt hebben met verplichte koopopties.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 22:34:
Ik zou wel 10x nadenken mocht je als PSV nog eens zaken met Excelsior willen doen. En bijzonder dat er blijkbaar geen plan B was bij PSV.
Ze hebben iemand gehuurd toch? Ene CJ?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Quad schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 22:38:
[...]

Ze hebben iemand gehuurd toch? Ene CJ?
Bij Jong PSV, die hebben wel iemand nodig, want die verliezen of spelen gelijk, maar winnen is lastig ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 22:38:
[...]

Bij Jong PSV, die hebben wel iemand nodig, want die verliezen of spelen gelijk, maar winnen is lastig ;)
Ah so. Beetje zoals met Rijkhoff, traint mee met 1e elftal maar zal spelen bij Jong.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Quad schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 22:40:
[...]

Ah so. Beetje zoals met Rijkhoff, traint mee met 1e elftal maar zal spelen bij Jong.
Hij zou niet eens meetrainen zelfs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:23

Agent47

I always close my contracts.

Toch wel een beetje gek, even mijn frustratie kwijt hoor.
Bij Feyenoord riep slot deze tramsferperiode dat hij er graag een buitenspeler bij had, mede omdat het een drukke periode zou gaan worden in de KVNB beker, competitie en Europees.
Die jongen uit Uruguay werd al een jaar gescout en deze periode is men allemaal overtuigd geraakt.
Dennis Ten Kloese had eerst 10 dagen vakantie en afgelopen week eindigt een conferentie in Qatar waar hij bij moest zijn. Omdat Feyenoord geen TD heeft maar Dennis Ten Kloese in dubbelfunctie, miste je gewoon tijd.

Vervolgens verkoop je Dilrosun, met winst, wat ik super knap vind, maar Dennis heeft echt een meganetwerk in Amerika en Mexico, dus gek keek ik er niet van op. Maar er komt letterlijk niemand bij?!

Nu moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat we niet a la Charisteas ( 2006 zoiets) aankoop hebben gedaan op de laatste dag, maar ik ben wel verbaasd. Gaat Sauer dan eindelijk meer minuten krijgen? Moet er niet aan denken om Nieuwkoop op rechtsbuiten te blijven zien.... :X Ik zou bijna bang worden voor de tweede plek.

[ Voor 6% gewijzigd door Agent47 op 02-02-2024 08:07 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:23

Agent47

I always close my contracts.

Wat ik mij afvraag: Je wordt sowieso kampioen, dus die inkomsten heb je. Waarvoor zou PSV nog iemand halen? Je speelt niet meer in de knvb beker, wel Champions League. Je hebt achter Lozano, zo nog 2 spelers die daar kunnen spelen, volgens mij ook op rechts. Zonde van het geld om dan nog iemand te halen toch?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Malfunctions schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:42:
[...]

Deze staat wel met stip op 1 als slechtste boek dat ik ooit heb gelezen.
We kennen allemaal de wijsheden rondom aannames, (of is dat weer een aanname van mij? :+ ) maar op basis van de interviews die ik destijds met hem zag.....ben ik niet bepaald verbaasd? En ik heb het boek dus ook niet gelezen en ben dit ook zeker niet van plan...

Soort van Clickbait in boekvorm :S

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Agent47 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:06:
Bij Feyenoord riep slot deze tramsferperiode dat hij er graag een buitenspeler bij had, mede omdat het een drukke periode zou gaan worden in de KVNB beker, competitie en Europees.
Die jongen uit Uruguay werd al een jaar gescout en deze periode is men allemaal overtuigd geraakt.
Dennis Ten Kloese had eerst 10 dagen vakantie en afgelopen week eindigt een conferentie in Qatar waar hij bij moest zijn. Omdat Feyenoord geen TD heeft maar Dennis Ten Kloese in dubbelfunctie, miste je gewoon tijd.

Vervolgens verkoop je Dilrosun, met winst, wat ik super knap vind, maar Dennis heeft echt een meganetwerk in Amerika en Mexico, dus gek keek ik er niet van op. Maar er komt letterlijk niemand bij?!

Nu moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat we niet a la Charisteas ( 2006 zoiets) aankoop hebben gedaan op de laatste dag, maar ik ben wel verbaasd. Gaat Sauer dan eindelijk meer minuten krijgen? Moet er niet aan denken om Nieuwkoop op rechtsbuiten te blijven zien.... :X Ik zou bijna bang worden voor de tweede plek.
Denk dat het een soort van onderbouwde gok is, zo van 'het is waarschijnlijker dat we het wel redden dan niet...'
En dan in de zomer, al dan niet vanwege uitgaande transfers, verder bouwen.
'what could possibly go wrong?'

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Andersom ook. Bakken met geld harkt PSV naar binnen en dan moeilijk doen over een miljoen ofzo? Dit zijn nu eenmaal de prijzen tegenwoordig, en zeker in de winter transfer periode. Kijk naar die gast van NEC die levert ze incl bonussen ook gewoon 5m op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 13:57
Agent47 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:06:

Misschien wilde die Uruguayaan niet zo graag? Ik las dat hij gecharmeerd was van de Feyenoord interesse, maar ik weet niet of dat ook betekent dat hij zo graag naar Feyenoord wil.

Tegenwoordig zie je steeds vaker Zuid-Amerikaanse talenten op vroege leeftijd al gescout/gekocht worden door de PL zelfs. Manchester City en Brighton zijn wat dat betreft mooie voorbeelden.
Dat is natuurlijk best nadelig voor de eredivisie, waar spelers als Sinisterra, Gimenez, Senesi, Martinez, Antony, Alvarez enz. vandaan komen. Die leverden de clubs bakken met geld op. Maar tegenwoordig kunnen de talenten al direct de oversteek maken naar de PL, LaLiga, Bundesliga enz.

Misschien gaat Slot het dan met Sauer doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Denk heel eerlijk gezegd dat Twente onderaan de streep er uiteindelijk beter van is geworden.
In de zomer kreeg je dit bedrag niet voor Ugalde.
Ze hebben nu leuke spits terug en ook nog Sallah-Eddine erbij. En dan nog stukje afgelost.

We hadden er slechter voor kunnen staan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 22:37:
Akpom lijkt te zijn afgeketst. NF wil max 15 miljoen betalen door nu te huren en met verplichte optie tot koop na dit seizoen. Voorwaarden: Akpom moet 6 wedstrijden voor NF hebben gespeeld, én ze mogen niet degraderen.

Zijn wat variabelen die je niet wilt hebben met verplichte koopopties.
Ik vind het prima dat Akpom blijft. Geef hem vooral nog wat invalbeurten. Brobbey is in vorm maar Ajax heeft voor de rest niets in de spitspositie. Volgens sommige mensen zou Bergwijn dan in de spits kunnen. Dan zie ik Akpom meer zitten. Misschien niet een echte Ajax spits, maar als sub vind ik dat een pre. Dan kan je ook echt iets anders proberen. Ajax kan puntverlies eigenlijk niet meer veroorloven nu plek 3 toch wel reeel in zicht is en Europees telt eigenlijk ook alleen nog maar winnen wil je verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PolarBear schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:33:
[...]

Ik vind het prima dat Akpom blijft. Geef hem vooral nog wat invalbeurten. Brobbey is in vorm maar Ajax heeft voor de rest niets in de spitspositie. Volgens sommige mensen zou Bergwijn dan in de spits kunnen. Dan zie ik Akpom meer zitten. Misschien niet een echte Ajax spits, maar als sub vind ik dat een pre. Dan kan je ook echt iets anders proberen. Ajax kan puntverlies eigenlijk niet meer veroorloven nu plek 3 toch wel reeel in zicht is en Europees telt eigenlijk ook alleen nog maar winnen wil je verder.
Ik vind het zelf ook niet erg dat hij blijft hoor. Zijn transferwaarde behoudt hij wel tot aan de zomer. Is een scorende speler, vlotjes en heeft met zijn 28 enigszins nog wat ervaring.

Liever hem dan een broekie van jong Ajax van 18 in de laatste 15 minuten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:17:
[...]

Misschien wilde die Uruguayaan niet zo graag? Ik las dat hij gecharmeerd was van de Feyenoord interesse, maar ik weet niet of dat ook betekent dat hij zo graag naar Feyenoord wil.

Tegenwoordig zie je steeds vaker Zuid-Amerikaanse talenten op vroege leeftijd al gescout/gekocht worden door de PL zelfs. Manchester City en Brighton zijn wat dat betreft mooie voorbeelden.
Dat is natuurlijk best nadelig voor de eredivisie, waar spelers als Sinisterra, Gimenez, Senesi, Martinez, Antony, Alvarez enz. vandaan komen. Die leverden de clubs bakken met geld op. Maar tegenwoordig kunnen de talenten al direct de oversteek maken naar de PL, LaLiga, Bundesliga enz.

Misschien gaat Slot het dan met Sauer doen.
Blijkbaar had River 8m geboden voor 60% van de transferrechten van die Urugayaan maar wilde z'n club 14m voor 80%. Dan denk ik niet dat het een kwestie van niet willen van de speler was, maar van Feyenoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 11:01:
Liever hem dan een broekie van jong Ajax van 18 in de laatste 15 minuten.
Als je moet scoren wel, als je al voor staat dan geef Rijkhoff maar wat speeltijd.
Als ie het dan een beetje laat zien kan hij na de zomer zomaar de 1e spits worden aangezien ik Brobbey wel zie vertrekken na het EK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 11:38:
[...]

Als je moet scoren wel, als je al voor staat dan geef Rijkhoff maar wat speeltijd.
Als ie het dan een beetje laat zien kan hij na de zomer zomaar de 1e spits worden aangezien ik Brobbey wel zie vertrekken na het EK.
Zo had ik het ook bekeken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
toolkist schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 11:35:
[...]

Blijkbaar had River 8m geboden voor 60% van de transferrechten van die Urugayaan maar wilde z'n club 14m voor 80%. Dan denk ik niet dat het een kwestie van niet willen van de speler was, maar van Feyenoord.
Ah een geldkwestie dus. 8m voor 60% is geloof ik ook hoger dan dat Feyenoord ooit uitgegeven heeft aan een speler dacht ik. River Plate is ook wel serieuze concurrentie, enorme club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:07
toolkist schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:41:
[...]

Andersom ook. Bakken met geld harkt PSV naar binnen en dan moeilijk doen over een miljoen ofzo? Dit zijn nu eenmaal de prijzen tegenwoordig, en zeker in de winter transfer periode. Kijk naar die gast van NEC die levert ze incl bonussen ook gewoon 5m op.
Het geld was het probleem niet. Excelsior wilde alleen verkopen als ze een vervanger hadden. Die hebben ze niet kunnen halen, dus ging de transfer niet door. Kan PSV nog zoveel willen, als Excelsior niet wil houdt het op.

In Eindhoven was alles en iedereen (inclusief de speler) klaar voor de medische keuring, maar het mocht dus niet van Excelsior.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 12:45:
[...]

Het geld was het probleem niet. Excelsior wilde alleen verkopen als ze een vervanger hadden. Die hebben ze niet kunnen halen, dus ging de transfer niet door. Kan PSV nog zoveel willen, als Excelsior niet wil houdt het op.

In Eindhoven was alles en iedereen (inclusief de speler) klaar voor de medische keuring, maar het mocht dus niet van Excelsior.
Die hebben ze niet kunnen halen doordat PSV niet eerder 'gewoon' het bedrag wat ze gisteren wel wilde betalen, hebben geboden lijkt me zo.
Excelsior had met een dag of 3-4 te gaan echt wel een vervanger kunnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
toolkist schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:01:
[...]

Die hebben ze niet kunnen halen doordat PSV niet eerder 'gewoon' het bedrag wat ze gisteren wel wilde betalen, hebben geboden lijkt me zo.
Excelsior had met een dag of 3-4 te gaan echt wel een vervanger kunnen halen.
Dat heet anticiperen. Lijkt mij niet dat ze daar al niet mee bezig waren. Kom op zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
carpebios schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 17:40:
Dat heet anticiperen. Lijkt mij niet dat ze daar al niet mee bezig waren. Kom op zeg.
Nee dat heet verstandig handelen. Net zoals PSV zou doen wanneer een grote club bij hen aan het hengelen was. Leuk dat eerst het spelletje der onderhandeling wilt spelen maar hoe dichter je bij de deadline komt hoe meer de verkopende club in de knel komt. En die zal dus óf de prijs verhogen óf nee gaan verkopen.
Dat doen heel veel clubs en maar goed ook. Als je eerst voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten en dan pas op het allerlaatste moment toch maar over de brug komt dan pis je wel eens naast de pot, eigen schuld. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 17:40:
[...]

Wie, Excelsior? Die hadden een bod van Feyenoord waarbij Sauer een half jaar de andere kant op zou gaan.
Alleen bleek (volgens ESPN deadline programma gister) speler van Excelsior alleen naar PSV te willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik dacht ook dat Excelsior al iemand van Almere City (van Duivenstein ofzo?) op het oog had, maar dat is dan dus ook niet door gegaan. Achja, winterse transfers, blijft een apart iets.

Het is ook niet dat PSV nu helemaal niemand meer heeft. Saibari is er weer en Veerman is ook alweer aan het trainen. Gewoon ff deze lastige periode doorkomen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ElPaco schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 19:30:
Ik dacht ook dat Excelsior al iemand van Almere City (van Duivenstein ofzo?) op het oog had, maar dat is dan dus ook niet door gegaan. Achja, winterse transfers, blijft een apart iets.

Het is ook niet dat PSV nu helemaal niemand meer heeft. Saibari is er weer en Veerman is ook alweer aan het trainen. Gewoon ff deze lastige periode doorkomen.
Allemaal problemen die je krijgt wanneer je op het laatste moment komt aanlopen.

Dat soort transfers begrijp ik sowieso niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Beetje paniekvoetbal he. Ergens maar goed dat het allemaal niet door is gegaan denk ik. Dit soort paniekaankopen blijken zelden echt succesvol te zijn.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Schrijf em maar op voor vanavond, 2-2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
.

[ Voor 98% gewijzigd door toolkist op 03-02-2024 14:59 . Reden: verkeerde topic :D ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Nou als PSV niet wint vanavond, mogen ze zich echt schamen. Duidelijk de favoriet, Ajax is nog in opbouwende fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 16:54
Trishul schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 15:08:
Nou als PSV niet wint vanavond, mogen ze zich echt schamen. Duidelijk de favoriet, Ajax is nog in opbouwende fase.
Ik heb het idee dat iedereen het nu zit te jinxen. In een topper komen vaak ook andere krachten los en PSV zonder Veerman en Saibari heeft wel een probleem op het middenveld en ook geen Lang nu. Vraag is vooral of Ajax het "lef" heeft zich aan te passen om het PSV moeilijk te maken. Maar dat kan zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:32
Ik zie Ajax wel aardig voor de dag komen vanavond eerlijk gezegd. Als ze het achterin ook maar een klein beetje meer op orde hebben, dan kan het nog wel eens verrassend worden. Ik zeg minimaal een gelijkspel of een kleine winst voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
D-e-n schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 15:26:
[...]

Ik heb het idee dat iedereen het nu zit te jinxen. In een topper komen vaak ook andere krachten los en PSV zonder Veerman en Saibari heeft wel een probleem op het middenveld en ook geen Lang nu. Vraag is vooral of Ajax het "lef" heeft zich aan te passen om het PSV moeilijk te maken. Maar dat kan zeker
Mja denk ook dat het een beetje door de media komt. In de media hebben ze het erover dat Ajax zich zal moeten bewijzen en dat ze lange tijd niet tegen een goed team hebben gespeeld.
Terwijl PSV ondertussen onbetwist op nummer 1 staat in de eredivisie. Bosz in het bijzonder en PSV moeten juist bewijzen dat ze in de tweede seizoenshelft ook overtuigend kunnen winnen van de traditionele concurrentie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

D-e-n schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 15:26:
[...]
Ik heb het idee dat iedereen het nu zit te jinxen.
PSV staat onbedreigd bovenaan met 55 punten uit 19 wedstrijden, met een doelsaldo van 62 voor en 8 tegen. Op de wedstrijd tegen Utrecht na hebben ze alles gewonnen.
Ajax daarenetegen beleeft één van de meest moeizame seizoenen ooit, staat 5e met 21 punten achter PSV en heeft een doelsaldo van 46 voor en 35 tegen. Daarnaast laten ze ondanks de winstpartijen van de laatste tijd (tegen, met alle respect, de kleintjes) nog steeds zien geen solide elftal te hebben.

Natuurlijk wordt PSV als topfavoriet gezien, dat heeft niks met jinxen te maken. We mogen blij zijn als we met een punt van het veld stappen vanavond.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Superkiwi schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 16:29:
[...]

PSV staat onbedreigd bovenaan met 55 punten uit 19 wedstrijden, met een doelsaldo van 62 voor en 8 tegen. Op de wedstrijd tegen Utrecht na hebben ze alles gewonnen.
Ajax daarenetegen beleeft één van de meest moeizame seizoenen ooit, staat 5e met 21 punten achter PSV en heeft een doelsaldo van 46 voor en 35 tegen. Daarnaast laten ze ondanks de winstpartijen van de laatste tijd (tegen, met alle respect, de kleintjes) nog steeds zien geen solide elftal te hebben.

Natuurlijk wordt PSV als topfavoriet gezien, dat heeft niks met jinxen te maken. We mogen blij zijn als we met een punt van het veld stappen vanavond.
Zo simpel is het inderdaad. Ik verwacht hierom 1-3 of 1-4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
2-2 denk ik.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Dat zou een hele mooie uitslag zijn. Wellicht gebeuren er wonderen en winnen we zelfs :D
In de poule heb ik op 2-3 ingezet en daarmee overschat ik ons en onderschat ik jullie denk ik. We gaan het zien.
Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:01
Het Boadu-effect bij Twente! 😎

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
Superkiwi schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 18:14:
[...]

Dat zou een hele mooie uitslag zijn. Wellicht gebeuren er wonderen en winnen we zelfs :D
In de poule heb ik op 2-3 ingezet en daarmee overschat ik ons en onderschat ik jullie denk ik. We gaan het zien.
Succes!
Mogen de beste gelijkspelen :+
Denk stiekem dat het gelijkspel tegen Utrecht wel een knauwtje heeft gegeven. Vond het ook niet overtuigend tegen Almere City thuis, en PSV heeft ook niet echt kunnen halen wie ze zouden willen in de winterstop. Ook denk ik dat Ajax er iets beter voorstaat nu dan tijdens PSV-Ajax met wat meer cohesie onder Van Het Schip dan onder Steijn.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker voor FC Twente, mooie winst en goal van Boadu.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 18:14:
[...]

Succes!
Neenee enorme wannabe-@Typhone met je anti-Ajax voorspellingen , mooie uitslagen zijn overwinningen voor Ajax ;)
Gezien het seizoen is een gelijkspel prima, verlies blijft kut :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trishul
Ah Taylor op het middenveld i.p.v. Tahirovic, alvast gefeliciteerd PSV'ers!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a6XE2kZ5DlQq0QP_WrTDeBpQwQQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gL7Apy4RoVEal6emtsrjOPrA.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:06

gws24

Thinking is hard!

En de opstelling van PSV:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZbxinYm62POn23vl--D87j4wM9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qOqpg1asUcQbNg26qmbiNOc9.jpg?f=fotoalbum_large

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
Ziekenboeg van PSV is nog maar weer eens wat groter. Pepi en Til zijn er allebei ook niet bij. PSV uit vorm/flow, Ajax in een flow, in de ArenA en nog denken mensen dat PSV het makkelijk gaat hebben |:(

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 17:40
De opstelling is nog tot daar aan toe, maar de bank is helemaal om van te bibberen. Voor ons PSVers bedoel ik natuurlijk, niet voor de tegenstander. Ik typte hier een week geleden dat ik meer van Land hoopte te zien de 2e seizoenshelft, maar nu kan het zomaar ineens zo zijn dat hij vanavond noodgedwongen voor de leeuwen gegooid wordt. Hopen dat de basis goed staat en fit blijft. Mauro heeft weinig ritme, ik weet het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:06

gws24

Thinking is hard!

Bao_mi1 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:01:
[...]

De opstelling is nog tot daar aan toe, maar de bank is helemaal om van te bibberen. Voor ons PSVers bedoel ik natuurlijk, niet voor de tegenstander. Ik typte hier een week geleden dat ik meer van Land hoopte te zien de 2e seizoenshelft, maar nu kan het zomaar ineens zo zijn dat hij vanavond noodgedwongen voor de leeuwen gegooid wordt. Hopen dat de basis goed staat en fit blijft. Mauro heeft weinig ritme, ik weet het niet..
Wilde net hetzelfde posten. De bank van beide ploegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AsP7uHQyOgRTovHrjbJGq6hWPqg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t2KQ09Cxkha9fCfClOQXlRer.png?f=user_large

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Prima opstelling van PSV lijkt me toch? Enige twijfelgeval is Mauro denk ik. Voor de rest prima, Saibari en Schouten staan er ook.
Hoop alleen wel op een sportieve wedstrijd, ik zie zowel Lozano als de Jong voorin. Wil geen schwalbes zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Drama opstelling zeg, en Bakayoko, mijn god, die man presteert echt als een natte dweil de laatste tijd.
Echt te veel zieken / geblesseerden bij PSV. Je mist nu Til, Tillman, Lang, Veerman en Pepi.

[ Voor 13% gewijzigd door carpebios op 03-02-2024 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Trishul schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:04:
Prima opstelling van PSV lijkt me toch? Enige twijfelgeval is Mauro denk ik. Voor de rest prima, Saibari en Schouten staan er ook.
Hoop alleen wel op een sportieve wedstrijd, ik zie zowel Lozano als de Jong voorin. Wil geen schwalbes zien.
Dan moet je Higler niet laten fluiten, want die ziet overal schwalbes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Jammer Taylor erin. Had liever Tahirovic naast Henderson gezien. Denk dat Tahirovic met goede coaching echt stappen kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:42
Kist schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:15:
Jammer Taylor erin. Had liever Tahirovic naast Henderson gezien. Denk dat Tahirovic met goede coaching echt stappen kan zetten.
Zullen we dat tegen Volendam even proberen ipv PSV? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
Trishul schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 18:31:
Ah Taylor op het middenveld i.p.v. Tahirovic, alvast gefeliciteerd PSV'ers!
Arme Rensch die gaat volledig in de steek gelaten worden door wat voor hem staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 16:54
Trishul schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:04:
Mauro is echt wel een verzwakking. PSV is nu echt wel geraakt door de blessures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
Holk schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:16:
[...]

Zullen we dat tegen Volendam even proberen ipv PSV? ;)
Taylor gaat weer de hele avond verstoppertje spelen. Dan liever Tahirovic. De lat ligt laag ik weet het, maar die neemt wél zijn verantwoordelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Ik heb de voorspelling in de poule maar op winst Ajax gezet, want met deze ziekenboeg ga je uit niet veel klaar maken ben ik bang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bergwijn en Taylor hadden ze er wel uit mogen laten, dikke kans dat die kant niks brengt. Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen met Henderson en Berghuis.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kist
tweakduke schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:25:
Bergwijn en Taylor hadden ze er wel uit mogen laten, dikke kans dat die kant niks brengt. Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen met Henderson en Berghuis.
Snap ook niet dat mensen Forbs minder vinden dan Bergwijn. Allebei niet mega efficiënt. Maar Forbs verdedigd wel mee en is veel beter voor je veldbezetting. Bergwijn loopt constant centraal in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kist schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:27:
[...]

Snap ook niet dat mensen Forbs minder vinden dan Bergwijn. Allebei niet mega efficiënt. Maar Forbs verdedigd wel mee en is veel beter voor je veldbezetting. Bergwijn loopt constant centraal in de weg.
En je hebt kans dat Forbs beter word.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trishul
Kist schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:27:
[...]

Forbs vorige week nog 4 key passes. Maar de media is nooit positief over Forbs omdat het een Mislintat aankoop is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
Trishul schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:31:
[...]

Forbs vorige week nog 4 key passes. Maar de media is nooit positief over Forbs omdat het een Mislintat aankoop is.
Vond vorige week ook echt aanvallend beste wedstrijd van Ajax dit seizoen. Berghuis komt ook beter uit de verf zonder Bergwijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
We moeten gewoon bayern en co de schuld geven dat ze vorige maand Bergwijn niet gekocht hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bergwijn is de dissonant bij Ajax voorin, maar dat was al wel duidelijk.

Ik ben blij dat Sutalo weer terug is. Op de bank zit ook gelukkig wat ervaring om erin te zetten. Ik mis alleen Branco nog, iemand enig idee wanneer hij weer kan aansluiten?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Succes iedereen zo :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:55
ElPaco schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 18:57:
Ziekenboeg van PSV is nog maar weer eens wat groter. Pepi en Til zijn er allebei ook niet bij. PSV uit vorm/flow, Ajax in een flow, in de ArenA en nog denken mensen dat PSV het makkelijk gaat hebben |:(
Idd, de opstelling is nog best redelijk.. maar van de bank hoef je niet veel te verwachten ben ik bang..

Als ajax een kans had, dan is het vanavond.

Maar aan de andere kant, misschien heeft psv een keer de var mee _O- haha grapje. Nee natuurlijk hebben ze dat niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 03-02-2024 19:52 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Wat een Gejinx bij ESPN zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
De koeeeek is op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Nou, 90 minuten billenknijpen vrees ik. Heb er niet echt vertrouwen in, denk dat PSV twee keer zoveel gaat scoren dat Ajax; 2-4 is mijn voorspelling :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Bakayoko speelt al een tijd als een natte krant, en nu heeft hij ook al zo'n pleister op z'n neus. Man man man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Han schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:58:
Nou, 90 minuten billenknijpen vrees ik. Heb er niet echt vertrouwen in, denk dat PSV twee keer zoveel gaat scoren dat Ajax; 2-4 is mijn voorspelling :)
Geen idee wie er 4 gaat scoren voor ons maar ik teken ervoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
dglavimans schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:00:
[...]

Geen idee wie er 4 gaat scoren voor ons maar ik teken ervoor
4x de Jong, dankzij de VAR!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
4x geel bedoel je _O-

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 07:30
Succes allemaal!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Succes

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Wat een geschreeuw die omroeper

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
Succes? Speel zelf niet mee hoor :+

Veel plezier allemaal en moge de beste eerlijk winnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Maarten_E schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:03:
Succes? Speel zelf niet mee hoor :+

Veel plezier allemaal en moge de beste eerlijk winnen.
Succes met billenknijpen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Ow was even vergeten, dit is toch die scheidsrechter die helemaal naar Eindhoven ging om excuses aan te bieden voor die ene wedstrijd tussen Fey en PSV?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Die buitenspeler ligt alsmaar op de grond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Na voor de 57ste keer mijn Ziggo en ESPN accounts gekoppeld te hebben, dan toch 3 minuut na het begin van de wedstrijd beeld.

Benieuwd naar de pot. Hopelijk op een ouderwets doelpuntrijk duel. Met AZ morgen, misschien beter als PSV vandaag wint, maar echte voorkeur is er niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Trishul schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:04:
Ow was even vergeten, dit is toch die scheidsrechter die helemaal naar Eindhoven ging om excuses aan te bieden voor die ene wedstrijd tussen Fey en PSV?
Valt op he, hoe vaak we genaaid worden tegen Feyenoord ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Extra succes voor jou dan! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Modbreak:De quickreply is tijdelijk voor de wedstrijd Ajax - PSV. Denk eerst na voordat je wat 'pikants' plaatst.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 08:42
PSV hoeft niet heel veel te doen om de opbouw van Ajax compleet lam te leggen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:05:
[...]
Valt op he, hoe vaak we genaaid worden tegen Feyenoord ;)
Met "we" bedoel je alle andere clubs in de ED toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Luuk kop hem erin!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
PWM schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:05:
Na voor de 57ste keer mijn Ziggo en ESPN accounts gekoppeld te hebben, dan toch 3 minuut na het begin van de wedstrijd beeld.

Benieuwd naar de pot. Hopelijk op een ouderwets doelpuntrijk duel. Met AZ morgen, misschien beter als PSV vandaag wint, maar echte voorkeur is er niet.
Het is op espn 1, dus je hoeft je espn account niet te koppelen. Espn 1 is voor iedereen te zien.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Oh Ramalho.. echt weer matig
Pagina: 1 ... 24 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024