O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het is Ajax-PSV he, je hoeft je geen zorgen te maken. Alleen maar vriendelijke mensen hierOuterspace schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:06:
[Modbreak]De quickreply is tijdelijk voor de wedstrijd Ajax - PSV. Denk eerst na voordat je wat 'pikants' plaatst. [/]
Behalve die ene, dat is een pannenkoek.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja vind best dat de qr best aan kan totdat het mis gaat.Superkiwi schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:11:
[...]
Het is Ajax-PSV he, je hoeft je geen zorgen te maken. Alleen maar vriendelijke mensen hier
Zit van Basten op Tweakers?Superkiwi schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:11:
[...]
Het is Ajax-PSV he, je hoeft je geen zorgen te maken. Alleen maar vriendelijke mensen hier
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Flickr PSN ID= cheironnl
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Fijn, je loopt dus 50 seconden voorcheiron schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:14:
Wat een kans voor Bergwijn zeg
Flickr PSN ID= cheironnl
Wel meer, ik ben niet zo vlot
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
Zie het. ESPN stream loopt bijna 1:30 achter op Ziggo stream.
Dus nu zie ik ook dat Rensch beter kan wisselen
PSV weer slordig.
Toch mis ik net dat stukje killing laatste 2/3 matches dat ze daar echt bovenop knallenPelox schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:17:
Wow... lekker Rench.. daar moest psv echt van profiteren..
Ik kijk LIVE staat rechtsboven zelfs
Flickr PSN ID= cheironnl
Psv beter, ajax voor. Waar hebben we dat eerder gezien.dglavimans schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:19:
[...]
Toch mis ik net dat stukje killing laatste 2/3 matches dat ze daar echt bovenop knallen
Zero.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En Berghuis zo vrij
Knap de bal vastgehouden van Brobbey en het overzicht gehouden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maar wow, waar bleven ze zo lang!
⏩ PVOutput☀️
Nu jij het zegt valt het mij ook pas op

Vul de goeie in danDeadsy schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:21:
lekker, zit nu al 20min te kloten en Ziggogo blijft volhouden dat mijn inlog gegevens niet kloppen
Tijdje afwezig geweest?
⏩ PVOutput☀️
heb daarover een verschil van mening met ziggogo.
Maar als Ajax wint dan mag het van mij
Ik kijk echt bijzonder weinig andere clubs eigenlijk dit seizoen.. Vorige jaren wou ik nog wel ff een Engelse of Ajax/Fey opzetten maar nu echt weinig
Eigenlijk speelde die de bal te ver voor zich uit. Maar Ramalho en Benitez verkloten hetQuad schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:22:
Super knap van Brobbey dat hij zo rustig blijft.
Maar wow, waar bleven ze zo lang!
Niemand heeft ooit gezegd dat Ramalho kan verdedigen. Behalve dan SchmidtsNielz123 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:23:
[...]
Eigenlijk speelde die de bal te ver voor zich uit. Maar Ramalho en Benitez verkloten het
In Sittard
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
#zucht
En wie moet er dan op zijn plek spelen? Je hebt niks op de bank.carpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:23:
Wissel die Bakayoko! Hoezo staat die weer basis. Echt niet te geloven.
Zero.
Hoe dan? Rensch kan hem niet aan.carpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:23:
Wissel die Bakayoko! Hoezo staat die weer basis. Echt niet te geloven.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Maar als je het voetbal van de top-6 van de Eredivisie na de winterstop ziet, is het toch wel echt janken met de pet op voor allemaal. Vaak nog wel (of net niet) punten, maar qua spel is 2024 nog niet op gang gekomen.
Je hebt geen verdediger nodig, hij loopt zichzelf wel weer wild vast of schiet die bal blind ergens heen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja ik denk dat ie dan nog wel door kan. Hopen dat ie geen controle krijgtcheiron schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:28:
Sosa voor Rensch.
Heerenveen stond gewoon 2-0 voor
Goed voor de poule is het wel, een gelijkspel.
Staat hier ook heel groot op beeldcheiron schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:28:
Sosa voor Rensch.
Dat hij stijf links is wil niet zeggen dat hij niet buitenom kan. De laatste wedstrijden kwam daar regelmatig dreiging vanaf. Je kan veel over Rensch zeggen maar hier heeft ie z'n huiswerk gewoon goed gedaan.Holk schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:25:
Bakayoko is stijf links, gebruikt z’n rechter alleen maar om niet om te vallen. Maar Rensch blijft de verkeerde kant dekken
#zucht
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Walemark speelde vorige week met enkel beschermers volgens mij. Die had praktisch niks.groggy schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:33:
Die babayoko heeft zn scheenbeschermers weer thuis gelaten. Bizar dat een club dit toestaat gezien de enorme belangen en het verhoogde risico op een blessure.
Wel een hele snelle verklaring dit hoorPelox schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:34:
Wat een verschil dat Ajax met Henderson. De enige verklaring voor deze tussenstand.
Flickr PSN ID= cheironnl
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Brobbey moet vooral slimmer/ handiger worden. Zie waar hij bij dit duel zijn arm laat bij ramalho. Hij is snel en sterk genoeg maar doet altijd mee met het worstelen en dan heeft hij met zijn kracht de schijn snel tegen.Trishul schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:33:
Hm de frustratie van Ramalho richting Brobbey bouwt zich langzaam op...
:strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large)
Wie anders. En net nu ik ging zeggen dat er best goed collectief verdedigd wordt.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Slaapfeestje!The Realone schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:36:
Ah dus niet enkel de PSV verdediging staat te slapen... Goed om te weten!
Maar hij heeft Ajax DNA dus een van de grootste talenten ter wereld.Pompi schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:38:
Taylor, Taylor toch... je laat weer zien waarom jij er uit had moeten gaan voor Henderson. Je mannetje helemaal los laten waardoor Sosa Bakayoko los moet laten en naar centrum moet.
Gewoon niveau de Graafschap.
[ Voor 4% gewijzigd door Kist op 03-02-2024 20:40 ]
Ook sarcasmeKist schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:39:
[...]
Maar hij heeft Ajax DNA dus een van de grootste talenten ter wereld.
Zero.
Freddy Mercurycarpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:41:
Wie was die man rechts naast Koeman? Die zag er slecht uit in z'n gezicht. (Als in z'n gezondheid)
Niet op gelet. Ik zat alleen te denken dat Nigel de Jong wel wat weg heeft van Mr T met zijn baardje en zijn oorbelcarpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:41:
Wie was die man rechts naast Koeman? Die zag er slecht uit in z'n gezicht. (Als in z'n gezondheid)
Ja klopt hahaha.Superkiwi schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:42:
[...]
Niet op gelet. Ik zat alleen te denken dat Nigel de Jong wel wat weg heeft van Mr T met zijn baardje en zijn oorbel
Flickr PSN ID= cheironnl
Blij dat die toen in NL mocht blijven
Mij ontging inderdaad de gehele reden van die vrije trap....cheiron schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:44:
Nou, dat was nergens buitenspel grens..
Ik geloof Kelvin de Lang, hoofdscout Ajax. Die heeft weinig geslapen deze week.carpebios schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:41:
Dat verklaart een hoop, dan zou ik er ook zo uit zienTrishul schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:45:
[...]
Ik geloof Kelvin de Lang, hoofdscout Ajax. Die heeft weinig geslapen deze week.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024