[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.172 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:02:
[...]

Wat zie ik hier nu, punten en doelpunten? Tegen het linker of rechterrijtje, hoeveel wedstrijden?
Mijn professor van vroeger zou zeggen, data bij elkaar geplakt en gepresenteerd als statistiek.
Absoluut want de wedstrijd tegen RKC wordt meegerekend waar het maar 5 minuten onder Schip is gespeeld en niks meer gebeurde en tevens de inhaalwedstrijd tegen Volendam waar je dan voor de juistheid voor de andere clubs ook het resultaat uit die speelronde mee moet nemen. Niet dat het dan wel heel erg boeit want iedereen weet de plek op de ranglijst onder Stein en waar Ajax nu staat. Lijstje komt vast van Aad!
Maar goed dat die Jansen weg is met z'n slechte voetbal en nu wel alle potentie uit die spelersgroep wordt gehaald. :P

[ Voor 15% gewijzigd door LoneRanger op 28-01-2024 17:51 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:55

OMX2000

By any means necessary...

sNielz123 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:08:
Arne Slot vindt het jammer dat een aanval van Feyenoord de enige optie is om een kans te creëren.
Wat een zever zeg. Wat wil ie dan? De bal erin verdedigen?
Goed luisteren! Hij bedoelt dat Feyenoord te weinig vanuit een creatieve actie of een standaardsituatie weet te scoren. Da’s geen gezever, dat is precies wat er ontbreekt.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Fortuna heeft van de 5 minuten blessuretijd zeker 2 minuten tijd gerekt. Scheids fluit af op 95.05 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:51
LoneRanger schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:48:
[...]

Absoluut want de wedstrijd tegen RKC wordt meegerekend waar het maar 5 minuten onder Schip is gespeeld en niks meer gebeurde en tevens de inhaalwedstrijd tegen Volendam waar je dan voor de juistheid voor de andere clubs ook het resultaat uit die speelronde mee moet nemen. Niet dat het dan wel heel erg boeit want iedereen weet de plek op de ranglijst onder Stein en waar Ajax nu staat. Lijstje komt vast van Aad!

[...]

Maar goed dat die Jansen weg is met z'n slechte voetbal en nu wel alle potentie uit die spelersgroep wordt gehaald. :P
Geef die Martens even de tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Ajax krijgt eerst Psv op bezoek, dan AZ en Feyenoord uit. Twente thuis. En ook nog Go Ahead, NEC en Sparta.
Plek 3 is zeker mogelijk, maar de 2e plaats met 9 punten achterstand lijkt mij onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14:47
Grotespeler schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:47:
[...]

Ajax krijgt eerst Psv op bezoek, dan AZ en Feyenoord uit. Twente thuis. En ook nog Go Ahead, NEC en Sparta.
Plek 3 is zeker mogelijk, maar de 2e plaats met 9 punten achterstand lijkt mij onwaarschijnlijk.
De enige top 5 ploegen die elkaar al 2x zijn tegen gekomen zijn Twente en Feyenoord. Dus dat argument geldt beetje voor allemaal.

Juist buiten die topwedstrijden heeft Ajax veel punten binnen geharkt. Wint Ajax van Feyenoord(niet geheel onwaarschijnlijk als Feyenoord zo slecht blijft omspringen met de kansen) dan kan er nog best veel gebeuren.

Wel een onwaarschijnlijk scenario natuurlijk. Zou wel mooi zijn als er op de laatste speeldag nog om gespeeld wordt door drie clubs. Aangezien de titel allang gevlogen is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:44

Superkiwi

Hoi doei

Wat een optimisme hier allemaal :)
Ik hou het op een 4e plaats voorlopig, dat zou al een mooie prestatie zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:55
De wedstrijd fey-twe niet live kunnen kijken helaas..

Dit haalde ik uit de samenvatting.

Ongelofelijke blunder van Vlap.. pingel feyenoord niks aan de hand wederom een de kuipje of kuipvrees is maar net hoe je het noemt, ditmaal wel gerechtigheid. Verder was feyenoord veel beter, maar scoren is lastig. Hoe moet dat als Gimenez straks vertrokken is..

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 28-01-2024 19:19 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Superkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 18:59:
Wat een optimisme hier allemaal :)
Ik hou het op een 4e plaats voorlopig, dat zou al een mooie prestatie zijn.
En Ajax gaat nog 2e of 3e worden.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Heerenveen - Az en GAE-NEC waren wel toppers hoor! daar zat alles in! Mooie duels.

[ Voor 40% gewijzigd door Pelox op 28-01-2024 19:34 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:29
Pelox schreef op zondag 28 januari 2024 @ 19:13:
De wedstrijd fey-twe niet live kunnen kijken helaas..

Dit haalde ik uit de samenvatting.

Ongelofelijke blunder van Vlap.. pingel feyenoord niks aan de hand wederom een de kuipje of kuipvrees is maar net hoe je het noemt, ditmaal wel gerechtigheid. Verder was feyenoord veel beter, maar scoren is lastig. Hoe moet dat als Gimenez straks vertrokken is..
Naja, op dit moment zou het weinig uitmaken en de situatie wellicht zelfs verbeteren. Giminez is de afgelopen tijd niet zo'n geweldenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
eric.1 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 19:46:
[...]

Naja, op dit moment zou het weinig uitmaken en de situatie wellicht zelfs verbeteren. Giminez is de afgelopen tijd niet zo'n geweldenaar.
Nee, maar over een heel seizoen mis je dan wel een vracht aan doelpunten.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:49
2 punten laten liggen. Nieuwkoop als rechtsbuiten opstellen tegen Twente is ook een middelvinger naar al onze buitenspelers.
Ivanusec, Dilrosun, Sauer kun je gewoon opstellen. Eventueel Paixao rechts buiten positioneren. Maar nee hoor onze backup rechtsback wordt rechtsbuiten. En dan klagen dat het moeilijk spelen is tegen een tegenstander die veel verdedigt…
Ik vind Slot een uitstekende trainer, maar dat constante gezeur om meer spelers begint me een beetje te irriteren.
Als je de luxe hebt om een Kroatisch international op de bank te laten zitten, dan moet je ook niet zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:29
Pelox schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:25:
[...]

Nee, maar over een heel seizoen mis je dan wel een vracht aan doelpunten.
Dat klopt. Maar voor de Nederlandse competitie zou het toch niet al te moeilijk moeten zijn om scorend vermogen aan te trekken, zou je denken. Je hoeft niet van een buitenlandse te zijn om hier uit te blinken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:00
Die Vlap….scoort al haast nooit, kom je in een situatie die 99% van de keren een goal is…verprutst ie hem alsnog _O-

Edit:
Die pingels bij GAE NEC 7(8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Martinusz op 28-01-2024 21:29 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:23

Agent47

I always close my contracts.

Je kon van te voren al bedenken dat Twente op de counter ging spelen, die hadden geen voorhoede.
Slot dacht het wel even te fixen door met Nieuwkoop weer op rechtsbuiten te beginnen. Die man kan enkel rennen, af en toe een nuttige tackle, maar daar blijft het bij. Is nog banger dan Pedersen.

Je hebt Ivanusec die op 10 kan. Nee nee, we zetten een onervaren vd belt neer die totaal niet kan sprinten.

Slot heeft het gewoon onderschat.

2x AZ in anderhalve week, daarna Sparta, Roma (2x) en RKC.
Wordt nog een zware met 2x AZ en Roma.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Laatst online: 12:34
OMX2000 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:08:
[...]

Het was wel een beetje te voorspellen. Middenveld mist creativiteit.
Ja, zonder Stengs houd het snel op.
Maar ondanks dat had Feyenoord gewoon moeten winnen. Gimenez zit echt in vormcrisis. Aan het begin van het seizoen mistte hij die kansen niet die hij gister kreeg.

Buiten hem is er veel te weinig scorend vermogen. Vorig jaar had je dat wel met Kokcu en Szymanski.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

LZ86 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:10:
[...]

Ja, zonder Stengs houd het snel op.
Maar ondanks dat had Feyenoord gewoon moeten winnen. Gimenez zit echt in vormcrisis. Aan het begin van het seizoen mistte hij die kansen niet die hij gister kreeg.

Buiten hem is er veel te weinig scorend vermogen. Vorig jaar had je dat wel met Kokcu en Szymanski.
Klopt. En Feyenoord is te eenvoudig te neutraliseren. Slot had ook Milambo afgelopen zaterdag niet moeten laten voetballen, dan had hij hem kunnen laten starten.

Tegen Twente starten met Nieuwkoop was totaal zinloos. Stel gewoon Dilrosun op op rechts, Paixao op links, en wissel in de 2e helft Sauer met Paixao.

Gimenez is niet in goede doen, maar hij lijkt ook meer te willen/moeten doen. Ik zie hem te veel op links of rechts pingelen, met wisselend resultaat.

Maar vd Belt is wat mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
OMX2000 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:25:
[...]

Klopt. En Feyenoord is te eenvoudig te neutraliseren. Slot had ook Milambo afgelopen zaterdag niet moeten laten voetballen, dan had hij hem kunnen laten starten.

Tegen Twente starten met Nieuwkoop was totaal zinloos. Stel gewoon Dilrosun op op rechts, Paixao op links, en wissel in de 2e helft Sauer met Paixao.

Gimenez is niet in goede doen, maar hij lijkt ook meer te willen/moeten doen. Ik zie hem te veel op links of rechts pingelen, met wisselend resultaat.

Maar vd Belt is wat mij af.
Ja eens, volledig op de verdediging spelen tegen Feyenoord is wel dé manier nu. Loeren op de counter want Feyenoord heeft voor 1 goal 10 kansen nodig.

Zou Slot toch ook wel doorhebben lijkt me. Ik snap heel goed dat ie wat meer opties wil, want het blijkt te dungezaaid te zijn. Moet zeggen dat we ook wel pech hebben me blessures dit seizoen.

Je ziet aan PSV (en aan ons vorig seizoen) wat een fitte ploeg kan bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
LZ86 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 09:41:
[...]

Ja eens, volledig op de verdediging spelen tegen Feyenoord is wel dé manier nu. Loeren op de counter want Feyenoord heeft voor 1 goal 10 kansen nodig.

Zou Slot toch ook wel doorhebben lijkt me. Ik snap heel goed dat ie wat meer opties wil, want het blijkt te dungezaaid te zijn. Moet zeggen dat we ook wel pech hebben me blessures dit seizoen.

Je ziet aan PSV (en aan ons vorig seizoen) wat een fitte ploeg kan bereiken.
Zoveel blessures hebben we niet. Stengs kon toevallig niet spelen. Al onze buitenspelers waren fit, misschien op Minteh na. Omdat hij net terugkwam van de EK. Jahanbask is weg, maar zoveel speelde hij niet.
Er zijn gewoon geen excuses om niet te winnen van Twente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Russel88 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:22:
[...]

Zoveel blessures hebben we niet. Stengs kon toevallig niet spelen. Al onze buitenspelers waren fit, misschien op Minteh na. Omdat hij net terugkwam van de EK. Jahanbask is weg, maar zoveel speelde hij niet.
Team kwaliteit is te matig. Zowel in diepte als in de breedte. Giminez in vorm is prima voor nl competitie (vraag me wel af of hij goed genoeg is voor engeland of spanje, misschien subtop?) Maar verder heb je niets in de voorhoede. Ueda heeft met totaal nog niet overtuigd, de rest is gewoon ontzettend wisselvallig. Ook niet gek omdat ze buiten Alireza allemaal vrij jong zijn.

Middenveld maak ik me dan het minst zorgen over.

Verdediging is ook ontzettend kwetsbaar, helemaal mocht Trauner, Hancko, Hartman of Geertruida een blessure of rode kaart krijgen.

Denk dat de rest van de competitie (gelukkig vanuit mijn oogpunt) ook te wisselvallig is dus 2e zou desondanks moeten lukken (hoewel daar inderdaad pas echt zeker van ben als ik het in de krant lees ja :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Russel88 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:22:
[...]

En Ueda is er niet. Je hebt dus niets achter Gimenez. Nu hij niet levert zou ik Ueda wel eens willen zien een paar potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Sagat schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:55:
[...]

Team kwaliteit is te matig. Zowel in diepte als in de breedte. Giminez in vorm is prima voor nl competitie (vraag me wel af of hij goed genoeg is voor engeland of spanje, misschien subtop?) Maar verder heb je niets in de voorhoede. Ueda heeft met totaal nog niet overtuigd, de rest is gewoon ontzettend wisselvallig. Ook niet gek omdat ze buiten Alireza allemaal vrij jong zijn.

Middenveld maak ik me dan het minst zorgen over.

Verdediging is ook ontzettend kwetsbaar, helemaal mocht Trauner, Hancko, Hartman of Geertruida een blessure of rode kaart krijgen.

Denk dat de rest van de competitie (gelukkig vanuit mijn oogpunt) ook te wisselvallig is dus 2e zou desondanks moeten lukken (hoewel daar inderdaad pas echt zeker van ben als ik het in de krant lees ja :+ )
En ondanks dat we als Feyenoorders allemaal klagen hebben we eigenlijk hetzelfde gepresteerd als vorig jaar tot nu toe, en toen werden we kampioen.

Het enige verschil is dat PSV dit seizoen gewoon erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

LZ86 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:02:
[...]

En ondanks dat we als Feyenoorders allemaal klagen hebben we eigenlijk hetzelfde gepresteerd als vorig jaar tot nu toe, en toen werden we kampioen.

Nou ja, klagen is toch een vereiste om fan te worden? ;)
Maar eens, we draaien niet super slecht ofzo, maar we draaien ook niet bepaald top. En dan kom je idd op de opmerking over 'zekerheid' vorige seizoen was ik er ook niet zeker van dat het ging lukken, toen natuurlijk ook veel wedstrijden die pas op het laatste moment over de streep getrokken worden.
Daarnaast denk ik dat dat elftal ook gewoon beter was dan hetgeen we nu hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:01:
[...]

En Ueda is er niet. Je hebt dus niets achter Gimenez. Nu hij niet levert zou ik Ueda wel eens willen zien een paar potten.
En niet alleen brengen in minuut 82, maar echt een helft of in ieder geval een half uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Agent47 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:16:
[...]

En niet alleen brengen in minuut 82, maar echt een helft of in ieder geval een half uur.
Hij kan een starten met Ueda, en zien hoe dat gaat. En misschien is het ook wel zo dat Gimenez iedere keer een volle wedstrijd laten spelen net wat teveel is? Hij kan het wel volhouden, maar zijn scherpte is even weg.

Maar ik maak me geen zorgen om Gimenez, maar om de buitenspelers, en de creativiteit op het middenveld. En ik maak me een beetje zorgen om de verdediging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

OMX2000 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:28:
[...]

Hij kan een starten met Ueda, en zien hoe dat gaat. En misschien is het ook wel zo dat Gimenez iedere keer een volle wedstrijd laten spelen net wat teveel is? Hij kan het wel volhouden, maar zijn scherpte is even weg.

Maar ik maak me geen zorgen om Gimenez, maar om de buitenspelers, en de creativiteit op het middenveld. En ik maak me een beetje zorgen om de verdediging.
Je hebt zonder Stengs totaal geen CAM. Er komen al maanden geen fatsoenlijke voorzetten. Je buitenspelers zijn oprecht slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:10:
[...]

Nou ja, klagen is toch een vereiste om fan te worden? ;)
Maar eens, we draaien niet super slecht ofzo, maar we draaien ook niet bepaald top. En dan kom je idd op de opmerking over 'zekerheid' vorige seizoen was ik er ook niet zeker van dat het ging lukken, toen natuurlijk ook veel wedstrijden die pas op het laatste moment over de streep getrokken worden.
Daarnaast denk ik dat dat elftal ook gewoon beter was dan hetgeen we nu hebben.
Vorig seizoen had je Kokcu die vanuit het middenveld nogal eens wat kon creëren, ik heb het idee dat het daar nu vooral aan ontbreekt. Van Wiefer en Timber hoef je wat dat betreft geen wonderen te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:41
Agent47 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:16:
[...]

Je had gister Ueda er natuurlijk gewoon bij moeten brengen. Vorig jaar kon de combi Danilo én Gimenez toch vaak een extra boost geven voorin. En leuk, al dat gekat op Gimenez maar belangrijkste feit blijft toch dat de mensen aan de zijkant niet leveren.

Ik blijf erbij: misschien moeten we eens wat anders proberen met wat we hebben. Als Ivanusek zijn draai niet kan vinden aan de zijkant kan hij dat misschien elders wel. En die Lingr past tactisch misschien nog niet helemaal in het ideale plaatje maar volgens mij heeft hij wel iets van scorend vermogen. En daar gaat het uiteindelijk vaak om: heb je meer dan één speler die goals maakt.

Wellicht is die gast uit Uruguay het missende puzzelstukje maar eerst zien dan geloven. Ik zou wel Dilrosun zo snel als mogelijk verpatsen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:33:
[...]

Vorig seizoen had je Kokcu die vanuit het middenveld nogal eens wat kon creëren, ik heb het idee dat het daar nu vooral aan ontbreekt. Van Wiefer en Timber hoef je wat dat betreft geen wonderen te verwachten.
Dat speelde in de wedstrijden waar Stengst rechtsbuiten was en Zerouki de derde middenvelder was. Dat heeft Slot toen opgelost door Stengs terug te halen. Maar zeker (of juist) tegen de kleintjes kan Ivanusec die rol wellicht vervullen.

Ik denk overigens dat je spelers als Ivanusek en Lingr pas volgend seizoen definitief kunt beoordelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Agent47 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:29:
[...]

Je hebt zonder Stengs totaal geen CAM. Er komen al maanden geen fatsoenlijke voorzetten. Je buitenspelers zijn oprecht slecht.
Slot moet Milambo wat vaker opstellen. En hopen dat ie dus doorgroeit en een basisplaats gaat afdwingen.

Zelfde geldt voor Sauer, die jongen heeft ook enorm veel potentie, maar moet iets vaker de kans krijgen. Bij Sauer snap ik dat je dat dan doet als de wedstrijd al bepaalt is. Maar Milambo is gewoon een goed alternatief voor Stengs.

Ivanusec valt me serieus tegen. Die begon aardig, maar is na zijn blessure niet meer van waarde geweest. Minteh is leuk als handenbindertje, maar die is zo ontzettend wispelturig, de ene wedstrijd is hij de koning de andere weet ie niet welke kant ie op moet met z'n brommert. Paixao doet ook te weinig.

Maarrrr dan sta je nog steeds 2e. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

D-e-n schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:35:
[...]

Je had gister Ueda er natuurlijk gewoon bij moeten brengen. Vorig jaar kon de combi Danilo én Gimenez toch vaak een extra boost geven voorin. En leuk, al dat gekat op Gimenez maar belangrijkste feit blijft toch dat de mensen aan de zijkant niet leveren.

Ik blijf erbij: misschien moeten we eens wat anders proberen met wat we hebben. Als Ivanusek zijn draai niet kan vinden aan de zijkant kan hij dat misschien elders wel. En die Lingr past tactisch misschien nog niet helemaal in het ideale plaatje maar volgens mij heeft hij wel iets van scorend vermogen. En daar gaat het uiteindelijk vaak om: heb je meer dan één speler die goals maakt.

Wellicht is die gast uit Uruguay het missende puzzelstukje maar eerst zien dan geloven. Ik zou wel Dilrosun zo snel als mogelijk verpatsen dan.
UEDA is met Japan aan het spelen,,,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Agent47 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:44:
[...]

UEDA is met Japan aan het spelen,,,.
Dat snap ik. :)
Maar er wordt gesuggereerd dat je hem (als hij terug is) langer de speeltijd moet geven als het niet loopt maar ik vind dat je Gimenez dan gewoon moet laten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
Ben heel benieuwd naar komend weekend. Met Ajax - PSV en AZ - Feyenoord kan PSV zomaar eens op 15 punten komen. Tegelijkertijd kan Ajax ook zomaar over AZ heen gaan en Twente tot op 1 punt naderen, en Feyenoord PSV dus op 9.

2 behoorlijk cruciale wedstrijden voor de top van de eredivisie.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
ElPaco schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:47:
Ben heel benieuwd naar komend weekend. Met Ajax - PSV en AZ - Feyenoord kan PSV zomaar eens op 15 punten komen. Tegelijkertijd kan Ajax ook zomaar over AZ heen gaan en Twente tot op 1 punt naderen, en Feyenoord PSV dus op 9.

Of iedereen speelt gelijk en alles blijft hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

D-e-n schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:46:
[...]

Dat snap ik. :)
Maar er wordt gesuggereerd dat je hem (als hij terug is) langer de speeltijd moet geven als het niet loopt maar ik vind dat je Gimenez dan gewoon moet laten staan.
Denk dat je tegen 'de kleintjes' inderdaad met beiden kan spelen, maar in toppers lijkt me dat lastig.
Verder wel eens dat Ueda langer een kans zou moeten krijgen, maar met de kansjes die hij tot nu toe gehad heeft, heeft hij naar mijn mening nog byzonder weinig gedaan...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:38:
[...]

Dat speelde in de wedstrijden waar Stengst rechtsbuiten was en Zerouki de derde middenvelder was. Dat heeft Slot toen opgelost door Stengs terug te halen. Maar zeker (of juist) tegen de kleintjes kan Ivanusec die rol wellicht vervullen.

Ik denk overigens dat je spelers als Ivanusek en Lingr pas volgend seizoen definitief kunt beoordelen.
Alleen had je vorig jaar Kokcu en Szymanski als creatieve middenvelders, nu 'alleen' Stengs. Nu dus veel afhankelijker van 1 speler toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ben heel benieuwd naar komend weekend. Met Ajax - PSV (...)
Denk je dat wij enige kans maken tegen jullie? Ik zet 'm op 2-4, dat is wel een realistische uitslag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Superkiwi schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:01:
[...]

Denk je dat wij enige kans maken tegen jullie? Ik zet 'm op 2-4, dat is wel een realistische uitslag denk ik.
Als Veermand en Saibari niet van de partij zijn, moet ik het nog maar zien. Kans is groter dat PSV wint, maar ik acht Ajax niet kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:01

Want Twente verliest thuis van RKC ja? ;)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29

Of Ajax wint en Az ook en dan staat Ajax op nog maar 6 punten van Feyenoord :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
LZ86 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:02:
[...]

Vorig jaar hadden we een goede eindspurt.
We klagen idd, ook al spelen we niet zo slecht. Maar wil je echt de doorstoten moet de lat gewoon hoger gelegd worden.
Stiekem kruipt Ajax toch weer dichterbij. Gisteren hadden we plek 2 zeker moeten stellen en hopen op glippertjes van PSV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Superkiwi schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:01:
[...]

Saibari en Veerman zijn er niet. Lang is nog onzeker en Vertessen is net verkocht. Ajax gaat steeds iets beter draaien en PSV steeds minder goed. Dan is het ook nog in de ArenA. Ik denk zeker dat Ajax kans heeft ja.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Jeroenvde89 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:07:
[...]

Want Twente verliest thuis van RKC ja? ;)
Kan gebeuren ja. Kans is niet groot, maar feit blijft dat deze speelronde er nogal wat in de top 5 kan gebeuren met teams die elkaar naderen of juist weglopen bij elkaar. Twente kan de lachende 5e worden als de overige 4 gelijk spelen tegen elkaar.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:01
ElPaco schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:58:
[...]

Kan gebeuren ja. Kans is niet groot, maar feit blijft dat deze speelronde er nogal wat in de top 5 kan gebeuren met teams die elkaar naderen of juist weglopen bij elkaar. Twente kan de lachende 5e worden als de overige 4 gelijk spelen tegen elkaar.
Alles kan ja, maar zonder Kramer, Meijers en Roemeratoe (allen geschorst) moet RKC geen probleem zijn komend weekend. Zou mooi zijn als als Twente 2 a 3 punten kan uitlopen op de concurrentie :9.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:12
Jeroenvde89 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:03:
Zou mooi zijn als als Twente 2 a 3 punten kan uitinlopen op de concurrentie :9.
There i fixed it.

Jammer van Ugalde, maar laten we vooral omhoog blijven kijken! 1 punt uit 3 wedstrijden is niet best. Maar het is wel met een 5-3-2-experiment waar de coach van geleerd heeft, een wedstrijd zonder je centrale duo waar je met 10 man komt en dan gisteren zonder spits. Niet om excuses te zoeken, maar om aan te geven dat het niet aan de vorm ligt. Volgende week heeft Twente weer aanvallers, misschien zelfs Boadu erbij. Dan gaat het gewoon weer los.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:57:
[...]

Saibari en Veerman zijn er niet. Lang is nog onzeker en Vertessen is net verkocht. Ajax gaat steeds iets beter draaien en PSV steeds minder goed. Dan is het ook nog in de ArenA. Ik denk zeker dat Ajax kans heeft ja.
Vertessen verkocht is alleen maar goed voor PSV???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:24:
[...]

Vertessen verkocht is alleen maar goed voor PSV???
Niet als een derde van je 1e elftal in de ziekenboeg woont. Er is gewoon erg weinig breedte nu. Op het middenveld is dat al heel duidelijk zichtbaar, maar voorin kan dat ook zomaar ook gebeuren. Je wilt wel een beetje backup hebben.

Vertessen is het afgelopen flink beter geworden. Het was iemand die enkel hard naar voren kon rennen. Tegenwoordig kan hij daarnaast ook wat voetballen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-09 15:53
ElPaco schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:30:
[...]

Niet als een derde van je 1e elftal in de ziekenboeg woont. Er is gewoon erg weinig breedte nu. Op het middenveld is dat al heel duidelijk zichtbaar, maar voorin kan dat ook zomaar ook gebeuren. Je wilt wel een beetje backup hebben.

Vertessen is het afgelopen flink beter geworden. Het was iemand die enkel hard naar voren kon rennen. Tegenwoordig kan hij daarnaast ook wat voetballen.
Lang ligt er weer uit met een hamstring blessure en gaan geruchten dat psv nu voor de transfer van vertessen gaat liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Gezien die ziekenboeg vond ik dit wel een apart gerucht:
PSV verrast en denkt eraan om verdediger St. Juste nog aan de selectie toe te voegen
Die staat nou ook niet bekend om z'n blessure vrije verleden

[edit] overigens zou ik Vertessen nu sowieso laten gaan. Transfer nu nog blokkeren sloopt z'n motivatie. Haal dan voor 2-3m Manhoef bij Vitesse ofzo, die kan net zo hard lopen en vind ik een betere speler dan Vertessen.

[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 29-01-2024 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Verbaasde me ook dat hij nu wegwilde, want hij was toch echt wel vaak basisspeler onder Bosz...toch?

Verder ook eens dat hij zich goed ontwikkeld heeft dit jaar, echter (en mogelijk beantwoord ik mijn eigen vraag hiermee) het oogt nog steeds vaak wat rommelig en ondoordacht....dus als je dan een keer een goed seizoen draait snap ik ook wel dat je dan wil cashen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:13:
[...]

Verbaasde me ook dat hij nu wegwilde, want hij was toch echt wel vaak basisspeler onder Bosz...toch?

Verder ook eens dat hij zich goed ontwikkeld heeft dit jaar, echter (en mogelijk beantwoord ik mijn eigen vraag hiermee) het oogt nog steeds vaak wat rommelig en ondoordacht....dus als je dan een keer een goed seizoen draait snap ik ook wel dat je dan wil cashen.
Bij Union zal ie een grotere kans hebben op een basisplek lijkt me, die hebben net Becker verkocht en volgens mij is Vertessen daar 1 op 1 de beoogde opvolger voor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Vertessen is dit weekend in het stadion gehuldigd omdat hij 100 westrijden voor PSV heeft gespeeld. Hoe vaak hij in die 100 keer de volle 90 minuten heeft gespeeld? 0

Dat zou, ondanks de blessures van de halve voorhoede genoeg moeten zeggen.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Toch niet, 6x maar. Niet heel verrassend want het blijft een beperkte speler. Snelheid heeft hij wel maar techniek is helaas niet van afdoende niveau. Prima voor de bank maar daar houdt het ook mee op, waar hij wel een aantal belangrijke momenten heeft gehad dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:35:
[...]

Eens, maar het gemopper op Gimenez is toch ook ergens wel terecht. Ja hij krijgt weinig ballen, maar áls ze dan een keer komen, is ie niet scherp. Aan het begin van het seizoen was ie dat wel, en toen bleef ie scoren.

Op t middenveld mis je inderdaad gewoon mensen. Stengs er niet is een probleem. Helpt natuurlijk ook niet dat Zerrouki er niet is (stomme afrika en azie cups toch ook :( )

maar ze hebben nu iig wel een duidelijk beeld gekregen wat komende zomer (en eigenlijk nu al) de prioriteiten moeten worden qua versterkingen. Middenveld qua aanval en creativiteit versterken en de vleugels versterken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 29 januari 2024 @ 15:26:
[...]

Vertessen is dit weekend in het stadion gehuldigd omdat hij 100 westrijden voor PSV heeft gespeeld. Hoe vaak hij in die 100 keer de volle 90 minuten heeft gespeeld? 0

Dat zou, ondanks de blessures van de halve voorhoede genoeg moeten zeggen.
Wel een beetje flauw @ElPaco.

Vertessen heeft wel één wedstrijd 90 minuten gespeeld, die tegen Arsenal thuis. Helaas niet een volledige wedstrijd omdat hij uiteindelijk toch nog gewisselt is in de blessuretijd }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Nou vooruit, dan heeft hij na 101 wedstrijden 1x90 minuten, maar nog nooit een volledige wedstrijd gespeeld :P

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Vertessen is typisch zo'n voetballer die dan een paar keer goed invalt en waarvan dan wordt geroepen "Die moet in de basis, die knul heeft potentie". En zodra ie dan in de basis staat valt 't altijd tegen. Dat heb je ook met die super-subs, die scoren dan iedere invalbeurt en dan komt er een roep op gang om zoiemand in de basis te zetten. En zodra dat gebeurt, is 't eigenlijk toch weer net niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Er zijn er maar weinig die Vertessen in de basis willen hoor :P Hij is juist als invaller goed omdat hij zo snel is. Dan is zijn directe tegenstander al wat moe en komt het allemaal nog beter uit.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Gehaald als nieuwe Xavi Simons.. lachwekkend dat die weer geblesseerd is

Gewoon doorpakken, wordt niets dit met Lang helaas

[ Voor 6% gewijzigd door dglavimans op 29-01-2024 17:04 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:57
Lang wil natuurlijk ook liever niet spelen tegen Ajax, vorige wedstrijd was hij ook geblesseerd. Blijft een Ajacied... Beetje zoals Feyenoorder Kramer ervoor zorgt/liever heeft dat hij niet speelt tegen Feyenoord.
Zo, en nu doe ik m'n aluhoedje af.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Net zoals Bosz ervoor zorgt dat spelers langzaam overtraind of oververmoeid raken zodat ze niet tegen Ajax kunnen spelen omdat hij ook liever heeft dat Ajax wint. In Eindhoven had hij ons ook op kunnen rollen maar heeft hij duidelijk instructies gegeven om eerst ons een half uurtje te laten voetballen. Het schijnt dat hij vooraf gezegd heeft "10-0 is prima, maar niet tegen mijn club".

Lekker wel, zo'n aluhoedje. Ik zou 'm gewoon ophouden @Trishul :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ondertussen pakt Feyenoord door:

https://www.voetbalprimeu...ferdoelwit-rodr-guez.html

Dilrosun lijkt ook op weg naar de uitgang. Jemig wat is dat een miskoop geweest zeg.

[ Voor 21% gewijzigd door Agent47 op 30-01-2024 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Agent47 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:13:
Ondertussen pakt Feyenoord door:

https://www.voetbalprimeu...ferdoelwit-rodr-guez.html

Dilrosun lijkt ook op weg naar de uitgang. Jemig wat is dat een miskoop geweest zeg.
Ajax heeft ook een miskoop kunnen lozen. Jorge Sánchez, die was verhuurd aan Porto, gaat deficitief naar Cruz Azul voor 3,25 miljoen. Toch binnen een paar maanden even 1,75 miljoen + salaris down the drain.

En volgens de media is de kans vrij groot dat Akpom al weer gaat vertrekken, voor ongeveer het zelfde bedrag waarvoor hij is aangetrokken. Mocht Ajax tegelijkertijd Rijkhoff bij Borussia Dortmund weten los te peuteren dan vind ik dat een prima zet. Liever een jonge gast als backup achter Brobbey voor veel minder geld en meer groeipotentie dan een Akpom voor veel geld en weinig restwaarde :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Er moet wel een goede spits achter Brobbey blijven.
Om Akpom dan zo maar weg te doen, lijkt mij niet verstandig.
Komt bij dat Akpom misschien niet de ideale spits is maar probeer maar eens een betere te vinden voor een bepaald budget.

Sowieso, er moet een iets gelijkwaardige vervanger voor brobbey klaar staan vind ik. Brobbey kan ook om wat voor reden dan ook, zo maar wegvallen. Dan heeft ajax een groot probleem.
Vooruit kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 30-01-2024 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Rijkhoff wordt in eerste instantie gehaald voor Jong Ajax, daar loopt al heel lang een spitsen probleem. In de voorbereiding voor volgend seizoen kan men dan kijken of hij zou kunnen aansluiten bij het eerste elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Mocht Akpom vertrekken dan vermoed ik dat Rijkhoff meer op de bank van Ajax 1 zal zitten dan spelen bij Jong Ajax. Of ze moeten na het vertrek van Akpom nog een andere speler uit de hoed toveren, wat ik betwijfel.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:14

Quad

Doof

@Han of zowel bank Ajax 1 als basis jong Ajax.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Hele soap nu die Vertessen. Laat gaan jongen is jaren goed geweest voor de club. Je hebt al beloofd terwijl je weet dat Lang blessure gevoelig is

En als je het nu blokkeert dan heb je een Vertessen die op 30 procent inzet speelt.. leuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

dglavimans schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 18:21:
Hele soap nu die Vertessen. Laat gaan jongen is jaren goed geweest voor de club. Je hebt al beloofd terwijl je weet dat Lang blessure gevoelig is

En als je het nu blokkeert dan heb je een Vertessen die op 30 procent inzet speelt.. leuk
Precies die jongen wil gewoon voetballen. Nu heeft psv hem ineens nodig. Gewoon beide tekenen en doorgaan. Psv wordt toch wel kampioen. Tegen Dortmund zal het vooral spannend worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Voor een paar wedstrijden niet te vergeten. Zodra de ziekenboeg weer leger wordt zit ie weer op de bank. PSV is in deze verre van netjes. Mondeling toezeggen dat ie weg mag, laten hem afreizen en een keuring ondergaan om vervolgens de keutel in te trekken. Tot zo ver de geloofwaardigheid van de staf van PSV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Han schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:29:
[...]

Voor een paar wedstrijden niet te vergeten. Zodra de ziekenboeg weer leger wordt zit ie weer op de bank. PSV is in deze verre van netjes. Mondeling toezeggen dat ie weg mag, laten hem afreizen en een keuring ondergaan om vervolgens de keutel in te trekken. Tot zo ver de geloofwaardigheid van de staf van PSV.
Ik begrijp dat jij graag knuppels in hoenderhokken gooit? :+

Elke club die met een blessure van een specifieke bepalende speler te kampen heeft wil opties, en dit is er één.

Ik denk dat het zonder Vertessen ook wel lukt, maar je kunt gewoon met die jongen in gesprek en hem pleasen en iets bieden waardoor hij wellicht nog even blijft, zodat je weet wat je hebt, op het veld en op de bank, met een blessuregevoelige Lang.

Hij kan ook CL spelen met PSV, hè, vergeet dat niet. En (meer) indruk maken en zich bij een een leuke club in de kijker spelen.

Er zijn nog genoeg wortels, en jij denkt dat een club dan liever naar de stok grijpt?

Niet alles geloven dat je leest... (of graag wilt lezen. :?)

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 30-01-2024 20:43 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:42:
[...]

Ik begrijp dat jij graag knuppels in hoenderhokken gooit? :+

Elke club die met een blessure van een specifieke bepalende speler te kampen heeft wil opties, en dit is er één.
Dan had je hem niet na de wedstrijd van afgelopen zaterdag nog moeten laten afreizen. Uiteindelijk moet je daarin een balans vinden tussen zakelijke beslissing en de morele beslissing. Dat je hem goedkeuring hebt gegeven voor het persoonlijke akkoord en een medische test dan moet je ook het willen afronden, ongeacht of dat dan nu nog impact heeft op de opties. Iets is er in het stuk verwachtingsmanagement niet goed gegaan.
Ik denk dat het zonder Vertessen ook wel lukt, maar je kunt gewoon met die jongen in gesprek en hem pleasen en iets bieden waardoor hij wellicht nog even blijft, zodat je weet wat je hebt, op het veld en op de bank, met een blessuregevoelige Lang.

Hij kan ook CL spelen met PSV, hè, vergeet dat niet. En (meer) indruk maken en zich bij een een leuke club in de kijker spelen.
En dan ga je in de zomer weg bij PSV, heb je meer tijd om een geschikte club te vinden, kan je potentieel een kampioenschap overleggen en het aandeel dat je daarin ( en de CL ) dat je hebt gehad. Dat Vertessen weg wil lijkt me wel logisch, de vraag daarin is meer waarom dat specifiek nu moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 21:12:
[...]

Dan had je hem niet na de wedstrijd van afgelopen zaterdag nog moeten laten afreizen. Uiteindelijk moet je daarin een balans vinden tussen zakelijke beslissing en de morele beslissing. Dat je hem goedkeuring hebt gegeven voor het persoonlijke akkoord en een medische test dan moet je ook het willen afronden, ongeacht of dat dan nu nog impact heeft op de opties. Iets is er in het stuk verwachtingsmanagement niet goed gegaan.

[...]

En dan ga je in de zomer weg bij PSV, heb je meer tijd om een geschikte club te vinden, kan je potentieel een kampioenschap overleggen en het aandeel dat je daarin ( en de CL ) dat je hebt gehad. Dat Vertessen weg wil lijkt me wel logisch, de vraag daarin is meer waarom dat specifiek nu moet.
Omdat ie bij Union zeer waarschijnlijk een basisplaats krijgt en daarmee (lijkt mij) hoopt op een plek in de Belgische EK selectie?
Met 3,5 wedstrijd bij PSV het komend half jaar gaat em dat niet worden iig....
Ramzzz schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:42:
Wauw, misschien 2 wedstrijden waarin ie waarschijnlijk nog gewoon op de bank start ivm Lozano en Bakayoko... Zet dat eens weg tegen een half seizoen Bundesliga niveau.

[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 30-01-2024 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 09:55
Saibari mag naar PSV afreizen :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
https://www.espn.nl/voetb...hakeld-met-gebroken-enkel

Nog eens beeld bij onze waterskiër van Heracles. Wel lullig, hij heeft blijkbaar z'n enkel gebroken. Kunstgras helpt natuurlijk ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Trishul schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 00:31:

Nog eens beeld bij onze waterskiër van Heracles. Wel lullig, hij heeft blijkbaar z'n enkel gebroken. Kunstgras helpt natuurlijk ook niet mee.
Volledig z'n eigen schuld natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik vind het aardig rustig voor een transferdeadline dagje :X

Ben benieuwd of er vanavond nog het een en ander gaat gebeuren, zowel inkomend als uitgaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Trishul schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 00:31:

Zijn revalidatie zal wel gesponsord worden door de plastictapijtfabrikant. (8>

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Han schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:19:
Ik vind het aardig rustig voor een transferdeadline dagje :X

Ben benieuwd of er vanavond nog het een en ander gaat gebeuren, zowel inkomend als uitgaand.
Dat is ook morgen pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
vind het zo stil rondom bergwijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Voor Feyenoord ook spannend. Lijkt net te laat te komen allemaal qua papierwerk en medische keuring. Spannende 30 uurtjes nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Ramzzz schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:39:
[...]

Zijn revalidatie zal wel gesponsord worden door de plastictapijtfabrikant. (8>
Haha is dat veld van Heracles van die ene fabrikant die zo trots is op haar product :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:14

Quad

Doof

Trishul schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 18:38:
[...]

Haha is dat veld van Heracles van die ene fabrikant die zo trots is op haar product :+
Ik zal de producent in mijn dorp een bloemetje sturen ter mentale ondersteuning.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ah, dat verklaart een hoop. Dacht dat het vannacht zou sluiten, op 31 januari :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Agent47 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:58:
Voor Feyenoord ook spannend. Lijkt net te laat te komen allemaal qua papierwerk en medische keuring. Spannende 30 uurtjes nog.
En te laat. Wat een ellende. Nu verkoop je Dilrosun, nog een buitenspeler minder. Nieuwkoop op rechtsbuiten ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Agent47 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 07:28:
[...]

En te laat. Wat een ellende. Nu verkoop je Dilrosun, nog een buitenspeler minder. Nieuwkoop op rechtsbuiten ;w
Was een leuke stunt geweest. Interesse blijft, maar de prijs in de zomer kan zomaar niet haalbaar meer zijn voor Feyenoord.

Shit happens. En als Dilrosun het verschil moest maken is het ook niet best. Gewoon Sauer vaker opstellen, en Ivanusec wakkerschudden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

OMX2000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 07:34:
[...]

Was een leuke stunt geweest. Interesse blijft, maar de prijs in de zomer kan zomaar niet haalbaar meer zijn voor Feyenoord.

Shit happens. En als Dilrosun het verschil moest maken is het ook niet best. Gewoon Sauer vaker opstellen, en Ivanusec wakkerschudden ;)
Ivanusec is sinds zijn blesure niks. Ik wil Sauer ook vaker zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Deadsy schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:54:
vind het zo stil rondom bergwijn
Bayern gaat nu voor Zaragoza, die in de zomer al over zou komen.
Dan is Bergwijn waarschijnlijk van de baan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:39
Boadu komt alsnog naar Twente. Ben benieuwd.
https://www.tubantia.nl/f...-naar-nederland~a636c62c/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Inderdaad, was bij AZ toch een meer dan prima spits

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Vertessen is nu van Union Berlin, transfer is rond. Zou PSV dan inmiddels een vervanger hebben?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gynnad schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:37:
[...]

Inderdaad, was bij AZ toch een meer dan prima spits
Zeker, maar toch ook weer nummer zoveel die terugkomt na een mislukt avontuur in het buitenland.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

ElPaco schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:09:
Vertessen is nu van Union Berlin, transfer is rond. Zou PSV dan inmiddels een vervanger hebben?
[Twitter]
Kan bijna niet anders dan die speler van Excelsior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ElPaco schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:09:
[Twitter]
Gunner schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:16:
[...]

Zeker, maar toch ook weer nummer zoveel die terugkomt na een mislukt avontuur in het buitenland.
Ik wil niet op de feiten vooruitlopen, en hoop ook gewoon dat hij slaagt, maar waarom denken werkelijk alle spelers die naar het buiten verkassen dat het hen niet gaat overkomen?

Hoe fenomenaal je ook lijkt in NL, criteria, clubpolitiek, zoveel factoren onzeker die je niet kent in het buitenland, statistieken zijn niet in je voordeel… en de reservebanken zijn lang.

Er mislukken er nog steeds meer dan dat er slagen. En sommigen komen in het B-circuit, lagere ‘leagues’ (bijv. VK), hetgeen gelukkig nog steeds beter betaalt dan een middenmoter in de ED in NL.

(Memento Winston ‘Deze neger buigt voor niemand* Bogarde).

Ik wens hem wel succes.

spoiler:
* Ja, klopt, dat is letterlijk de titel van dat boek.

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 01-02-2024 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou wel een stunt voor mijn Feyenoord zijn en mij totaal niet verbazen.

Al krap zitten in de aanvallers en dat met name in de kwaliteit hiervan.
Nu Dilrosun voor een kleine 5 miljoen verkopen.

Om vervolgens bij elke optie er naast te hengelen en we met nog minder aanvallers het restant van het seizoen ingaan.
(of we krijgen een paniek aankoop van de categorie "Van Beukering, Pratto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:12
Ramzzz schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:51:

Ik wil niet op de feiten vooruitlopen, en hoop ook gewoon dat hij slaagt, maar waarom denken werkelijk alle spelers die naar het buiten verkassen dat het hen niet gaat overkomen?
Survivor bias.

Maar los daarvan denk ik niet dat alle spelers die gaan ervan overtuigd zijn dat ze slagen. Je bent sporter en je zoekt uitdaging, het geld is interessant, het avontuur, en zoveel tijd heb je niet in een profcarriere dus je springt op de eerste trein die langskomt. Er zijn echt wel redenen om te gaan zonder dat je gelooft dat je de volgende Messi bent.

Maar ja, Boadu bij Twente. Mooie naam en er is wat nodig voorin. Maar het is een speler zonder ritme die je een halfjaartje kunt huren zonder koopoptie. Het zal me benieuwen of dat echt wat gaat opleveren.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:12

ZieMaar!

Moderator General Chat
T-MOB schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:06:
[...]

Survivor bias.

Maar los daarvan denk ik niet dat alle spelers die gaan ervan overtuigd zijn dat ze slagen. Je bent sporter en je zoekt uitdaging, het geld is interessant, het avontuur, en zoveel tijd heb je niet in een profcarriere dus je springt op de eerste trein die langskomt. Er zijn echt wel redenen om te gaan zonder dat je gelooft dat je de volgende Messi bent.

Maar ja, Boadu bij Twente. Mooie naam en er is wat nodig voorin. Maar het is een speler zonder ritme die je een halfjaartje kunt huren zonder koopoptie. Het zal me benieuwen of dat echt wat gaat opleveren.
Weinig gespeeld dit seizoen, inderdaad. Maar was bij AZ erg goed en heeft het nl elftal gehaald, wat voor een speler die niet bij de top3 speelt lastiger is. En alleen van Wolfswinkel is te mager. Ben benieuwd, kan tegenvallen maar kan er ook nog 12 maken en mee naar t EK.

Twente heeft wel een recente historie met goede (dure) huur spelers die uiteindelijk zo graag naar Twente willen dat het lukt (Vlap, Sadilek), wie weet past dit met de Ugalde miljoenen ook wel in dat rijtje.

Ook lijken ze voor Salah Edine in de markt, als backup voor Smal. Geen slecht idee, deelde bij Ajax erg in de malaise maar heeft het daarvoor bij Twente niet zo slecht gedaan (maar wel meer als middenvelder).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:59:
Dit zou wel een stunt voor mijn Feyenoord zijn en mij totaal niet verbazen.

Al krap zitten in de aanvallers en dat met name in de kwaliteit hiervan.
Nu Dilrosun voor een kleine 5 miljoen verkopen.

Om vervolgens bij elke optie er naast te hengelen en we met nog minder aanvallers het restant van het seizoen ingaan.
(of we krijgen een paniek aankoop van de categorie "Van Beukering, Pratto)
Aan de andere kant Dilrosun heeft met name de laatste tijd niet heel veel indruk gemaakt, ook hier snap ik dat men nu cashed. Met de al genoemde Sauer en Ivanusec, en daarnaast Alireza en stengs nog, en zelfs met jeugd verlies je niet heel veel volgens mij. Nieuwkoop liever niet daar, voor noodgevallen af en toe rechtsback kan ik mee leven, je hebt ook voor de breedte spelers nodig....

En ja hoewel ik de huidige 2e plek niet als een zekerheid zie, vind ik de concurenten ook niet super sterk. dus op zich snap ik het als we dan met huidige spelers (-dilrosum) doorgaan en 2e worden, en dan hopelijk in de zomer wel echt wat erbij. Helemaal omdat een hancko en hartman dan mogelijk vertrekken (lijkt me hoe ze spelen geen vreemde aanname) en trauner natuurlijk niet jonger word...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Deze staat wel met stip op 1 als slechtste boek dat ik ooit heb gelezen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Pagina: 1 ... 23 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024