"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Onze nr33 kan er anders ook wat van, die heeft z'n lenzen niet in denk ik.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:27:
[...]
Ramaj loopt zelf anders ook lekker te klooien. Gekke balletjes ipv risicoloos spelen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything

Waanzin dat dit de situatie is bij Ajax.Malfunctions schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:33:
Wel lekker hoor als Ajax zijnde, een verdediging die bestaat uit je reserve allrounder en 3 junioren..
Flickr PSN ID= cheironnl
En 2 van die junioren zijn niet eens een beetje op het benodigde niveau.Malfunctions schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:33:
Wel lekker hoor als Ajax zijnde, een verdediging die bestaat uit je reserve allrounder en 3 junioren..
Net ook die sliding op Venovic. Je ziet die ajacied gewoon inhouden en benen intrekken. Wel vrije trap. Je kan er geen pijl op trekkentoolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:32:
Consequentheid is weer ver te zoeken bij meneer Higler....
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En Tahirovic raakte eerst nog de bal ook.sNielz123 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:36:
[...]
Net ook die sliding op Venovic. Je ziet die ajacied gewoon inhouden en benen intrekken. Wel vrije trap. Je kan er geen pijl op trekken
⏩ PVOutput☀️
Opbouwend ook een goede bal van Hato. Overigens blijft dat “veld” daar in en intriest.Quad schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:37:
Dat was wel een mooie actie van Berghuis, goede pass van Taylor, deze keer.
XXXVI
Volgend seizoen speelt Ajax hier eindelijk weer op echt gras.ephymerous schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:38:
[...]
Opbouwend ook een goede bal van Hato. Overigens blijft dat “veld” daar in en intriest.
⏩ PVOutput☀️
Aan de aanval ligt het niet vandaag, die laten bij vlagen mooie dingen zien.
Vooral dankzij Bergwijn.Superkiwi schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:39:
Mooie steekpass! Jammer dat Brobbey 'm er net niet inkrijgt.
Aan de aanval ligt het niet vandaag, die laten bij vlagen mooie dingen zien.
Was hij niet een keer eerder afwezig waardoor 't voorin beter ging?
⏩ PVOutput☀️
Daar kan ik me ook iets van herinneren ja.Quad schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:40:
[...]
Vooral dankzij Bergwijn.
Een soort van Depay alleen dan nog minder effectief. Eist veel op maar presteert ontzettend weinig. Een ontzettend dure miskoop.Quad schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:40:
[...]
Vooral dankzij Bergwijn.
XXXVI
Je moet hopen dat de technische staf niet gek geworden is en hem een verlenging aanbied, want zie hem wel een beetje een "Chelsea Bogarde" doen. Zeker als je leest dat hij geen transfer naar SA wou omdat hij hier zo lekker dichtbij familie enzo is.ephymerous schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:42:
[...]
Een soort van Depay alleen dan nog minder effectief. Eist veel op maar presteert ontzettend weinig. Een ontzettend dure miskoop.
Weinig andere keuze en staat er volgens mij ook vooral om de verdedigende taken van Berghuis op te knappen als je ziet waar Hlynsson meestal op het veld gepositioneerd staat.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:45:
Hlynsson is alweer rijp voor de wissel (vanaf minuut 5 al). Waarom die nog steeds in de basis staat??
Zo lang we naar niet verliezen heb ik maandag niks te vrezen op kantoor in Almelo
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Banel op rechts Berghuis op 10 (of Sosa erin ipv Banel en dan Martha naar rechtsbuiten), Vos op 8 Taylor op 10, zomaar 2 opties.Outerspace schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:50:
Weinig overtuiging van Ajax iig, al is Ajax wel de bovenliggende partij. In de tweede helft mag het gas er wel op. Hlynson is onzichtbaar, Tahirovic is traag maar heeft wel veel ballen afgepakt. Maar wie heb je dan?
Zo lang we naar niet verliezen heb ik maandag niks te vrezen op kantoor in Almelo
En dan krijg je een mat zoals bij Utrecht of Vitesse, nee dan ben je blij...Quad schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:39:
[...]
Volgend seizoen speelt Ajax hier eindelijk weer op echt gras.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ben wel benieuwd naar wat optimale verhouding zou zijn van hybride mat waarbij net genoeg kunstgras is ingeweven om er wel voor te zorgen dat het veld altijd goed genoeg bespeelbaar is maar niet dat het de kenmerken van kunstgrasveld heeft.ElPaco schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:58:
[...]
En dan krijg je een mat zoals bij Utrecht of Vitesse, nee dan ben je blij...
Als een echte Messi: sjok sjok sjok en dan opeens scoren
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Wat een misser van die verdediger
XXXVI
Ik verander je naam in de poule wel naar trollkisttoolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:17:
Zo bijzonder is die goal toch niet? Gewoon hard rechtdoor schieten
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zag er wel mooi uit.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:17:
Zo bijzonder is die goal toch niet? Gewoon hard rechtdoor schieten
Aansluiting gevonden. Spanning weer terug
Bijzonder.

Veel treffender valt Rensch niet te omschrijven.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:20:
Hoe ging dat liedje ook alweer? Stond erbij en ik keek ernaaaaaaar
XXXVI
Het is allemaal net niet. Die Gooijer zojuist ook weer…toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:21:
En Hato trouwens ook weer erg overtuigend.. Als die een beetje meer wil staat ie gewoon tussen goal en speler en kan die speler niet eens op goal schieten.

XXXVI
Oh jee....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nietcarpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:25:
Ik ben net thuis. Hoe fluit higler?
Beter dan ooit!carpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:25:
Die gast in het groen is echt blind.
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Is z'n vriendje weer VAR vandaag ook? Die ziet namelijk ook niets.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:27:
Mag nu gewoon weer vol op de hakken van Brobbey gelopen worden, z'n schoen gaat er zowat van uit....
Je kan beter een kind van 3 een rode knop geven en vragen of die er in 1,5 uur willekeurig een aantal keer op wil drukken en dan een kant op wijzen.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:27:
Mag nu gewoon weer vol op de hakken van Brobbey gelopen worden, z'n schoen gaat er zowat van uit....
Had zojuist een penalty moeten geven… je snapt dat ie m niet gegeven heeftcarpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:25:
XXXVI
Nu weten we het wel hoor, PSV had gewoon een penalty moeten krijgentoolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:30:
't zal aan mij liggen maar ik zie daar echt geen bal gespeeld worden...
Ach ze hoeven volgende week alleen Brobbey aan de ketting te leggen en Ajax wordt lam gelegd. En dan alle ballen op Luuk de Jongcarpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:27:
En PSV speelde weer zeer zwak zo te lezen. Die zitten toch wel echt in een vormdip zeg. 2-0 ook maar.
PSV krijgt slaag denk ik, totaal uit vorm.Pompi schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:31:
[...]
Ach ze hoeven volgende week alleen Brobbey aan de ketting te leggen en Ajax wordt lam gelegd. En dan alle ballen op Luuk de Jong
Oh en ja we hebben dezelfde VAR als bij Feyenoord-PSV... Kansloos dus om een penalty te krijgen
[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 27-01-2024 22:32 ]

⏩ PVOutput☀️
Als Heracles niet meer scoort zie ik het anders niet meer gelijk wordenSuperkiwi schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:31:
Als Ajax niet meer scoort zie ik het nog wel gelijk worden. Als Ajax wél scoort ook trouwens.
Nee die VAR is nu 4e man volgens mijtoolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:31:
Hoe kun je dit nou weer missen terwijl je echt precies die kant op kijkt...
Oh en ja we hebben dezelfde VAR als bij Feyenoord-PSV... Kansloos dus om een penalty te krijgen
Je overschat onze verdedigingsNielz123 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:32:
[...]
Als Heracles niet meer scoort zie ik het anders niet meer gelijk worden
Zeg nooit nooit.
Dede het nu wel goed.Superkiwi schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:34:
[...]
Je overschat onze verdediging
Zeg nooit nooit.
Ajax creëert altijd zelf wel iets voor de tegenstander.carpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:35:
Heracles legt ook niets meer op de mat zo te zien.
Ajax is nu toch wel al flink op de goal aan het schieten?Vos schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:37:
[...]
Ajax creëert altijd zelf wel iets voor de tegenstander.
Heb de rest niet gezien natuurlijk he. Maar wat ik nu zie ziet Ajax er prima uit.
Dat is eigenlijk het verhaal dit hele seizoen. Achterin is het zo zwak dat je elke wedstrijd de Johan Cruyff gezegden moet toepassen, zolang je meer scoort dan je tegenstander, win je.carpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:37:
[...]
Ajax is nu toch wel al flink op de goal aan het schieten?
Heb de rest niet gezien natuurlijk he. Maar wat ik nu zie ziet Ajax er prima uit.
⏩ PVOutput☀️
Dat moet de beslissende zijn geweest zo kort voor tijd.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024