On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Buiten de 5m he.carpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:40:
Keeper niet beschermt?
En dat door Rensch en Hlynsson, moet niet gekker wordenHan schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:43:
Prachtige steekpass, prachtige aanname, mooi afgerond! BAM!
Alleen achterin is het pover.carpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:43:
Ajax speelt echt meer dan prima hoor.
XXXVI
Tjah, waar niet. Ik zie ze alleen maar aanvallen en af en toe prima verdedigen (laatste 20 minuten).
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Op naar volgende week. Dan ben ik bang het nog minder gemakkelijk gaat.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Naja als Ajax met 5-4 verliest was het in elk geval een spectaculaire wedstrijd.Outerspace schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:46:
Tahirovic speelt echt een goede pot hoor. Misschien wat onzichtbaar, maar die gozer is overal. Forbs vind ik nog niet lekker in het spel komen.
Met beide verdedigingen niet heel onrealistisch.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 27-01-2024 22:47 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het lied zingen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
10m mee op de trekhaak van Brobbey
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
⏩ PVOutput☀️
Als Ajax voetbalt zoals het nu doet wordt dat geen probleem voor Ajax.Outerspace schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:46:
Tahirovic speelt echt een goede pot hoor. Misschien wat onzichtbaar, maar die gozer is overal. Forbs vind ik nog niet lekker in het spel komen.
Hier wil ik wel een .gif van
[ Voor 21% gewijzigd door Trishul op 27-01-2024 22:49 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.
Over het kunstgras glijden geeft verwondingen.. echt een rare actie.
Highler wel fair om Brobbey geen kaart te geven.
⏩ PVOutput☀️
23.500 euro! Yes, ik had het goed!Quad schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:50:
Kon je ergens gokken hoelang je aan Brobbey kon vast plakken?
Die heeft geen wedstrijdritme en nog niet genoeg meegetraind wat ik er van begreep.carpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:50:
Waar is die Handerson eigenlijk? Die heeft toch wel een werkvergunning nu?
Heeft ie sinds afgelopen woensdag maar er is besloten om hem nog niet te laten spelen.carpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:50:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Jazeker, maar moet even wennen aan de kou. Ik verwacht dat hij tegen PSV ze allemaal opvreet.carpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:50:
⏩ PVOutput☀️
Heeft een maand niet gespeeld en ff niet getraind, dus ze willen geen risico nemen met het oog op volgende week tegen PSV.carpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:50:
Zou mooi zijn, dan speelt PSV 1 tegen 11Quad schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:51:
[...]
Jazeker, maar moet even wennen aan de kou. Ik verwacht dat hij tegen PSV ze allemaal opvreet.
En zelfs dan kan PSV niet winnen.carpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:52:
[...]
Zou mooi zijn, dan speelt PSV 1 tegen 11
⏩ PVOutput☀️

Op naar PSV!
Als er een Toto komt dat de Jong wint en scoort met het hoofd, minimaal een tientje inzetten.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:54:
Nu ik het toch over Ajax-PSV heb.... Hopen dat Sutalo volgende week fit is... Rensch of Hato tegen Luuk de Jong?
⏩ PVOutput☀️
Echt ongelofelijk, Ajax heeft het overleefd.Agent47 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:54:
Ajax wint onder Higler
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hato zou in een betere selectie wel rijp zijn voor een maandje Jong.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:54:
Nu ik het toch over Ajax-PSV heb.... Hopen dat Sutalo volgende week fit is... Rensch of Hato tegen Luuk de Jong?
Hebben ze daar ook de niet gegeven rode kaart in de 5e minuut en de 'duw De Jong tegen je medespeler aan en krijg de vrije trap mee' situaties zitten?carpebios schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 22:57:
Ik zie net de samenvatting van PSV. Die bakayoko weer, voor de goal en ....recht op de keeper.... man man man.
Nee, de eerste 8 minuten krijg je niet te zien.ElPaco schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:01:
[...]
Hebben ze daar ook de niet gegeven rode kaart in de 5e minuut en de 'duw De Jong tegen je medespeler aan en krijg de vrije trap mee' situaties zitten?
Die heb ik op twee gelijke spelen staanMartinusz schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:41:
Feyenoord en Heerenveen morgen winnen, plek 3 we komen eraan
Poll: Heerenveen vs AZ
• Winst Heerenveen
• Winst AZ
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Feyenoord vs Twente
• Winst Feyenoord
• Winst FC Twente
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat was eerder ook niet zo.Superkiwi schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 09:58:
@Harribo niet heel gek natuurlijk als er nog twee wedstrijden om 21:00 beginnen
Om de pijn te verzachten kun je vanavond om 21:00u op het open kanaal van ESPN live naar je favoriete clubje kijken.
Wat was er om 21:00?
Heb groningen vrijdag al gezien. Via een stream dan want espn zendt het niet uit.
Schakel kanalen vind ik een slechte uitvinding.
Goed van brobbey weer gisteren.
Verdediging van ajax was beetje gatenkaas.
Puntjes blijven gewoon op Zuid
Nieuwkoop in de basis bleek vooralsnog eenmalig geweest te zijn, puur om het Dest lastig te maken. Dilrosun start waarschijnlijk in de basis.
[ Voor 27% gewijzigd door DutchOwnage op 28-01-2024 10:34 ]
De grote Brobbey show
Plek 3 kan dan wel heel spannend gaan worden
[ Voor 22% gewijzigd door Agent47 op 28-01-2024 10:47 ]
Scheelt dat ze in Rotterdam spelen
Twente uit en zonder Ugalde lijkt mij vrij kansloos.
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 28-01-2024 10:48 ]
Normaal zijn jullie Feyenoorders pas zeker van je zaak als het de volgende dag in de krant staat en nu is het, eind januari, met nog 15 speelronden te gaan, al gespeeld. Rare lui die RotterdammersAgent47 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 10:47:
Als Heerenveen van AZ wint en Feyenoord wint van Twente dan is het klaar om plek 2.
Ik heb vertrouwen in Slot. Ik heb tevens vertrouwen in het laten vallen van punten van Twente en AZ. Die zijn in uitwedstrijden totaal niet stabiel.Superkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 10:51:
[...]
Normaal zijn jullie Feyenoorders pas zeker van je zaak als het de volgende dag in de krant staat en nu is het, eind januari, met nog 15 speelronden te gaan, al gespeeld. Rare lui die Rotterdammers
Ajax pakt volgende week PSV en jullie blijven winnen. Dan is het ook weer spannend om plek 1Agent47 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 10:47:
Als Heerenveen van AZ wint en Feyenoord wint van Twente dan is het klaar om plek 2.
Plek 3 kan dan wel heel spannend gaan worden
XXXVI
Dit kan gebeuren in de euforie natuurlijk
Dat is toch kwestie van uitvak leeg trekken en dan doorspelen zonder uit publiek.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Anders kun je er donder op zeggen dat het straks definitief gestaakt wordt.
Of gewoon staken, 3 punten voor Heerenveen en rest van seizoen geen supporters uit of thuis bij AZ.Rubman schreef op zondag 28 januari 2024 @ 12:34:
Maar 2x uit het uitvak.
Dat is toch kwestie van uitvak leeg trekken en dan doorspelen zonder uit publiek.
Al lees ik dat het om Cambuur supporters zou gaan in het uit vak.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dit krijg je als je geen serieuze controle uitvoert en serieuze straffen uitdeelt. Weer een gevalletje zachte heelmeesters.
Trekken? Knuppelen bedoel jeRubman schreef op zondag 28 januari 2024 @ 12:34:
Maar 2x uit het uitvak.
:fill(white):strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large)
Allemachies wat een voorzet
Die hebben nu een serieus probleem.Agent47 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:31:
Twente zonder aanvallers vandaag
Ik ga m'n voorspelling toch maar aanpassen voor deze wedstrijd..
⏩ PVOutput☀️
Vrij verdedigend middenveld, dus Eiting zal wel terugzakken. Feyenoord ook met 3 centraal, wordt tactisch steekspel denk ik?
Antwoord daarop is neeLZ86 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:59:
AZ stort helemaal in. Benieuwd of ze Ajax wel onder zich kunnen houden
Wat een dwaze actie, waar wil ie heen schieten dan?

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
[ Voor 92% gewijzigd door Vos op 28-01-2024 14:30 ]
Beste keep van NL, beter dan Bijlow, aldus een zekere bondscoach ooitAgent47 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:29:
Noppert doet elke wedstrijd wel wat verkeerd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Geen idee hoe de uitspraak was, maar op een bepaald moment? Ik ben daarom ook voor spelers in vorm oproepen.dr.lowtune schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:31:
[...]
Beste keep van NL, beter dan Bijlow, aldus een zekere bondscoach ooit
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ja triest volk wat dat doet.Agent47 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:41:
Mensen die vuurwerk geluiden maken zijn ook af hoor
Geeft toch niks.... is maar over "achterhoekers"Agent47 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:41:
Mensen die vuurwerk geluiden maken zijn ook af hoor

Maar oh wee als je spandoek met "hash, coke en pillen" omhoog houd

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dit jaar? Structureel op 1 jaar na bedoel je. Net als Pasveer964C2 schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:29:
Wat een K*T keeper is die Noppert dit jaar
Dus laat ze maar gelijk spelen, gaan we voor plek 2Gynnad schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:34:
Feyenoord nog winnen en Ajax staat binnen 3 punten van plek 3

Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024