Tja, Twente is geen Ajax. Maar het lokale sufferdje is er wel druk mee.Trishul schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:09:
Wordt Ugalde nou echt verkocht aan die Russische club? Gek, ik zie nauwelijks hysterie in de media of van die voorzitter van de spelers vakbond...
Regeren is vooruitschuiven
Valt dat niet onder de embargoregels voor handel met Rusland?Trishul schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:09:
Wordt Ugalde nou echt verkocht aan die Russische club? Gek, ik zie nauwelijks hysterie in de media of van die voorzitter van de spelers vakbond...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Kijk er niet raar van op als die komt hoor.Ramzzz schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:54:
In ander nieuws, Klopp vertrekt bij Liverpool.
Iets voor Ajax, met een Henderson op het middenveld?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ah ja die pannekoek weer. Ajax mocht absoluut geen speler uit Rusland weghalen/kopen, maar Twente wordt niet echt in de weg gezeten om een speler aan Rusland te verkopen.
Blijkbaar valt Spartak daarbuiten doordat de eigenaar geen banden heeft met Putin.Ramzzz schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:49:
[...]
Valt dat niet onder de embargoregels voor handel met Rusland?
Klopt, Lukoil is eigenaar van Spartak, en die zijn gevrijwaard van (Europese) sancties. Als club zou je het alsnog niet moeten willen imho. Maar we weten niet wat de afspraken met Ugalde zijn. Als er een minimum transfersom in zijn contract staat en Ugalde en Spartak willen dit, dan ben je als club beperkt in de mogelijkheden.toolkist schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:20:
[...]
Blijkbaar valt Spartak daarbuiten doordat de eigenaar geen banden heeft met Putin.
Je bent me voor. Zou het alleen al waarderen om de persconferenties waarin dat azijnstel dan stomme vragen mag stellen, daar gaat Klopp meestal wel goed mee om.Ramzzz schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:54:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Driessen en?Gonadan schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:27:
[...]
Je bent me voor. Zou het alleen al waarderen om de persconferenties waarin dat azijnstel dan stomme vragen mag stellen, daar gaat Klopp meestal wel goed mee om.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zou wel top zijn - maar heeft een topclub in Duitsland en Engeland gehad nu - maar nog genoeg andere top landen waar hij wat zou kunnen doen - dus Ajax lijkt mij helaas een utopieRamzzz schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:54:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Een rijke invloedrijke Rus zonder banden met het regime van Poetin. Als jij het gelooft geloof ik het ook.toolkist schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:20:
Blijkbaar valt Spartak daarbuiten doordat de eigenaar geen banden heeft met Putin.
Ik vind geld binnen hengelen echter wel wat anders dan geld overmaken. Tenzij ze van plan zijn om Ugalde te mobiliseren help je de oorlog hier niet mee.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb het nog eens teruggekeken, maar wat zijn de koppen weer schromelijk overdreven zeg. Het werd gebracht alsof hij volledig uit z'n stekker was gegaan en zich als behoorlijk slechte verliezer had gedragen, maar hij bleef gewoon rustig en fatsoenlijk praten.toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:44:
[...]
Hij heeft toch gewoon gelijk dat PSV genaaid wordt? Daarmee wordt voor hem de unieke kans op een dubbel onmogelijk gemaakt.
Bosz is duidelijk geïrriteerd maar met name over het zuigen van de pers. Ze wijzen naar meningen van anderen om zelf lekker buiten schot te blijven maar als hij ze dan vraagt wat zij zelf vinden dan valt het pruttelend stil. Wat een sneu zootje is dat toch eigenlijk zo'n persconferentie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voetbaltransfers vielen bij mijn weten sowieso buiten de sancties, maar was het meer een morele discussie die voornamelijk in de media speelde.T-MOB schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:27:
[...]
Klopt, Lukoil is eigenaar van Spartak, en die zijn gevrijwaard van (Europese) sancties. Als club zou je het alsnog niet moeten willen imho. Maar we weten niet wat de afspraken met Ugalde zijn. Als er een minimum transfersom in zijn contract staat en Ugalde en Spartak willen dit, dan ben je als club beperkt in de mogelijkheden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doe eens een gok?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik wel en ik zou erg blij zijn. Sympathieke trainer die een goed trackrecord heeftAgent47 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:08:
[...]
Kijk er niet raar van op als die komt hoor.
Dat denk ik ook maar dromen mag. Nederland is net Duitsland en voelt dus als thuis. Vrienden en familie kunnen eenvoudig langskomen. En dit Ajax is natuurlijk wel een echte uitdagingGynnad schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:38:
[...]
Zou wel top zijn - maar heeft een topclub in Duitsland en Engeland gehad nu - maar nog genoeg andere top landen waar hij wat zou kunnen doen - dus Ajax lijkt mij helaas een utopie
[ Voor 49% gewijzigd door ephymerous op 26-01-2024 13:54 ]
XXXVI
Maar toch zal het niet gebeuren, om de simpele reden dat je dan weer onzin krijgt vanuit de media zoals 'Data Duitser 2.0' enz. Onze voetbalmedia is daarvoor nog te Xenofoob, verlichting laat nog even op zich wachten.
Gaat vanavond vliegen richting Moskou. Die andere 2 spitsen zijn vraagtekens en hun laatste spits is geschorst na vorige week. Die gaan volop tegenhouden joh. Wordt echt geen leuke pot denk ik.toolkist schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:53:
[...]
Neem dus aan dat die verkoop pas maandag of dinsdag rond komt?
Ugalde traint al niet meer mee, dus die gaan we zondag niet zien. Ik ben ook wel benieuwd naar de voorhoede zondag. Misschien Vlap en Unuvar die samen iets moeten doen als 9 en 10, of gewoon Youri duizend-dingen-doekje Regeer als spits.toolkist schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:53:
[...]
Neem dus aan dat die verkoop pas maandag of dinsdag rond komt?
De rode kaart was voor Bruns, dat is een centrale verdediger.Agent47 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:22:
Gaat vanavond vliegen richting Moskou. Die andere 2 spitsen zijn vraagtekens en hun laatste spits is geschorst na vorige week. Die gaan volop tegenhouden joh. Wordt echt geen leuke pot denk ik.
[ Voor 24% gewijzigd door T-MOB op 26-01-2024 14:26 ]
Denk ook niet dat Twente veel te willen heeft in deze. Als Spartak een enorme zak geld op tafel legt, alles legaal is en de speler zelf wil (hij traint de hele week al niet mee) zit je als club in een vrijwel onmogelijke positie.T-MOB schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:27:
[...]
Klopt, Lukoil is eigenaar van Spartak, en die zijn gevrijwaard van (Europese) sancties. Als club zou je het alsnog niet moeten willen imho. Maar we weten niet wat de afspraken met Ugalde zijn. Als er een minimum transfersom in zijn contract staat en Ugalde en Spartak willen dit, dan ben je als club beperkt in de mogelijkheden.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Spanje, soort alternatieve route die Pep bewandeld heeft (alleen heeft Klopp geen CL gewonnen met Dortmund, wel kampioenschap). Viel me ook op dat hij bij zowel Mainz als Dortmund eerst netjes z'n contract uit had gediend en kort er na voor z'n volgende club tekende, dus kan zomaar zijn dat hij nadat de PL voorbij is rustig het vliegtuig naar Spanje pakt en er een paar jaar Madrid aan vast plakt (want nee, Ajax kan dromen maar die komt echt niet)Gynnad schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:38:
[...]
Zou wel top zijn - maar heeft een topclub in Duitsland en Engeland gehad nu - maar nog genoeg andere top landen waar hij wat zou kunnen doen - dus Ajax lijkt mij helaas een utopie
100% zeker dat Bayern na deze zomer geen trainer meer heeft. En plekje voor het nationale team zou ook nog wel eens vrij kunnen komen.Holk schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:47:
[...]
Spanje, soort alternatieve route die Pep bewandeld heeft (alleen heeft Klopp geen CL gewonnen met Dortmund, wel kampioenschap). Viel me ook op dat hij bij zowel Mainz als Dortmund eerst netjes z'n contract uit had gediend en kort er na voor z'n volgende club tekende, dus kan zomaar zijn dat hij nadat de PL voorbij is rustig het vliegtuig naar Spanje pakt en er een paar jaar Madrid aan vast plakt (want nee, Ajax kan dromen maar die komt echt niet)
Mbt Real, weinig kans want Ancelotti heeft onlangs bijgetekend.
Klopp heeft ook een contract tot 2026. Als iets niets zegt in de voetballerij is het wel de lengte van een contract. En Bayern?.. dat is alsof Ten Hag volgend seizoen naar Feyenoord gaat..toolkist schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:50:
[...]
100% zeker dat Bayern na deze zomer geen trainer meer heeft. En plekje voor het nationale team zou ook nog wel eens vrij kunnen komen.
Mbt Real, weinig kans want Ancelotti heeft onlangs bijgetekend.
Alleen wel als ie dat pas 2 maanden geleden ondertekend heeft en de man een legende is bij Real...Holk schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:54:
[...]
Klopp heeft ook een contract tot 2026. Als iets niets zegt in de voetballerij is het wel de lengte van een contract. En Bayern?.. dat is alsof Ten Hag volgend seizoen naar Feyenoord gaat..
Ik denk dat Higler zei: Bal gespeeld, geen strafschop, dan heeft de VAR er niets meer tegenin te brengen, want Wieffer raakte (zij het maar net) de bal inderdaad wel (ook voordat hij Noa raakte). De VAR kan dan niet meer ingrijpen (want geen grote fout) en het oordeel van Higler blijft staan.sNielz123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:20:
[...]
Ik denk maar dat is speculeren.. dat Higler heeft gezegd dat hij het goed gezien heeft tegen de var
Ik vind dat de VAR bij twijfelachtige beslissingen sowieso de scheids naar het scherm mag/ moet roepen.
Als het inderdaad zo ging als ik hierboven schrijf, hoeft de VAR alleen maar te verifiëren dat Wieffer (ook) de bal raakte en dat is natuurlijk veel sneller te constateren.HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:15:
[...]
Het lijkt me nogal gek dat je over buitenspel 1min. doet, en hier echt 5 seconden.
Ik zou daar meer de tijd voor nemen, of het beter uitleggen, met bijvoorbeeld een shot erboven ofzo.
PSV had beter moeten spelen, maar voor hun was het wel weer een moment geweest: rode kaart, penalty, .. het is alleen de beker, maar het is wel een mooie prijs.
Vind de VAR, niet alleen in Nederland, zo vaag en onduidelijk, dat het mijn plezier van voetbal kijken soms wel wegneemt.
Net zoals diezelfde mensen dit ook met zoveel ophef vonden bij het moment bij Twente? Ik neem in die zin de analisten/ verslaggevers ook niet heel serieus. Ik ben van mening dat als Higler niet zo had gereageerd (die had duideiljk van, Bal gespeeld, geen strafschop) maar iets getwijfeld had, dat die naar het scherm was gehaald en een strafschop was gegeven.dglavimans schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:03:
[...]
Dat klopt dat was er geen
Had er wel 1 moeten zijn vinden ook iedereen bij espn
[note]
Sorry voor het 'oprakelen' ik was nog niet weer toegekomen aan (opnieuw) reageren op mijn mede voetballiefhebbers hier
[/note]
Dit.Holk schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:47:
[...]
Spanje, soort alternatieve route die Pep bewandeld heeft (alleen heeft Klopp geen CL gewonnen met Dortmund, wel kampioenschap). Viel me ook op dat hij bij zowel Mainz als Dortmund eerst netjes z'n contract uit had gediend en kort er na voor z'n volgende club tekende, dus kan zomaar zijn dat hij nadat de PL voorbij is rustig het vliegtuig naar Spanje pakt en er een paar jaar Madrid aan vast plakt (want nee, Ajax kan dromen maar die komt echt niet)
Denk dat voor een trainer als Klopp niemand gaat zeuren 'dat het een duitser is' of 'statistiek trainer'. Denk dat onze competitie simpelweg niet interessant is voor hem. Spanje of terug naar Duitsland vind ik dan inderdaad vele malen logischer.
10 second ninja DONE
Beetje op tijd naar bed gaan is er dan niet meer bij
Je kunt ze ook gewoon terug kijkenHarribo schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 09:34:
Zeer irritant dat de samenvattingen van de eredivisie pas 23:00 of later beginnen.
Beetje op tijd naar bed gaan is er dan niet meer bij
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Om de pijn te verzachten kun je vanavond om 21:00u op het open kanaal van ESPN live naar je favoriete clubje kijken.
[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2024 10:00 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En duwen in de rug is ook een vrijetrap voor je eigen team..ElPaco schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 18:51:
Doorgebroken speler neerhalen, maar omdat het pas de 5e minuut is volstaat geel ook wel.
Kijken of psv 3 wedstrijden de scheids tegen gaat hebben.
Zero.
Misschien even terugkijken wat er gebeurd... Hij krijgt een dikke duw en de vrije trap tegen. Tuurlijk is hij boos.Agent47 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 18:59:
De jong ook geel met dat opgewonden standje
Je kunt wel boos doen, maar je kan je ook gedragen. Gewoon sneller geel geven voor dat debiele reageren naar een scheidsrechter. Hij doet dat praktisch elke wedstrijd.ElPaco schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:01:
[...]
Misschien even terugkijken wat er gebeurd... Hij krijgt een dikke duw en de vrije trap tegen. Tuurlijk is hij boos.
Hoe verwacht je dat je je meteen inhoudt terwijl je echt compleet onrecht aan wordt gedaan?Agent47 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:02:
[...]
Je kunt wel boos doen, maar je kan je ook gedragen. Gewoon sneller geel geven voor dat debiele reageren naar een scheidsrechter. Hij doet dat praktisch elke wedstrijd.
Het zijn geen robots hè
Ipv die gele kaart voor de scheids kan je natuurlijk ook de teams gewoon een VAR check kunnen geven om zulke situaties te laten herzien. Dan hoef je niet op deze manier te protesteren. Werkte in het tennis en hockey ook prima.
+ zuivere speeltijd, dat zou al enorm veel helpen, gewoon spel stil leggen en de tijd op pauze.ElPaco schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:04:
Als we de scheids dan ook kaarten kunnen geven bij enorm falen prima. Maar die blunderen zonder consequenties wat enorm frustrerend is.
Ipv die gele kaart voor de scheids kan je natuurlijk ook de teams gewoon een VAR check kunnen geven om zulke situaties te laten herzien. Dan hoef je niet op deze manier te protesteren. Werkte in het tennis en hockey ook prima.
En dat al 3 weken aan 1 stuk en niet zo'n beetje ook..Capacitor schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:03:
[...]
Hoe verwacht je dat je je meteen inhoudt terwijl je echt compleet onrecht aan wordt gedaan?
Het zijn geen robots hè
Zero.
Blijft mij een raadsel waarom dit nog niet is ingevoerdAgent47 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:05:
[...]
+ zuivere speeltijd, dat zou al enorm veel helpen, gewoon spel stil leggen en de tijd op pauze.
Omdat je ze niet hoort als het andersom is, en ook dat gebeurt wekelijks/meerdere keren per jaar. Beetje volwassen en evenwichtig persoon moet daarmee leren omgaan wat mij betreft.Capacitor schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:03:
[...]
Hoe verwacht je dat je je meteen inhoudt terwijl je echt compleet onrecht aan wordt gedaan?
Het zijn geen robots hè
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Psv moet de bal 2x zo snel verplaatsen ipv dit trage spel. En ook de intensiteit mag wel een tandje of 4 omhoog.
Maar wel 1-0.
Psv moet echt proberen Dest te behouden.. zal lastig worden, maar is bijna iedere week de beste man op het veld.
[ Voor 61% gewijzigd door Pelox op 27-01-2024 19:31 ]
Zero.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Eindelijk een beetje de ruimte. De Jong verprutst zulke kansen nietPelox schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:27:
Almere staat gewoon goed en telkens met 2/3 man op de bal wanneer het een beetje spannend wordt.
Psv moet de bal 2x zo snel verplaatsen ipv dit trage spel. En ook de intensiteit mag wel een tandje of 4 omhoog.
Maar wel 1-0.
Dit jaar niet nee.tweakduke schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:30:
[...]
Eindelijk een beetje de ruimte. De Jong verprutst zulke kansen niet
Zero.
En een keer een scheids die wel goed fluit is ook prettig.
Dat vind ikzelf persoonlijk te veel gevraagd. Als je een beuk krijgt en je krijgt de vrije trap tegen kan er in mijn ogen niet verwacht worden dat je eerst bij jezelf te rade gaat of je de situatie andersom wel eens meekrijgt terwijl je daar geen recht op hebt.DaWayne schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:22:
[...]
Omdat je ze niet hoort als het andersom is, en ook dat gebeurt wekelijks/meerdere keren per jaar. Beetje volwassen en evenwichtig persoon moet daarmee leren omgaan wat mij betreft.
Ik weet niet of je zelf voetbalt, maar met zo’n sport reageer je altijd vanuit de emotie in eerste instantie. Dat je dat daarna wellicht relativeert, zou kunnen, maar die emotie ga je er niet uit halen hoor.
Gaat Bergwijn nog vertrekken?
[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 27-01-2024 19:53 ]
Zero.
Jammer, ben nieuwsgierig naar Ajax met Henderson. Bergwijn die vertrekt? Das slecht nieuws voor de rest van de Eredivisie, Ajax wordt daar sterker vanPelox schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:52:
Ondertussen in Almelo: geen Henderson en geen Bergwijn.
Gaat Bergwijn nog vertrekken?
XXXVI
Snap de keuze Henderson sowieso niet helemaal. Toch lekker als je je middenveld voor de wedstrijd tegen psv in ieder geval even aan elkaar laat wennen.ephymerous schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:55:
[...]
Jammer, ben nieuwsgierig naar Ajax met Henderson. Bergwijn die vertrekt? Das slecht nieuws voor de rest van de Eredivisie, Ajax wordt daar sterker van
En dan ook nog Martha opstellen. Wat een verschrikking.
Almere gaat niet scoren hoorZingo schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 20:07:
BAM, 2-0, nu die 3e erbij graag zodat ik rustig naar PSV kan kijken
Niet weer Martha, zucht.Kist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 20:06:
[...]
Snap de keuze Henderson sowieso niet helemaal. Toch lekker als je je middenveld voor de wedstrijd tegen psv in ieder geval even aan elkaar laat wennen.
En dan ook nog Martha opstellen. Wat een verschrikking.
Ik zou het denk ik wel oké vinden als het middenveld zo blijft. Over een paar weken is Saibari weer terug, Veerman hopelijk ook. Het is jammer dat het met Babadi niet goed is gelopen contractueel want tegen Rangers vond ik hem echt goed. En dan heb je Tillman (die vindt z'n vorm echt wel weer), Mauro en Til als stand in. En ik hoop ook iets van Land te zien in de tweede competitiehelft. Met nog een speler erbij wordt het alleen maar te druk.Zingo schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:41:
Bij PSV moeten ze echt met spoed die extra middenvelder erbij halen. In het begin van het jaar werd al gesproken over de noodzaak van een extra middenvelder van niveau en we zien nu al weken wat we missen. Veerman is te belangrijk lijkt het, het is waanzin dat je vandaag met Lang op 10 moet spelen.
En een keer een scheids die wel goed fluit is ook prettig.
Zero.
Dat mag in Nederland niet.Pelox schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 20:11:
Waarom gebruik je als psv niet een clausule dat van Duiven bijvoorbeeld niet tegen psv mag spelen? Of mag zoiets niet in het kader van competitievervalsing?
Nopes, wel basketbal en honkbal. Daar krijg je echter bij commentaar op de scheids direct een straf en lukt het dus wel. En zo zijn er nog veel andere sporten waarbij minder theater en misbaar wordt gemaakt.Capacitor schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 19:52:
[...]
Dat vind ikzelf persoonlijk te veel gevraagd. Als je een beuk krijgt en je krijgt de vrije trap tegen kan er in mijn ogen niet verwacht worden dat je eerst bij jezelf te rade gaat of je de situatie andersom wel eens meekrijgt terwijl je daar geen recht op hebt.
Ik weet niet of je zelf voetbalt, maar met zo’n sport reageer je altijd vanuit de emotie in eerste instantie. Dat je dat daarna wellicht relativeert, zou kunnen, maar die emotie ga je er niet uit halen hoor.
Het niet straffen en/of belonen i.c.m. "rolmodellen" die zich zo gedragen spelen het in de hand.
Van de bank zal het, zeker aanvallend, vandaag niet moeten komen. Hopen dat het niet nodig gaat zijn...Bankzitters Ajax
J. Banel
K. Fitz-Jim
A. Gaaei
J. Gorter
D. Kalokoh
A. Kaplan
J. Medić
G. Rulli
A. Salah-Eddine
B. Sosa
S. Vos
De bank zal gemiddeld nog jonger zijn denk ik.
⏩ PVOutput☀️
Ja, en dan ook nog op kunstgras. Brrr.sNielz123 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:06:
Moet ajax nu alweer tegen hun angstgegner Hercules?
Kun je nagaan als je Berghuis wegstreept, dan ga je zowat onder de 20Quad schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:08:
Gemiddelde leeftijd basis 11 21 jaar. Oef.
De bank zal gemiddeld nog jonger zijn denk ik.
Te jong eigenlijk voor een heel seizoen. Goed dat Henderson erbij is, maar er mag nog wel meer qua ervaring bij, denk rond de 25 jaar is wel gewenst.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:09:
[...]
Kun je nagaan als je Berghuis wegstreept, dan ga je zowat onder de 20
⏩ PVOutput☀️
Wel veel Ajax-dna dat is toch de enige graadmeter van kwaliteit?toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:09:
[...]
Kun je nagaan als je Berghuis wegstreept, dan ga je zowat onder de 20
Niet voor mij iigKist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:12:
[...]
Wel veel Ajax-dna dat is toch de enige graadmeter van kwaliteit?
Extra probleem dat Berghuis duidelijk heeft laten weten zich te goed te voelen om zich in te zetten voor het team.Quad schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:11:
[...]
Te jong eigenlijk voor een heel seizoen. Goed dat Henderson erbij is, maar er mag nog wel meer qua ervaring bij, denk rond de 25 jaar is wel gewenst.
Ik heb iets gemist?Kist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:14:
[...]
Extra probleem dat Berghuis duidelijk heeft laten weten zich te goed te voelen om zich in te zetten voor het team.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
De problemen bij Ajax zijn niet de schuld van Berghuis of Bergwijn, maar van achterin... En dat mag die 2 niet verweten worden.
Oh dat, de beste 2 spelers van de Eredivisie.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:16:
[...]
De problemen bij Ajax zijn niet de schuld van Berghuis of Bergwijn, maar van achterin... En dat mag die 2 niet verweten worden.
⏩ PVOutput☀️
Ik zal wel de enigste zijn als ik het internet mag geloven, omdat veel mensen daar Forbs maar een dom renpaard vinden. Alleen hij is zoveel meer een teamplayer dan een Bergwijn die de laatste tijd veel te egoïstisch is, dat ik misschien liever een minder goede Forbs in het team heb die de rest ondersteund dan een betere Bergwijn die als een Messi over het veld sjokt.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:16:
[...]
"op een onbewoond eiii-eiland."Pompi schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:15:
Waar was Rensch?
⏩ PVOutput☀️

100%Pompi schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:18:
[...]
Ik zal wel de enigste zijn als ik het internet mag geloven, omdat veel mensen daar Forbs maar een dom renpaard vinden. Alleen hij is zoveel meer een teamplayer dan een Bergwijn die de laatste tijd veel te egoïstisch is, dat ik misschien liever een minder goede Forbs in het team heb die de rest ondersteund dan een betere Bergwijn die als een Messi over het veld sjokt.
Forbs eens wat speeltijd op linksbuiten geven zodat hij en het team aan elkaar kunnen wennen op die plek en je moet zo enorm veel gebruik kunnen maken van z'n snelheid...
Maar die ene kan wel voetballen.Pompi schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:18:
[...]
dan een betere Bergwijn die als een Messi over het veld sjokt.
⏩ PVOutput☀️
En als je voorin staat mag niet van je verwacht worden dat je druk zet of dat je leiding geeft aan de mensen achter je. Berghuis zijn statistieken bewijzen het. Veroverd echt zelden een bal. Nr 61 van de eredivisie diep op de helft van de tegenstander.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:16:
[...]
Zou wel lekker zijn. En dan het seizoen erop voor 30 miljoen weer terug zeker.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:21:
Brobbey is in de zomer vertrokken voor een miljoen of 50 minimaal, dat kan zo niet anders.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ramaj loopt zelf anders ook lekker te klooien. Gekke balletjes ipv risicoloos spelen.Quad schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:25:
Ramaj mist echt een leider in de defensie voor 'm.
Hij mist sturing vanuit de defensie.toolkist schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 21:27:
[...]
Ramaj loopt zelf anders ook lekker te klooien. Gekke balletjes ipv risicoloos spelen.
⏩ PVOutput☀️
Kon het niet helemaal zien
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024