Oh ik dacht Rots een rechtsback was, sorrytoolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:53:
[...]
Waarom een rechtsback met een rechtsbuiten vergelijken?
Dat Daan Rots verhaal is toch gewoon zo'n verhaaltje dat de wereld in wordt geholpen door zo'n halfbakken statistiek websiteje?Quad schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:54:
Zoals het er naar uit ziet gaat Ugalde daadwerkelijk bij FC Twente vertrekken. Dat wordt een aardige aderlating.
En zo schijnt Ajax nog in de race te zijn voor Daan Rots, alleen als Forbs alweer vertrekt wordt dat serieus.
Wat mij betreft geen slechte deal voor Ajax, wel erg jammer voor Twente die grote ambities heeft en waar de geruchten zijn dat de tweede ring toch maar 'afgemaakt' moet worden. Dat zijn 12.000 stoeltjes waarmee er totaal bijna 43.000 mensen in het stadion kunnen.
Snap de verwarring wel, Brenet staat vaak dieper dan Rots. Maar die is dus rechtsbuiten. En niet zo geliefd bij het publiek. Het is zoals Haribo zegt een harde werker, heeft ook wel inzicht, maar ja van een rechtsbuiten wil je ook flitsende passeeracties en goede voorzetten zien. Heeft een beetje hetzelfde probleem als Tim Immers had, supernuttige voetballer met best aardige statistieken, maar mist de flair om door het publiek omarmd te worden. Maar de coach zet hem waarschijnlijk als een van de eersten op het formulier...Harribo schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 20:31:
[...]
Oh ik dacht Rots een rechtsback was, sorry
Hup Hercules!
Regeren is vooruitschuiven
Is de nieuwe naam van de tv zender FOXQuad schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 20:26:
Wat is star channel?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Haha, 2-0

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lekker goaltje ook
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
lol anders verdedig je zo uit
Higler had hem afgekeurd. Maar die fluit gelukkig niet! Wat een goal zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee joh, was niet in de kuip en/of tegen Feyenoordcarpebios schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:20:
Higler had hem afgekeurd. Maar die fluit gelukkig niet! Wat een goal zeg.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mooi die Hansie tussen de supporters 
Jammer dat het toch weer stilgelegd moet worden.
Jammer dat het toch weer stilgelegd moet worden.
Ik snap dat het strikt genomen de regels zijn, maar een scheidsrechter met een beetje ballen snapt toch wel dat je dit niet stil hoeft te leggen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat is toch mooi zo'n goal. Jammer dat er dan een bekertje op het veld beland door de euforie, in dit geval had er wel iets meer begrip mogen zijn.
Zo te zien gaan ze ook weer snel verder.
Zo te zien gaan ze ook weer snel verder.
Als je als supporter nu nóg niet doorhebt dat je niet met bekers moet gooien ben je ook wel een ontzettende lamlul hoor. Regels zijn regels, volledig terecht dat ze dit stilleggen.Vld1989 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:27:
Ik snap dat het strikt genomen de regels zijn, maar een scheidsrechter met een beetje ballen snapt toch wel dat je dit niet stil hoeft te leggen.
Waarom zouden de regels nu opeens anders moeten zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 25-01-2024 21:31 ]
Ik vraag me oprecht af of mensen als jij wel ooit een wedstrijd hebben gekeken in een stadion waarbij jouw club tegen alle verwachting in scoort.Superkiwi schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:29:
[...]
Als je als supporter nu nóg niet doorhebt dat je niet met bekers moet gooien ben je ook wel een ontzettende lamlul hoor. Regels zijn regels, volledig terecht dat ze dit stilleggen.
Soms gebeuren die dingen ook gewoon in de euforie.
Als het niet richting spelers/staf/wedstrijdleiding gaat kun je ook keertje andere kant op kijken. Zeker op velden als dit waar een bekertje ook al op het veld beland als iemand je net verkeerd aan stoot.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Precies dit dus.Player1S schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:32:
[...]
Ik vraag me oprecht af of mensen als jij wel ooit een wedstrijd hebben gekeken in een stadion waarbij jouw club tegen alle verwachting in scoort.
Als het niet richting spelers/staf/wedstrijdleiding gaat kun je ook keertje andere kant op kijken. Zeker op velden als dit waar een bekertje ook al op het veld beland als iemand je net verkeerd aan stoot.
Ja hoor, en toen is het echt niet in me opgekomen om een beker richting het veld te gooien. Waarom zou je ook?Player1S schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:32:
[...]
Ik vraag me oprecht af of mensen als jij wel ooit een wedstrijd hebben gekeken in een stadion waarbij jouw club tegen alle verwachting in scoort.
Ik heb de succesjaren van Ajax meegemaakt, vaak vol spanning vanaf de bank in de huiskamer, soms in een café en ik heb nog nooit een glas of beker naar de tv gegooid "in de euforie". Ook niet toen ik nog een seizoenskaart had. Ik snap echt niet waarom je dat zou doen.
Dat gezegd hebbende: je wéét vanaf dit seizoen dat de wedstrijd stilgelegd gaat worden als je het toch doet. Als je ziet hoeveel minder er nu gegooid wordt ben je gewoon niet de snuggerste als je het nu nog steeds niet snapt.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 25-01-2024 21:41 ]
Niet elk bekertje wordt gegooid.Superkiwi schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:36:
[...]
Ja hoor, en toen is het echt niet in me opgekomen om een beker richting het veld te gooien. Waarom zou je ook?
Ik heb de succesjaren van Ajax meegemaakt, vaak vol spanning vanaf de bank in de huiskamer, soms in een café en ik heb nog nooit een glas cola naar de tv gegooid "in de euforie". Ook niet toen ik nog een seizoenskaart had. Ik snap echt niet waarom je dat zou doen.
In de Euforie gaan mensen armen omhoog gooien, springen etc. En soms tik je dan per ongeluk tegen het bekertje van je mede supporter. En tja, als je dan zo'n amateurveld hebt, ligt het al gelijk op het veld.
Stadions waar er nog best stuk tussen de tribunes en het veld zit mag je van mij staken. Daar lukt het niet door per ongeluk tegen bekertje te tikken. Maar hier, hou toch keer op man.
In mijn euforie zoen ik ook vreemde vrouwen. Ik vind dat echt een drogreden.Player1S schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:32:
[...]
Er moet ergens een grens getrokken worden en een duidelijke. Daarom deze regel nu zo.
Lijkt mij dat je je gewoon daar dan aan houdt en dat daar ook aan te houden is.
Maar enfin iets voor randzaken
Dat hercules staat inmiddels 2-0 voor
Hoest mogelijk zeg
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 25-01-2024 21:44 ]
Ik heb jaren lang een seizoenskaart in Amsterdam gehad en bezoek regelmatig een wedstrijd maar ik herken me hier niet in.Player1S schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:32:
[...]
Lijkt me ook erg onhandig. Mijn vriendin wordt erg boos als ik een biertje de ensuit kast in gooi als Ajax scoort. Want het lijkt me dat het gooien van biertjes dan ook in de euforie thuis gebeurd?
XXXVI
Eens… Dit slaat echt nergens op….Player1S schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:40:
[...]
Niet elk bekertje wordt gegooid.
In de Euforie gaan mensen armen omhoog gooien, springen etc. En soms tik je dan per ongeluk tegen het bekertje van je mede supporter. En tja, als je dan zo'n amateurveld hebt, ligt het al gelijk op het veld.
Stadions waar er nog best stuk tussen de tribunes en het veld zit mag je van mij staken. Daar lukt het niet door per ongeluk tegen bekertje te tikken. Maar hier, hou toch keer op man.
Ik zit te wachten op de replay....
*ah daar is ie.
Eens, 100% pingel.
Ja waarom moet de VAR daar 3 minuten naar kijken en de scheidsrechter ook nog 1 minuut
Onbegrijpelijk
Onbegrijpelijk
Het wordt nog spannend!
Toch zet ik mijn geld op hercules
Haha, "dat duurt allemaal Lang"

Als je daadwerkelijk in het stadion hebt gezeten weet je ook dat de beleving in een stadion omringt door anderen heel anders is dan thuis op de bank. Dus behoorlijk knip vergelijking door te stellen dat je dan thuis ook je biertje gooit.ephymerous schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:44:
[...]
Ik heb jaren lang een seizoenskaart in Amsterdam gehad en bezoek regelmatig een wedstrijd maar ik herken me hier niet in.
Lijkt me ook erg onhandig. Mijn vriendin wordt erg boos als ik een biertje de ensuit kast in gooi als Ajax scoort. Want het lijkt me dat het gooien van biertjes dan ook in de euforie thuis gebeurd?
Daarbij zal het ook nog wel per vak verschillen hoe men reageert.
Als jij hele wedstrijd braaf op je stoeltje zit is het al heel anders dan wanneer je hele wedstrijd staat.
Vak waar ik altijd stond bij Twente, stond iedereen. Heb ook wel eens rij lager gelegen omdat iedereen elkaar in de armen sprong en we even balans verloren. Ook genoeg bier over me heen gehad.
Vak waar mijn zus zit, zit iedereen dus reageert men ook al gelijk heel anders. Heb daar nog geen druppel op me gehad.
En nogmaals, als je paar meter moet overbruggen tussen tribune en veld: Staken.
Veldjes zoals dit, hou op met mierenneuken zolang het niet bewust richting een persoon op het veld gaat.
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 26-01-2024 09:38 . Reden: "Zwakbegaafd" is niet nodig in je betoog ]
Ik op Cambuur.Harribo schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:49:
Het wordt nog spannend!
Het is nog niet voorbij.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat wordt een duur biertje zo; Cambuur is veel beter de kleedkamer uitgekomen
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 25-01-2024 21:54 ]
Gaat het bier tenminste niet opSuperkiwi schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:53:
Dat wordt een duur biertje zo; Cambuur is veel beter de kleedkamer uitgekomen
Maar het is nog niet over
Hier mag een VAR ook 3 minuten naar kijken.
Bakari kreeg er rood voor.
Bakari kreeg er rood voor.
Dit wordt verlengen.
Mooi kak want ik wil Vandaag Inside kijken
Dit houd Hercules niet vol in de verlenging vrees ik
Wat een einde!
⏩ PVOutput☀️
Wow wat een pech voor die gasten
Oh snip 
Paal voor Cambuur, paal voor Hercules, lat voor Hercules. Spektakel!
Paal voor Cambuur, paal voor Hercules, lat voor Hercules. Spektakel!
iPadje erbijSuperkiwi schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:00:
[...]
Dit wordt verlengen.
Ik schakel heel even over naar VI, drie keer raden waar ze het over hebben...
Je verwacht het niet
spoiler:
de strafschop
Je verwacht het niet
Dat vandaag inside is wel steeds elke keer hetzelfde geneuzel tegenwoordig... het wás beter vond ikSuperkiwi schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:00:
[...]
Dit wordt verlengen.
Och cambuur bijna 2-3
"Kop naar beneden en rennen maar, dat is Remco Balk"
Dat is toch wel lullig commentaar.
Hoe dan??
Jaaa wat lekker!
⏩ PVOutput☀️
Wat een verhaal!
⏩ PVOutput☀️
En toch heeft hij wel gelijkfloriz87 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:13:
"Kop naar beneden en rennen maar, dat is Remco Balk"
Ik heb Balk meerdere malen gezien bij Groningen
De VAR zoekt en zoekt, maar vindt gelukkig niets. Want owee als de amateurs in de QF komen.
⏩ PVOutput☀️
Nooit van hem gehoord eerlijk gezegd. Maar om dit over jezelf te horen lijkt me vrij pijnlijkHarribo schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:18:
[...]
En toch heeft hij wel gelijk
Ik heb Balk meerdere malen gezien bij Groningen
Beetje lomp, maar die commentator overdrijft wel
DIe heeft z'n cambuur petje op denk ik, want het was onhandig maar niet een mega zware overtreding.sNielz123 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:21:
Eigenlijk wil ik naar bed maar als het penals wordt wil ik het wel zien..
Ik ben in principe voor de VAR maar als je met dit soort beelden nog een eeuwigheid nodig hebt om te beslissen, beslis dan gewoon gelijk dat de beslissing van de scheids blijft staan

Het valt wel een beetje op he?Quad schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:19:
De VAR zoekt en zoekt, maar vindt gelukkig niets.
Vind ik ooksNielz123 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:21:
Toch is die speler de mannetjes putter van hercules krijg ik het idee, knalt overal bovenop
Zelfs als Cambuur nog wint in de verlenging verdient Hercules om nog penalties te nemen. Deden we vroeger ook bij de ukkiessNielz123 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:22:
Eigenlijk wil ik naar bed maar als het penals wordt wil ik het wel zien..
Zo vanaf de bank is het wel leuk, maar naast het veld in de regen op zaterdagmiddag hoeft het van mij niet. Maar ik heb er ervaring mee de laatste jaren 🙄Player1S schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:24:
[...]
Zelfs als Cambuur nog wint in de verlenging verdient Hercules om nog penalties te nemen. Deden we vroeger ook bij de ukkiesGewoon nog even voor spek en bonen penalties nemen
Hoewel je mijn opmerking niet serieus moet nemen, ben ik wel van mening dat de VAR weer een reconstructie nodig heeft. Dat is niet erg, want we hebben het nu al een tijdje. De manier waarop het toegepast wordt, kan mi veel beter. Hoe weet ik niet zo goed, maar zo kan het ook niet langer.
Insinuaties dat de VAR wedstrijden beïnvloedt of een team wil benadelen zijn natuurlijk onzin.
⏩ PVOutput☀️
Die insinuaties worden gevoed doordat ze de ene keer 5 minuten moeten kijken terwijl er de andere keer, in een soortgelijke situatie, binnen enkele seconden een besluit genomen is.Quad schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:27:
[...]
Insinuaties dat de VAR wedstrijden beïnvloedt of een team wil benadelen zijn natuurlijk onzin.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik de VAR van partijdigheid beticht; ik heb ze nog niet of nauwelijks op opzichtelijke fouten kunnen betrappen.
Wat is er zo mis met de VAR dan? Over het algemeen is het veel eerlijker geworden. Het blijven mensen, de regels zijn onderhevig aan interpretatie en soms duurt het allemaal wat lang, maar zo’n ontzettend drama is de VAR toch ook niet.Quad schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:27:
[...]
Hoewel je mijn opmerking niet serieus moet nemen, ben ik wel van mening dat de VAR weer een reconstructie nodig heeft. Dat is niet erg, want we hebben het nu al een tijdje. De manier waarop het toegepast wordt, kan mi veel beter. Hoe weet ik niet zo goed, maar zo kan het ook niet langer.
Daarom is het weer tijd voor een upgrade van het VAR systeem. Ze hebben bakken met kritiek, maar ook veel positieve punten. Ga eens kijken hoe je grijze gebieden zo veel mogelijk kunt minimaliseren en zoveel mogelijk gelijke lijnen kan trekken over alle wedstrijden.Superkiwi schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:31:
[...]
Die insinuaties worden gevoed doordat ze de ene keer 5 minuten moeten kijken terwijl er de andere keer, in een soortgelijke situatie, binnen enkele seconden een besluit genomen is.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de VAR van partijdigheid beticht; ik heb ze nog niet of nauwelijks op opzichtelijke fouten kunnen betrappen.
⏩ PVOutput☀️
Het wordt wel eens tijd dat espn goede commentators krijgt
Gaat er nog gescoord worden denken jullie? Of gaan we doelpuntloos naar de strafschoppen? Ik denk dat er nog wel 1 (of meer) in valt.
[ Voor 3% gewijzigd door floriz87 op 25-01-2024 22:33 ]
Over het algemeen niet. Maar als Slot roept dat PSV wel eens een penalty had verdiend, en de VAR op basis van de menselijke interpretatie van de scheidsrechter niet mag ingrijpen, dan klopt dat systeem niet.PrinsPils schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:32:
[...]
Wat is er zo mis met de VAR dan? Over het algemeen is het veel eerlijker geworden. Het blijven mensen, de regels zijn onderhevig aan interpretatie en soms duurt het allemaal wat lang, maar zo’n ontzettend drama is de VAR toch ook niet.
En het gaat soms om miljoenen of de VAR in je voordeel of nadeel beslist. Waarbij de scheid wellicht anders had geoordeeld.
Maar misschien moet de communicatie tijdens de wedstrijd gewoon open. Dan creëer je zoveel meer begrip verwacht ik. Kan het kloppen dat dit bij rugby/ American football wel het geval is?
⏩ PVOutput☀️
Neem het penaltymoment van gisteren en die van vanavond.PrinsPils schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:32:
[...]
Wat is er zo mis met de VAR dan? Over het algemeen is het veel eerlijker geworden.
Gisteren waren ze er binnen een paar tellen uit dat het niks was terwijl die juist wat meer aandacht verdiende terwijl die van vanavond overduidelijk was, en toch duurde het vrij lang voor ze eruit waren.
Of ze in beide gevallen de juiste beslissing gemaakt hebben laat ik even in het midden, opvallend is het wel.
Dat het sinds de komst van de VAR eerlijker is geworden ben ik 100% met je eens.
Ga solliciteren dan! Ze zenden Groningen toch niet uit dus het is niet zo dat je iets beters te doen hebtHarribo schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:33:
Het wordt wel eens tijd dat espn goede commentators krijgt
Ps. Als je nog een co-commentator nodig hebt, geef maar een belletje.
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 25-01-2024 22:43 ]
Met mijn Gronings accent maak ik geen schijn van kansSuperkiwi schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:41:
[...]
Ga solliciteren dan! Ze zenden Groningen toch niet uit dus het is niet zo dat je iets beters te doen hebt
Ps. Als je nog een co-commentator nodig hebt, geef maar een belletje.
Ja dat laatste zeker mee eens, al is het voor de amusementswaarde. Zou heel veel toevoegen.Quad schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:38:
[...]
Over het algemeen niet. Maar als Slot roept dat PSV wel eens een penalty had verdiend, en de VAR op basis van de menselijke interpretatie van de scheidsrechter niet mag ingrijpen, dan klopt dat systeem niet.
En het gaat soms om miljoenen of de VAR in je voordeel of nadeel beslist. Waarbij de scheid wellicht anders had geoordeeld.
Maar misschien moet de communicatie tijdens de wedstrijd gewoon open. Dan creëer je zoveel meer begrip verwacht ik. Kan het kloppen dat dit bij rugby/ American football wel het geval is?
Maar we moeten misschien ook gewoon accepteren dat er ook met VAR fouten gemaakt kunnen worden, het blijft mensenwerk. Heb soms de indruk dat de VAR onfeilbaar moet zijn, maar dat lijkt me ook onmogelijk.
Superkiwi schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:39:
[...]
Neem het penaltymoment van gisteren en die van vanavond.
Gisteren waren ze er binnen een paar tellen uit dat het niks was terwijl die juist wat meer aandacht verdiende terwijl die van vanavond overduidelijk was, en toch duurde het vrij lang voor ze eruit waren.
Of ze in beide gevallen de juiste beslissing gemaakt hebben laat ik even in het midden, opvallend is het wel.
Dat het sinds de komst van de VAR eerlijker is geworden ben ik 100% met je eens.
Oh, wat zonde dit zeg

zuur...... 121e minuut
Oha
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Oooh wat sneu.
⏩ PVOutput☀️
Was die niet naast gegaan als de verdediger er af was gebleven? Sneu zeg.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik denk het wel ja.. jammer zeg, maar ook weer mooi voor Cambuur.FreakNL schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:49:
Ging die bal niet naast?
Zero.
Tuurlijk wel. Gewoon alleen bij binaire beslissingen gebruiken. Zoals buitenspel en bal over de lijn.PrinsPils schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:46:
[...]
Maar we moeten misschien ook gewoon accepteren dat er ook met VAR fouten gemaakt kunnen worden, het blijft mensenwerk. Heb soms de indruk dat de VAR onfeilbaar moet zijn, maar dat lijkt me ook onmogelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door FreakNL op 25-01-2024 22:50 ]
Zowel knap van cambuur om zo terug te komen en ook knap van hercules om een prof team het weer zo moeilijk te maken
Mooi beker potje was dit
Mooi beker potje was dit
Moet je wel eerst gebruik maken van de var.PrinsPils schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:46:
[...]
Ja dat laatste zeker mee eens, al is het voor de amusementswaarde. Zou heel veel toevoegen.
[...]
Zero.
Mwah. Ook dan heb je discussie bij lijntjes die over elkaar liggen. Het is ook niet zo dat gevallen zoals gisteren elke wedstrijd voorkomen.FreakNL schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:50:
[...]
Tuurlijk wel. Gewoon alleen bij binaire beslissingen gebruiken. Zoals buitenspel en bal over de lijn.
?Pelox schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:51:
[...]
Moet je wel eerst gebruik maken van de var.
Buitenspel is helemaal niet binair, er is altijd nog de discussie of iemand deelneemt aan het spel.FreakNL schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:50:
[...]
Tuurlijk wel. Gewoon alleen bij binaire beslissingen gebruiken. Zoals buitenspel en bal over de lijn.
En volgens mij is mogelijk buitenspel ook de reden dat het soms langer duurt dan je zo denken. Dan is de overtreding heel duidelijk, maar kijkt de VAR of er geen buitenspel aan vooraf ging.
Regeren is vooruitschuiven
Daarbij is het toch ook heerlijk om in de kroeg, op je werk of waar dan ook lekker te kunnen kankeren, discussiëren of mensen te kunnen zieken over scheidsrechterlijke dwalingen, overtredingen en penalties. Laten we dat in godsnaam ook een klein beetje koesteren, ipv al het menselijke eruit halen en er een klinische sport van proberen te maken.
Henk kok, legendarisch! Deed altijd de FC op langs de lijn vroeger met een klein accentje.Harribo schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:45:
[...]
Met mijn Gronings accent maak ik geen schijn van kans
Only fools are enslaved by time and space.
Alleen voor de coefficienten moet Feyenoord of AZ die beker al winnen joh.Gynnad schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 07:07:
We gaan dit jaar een verrassing in de finale krijgen, want van de bovenste 6 ploegen verwacht je niemand in de finale. Daarbij kan de halve finale een pittige potje worden, mochten zowel NEC als Vitesse doorgaan.
[Afbeelding]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Twente heeft ook een klein probleempje als die verkoop van Ugalde doorgaat. Steijn en Van Wolfswinkel zijn nog niet fit voor zondag waarschijnlijk. Die hebben dan geen spits meer.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Neem dus aan dat die verkoop pas maandag of dinsdag rond komt?Agent47 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 08:06:
Twente heeft ook een klein probleempje als die verkoop van Ugalde doorgaat. Steijn en Van Wolfswinkel zijn nog niet fit voor zondag waarschijnlijk. Die hebben dan geen spits meer.
Onfeilbaar niet, maar de VAR maakt zowat nog meer fouten dan de scheidsrechters in het veld die geen mogelijkheid tot herhaling/andere camera standpunten hebben (en dan heb ik het niet alleen over NL nu, maar VAR in het algemeen)PrinsPils schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:46:
[...]
Ja dat laatste zeker mee eens, al is het voor de amusementswaarde. Zou heel veel toevoegen.
[...]
Heel simpel, andere sporten hebben dat allang bedacht.Quad schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 22:27:
De manier waarop het toegepast wordt, kan mi veel beter. Hoe weet ik niet zo goed, maar zo kan het ook niet langer.
Je geeft beide captains per helft 1 of 2 mogelijkheden om de VAR in te schakelen. Krijgen ze gelijk houden ze die mogelijkheid, krijgen ze ongelijk zijn ze em kwijt. Zoals met hawkeye bij tennis dus.
Tevens kan de scheids zelf beslissen om de VAR in te schakelen als ie twijfelt.
De VAR krijgt, net zoals in het rugby, een specifieke situatie van de scheids/4e man om te onderzoeken.
Die iedereen (in het stadion en op TV) ook kan horen.
Dus niet 'kijk ff 10 minuten terug tot nu en zoek naar een overtreding' maar 'was dit een handsbal van speler xx'.
VAR onderzoekt precies dat, en klaar.
Wordt Ugalde nou echt verkocht aan die Russische club? Gek, ik zie nauwelijks hysterie in de media of van die voorzitter van de spelers vakbond...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024