[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.161 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 09:47

Agent47

I always close my contracts.

carpebios schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 07:40:
[...]

Nee. Leuk die beelden van een speler z’n socials. Ik wil
Beelden van de scheidsrechter die uitleg geeft.
De KNVB geeft nooit zulke beelden vrij. Alleen als de scheidsrechter een redelijke partij bij een topper of klassieker heeft gefloten. Ik ben ook wel heel benieuwd naar de beelden.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Je ziet wel dat als je kort op Teze zit, hij die vroege voorzet op Luuk de Jong niet kan geven.
Ik had meer van Psv verwacht. Psv miste Veerman wel zeg.
En eerlijk is eerlijk, als het inderdaad 0-1 stond kwam er sowieso meer tijd bij.

Tevens ben ik echt van mening dat elkaar naaien, vragen om een kaart, als een malloot op de scheidsrechter afkomen, en het allerergste, het balletje even wegtikken, gewoon donkergeel moet zijn. Ongeacht welke minuut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:06:
Tevens ben ik echt van mening dat elkaar naaien, vragen om een kaart, als een malloot op de scheidsrechter afkomen, en het allerergste, het balletje even wegtikken, gewoon donkergeel moet zijn. Ongeacht welke minuut.
En dat is het ook puur volgens de spelregels, de KNVB laat hier al jaar en dag een steek vallen. De enige manier om dit soort gedrag kwijt te raken is het consequent bestraffen van de spelers die dat doen, te veel spelers grijpen tegenwoordig naar het hoofd als ze daar niet geraakt worden, wat mij betreft zou de VAR daar ook naar mogen kijken ( waarbij naar het gezicht grijpen ook weer een reactie kan zijn en niet om te vijnzen dat ze daar geraakt zijn wat het dus lastig maakt ).

Spelers die over het veld rennen richting een opstootje is ook zo iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:06:
En eerlijk is eerlijk, als het inderdaad 0-1 stond kwam er sowieso meer tijd bij.
De perceptie leeft al ben ik daar niet heel overtuigd van dat het ook zo zou zijn.

Het zijn details en uiteindelijk doet dat niets af aan de prestaties/het resultaat van Feyenoord. Zo kan je ook vragen stellen over de blessuretijd in de eerste helft. ( niet dat PSV dan alsnog wel had gescoort )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik kijk net de 1-0 even terug. Bakayoko had er geen zin meer in zeg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Marchanderen en maar snel geel geven aan de klager om eigen falen te verhullen, ZO kennen we Higler weer. Wieffer had er 100% af gegaan als die 100% penalty gegeven wordt. Terwijl Lang geel krijgt wat ie nooit krijgt als de scheids gewoon z'n werk doet en die penalty geeft....
Feyenoord moet gisteren gewoon Higler op de blote knietjes bedanken, zonder was het nu einde beker geweest.

Wat betreft die VAR lekker handig om iemand die uit zowat Rotterdam komt aanstellen, ik zeg niet dat ie partijdig is maar als KNVB moet je de schijn toch gewoon voor zijn?

[edit]
En ik hoop dat er nu ook een bak supporters verontwaardigd zijn over het gedrag van sommige eigen spelers de laatste minuten, zoals ze dat ook waren over Antony en Tadic?

[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 25-01-2024 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18:14
Pelox schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 07:50:
[...]

Psv niet, het scheidsrechterkorps wel. 2 wedstrijden na elkaar.

In maart gaat feyenoord zo vreselijk klop krijgen :Y

10! 10! 10! 10! *O*
Het is ook een kunst om met zulke tegenslagen te blijven winnen. ;)

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Grotespeler schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:55:
Wat is die Peter Bosz een slechte verliezer zeg.
Hij heeft toch gewoon gelijk dat PSV genaaid wordt? Daarmee wordt voor hem de unieke kans op een dubbel onmogelijk gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:24
Ik baal denk ik nog het meeste van Til. 1 op 1 met de keeper falen (goede redding Bijlow) maar die kans dat hij 1 meter voor de goal staat, Bijlow al ligt van het vorige schot en hij hem laag schiet. Echt, idioot! Iedere andere speler had die gescoord.

Dan hadden we nog steeds kunnen klagen over die niet gegeven penalty, maar dan had het minder invloed op het resultaat :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:26
ElPaco schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:46:
Ik baal denk ik nog het meeste van Til. 1 op 1 met de keeper falen (goede redding Bijlow) maar die kans dat hij 1 meter voor de goal staat, Bijlow al ligt van het vorige schot en hij hem laag schiet. Echt, idioot! Iedere andere speler had die gescoord.

Dan hadden we nog steeds kunnen klagen over die niet gegeven penalty, maar dan had het minder invloed op het resultaat :P
Buiten die niet doen en z'n Rotterdamse VAR, was PSV ook echt matig vond ik. Kon moeilijk met de druk omgaan, oogde moe allemaal en maakte domme beslissingen. En de basisplek voor Bakayoko snapte ik echt niet. Die heeft echt 0 toegevoegd gisteren.

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 25-01-2024 09:44 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:43
Doe dan een TR

[ Voor 94% gewijzigd door Outerspace op 25-01-2024 09:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
Maar de VAR komt letterlijk uit Rotterdam :P Dus in dit geval is het een feitelijke constatering :P

PSV mist gewoon zijn complete middenveld op Schouten na, en Schouten moet ook al centrale verdediger zijn omdat we Ramalho hebben. Ik hoop dat Bosz dit weekend tegen Almere (dacht ik) Tygo Land eens een kans geeft.

[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 25-01-2024 09:45 . Reden: Doe maar niet ]

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Veralgemeniserende opmerking? Deze man is gewoon een knip, een schande voor het scheidsrechterkorps. Daar is niets veralgemeniserend aan. Was volledig onder in de indruk van de Kuip, met zijn inconsequente rare beslissingen. Het zou eens andersom geweest moeten zijn....

@ElPaco Heb jij die Land al zien spelen? Hoor daar goede verhalen over, maar geen beeld bij deze speler.

[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 25-01-2024 09:45 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Niemand hier van mening dat Feyenoord dit vrij aardig over de streep heeft getrokken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
dr.lowtune schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:01:
Niemand hier van mening dat Feyenoord dit vrij aardig over de streep heeft getrokken?
Zeker wel, met nog dikke kansen op een verdubbeling van de score.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:37:
Marchanderen en maar snel geel geven aan de klager om eigen falen te verhullen, ZO kennen we Higler weer. Wieffer had er 100% af gegaan als die 100% penalty gegeven wordt. Terwijl Lang geel krijgt wat ie nooit krijgt als de scheids gewoon z'n werk doet en die penalty geeft....
Feyenoord moet gisteren gewoon Higler op de blote knietjes bedanken, zonder was het nu einde beker geweest.

Wat betreft die VAR lekker handig om iemand die uit zowat Rotterdam komt aanstellen, ik zeg niet dat ie partijdig is maar als KNVB moet je de schijn toch gewoon voor zijn?

[edit]
En ik hoop dat er nu ook een bak supporters verontwaardigd zijn over het gedrag van sommige eigen spelers de laatste minuten, zoals ze dat ook waren over Antony en Tadic?
Realiseer wel dat Antony en Tadic dit pakweg elke week deden. Nu kan Gimenez er ook wat van hoor, dat praat ik ook niet goed. Zie tevens mijn vorige posts over de gele kaarten van me ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
carpebios schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:00:
[...]
@ElPaco Heb jij die Land al zien spelen? Hoor daar goede verhalen over, maar geen beeld bij deze speler.
Paar keer bij Jong PSV ja, daar liet hij goede dingen zien. En laten we eerlijk zijn, zonder middenveld spelen is vooralsnog niet heel goed gegaan, dus hoe erg kan het worden? :P

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

ElPaco schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:46:

Zo herkende ik Til weer van Feyenoord. Dat was echt een alles of niets speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
't Was hier weer gezellig gisteravond begrijp ik? :D

Welke lolbroek van een 'journalist' vond het nodig om Slot met Simeone te vergelijken? Ik zie wat koppen langs komen maar is dat dan alweer het niveau tegenwoordig?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Agent47 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:03:
[...]

Zo herkende ik Til weer van Feyenoord. Dat was echt een alles of niets speler.
En de laatste tijd vooral niets helaas. Bokayoko zakt volledig in. Gaat lekker. Maar niet te min wordt zaterdag weer gewoon 3 punten, maar Bosz mag echt iets doen aan die dipjes of andere een kans geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
carpebios schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:00:
[...]

Veralgemeniserende opmerking? Deze man is gewoon een knip, een schande voor het scheidsrechterkorps. Daar is niets veralgemeniserend aan. Was volledig onder in de indruk van de Kuip, met zijn inconsequente rare beslissingen. Het zou eens andersom geweest moeten zijn....
Het is gewoon een slechte scheids. Dat vond ik voor deze wedstrijd ook al, hij heeft ook genoeg potjes van Feyenoord verneukt. Fluiten voor die schouderduw van Gimenez sloeg ook nergens op.

Maar ik begrijp het al: bij elke penalty die Feyenoord in de komende tijd in de Kuip krijgt komt het "Kuipvrees" weer om de hoek kijken natuurlijk. Er was ooit een afspraak hier dat niet meer toe te staan maar die wordt kennelijk niet nageleefd.

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 25-01-2024 09:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
D-e-n schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:04:
[...]

Het is gewoon een slechte scheids. Dat vond ik voor deze wedstrijd ook al, hij heeft ook genoeg potjes van Feyenoord verneukt. Fluiten voor die schouderduw van Gimenez sloeg ook nergens op.

Maar ik begrijp het al: bij elke penalty die Feyenoord in de komende tijd in de Kuip krijgt komt het "Kuipvrees" weer om de hoek kijken natuurlijk. Er was ooit een afspraak hier dat niet meer toe te staan maar die wordt kennelijk niet nageleefd.
Mag ik je een gratis tip geven? Laat je niet zo opnaaien door een woordje. Gisteren wat hij duidelijk in het voordeel voor jullie. En ook al is die dat eens niet, dan is het nog steeds slecht, want hij kan niet consequent leiding geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:04:
[...]

En de laatste tijd vooral niets helaas. Bokayoko zakt volledig in. Gaat lekker. Maar niet te min wordt zaterdag weer gewoon 3 punten, maar Bosz mag echt iets doen aan die dipjes of andere een kans geven.
Bokayoko zet ook niet echt door he? Is nog wel een jonge gast, dat scheelt.
Zaterdag win je gewoon met 6-0 joh, en kampioen worden jullie ook, no worries.

Bosz heeft alleen wel vaak dat vanaf het moment dat het slecht(er) gaat het erg snel slecht blijft gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Agent47 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:07:
[...]

Bokayoko zet ook niet echt door he? Is nog wel een jonge gast, dat scheelt.
Zaterdag win je gewoon met 6-0 joh, en kampioen worden jullie ook, no worries.

Bosz heeft alleen wel vaak dat vanaf het moment dat het slecht(er) gaat het erg snel slecht blijft gaan.
Klopt, en zelfs de basis dingen zoals een bal aannemen of een pass gaan al mis bij hem. Had meer hoop gehad bij hem, maar hij stagneert, of devalueert zelfs momenteel.

Maar ik zou wensen dat de KNVB echt iets gaat doen met het niveau van de scheidsen, dat wil toch geen enkele supporter, los van dat moment in de kuip. En die VAR..... zou mooi zijn als we de beelden kregen met geluid om het te snappen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

D-e-n schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:04:
[...]

Ho-ho. Je vergeet:
"Feyenoord speelt weer thuis in de beker"
" Feyenoord zou er x minuten bij krijgen"
:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Agent47 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:09:
[...]

Ho-ho. Je vergeet:
"Feyenoord speelt weer thuis in de beker"
" Feyenoord zou er x minuten bij krijgen"
:+
Maar ze spelen toch ook thuis in de beker, niets gelogen aan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:10:
[...]

Maar ze spelen toch ook thuis in de beker, niets gelogen aan :+
Haha zal ook een streek zijn mogelijk straks:
Finale, " Feyenoord speelt weer thuis" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Agent47 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:10:
[...]

Haha zal ook een streek zijn mogelijk straks:
Finale, " Feyenoord speelt weer thuis" :+
Dat kunnen ze echt niet maken! 8)
Ik ga aangifte doen voor matchfixing!

[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 25-01-2024 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
carpebios schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:06:
[...]

Mag ik je een gratis tip geven? Laat je niet zo opnaaien door een woordje. Gisteren wat hij duidelijk in het voordeel voor jullie. En ook al is die dat eens niet, dan is het nog steeds slecht, want hij kan niet consequent leiding geven.
Ga toch weg. Bij de eerste twijfelachtige beslissing voor de ene of andere beslissing schalde het "Kuipvrees" hier al door de speakers. Het is een terugkerend patroon en dat was bij de vorige twee versies van Feyenoord-PSV ook al zo. De hele wedstrijd moesten we toen aanhoren "Feyenoord zal wel een penalty krijgen" die dus uiteindelijk helemaal niet kwam (want geen aanleiding).

Dat doe je maar fijn op een PSV-forumpje maar in een topic waar ook supporters van de tegenstander komen is dat wat mij betreft niet de bedoeling. Je kan een keer in je emotie wat roepen maar het is anno nu weer gewoon een patroon. Terwijl het ooit de afspraak was dit patroon te doorbreken. Ook bij potjes van Ajax was het ooit schering en inslag meen ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Dit topic gaat echt weer een keer tijdelijk op slot.
Het komt tot nu toe wel minder voor als vorig seizoen merk ik. Het wijzen naar, het invullen, het neerhalen van spelers/ clubs. Wel merk ik aan sommige users oprecht het misgunnen van clubs en altijd het laatste woordje willen hebben.

Vooral als Feyenoord, Ajax of PSV een doelpunt tegen krijgt wordt het ineens spontaan drukker in dit topic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Er is nogal veel te doen over dat de VAR uit Rotterdam komt, en andere connecties heeft met de club.

Ik vind het vreemd dat de KNVB dit risico neemt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

HollowGamer schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:24:
Er is nogal veel te doen over dat de VAR uit Rotterdam komt, en andere connecties heeft met de club.

Is ook raar. Nijhuis mag bijvoorbeeld geen wedstrijden van FC Twente fluiten, waarom mag de VAR wel uit de omgeving komen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
En Kooij mag geen wedstrijden van Stengs fluiten, omdat het zwagers zijn. Maar dit mag blijkbaar wel.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:14:
[...]

Ga toch weg. Bij de eerste twijfelachtige beslissing voor de ene of andere beslissing schalde het "Kuipvrees" hier al door de speakers. Het is een terugkerend patroon en dat was bij de vorige twee versies van Feyenoord-PSV ook al zo. De hele wedstrijd moesten we toen aanhoren "Feyenoord zal wel een penalty krijgen" die dus uiteindelijk helemaal niet kwam (want geen aanleiding).

Dat doe je maar fijn op een PSV-forumpje maar in een topic waar ook supporters van de tegenstander komen is dat wat mij betreft niet de bedoeling. Je kan een keer in je emotie wat roepen maar het is anno nu weer gewoon een patroon. Terwijl het ooit de afspraak was dit patroon te doorbreken. Ook bij potjes van Ajax was het ooit schering en inslag meen ik
En ook vanuit Feyenoord kant richting Ajax-PSV gebeurt het.. Dus nou niet doen alsof Feyenoord/Feyenoordfans hier alleen het slachtoffer zijn svp.

Bijna alles aan ongewenst gedrag wat je hier voorbij ziet komen gebeurt richting alle 3 de topclubs/fans ervan en door de 3 topclubs/fans ervan.
(Waarbij die niksnutten van Zuid (F-side en "vak 410 dus) bij Ajax-Feyenoord dit jaar wel een uitzondering gemaakt hebben die hopelijk niet door de andere 2 topclubs herhaald wordt)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:34:
En Kooij mag geen wedstrijden van Stengs fluiten, omdat het zwagers zijn. Maar dit mag blijkbaar wel.
Dit is ook de enige reden waarom Frank de Boer nu wellicht toch weer oren heeft naar een functie bij Ajax.. Dan mag Kooij Ajax ook niet meer fluiten :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:39:
[...]

En ook vanuit Feyenoord kant richting Ajax-PSV gebeurt het.. Dus nou niet doen alsof Feyenoord/Feyenoordfans hier alleen het slachtoffer zijn svp.

Bijna alles aan ongewenst gedrag wat je hier voorbij ziet komen gebeurt richting alle 3 de topclubs/fans ervan en door de 3 topclubs/fans ervan.
(Waarbij die niksnutten van Zuid bij Ajax dit jaar wel een uitzondering gemaakt hebben die hopelijk niet door de andere 2 topclubs herhaald wordt)
Je geeft nu zelf een sneer he:

"(Waarbij die niksnutten van Zuid bij Ajax dit jaar wel een uitzondering gemaakt hebben die hopelijk niet door de andere 2 topclubs herhaald wordt)"

Ikzelf ben voor Feyenoord maar ik heb ook weken geleden gezegd dat het klaar is met de afgunst naar ajax. Ben ik nu ook " een niksnut van Zuid" ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Agent47 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:32:
Is ook raar. Nijhuis mag bijvoorbeeld geen wedstrijden van FC Twente fluiten, waarom mag de VAR wel uit de omgeving komen?
Ik weet niet wat de regels zijn, maar het blijft altijd lastig om dit te ver door te trekken. Als je niet uit een van de grote steden mag komen, geen enkele familiere band met een van de clubs mag hebben, dan wordt het moeiljk om scheidsrechters aan te stellen. Bijna niemand zal een familielid hebben die geen supporter is van een topclub of in het achterland van een topclub woont.

En als je het doortrekt dan zou een scheidsrechter met enige band met een topclub ook geen wedstrijden van AZ en Twente mogen fluiten, want dat zijn potentiele concurrenten (of Go Ahead Eagles en NEC want dat zijn concurrenten van Ajax).

Straks mogen er alleen nog maar Zeeuwen werken bij de KNVB :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 22:13
D-e-n schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:14:
[...]

Ik vind het juist goed voor de sfeer dat het wat losser wordt gelaten. Het uitdelen van plaagstoten hoort er ook gewoon bij. Als je dit al lastig vindt kom dan niet in de voetbalkantine ;)

En laten we alsjeblieft ook een beetje emotie toestaan. Het rationaliseren doe je maar ergens anders ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 25-01-2024 09:50 ]

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:12

Rubman

Retarded or just overjoyed!

@ph4ge dat wordt ook weer lastig, verstaat niemand ze meer :+

Afgezien van het wel of niet penalty, VAR perikelen en slechte scheidsrechters denk ik wel dat Feyenoord terecht gewonnen heeft.
Waren feller en Bijlow heeft het doel goed schoon weten te houden. Missers van Til en consorten hielpen ook niet mee.

Ook met de beelden opnieuw en opnieuw bekijken vind ik het niet duidelijk of het nu wel of geen bal op de stip was geweest, maar zeg wel vaker als er zoveel twijfel is moet hij gegeven worden. Ik ging er ook volledig van uit dat hij gegeven zou worden, uiteindelijk wel blij dat het niet gebeurde want Feyenoord moest winnen :+

Vind Lang en Bosz ook wel slechte verliezers hoor en met name die eerste, wel direct op Insta allerlei zooi plaatsen en boos doen alsof je de vedette bent terwijl je het op het veld gewoon niet genoeg hebt laten zien.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:43:
[...]

Je geeft nu zelf een sneer he:

"(Waarbij die niksnutten van Zuid bij Ajax dit jaar wel een uitzondering gemaakt hebben die hopelijk niet door de andere 2 topclubs herhaald wordt)"

Ikzelf ben voor Feyenoord maar ik heb ook weken geleden gezegd dat het klaar is met de afgunst naar ajax. Ben ik nu ook " een niksnut van Zuid" ?
Hoho ik bedoel die niksnutten op Zuid, de tribune in de Arena.. F-side en voormalig vak 410 dus, die debielen die Ajax-Feyenoord stil legden. ;)
Sorry voor de verwarring :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:52:
[...]

Hoho ik bedoel die niksnutten op Zuid, de tribune in de Arena.. F-side en voormalig vak 410 dus, die debielen die Ajax-Feyenoord stil legden. ;)
Sorry voor de verwarring :D
Sorry voor mijn verwarring ook. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Rubman schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:52:

Afgezien van het wel of niet penalty, VAR perikelen en slechte scheidsrechters denk ik wel dat Feyenoord terecht gewonnen heeft.
Waren feller en Bijlow heeft het doel goed schoon weten te houden. Missers van Til en consorten hielpen ook niet mee.

Ook met de beelden opnieuw en opnieuw bekijken vind ik het niet duidelijk of het nu wel of geen bal op de stip was geweest, maar zeg wel vaker als er zoveel twijfel is moet hij gegeven worden. Ik ging er ook volledig van uit dat hij gegeven zou worden, uiteindelijk wel blij dat het niet gebeurde want Feyenoord moest winnen :+

Vind Lang en Bosz ook wel slechte verliezers hoor en met name die eerste, wel direct op Insta allerlei zooi plaatsen en boos doen alsof je de vedette bent terwijl je het op het veld gewoon niet genoeg hebt laten zien.
Niet zo over ons Zeeuwen he!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:53:
[...]

Sorry voor mijn verwarring ook. O+
Heb een edit gedaan in de originele post om het te verduidelijken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Dat is toch lastig te stellen zo? Slot geeft zelfs aan dat het een penalty is, dan had je als Feyenoord dus met 10 man komen te staan en zeer waarschijnlijk 1-0 achter.
Dan kun je dit toch lastig een terechte overwinning noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:56:
[...]

Dat is toch lastig te stellen zo? Slot geeft zelfs aan dat het een penalty is, dan had je als Feyenoord dus met 10 man komen te staan en zeer waarschijnlijk 1-0 achter.
Dan kun je dit toch lastig een terechte overwinning noemen.
Het stond op dat moment al 1-0 voor Feyenoord he, dan was het 1-1 geworden.

Over de hele wedstrijd was Feyenoord gewoon feller. in dat opzicht terecht gewonnen imho.
Was het een penalty? ja ik denk het wel, was die erin gegaan? zeer waarschijnlijk wel.

Dan stond het 1-1 en was het weer een open wedstrijd, maar had wel het idee dat er eerder een 2-0 zou vallen of dan een 2-1 dan een 1-2 na een penalty.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rubman schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:01:
[...]

Het stond op dat moment al 1-0 voor Feyenoord he, dan was het 1-1 geworden.
oeps, foutje :X
Over de hele wedstrijd was Feyenoord gewoon feller. in dat opzicht terecht gewonnen imho.
Was het een penalty? ja ik denk het wel, was die erin gegaan? zeer waarschijnlijk wel.

Dan stond het 1-1 en was het weer een open wedstrijd, maar had wel het idee dat er eerder een 2-0 zou vallen of dan een 2-1 dan een 1-2 na een penalty.
Met 11 tegen 11 ongetwijfeld, maar ook als Wieffer z'n 2e geel had gekregen voor die penalty situatie? Ik denk dat PSV dit seizoen elke NL club kansloos laat als ze tegen 10 mogen spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:05:
[...]

oeps, foutje :X

[...]

Met 11 tegen 11 ongetwijfeld, maar ook als Wieffer z'n 2e geel had gekregen voor die penalty situatie? Ik denk dat PSV dit seizoen elke NL club kansloos laat als ze tegen 10 mogen spelen.
Ja dat is echt koffiedik kijken, maar vind juist altijd tegen 10 man spelend dat er heel anders gespeeld wordt.
En bij PSV liepen er ook een paar echt niet mee te doen (Bakayoko, Dest).

Hoe dan ook het is niet te zeggen en de beslissing was zeer voor PSV erg zuur en denk zelf (als Feyenoorder) onterecht niet gegeven. Maar zo ben ik ook van mening dat Lang zijn 2e geel had moeten krijgen met het opstootje later, meestal krijgen beide partijen geel maar nu enkel Feyenoord want Lang had al geel?

Het is jammer dat PSV niet de dubbel kan pakken dit jaar, was wel weer een mooie statistiek geweest O-)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Rubman schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:11:
[...]

Het is jammer dat PSV niet de dubbel kan pakken dit jaar, was wel weer een mooie statistiek geweest O-)
De dubbel is nog steeds mogelijk met het binnenhalen van de CL }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik vond de niet gegeven 2e voor Lang in dit geval wel prima eigenlijk. Hij krijgt z'n 1e terwijl ie recht had op een penalty, onterecht dus. Dan zou die 2e, die ook nog uitgelokt wordt, wel erg streng zijn.
Overigens, Timber komt ook nog even aanrennen om iemand een zet te geven en die kreeg z'n 2e geel ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Nu online
Het feit dat er flink gediscussieerd wordt over het penaltymoment lijkt me op zichzelf al een uitstekend argument dat de VAR er niet aan mag komen, die is er alleen voor 100% fouten en gezien de discussie was het dat blijkbaar niet. Eerst had ik sterk de indruk dat Mauro Junior buitenspel stond bij de aanloop en dat dat geconstateerd was door de VAR, waardoor hij niks mocht doen. Ik begreep later dat dat niet zo was en dan vond ik het als diehard Feyenoorder ook een penalty, maar ik zag vanmorgen weer beelden langskomen waarbij Wieffer vrij duidelijk de bal raakt. Uiteindelijk is het gewoon zo'n situatie waar de VAR bij geven niet zal ingrijpen en bij niet geven ook niet, omdat beide beslissingen te rechtvaardigen zijn.

Die berichten dat de VAR een Feyenoorder zou zijn kan niet zo veel mee. Hij is toevallig geboren in Capelle aan den IJssel, maar Noa Lang ook. En poeh poeh, wat een Feyenoorder is me dat zeg. Dat zegt dus helemaal niks, al vind ik wel dat je als KNVB alle schijn moet voorkomen en dit gewoon niet moet willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

OMX2000

By any means necessary...

De penalty had hij kunnen geven. Ook met de verklaring van Wieffer achteraf, die dacht dat hij de bal nog wel raakte.

Dan had het dus 1-1 kunnen zijn. Maar of Wieffer dan 2e geel zou krijgen hoeft volgens mij niet. Hij probeerde overduidelijk de bal te spelen, het was geen doorgebroken speler, maar een veelbelovende aanval. Dus dan hoeft hij geen geel te geven. Dus of Feyenoord dan ook echt met 10 man had komen te staan kun je niet heel stellig zeggen.

Wat ik wel vond is dat er veel PSV-ers minder verschil hebben kunnen maken. Dat is misschien ook wel verklaarbaar door de felheid van Feyenoord. En PSV miste Veerman en Saibari toch echt wel. Terwijl ik niet heel rouwig ben dat Minteh er niet bij was.

Ik vond het ook opvallend dat Feyenoord uiteindelijk maar 2 wissels heeft gebruikt.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Ruperti mag echt nooit meer fluiten/varren bij een Feyenoord wedstrijd

En ook nooit meer bij andere wedstrijden, wat is die vent slecht zeg. Heb em meer dan eens in de KKD zien falen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 20:51
Komt toch zo vaak voor, dat een scheidsrechter of VAR de schijn tegen heeft vanwege evt. bias voor een van de partijen. Vorig jaar ook nog; Gozobüyük die de wedstrijd Fortuna Spör - Ajax floot. Fortuna: Turkse eigenaar, Turkse sterspeler/held, enz.
Maar daar is toen niet over geklaagd.

Dit soort dingen gebeuren altijd. Beetje opportunistisch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
HollowGamer schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:24:

Noa Lang komt toch ook uit regio Rotterdam (Capelle) ;-)

Best wel raar dat dit nooit bij een speler een issue is maar dat een scheidsrechter altijd gelijk wel discutabel is toch? Ik ken genoeg mensen uit regio Amsterdam die 100% niets met Ajax hebben en Rotterdammers die Feyenoord haten. We gaan er maar altijd vanuit dat voetballers hun club voorkeur opzij kunnen zetten maar scheidsrechters zouden dat nooit kunnen en bij een discutabele beslissing gelijk van partijdigheid beschuldigen.

Zou best wel raar zijn als we Noa lang beschuldigen van partijdigheid voor een gemiste kans tegen een Rotterdamse club (waarschijnlijk heeft hij hem bewust gemist 8)7 ) maar blijkbaar is dat HEEL anders.

Ik heb letterlijk nooit begrepen waarom men denkt dat een professional (semi in het geval van scheidsrechters) niet in staat zou zijn om zijn voorkeur opzij te kunnen zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
rikoos schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:46:
[...]

Best wel raar dat dit nooit bij een speler een issue is maar dat een scheidsrechter altijd gelijk wel discutabel is toch? Ik ken genoeg mensen uit regio Amsterdam die 100% niets met Ajax hebben en Rotterdammers die Feyenoord haten. We gaan er maar altijd vanuit dat voetballers hun club voorkeur opzij kunnen zetten maar scheidsrechters zouden dat nooit kunnen en bij een discutabele beslissing gelijk van partijdigheid beschuldigen.

Zou best wel raar zijn als we Noa lang beschuldigen van partijdigheid voor een gemiste kans tegen een Rotterdamse club (waarschijnlijk heeft hij hem bewust gemist 8)7 ) maar blijkbaar is dat HEEL anders.

Ik heb letterlijk nooit begrepen waarom men denkt dat een professional (semi in het geval van scheidsrechters) niet in staat zou zijn om zijn voorkeur opzij te kunnen zetten.
Ivm de druk vanuit de omgeving. Iets wat je niet moet onderschatten.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:26:
Komt toch zo vaak voor, dat een scheidsrechter of VAR de schijn tegen heeft vanwege evt. bias voor een van de partijen. Vorig jaar ook nog; Gozobüyük die de wedstrijd Fortuna Spör - Ajax floot. Fortuna: Turkse eigenaar, Turkse sterspeler/held, enz.
Maar daar is toen niet over geklaagd.

Dit soort dingen gebeuren altijd. Beetje opportunistisch wel.
Gozubuyuk-Fortuna is natuurlijk wel wat verder gezocht, als de enige link daar Gozubuyuk is/was Turks<->Fortuna heeft Turkse eigenaar en speler. Want dan kunnen we beter 10 scheidsrechters uit Verweggistan aanstellen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:58:
[...]

Gozubuyuk-Fortuna is natuurlijk wel wat verder gezocht, als de enige link daar Gozubuyuk is/was Turks<->Fortuna heeft Turkse eigenaar en speler. Want dan kunnen we beter 10 scheidsrechters uit Verweggistan aanstellen in NL.
Laat staan al die Nederlandse scheidsrechters en Nederlandse spelers }:O
In de basis mag je er vanuit gaan dat een scheidsrechter ( en het team daar omheen ) objectief fluit en eigenlijk zou het daarmee ook geen probleem moeten zijn dat een scheidsrechter een team uit zijn eigen woonplaats leidt.

Dat je als KNVB de schijn tegen zo veel mogelijk wil voorkomen lijkt me niet heel onlogisch en zeker wenselijk. Tot hoever je dat moet doorvoeren is dan de vraag. Je mag hopen dat de KNVB in zijn algemeenheid de performance van het scheidsrechtersteam evalueert en dat als er twijfel is dat ze acteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Trishul schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:26:
Oeff als dat de reden was voor onderzoek is dat best wel kwalijk te noemen hahaha

PS Bas Nijhuis (Een Nederlander) floot een wedstrijd van een Nederlandse club met een Nederlandse eigenaar met een paar spelers uit het Nederlandse elftal 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:43
carpebios schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:14:
[...]

Dat kunnen ze echt niet maken! 8)
Ik ga aangifte doen voor matchfixing!
Volgens mij is het ooit Ajax- Feyenoord geweest in de finale en hebben ze toen twee wedstrijden gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

Superkiwi

Hoi doei

sNielz123 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:14:
[...]

Volgens mij is het ooit Ajax- Feyenoord geweest in de finale en hebben ze toen twee wedstrijden gespeeld?
Klopt maar dat had een andere reden:
"De finale zou oorsprongelijk op 25 april in de Kuip worden gespeeld, mét supporters van Ajax en Feyenoord. Vanwege veiligheidsrisico's en de maatschappelijke onvrede over de daarbij om de hoek kijkende hoge politiekosten is nu besloten af te zien van één wedstrijd."
Bron: https://nos.nl/artikel/15...ale-over-twee-wedstrijden

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sNielz123
Vld1989 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:08:
Het feit dat er flink gediscussieerd wordt over het penaltymoment lijkt me op zichzelf al een uitstekend argument dat de VAR er niet aan mag komen, die is er alleen voor 100% fouten en gezien de discussie was het dat blijkbaar niet. Eerst had ik sterk de indruk dat Mauro Junior buitenspel stond bij de aanloop en dat dat geconstateerd was door de VAR, waardoor hij niks mocht doen. Ik begreep later dat dat niet zo was en dan vond ik het als diehard Feyenoorder ook een penalty, maar ik zag vanmorgen weer beelden langskomen waarbij Wieffer vrij duidelijk de bal raakt. Uiteindelijk is het gewoon zo'n situatie waar de VAR bij geven niet zal ingrijpen en bij niet geven ook niet, omdat beide beslissingen te rechtvaardigen zijn.

Die berichten dat de VAR een Feyenoorder zou zijn kan niet zo veel mee. Hij is toevallig geboren in Capelle aan den IJssel, maar Noa Lang ook. En poeh poeh, wat een Feyenoorder is me dat zeg. Dat zegt dus helemaal niks, al vind ik wel dat je als KNVB alle schijn moet voorkomen en dit gewoon niet moet willen.
Het zou een ander verhaal zijn als de VAR 5 minuten had gekeken en Higler nog een extra check had laten doen en er daarna besloten was geen Penal te geven.
Nu was er slechts een check van 5 seconden terwijl je normaliter bij tien meter buitenspel al 5 minuten zit te wachten.
Het kwam echt over alsof Higler geen gezichtverlies wou lijden tov Lang.

Maar goed, ik had voor de wedstrijd een winst van Feyenoord ingecalculeerd en me voorgenomen me niet druk te maken omdat het kampioenschap wel in het verschiet ligt.
Toch niet helemaal gelukt gisteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
sNielz123 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:14:
[...]

Dat was vooraf besloten wegens dreigementen van supportersgroepen.
In theorie waren het twee wedstrijden, in de praktijk was de bekerwinst al zo goed als zeker na de eerste wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Omdat een scheidsrechter onpartijdig hoort te zijn, een speler niet. Je wil die schijn gewoon niet tegen hebben als scheids.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
De KNVB wil niet inhoudelijk reageren op het gebeuren van gisteravond bij Feyenoord-PSV. Wel wordt de penaltykwestie rond Noa Lang in de scheidsrechtersgroep besproken en geëvalueerd door de technische commissie scheidsrechterszaken. zegt Rik als verslaggever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
ElPaco schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:47:
[...]

Omdat een scheidsrechter onpartijdig hoort te zijn, een speler niet. Je wil die schijn gewoon niet tegen hebben als scheids.
Daar zijn de meningen over verdeelt denk ik....

En zie mijn eerder commentaar, ik zie geen reden dat een scheidsrechter NIET onpartijdig kan zijn omdat uit een bepaalde stad of regio komt.

[ Voor 19% gewijzigd door rikoos op 25-01-2024 13:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:37:
Wat een larie. Bij een penalty was het mogelijk 1-1 geworden, want hij moet er eerst nog in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotespeler
toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 10:46:
Ik vond de niet gegeven 2e voor Lang in dit geval wel prima eigenlijk. Hij krijgt z'n 1e terwijl ie recht had op een penalty, onterecht dus. Dan zou die 2e, die ook nog uitgelokt wordt, wel erg streng zijn.
Overigens, Timber komt ook nog even aanrennen om iemand een zet te geven en die kreeg z'n 2e geel ook niet.
En terecht. Dat gefrustreerde ventje Lang moest even op z'n plaats gezet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotespeler
toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 08:44:
[...]

Hij heeft toch gewoon gelijk dat PSV genaaid wordt? Daarmee wordt voor hem de unieke kans op een dubbel onmogelijk gemaakt.
Dat is jouw mening. Uit de beelden kun je niet 100% zeker opmaken dat de bal NIET wordt gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
Naja scheids daargelaten vond ik ons gisteren ook gewoon niet super goed of zo.. Iets wat je wel nodig hebt om in de Kuip te winnen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

dglavimans schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:55:
Naja scheids daargelaten vond ik ons gisteren ook gewoon niet super goed of zo.. Iets wat je wel nodig hebt om in de Kuip te winnen
Daar ben ik het niet mee eens daar wij regelmatig het tegendeel bewijzen :+
Dit seizoen uitgezonderd uiteraard

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Grotespeler schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:30:
[...]

Dat is jouw mening. Uit de beelden kun je niet 100% zeker opmaken dat de bal NIET wordt gespeeld.
En die van je trainer.
En die gaat het echt niet toegeven als het niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Nu online
sNielz123 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:26:
[...]

Het zou een ander verhaal zijn als de VAR 5 minuten had gekeken en Higler nog een extra check had laten doen en er daarna besloten was geen Penal te geven.
Nu was er slechts een check van 5 seconden terwijl je normaliter bij tien meter buitenspel al 5 minuten zit te wachten.
Het kwam echt over alsof Higler geen gezichtverlies wou lijden tov Lang.

Maar goed, ik had voor de wedstrijd een winst van Feyenoord ingecalculeerd en me voorgenomen me niet druk te maken omdat het kampioenschap wel in het verschiet ligt.
Toch niet helemaal gelukt gisteren :+
Nou ja, Higler een extra check laten doen mag dus volgens de reglementen al niet meer als het geen 100% fout is. En er zijn beelden waar je al vrij snel uit kan concluderen dat het geen 100% fout was, dus dan ben je al klaar als VAR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 22:13
Superkiwi schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:57:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens daar wij regelmatig het tegendeel bewijzen :+
Dit seizoen uitgezonderd uiteraard
Hoho dit seizoen pakken “we” daar “gewoon” drie punten ;)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ephymerous schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:14:
[...]

Hoho dit seizoen pakken “we” daar “gewoon” drie punten ;)
Ik ga mee in je optimisme, we hebben immers niks te verliezen.
Hup Ajax! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:07:
[...]

En die van je trainer.
En die gaat het echt niet toegeven als het niks is.
Prima toch?
Het heeft alle schijn van een penalty. Maar het blijft iets subjectiefs zonder 100% zekerheid uit de beelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
[...]
Ik ken genoeg mensen uit regio Amsterdam die 100% niets met Ajax hebben en Rotterdammers die Feyenoord haten.
Precies, ik als Capellenaar wil absoluut niet geassocieerd worden met Rotterdam en/of Feyenoord :+

Overigens ook niet met Clay Ruperti, wat een slechte scheids is dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 09:01
Terranova schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:43:
[...]

Precies, ik als Capellenaar wil absoluut niet geassocieerd worden met Rotterdam en/of Feyenoord :+

Overigens ook niet met Clay Ruperti, wat een slechte scheids is dat.
Ik als geboren Capellenaar wil niks met Capellenaren zoals jou te maken hebben >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Zoals het er naar uit ziet gaat Ugalde daadwerkelijk bij FC Twente vertrekken. Dat wordt een aardige aderlating.
En zo schijnt Ajax nog in de race te zijn voor Daan Rots, alleen als Forbs alweer vertrekt wordt dat serieus.
Wat mij betreft geen slechte deal voor Ajax, wel erg jammer voor Twente die grote ambities heeft en waar de geruchten zijn dat de tweede ring toch maar 'afgemaakt' moet worden. Dat zijn 12.000 stoeltjes waarmee er totaal bijna 43.000 mensen in het stadion kunnen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is wel een issue, de kwaliteit van de scheidsrechters in Nederland. Makkelie is goed maar dan heb je het ook wel gehad. Nijhuis met zijn eigen regeltjes en z'n media geilheid, Higler hebben we gisteren weer gezien, Joey Kooy moet ik daar nog wat over zeggen, Gözübüyük doet het aardig in onbelangrijke wedstrijden. Wat loopt er nog meer rond? Oh ja Lindhout, van Boekel. Nou ja middelmaat op zijn best.

Ik vraag mij wel eens af wat de KNVB doet. De eredivisie zou echt baat hebben met een hoger niveau scheidsrechters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:54:
Dat zijn 12.000 stoeltjes waarmee er totaal bijna 43.000 mensen in het stadion kunnen.
Dat is dus bijna 7.000 meer dan in het Philips Stadion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
PolarBear schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:57:
[...]

Philips Stadion willen ze al jaren uitbreiden, maar is gewoon niet mogelijk op de locatie. Of je moet alles platgooien.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:26
PolarBear schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:57:
[...]

Ja, er staan al jaren een paar duizend man op de wachtlijst voor een seizoenskaart. Afmaken van de ring zou wel mooi zijn.

Ugalde inderdaad een aderlating. Vind het vooral stom dat hij naar Rusland gaat. Dat is als voetballand niks, en als foetsoenlijk nog veel minder. Wat moet zo'n jongen daar, kan toch beter van de zomer naar Spanje ofzo.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:38
T-MOB schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:02:
[...]

Ja, er staan al jaren een paar duizend man op de wachtlijst voor een seizoenskaart. Afmaken van de ring zou wel mooi zijn.

Ugalde inderdaad een aderlating. Vind het vooral stom dat hij naar Rusland gaat. Dat is als voetballand niks, en als foetsoenlijk nog veel minder. Wat moet zo'n jongen daar, kan toch beter van de zomer naar Spanje ofzo.
Zoals zoveel spelers blind (gemaakt) voor een vier a vijfdubbel maandsalaris. Dan is de omgeving/locatie toch net wat minder belangrijk, zie ook de invasie van Europese spelers in de Arabische competitie.

Afmaken gehele tweede ring is, naar wat ik heb gelezen, erg lastig gezien het treinstation dat dan verplaatst zou moeten worden en de zwakke ondergrond daar rondom. Daarom zou men, als eerste stap, meer zien in het doortrekken van de tribune tot aan het veld en dus het dichten van de grachten (wat +- 4000 extra plekken zou moeten opleveren).

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:38
Quad schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 16:54:

En zo schijnt Ajax nog in de race te zijn voor Daan Rots, alleen als Forbs alweer vertrekt wordt dat serieus.
Is dit een grap? :D

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:26
Jeroenvde89 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 17:12:
[...]

Afmaken gehele tweede ring is, naar wat ik heb gelezen, erg lastig gezien het treinstation dat dan verplaatst zou moeten worden en de zwakke ondergrond daar rondom. Daarom zou men, als eerste stap, meer zien in het doortrekken van de tribune tot aan het veld en dus het dichten van de grachten (wat +- 4000 extra plekken zou moeten opleveren).
Opvullen van de gracht was een tijd het idee inderdaad. Maar de geluiden nu zijn toch echt om de ring af te maken. Als Ajax nou even flinkt lapt mag hij van mij de Daan Rots-tribune heten :D

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Whaha de niet gegeven penalty zelfs bij RTL Nieuws. Het moet niet gekker worden.
Iedereen die er verstand van heeft blijkt toch wel overtuigd dat het een penalty was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Daan Rots, kom op dat is toch een dergelijke noeste werker maar toch ook niet meer dan dat?
Snap wel dat het een verbetering is tov Gaaie

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 25-01-2024 18:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Over iets meer dan een uur gaan we zien of de droom van Hercules voortgang vindt of dat de Leeuwarder Leeuwen ze een halt toeroepen.
Wat denken jullie? Laat het maar weten!
*noot: na officiele speeltijd, dus 90 minuten incl blessuretijd.

Poll: Reuzendoder Hercules vs Cambuur Leeuwarden
De reuzendoder vertrapt Cambuur
Cambuur zet Hercules weer op de grond
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406245&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik hoop het iig van harte. 11m schokken en Barghdji (schijnt clausule te hebben) van Kopenhagen halen in de zomer of als je Bergwijn nu nog weet te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:47:
[...]

Daan Rots, kom op dat is toch een dergelijke noeste werker maar toch ook niet meer dan dat?
Snap wel dat het een verbetering is tov Gaaie
Waarom een rechtsback met een rechtsbuiten vergelijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:00
toolkist schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:40:
[...]

Dit is ook de enige reden waarom Frank de Boer nu wellicht toch weer oren heeft naar een functie bij Ajax.. Dan mag Kooij Ajax ook niet meer fluiten :D
Krijgen ze Higler vaker. Win voor alle fans van andere clubs want dan valt er nog meer te lachen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:00
Dubbel, Tweakers crashtte even :o

[ Voor 88% gewijzigd door LZ86 op 25-01-2024 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Er zijn wat geruchten, maar er moet dan wel eerst ruimte komen. Rots vind ik wel een prima speler voor erbij, maar dan is het een invallersrol, ik denk dat hij bij Twente beter tot z'n recht komt, al aardig wat assists en een paar doelpunten.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 18:59:
Dubbel, Tweakers crashtte even :o
Weet je zeker dat je niet gewoon wat bibberde bij de gedachte aan meer Higler en daarom meer dan 1 keer klikte? ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Hercules - Cambuur nu 1-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Haha totaal geen pingel, var kijkt er nog even 5 min extra na.. tja ze doen echt maar wat.

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 25-01-2024 20:13 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
Hercules Europa in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:02
Pelox schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 20:12:
Haha totaal geen pingel, var kijkt er nog even 5 min extra na.. tja ze doen echt maar wat.
goedmakertje voor gisteren :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Had het niet gezien en schakel nu in.
Je kan trouwens beter espn hd kijken dan star channel. Nu snap ik waarom er gisteren hier geklaagd werd over het beeld.
Dat op star channel lijkt wel gefilmd met de raboscanner

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat is star channel?

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 17 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024