[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 135 Laatste
Acties:
  • 208.160 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:24
Gefeliciteerd Feyenoord. PSV matig, die missen hun complete middenveld.

Die niet gegeven pingel was denk ik het kantelpunt in de wedstrijd. 2e helft was PSV wat beter, 1e helft Feyenoord.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Vooral mentaal wel belangrijk voor Feyenoord. Ook was het allemaal wat matig heb je in elk geval niet weer een kater onderweg naar Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Wat een aparte wedstrijd
Blij dat we door zijn maar goed was het niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTOauMo0-aUKpBhdKaez-Clpyog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Geen idee wat ik nou eigenlijk heb gezien. Het was niet slecht, het was niet super. Het was niet leuk, maar het was ook niet vervelend.

Meh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
ephymerous schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:00:
[...]

Doe niet zo zuur man. Gewoon afgetroefd op strijd.
Wel mee eens hoor
Enige uitzondering vond ik die overtreding op Lang, dat was een strafschop
De rest was discutabel maar niet overduidelijk
Maar ja Higler... dan weet je dat er iets mis gaat

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 24-01-2024 22:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

Superkiwi

Hoi doei

Feyenoord naar de kwartfinale, dat wordt zonder zorgen op weg naar de 14e dennenappel :)

*Kiwi gaat er vanuit dat AZ geen probleem wordt voor de Rotterdammers.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:19
Slechte verliezers in Eindhoven. Til was de hele tijd al gefrustreerd, Lang blijkbaar nog steeds ergens om?
Bij welke momenten had de Var dan moeten ingrijpen? Strafschop voor Lang zeker, dan heb ik nieuws, dat was er geen...
De bal wordt daar gespeeld en hij neemt Lang dan mee, niet andersom. Maargoed, voor wat minder Feyenoord minnende kijkers zal het er wel een zijn geweest.

[ Voor 25% gewijzigd door jbdeiman op 24-01-2024 22:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Snap wel dat jullie je beduveld voelen. Scheids was opzichtig voor Feyenoord en heeft meer dan een flinke hand geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:01:
[...]

Ik hoop dat Feyenoord zich helemaal kapot speelt en nog 10 punten laat liggen :+
Ik reken nergens meer op maar dat PSV er 2 op een rij verliest is wel lekker natuurlijk.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb mij als neutrale toeschouwer wel vermaakt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:12

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dit is mentaal wel lekker hoor.

True je had de scheids niet tegen en zelfs wat mee, maar verder gewonnen op strijd van een zwak spelend PSV.
Bijlow die goed alles eruit hield.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Bij espn zeggen ze het direct. 100% pingel, psv genaaid door higler en var. Tja..

Zelfs mario Been zegt strafschop 7(8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 24-01-2024 22:04 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
jbdeiman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:01:
Slechte verliezers in Eindhoven. Til was de hele tijd al gefrustreerd, Lang blijkbaar nog steeds ergens om?
Bij welke momenten had de Var dan moeten ingrijpen? Strafschop voor Lang zeker, dan heb ik nieuws, dat was er geen...
Dat klopt dat was er geen

Had er wel 1 moeten zijn vinden ook iedereen bij espn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:43
CR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:02:
[...]

Ik reken nergens meer op maar dat PSV er 2 op een rij verliest is wel lekker natuurlijk.
Jij weet de uitslag van de volgende wedstrijd al?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Nu gaan we weer tig weken Kuipvrees in dit topic lezen. Bedankt Higler, je hebt dit topic weer verneukt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:26
Gelukkig speelt Feyenoord weer thuis tegen AZ, en daarna en daarna ;) Gefeliciteerd met de beker Feyenoorders!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik had meer van psv verwacht. Lozano zou ik niet meer opstellen. Die speelt puur voor zichzelf

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:12

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Bij ESPN zeggen ze wel vaker dat iets een strafschop had moeten zijn. Neem ik niet altijd serieus, al was dit wel heel makkelijk afgedaan.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

sNielz123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:03:
[...]

Jij weet de uitslag van de volgende wedstrijd al?
Punten verliest :+ was iets te enthousiast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
dglavimans schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:03:
[...]

Dat klopt dat was er geen

Had er wel 1 moeten zijn vinden ook iedereen bij espn
Maar je ziet dat Wieffer de bal eerst speelt. Natuurlijk hoopten ze op een heroïsche strijd en is dit goed voor de kijkcijfers, maar volgens mij moet je er vanuit gaan dat als zowel de scheidsrechter als de var zien dat de bal wordt gespeeld dat dat ook zo is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
Rubman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:04:
Bij ESPN zeggen ze wel vaker dat iets een strafschop had moeten zijn. Neem ik niet altijd serieus, al was dit wel heel makkelijk afgedaan.
en 2e geel he. Niet alleen een pingel.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:04:
Gelukkig speelt Feyenoord weer thuis tegen AZ, en daarna en daarna ;) Gefeliciteerd met de beker Feyenoorders!
Zure reactie wel. Feyenoord heeft vaak wel k*t lotingen. Ook Europees gezien. In de conference league ook de niet slechtste geloot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Goede leerschool voor Psv

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:01:
Het was niet slecht, het was niet super. Het was niet leuk, maar het was ook niet vervelend.

Meh?
Not great, not terrible.
xG 3.6 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
jbdeiman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:04:
[...]

Maar je ziet dat Wieffer de bal eerst speelt. Natuurlijk hoopten ze op een heroïsche strijd en is dit goed voor de kijkcijfers, maar volgens mij moet je er vanuit gaan dat als zowel de scheidsrechter als de var zien dat de bal wordt gespeeld dat dat ook zo is.
Dan zie jij wat anders dan ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
jbdeiman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:04:
[...]

Raakt die de voet niet? Of mag ik jouw op je been schoppen zolang er eerst een bal tussen zit :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Agent47 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:05:
[...]

Zure reactie wel. Feyenoord heeft vaak wel k*t lotingen. Ook Europees gezien. In de conference league ook de niet slechtste geloot.
En PSV niet? Je kijkt nu echt vanuit je Feyenoord bril hoor. Jullie loten wel bijzonder vaak thuis, dat is in je voordeel. Tegen AZ moet je gewoon winnen en dan blijft er weinig over waar je bang voor moet zijn, dus heb je de beker. Wat is daar zuur aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:02:
Ik heb mij als neutrale toeschouwer wel vermaakt
Ja, andere toppers waren nog slechter.

Als je de bar laag zet, dan valt het reuze mee. Wel dat gezeur en de VAR, blijft een probleem. Moet je dan een VAR introduceren, die de VAR controleert?

Wellicht was het geen penalty, maar vind het gek dat het binnen 5 seconden was beslist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Haha, Timber weet het ook _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08
HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:06:
[...]
Wellicht was het geen penalty, maar vind het gek dat het binnen 5 seconden was beslist.
Dit voornamelijk, vooral omdat dit een penalty en een 2e gele kaart zou zijn. Dan heb je een compleet andere wedstrijd.

Maar PSV moet echt naar zichzelf kijken ook. We missen duidelijk een middenveld, ik snap wel dat je er geen taart van bakt momenteel. Schouten moet altijd op het middenveld kunnen staan als Saibari en Veerman weg zijn. Dus of we zetten er een extra verdediger bij of we halen met spoed een nummer zes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Ik twijfel wel over dat penal moment, de bal lijkt stuitje te maken omdat ie wel geraakt wordt? Wat betere/andere beelden en slowmo zou beter zijn.

Het snelle besluit was wel vreemd, omdat de VAR normaal ruim de tijd neemt.

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 24-01-2024 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
[...]

Als je de bar laag zet, dan valt het reuze mee. Wel dat gezeur en de VAR, blijft een probleem. Moet je dan een VAR introduceren, die de VAR controleert?
Feilloos fluiten en var bestaat gewoon niet, het blijft uiteindelijk mensenwerk, maar ik vind wel dat de Var het beter heeft gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Hem en zijn broer lijken wel echt ontzettend elkaar, ook op gedrag.

Als je ze naast elkaar zou zetten, zou ik geen idee hebben wie voor FEY speelt en wie voor Arsenal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Die denk dat Higler Mats met zijn voornaam heet 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Harribo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:09:
[...]

Feilloos fluiten en var bestaat gewoon niet, het blijft uiteindelijk mensenwerk, maar ik vind wel dat de Var het beter heeft gemaakt.
Die VAR kan weg. Soms heeft die 10 minuten nodig om iets te beoordelen. Soms is het simpel en ziet die het binnen 3 seconden niet. Net zoals Utrecht - PSV waar Romalho eraf had gemoeten, ook niet gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
[...]

De var had op zijn minst even kunnen kijken, normaal nemen ze ook de tijd.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:06:
[...]

En PSV niet? Je kijkt nu echt vanuit je Feyenoord bril hoor. Jullie loten wel bijzonder vaak thuis, dat is in je voordeel. Tegen AZ moet je gewoon winnen en dan blijft er weinig over waar je bang voor moet zijn, dus heb je de beker. Wat is daar zuur aan?
We loten in de KNVB beker vaak thuis, met je eens hoor. Ik geef ook toe dat psv een penalty moest hebben he. Ik had het gevoel dat je een beetje emotioneel reageerde omdat psv er uit ligt. Realiseer wel dat Feyenoord zowel in de knvb beker als Europees vaak wel de ploegen treft die je niet wil loten. Psv en AZ zijn de moeilijkste die je kon loten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
[...]

Absoluut. Er worden toch echt veel fouten uitgehaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:09:
[...]

Hem en zijn broer lijken wel echt ontzettend elkaar, ook op gedrag.

Als je ze naast elkaar zou zetten, zou ik geen idee hebben wie voor FEY speelt en wie voor Arsenal.
Volgens mij is die van Arsenal overgekomen voor deze wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
[...]

Dus vond de var het vanuit verschillende hoeken duidelijk dat het de bal was.

Natuurlijk neemt hij Lang ook me, hij maait niet volop over de bal heen naar de speler, maar dat een speler wordt geraakt in een sliding op de bal, is niet heel gek. Je kan volgens mij ook beide kanten op redeneren, wel een strafschop dat kan, maar dan was het gemakkelijk gegeven, geen strafschop kan ook en dan is dat ook goed uitlegbaar..

Al bij al wel gewoon verdiend, maar beide keepers wel erg belangrijk. Drommel houdt Psv in de wedstrijd (al lijkt dat soms erg perongeluk) en andersom houdt Bijlow de gelijkmaker tegen met een paar goede acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:06:
[...]

Omdat het selectieve verontwaardiging is.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Zingo
Wat dan wel vreemd is, is dat Feyenoord een doeltrap krijgt terwijl dat natuurlijk niet kan als Wieffer de bal achtertikt, want Lang raakt hem schijnbaar niet meer.

Dus je hebt of een corner of een penalty. Kortom, Higler zat er iig flink naast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Toch nog kans op een mooie prijs dit seizoen. Super trots op Feyenoord. Echt als team gestreden voor elke meter. Wat een sfeer! Wat een club!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Agent47 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:10:
[...]

We loten in de KNVB beker vaak thuis, met je eens hoor. Ik geef ook toe dat psv een penalty moest hebben he. Ik had het gevoel dat je een beetje emotioneel reageerde omdat psv er uit ligt. Realiseer wel dat Feyenoord zowel in de knvb beker als Europees vaak wel de ploegen treft die je niet wil loten. Psv en AZ zijn de moeilijkste die je kon loten..
Maar draai het eens om, denk je dat Feyenoord loten of Twente niet zwaar is? En kom op, we hebben allebei Hercules niet geloot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
sNielz123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:10:
[...]

Volgens mij is die van Arsenal overgekomen voor deze wedstrijd
Ik zie in beide erg veel talent, dus wellicht zal het ooit de andere kant ook kunnen opgaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:00
over het hele potje verdiende overwinning.

Maar man man Feyenoord. Moeten écht wat gaan doen aan dat scorende vermogen. Blijkbaar heb je amper goalmakers nu Gimenez er weinig meer van bakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:12:
[...]

Maar draai het eens om, denk je dat Feyenoord loten of Twente niet zwaar is? En kom op, we hebben allebei Hercules niet geloot :+
Van Hercules hadden we verloren. Ze hebben tenslotte Ajax uitgeschakeld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
CR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:11:
[...]

Omdat het selectieve verontwaardiging is.
Jij bent hier gewoon aan het trollen vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Wat wel irritant is, is dat het penaltymoment de goede pot die Feyenoord speelde overschaduwt. 2 of 3-0 was gezien de kansen geen gekke uitslag geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
LZ86 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:12:
over het hele potje verdiende overwinning.

Maar man man Feyenoord. Moeten écht wat gaan doen aan dat scorende vermogen. Blijkbaar heb je amper goalmakers nu Gimenez er weinig meer van bakt.
Ik blijf erbij: probeer eens Stengs vanaf rechts en Ivanusec of Lingr achter de spits. Dan krijg je misschien toch een ander spelletje.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Harribo
Ik vind trouwens dat je als team uiteindelijk altijd naar jezelf moet kijken en niet moet janken om een scheidsrechter.
Als je daar volledig afhankelijk van bent heb je het eigenlijk gewoon niet goed genoeg gedaan

Dat geldt voor psv vanavond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
jbdeiman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:11:
[...]

Dus vond de var het vanuit verschillende hoeken duidelijk dat het de bal was.

Natuurlijk neemt hij Lang ook me, hij maait niet volop over de bal heen naar de speler, maar dat een speler wordt geraakt in een sliding op de bal, is niet heel gek. Je kan volgens mij ook beide kanten op redeneren, wel een strafschop dat kan, maar dan was het gemakkelijk gegeven, geen strafschop kan ook en dan is dat ook goed uitlegbaar..

Al bij al wel gewoon verdiend, maar beide keepers wel erg belangrijk. Drommel houdt Psv in de wedstrijd (al lijkt dat soms erg perongeluk) en andersom houdt Bijlow de gelijkmaker tegen met een paar goede acties.
Het lijkt me nogal gek dat je over buitenspel 1min. doet, en hier echt 5 seconden.

Ik zou daar meer de tijd voor nemen, of het beter uitleggen, met bijvoorbeeld een shot erboven ofzo.

PSV had beter moeten spelen, maar voor hun was het wel weer een moment geweest: rode kaart, penalty, .. het is alleen de beker, maar het is wel een mooie prijs.

Vind de VAR, niet alleen in Nederland, zo vaag en onduidelijk, dat het mijn plezier van voetbal kijken soms wel wegneemt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:13:
[...]

Jij bent hier gewoon aan het trollen vanavond.
Nee, ik word gewoon zat van dat gezeik dat Feyenoord altijd thuis loot en in de Kuip de scheidsrechter altijd mee heeft.

Dat is slecht tegen je verlies kunnen. Feyenoord loot vaak tegenstanders die andere teams pas later in het toernooi tegenkomen maar dat hoor je nooit. En achter ieder voordeel hangt ook weer een nadeel net als bij iedere ploeg ieder seizoen. Dat hoort bij het voetbal en niet alleen bij Feyenoord.

Psv is los van dat moment gewoon niet goed genoeg geweest vanavond.

[ Voor 5% gewijzigd door CR1691 op 24-01-2024 22:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Harribo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:14:
Ik vind trouwens dat je als team uiteindelijk altijd naar jezelf moet kijken en niet moet janken om een scheidsrechter.
Als je daar volledig afhankelijk van bent heb je het eigenlijk gewoon niet goed genoeg gedaan

Dat geldt voor psv vanavond
Eens, daarom (probeer) ik wat minder op de troll reacties in te gaan tegenwoordig over scheids enzovoort

Ik word er te oud voor of zo :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Lekkerboeie86 ik ben het uiteraard niet met je eens en geef je alleen een +je omdat je mij anders uit de poule gooit. Je hebt een machtspositie waar ik bang van word :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:27
Moet echt zeggen dat Feyenoord goed weg gekomen is. Was gewoon 100% pingel. Desalniettemin, lekker man alleen AZ nog even en de beker is binnen.

En Higler is per definitie k*'t.

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 24-01-2024 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Ik vind dat scheids en var gedoe altijd vermakelijk. Lekker zeiken. Lekker Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:14:
[...]

Ik blijf erbij: probeer eens Stengs vanaf rechts en Ivanusec of Lingr achter de spits. Dan krijg je misschien toch een ander spelletje.
`Lingr is nog niet goed genoeg. Ivanusec wellicht wel als ie een keer in vorm raakt. Die raakt ook al geen pepernoot sinds zijn blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
LZ86 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:17:
[...]

`Lingr is nog niet goed genoeg. Ivanusec wellicht wel als ie een keer in vorm raakt. Die raakt ook al geen pepernoot sinds zijn blessure.
Misschien op een andere plek wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Wat zegt Bosz nu, dat ze het 1ste half uur de betere partij waren? Hahaha. Ging gelijk op en Feyenoord met momenten beter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 22:13
CR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:16:
[...]

Nee, ik word gewoon zat van dat gezeik dat Feyenoord altijd thuis loot en in de Kuip de scheidsrechter altijd mee heeft.
Is dat niet gewoon zo dan? >:) :+

XXXVI

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jbdeiman
HollowGamer schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:15:
[...]

Het lijkt me nogal gek dat je over buitenspel 1min. doet, en hier echt 5 seconden.

Ik zou daar meer de tijd voor nemen, of het beter uitleggen, met bijvoorbeeld een shot erboven ofzo.

PSV had beter moeten spelen, maar voor hun was het wel weer een moment geweest: rode kaart, penalty, .. het is alleen de beker, maar het is wel een mooie prijs.

Vind de VAR, niet alleen in Nederland, zo vaag en onduidelijk, dat het mijn plezier van voetbal kijken soms wel wegneemt.
Dat er vaak onduidelijk is waarom zo beoordeeld wordt is mij ook een doorn in het oog hoor en het gebeurt overal. Zo ook situation wedstrijden met een lijntje die je niet te zien krijgt, momenten net een snelle beslissing die wellicht te snel was, of juist heel lang de tijd nemen voor een overduidelijk moment.

Maar zoals gezegd als er zo kort naar wordt gekeken is blijkbaar heel snel op basis van de beelden geconstateerd dat de bal werd gespeeld, dat lijkt mij de meest realistische benadering en niet al die complot en kuipvrees theorieën, die zijn echt schandalig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat heeft iedere topclub toch :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
jbdeiman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:18:
[...]

Dat er vaak onduidelijk is waarom zo beoordeeld wordt is mij ook een doorn in het oog hoor en het gebeurt overal. Zo ook situation wedstrijden met een lijntje die je niet te zien krijgt, momenten net een snelle beslissing die wellicht te snel was, of juist heel lang de tijd nemen voor een overduidelijk moment.

Maar zoals gezegd als er zo kort naar wordt gekeken is blijkbaar heel snel op basis van de beelden geconstateerd dat de bal werd gespeeld, dat lijkt mij de meest realistische benadering en niet al die complot en kuipvrees theorieën, die zijn echt schandalig.
Ik denk maar dat is speculeren.. dat Higler heeft gezegd dat hij het goed gezien heeft tegen de var

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Wieffer bij Hans. Mooi op het laatste

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Dan Feyenoord thuis maar oprollen. Dit moet genoeg gif geven voor de ED wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
In de hele discussie over of het wel/geen penalty is, mis ik enigszins de situatie die daaraan vooraf gaat. Mauro had daar wel heel veel tijd ruimte achter de verdediging. Is ergens herhaald of dat niet gewoon buitenspel was? Als dat buitenspel was dan is de actie van Lang daarna en de overtreding op hem ineens een stuk minder relevant.

[ Voor 5% gewijzigd door bazzemans op 24-01-2024 22:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
jbdeiman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:18:
[...]

Dat laatste was absoluut niet waar ik doelde. Ik bedoelde de VAR in het algemeen.

In Engeland zijn ze al zover dat ze een reden laten zien voor check, en nu ook live beelden vanuit de wagen. Nu nog live commentaar/audio, en iedereen begrijpt het wat beter hoe en waarom. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
bazzemans schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:24:
In de hele discussie over of het wel/geen penalty is, mis ik enigszins de situatie die daaraan vooraf gaat. Mauro had daar wel heel veel tijd ruimte achter de verdediging. Is ergens herhaald of dat niet gewoon buitenspel was? Als dat buitenspel was dan is de actie van Lang daarna en de overtreding op hem ineens een stuk minder relevant.
Nee nee, we gaan het nog vier weken over de niet gegeven kaart en penal hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Zonder Saibari en/of Veerman is PSV echt een stuk minder goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha Lang durft niet voor de camera maar moet weer het mannetje uithangen op Insta. Wat een klein ventje zeg. Doet zich mans voor maar komt nog niet eens in de buurt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
CR1691 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:30:
Haha Lang durft niet voor de camera maar moet weer het mannetje uithangen op Insta. Wat een klein ventje zeg. Doet zich mans voor maar komt nog niet eens in de buurt.
Damned if you do, damned if you don't.

Sporters in emotie en de camera is geen ideale combinatie. Dan kan je inderdaad beter wegblijven dan dat je domme dingen roept. Iets wat hier overigens ook opgaat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Humor, de wiki pagina van Higler is net aangepast :o
Dennis Johan Higler (Hilversum, 30 september 1985) is een Nederlands voetbalscheidsrechter en aanhanger van de club feyenoord.

[ Voor 10% gewijzigd door ephymerous op 24-01-2024 22:36 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T0bujaTphJaZyv-SrTk7L0u6iHA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3uoqPmj8dld4C9lsODE4qVlr.png?f=fotoalbum_large

Check ook even de plek van overlijden, beetje humor. Veel erover.

[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 24-01-2024 22:38 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
De tokkies met een halve bak pils op weten ook Wikipedia - en waarschijnlijk Marktplaats - weer eens te vinden.
Waarom schenken we die amoebes enige aandacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:22
Zielig wel op soc. media reageren en niet alleen Lang. Je had gewoon beter mieten spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Napo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:34:
[...]

Damned if you do, damned if you don't.

Sporters in emotie en de camera is geen ideale combinatie. Dan kan je inderdaad beter wegblijven dan dat je domme dingen roept. Iets wat hier overigens ook opgaat ;)
Dat laatste moet ik inderdaad nog leren :+ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
piotr123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:39:
Zielig wel op soc. media reageren en niet alleen Lang. Je had gewoon beter mieten spelen.
Ik vind het sowieso verbazingwekkend (zal wel generatie verschil zijn) dat spelers zo snel al iets op Instagram plaatsen. Je gaat je toch eerst douchen, beetje schelden op elkaar, omkleden, napraten, etc. Niet gelijk met je hoofd in je smartphone. Zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Napo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:39:
[...]

De tokkies met een halve bak pils op weten ook Wikipedia - en waarschijnlijk Marktplaats - weer eens te vinden.
Waarom schenken we die amoebes enige aandacht?
Dat over z’n overlijden had ik niet gezien. Ik vind de eerste regel nog wel grappig ;)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Zaterdag fluit die Ajax, succes Ajacieden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:47:
Zaterdag fluit die Ajax, succes Ajacieden!
Het is inderdaad echt een slechte scheidsrechter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Vos schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:08:
Ik twijfel wel over dat penal moment, de bal lijkt stuitje te maken omdat ie wel geraakt wordt? Wat betere/andere beelden en slowmo zou beter zijn.

Het snelle besluit was wel vreemd, omdat de VAR normaal ruim de tijd neemt.
Ik denk dat de VAR gewoon vrij snel ziet dat de bal geraakt werd, en daarmee is het geen duidelijke fout meer en kan de VAR niks doen.

Ik snap die Lang niet. Dan speel je een minuut of 20 mee en slaag je erin om 2-3 keer aan je tweede gele kaart te ontsnappen, als aanvaller. Opstootje veroorzaken en geen geel krijgen omdat je er al een hebt, zo kennen we Higler weer.
carpebios schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:18:
Wat zegt Bosz nu, dat ze het 1ste half uur de betere partij waren? Hahaha. Ging gelijk op en Feyenoord met momenten beter.
Ik vond PSV totaan de fase waarin Feyenoord uiteindelijk scoorde ook (iets) beter en gevaarlijker. Die bal op de paal bijv.

[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 24-01-2024 22:50 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
ph4ge schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:48:
[...]

Ik denk dat de VAR gewoon vrij snel ziet dat de bal geraakt werd, en daarmee is het geen duidelijke fout meer en kan de VAR niks doen.

Ik snap die Lang niet. Dan speel je een minuut of 20 mee en slaag je erin om 2-3 keer aan je tweede gele kaart te ontsnappen, als aanvaller. Opstootje veroorzaken en geen geel krijgen omdat je er al een hebt, zo kennen we Higler weer.
Volgens mij ben je in de vwar.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotespeler
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Pelox schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:50:
[...]

Volgens mij ben je in de vwar.
Uit de beelden kun je niet 100% zeker opmaken dat de bal niet wordt geraakt. Dus nee, geen penalty.

Daarnaast hoor ik maar weinig dat Feyenoord gewoon de beste kansen had. Drommel keepte goed. De Jong geen bal geraakt. Bosz laf gewisseld, had gewoon een extra spits er in moeten gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotespeler
Wat is die Peter Bosz een slechte verliezer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Grotespeler schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:55:
Wat is die Peter Bosz een slechte verliezer zeg.
Niet gewend om te verliezen met PSV…en eerlijk gezegd is het gewoon nog steeds de beste ploeg in de ED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotespeler
dr.lowtune schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:01:
[...]

Niet gewend om te verliezen met PSV…en eerlijk gezegd is het gewoon nog steeds de beste ploeg in de ED.
Ook PSV krijgt blessures en vorm problemen. Het is nog Lang niet gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
dr.lowtune schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 23:01:
[...]

Nouja, je ziet wat er gebeurt als er enkele spelers niet zijn.
Ook PSV heeft problemen als bepaalde spelers niet mee doen. Ze zijn indien fit de beste ploeg. Hopen dat ze niet fitblijven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Je mist Saibari EN Veerman. Eigenlijk heb je 1 vd 2 gewoon nodig.
Van Aanholt en Mauro op het middenveld is gewoon armoedig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:16
PSV fans moeten niet higher uitmaken voor partijdigheid. Het is geen won een drama scheids heeft niks met partijdigheid te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Vrietje schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 00:58:
PSV fans moeten niet higher uitmaken voor partijdigheid. Het is geen won een drama scheids heeft niks met partijdigheid te maken.
Daarom dat het overgrote merendeel het ook heeft over een waardeloze, incompetente scheids, want dat was het ook. Als ik dan nu ook lees waarvoor Schouten geel kreeg terwijl Higler van alles maar liet gebeuren….kansloos tot op het bot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:16
Zingo schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 01:15:
[...]

Daarom dat het overgrote merendeel het ook heeft over een waardeloze, incompetente scheids, want dat was het ook. Als ik dan nu ook lees waarvoor Schouten geel kreeg terwijl Higler van alles maar liet gebeuren….kansloos tot op het bot.
Als Spartaan heb ik ook slechte herinneringen aan Higler en de VAR(niet gegeven penalty in de nacompetitie bij Sparta-Emmen). En nog velen andere voordelen. Snap niet dat deze scheids überhaupt dit soort belangrijke wedstrijden toegewezen krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:24
sNielz123 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:26:
[...]

Nee nee, we gaan het nog vier weken over de niet gegeven kaart en penal hebben
Behalve dat Wieffer de bal (licht) raakt voordat hij Lang raakt, je ziet de bal namelijk iets verspringen. Wieffer neemt enorm veel risico en komt goed weg. Maar ik snap dat de VAR niet ingrijpt omdat de bal (licht) wordt gespeeld.

Lang krijgt terecht geel voor zn gedrag met zn arm gebaren om een kaart te vragen.

Uiteindelijk is of eindigt het een beetje in een nare wedstrijd omdat Feyenoord alles uit de kast trekt om de overwinning te pakken. Dat verdiend misschien niet de schoonheidsprijs, maar Europees wordt het Nederlandse teams weleens verweten dat het niet gebeurd.

Al met al een mooi gevecht en Feyenoord was net wat gelukkiger. Twee klappen voor PSV achter elkaar, benieuwd hoe ze daar mee omgaan.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Nou, Noa Lang heeft 2 instagram posts geplaatst en zijn middelvinger opgestoken inclusief wat " slaap lekker"
gebaren.

https://www.voetbalprimeu...vinger-op-in-de-kuip.html

Is de frustratie er nu uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Als de bal zou verspringen, wat ik toch echt niet zie want de bal veranderd niet van rotatie, waarom was het dan geen corner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
carpebios schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 07:39:
Als de bal zou verspringen, wat ik toch echt niet zie want de bal veranderd niet van rotatie, waarom was het dan geen corner?
Omdat Lang hem ook nog raakte?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Agent47 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 07:38:
Nou, Noa Lang heeft 2 instagram posts geplaatst en zijn middelvinger opgestoken inclusief wat " slaap lekker"
gebaren.

https://www.voetbalprimeu...vinger-op-in-de-kuip.html

Is de frustratie er nu uit?
Nee. Leuk die beelden van een speler z’n socials. Ik wil
Beelden van de scheidsrechter die uitleg geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18:14
Tja, winnen. Feyenoord mag de KNVB beker eigenlijk niet meer weggeven.

Marokko gisteren ook mooi als eerste geëindigd, volgende pot is Zuid-Afrika. Zal ook nog wel even duren voordat Saibari terug is.

Is dit dan het moment waarop PSV steken gaat laten vallen?

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Lekker wakker worden Feyenoorders! Ik heb heerlijk geslapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
RazorMaron schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 07:42:
Tja, winnen. Feyenoord mag de KNVB beker eigenlijk niet meer weggeven.

Marokko gisteren ook mooi als eerste geëindigd, volgende pot is Zuid-Afrika. Zal ook nog wel even duren voordat Saibari terug is.

Is dit dan het moment waarop PSV steken gaat laten vallen?
Psv niet, het scheidsrechterkorps wel. 2 wedstrijden na elkaar.

In maart gaat feyenoord zo vreselijk klop krijgen :Y

10! 10! 10! 10! *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 25-01-2024 07:51 ]

Zero.

Pagina: 1 ... 16 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024