jbdeiman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:11:
[...]
Dus vond de var het vanuit verschillende hoeken duidelijk dat het de bal was.
Natuurlijk neemt hij Lang ook me, hij maait niet volop over de bal heen naar de speler, maar dat een speler wordt geraakt in een sliding op de bal, is niet heel gek. Je kan volgens mij ook beide kanten op redeneren, wel een strafschop dat kan, maar dan was het gemakkelijk gegeven, geen strafschop kan ook en dan is dat ook goed uitlegbaar..
Al bij al wel gewoon verdiend, maar beide keepers wel erg belangrijk. Drommel houdt Psv in de wedstrijd (al lijkt dat soms erg perongeluk) en andersom houdt Bijlow de gelijkmaker tegen met een paar goede acties.
Het lijkt me nogal gek dat je over buitenspel 1min. doet, en hier echt 5 seconden.
Ik zou daar meer de tijd voor nemen, of het beter uitleggen, met bijvoorbeeld een shot erboven ofzo.
PSV had beter moeten spelen, maar voor hun was het wel weer een moment geweest: rode kaart, penalty, .. het is alleen de beker, maar het is wel een mooie prijs.
Vind de VAR, niet alleen in Nederland, zo vaag en onduidelijk, dat het mijn plezier van voetbal kijken soms wel wegneemt.